Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Enhedschef til Patientforløb og Organisation i Akutberedskabet

Er du en stærk leder, der kan lede på strategisk, taktisk og operationelt niveau? Kan du lede ledere og sikre, at opgaver kommer i mål til tiden, og har du borgeren i fokus? Har du bred erfaring med at sikre løbende forbedringer og drive tavlemøder? Motiveres du af at være en del af ”borgernes tryghed, når de er akut syge”?

Så kan det være dig vi leder efter til Patientforløb & Organisation – en nyoprettet enhed i Akutberedskabet.

Enhedens opgaver

Som enhedschef i Patientforløb & Organisation får du en helt central rolle i en ung og fleksibel virksomhed, der er i rivende udvikling. Det er en administrativ enhed, der understøtter driftsenhederne i løsning af kerneopgaven, og har til opgave at sikre det overordnede overblik indenfor HR, Kvalitet, Forskning samt Projektstyring og -ledelse.

Du får ledelsesansvaret for virksomhedens projektledelse, porteføljestyring, risikomanagement, kvalitet og sundheds-IT og ikke mindst implementering af ny forbedringskultur. Derudover er HR & Arbejdsmiljø, Forskning og Aktiv Patientstøtte sektioner i din enhed, som til dagligt ledes af hver deres sektionsleder.

De to primære opgaver for dig som enhedschef er derfor at:

  • Planlægge, drifte og udvikle virksomhedens kvalitets- og forbedringskultur i tæt samarbejde med resten af ledelsesgruppen og direktionen. Din primære driftsmæssige opgave er at operationalisere det allerede igangsatte forbedringsarbejde. I det første lange stykke tid er det hér dit fokus og dine kræfter skal lægges. Du skal direkte lede og gennemføre processen med at skabe en forbedringskultur.
  • Udøve ledelse på de forskellige niveauer i enheden. Både sektionslederne og medarbejderne er med deres høje faglighed selvkørende, hvorfor din primære opgave er at lede sektionslederne og skabe de rammer, der gør dem i stand til at skabe sammenhænge på tværs og sikre dem en vej i virksomheden. Du skal være det tværorganisatoriske blik, der sørger for, at vi hele tiden arbejder frem mod de samme mål.
Første og vigtigste succesmål er at implementere tavlemøder i hele virksomheden ud fra et allerede planlagt koncept.

Interesse for Akutberedskabets mange hjørner

Akutberedskabet er båret af ledere og medarbejdere, der alle har en stærk vilje til og stort mod på, at vi skal være de bedste til at hjælpe borgerne, når de har brug for akut hjælp. Det er vigtigt for os, at du har det på samme måde – også selv om du ikke nødvendigvis er sundhedsfaglig.

Forretningsforståelse og forståelse for det politiske aspekt er yderst væsentlig. Vi har øje for mulige forbedringstiltag og kan tilpasse vores arbejdsgange så hurtigt som mulig derefter. Du skal derfor være nytænkende og nysgerrig på vores kerneområder og støttefunktioner, og tænke innovative nye måder at løse opgaver på.

Ledelsesmæssig erfaring og tyngde

Vi forestiller os, at du er en erfaren leder af ledere, som formår at lede et bredt område gennem dygtige faglige ledere. Du formår at sætte den strategiske og taktiske retning uden at være den faglige ekspert på de enkelte områder. Da arbejdet med forbedringskultur vil være en stor del af din ledelsesopgave, vil det være en fordel, hvis det er herigennem du er blevet leder eller har din erfaring med ledelse. Du skal samtidig også have en naturlig interesse for personligt at tage pulsen i alle virksomhedens kroge.

Vi forventer din uddannelse er på kandidat- eller masterniveau inden for relevant område og/eller med anden lederuddannelse. Du har derudover dokumenteret erfaring og gode resultater med:

  • ledelse på højt niveau – strategisk og visionært – ledelse af ledere
  • udvikling af en kompleks organisation – gennem tavlemøder og forbedringsarbejde
  • resultatopnåelse – komme i mål til tiden
  • at holde overblikket – og træffe beslutninger i pressede situationer
  • at være en stærk kommunikator og inspirator – på alle niveauer i en virksomhed
Akutberedskabet

Akutberedskabet i Region Hovedstaden har til formål at skabe et sammenhængende akutberedskab for borgerne. Vores opgave består blandt andet af at modtage opkald til Akuttelefonen 1813 og 1-1-2, og sende ambulancer og akutlægebiler mv. de rigtige steder hen på det rigtige tidspunkt. Vi arbejder for fortsat at styrke vores gode tværsektorielle samarbejde med kommuner og hospitaler for at øge udbyttet for borgerne. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der ser sig kvalificeret, til at søge.

Ansøgningsfrist

Upload din motiverede ansøgning, CV samt relevante bilag senest søndag den 16. juni 2019 kl. 12. Relevante bilag kan uploades under ”øvrige dokumenter”.

Første samtale afholdes den 20. og 21. juni 2019 og anden samtale forventes afholdt den 28. juni 2019. I rekrutteringen vil der desuden indgå en testsamtale med en konsulent. Stillingen forventes til opstart den 1. september 2019 eller snarest mulig.

Ansættelsesforhold

Løn og ansættelsesforhold i henhold til ”Aftale for chefer” indgået mellem RLTN og AC. Vi gør opmærksom på, at det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan sikkerhedsgodkendes gennem PET.

Yderligere information

Virksomheden har primært til huse i Ballerup, men er geografisk spredt på flere destinationer, hvor blandt andet akutlægebilerne har baser. Din arbejdsplads er på Telegrafvej i Ballerup.

Du finder flere oplysninger om Akutberedskabet på www.regionh.dk/akutberedskabet.

Hvis du vil rekvirere en uddybende job- og personprofil eller stille spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-partner Karen Deibjerg Heinrich på tlf. 2388 5693.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032530Phoenix-e211d4a412019-06-03T00:00:00Enhedschef til Patientforløb og Organisation i AkutberedskabetEr du en stærk leder, der kan lede på strategisk, taktisk og operationelt niveau? Kan du lede ledere og sikre, at opgaver kommer i mål til tiden, og har du borgeren i fokus? Har du bred erfaring med at sikre løbende forbedringer og drive tavlemøder? Motiveres du af at være en del af ”borgernes tryghed, når de er akut syge”?

Så kan det være dig vi leder efter til Patientforløb & Organisation – en nyoprettet enhed i Akutberedskabet.

Enhedens opgaver

Som enhedschef i Patientforløb & Organisation får du en helt central rolle i en ung og fleksibel virksomhed, der er i rivende udvikling. Det er en administrativ enhed, der understøtter driftsenhederne i løsning af kerneopgaven, og har til opgave at sikre det overordnede overblik indenfor HR, Kvalitet, Forskning samt Projektstyring og -ledelse.

Du får ledelsesansvaret for virksomhedens projektledelse, porteføljestyring, risikomanagement, kvalitet og sundheds-IT og ikke mindst implementering af ny forbedringskultur. Derudover er HR & Arbejdsmiljø, Forskning og Aktiv Patientstøtte sektioner i din enhed, som til dagligt ledes af hver deres sektionsleder.

De to primære opgaver for dig som enhedschef er derfor at:

  • Planlægge, drifte og udvikle virksomhedens kvalitets- og forbedringskultur i tæt samarbejde med resten af ledelsesgruppen og direktionen. Din primære driftsmæssige opgave er at operationalisere det allerede igangsatte forbedringsarbejde. I det første lange stykke tid er det hér dit fokus og dine kræfter skal lægges. Du skal direkte lede og gennemføre processen med at skabe en forbedringskultur.
  • Udøve ledelse på de forskellige niveauer i enheden. Både sektionslederne og medarbejderne er med deres høje faglighed selvkørende, hvorfor din primære opgave er at lede sektionslederne og skabe de rammer, der gør dem i stand til at skabe sammenhænge på tværs og sikre dem en vej i virksomheden. Du skal være det tværorganisatoriske blik, der sørger for, at vi hele tiden arbejder frem mod de samme mål.
Første og vigtigste succesmål er at implementere tavlemøder i hele virksomheden ud fra et allerede planlagt koncept.

Interesse for Akutberedskabets mange hjørner

Akutberedskabet er båret af ledere og medarbejdere, der alle har en stærk vilje til og stort mod på, at vi skal være de bedste til at hjælpe borgerne, når de har brug for akut hjælp. Det er vigtigt for os, at du har det på samme måde – også selv om du ikke nødvendigvis er sundhedsfaglig.

