Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Enhedschef til Bydata

Vil du være med til at sætte dagsorden indenfor intelligent brug af data i udviklingen af København? 
 
Kan du stå i spidsen for en kompetent enhed, som hjælper byen til at bruge data mere strategisk?   
 
Kan du udvikle mulighederne i brug af data til gavn for borgerne, virksomhederne og kommunen – og samtidig være en dygtig og nærværende leder for din enhed?   
 
Teknik- og Miljøforvaltningen søger en dygtig, dynamisk, nærværende og udadvendt enhedschef til ledelsen og udviklingen af enheden Bydata.  
 
København vil være en CO2-neutral, klimasikker, grøn og attraktiv by med høj livskvalitet. Byen skal på samme tid både være levende, ansvarlig og have kant. København skal udvikles til en intelligent by, hvor nye løsninger hele tiden tilpasses og afprøves. Mulighederne for at understøtte driften, erhvervslivet og borgerne ved hjælp af en gennemtænkt, strategisk og innovativ brug af data skal aktivt indtænkes i alle opgaveløsninger.  
 
Ambitiøs og kompetent enhed i udvikling  
Vi søger en visionær og ambitiøs chef for enheden Bydata, hvor opgaverne spænder vidt. Enheden Bydata håndterer og arbejder med data, analyser og visualiseringer til at understøtte kommunens mange indsatsområder som grundlag for udvikling af København.   
 
Enheden driver en række WebGIS-løsninger og open data-portalen data.kk.dk med tilhørende datawarehouse. Løsningerne understøtter en lang række selvbetjeningsløsninger i Københavns Kommune, og der udvikles løbende større eller mindre værktøjer til visuelle analyser, borgerdialog m.m.  
 
Enheden fungerer som sparringspartner/rådgiver for andre enheder og forvaltninger i forbindelse med tekniske løsninger. Dette sker også i samarbejde med Stab Digitalisering og Copenhagen Solution Lab.  
 
Bydata har ansvaret for opbygning af et fagligt område om effektvurdering og evidens på tværs af fagområder og understøtter, at forvaltningen arbejder systematisk med området. Heri ligger også en opgave med at ”sælge” enhedens kompetencer og ydelser ud i hele forvaltningen og således understøtte en udvikling mod stadig mere datadreven forvaltning og politikudvikling.  
 
Som landets største kommune er vi en af drivkræfterne indenfor udviklingen af løsninger og anvendelser af kommunale data. I den sammenhæng deltager vi i både nationale og internationale netværk. København fremstår i de lokale, regionale og landsdækkende samarbejder som en stærk og attraktiv samarbejdspartner i kraft af vores ambitioner, størrelse og spidskompetencer.  
 
Du bliver personaleleder for ca. 14 kompetente og engagerede medarbejdere med både teknisk og akademisk baggrund. Du får ansvaret for den faglige kvalitet i enhedens opgaver, og du skal sætte retning og rammer for de opgaver, der skal løses. Som enhedschef for Bydata refererer du til vicedirektøren og bliver en del af chefteamet på 13 chefer i serviceområdet Byens Udvikling.   
 
Begejstret for data og udvikling – og levende interesseret i ledelse  
Du skal have ledererfaring og meget gerne erfaring fra en politisk ledet organisation. Din erfaring med ledelse som faglig disciplin har for længst lært dig at koble medarbejdertrivsel med det at skabe gode og synlige resultater. Du ved, at rammer og retning er nødvendige for at kunne navigere i en kompleks og foranderlig hverdag, og at inddragelse skaber følgeskab til nye tiltag. Du forstår at implementere forandringer og skabe synlige resultater. Du er tydelig, når du kommunikerer både i din ledelse og i din opgaveløsning.  
 
Vores nye enhedschef  
  • har faglig indsigt og stort engagement i data, it, kort og GIS  
  • har analytiske og strategiske kompetencer til at sætte data i spil i kerneforretningen
  • kan skabe og vedligeholde gode samarbejdsrelationer både internt i organisationen og med omverdenen  
  • har høstet væsentlige og positive erfaringer med motiverende ledelse og forandringsledelse af kompetente og engagerede medarbejdere  
  • har gennemslagskraft, forhandlingsevner og kommunikerer ubesværet med både medarbejdere, politikere og borgere  
  • evner at sælge dataløsninger for kolleger uden samme faglige indsigt i brugen af data  
  • sætter pris på et godt grin i en travl hverdag  
Du er en opmærksom leder med et stort engagement i opgaven, og du evner at fastholde fokus på trivsel og information i dit bagland for at lykkes med opgaven.   
 
Et spændende og krævende job med masser af udvikling  
Vi tilbyder dig et spændende og udfordrende lederjob i en interessant og levende faglig kontekst, hvor du er med til at sætte præg på fremtidens København hver eneste dag.  
 
Det sker i et godt og kompetent kollegialt miljø, hvor du også har rig mulighed for at udvikle dig som leder. Vi holder til i åbne omgivelser, centralt placeret på Islands Brygge sammen med store dele af Teknik- og Miljøforvaltningen.   
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Tiltrædelse ønskes pr. 1. august 2019.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til cheflønaftalen for Københavns Kommune og gældende overenskomst.  
 
Lønniveauet i stillingen er 560.000 kr. plus pension.  
 
Mere information
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte vicedirektør Karsten Biering Nielsen på 2326 6230.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag 23. maj 2019  
Vi forventer at gennemføre samtaler i uge 23-24.  
 
Om Teknik- og Miljøforvaltningen  
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.200 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på ca. 4 mia. kr.   
 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330017389Phoenix-dd17e3e612019-05-06T11:03:15.900Enhedschef til Bydata
Vil du være med til at sætte dagsorden indenfor intelligent brug af data i udviklingen af København? 
 
Kan du stå i spidsen for en kompetent enhed, som hjælper byen til at bruge data mere strategisk?   
 
Kan du udvikle mulighederne i brug af data til gavn for borgerne, virksomhederne og kommunen – og samtidig være en dygtig og nærværende leder for din enhed?   
 
