Engageret virksomhedskonsulent søges

I Fredensborg Jobcenter mener vi, at alle har ret til et liv med arbejde. Samtidig mener vi også, at der er plads til alle på arbejdsmarkedet. Vores tilgang er, at det er ude på arbejdspladserne, at træning og opkvalificering sker og mulighederne for job opstår. Vi samarbejder derfor med alle ledige og sygemeldte og alle virksomheder for at skabe åbninger og forløb på konkrete virksomheder.
 
Vi søger en erfaren socialfaglig virksomhedskonsulent, som vil være med til at realisere vores ambition. Som virksomhedskonsulent skal du have et kendskab til arbejdsmarkedet, så du kan indgå i en troværdig dialog med virksomhederne. Samtidig skal du være fortrolig med mulighederne i beskæftigelseslovgivningen, således at du i tæt samarbejde med sagsbehandlerne og andre kan inspirere, rådgive og støtte borgerere og virksomheder i de bedst mulige løsninger. De borgere du primært arbejder med er ressource- og jobafklaringsmodtagere, borgere på ledighedsydelse, sygedagpengemodtagere og aktivitetsparate.
 
Vi søger en kollega, der har viden om og erfaring med:

  • At arbejde som virksomhedskonsulent eller sagsbehandler
  • At motivere og inspirere borgere og arbejdsgivere med gode løsninger
  • At bruge mulighederne i beskæftigelseslovgivningen aktivt
  • At afholde progressionssamtaler på virksomhederne med fokus på udvikling af borgernes kompetencer i retning af lønsomhed og job
  • At skrive så godt, at rapporterne kan bruges som fundament for det videre sagsarbejde og om muligt som indstilling til rehabiliteringsteamet
  • At arbejde bevidst metodisk med empowerment og borgerens eget ansvar
  • At arbejde systematisk med data
 
For, at du kan lykkes og trives i jobbet hos os, er det vigtigt, at du som person:
  • Er fleksibel og hurtigt kan omstille dig til forandringer
  • Selvstændigt kan strukturere og prioritere i en travl hverdag
  • Er troværdig og tillidsvækkende i samarbejdet med andre
  • Har en høj faglig ambition på opgaven
  • Er uhøjtidelig og kan bidrage til en god stemning og et godt grin
     
Vi tilbyder dig en arbejdsplads:
  • Med stort engagement både i forhold til kerneopgaven og hinanden
  • Et samlet team af fagligt dygtige virksomhedskonsulenter
  • Flere forskellige muligheder for faglig vidensdeling og sparring
  • Hvor du har stor indflydelse på din opgaveløsning
  • Gode samarbejdsrelationer i teamet og hele jobcentret
  • Attraktive medarbejderarrangementer og tilbud, god kantineordning, motionsrum, fleksibel arbejdstid m.m.

Din ansættelse er på 37 timer ugentligt og du skal have kørekort og helst kunne stille bil til rådighed i jobbet. Aflønning vil ske efter gældende overenskomst og principperne i ny løn.
Vi vil i særlige tilfælde indkalde kandidater til samtale, men den endelige ansøgningsfrist er mandag den 19. august 2019. Ansættelsessamtalerne finder sted mandag den 26. august 2019. Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte virksomhedskonsulent Christian Bergholt tlf. 2163 8530 eller teamleder Lillian Christensen tlf. 2527 3299.
 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048346Phoenix-3065ada812019-06-25T00:00:00Engageret virksomhedskonsulent søgesI Fredensborg Jobcenter mener vi, at alle har ret til et liv med arbejde. Samtidig mener vi også, at der er plads til alle på arbejdsmarkedet. Vores tilgang er, at det er ude på arbejdspladserne, at træning og opkvalificering sker og mulighederne for job opstår. Vi samarbejder derfor med alle ledige og sygemeldte og alle virksomheder for at skabe åbninger og forløb på konkrete virksomheder.
 
Vi søger en erfaren socialfaglig virksomhedskonsulent, som vil være med til at realisere vores ambition. Som virksomhedskonsulent skal du have et kendskab til arbejdsmarkedet, så du kan indgå i en troværdig dialog med virksomhederne. Samtidig skal du være fortrolig med mulighederne i beskæftigelseslovgivningen, således at du i tæt samarbejde med sagsbehandlerne og andre kan inspirere, rådgive og støtte borgerere og virksomheder i de bedst mulige løsninger. De borgere du primært arbejder med er ressource- og jobafklaringsmodtagere, borgere på ledighedsydelse, sygedagpengemodtagere og aktivitetsparate.
 
