Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Entusiastisk Procurement Specialist søges til virksomhed i nordlige Århus

Søger du en virksomhed, hvor der er højt til loftet. Hvor gå-på-mod og nye ideer bliver påskønnet, og hvor alle taler med alle, så er nedenstående måske noget for dig.

Kan du håndtere en dynamisk hverdag med følgende hovedopgaver:

  • Bære ansvaret for udvalgte leverandører, herunder pris- og samarbejdsforhandlinger
  • Være virksomhedens ansigt udadtil overfor leverandører og deltage i leverandørmøder
  • Disponering af indkøbsordrer, herunder tæt opfølgning og koordinering med leverandører, for at tilsikre at komponenter er tilgængelige til aftalt tid
  • Vedligehold og brug af ERP-system til daglig disponering og stamdata
  • Supportere i indfasning af nye varer/leverandører

Stillingen er nyoprettet, hvorfor den rette medarbejder vil have stor mulighed for at sætte eget præg på arbejdsopgaver. Det kan være udviklingsprocesser, implementering af cost-down projekter eller den nye og gode ide, som du selv har fået. Du kommer også til på sigt at være drivkraft af forhandlinger med leverandører - altså en stilling, hvor du udvikler dig.

Initiativ og god energi…

….. må meget gerne kendetegne din personlighed. Det er en virksomhed, der ikke er bange for at gå nye veje for at arbejde smartere. De ønsker dig, der tør tænke ud af boksen og tage ejerskab for opgaverne, som du tilgår med en frisk energi.

 

De forestiller sig, at du er nyuddannet eller har et par års erfaring med en erhvervsøkonomisk uddannelse i ryggen -eks. en cand.merc., HD i Supply Chain management, ingeniør eller lignende

Engelsk taler og skriver du flydende.

Vi tilbyder:

En underholdende og alsidig hverdag i en virksomhed med en flad struktur og hvor alle taler med alle på tværs af organisationen. En udfordrende stilling med udviklingsmuligheder, hvor du med dine kompetencer vil bidrage til virksomhedens vækstambitioner. De har pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning og et rigtig godt arbejdsmiljø.

Virksomheden er indtil videre anonym af en god årsag og vil selvfølgelig blive oplyst senere i forløbet

Er du interesseret i stillingen så må du meget gerne uploade din ansøgning og CV ved hjælp af ansøgningsknappen inden den 17. august. Hartmanns Senior Business Consultant Susanne Lund varetager stillingen og hun vil løbende kontakte de interessante ansøgere, så tøv ikke med at ansøge.

Hartmanns er ansvarlig for hele rekrutteringsprocessen, og al henvendelse skal derfor ske hertil. Vi behandler ansøgningerne og indkalder kandidater til samtale løbende, så send meget gerne din ansøgning allerede i dag.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.