Teknik- og Miljøforvaltningen søger en dygtig, dynamisk, nærværende og udadvendt enhedschef til ledelsen og udviklingen af enheden Bydata.  
 
København vil være en CO2-neutral, klimasikker, grøn og attraktiv by med høj livskvalitet. Byen skal på samme tid både være levende, ansvarlig og have kant. København skal udvikles til en intelligent by, hvor nye løsninger hele tiden tilpasses og afprøves. Mulighederne for at understøtte driften, erhvervslivet og borgerne ved hjælp af en gennemtænkt, strategisk og innovativ brug af data skal aktivt indtænkes i alle opgaveløsninger.  
 
Ambitiøs og kompetent enhed i udvikling  
Vi søger en visionær og ambitiøs chef for enheden Bydata, hvor opgaverne spænder vidt. Enheden Bydata håndterer og arbejder med data, analyser og visualiseringer til at understøtte kommunens mange indsatsområder som grundlag for udvikling af København.   
 
Enheden driver en række WebGIS-løsninger og open data-portalen data.kk.dk med tilhørende datawarehouse. Løsningerne understøtter en lang række selvbetjeningsløsninger i Københavns Kommune, og der udvikles løbende større eller mindre værktøjer til visuelle analyser, borgerdialog m.m.  
 
Enheden fungerer som sparringspartner/rådgiver for andre enheder og forvaltninger i forbindelse med tekniske løsninger. Dette sker også i samarbejde med Stab Digitalisering og Copenhagen Solution Lab.  
 
Bydata har ansvaret for opbygning af et fagligt område om effektvurdering og evidens på tværs af fagområder og understøtter, at forvaltningen arbejder systematisk med området. Heri ligger også en opgave med at ”sælge” enhedens kompetencer og ydelser ud i hele forvaltningen og således understøtte en udvikling mod stadig mere datadreven forvaltning og politikudvikling.  
 
Som landets største kommune er vi en af drivkræfterne indenfor udviklingen af løsninger og anvendelser af kommunale data. I den sammenhæng deltager vi i både nationale og internationale netværk. København fremstår i de lokale, regionale og landsdækkende samarbejder som en stærk og attraktiv samarbejdspartner i kraft af vores ambitioner, størrelse og spidskompetencer.  
 
Du bliver personaleleder for ca. 14 kompetente og engagerede medarbejdere med både teknisk og akademisk baggrund. Du får ansvaret for den faglige kvalitet i enhedens opgaver, og du skal sætte retning og rammer for de opgaver, der skal løses. Som enhedschef for Bydata refererer du til vicedirektøren og bliver en del af chefteamet på 13 chefer i serviceområdet Byens Udvikling.   
 
Begejstret for data og udvikling – og levende interesseret i ledelse  
Du skal have ledererfaring og meget gerne erfaring fra en politisk ledet organisation. Din erfaring med ledelse som faglig disciplin har for længst lært dig at koble medarbejdertrivsel med det at skabe gode og synlige resultater. Du ved, at rammer og retning er nødvendige for at kunne navigere i en kompleks og foranderlig hverdag, og at inddragelse skaber følgeskab til nye tiltag. Du forstår at implementere forandringer og skabe synlige resultater. Du er tydelig, når du kommunikerer både i din ledelse og i din opgaveløsning.  
 
Vores nye enhedschef  
  • har faglig indsigt og stort engagement i data, it, kort og GIS  
  • har analytiske og strategiske kompetencer til at sætte data i spil i kerneforretningen
  • kan skabe og vedligeholde gode samarbejdsrelationer både internt i organisationen og med omverdenen  
  • har høstet væsentlige og positive erfaringer med motiverende ledelse og forandringsledelse af kompetente og engagerede medarbejdere  
  • har gennemslagskraft, forhandlingsevner og kommunikerer ubesværet med både medarbejdere, politikere og borgere  
  • evner at sælge dataløsninger for kolleger uden samme faglige indsigt i brugen af data  
  • sætter pris på et godt grin i en travl hverdag  
Du er en opmærksom leder med et stort engagement i opgaven, og du evner at fastholde fokus på trivsel og information i dit bagland for at lykkes med opgaven.   
 
Et spændende og krævende job med masser af udvikling  
Vi tilbyder dig et spændende og udfordrende lederjob i en interessant og levende faglig kontekst, hvor du er med til at sætte præg på fremtidens København hver eneste dag.  
 
Det sker i et godt og kompetent kollegialt miljø, hvor du også har rig mulighed for at udvikle dig som leder. Vi holder til i åbne omgivelser, centralt placeret på Islands Brygge sammen med store dele af Teknik- og Miljøforvaltningen.   
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Tiltrædelse ønskes pr. 1. august 2019.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til cheflønaftalen for Københavns Kommune og gældende overenskomst.  
 
Lønniveauet i stillingen er 560.000 kr. plus pension.  
 
Mere information
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte vicedirektør Karsten Biering Nielsen på 2326 6230.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag 23. maj 2019  
Vi forventer at gennemføre samtaler i uge 23-24.  
 
Om Teknik- og Miljøforvaltningen  
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.200 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på ca. 4 mia. kr.   
 