Vi søger en kollega, der har viden om og erfaring med:
  • At arbejde som virksomhedskonsulent eller sagsbehandler
  • At motivere og inspirere borgere og arbejdsgivere med gode løsninger
  • At bruge mulighederne i beskæftigelseslovgivningen aktivt
  • At afholde progressionssamtaler på virksomhederne med fokus på udvikling af borgernes kompetencer i retning af lønsomhed og job
  • At skrive så godt, at rapporterne kan bruges som fundament for det videre sagsarbejde og om muligt som indstilling til rehabiliteringsteamet
  • At arbejde bevidst metodisk med empowerment og borgerens eget ansvar
  • At arbejde systematisk med data
 
For, at du kan lykkes og trives i jobbet hos os, er det vigtigt, at du som person:
  • Er fleksibel og hurtigt kan omstille dig til forandringer
  • Selvstændigt kan strukturere og prioritere i en travl hverdag
  • Er troværdig og tillidsvækkende i samarbejdet med andre
  • Har en høj faglig ambition på opgaven
  • Er uhøjtidelig og kan bidrage til en god stemning og et godt grin
     
Vi tilbyder dig en arbejdsplads:
  • Med stort engagement både i forhold til kerneopgaven og hinanden
  • Et samlet team af fagligt dygtige virksomhedskonsulenter
  • Flere forskellige muligheder for faglig vidensdeling og sparring
  • Hvor du har stor indflydelse på din opgaveløsning
  • Gode samarbejdsrelationer i teamet og hele jobcentret
  • Attraktive medarbejderarrangementer og tilbud, god kantineordning, motionsrum, fleksibel arbejdstid m.m.

Din ansættelse er på 37 timer ugentligt og du skal have kørekort og helst kunne stille bil til rådighed i jobbet. Aflønning vil ske efter gældende overenskomst og principperne i ny løn.
Vi vil i særlige tilfælde indkalde kandidater til samtale, men den endelige ansøgningsfrist er mandag den 19. august 2019. Ansættelsessamtalerne finder sted mandag den 26. august 2019. Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte virksomhedskonsulent Christian Bergholt tlf. 2163 8530 eller teamleder Lillian Christensen tlf. 2527 3299.
 