Forretningsforståelse og forståelse for det politiske aspekt er yderst væsentlig. Vi har øje for mulige forbedringstiltag og kan tilpasse vores arbejdsgange så hurtigt som mulig derefter. Du skal derfor være nytænkende og nysgerrig på vores kerneområder og støttefunktioner, og tænke innovative nye måder at løse opgaver på.

Ledelsesmæssig erfaring og tyngde

Vi forestiller os, at du er en erfaren leder af ledere, som formår at lede et bredt område gennem dygtige faglige ledere. Du formår at sætte den strategiske og taktiske retning uden at være den faglige ekspert på de enkelte områder. Da arbejdet med forbedringskultur vil være en stor del af din ledelsesopgave, vil det være en fordel, hvis det er herigennem du er blevet leder eller har din erfaring med ledelse. Du skal samtidig også have en naturlig interesse for personligt at tage pulsen i alle virksomhedens kroge.

Vi forventer din uddannelse er på kandidat- eller masterniveau inden for relevant område og/eller med anden lederuddannelse. Du har derudover dokumenteret erfaring og gode resultater med:

  • ledelse på højt niveau – strategisk og visionært – ledelse af ledere
  • udvikling af en kompleks organisation – gennem tavlemøder og forbedringsarbejde
  • resultatopnåelse – komme i mål til tiden
  • at holde overblikket – og træffe beslutninger i pressede situationer
  • at være en stærk kommunikator og inspirator – på alle niveauer i en virksomhed
Akutberedskabet

Akutberedskabet i Region Hovedstaden har til formål at skabe et sammenhængende akutberedskab for borgerne. Vores opgave består blandt andet af at modtage opkald til Akuttelefonen 1813 og 1-1-2, og sende ambulancer og akutlægebiler mv. de rigtige steder hen på det rigtige tidspunkt. Vi arbejder for fortsat at styrke vores gode tværsektorielle samarbejde med kommuner og hospitaler for at øge udbyttet for borgerne. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der ser sig kvalificeret, til at søge.

Ansøgningsfrist

Upload din motiverede ansøgning, CV samt relevante bilag senest søndag den 16. juni 2019 kl. 12. Relevante bilag kan uploades under ”øvrige dokumenter”.

Første samtale afholdes den 20. og 21. juni 2019 og anden samtale forventes afholdt den 28. juni 2019. I rekrutteringen vil der desuden indgå en testsamtale med en konsulent. Stillingen forventes til opstart den 1. september 2019 eller snarest mulig.

Ansættelsesforhold

Løn og ansættelsesforhold i henhold til ”Aftale for chefer” indgået mellem RLTN og AC. Vi gør opmærksom på, at det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan sikkerhedsgodkendes gennem PET.

Yderligere information

Virksomheden har primært til huse i Ballerup, men er geografisk spredt på flere destinationer, hvor blandt andet akutlægebilerne har baser. Din arbejdsplads er på Telegrafvej i Ballerup.

Du finder flere oplysninger om Akutberedskabet på www.regionh.dk/akutberedskabet.

Hvis du vil rekvirere en uddybende job- og personprofil eller stille spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-partner Karen Deibjerg Heinrich på tlf. 2388 5693.

2019-06-17T00:55:35.820 Er du en stærk leder, der kan lede på strategisk, taktisk og operationelt niveau? Kan du lede ledere og sikre, at opgaver kommer i mål til tiden, og har du borgeren i fokus? Har du bred erfaring med at sikre løbende forbedringer og drive tavlemøder? Motiveres du af at være en del af borgernes tryghed, når de er akut syge ? Så kan det være dig vi leder efter til Patientforløb Organisation en nyoprettet enhed i Akutberedskabet. Enhedens opgaver Som enhedschef i Patientforløb Organisation får du en helt central rolle i en ung og fleksibel virksomhed, der er i rivende udvikling. Det er en administrativ enhed, der understøtter driftsenhederne i løsning af kerneopgaven, og har til opgave at sikre det overordnede overblik indenfor HR, Kvalitet, Forskning samt Projektstyring og -ledelse. Du får ledelsesansvaret for virksomhedens projektledelse, porteføljestyring, risikomanagement, kvalitet og sundheds-IT og ikke mindst implementering af ny forbedringskultur. Derudover er HR Arbejdsmiljø, Forskning og Aktiv Patientstøtte sektioner i din enhed, som til dagligt ledes af hver deres sektionsleder. De to primære opgaver for dig som enhedschef er derfor at: Planlægge, drifte og udvikle virksomhedens kvalitets- og forbedringskultur i tæt samarbejde med resten af ledelsesgruppen og direktionen. Din primære driftsmæssige opgave er at operationalisere det allerede igangsatte forbedringsarbejde. I det første lange stykke tid er det hér dit fokus og dine kræfter skal lægges. Du skal direkte lede og gennemføre processen med at skabe en forbedringskultur. Udøve ledelse på de forskellige niveauer i enheden. Både sektionslederne og medarbejderne er med deres høje faglighed selvkørende, hvorfor din primære opgave er at lede sektionslederne og skabe de rammer, der gør dem i stand til at skabe sammenhænge på tværs og sikre dem en vej i virksomheden. Du skal være det tværorganisatoriske blik, der sørger for, at vi hele tiden arbejder frem mod de samme mål. Første og vigtigste succesmål er at implementere tavlemøder i hele virksomheden ud fra et allerede planlagt koncept. Interesse for Akutberedskabets mange hjørner Akutberedskabet er båret af ledere og medarbejdere, der alle har en stærk vilje til og stort mod på, at vi skal være de bedste til at hjælpe borgerne, når de har brug for akut hjælp. Det er vigtigt for os, at du har det på samme måde også selv om du ikke nødvendigvis er sundhedsfaglig. Forretningsforståelse og forståelse for det politiske aspekt er yderst væsentlig. Vi har øje for mulige forbedringstiltag og kan tilpasse vores arbejdsgange så hurtigt som mulig derefter. Du skal derfor være nytænkende og nysgerrig på vores kerneområder og støttefunktioner, og tænke innovative nye måder at løse opgaver på. Ledelsesmæssig erfaring og tyngde Vi forestiller os, at du er en erfaren leder af ledere, som formår at lede et bredt område gennem dygtige faglige ledere. Du formår at sætte den strategiske og taktiske retning uden at være den faglige ekspert på de enkelte områder. Da arbejdet med forbedringskultur vil være en stor del af din ledelsesopgave, vil det være en fordel, hvis det er herigennem du er blevet leder eller har din erfaring med ledelse. Du skal samtidig også have en naturlig interesse for personligt at tage pulsen i alle virksomhedens kroge. Vi forventer din uddannelse er på kandidat- eller masterniveau inden for relevant område og eller med anden lederuddannelse. Du har derudover dokumenteret erfaring og gode resultater med: ledelse på højt niveau strategisk og visionært ledelse af ledere udvikling af en kompleks organisation gennem tavlemøder og forbedringsarbejde resultatopnåelse komme i mål til tiden at holde overblikket og træffe beslutninger i pressede situationer at være en stærk kommunikator og inspirator på alle niveauer i en virksomhed Akutberedskabet Akutberedskabet i Region Hovedstaden har til formål at skabe et sammenhængende akutberedskab for borgerne. Vores opgave består blandt andet af at modtage opkald til Akuttelefonen 1813 og 1-1-2, og sende ambulancer og akutlægebiler mv. de rigtige steder hen på det rigtige tidspunkt. Vi arbejder for fortsat at styrke vores gode tværsektorielle samarbejde med kommuner og hospitaler for at øge udbyttet for borgerne. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der ser sig kvalificeret, til at søge. Ansøgningsfrist Upload din motiverede ansøgning, CV samt relevante bilag senest søndag den 16. juni 2019 kl. 12. Relevante bilag kan uploades under øvrige dokumenter . Første samtale afholdes den 20. og 21. juni 2019 og anden samtale forventes afholdt den 28. juni 2019. I rekrutteringen vil der desuden indgå en testsamtale med en konsulent. Stillingen forventes til opstart den 1. september 2019 eller snarest mulig. Ansættelsesforhold Løn og ansættelsesforhold i henhold til Aftale for chefer indgået mellem RLTN og AC. Vi gør opmærksom på, at det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan sikkerhedsgodkendes gennem PET. Yderligere information Virksomheden har primært til huse i Ballerup, men er geografisk spredt på flere destinationer, hvor blandt andet akutlægebilerne har baser. Din arbejdsplads er på Telegrafvej i Ballerup. Du finder flere oplysninger om Akutberedskabet på www.regionh.dk akutberedskabet. Hvis du vil rekvirere en uddybende job- og personprofil eller stille spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-partner Karen Deibjerg Heinrich på tlf. 2388 5693.11jobnete211d4a4100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=218597&DepartmentId=12249&MediaId=4716&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBallerupEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandEgedalEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3534650Den Præhospitale Virksomhed11Telegrafvej 52750BallerupDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent767259JobNet4995288499528810024-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e211d4a4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e211d4a4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e211d4a4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e211d4a4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgEnhedschef til Patientforløb og Organisation i Akutberedskabet12008011Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse361891285Karenkaren.deibjerg.heinrich@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark330091511Head of Biostatistics departmentRobot Do you have profound people management experience and sound knowledge of clinical development? Or do you have expert biostatistical competences and talent for people management? Then you might be our new manager in Biostatistics. Your job will be securing biostatistical deliverables within the GLP-1, CV Outcomes area and managing a team of highly dedicated experts within Biostatistics. In Global Development, we are responsible for managing clinical drug development worldwide from early development phases to product introduction and life cycle management. We ensure medical and scientific documentation for clinical submissions and authorities while ensuring that the process lives up to uniform global standards, regulations and business ethics. About the department The Biostatistics function currently consists of approximately 250 statisticians and statistical programmers globally. Of these, 170 are situated in Denmark, where we are organised in departments supporting our development projects (e.g. GLP-1, Insulin, Haemophilia or Obesity). Novo Nordisk has a broad R D pipeline and majority of our statistical work is done in-house, thus we offer a wide variety of statistical challenges and provide a strong scientific community. We are organised in smaller units for each clinical project to ensure close collaboration with our various stakeholders. Biostatistics is a very dynamic area which cooperates with many different professionals in the organisation both within Denmark and across borders with our colleagues in India, China and Japan as well as our outsourcing partners in India and Europe. Thus, we have an international and challenging environment where you can use your cross cultural awareness and managerial skills. GLP-1, CV Outcomes is a key area for Novo Nordisk with both marketed drugs and new drugs in the pipeline. The position As a manager you will report to the Vice President of Biostatistics and be a member of the Biostatistics management team. You will be overall responsible for managing and leading 17 highly dedicated statisticians and statistical programmers. You will be overall responsible for statistical deliverables used for marketing authorisation of new drugs as well as variation applications, meta-analyses and support to marketing on marketed drugs. You will be responsible for motivating and securing competency development of the team members. Ensuring quality in the work, continuous improvements of the team and process development will be essential in the job. You will also be responsible for the department budget. Together with the International Project Statisticians and International Lead Programmers in your team, you will have the overall responsibility for the biostatistical tasks in the project worldwide. As part of the Biostatistics management team, you will anticipate new challenges and needs for the Biostatistics function. We expect you to take part in the maintenance and innovation of Biostatistics as a good and challenging place to work. Building and maintaining good business and working relationships with internal and external groups is essential in the management role. Your workplace will be in Søborg and travelling abroad could be expected 1-2 times per year. Qualifications Either, you have a strong track record of line management combined with a sound knowledge of clinical development or you have profound knowledge of biostatistics or statistical programming combined with significant management talent. As a minimum, you have several years of experience as project or line manager as well as extensive knowledge of drug development and knowledge of the Biostatistics deliveries in a R D organisation within the pharmaceutical industry. You have experience with supervision and mentoring of staff. Furthermore, you have experience with working in international and diverse professional groups. Naturally, you set direction, lead and motivate your team and have strong stakeholder management capabilities. As a person you strive with a high level of complexity and have solid problem-solving capabilities. We expect that you remain high spirited, also when things are moving fast. You have excellent collaboration and communication skills you can collaborate at any organisational level and are fluent in English. Working at Novo Nordisk By being patient-focused, we have achieved a market leading position and we continuously develop our expertise to stay ahead both as a company and as individuals. Working here mean joining a team of highly qualified, ambitious colleagues with a passion to bring better treatments to the people who need them. Contact For further information, please call Tina Christiansen on 45 3079 1748. Deadline September 30, 2019 Millions rely on us To work for Novo Nordisk you will need the skills, dedication and ambition to change lives for the better for millions of patients living with diabetes and other chronical diseases. In exchange, we offer the chance to be part of a truly global workplace, where passion and engagement are met with opportunities for professional and personal development.