 
2019-05-24T00:51:30.403 Vil du være med til at sætte dagsorden indenfor intelligent brug af data i udviklingen af København? Kan du stå i spidsen for en kompetent enhed, som hjælper byen til at bruge data mere strategisk? Kan du udvikle mulighederne i brug af data til gavn for borgerne, virksomhederne og kommunen og samtidig være en dygtig og nærværende leder for din enhed? Teknik- og Miljøforvaltningen søger en dygtig, dynamisk, nærværende og udadvendt enhedschef til ledelsen og udviklingen af enheden Bydata. København vil være en CO2-neutral, klimasikker, grøn og attraktiv by med høj livskvalitet. Byen skal på samme tid både være levende, ansvarlig og have kant. København skal udvikles til en intelligent by, hvor nye løsninger hele tiden tilpasses og afprøves. Mulighederne for at understøtte driften, erhvervslivet og borgerne ved hjælp af en gennemtænkt, strategisk og innovativ brug af data skal aktivt indtænkes i alle opgaveløsninger. Ambitiøs og kompetent enhed i udvikling Vi søger en visionær og ambitiøs chef for enheden Bydata, hvor opgaverne spænder vidt. Enheden Bydata håndterer og arbejder med data, analyser og visualiseringer til at understøtte kommunens mange indsatsområder som grundlag for udvikling af København. Enheden driver en række WebGIS-løsninger og open data-portalen data.kk.dk med tilhørende datawarehouse. Løsningerne understøtter en lang række selvbetjeningsløsninger i Københavns Kommune, og der udvikles løbende større eller mindre værktøjer til visuelle analyser, borgerdialog m.m. Enheden fungerer som sparringspartner rådgiver for andre enheder og forvaltninger i forbindelse med tekniske løsninger. Dette sker også i samarbejde med Stab Digitalisering og Copenhagen Solution Lab. Bydata har ansvaret for opbygning af et fagligt område om effektvurdering og evidens på tværs af fagområder og understøtter, at forvaltningen arbejder systematisk med området. Heri ligger også en opgave med at sælge enhedens kompetencer og ydelser ud i hele forvaltningen og således understøtte en udvikling mod stadig mere datadreven forvaltning og politikudvikling. Som landets største kommune er vi en af drivkræfterne indenfor udviklingen af løsninger og anvendelser af kommunale data. I den sammenhæng deltager vi i både nationale og internationale netværk. København fremstår i de lokale, regionale og landsdækkende samarbejder som en stærk og attraktiv samarbejdspartner i kraft af vores ambitioner, størrelse og spidskompetencer. Du bliver personaleleder for ca. 14 kompetente og engagerede medarbejdere med både teknisk og akademisk baggrund. Du får ansvaret for den faglige kvalitet i enhedens opgaver, og du skal sætte retning og rammer for de opgaver, der skal løses. Som enhedschef for Bydata refererer du til vicedirektøren og bliver en del af chefteamet på 13 chefer i serviceområdet Byens Udvikling. Begejstret for data og udvikling og levende interesseret i ledelse Du skal have ledererfaring og meget gerne erfaring fra en politisk ledet organisation. Din erfaring med ledelse som faglig disciplin har for længst lært dig at koble medarbejdertrivsel med det at skabe gode og synlige resultater. Du ved, at rammer og retning er nødvendige for at kunne navigere i en kompleks og foranderlig hverdag, og at inddragelse skaber følgeskab til nye tiltag. Du forstår at implementere forandringer og skabe synlige resultater. Du er tydelig, når du kommunikerer både i din ledelse og i din opgaveløsning. Vores nye enhedschef har faglig indsigt og stort engagement i data, it, kort og GIS har analytiske og strategiske kompetencer til at sætte data i spil i kerneforretningen kan skabe og vedligeholde gode samarbejdsrelationer både internt i organisationen og med omverdenen har høstet væsentlige og positive erfaringer med motiverende ledelse og forandringsledelse af kompetente og engagerede medarbejdere har gennemslagskraft, forhandlingsevner og kommunikerer ubesværet med både medarbejdere, politikere og borgere evner at sælge dataløsninger for kolleger uden samme faglige indsigt i brugen af data sætter pris på et godt grin i en travl hverdag Du er en opmærksom leder med et stort engagement i opgaven, og du evner at fastholde fokus på trivsel og information i dit bagland for at lykkes med opgaven. Et spændende og krævende job med masser af udvikling Vi tilbyder dig et spændende og udfordrende lederjob i en interessant og levende faglig kontekst, hvor du er med til at sætte præg på fremtidens København hver eneste dag. Det sker i et godt og kompetent kollegialt miljø, hvor du også har rig mulighed for at udvikle dig som leder. Vi holder til i åbne omgivelser, centralt placeret på Islands Brygge sammen med store dele af Teknik- og Miljøforvaltningen. Løn- og ansættelsesvilkår Tiltrædelse ønskes pr. 1. august 2019. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til cheflønaftalen for Københavns Kommune og gældende overenskomst. Lønniveauet i stillingen er 560.000 kr. plus pension. Mere information Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte vicedirektør Karsten Biering Nielsen på 2326 6230. Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag 23. maj 2019 Vi forventer at gennemføre samtaler i uge 23-24. Om Teknik- og Miljøforvaltningen Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.200 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på ca. 4 mia. kr.10Phoenixdd17e3e6101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-23T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=158128&DepartmentId=19062&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3520870Center for Bydækkende Strategier11Njalsgade 132300København SDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent754498KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15812800006-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dd17e3e6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=dd17e3e6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dd17e3e6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dd17e3e6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/8.jpgMed et job indenfor Ledelse får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008001Dansk3Læse/ tale123208Chef6Ledelse361711169mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330033266Forretningsorienteret økonomichef søges til solid, vækstende handelsvirksomhed i NæstvedBasic Beskrivelse Som økonomichef får du ansvaret for at drive økonomifunktionen i en vækstende handelsvirksomhed, hvilket betyder, at du vil få ansvaret for økonomifunktionen fra A-Z. Du bliver nøglefiguren i en opgradering af virksomhedens økonomistyring, således at økonomifunktionen kan understøtte ledelsen og den øvrige organisation med retvisende og rettidigt beslutningsmateriale. Det daglige bogholderi varetages af kollegaer, hvorfor dine opgaver primært vil være tungere økonomiske opgaver og analyser, men du skal samtidig også være en del af den daglige drift. Derudover vil du få ansvaret for andre administrative funktioner og virksomhedens IT. Stillingen er nyoprettet, hvorfor der er gode muligheder for at sætte dit eget præg på stillingen og processerne. Opgaverne er bl.a.: Arbejdsopgaver Ledelse af 3 medarbejdere Økonomisk sparringspartner for øvrig ledergruppe Budget herunder udarbejdelse og opfølgning Forecast Kvartals- og månedsrapportering Nøgletal Likviditetsanalyser Årsregnskab og kontakt til revisor Lønkørsel Kontakt til bank Kontakt til myndigheder etc. Optimering og opbygning af processer i regnskabsafdelingen IT-ansvarlig Ad hoc Om virksomheden Der er her tale om en solid handelsvirksomhed hvis historie går mere 70 år tilbage. Virksomheden oplever vækst og forventer i de kommende år at øge omsætningen markant. Arbejdsmiljøet er præget af holdånd og der hersker en uformel og behagelig stemning. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold såsom sundhedsforsikring og pension. Personlige kompetencer Som person er du proaktiv, selvstændig og tager ansvar for dine opgaver. Du har værktøjskassen i orden og er selvkørende, så du kan se, hvor det er nødvendigt at tage fat. Du har en praktisk tilgang til dine arbejdsopgaver og trives med at være en del af den daglige drift. Dertil er du struktureret og forretningsorienteret, og har pondus, der gør dig i stand til at udvikle økonomifunktionen, så den bliver en aktiv spiller i virksomhedens daglige virke og fremtidige udvikling. IT-kompetencer Du har stærke IT-kompetencer Erfaring & uddannelse HD-R, cand.merc. eller tilsvarende. Dertil har du erfaring fra en lignede stilling. Sprog Engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Søren B. Christiansen og Christina Rosenbech Nielsen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som økonomichef får du ansvaret for at drive økonomifunktionen i en vækstende handelsvirksomhed, hvilket betyder, at du vil få ansvaret for økonomifunktionen fra A-Z. Du bliver nøglefiguren i en opgradering af virksomhedens økonomistyring, således at økonomifunktionen kan understøtte ledelsen og den øvrige organisation med retvisende og rettidigt beslutningsmateriale. Det daglige bogholderi varetages af kollegaer, hvorfor dine opgaver primært vil være tungere økonomiske opgaver og analyser, men du skal samtidig også være en del af den daglige drift. Derudover vil du få ansvaret for andre administrative funktioner og virksomhedens IT. Stillingen er nyoprettet, hvorfor der er gode muligheder for at sætte dit eget præg på stillingen og processerne. Opgaverne er bl.a.:

