Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Entrepriseleder til Entreprenørafdelingen - tidsbegrænset i 2 år

Arbejdssted: Kolding Kommune, By- og Udviklingsforvaltningen, Entreprenørafdellingen, Smedegade 10, 6000 Kolding

Arbejdstid: 37 timer pr. uge.

Ansættelsestidspunkt: 1. juni 2021 eller snarest muligt

Hvad kan vi tilbyde:

Som entrepriseleder i Kolding Kommunes Entreprenørafdeling med ansvaret for området Grøn Drift, vil du få ansvaret for planlægningen, ledelsen og udvikling af driftsopgaver inden for pleje- og vedligehold af grønne arealer, skove og strande. Du vil endvidere få ansvaret for planlægning, ledelse og udvikling af renholdelsesopgaver på offentlige pladser, toiletter, strande og veje.

 

Til at hjælpe dig med at løse dine opgaver får du 20-25 dygtige medarbejdere og underentreprenører. Dine medarbejdere er opdelt i to fagområder, et Drift-område og et Skov- og Naturområde. Hvert fagområde har en teamkoordinator, hvis opgave bl.a. er at holde driften kørerende i tæt samspil med dig.

 

Din kontorplads vil være på Entreprenørafdelingens adresse i Kolding, men reelt vil hele kommunen være din arbejdsplads. En meget vigtig del af dit arbejde er nemlig at være til stede i marken, hvor du leder dine medarbejdere, fører tilsyn med opgaveløsningen og er i dialog med dine kunder. Du skal således være indstillet på, at du er mere i marken end på kontoret. Herudover, vil du skulle deltage i driftsmøder med dine kunder, hvilket også vil bringen dig meget rundt i kommunen.

 

Som entrepriseleder for den grønne drift bliver du en del af et team på 6 entrepriseledere som hver især har ansvaret for et fagområde. Ud af dette team vil du få et særligt tæt samarbejde med entrepriselederen, der har ansvaret for området Grøn Projekt. De to områder Grøn Drift og Grøn Projekt har nemlig mange fælles opgaver, hvorfor et tæt og tillidsfulgt samarbejde her er særligt vigtigt. 

 

Ud over dine kollegaer kan du også læne dig op af den tidligere entrepriseleder for området, da denne fortsat er i organisationen og vil stå til rådighed, hvis du skulle få brug for det.

 

Ovenstående gør alt i alt, at denne stilling egner sig perfekt til dig, som er nyuddannet urban landskabsingeniør, jordbrugsteknolog eller skov- og landskabsingeniør og som gerne vil prøve kræfter med ledelsesgerningen. Da du endvidere overtager ansvaret for et veldrevet og struktureret område med meget selvkørende medarbejdere, har du virkelig mulighed for at prøve kræfter med din faglighed i en tid, hvor der er stort fokus på fagområdet.

 

Entreprenørafdelingen og Kolding kommunes Vej- og Parkafdeling igangsatte i 2020 et større forandringsprojekt kaldet ”Det medarbejderdrevne hovedeftersyn”. En del af forandringsarbejdet er at foretage prøvehandlinger på ideer og nye driftsløsninger. Som entrepriseleder for Grøn Drift vil du stå midt i denne forandringsproces og du vil blive involveret i afprøvningen af helhedsorienteret drift (HOD) på flere af dine entrepriser.
Hovedeftersynet kræver, at du som leder og person er villig til at slippe tøjlerne på din drift, og at du kan leve med, at alting ikke går efter planen. Som leder skal du endvidere være indstillet på, at det er dig, der viser vejen gennem forandringsprocesserne, så du sikrer, at dine medarbejdere kommer med gennem hovedeftersynet.

 

Udover ovenstående kan vi tilbyde dig et godt arbejdsklima, hvor fælleskab og humor vægtes højt.


Funktioner:

  • Personaleledelse af 20-25 faglærte og ufaglærte medarbejdere inden for det grønne område
  • Planlægning og tilsyn med opgaveløsning inden for dit område
  • Kundebetjening
  • Deltagelse i driftsmøder og kvalitetsmålinger
  • Deltagelse i udviklingen af HOD
  • Administrative opgaver såsom; faktura og timegodkendelse, tilbudsberegning, økonomistyring på sagsniveau etc.
  • Håndtering af; plejeplaner, GIS-kort, egenkontrol etc.


Kvalifikationer:

  • Uddannelse som urban landskabsingeniør, jordbrugsteknolog, skov og landskabsingeniør eller lignende.
  • Kendskab til og erfaring inden for grøn pleje
  • Fortrolig med eller kendskab til plejeplaner og kontraktstyring
  • Gerne erfaring med personaleledelse
  • Situationsfornemmelse og afmålt gennemslagskraft
  • Energisk personlighed med gode samarbejdsevner
  • En fleksibel, positiv og struktureret tilgang til løsning af opgaverne
  • Fortrolig med it som værktøj i styring og planlægning af opgaver. Vi bruger Navision og Smartklik fra Elbek og Vejrup, Office pakken, Drifts Web, GIS etc.


Hvem er vi?

I Entreprenørafdelingen er der ansat en afdelingschef, 3 administrative medarbejdere, 6 entrepriseledere og ca. 90 faglærte og ufaglærte medarbejdere. Derudover har vi et aktiveringsprojekt med op til 70 borgere tilknyttet. Vi arbejder med drift, vedligehold og anlæg af grønne områder, idrætsanlæg og vandløb. Drift, vedligehold og anlæg af belægningsarbejder i beton og granit, asfaltarbejder, afvandingsarbejder, vejsidevedligehold mv., renhold og affaldsopsamling i by såvel som i det åbne land.

 

Om By og Udviklingsforvaltningen


I By- og Udviklingsforvaltningen arbejder vi for at styrke og udvikle hele kommunen som en attraktiv bosætnings-, oplevelses- og vækstkommune. Vi vil være et skridt foran og skabe positive forandringer og et ambitiøst fællesskab. Her er højt til loftet, frie rammer og dermed rig lejlighed og plads til din faglige og personlige udvikling.

 

Om Kolding Kommune


By- og Udviklingsforvaltningen er én af fem forvaltninger i Kolding Kommune, som i alt beskæftiger omkring 8000 medarbejdere. I Kolding Kommune arbejder vi med afsæt i visionen ”Kolding – Vi designer livet” og et mindset, vi kalder Borgerens Centrum, hvor vi på tværs af forvaltninger og faggrænser finder de bedste løsninger sammen med og for borgere, virksomheder og andre samarbejdspartnere.


Løn: I henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:
Entrepriseleder Mikkel Arveland-Christensen 20269188 el. afdelingschef Henrik Nissen 20257624

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".

Ansøgningsfrist: 11. april 2021

Ansættelsessamtaler: Forventes afholdt i uge 16

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune børneattest.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.