Do you have profound people management experience and sound knowledge of clinical development? Or do you have expert biostatistical competences and talent for people management? Then you might be our new manager in Biostatistics. Your job will be securing biostatistical deliverables within the GLP-1, CV & Outcomes area and managing a team of highly dedicated experts within Biostatistics. 

In Global Development, we are responsible for managing clinical drug development worldwide from early development phases to product introduction and life cycle management. We ensure medical and scientific documentation for clinical submissions and authorities while ensuring that the process lives up to uniform global standards, regulations and business ethics.

 

About the department

The Biostatistics function currently consists of approximately 250 statisticians and statistical programmers globally. Of these, 170 are situated in Denmark, where we are organised in departments supporting our development projects (e.g. GLP-1, Insulin, Haemophilia or Obesity). Novo Nordisk has a broad R&D pipeline and majority of our statistical work is done in-house, thus we offer a wide variety of statistical challenges and provide a strong scientific community. We are organised in smaller units for each clinical project to ensure close collaboration with our various stakeholders. 

Biostatistics is a very dynamic area which cooperates with many different professionals in the organisation both within Denmark and across borders with our colleagues in India, China and Japan as well as our outsourcing partners in India and Europe. Thus, we have an international and challenging environment where you can use your cross cultural awareness and managerial skills. 

GLP-1, CV & Outcomes is a key area for Novo Nordisk with both marketed drugs and new drugs in the pipeline.

 

The position

As a manager you will report to the Vice President of Biostatistics and be a member of the Biostatistics management team. You will be overall responsible for managing and leading 17 highly dedicated statisticians and statistical programmers. You will be overall responsible for statistical deliverables used for marketing authorisation of new drugs as well as variation applications, meta-analyses and support to marketing on marketed drugs. 

You will be responsible for motivating and securing competency development of the team members. Ensuring quality in the work, continuous improvements of the team and process development will be essential in the job. You will also be responsible for the department budget. Together with the International Project Statisticians and International Lead Programmers in your team, you will have the overall responsibility for the biostatistical tasks in the project worldwide. 

As part of the Biostatistics management team, you will anticipate new challenges and needs for the Biostatistics function. We expect you to take part in the maintenance and innovation of Biostatistics as a good and challenging place to work. Building and maintaining good business and working relationships with internal and external groups is essential in the management role.

Your workplace will be in Søborg and travelling abroad could be expected 1-2 times per year.

 

Qualifications

Either, you have a strong track record of line management combined with a sound knowledge of clinical development or you have profound knowledge of biostatistics or statistical programming combined with significant management talent. As a minimum, you have several years of experience as project or line manager as well as extensive knowledge of drug development and knowledge of the Biostatistics deliveries in a R&D organisation within the pharmaceutical industry. You have experience with supervision and mentoring of staff. Furthermore, you have experience with working in international and diverse professional groups. 

Naturally, you set direction, lead and motivate your team and have strong stakeholder management capabilities. As a person you strive with a high level of complexity and have solid problem-solving capabilities. We expect that you remain high spirited, also when things are moving fast. You have excellent collaboration and communication skills; you can collaborate at any organisational level and are fluent in English.

 

Working at Novo Nordisk

By being patient-focused, we have achieved a market leading position and we continuously develop our expertise to stay ahead – both as a company and as individuals. Working here mean joining a team of highly qualified, ambitious colleagues with a passion to bring better treatments to the people who need them.

 

Contact

For further information, please call Tina Christiansen on +45 3079 1748.

 

Deadline

September 30, 2019

 

Millions rely on us
To work for Novo Nordisk you will need the skills, dedication and ambition to change lives for the better for millions of patients living with diabetes and other chronical diseases. In exchange, we offer the chance to be part of a truly global workplace, where passion and engagement are met with opportunities for professional and personal development.