Arbejdsopgaver

  • Ledelse af 3 medarbejdere
  • Økonomisk sparringspartner for øvrig ledergruppe
  • Budget herunder udarbejdelse og opfølgning
  • Forecast
  • Kvartals- og månedsrapportering
  • Nøgletal
  • Likviditetsanalyser
  • Årsregnskab og kontakt til revisor
  • Lønkørsel
  • Kontakt til bank
  • Kontakt til myndigheder etc.
  • Optimering og opbygning af processer i regnskabsafdelingen
  • IT-ansvarlig
  • Ad hoc

Om virksomheden

Der er her tale om en solid handelsvirksomhed hvis historie går mere 70 år tilbage. Virksomheden oplever vækst og forventer i de kommende år at øge omsætningen markant. Arbejdsmiljøet er præget af holdånd og der hersker en uformel og behagelig stemning. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold såsom sundhedsforsikring og pension.

Personlige kompetencer

Som person er du proaktiv, selvstændig og tager ansvar for dine opgaver. Du har værktøjskassen i orden og er selvkørende, så du kan se, hvor det er nødvendigt at tage fat. Du har en praktisk tilgang til dine arbejdsopgaver og trives med at være en del af den daglige drift. Dertil er du struktureret og forretningsorienteret, og har pondus, der gør dig i stand til at udvikle økonomifunktionen, så den bliver en aktiv spiller i virksomhedens daglige virke og fremtidige udvikling.

IT-kompetencer

Du har stærke IT-kompetencer

Erfaring & uddannelse

HD-R, cand.merc. eller tilsvarende. Dertil har du erfaring fra en lignede stilling.

Sprog

Engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren B. Christiansen og Christina Rosenbech Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/a84b1ea6_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-05-28T15:06:48.0372019-07-02T00:00:00
330043214Chef til Institut for Pædagoguddannelse ved Københavns ProfessionshøjskoleRobot Har du et indgående kendskab til pædagogisk praksis og solid ledelseserfaring fra fx uddannelsessektoren eller den kommunale sektor? Og vil du være med til at sætte retningen for landets største pædagoguddannelse, der uddanner fremtidens pædagoger? Vi søger en chef til Institut for Pædagoguddannelse, som har lyst til at stå i spidsen for udviklingen af vores pædagoguddannelse og bidrage til at realisere Københavns Professionshøjskoles strategiske retning Fælles om fremragende undervisning. Vi søger en profil, der med lydhørhed og strategisk sans kan fremme instituttets drift og udvikling. Om jobbet Du bliver chef for Institut for Pædagoguddannelse, som er en del af Det Pædagogiske og Samfundsfaglige Fakultet, der også tæller Institut for Socialrådgiveruddannelse og Institut for Forvaltnings- og Administrationsuddannelser. Med mere end 6.000 studerende og flere end 200 medarbejdere fordelt på Campus Carlsberg i København og Campus Nordsjælland i Hillerød og Campus Bornholm i Rønne, er Pædagoguddannelsen på Københavns Professionshøjskole Danmarks største. Du vil referere til fakultetets dekan og få personaleansvar for otte uddannelsesledere og en viceinstitutchef samt to medarbejdere. Du indgår desuden i den velfungerende ledergruppe i fakultetet sammen med dekanen og de to øvrige institutchefer. Det første år vil du blandt andet have ansvar for at: påbegynde realiseringen af instituttets strategiske handleplan med særlig fokus på de studerendes engagement og deltagelse samt uddannelsens videngrundlag og praksisnærhed implementere konkrete indsatser i regi af den nationale handleplan for pædagoguddannelsen skabe et stærkt arbejdsfællesskab i instituttet samt engagement og følgeskab blandt ledere og medarbejdere i forhold til de igangsatte indsatser. Vil du vide mere? Læs den fulde job- og personprofil her (pdf) Læs også mere om Pædagoguddannelsen og om Københavns Professionshøjskoles vision og ambition på www.kp.dk. For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte dekan for Det Pædagogiske og Samfundsfaglige Fakultet Annegrete Juul på tlf. 5163 2484 eller konsulent fra Mercuri Urval Mie Heinfelt på tlf. 2179 6509. Interesseret? Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest mandag den 1. juli 2019. Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.Har du et indgående kendskab til pædagogisk praksis og solid ledelseserfaring fra fx uddannelsessektoren eller den kommunale sektor? Og vil du være med til at sætte retningen for landets største pædagoguddannelse, der uddanner fremtidens pædagoger?