I Fredensborg Jobcenter mener vi, at alle har ret til et liv med arbejde. Samtidig mener vi også, at der er plads til alle på arbejdsmarkedet. Vores tilgang er, at det er ude på arbejdspladserne, at træning og opkvalificering sker og mulighederne for job opstår. Vi samarbejder derfor med alle ledige og sygemeldte og alle virksomheder for at skabe åbninger og forløb på konkrete virksomheder. Vi søger en erfaren socialfaglig virksomhedskonsulent, som vil være med til at realisere vores ambition. Som virksomhedskonsulent skal du have et kendskab til arbejdsmarkedet, så du kan indgå i en troværdig dialog med virksomhederne. Samtidig skal du være fortrolig med mulighederne i beskæftigelseslovgivningen, således at du i tæt samarbejde med sagsbehandlerne og andre kan inspirere, rådgive og støtte borgerere og virksomheder i de bedst mulige løsninger. De borgere du primært arbejder med er ressource- og jobafklaringsmodtagere, borgere på ledighedsydelse, sygedagpengemodtagere og aktivitetsparate. Vi søger en kollega, der har viden om og erfaring med:At arbejde som virksomhedskonsulent eller sagsbehandlerAt motivere og inspirere borgere og arbejdsgivere med gode løsningerAt bruge mulighederne i beskæftigelseslovgivningen aktivtAt afholde progressionssamtaler på virksomhederne med fokus på udvikling af borgernes kompetencer i retning af lønsomhed og jobAt skrive så godt, at rapporterne kan bruges som fundament for det videre sagsarbejde og om muligt som indstilling til rehabiliteringsteametAt arbejde bevidst metodisk med empowerment og borgerens eget ansvarAt arbejde systematisk med data For, at du kan lykkes og trives i jobbet hos os, er det vigtigt, at du som person:Er fleksibel og hurtigt kan omstille dig til forandringerSelvstændigt kan strukturere og prioritere i en travl hverdagEr troværdig og tillidsvækkende i samarbejdet med andreHar en høj faglig ambition på opgavenEr uhøjtidelig og kan bidrage til en god stemning og et godt grin Vi tilbyder dig en arbejdsplads:Med stort engagement både i forhold til kerneopgaven og hinandenEt samlet team af fagligt dygtige virksomhedskonsulenterFlere forskellige muligheder for faglig vidensdeling og sparringHvor du har stor indflydelse på din opgaveløsningGode samarbejdsrelationer i teamet og hele jobcentretAttraktive medarbejderarrangementer og tilbud, god kantineordning, motionsrum, fleksibel arbejdstid m.m. Din ansættelse er på 37 timer ugentligt og du skal have kørekort og helst kunne stille bil til rådighed i jobbet. Aflønning vil ske efter gældende overenskomst og principperne i ny løn. Vi vil i særlige tilfælde indkalde kandidater til samtale, men den endelige ansøgningsfrist er mandag den 19. august 2019. Ansættelsessamtalerne finder sted mandag den 26. august 2019. Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte virksomhedskonsulent Christian Bergholt tlf. 2163 8530 eller teamleder Lillian Christensen tlf. 2527 3299.11jobnet3065ada8100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-19T00:00:000000https://fredensborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=a20e6cea-a0c8-488f-a722-8d90e73d5bfe0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHørsholmEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborg3551720Fredensborg Kommune11Egevangen 3B2980KokkedalDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent782849JobNet5008978500897810024-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3065ada8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3065ada8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3065ada8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3065ada8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341527Virksomhedskonsulent5Kontor og administration362122335noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330060918Virksomhedskonsulent søges til Quick Cares afdeling i HelsingørRobot STILLINGEN Til Quick Cares afdeling i Helsingør søger vi en virksomhedskonsulent med solid erfaring med jobskabelse. Som virksomhedskonsulent er du ansvarlig for borgernes beskæftigelsesrettede forløb og vej tilbage på arbejdsmarkedet. Din primære opgave vil være at formidle jobs og virksomhedspraktikker med jobsigte til borgere med vidt forskellige baggrunde visiteret fra jobcenteret. Dette gøres via opsøgende arbejde i og uden for Quick Cares virksomhedsnetværk og via varetagelse af opfølgninger på etablerede virksomhedspraktikker med jobsigte. Jobbet kræver således, at du både kan kommunikere med virksomheder og kandidater fra jobcenteret. Vi ønsker en person, der kan dokumentere sin erfaring med at skabe resultater inden for beskæftigelsesområdet. Gennem tværfaglig sparring med kolleger og sagsbehandlere, bliver det din opgave at lede borgere nærmere selvforsørgelse, og det er derfor vigtigt, at du tør tage et ansvar, kan planlægge din egen arbejdsdag og kan arbejde selvstændigt. DINE OPGAVER BESTÅR BL.A. I AT: Afholde motiverende samtaler med ledige borgere herunder formidle bæredygtige jobsOpsøge virksomheder med jobsigteEtablere og følge op på praktikforløb med jobsigte i offentlige og private virksomhederSikre progression og udvikling i forløbeneBesøge og have tæt dialog med sagsbehandlerne fra det lokale jobcenterProducere skriftlige rapporter af høj kvalitet og faglighed til brug i sagsbehandling VI TILBYDER: Et selvstændigt job med indflydelse og ansvarEt dynamisk og udviklingsorienteret team med store ambitionerEt uformelt og humoristisk arbejdsmiljø, hvor vi lægger vægt på sparring, dialog og kvalitetEn virksomhedskultur med fokus på personlig og faglig udviklingLøn efter kvalifikationer VI SØGER EN PERSON MED: Et brændende ønske om at gøre en forskel for et andet menneske en ildsjælErfaring med jobskabelseEt naturligt sælger-gen og hertil være i stand til at forstå kundens virksomhedens behovEt lokalt netværk til virksomheder. Alternativt en naturlig evne til at skabe et.Erfaring med rollen som forløbsansvarligLysten og kompetencerne til at motivere menneskerStort overblik og som trives med mange bolde i luftenTroværdighed og tillidsskabende udstrålingMulighed for at bruge egen bil i arbejdsøjemed VIRKSOMHEDEN Quick Care er en konsulentvirksomhed under Falck Healthcare, der leverer beskæftigelsesrettede ydelser til halvdelen af landets jobcentre. Quick Care har specialiseret sig i afklaring, opkvali?cering og udplacering af borgere på o?entlig forsørgelse. Vores koncept har til formål at skabe de bedst mulige vilkår for at påbegynde, fastholde eller genplacere borgere på arbejdsmarkedet. Dette opnås gennem et beskæftigelsesrettet interventionsforløb, hvor borgeren er i centrum og indsatsen er individuel og ?eksibelt tilrettelagt. Vi ønsker at være jobcentrenes foretrukne samarbejdspartner inden for beskæftigelsessektoren og udvikler konstant tværfaglige og evidensbaserede indsatser i samspil med borgere og samarbejdskommuner. ANSØGNING OG KONTAKT Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Birgitte Gade 29 31 93 66 eller Områdeleder Vibeke Gramstrup 29 37 14 94. Ansøgningsfrist: Der vil afholdes samtaler løbende med modtagelse af relevante ansøgninger, da vi ønsker en opstart hurtigst muligt. Send derfor din ansøgning hurtigst muligt eller senest 9. august 2019.

