Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

ER DU BRANDVARM OG ØNSKER DU EN HELT UNIK MULIGHED?

Inden du søger denne virksomhedspraktik, skal du undersøge, om du er berettiget til virksomhedspraktik. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte dit lokale jobcenter. Hvis du er blevet henvist til en af jobcentrets samarbejdspartnere, er det dem, du skal kontakte for eventuelle spørgsmål. Din arbejdsgiver skal have virksomhedspraktikken godkendt skriftligt af dit jobcenter inden, du påbegynder praktikken.

Bliv en del af Væksthuset Rosendal & Co A/S, hvor du vil få en masse værdifuld viden indenfor marketing og kommunikation, så du kan udvide dit CV. Under din virksomhedspraktik hos Rosendal & Co A/S vil du få mulighed for at arbejde med nogen af de bedste marketers.

DU KOMMER BL.A. TIL AT ARBEJDE MED

- Google søgemaskineoptimering (SEO)

- Konkurrentanalyser

- Whitepaper

- Tekster til hjemmesiden

- Copywriting

- Andre relaterede ad hoc opgaver

DIN PROFIL Der forventes at du har en videregående uddannelse indenfor kommunikationsfaget. Yderligere er du struktureret og motiveres af at arbejde i et lille stærkt fagligt miljø.

ANSØGNING OG KONTAKT Du bedes sende ansøgning samt CV til Job@ro-c.dk. Eventuelle spørgsmål kan stilles på telefon: 7141 4171. Virksomhedsadressen er Edithsvej 1, 2920 Charlottenlund.

OM OS Rosendal & Co er en startup i vækst, der udarbejder 360° vækstforløb for virksomheder. Fokusset har været at tilfredsstille kundens bredere behov med den rette strategi, så virksomheden opnår sine strategiske mål. Rosendal & Co har bl.a. haft succes med at optimere overskudsgraden i de pågældende virksomheder, hjulpet virksomhederne med at give nemmere arbejdsgange, bedre opstart for medarbejdere, markedsførings-, hjemmeside-, kundeservice-, system- samt prisstrukturoptimering.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050445Phoenix-970bd51912019-06-28T00:00:00ER DU BRANDVARM OG ØNSKER DU EN HELT UNIK MULIGHED?

Inden du søger denne virksomhedspraktik, skal du undersøge, om du er berettiget til virksomhedspraktik. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte dit lokale jobcenter. Hvis du er blevet henvist til en af jobcentrets samarbejdspartnere, er det dem, du skal kontakte for eventuelle spørgsmål. Din arbejdsgiver skal have virksomhedspraktikken godkendt skriftligt af dit jobcenter inden, du påbegynder praktikken.

Bliv en del af Væksthuset Rosendal & Co A/S, hvor du vil få en masse værdifuld viden indenfor marketing og kommunikation, så du kan udvide dit CV. Under din virksomhedspraktik hos Rosendal & Co A/S vil du få mulighed for at arbejde med nogen af de bedste marketers.

DU KOMMER BL.A. TIL AT ARBEJDE MED

- Google søgemaskineoptimering (SEO)

- Konkurrentanalyser

- Whitepaper

- Tekster til hjemmesiden

- Copywriting

- Andre relaterede ad hoc opgaver

DIN PROFIL Der forventes at du har en videregående uddannelse indenfor kommunikationsfaget. Yderligere er du struktureret og motiveres af at arbejde i et lille stærkt fagligt miljø.

ANSØGNING OG KONTAKT Du bedes sende ansøgning samt CV til Job@ro-c.dk. Eventuelle spørgsmål kan stilles på telefon: 7141 4171. Virksomhedsadressen er Edithsvej 1, 2920 Charlottenlund.

OM OS Rosendal & Co er en startup i vækst, der udarbejder 360° vækstforløb for virksomheder. Fokusset har været at tilfredsstille kundens bredere behov med den rette strategi, så virksomheden opnår sine strategiske mål. Rosendal & Co har bl.a. haft succes med at optimere overskudsgraden i de pågældende virksomheder, hjulpet virksomhederne med at give nemmere arbejdsgange, bedre opstart for medarbejdere, markedsførings-, hjemmeside-, kundeservice-, system- samt prisstrukturoptimering.

 