Vi søger en chef til Institut for Pædagoguddannelse, som har lyst til at stå i spidsen for udviklingen af vores pædagoguddannelse og bidrage til at realisere Københavns Professionshøjskoles strategiske retning Fælles om fremragende undervisning. Vi søger en profil, der med lydhørhed og strategisk sans kan fremme instituttets drift og udvikling.



Om jobbet
Du bliver chef for Institut for Pædagoguddannelse, som er en del af Det Pædagogiske og Samfundsfaglige Fakultet, der også tæller Institut for Socialrådgiveruddannelse og Institut for Forvaltnings- og Administrationsuddannelser. Med mere end 6.000 studerende og flere end 200 medarbejdere fordelt på Campus Carlsberg i København og Campus Nordsjælland i Hillerød og Campus Bornholm i Rønne, er Pædagoguddannelsen på Københavns Professionshøjskole Danmarks største.



Du vil referere til fakultetets dekan og få personaleansvar for otte uddannelsesledere og en viceinstitutchef samt to medarbejdere. Du indgår desuden i den velfungerende ledergruppe i fakultetet sammen med dekanen og de to øvrige institutchefer.



Det første år vil du blandt andet have ansvar for at:



  • påbegynde realiseringen af instituttets strategiske handleplan med særlig fokus på de studerendes engagement og deltagelse samt uddannelsens videngrundlag og praksisnærhed
  • implementere konkrete indsatser i regi af den nationale handleplan for pædagoguddannelsen
  • skabe et stærkt arbejdsfællesskab i instituttet samt engagement og følgeskab blandt ledere og medarbejdere i forhold til de igangsatte indsatser.


Vil du vide mere?
Læs den fulde job- og personprofil her (pdf)



Læs også mere om Pædagoguddannelsen og om Københavns Professionshøjskoles vision og ambition på www.kp.dk.



For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte dekan for Det Pædagogiske og Samfundsfaglige Fakultet Annegrete Juul på tlf. 5163 2484 eller konsulent fra Mercuri Urval Mie Heinfelt på tlf. 2179 6509.



Interesseret?
Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest mandag den 1. juli 2019.

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.

Administration + Efter- og videreuddannelserKøbenhavn V2019-06-15T00:00:002019-07-01T00:00:00
330012629Direktør til det Nationale Forskningscenter for ArbejdsmiljøRobot Har du ledelsesmæssige kompetencer på topchefniveau, og er du forskningskyndig? Kan du stå i spidsen for en organisation med ambitioner om at være på forkant med forskningen i arbejdsmiljø nationalt og internationalt? Så er du måske den nye direktør for det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø. Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked I Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø (NFA) forsker vi i arbejdsmiljøets betydning for helbred nu og i fremtiden. Som en sektorforskningsinstitution inden for Beskæftigelsesministeriet er det vores opgave at overvåge og evaluere udviklingen i arbejdsmiljøet og udføre forskning med et klart samfundsmæssigt sigte. Vi uddanner forskere og formidler vores forskningsresultater i anerkendte tidsskrifter. Vi understøtter den politiske beslutningsproces og myndighedsarbejdet med ny forskningsbaseret viden. Og vi sikrer, at forskningsbaseret viden kan bruges i praksis af arbejdspladser, arbejdsmarkedets parter og rådgivere på arbejdsmiljøområdet. Derved bidrager vi til at udvikle et godt arbejdsmiljø i Danmark. Topledelse af et sektorforskningscenter Direktøren skal under ansvar over for bestyrelsen og beskæftigelsesministeren videreudvikle NFA. Du har ansvaret for at implementere strategien og være drivkraft i at skabe grundlaget for langsigtede strategiændringer samt konsolidere og udbygge NFA som nationalt omdrejningspunkt for arbejdsmiljøforskning i samspil med andre forskningsinstitutioner og forskningsfelter. Som direktør skal du stå i spidsen for, at NFA´s forskning bidrager til, at de politiske beslutninger på arbejdsmiljøområdet tages på det bedst mulige videngrundlag. Du skal sikre, at NFA s forskning får samfundsmæssig effekt ved, at forskningsbaseret viden inspirerer og anvendes af arbejdspladser i deres indsats for at udvikle et godt arbejdsmiljø. Du skal sætte klar retning for organisationen og skal med tæft og gennemslagskraft smidigt kunne håndtere spændingsfeltet mellem forskning, myndighedsudøvelse og politik. Direktøren refererer til departementschefen i Beskæftigelsesministeriet og indgår i ministeriets koncernledelse. Du får det direkte personaleansvar for en vicedirektør og syv chefer. Sammen har I ansvaret for at lede ca. 170 fagligt dygtige og dedikerede medarbejdere. Som direktør forventes det, at du: har betydelig ledelsesmæssig erfaring, som du bruger til at sætte klar retning og udvikle en vidensintensiv organisation med fokus på resultater i en omverden med mange interessenter har alsidig og solid erfaring inden for forskning og udredning ved i en årrække at have varetaget forskningsopgaver eller har haft ansvaret for forskningsledelse, forskningsadministration, forskningspolitik mv. i en institution eller virksomhed har strategisk forståelse for og indsigt i, hvordan forskningsviden og resultater omsættes til praksis, og hvordan praksis kan sætte retning for kommende forskningsindsatser kan indgå i et tæt og konstruktivt samarbejde med det politiske niveau, arbejdsmarkedets parter og relevante forskningsmiljøer har erfaring inden for arbejdsmarkedsområdet eller tilgrænsende sektorområder. Vi finder løsninger sammen Som en del af Beskæftigelsesministeriet er Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er en fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter senest den 1. oktober 2019. Stillingen er klassificeret i løngruppe 2 (tidligere lønramme 38), og ansættelsen sker på åremål med mulighed for forlængelse i maksimalt tre år. Der vil være mulighed for forhandling af personlige tillæg. Ansættelsen vil ske efter rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten. Du vil blive ansat af beskæftigelsesministeren efter indstilling fra bestyrelsen i Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø. Spørgsmål og ansøgning Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte departementschef Jakob Jensen på tlf. 7220 5015 eller bestyrelsesformand Stina Vrang Elias på tlf. 3342 6601. Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-chef Rikke Perlman på tlf. 7220 5174. Der vil indgå test i ansættelsesforløbet. Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Hvis du er tjenestemand, skal ansøgningen stiles til Dronningen. Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest torsdag den 8. august 2019. Du kan læse mere om os på www.nfa.dk og www.bm.dkHar du ledelsesmæssige kompetencer på topchefniveau, og er du forskningskyndig? Kan du stå i spidsen for en organisation med ambitioner om at være på forkant med forskningen i arbejdsmiljø nationalt og internationalt? Så er du måske den nye direktør for det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø.

Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked
I Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø (NFA) forsker vi i arbejdsmiljøets betydning for helbred nu og i fremtiden. Som en sektorforskningsinstitution inden for Beskæftigelsesministeriet er det vores opgave at overvåge og evaluere udviklingen i arbejdsmiljøet og udføre forskning med et klart samfundsmæssigt sigte. Vi uddanner forskere og formidler vores forskningsresultater i anerkendte tidsskrifter. Vi understøtter den politiske beslutningsproces og myndighedsarbejdet med ny forskningsbaseret viden. Og vi sikrer, at forskningsbaseret viden kan bruges i praksis af arbejdspladser, arbejdsmarkedets parter og rådgivere på arbejdsmiljøområdet. Derved bidrager vi til at udvikle et godt arbejdsmiljø i Danmark.

Topledelse af et sektorforskningscenter
Direktøren skal under ansvar over for bestyrelsen og beskæftigelsesministeren videreudvikle NFA. Du har ansvaret for at implementere strategien og være drivkraft i at skabe grundlaget for langsigtede strategiændringer samt konsolidere og udbygge NFA som nationalt omdrejningspunkt for arbejdsmiljøforskning i samspil med andre forskningsinstitutioner og forskningsfelter.

Som direktør skal du stå i spidsen for, at NFA´s forskning bidrager til, at de politiske beslutninger på arbejdsmiljøområdet tages på det bedst mulige videngrundlag. Du skal sikre, at NFA’s forskning får samfundsmæssig effekt ved, at forskningsbaseret viden inspirerer og anvendes af arbejdspladser i deres indsats for at udvikle et godt arbejdsmiljø.

Du skal sætte klar retning for organisationen og skal med tæft og gennemslagskraft smidigt kunne håndtere spændingsfeltet mellem forskning, myndighedsudøvelse og politik.

Direktøren refererer til departementschefen i Beskæftigelsesministeriet og indgår i ministeriets koncernledelse. Du får det direkte personaleansvar for en vicedirektør og syv chefer. Sammen har I ansvaret for at lede ca. 170 fagligt dygtige og dedikerede medarbejdere.

Som direktør forventes det, at du:
  • har betydelig ledelsesmæssig erfaring, som du bruger til at sætte klar retning og udvikle en vidensintensiv organisation med fokus på resultater i en omverden med mange interessenter
  • har alsidig og solid erfaring inden for forskning og udredning ved i en årrække at have varetaget forskningsopgaver eller har haft ansvaret for forskningsledelse, forskningsadministration, forskningspolitik mv. i en institution eller virksomhed
  • har strategisk forståelse for og indsigt i, hvordan forskningsviden og – resultater omsættes til praksis, og hvordan praksis kan sætte retning for kommende forskningsindsatser
  • kan indgå i et tæt og konstruktivt samarbejde med det politiske niveau, arbejdsmarkedets parter og relevante forskningsmiljøer
  • har erfaring inden for arbejdsmarkedsområdet eller tilgrænsende sektorområder.

Vi finder løsninger sammen
Som en del af Beskæftigelsesministeriet er Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter senest den 1. oktober 2019.

Stillingen er klassificeret i løngruppe 2 (tidligere lønramme 38), og ansættelsen sker på åremål med mulighed for forlængelse i maksimalt tre år. Der vil være mulighed for forhandling af personlige tillæg. Ansættelsen vil ske efter rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten.

Du vil blive ansat af beskæftigelsesministeren efter indstilling fra bestyrelsen i Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø.

Spørgsmål og ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte departementschef Jakob Jensen på tlf. 7220 5015 eller bestyrelsesformand Stina Vrang Elias på tlf. 3342 6601.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-chef Rikke Perlman på tlf. 7220 5174.

Der vil indgå test i ansættelsesforløbet.

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Hvis du er tjenestemand, skal ansøgningen stiles til Dronningen.

Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest torsdag den 8. august 2019.