Novo Nordisk A/SSøborg2019-09-17T00:00:002019-09-30T00:00:00
330091513Graduate Programme ManagerRobot Are you looking for an exciting career opportunity to secure the talent pipeline for future key people to be in one of the world s leading pharmaceutical companies, Novo Nordisk? Then join us as a Graduate Programme Manager and get an opportunity to work with energized talents, alongside experienced colleagues from many different nationalities, within various professional fields. This is a rarely posted position and therefore a unique opportunity for a career which covers a broad range of different disciplines within Human Resources while working across all business areas within Novo Nordisk. About the department In the role as Graduate Programme Manager, you will join the Global Early Talent Team, part of Global People Organisation, together with 15 dedicated employees located at our HQ in Bagsvaerd. We have a variety of backgrounds such as Human Resources, Business Management, Marketing Communication and use our diversity to create and develop innovative approaches and high-quality solutions to attract and develop the best early talents to Novo Nordisk. We recruit for attitude and train for skills, and in our team we are responsible of securing a strong talent pipeline by attracting the best early talents for our Trainee and Graduate Programmes for our future work-force and business needs. The position In this role, you will be managing business graduate programmes and act as the direct manager for these graduates and having a direct reporting line to the Head of Global Early Talent. Your role will be, on one side, to ensure a close collaboration with internal and external stakeholders, - and understand the work force needs from line of business. On the other side, you will be the daily manager for selected graduate programmes including conducting 1:1 s, on-boarding, rotation management, individual development, coaching, graduate team development and support ex-boarding into permanent positions. The job will be anchored in the Global Talent Acquisitions Centre of Excellence, which means you also will have a strong role in aligning activities across all our graduate tracks and have a key role in ensuring we continually investigate and implement high-end attraction and recruitment tools for our yearly Graduate Recruitment Centre. This is needed to help us to always deliver best in class Graduate Attraction and development programmes. You will be part of a small graduate management team with other Graduate Programme managers and a Graduate Programme Coordinator. Qualifications We are looking for a colleague who is strong within stakeholder management and has a passion for people management, talent attraction and development. You are currently working with talent attraction, development or people management, preferable in a Global environment, and have a relevant Master´s degree education with min 5 years relevant work experience. Your competences include strong stakeholder management, communication, and analytical skills and you come with a creative mind-set always looking to improve processes. Knowledge within people management, project coordination, online offline communication, is an advantage and a high-level English verbally and written is a requirement. You are motivated by a fast-paced working environment and you excel in managing and keeping an overview of many different tasks and processes happening at the same time. As a person you are open-minded, internationally-minded, innovative and have a can-do attitude which means you can work independently but also contribute to our strong and positive team spirit. Working at Novo Nordisk At Novo Nordisk, we have been changing diabetes since 1923. If you are ready to strengthen our position as an innovative pioneer and respected industry leader, we encourage you to join us to make the most of your talent. Contact For further information, please contact Caroline Hart Sehested at 45 3075 6153. Deadline 06 October 2019. Applications will be reviewed continuously, and interviews will be planned as soon as a suitable candidate is identified. Millions rely on us To work for Novo Nordisk you will need the skills, dedication and ambition to change lives for the better for millions of patients living with diabetes and other chronical diseases. In exchange, we offer the chance to be part of a truly global workplace, where passion and engagement are met with opportunities for professional and personal development.

Are you looking for an exciting career opportunity to secure the talent pipeline for future key people to be in one of the world’s leading pharmaceutical companies, Novo Nordisk? Then join us as a Graduate Programme Manager and get an opportunity to work with energized talents, alongside experienced colleagues from many different nationalities, within various professional fields. 

This is a rarely posted position and therefore a unique opportunity for a career which covers a broad range of different disciplines within Human Resources while working across all business areas within Novo Nordisk.


About the department
In the role as Graduate Programme Manager, you will join the Global Early Talent Team, part of Global People & Organisation, together with 15 dedicated employees located at our HQ in Bagsvaerd. We have a variety of backgrounds such as Human Resources, Business Management, Marketing & Communication and use our diversity to create and develop innovative approaches and high-quality solutions to attract and develop the best early talents to Novo Nordisk.

We recruit for attitude and train for skills, and in our team we are responsible of securing a strong talent pipeline by attracting the best early talents for our Trainee and Graduate Programmes for our future work-force and business needs.

 

The position
In this role, you will be managing business graduate programmes and act as the direct manager for these graduates and having a direct reporting line to the Head of Global Early Talent. Your role will be, on one side, to ensure a close collaboration with internal and external stakeholders, - and understand the work force needs from line of business. On the other side, you will be the daily manager for selected graduate programmes including conducting 1:1’s, on-boarding, rotation management, individual development, coaching, graduate team development and support ex-boarding into permanent positions. 

The job will be anchored in the Global Talent Acquisitions Centre of Excellence, which means you also will have a strong role in aligning activities across all our graduate tracks and have a key role in ensuring we continually investigate and implement high-end attraction and recruitment tools for our yearly Graduate Recruitment Centre. This is needed to help us to always deliver best in class Graduate Attraction and development programmes. You will be part of a small graduate management team with other Graduate Programme managers and a Graduate Programme Coordinator. 


Qualifications
We are looking for a colleague who is strong within stakeholder management and has a passion for people management, talent attraction and development. You are currently working with talent attraction, development or people management, preferable in a Global environment, and have a relevant Master´s degree education with min 5 years relevant work experience. 

Your competences include strong stakeholder management, communication, and analytical skills and you come with a creative mind-set always looking to improve processes. Knowledge within people management, project coordination, online/offline communication, is an advantage and a high-level English verbally and written is a requirement.
 

You are motivated by a fast-paced working environment and you excel in managing and keeping an overview of many different tasks and processes happening at the same time. As a person you are open-minded, internationally-minded, innovative and have a can-do attitude which means you can work independently but also contribute to our strong and positive team spirit.


Working at Novo Nordisk
At Novo Nordisk, we have been changing diabetes since 1923. If you are ready to strengthen our position as an innovative pioneer and respected industry leader, we encourage you to join us to make the most of your talent.

Contact
For further information, please contact Caroline Hart Sehested at +45 3075 6153.


Deadline
06 October 2019. Applications will be reviewed continuously, and interviews will be planned as soon as a suitable candidate is identified. 

 

Millions rely on us
To work for Novo Nordisk you will need the skills, dedication and ambition to change lives for the better for millions of patients living with diabetes and other chronical diseases. In exchange, we offer the chance to be part of a truly global workplace, where passion and engagement are met with opportunities for professional and personal development.

NOVO NORDISK A/SBagsværd2019-09-17T00:00:002019-10-06T00:00:00
330091524Department Manager responsible for global clinical trial conduct with semaglutideRobot Do you want to make a difference heading a team responsible for driving clinical trials within oral and once-weekly semaglutide in our GLP-1, CV Outcomes project? Are you prepared to embrace and tackle constant challenges as part of your everyday work? Then we may have just the right job for you. In Global Development, we are responsible for managing clinical drug development worldwide from early development phases to product introduction and support after products reach the market. We ensure medical and scientific documentation for clinical submissions to authorities while ensuring that the processes live up to uniform global standards, regulations and business ethics. About the department The department is one out of five departments in Trial Operations GLP-1, CV Outcomes. Each team consists of International Trial Managers, Clinical Trial Administrators and a Clinical Project Manager who plan and conduct clinical trials within the diabetes area, in close collaboration with other functional areas within Novo Nordisk and our affiliates all over the world. Since we are part of a large headquarter function our work environment is characterised by exciting new challenges, a global network, knowledge sharing and continuous professional and personal development. The position As Head of Department, you will lead a team of approximately 15 employees whose responsibility it is to drive first class clinical trials. You will also be an active member of a project core team. An important part of your job will be to manage relationships with key collaborators, including Novo Nordisk affiliates. It is essential that you are a natural leader and can inspire and motivate others to deliver high quality results for global clinical trials within strict deadlines. You will report to the Vice President of Trial Operations and become a member of the TrialOps Management team as well as the Area Leadership team. As a member of the Management team you contribute to the strategy work and have a joint responsibility for the deliverables. We expect you to be an active part in developing the area and to engage in various improvement projects, including process optimisation and training. Qualifications We expect you to be a skilled people manager with profound knowledge on drug development and the aspects related to clinical trials within the pharmaceutical industry. You hold an academic degree, preferably at master level, within natural sciences or healthcare. It is important that you are a clear communicator that you can set direction, lead and motivate your team to deliver their best in a changing environment. Ability to influence and impact others beyond your own area is of great importance. In addition, you have good stakeholder management capabilities and solid problem-solving skills. You can plan for both long and short term tasks, while simultaneously managing strict project deadlines and your own workload. Working at Novo Nordisk At Novo Nordisk Research Development, you will work with dedicated specialists from around the world. We offer unique opportunities for you to progress in your career and play an important role in our evermore imperative work of bringing new and better treatments to the market. Contact For additional information, please contact Eva Åsbrink Nilsson at 45 3075 1547. Deadline September 24, 2019 Millions rely on us To work for Novo Nordisk you will need the skills, dedication and ambition to change lives for the better for millions of patients living with diabetes and other chronical diseases. In exchange, we offer the chance to be part of a truly global workplace, where passion and engagement are met with opportunities for professional and personal development.