STILLINGEN

Til Quick Cares afdeling i Helsingør søger vi en virksomhedskonsulent med solid erfaring med jobskabelse. Som virksomhedskonsulent er du ansvarlig for borgernes beskæftigelsesrettede forløb og vej tilbage på arbejdsmarkedet. Din primære opgave vil være at formidle jobs og virksomhedspraktikker med jobsigte til borgere med vidt forskellige baggrunde visiteret fra jobcenteret. Dette gøres via opsøgende arbejde i og uden for Quick Cares virksomhedsnetværk og via varetagelse af opfølgninger på etablerede virksomhedspraktikker med jobsigte. Jobbet kræver således, at du både kan kommunikere med virksomheder og kandidater fra jobcenteret. Vi ønsker en person, der kan dokumentere sin erfaring med at skabe resultater inden for beskæftigelsesområdet. Gennem tværfaglig sparring med kolleger og sagsbehandlere, bliver det din opgave at lede borgere nærmere selvforsørgelse, og det er derfor vigtigt, at du tør tage et ansvar, kan planlægge din egen arbejdsdag og kan arbejde selvstændigt.

DINE OPGAVER BESTÅR BL.A. I AT:

  • Afholde motiverende samtaler med ledige borgere herunder formidle bæredygtige jobs
  • Opsøge virksomheder med jobsigte
  • Etablere og følge op på praktikforløb med jobsigte i offentlige og private virksomheder
  • Sikre progression og udvikling i forløbene
  • Besøge og have tæt dialog med sagsbehandlerne fra det lokale jobcenter
  • Producere skriftlige rapporter af høj kvalitet og faglighed til brug i sagsbehandling

VI TILBYDER:

  • Et selvstændigt job med indflydelse og ansvar
  • Et dynamisk og udviklingsorienteret team med store ambitioner
  • Et uformelt og humoristisk arbejdsmiljø, hvor vi lægger vægt på sparring, dialog og kvalitet
  • En virksomhedskultur med fokus på personlig og faglig udvikling
  • Løn efter kvalifikationer 

VI SØGER EN PERSON MED:

  • Et brændende ønske om at gøre en forskel for et andet menneske; en ildsjæl
  • Erfaring med jobskabelse
  • Et naturligt "sælger-gen" og hertil være i stand til at forstå kundens/virksomhedens behov
  • Et lokalt netværk til virksomheder. Alternativt en naturlig evne til at skabe et.
  • Erfaring med rollen som forløbsansvarlig
  • Lysten og kompetencerne til at motivere mennesker
  • Stort overblik og som trives med mange bolde i luften
  • Troværdighed og tillidsskabende udstråling
  • Mulighed for at bruge egen bil i arbejdsøjemed

VIRKSOMHEDEN

Quick Care er en konsulentvirksomhed under Falck Healthcare, der leverer beskæftigelsesrettede ydelser til halvdelen af landets jobcentre. Quick Care har specialiseret sig i afklaring, opkvali?cering og udplacering af borgere på o?entlig forsørgelse. Vores koncept har til formål at skabe de bedst mulige vilkår for at påbegynde, fastholde eller genplacere borgere på arbejdsmarkedet. Dette opnås gennem et beskæftigelsesrettet interventionsforløb, hvor borgeren er i centrum og indsatsen er individuel og ?eksibelt tilrettelagt. Vi ønsker at være jobcentrenes foretrukne samarbejdspartner inden for beskæftigelsessektoren og udvikler konstant tværfaglige og evidensbaserede indsatser i samspil med borgere og samarbejdskommuner.

ANSØGNING OG KONTAKT

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Birgitte Gade 29 31 93 66 eller Områdeleder Vibeke Gramstrup 29 37 14 94.

Ansøgningsfrist: Der vil afholdes samtaler løbende med modtagelse af relevante ansøgninger, da vi ønsker en opstart hurtigst muligt. Send derfor din ansøgning hurtigst muligt eller senest 9. august 2019.  

Quick Care - HelsingørHelsingør2019-07-17T00:00:002019-08-09T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Virksomhedskonsulent søges til Quick Cares afdeling i Helsingør

Quick Care - Helsingør

Helsingør
STILLINGEN Til Quick Cares afdeling i Helsingør søger vi en virksomhedskonsulent med solid erfaring med jobskabelse. Som virksomhedskonsulent er du ansvarlig for borgernes beskæftigelsesrettede forløb og vej tilbage på arbejdsmarkedet. Din primære o...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:9. august 2019