Du kan læse mere om os på www.nfa.dk og www.bm.dk


Det Nationale Forskningscenter for ArbejdsmiljøKøbenhavn Ø2019-04-26T00:00:002019-06-25T00:00:00
330043107Director of Product ManagementRobot As Director of Product Management your main responsibility will be to influence and drive the Business product vision and strategy, while coaching several product teams in building a world-class B2B product. With a strong focus on the user experience, you ll work closely with our Design Director and VP of Engineering to ensure rapid discovery and delivery of quality products across all your teams. You ll build strong relationships with key stakeholders in Trustpilot, such as our Customer Success, Sales, Marketing, Support, and Legal departments to help your product teams deliver the best possible solutions - both for Trustpilot s customers and for Trustpilot as a company. Responsibilities Influence, drive and evangelize the Business product vision to ensure the best possible adoption - both internally and externally. Manage a team of skilled product managers who are passionate about our products. Work closely with Design and Engineering to define and optimize processes that enable operational excellence and reduce friction. Grow the people on your team through mentoring, coaching and personal goal setting and development. Be a part of the Technology Management team where you ll report to the CPO. Your Profile A minimum of [5 years] of hands-on experience building products in a SAAS company. At least 3 years of experience in a managing role with direct reports. Strong process awareness and demonstrated ability building scalable processes in medium or large organizations. Collaborative and open work style. You must be comfortable in an environment where ideas are shared and challenged. Experience running agile projects across multiple contexts and teams where planning is key to success. Comfortable speaking publicly and to large audiences (all of Trustpilot) and skilled in communicating vision and strategy. Working full time out of our Copenhagen office. You need to be close to your teams. We offer Opportunities to learn and develop your career in a fast paced company 20 time to keep learning and developing yourself A challenging and equal opportunity workplace with diverse perspectives and ideas A competitive salary package, bonus scheme, and stock options An international, vibrant office with over 40 different nationalities, and a flexible, Scandinavian work-life balance A chance to be a key part of an exciting international growth journey Great colleagues and a core work culture that you can believe in Great location in central Copenhagen About Trustpilot At Trustpilot, we re passionate about our mission to inspire ever-improving experiences for everyone. Working here s an opportunity to collaborate with talented and dedicated people in a rapidly growing, fast-paced, and agile environment. With vibrant office locations all around the world and over 40 nationalities, we re proud to be an equal opportunity workplace with diverse perspectives and ideas. And let s not forget the Scandinavian work-life balance — we work hard every day, but we also take the time to catch up with colleagues over a game of foosball, a cup of coffee, or maybe grab a beer after work. Want to know more about Trustpilot culture? Check us out on The Muse Trustpilot is a global company and our data practices are designed to ensure that your personally identifiable information is appropriately protected. Please note that your personal information will be transferred, accessed and stored globally as necessary for the uses and disclosures stated in our Privacy Policy.

As Director of Product Management your main responsibility will be to influence and drive the Business product vision and strategy, while coaching several product teams in building a world-class B2B product. With a strong focus on the user experience, you’ll work closely with our Design Director and VP of Engineering to ensure rapid discovery and delivery of quality products across all your teams.

You’ll build strong relationships with key stakeholders in Trustpilot, such as our Customer Success, Sales, Marketing, Support, and Legal departments to help your product teams deliver the best possible solutions - both for Trustpilot’s customers and for Trustpilot as a company.

Responsibilities

  • Influence, drive and evangelize the Business product vision to ensure the best possible adoption - both internally and externally.
  • Manage a team of skilled product managers who are passionate about our products.
  • Work closely with Design and Engineering to define and optimize processes that enable operational excellence and reduce friction.
  • Grow the people on your team through mentoring, coaching and personal goal setting and development.
  • Be a part of the Technology Management team where you’ll report to the CPO.

Your Profile

  • A minimum of [5 years] of hands-on experience building products in a SAAS company.
  • At least 3 years of experience in a managing role with direct reports.
  • Strong process awareness and demonstrated ability building scalable processes in medium or large organizations.
  • Collaborative and open work style. You must be comfortable in an environment where ideas are shared and challenged.   
  • Experience running agile projects across multiple contexts and teams where planning is key to success.
  • Comfortable speaking publicly and to large audiences (all of Trustpilot) and skilled in communicating vision and strategy.
  • Working full time out of our Copenhagen office. You need to be close to your teams.

We offer

  • Opportunities to learn and develop your career in a fast paced company
  • 20% time to keep learning and developing yourself
  • A challenging and equal opportunity workplace with diverse perspectives and ideas
  • A competitive salary package, bonus scheme, and stock options
  • An international, vibrant office with over 40 different nationalities, and a flexible, Scandinavian work-life balance
  • A chance to be a key part of an exciting international growth journey
  • Great colleagues and a core work culture that you can believe in
  • Great location in central Copenhagen

About Trustpilot

At Trustpilot, we’re passionate about our mission to inspire ever-improving experiences for everyone. Working here’s an opportunity to collaborate with talented and dedicated people in a rapidly growing, fast-paced, and agile environment.

With vibrant office locations all around the world and over 40 nationalities, we’re proud to be an equal opportunity workplace with diverse perspectives and ideas.

And let’s not forget the Scandinavian work-life balance — we work hard every day, but we also take the time to catch up with colleagues over a game of foosball, a cup of coffee, or maybe grab a beer after work.

Want to know more about Trustpilot culture? Check us out on The Muse

Trustpilot is a global company and our data practices are designed to ensure that your personally identifiable information is appropriately protected. Please note that your personal information will be transferred, accessed and stored globally as necessary for the uses and disclosures stated in our Privacy Policy.

 