Do you want to make a difference heading a team responsible for driving clinical trials within oral and once-weekly semaglutide in our “GLP-1, CV & Outcomes” project? Are you prepared to embrace and tackle constant challenges as part of your everyday work? Then we may have just the right job for you.
 
In Global Development, we are responsible for managing clinical drug development worldwide from early development phases to product introduction and support after products reach the market. We ensure medical and scientific documentation for clinical submissions to authorities while ensuring that the processes live up to uniform global standards, regulations and business ethics.
 
About the department
The department is one out of five departments in Trial Operations GLP-1, CV & Outcomes. Each team consists of International Trial Managers, Clinical Trial Administrators and a Clinical Project Manager who plan and conduct clinical trials within the diabetes area, in close collaboration with other functional areas within Novo Nordisk and our affiliates all over the world.
 
Since we are part of a large headquarter function our work environment is characterised by exciting new challenges, a global network, knowledge sharing and continuous professional and personal development.

The position
As Head of Department, you will lead a team of approximately 15 employees whose responsibility it is to drive first class clinical trials. You will also be an active member of a project/core team. An important part of your job will be to manage relationships with key collaborators, including Novo Nordisk affiliates. It is essential that you are a natural leader and can inspire and motivate others to deliver high quality results for global clinical trials within strict deadlines.
 
You will report to the Vice President of Trial Operations and become a member of the TrialOps Management team as well as the Area Leadership team. As a member of the Management team you contribute to the strategy work and have a joint responsibility for the deliverables. We expect you to be an active part in developing the area and to engage in various improvement projects, including process optimisation and training.

Qualifications
We expect you to be a skilled people manager with profound knowledge on drug development and the aspects related to clinical trials within the pharmaceutical industry. You hold an academic degree, preferably at master level, within natural sciences or healthcare.

It is important that you are a clear communicator; that you can set direction, lead and motivate your team to deliver their best in a changing environment. Ability to influence and impact others beyond your own area is of great importance. In addition, you have good stakeholder management capabilities and solid problem-solving skills. You can plan for both long and short term tasks, while simultaneously managing strict project deadlines and your own workload.

Working at Novo Nordisk
At Novo Nordisk Research & Development, you will work with dedicated specialists from around the world. We offer unique opportunities for you to progress in your career and play an important role in our evermore imperative work of bringing new and better treatments to the market.
 
Contact
For additional information, please contact Eva Åsbrink Nilsson at +45 3075 1547.
 
Deadline
September 24, 2019

 

Millions rely on us
To work for Novo Nordisk you will need the skills, dedication and ambition to change lives for the better for millions of patients living with diabetes and other chronical diseases. In exchange, we offer the chance to be part of a truly global workplace, where passion and engagement are met with opportunities for professional and personal development.

Novo Nordisk A/SSøborg2019-09-17T00:00:002019-09-24T00:00:00
330091783Ledende overlæge, Urologisk Afdeling, Sjællands UniversitetshospitalRobot Ledende overlæge til Urologisk Afdeling, Sjællands Universitetshospital Stillingen som ledende overlæge i Urologisk Afdeling, Sjællands Universitetshospital er ledig til besættelse 1. december 2019 eller snarest herefter. Urologisk Afdeling søger en visionær, dialogorienteret og samarbejdsstærk ledende overlæge, der sammen med den ledende oversygeplejerske kan bidrage til at fortsætte den positive udvikling, som afdelingen er i. Vi søger en tydelig leder, som ser fag, ledelse og organisation som et fælles mål, der skal formidles og ledes i faglige fællesskaber både internt i afdelingen, på universitetshospitalet og med øvrige eksterne samarbejdspartnere. Urologisk Afdeling er en stor og spændende afdeling, der har været igennem en betydelig udvikling de senere år med blandt andet hjemtag af specialiserede funktioner samt udvikling af robotassisteret laparoskopisk kirurgi. Urologisk Afdeling Urologisk Afdeling, Sjællands Universitetshospital, varetager den samlede urologiske funktion i Region Sjælland på matriklerne i Næstved og Roskilde. Befolkningsunderlaget er ca. 820.000 borgere. Afdelingen yder årligt (2018) i alt 6.686 indlæggelser og 27.404 ambulante besøg med fremmøde. Årsbudgettet er ca. 120 mio. kr. Samlet tæller afdelingen ca. 170 medarbejdere fordelt på 4 faggrupper. Afdelingen på Næstved-matriklen foretager overvejende basisurologi i et dagkirurgisk set-up. På Næstved-matriklen råder afdelingen over 10 dagkirurgiske senge. Afdelingen på Roskilde-matriklen modtager al den akutte urologi i Region Sjælland og varetager ud over basisurologi i Region Sjælland de urologiske regionsfunktioner: radikal prostatektomi, nyrekirurgi, avanceret stenkirurgi, herunder PNL, RIRS og ESWL samt børneurologi. Derudover udredning, behandling og rehabilitering af patienter med urologiske cancersygdomme. Urologisk Afdeling, Roskilde, råder over 38 senge fordelt på to sengeafsnit. Efter behov kan disponeres over senge på Anæstesiologisk Afdelings intensivafsnit samt senge i Pædiatrisk Afdeling. Urologisk Afdeling disponerer over 17 operationslejer ugentligt på den centrale operationsgang i Roskilde og 12 operationslejer ugentligt i Næstved. Derudover foretages indgreb i dagkirurgisk afsnit, et leje per uge i Roskilde. Der er en stor ambulant cystoskopi-virksomhed i det urologiske ambulatorium på begge matrikler. Afdelingen råder over ambulatoriefaciliteter med i alt 23 ugentlige undersøgelses- behandlingsrum til speciallæge i Roskilde. I Næstved rådes over 17 ugentlige undersøgelses behandlingsrum. Derudover er etableret sygeplejeambulatorium inkl. urodynamisk laboratorium samt faciliteter til ambulante fleksible cystoskopier på begge matrikler. Afdelingen har adgang til ESWL-behandling i Roskilde. Afdelingen råder over moderne endourologisk udstyr inkl. Holmium-laser samt avanceret udstyr til perkutan nyrestensbehandling og til laparoskopisk urologi. Siden efteråret 2012 har afdelingen på Roskilde-matriklen foretaget robotassisteret urinvejskirurgi. Urologisk Afdelings lægestab Den lægelige bemanding på Urologisk Afdeling er pt. sammensat som følger: 1 ledende overlæge 16 overlæger 9 afdelingslæger 10 1.- reservelæger hovedforløb i urologi 16 reservelæger, heraf otte i introstilling, seks i KBU og to i uklassificerede stillinger Den samlede lægestab er på 52. Uddannelse Urologisk Afdeling har undervisningsforpligtigelse og undervisningsstillinger som led i: Klinisk basislægeuddannelse, seks stillinger Introduktionsstilling i urologi, otte stillinger Speciallægeuddannelsen i urologi med 10 stillinger i samarbejde med Rigshospitalet Herlev Hospital Der er udarbejdet uddannelsesprogrammer svarende til enkeltstillingsklassifikationerne. Den lægelige videreuddannelse er et prioriteret område i Urologisk Afdeling. Sjællands Universitetshospital er universitetssygehus i samarbejde med Københavns Universitet. Urologisk Afdeling varetager klinisk og teoretisk undervisning af lægestuderende på 2. semester kandidat og har p.t. to B-lektorater og et forskningslektorat. Urologisk Afdeling forventes at medvirke aktivt i gennemførelsen af den prægraduate undervisning. Også i forbindelse med de lægestuderendes uddannelse lægges vægt på høj kvalitet og tilfredshed. Forskning Klinisk Forsknings Enhed (KFE) Afdelingen er forskningsaktiv og til Urologisk Klinisk Forskningsenhed er der pt. tilknyttet et forskningslektorat, to Ph.d.-studerende og en sekretær. En stor andel af lægerne i afdelingen er forskningsaktive med samarbejde både nationalt og internationalt. I 2018 var ansatte på afdelingen (med)forfattere på 15 peer-reviewed artikler. Dine kvalifikationer Vi søger en erfaren speciallæge i urologi, gerne med relevant lederuddannelse. Vi forventer, at du har erfaring med ledelse. Og at du har en solid faglig ballast. Sammen med den ledende oversygeplejerske skal du sikre: Udvikling af afdelingen så patienterne oplever gode, udviklende og sammenhængende forløb, hvor den faglige kvalitet er i top En tydelig og visionær strategi for at udvikle afdelingen til at indgå i fremtidens Region Sjællands Universitetshospital Effektiv drift gennem optimal ressourceudnyttelse, økonomistyring og budgetforståelse Driftsoptimering af hele afdelingen Lederskab i forhold til kontinuerligt at udvikle og implementere nye arbejdsgange og metoder med henblik på smart ressourceudnyttelse og optimering af patientbehandlingen Klar ambition om at levere en indiskutabel høj kvalitet såvel inden for afdelingens egne rammer som i de samlede patientforløb Anvendelse af ny teknologi i patientbehandlingen samt understøttelse af anvendelsen af kliniske databaser Rekruttering, udvikling og fastholdelse af kompetent personale Kvalitet i uddannelse af yngre læger og medicinstuderende Dine personlige egenskaber: En respekterende, synlig og involverende ledelsesstil samt evne til at koordinere og træffe de nødvendige beslutninger Veludviklede kommunikative evner og samarbejdsevner og meget gerne med et humoristisk twist Erfaring med kvalitetsudvikling og forskningsledelse Høje idealer for det kliniske arbejde med udgangspunkt i patienternes behov Gode evner til at opretholde et helhedsperspektiv, skabe sammenhænge og mening Strategisk og analytisk tænkning og handlekraft samt vedholdenhed med henblik på at eksekvere beslutninger Løsningsfokuseret tilgang, præget af kreativitet og nytænkning Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter aftale for lægelige chefer. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest, som indhentes før ansættelsen. Ansøger skal have været ansat som afdelingslæge eller tilsvarende inden for det pågældende speciale eller fagområde i en samlet periode på minimum 5 år, efter opnået speciallægeanerkendelse. Direktionen i Region Sjælland kan i særlige tilfælde give dispensation for ansøgere med mindre end 5 års erfaring. Ansøgningsfrist: 18. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 18. november 2019. Sjællands Universitetshospital. Sjællands Universitetshospital vil være pioner i det danske sundhedsvæsen og definere en ny, bedre og anderledes måde at drive et sundhedsvæsen på. Med overskriften Patienten er alt implementerer hospitalet en ambitiøs strategi, som vil sætte en ny retning for fremtiden. Missionen er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. Sjællands Universitetshospital er etableret som en organisatorisk enhed. Vi er således allerede nu i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne. I de kommende år vil en række funktioner flytte fra Roskilde til de nye bygninger i Køge. Sjællands Universitetshospital, Roskilde bliver således omdannet til et specialsygehus, der tilbyder ambulante, smidige og effektive patientforløb til lokalområdets borgere. Sjællands Universitetshospital, Roskilde skal være en stærk spiller i forhold til at udvikle og teste nye former for organisering, teknologi og telemedicin i tæt samarbejde med blandt andet uddannelsesinstitutioner, virksomheder, patienter og kommuner. Inddragelse af repræsentanter fra patientforum Som led i strategien inddrages medlemmer af hospitalets patientforum i lederrekrutteringer. Det må derfor forventes, at der deltager en patient eller pårørende i samtaleudvalget. Læs mere om Sjællands Universitetshospital på: http: www.regionsjaelland.dk suh Læs mere om byggeprojektet i Køge Læs mere her om dine karrieremuligheder inden for netop dit speciale og hør, hvorfor andre af dine kollegaer allerede har valgt Region Sjælland på Det Gode Lægeliv. Sundhedsstyrelsen har decentraliseret bedømmelserne vedrørende overlægestillinger, og Sjællands Universitetshospital anvender en vurdering af de 7 lægeroller (Medicinsk ekspert lægefaglig, Kommunikator, Samarbejder, Leder administrator organisator, Sundhedsfremmer, Akademiker forsker og underviser, Professionel) i den faglige bedømmelse. Ansøger bedes i ansøgningen - med bedst mulig dokumentation - forholde sig konkret til de 7 lægeroller jævnfør Sundhedsstyrelsens rapport: De syv lægeroller, fra maj 2013 http: sundhedsstyrelsen.dk publ Publ2013 05maj De7laegeroller2udg.pdf Du kan læse mere om rollemodellen (De syv lægeroller) her: http: sundhedsstyrelsen.dk da Nyheder 2013 Det 20danske 20syn 20på 20lægerollerne Om Sjællands Universitetshospital Sjællands Universitetshospital er Danmarks yngste universitetshospital, og en afgørende brik i Region Sjællands ambitiøse sygehusplan. Vores mission er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. I en verden fuld af nye muligheder og forventninger ser vi os som pionerer, der ønsker at definere en ny, bedre og anderledes måde at drive sundhedsvæsenet på. Sjællands Universitetshospital er over de sidste år etableret som en organisatorisk enhed. Næste trin er den fysiske samling i det nye kvalitetsfondsbyggeri i Køge, som vil skabe rammen for et universitetshospital i fuld skala. Vi er således i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere, og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne. Læs mere om Sjællands Universitetshospital på: http: www.regionsjaelland.dk suh

Ledende overlæge til Urologisk Afdeling, Sjællands Universitetshospital

Stillingen som ledende overlæge i Urologisk Afdeling, Sjællands Universitetshospital er ledig til besættelse 1. december 2019 eller snarest herefter.

Urologisk Afdeling søger en visionær, dialogorienteret og samarbejdsstærk ledende overlæge, der sammen med den ledende oversygeplejerske kan bidrage til at fortsætte den positive udvikling, som afdelingen er i.

Vi søger en tydelig leder, som ser fag, ledelse og organisation som et fælles mål, der skal formidles og ledes i faglige fællesskaber – både internt i afdelingen, på universitetshospitalet og med øvrige eksterne samarbejdspartnere.

Urologisk Afdeling er en stor og spændende afdeling, der har været igennem en betydelig udvikling de senere år med blandt andet hjemtag af specialiserede funktioner samt udvikling af robotassisteret laparoskopisk kirurgi.

Urologisk Afdeling

Urologisk Afdeling, Sjællands Universitetshospital, varetager den samlede urologiske funktion i Region Sjælland på matriklerne i Næstved og Roskilde. Befolkningsunderlaget er ca. 820.000 borgere.

Afdelingen yder årligt (2018) i alt 6.686 indlæggelser og 27.404 ambulante besøg med fremmøde. Årsbudgettet er ca. 120 mio. kr.

Samlet tæller afdelingen ca. 170 medarbejdere fordelt på 4 faggrupper.

Afdelingen på Næstved-matriklen foretager overvejende basisurologi i et dagkirurgisk set-up. På Næstved-matriklen råder afdelingen over 10 dagkirurgiske senge.

Afdelingen på Roskilde-matriklen modtager al den akutte urologi i Region Sjælland og varetager ud over basisurologi i Region Sjælland de urologiske regionsfunktioner: radikal prostatektomi, nyrekirurgi, avanceret stenkirurgi, herunder PNL, RIRS og ESWL samt børneurologi. Derudover udredning, behandling og rehabilitering af patienter med urologiske cancersygdomme.

Urologisk Afdeling, Roskilde, råder over 38 senge fordelt på to sengeafsnit. Efter behov kan disponeres over senge på Anæstesiologisk Afdelings intensivafsnit samt senge i Pædiatrisk Afdeling.

Urologisk Afdeling disponerer over 17 operationslejer ugentligt på den centrale operationsgang i Roskilde og 12 operationslejer ugentligt i Næstved. Derudover foretages indgreb i dagkirurgisk afsnit, et leje per uge i Roskilde.

Der er en stor ambulant cystoskopi-virksomhed i det urologiske ambulatorium på begge matrikler.