TRUSTPILOT A/SKøbenhavn K2019-06-13T00:00:002019-07-11T00:00:00
330042907Vuderingsekspert med fokus på serviceRobot Som vurderingsekspert hos Nyfortuna Aarhus refererer du til vores Filial Direktør. Du bliver ansvarlig for dine egne opgaver relateret til den daglige drift, betjening af kunder mm. Dine fokusområder er kundeekspeditioner, bogføring, optimering af handler og driften i butikken generelt, hvor du skal sikre den bedste handelsoplevelse for vores kunder, og en effektiv men omhyggelig håndtering af værdier. Erfaring med ædelmetaller smykker, diamanter, mønter, auktionshus o. lign. er ikke et krav men en klar fordel. Dine opgaver Du arbejder med at betjene vores kunder, samt at vedligeholde og videreudvikle vores høje serviceniveau Optimering af egen kunde portefølje Administrative opgaver i form af bogføring, forsendelser mv. Du holder dig opdateret om udviklingen i markedet, og søger aktivt relevant information Håndtering af sociale medier I takt med, at du udvikler dig, vil du få mere og mere ansvar for afdelingens nye projekter. Samt mulighed for uddannelse inden for kategorien. Kvalifikationer Du har et stort overblik, og formår trods travlhed at yde en excellent service. Du er udadvendt, yderst service- og kundeorienteret, og du gør dit til at sikre kunden den bedste oplevelse. Dine evner til at samarbejde og kommunikere er i top, og du har mod på nye opgaver løbende. Du trives godt med matematik i jobbet. Du er bruger, gerne superbruger af Office pakken, særligt Excel, samt kender til brug af Outlook eller lign. Du er særdeles omhyggelig i tilgangen til dit arbejde og forstår vigtigheden i at alle opgaver følges til dørs. Gode karrieremuligheder Vi tilbyder til gengæld et spændende job med gode karrieremuligheder og løn efter kvalifikationer, inden for ædelmetal vurderings branchen. Vi er en mindre virksomhed, med en uformel tone og et højt drive, med fokus på at bibeholde vores position som markedsleder inden for kategorien. Har du spørgsmål? Så kontakt vores Personaleansvarlige på: jv@nyfortuna.dk mrk: job Send CV samt ansøgning med billede til: jv@nyfortuna.dk mrk.: Ansøgning Samtaler afholdes løbende fra midt juni, og vi ansætter så straks rette kandidat har meldt sig. Der vil være mulighed for hurtig tiltrædelse. Alle ansøgninger besvares senest 15.7.2019 Vi glæder os til at høre fra dig!

Som vurderingsekspert hos Nyfortuna Aarhus refererer du til vores Filial Direktør. Du bliver ansvarlig for dine egne opgaver relateret til den daglige drift, betjening af kunder mm.

Dine fokusområder er kundeekspeditioner, bogføring, optimering af handler og driften i butikken generelt, hvor du skal sikre den bedste handelsoplevelse for vores kunder, og en effektiv men omhyggelig håndtering af værdier.

Erfaring med ædelmetaller/smykker, diamanter, mønter, auktionshus o. lign. er ikke et krav men en klar fordel. 

Dine opgaver

  • Du arbejder med at betjene vores kunder, samt at vedligeholde og videreudvikle vores høje serviceniveau
  • Optimering af egen kunde portefølje
  • Administrative opgaver i form af bogføring, forsendelser mv.
  • Du holder dig opdateret om udviklingen i markedet, og søger aktivt relevant information
  • Håndtering af sociale medier

I takt med, at du udvikler dig, vil du få mere og mere ansvar for afdelingens nye projekter. Samt mulighed for uddannelse inden for kategorien.

Kvalifikationer

  • Du har et stort overblik, og formår trods travlhed at yde en excellent service.
  • Du er udadvendt, yderst service- og kundeorienteret, og du gør dit til at sikre kunden den bedste oplevelse.
  • Dine evner til at samarbejde og kommunikere er i top, og du har mod på nye opgaver løbende.
  • Du trives godt med matematik i jobbet.
  • Du er bruger, gerne superbruger af Office pakken, særligt Excel, samt kender til brug af Outlook eller lign.
  • Du er særdeles omhyggelig i tilgangen til dit arbejde og forstår vigtigheden i at alle opgaver følges til dørs.

Gode karrieremuligheder

Vi tilbyder til gengæld et spændende job med gode karrieremuligheder og løn efter kvalifikationer, inden for ædelmetal/vurderings branchen. Vi er en mindre virksomhed, med en uformel tone og et højt drive, med fokus på at bibeholde vores position som markedsleder inden for kategorien.

Har du spørgsmål?

Så kontakt vores Personaleansvarlige på: jv@nyfortuna.dk mrk: job

Send CV samt ansøgning med billede til: jv@nyfortuna.dk mrk.: Ansøgning

Samtaler afholdes løbende fra midt juni, og vi ansætter så straks rette kandidat har meldt sig. Der vil være mulighed for hurtig tiltrædelse. Alle ansøgninger besvares senest 15.7.2019

Vi glæder os til at høre fra dig!

GM RETAIL ApSAarhus C2019-06-13T00:00:002019-07-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Forretningsorienteret økonomichef søges til solid, vækstende handelsvirksomhed i Næstved

Proselection

København K
Beskrivelse Som økonomichef får du ansvaret for at drive økonomifunktionen i en vækstende handelsvirksomhed, hvilket betyder, at du vil få ansvaret for økonomifunktionen fra A-Z. Du bliver nøglefiguren i en opgradering af virksomhedens økonomistyrin...
Indrykket:28. maj 2019
Udløbsdato:2. juli 2019

Chef til Institut for Pædagoguddannelse ved Københavns Professionshøjskole

Administration + Efter- og videreuddannelser

København V
Har du et indgående kendskab til pædagogisk praksis og solid ledelseserfaring fra fx uddannelsessektoren eller den kommunale sektor? Og vil du være med til at sætte retningen for landets største pædagoguddannelse, der uddanner fremtidens pædagoger? ...
Indrykket:15. juni 2019
Udløbsdato:1. juli 2019

Direktør til det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø

Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø

København Ø
Har du ledelsesmæssige kompetencer på topchefniveau, og er du forskningskyndig? Kan du stå i spidsen for en organisation med ambitioner om at være på forkant med forskningen i arbejdsmiljø nationalt og internationalt? Så er du måske den nye direktør...
Indrykket:26. april 2019
Udløbsdato:25. juni 2019

Director of Product Management

TRUSTPILOT A/S

København K
As Director of Product Management your main responsibility will be to influence and drive the Business product vision and strategy, while coaching several product teams in building a world-class B2B product. With a strong focus on the user experienc...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:11. juli 2019

Vuderingsekspert med fokus på service

GM RETAIL ApS

Aarhus C
Som vurderingsekspert hos Nyfortuna Aarhus refererer du til vores Filial Direktør. Du bliver ansvarlig for dine egne opgaver relateret til den daglige drift, betjening af kunder mm. Dine fokusområder er kundeekspeditioner, bogføring, optimering af h...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:15. juli 2019