Afdelingen råder over ambulatoriefaciliteter med i alt 23 ugentlige undersøgelses-/behandlingsrum til speciallæge i Roskilde. I Næstved rådes over 17 ugentlige undersøgelses/behandlingsrum.

Derudover er etableret sygeplejeambulatorium inkl. urodynamisk laboratorium samt faciliteter til ambulante fleksible cystoskopier på begge matrikler.

Afdelingen har adgang til ESWL-behandling i Roskilde.

Afdelingen råder over moderne endourologisk udstyr inkl. Holmium-laser samt avanceret udstyr til perkutan nyrestensbehandling og til laparoskopisk urologi. Siden efteråret 2012 har afdelingen på Roskilde-matriklen foretaget robotassisteret urinvejskirurgi.

Urologisk Afdelings lægestab

Den lægelige bemanding på Urologisk Afdeling er pt. sammensat som følger:

  • 1 ledende overlæge
  • 16 overlæger
  • 9 afdelingslæger
  • 10 1.- reservelæger/hovedforløb i urologi
  • 16 reservelæger, heraf otte i introstilling, seks i KBU og to i uklassificerede stillinger

Den samlede lægestab er på 52.

Uddannelse

Urologisk Afdeling har undervisningsforpligtigelse og undervisningsstillinger som led i:

  • Klinisk basislægeuddannelse, seks stillinger
  • Introduktionsstilling i urologi, otte stillinger
  • Speciallægeuddannelsen i urologi med 10 stillinger i samarbejde med Rigshospitalet/Herlev Hospital

Der er udarbejdet uddannelsesprogrammer svarende til enkeltstillingsklassifikationerne.

Den lægelige videreuddannelse er et prioriteret område i Urologisk Afdeling.

Sjællands Universitetshospital er universitetssygehus i samarbejde med Københavns Universitet. Urologisk Afdeling varetager klinisk og teoretisk undervisning af lægestuderende på 2. semester kandidat og har p.t. to B-lektorater og et forskningslektorat. Urologisk Afdeling forventes at medvirke aktivt i gennemførelsen af den prægraduate undervisning. Også i forbindelse med de lægestuderendes uddannelse lægges vægt på høj kvalitet og tilfredshed.

Forskning – Klinisk Forsknings Enhed (KFE)

Afdelingen er forskningsaktiv og til Urologisk Klinisk Forskningsenhed er der pt. tilknyttet et forskningslektorat, to Ph.d.-studerende og en sekretær. En stor andel af lægerne i afdelingen er forskningsaktive med samarbejde både nationalt og internationalt. I 2018 var ansatte på afdelingen (med)forfattere på 15 peer-reviewed artikler.

Dine kvalifikationer

Vi søger en erfaren speciallæge i urologi, gerne med relevant lederuddannelse. Vi forventer, at du har erfaring med ledelse. Og at du har en solid faglig ballast. Sammen med den ledende oversygeplejerske skal du sikre:

  • Udvikling af afdelingen så patienterne oplever gode, udviklende og sammenhængende forløb, hvor den faglige kvalitet er i top
  • En tydelig og visionær strategi for at udvikle afdelingen til at indgå i fremtidens Region Sjællands Universitetshospital
  • Effektiv drift gennem optimal ressourceudnyttelse, økonomistyring og budgetforståelse
  • Driftsoptimering af hele afdelingen
  • Lederskab i forhold til kontinuerligt at udvikle og implementere nye arbejdsgange og metoder med henblik på smart ressourceudnyttelse og optimering af patientbehandlingen
  • Klar ambition om at levere en indiskutabel høj kvalitet såvel inden for afdelingens egne rammer som i de samlede patientforløb
  • Anvendelse af ny teknologi i patientbehandlingen samt understøttelse af anvendelsen af kliniske databaser
  • Rekruttering, udvikling og fastholdelse af kompetent personale
  • Kvalitet i uddannelse af yngre læger og medicinstuderende

Dine personlige egenskaber:

  • En respekterende, synlig og involverende ledelsesstil samt evne til at koordinere og træffe de nødvendige beslutninger
  • Veludviklede kommunikative evner og samarbejdsevner og meget gerne med et humoristisk twist
  • Erfaring med kvalitetsudvikling og forskningsledelse
  • Høje idealer for det kliniske arbejde med udgangspunkt i patienternes behov
  • Gode evner til at opretholde et helhedsperspektiv, skabe sammenhænge og mening
  • Strategisk og analytisk tænkning og handlekraft samt vedholdenhed med henblik på at eksekvere beslutninger
  • Løsningsfokuseret tilgang, præget af kreativitet og nytænkning

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår efter aftale for lægelige chefer.

Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest, som indhentes før ansættelsen.

Ansøger skal have været ansat som afdelingslæge eller tilsvarende inden for det pågældende speciale eller fagområde i en samlet periode på minimum 5 år, efter opnået speciallægeanerkendelse. Direktionen i Region Sjælland kan i særlige tilfælde give dispensation for ansøgere med mindre end 5 års erfaring.

Ansøgningsfrist: 18. oktober 2019.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 18. november 2019.

Sjællands Universitetshospital.

Sjællands Universitetshospital vil være pioner i det danske sundhedsvæsen og definere en ny, bedre og anderledes måde at drive et sundhedsvæsen på. Med overskriften ”Patienten er alt” implementerer hospitalet en ambitiøs strategi, som vil sætte en ny retning for fremtiden.

Missionen er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. Sjællands Universitetshospital er etableret som en organisatorisk enhed. Vi er således allerede nu i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne.

I de kommende år vil en række funktioner flytte fra Roskilde til de nye bygninger i Køge. Sjællands Universitetshospital, Roskilde bliver således omdannet til et specialsygehus, der tilbyder ambulante, smidige og effektive patientforløb til lokalområdets borgere. Sjællands Universitetshospital, Roskilde skal være en stærk spiller i forhold til at udvikle og teste nye former for organisering, teknologi og telemedicin i tæt samarbejde med blandt andet uddannelsesinstitutioner, virksomheder, patienter og kommuner.

Inddragelse af repræsentanter fra patientforum

Som led i strategien inddrages medlemmer af hospitalets patientforum i lederrekrutteringer. Det må derfor forventes, at der deltager en patient eller pårørende i samtaleudvalget.

Læs mere om Sjællands Universitetshospital på:
http://www.regionsjaelland.dk/suh

Læs mere om byggeprojektet i Køge

Læs mere her om dine karrieremuligheder inden for netop dit speciale og hør, hvorfor andre af dine kollegaer allerede har valgt Region Sjælland på Det Gode Lægeliv.

Sundhedsstyrelsen har decentraliseret bedømmelserne vedrørende overlægestillinger, og Sjællands Universitetshospital anvender en vurdering af de 7 lægeroller (Medicinsk ekspert/lægefaglig, Kommunikator, Samarbejder, Leder/administrator/organisator, Sundhedsfremmer, Akademiker/forsker og underviser, Professionel) i den faglige bedømmelse. Ansøger bedes i ansøgningen - med bedst mulig dokumentation - forholde sig konkret til de 7 lægeroller jævnfør Sundhedsstyrelsens rapport: De syv lægeroller, fra maj 2013

http://sundhedsstyrelsen.dk/publ/Publ2013/05maj/De7laegeroller2udg.pdf

Du kan læse mere om rollemodellen (De syv lægeroller) her: http://sundhedsstyrelsen.dk/da/Nyheder/2013/Det%20danske%20syn%20på%20lægerollerne

Om Sjællands Universitetshospital
Sjællands Universitetshospital er Danmarks yngste universitetshospital, og en afgørende brik i Region Sjællands ambitiøse sygehusplan. Vores mission er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. I en verden fuld af nye muligheder og forventninger ser vi os som pionerer, der ønsker at definere en ny, bedre og anderledes måde at drive sundhedsvæsenet på.

Sjællands Universitetshospital er over de sidste år etableret som en organisatorisk enhed. Næste trin er den fysiske samling i det nye kvalitetsfondsbyggeri i Køge, som vil skabe rammen for et universitetshospital i fuld skala. Vi er således i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere, og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne.

Læs mere om Sjællands Universitetshospital på: http://www.regionsjaelland.dk/suh

Region SjællandRoskilde2019-09-18T00:00:002019-10-18T00:00:00
330085429Program Manager-Resource ManagementRobot Company Description Have you ever worked for a company that actually wanted you to bring your whole self to work every single day? About Tradeshift Tradeshift is a unicorn in the fintech industry. We are disrupting a typically stagnant environment by connecting companies of all sizes and providing them with the platform and network needed to create value from old processes like procurement, invoicing, payments, and workflow. We recognize that business is both messy and social - two revelations that have driven the development of Tradeshift, a platform for all your business interactions. Team The Professional Services team at Tradeshift are the foundation of our customer relationships. Integral to customer success and closely aligned to our product teams, we re looking for new Tradeshifters to join our Professional Services team and work with our customers by providing help to scope, architect and structure customer engagements Job Description Own and take our Resource Management practice to the next level Advise the team on deployment and resource allocation, what is and is not realistic for the team in terms of project personnel availability. Own our team resource capacity planning. Develop and Maintain best practices and processes, including our Methodology Shiftology Contribute with Professional Services Maturity Assessments (e.g. TSIA) Update internal Documentation in Confluence Create and maintain reporting related with the correspondent practices, both for Professional Services teams and Customer Value extended teams and Upper management. Support Partner Enablement Practice Lead other related Internal Operations Projects within the PMO What a day is like: As a talented Program Manager, you will be critical in bringing our new ProServ PMO organization to the next level. Every decision you make, every day, will have a material impact on the way our projects are implemented. You ll work alongside Engagement and Project Managers and Regional Leaders, to help them thrive delivering value to our beloved Customers. Qualifications 3 years Resource Management Experience with Professional Services Computer Software experience prefered Orientation towards People and Processes Understanding of Professional Services organizations and resource allocation Driven to make stakeholders successful, regardless of challenges or obstacles Thrives in complex, challenging and sometimes stressful situations Demonstrated creative problem solving abilities Demonstrated ability to learn new tools, technologies and business requirements Optimally, but not necessarily, you have a Bachelor or Master s degree in Business Success, Seller Success). Additional Information Location Our office in Copenhagen has a palpable excitement that stems from the constant change that keeps everyone on their toes. Each employee has a voice, and their hard work pays off. No good work goes unnoticed. Culture Our culture began day one when three Danes poured their brains, heart, and guts into creating a platform that could connect every business in the world. We expect each employee to approach their work with the same amount of pride and passion. One day you might find us having a ping pong match in the middle of the work day, and then you ll find us handing off projects to colleagues in different time zones so we can continue progress around the clock. TradeShifters come from various backgrounds and nations, and we all thrive off challenging the status quo. We take pride in nurturing employee happiness, encouraging personal development, and welcoming teammates from all walks of life. We value diversity and we do not discriminate on the basis of race, religion, color, national origin, gender, sexual orientation, age, marital status, veteran status, or disability status. Why you might like working here: You love autonomy and the freedom to get your work done how you want You like sharing your opinions and feeling like they matter You want to work for a company that requires you to bring your whole self to work every day: brains, heart, and guts. Ambitious international startup Career and professional development opportunities Large office that provides caters to many different work-environment preferences Flexible work hours Mobile phone plan and at home internet Lunch and snacks daily with drinks A competitive compensation package and equity In-house activities like yoga Opportunity to join many fun, varied company events like happy hours, hackathons, family holiday parties, and many more.

Company Description

Have you ever worked for a company that actually wanted you to bring your whole self to work every single day?

About Tradeshift


Tradeshift is a unicorn in the fintech industry. We are disrupting a typically stagnant environment by connecting companies of all sizes and providing them with the platform and network needed to create value from old processes like procurement, invoicing, payments, and workflow. We recognize that business is both messy and social - two revelations that have driven the development of Tradeshift, a platform for all your business interactions.

Team 

The Professional Services team at Tradeshift are the foundation of our customer relationships. Integral to customer success and closely aligned to our product teams, we’re looking for new Tradeshifters to join our Professional Services team and work with our customers by providing help to scope, architect and structure customer engagements

Job Description 

  • Own and take our Resource Management practice to the next level
  • Advise the team on deployment and resource allocation, what is and is not realistic for the team in terms of project personnel availability.
  • Own our team resource capacity planning.
  • Develop and Maintain best practices and processes, including our Methodology “Shiftology”
  • Contribute with Professional Services Maturity Assessments (e.g. TSIA) 
  • Update internal Documentation in Confluence
  • Create and maintain reporting related with the correspondent practices, both for Professional Services teams and Customer Value extended teams and Upper management.
  • Support Partner Enablement Practice
  • Lead other related Internal Operations Projects within the PMO

What a day is like:

As a talented Program Manager, you will be critical in bringing our new ProServ PMO organization to the next level. Every decision you make, every day, will have a material impact on the way our projects are implemented. You'll work alongside Engagement and Project Managers and Regional Leaders, to help them thrive delivering value to our beloved Customers.

 

Qualifications 

  • 3+ years Resource Management Experience with Professional Services / Computer Software experience prefered
  • Orientation towards People and Processes
  • Understanding of Professional Services organizations and resource allocation
  • Driven to make stakeholders successful, regardless of challenges or obstacles
  • Thrives in complex, challenging and sometimes stressful situations
  • Demonstrated creative problem solving abilities
  • Demonstrated ability to learn new tools, technologies and business requirements
  • Optimally, but not necessarily, you have a Bachelor or Master's degree in Business Success, Seller Success).

 

Additional Information

Location
Our office in Copenhagen has a palpable excitement that stems from the constant change that keeps everyone on their toes. Each employee has a voice, and their hard work pays off. No good work goes unnoticed. 

Culture 
Our culture began day one when three Danes poured their brains, heart, and guts into creating a platform that could connect every business in the world. We expect each employee to approach their work with the same amount of pride and passion. One day you might find us having a ping pong match in the middle of the work day, and then you’ll find us handing off projects to colleagues in different time zones so we can continue progress around the clock. 

TradeShifters come from various backgrounds and nations, and we all thrive off challenging the status quo. We take pride in nurturing employee happiness, encouraging personal development, and welcoming teammates from all walks of life.

We value diversity and we do not discriminate on the basis of race, religion, color, national origin, gender, sexual orientation, age, marital status, veteran status, or disability status.

Why you might like working here:

  • You love autonomy and the freedom to get your work done how you want 
  • You like sharing your opinions and feeling like they matter
  • You want to work for a company that requires you to bring your whole self to work every day: brains, heart, and guts.
  • Ambitious international startup
  • Career and professional development opportunities
  • Large office that provides caters to many different work-environment preferences  
  • Flexible work hours
  • Mobile phone plan and at home internet
  • Lunch and snacks daily with drinks
  • A competitive compensation package and equity
  • In-house activities like yoga
  • Opportunity to join many fun, varied company events like happy hours, hackathons, family holiday parties, and many more.
TRADESHIFT ApSKøbenhavn K2019-09-06T00:00:002019-10-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Head of Biostatistics department

Novo Nordisk A/S

Søborg
Do you have profound people management experience and sound knowledge of clinical development? Or do you have expert biostatistical competences and talent for people management? Then you might be our new manager in Biostatistics. Your job will be se...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:30. september 2019

Graduate Programme Manager

NOVO NORDISK A/S

Bagsværd
Are you looking for an exciting career opportunity to secure the talent pipeline for future key people to be in one of the world s leading pharmaceutical companies, Novo Nordisk? Then join us as a Graduate Programme Manager and get an opportunity to...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:6. oktober 2019

Department Manager responsible for global clinical trial conduct with semaglutide

Novo Nordisk A/S

Søborg
Do you want to make a difference heading a team responsible for driving clinical trials within oral and once-weekly semaglutide in our GLP-1, CV Outcomes project? Are you prepared to embrace and tackle constant challenges as part of your everyday wo...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:24. september 2019

Ledende overlæge, Urologisk Afdeling, Sjællands Universitetshospital

Region Sjælland

Roskilde
Ledende overlæge til Urologisk Afdeling, Sjællands Universitetshospital Stillingen som ledende overlæge i Urologisk Afdeling, Sjællands Universitetshospital er ledig til besættelse 1. december 2019 eller snarest herefter. Urologisk Afdeling søger en...
Indrykket:18. september 2019
Udløbsdato:18. oktober 2019

Program Manager-Resource Management

TRADESHIFT ApS

København K
Company Description Have you ever worked for a company that actually wanted you to bring your whole self to work every single day? About Tradeshift Tradeshift is a unicorn in the fintech industry. We are disrupting a typically stagnant environment b...
Indrykket:6. september 2019
Udløbsdato:2. oktober 2019