2019-07-22T00:53:20.563 Inden du søger denne virksomhedspraktik, skal du undersøge, om du er berettiget til virksomhedspraktik. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte dit lokale jobcenter. Hvis du er blevet henvist til en af jobcentrets samarbejdspartnere, er det dem, du skal kontakte for eventuelle spørgsmål. Din arbejdsgiver skal have virksomhedspraktikken godkendt skriftligt af dit jobcenter inden, du påbegynder praktikken. Bliv en del af Væksthuset Rosendal Co A S, hvor du vil få en masse værdifuld viden indenfor marketing og kommunikation, så du kan udvide dit CV. Under din virksomhedspraktik hos Rosendal Co A S vil du få mulighed for at arbejde med nogen af de bedste marketers. DU KOMMER BL.A. TIL AT ARBEJDE MED - Google søgemaskineoptimering (SEO) - Konkurrentanalyser - Whitepaper - Tekster til hjemmesiden - Copywriting - Andre relaterede ad hoc opgaver DIN PROFIL Der forventes at du har en videregående uddannelse indenfor kommunikationsfaget. Yderligere er du struktureret og motiveres af at arbejde i et lille stærkt fagligt miljø. ANSØGNING OG KONTAKT Du bedes sende ansøgning samt CV til Job@ro-c.dk. Eventuelle spørgsmål kan stilles på telefon: 7141 4171. Virksomhedsadressen er Edithsvej 1, 2920 Charlottenlund. OM OS Rosendal Co er en startup i vækst, der udarbejder 360° vækstforløb for virksomheder. Fokusset har været at tilfredsstille kundens bredere behov med den rette strategi, så virksomheden opnår sine strategiske mål. Rosendal Co har bl.a. haft succes med at optimere overskudsgraden i de pågældende virksomheder, hjulpet virksomhederne med at give nemmere arbejdsgange, bedre opstart for medarbejdere, markedsførings-, hjemmeside-, kundeservice-, system- samt prisstrukturoptimering.11jobnet970bd519100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-21T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofte3553799H.C. Andersen Koncernen A/S11Edithsvej 12920CharlottenlundDKDanmark0
Job@ro-c.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset784904JobNet5010464501046410027-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=970bd519https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=970bd519https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=970bd519&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=970bd519&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgER DU BRANDVARM OG ØNSKER DU EN HELT UNIK MULIGHED?12008001Dansk3Læse/ tale241926Kommunikationsmedarbejder2Salg362148485Job@ro-c.dkJob@ro-c.dkDKDanmarkDKDanmark330096000Kirke- og kulturmedarbejder ved Lyngby Kirke, Kgs. Lyngby SognRobot Stilling som kirke- og kulturmedarbejder ved Lyngby kirke Lyngby kirke søger en kirke- og kulturmedarbejder til en spændende og alsidig fuldtidsstilling. Stillingen ønskes besat snarest muligt og senest pr. 1. januar 2020. Lyngby Kirke tilbyder en bred vifte af aktiviteter og arrangementer, som vores kirke- og kulturmedarbejder er en del af. Den primære arbejdstid er i dagtimerne, men der forekommer også aften- weekend- og søn- og helligdags arbejde. Vi søger en kirke- og kulturmedarbejder, der er kreativ, initiativrig og som kan arbejde selvstændigt og målrettet. Du vil indgå i et arbejdsfællesskab med tre præster, to kordegne, tre kirketjenere, to organister, en musikpædagog samt et menighedsråd, der deltager aktivt i vores kirkelige aktiviteter og arrangementer. Vi søger en medarbejder, der løfter nedenstående opgaver: Udvikle og vedligeholde PR-materiale, hjemmeside, sociale medier og andre elektroniske platforme. I samarbejde med præsterne kan varetage religionspædagogiske aktiviteter, så som minikonfirmander, babysalmesang, legestue og andre børne- og unge aktiviteter. Medvirke til at udvikle og igangsætte aktiviteter og arrangementer, der favner og appellerer bredt aldersmæssigt. Vores forventninger til dig er: At du har stærke kompetencer i og erfaring med PR-arbejde, udarbejdelse af annoncer, plakater, omtaler ol., samt kan være vores ansigt udadtil som kulturinstitution. At du er fortrolig med IT. At du har erfaring med religionspædagogik fra et andet kirkeligt arbejde. At du evner at møde mennesker i forskellige aldersgrupper med forskellige forudsætninger. At du udviser initiativ, gennemslagskraft og selvstændighed. Proaktiv i forhold til arbejdspladsen. Det er en fordel men ikke et krav, at du har gennemført uddannelsen som kirke- og kulturmedarbejder. Vi kan tilbyde dig: En spændende og dynamisk arbejdsplads. En stilling, som du i høj grad selv kan være med til at præge og udvikle. En personalegruppe, der værdsætter og respekterer hinandens arbejde, og som ønsker at hjælpe hinanden. En arbejdsplads, der har menigheden i centrum. Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og CO10 Centralorganisationen af 2010 og Organisationsaftale mellem Kirkeministeriet og CO10 Centralorganisationen af 2010 for kirkefunktionærer med kerneopgaver som henholdsvis kordegn, sognemedhjælper kirke- og kulturmedarbejder eller kirkemusiker og det tilhørende protokollat for sognemedhjælpere. Aftalerne kan ses på www.folkekirkenspersonale.dk. Forinden ansættelse skal der ske en ækvivalering af ansøgerens kompetenceniveau, hvis den valgte ansøger ikke tidligere har haft ansættelse som sognemedhjælper, jf. cirkulære om kompetencekrav for kirkefunktionærer med sognemedhjælperfunktioner Cirkulære om kompetencekrav for kirkefunktionærer med sognemedhjælperfunktioner. Formålet med ækvivaleringen er at fastslå, om der er behov for supplering af den valgte ansøgers kompetenceniveau. Medarbejdere, der ikke opfylder kompetencekravet for stillingen og derfor skal supplere sit kompetenceniveau, aflønnes i løngruppe 1. Årslønnen aftales indenfor intervallet 284.389,89 kr. 376.816,71kr.(nutidskroner). Fikspunktet er 298.609,82. (nutidskroner). Der er rådighedsforpligtelse til stillingen. Rådighedstillægget udgør 31.245,44 kr. (nutidskroner). Medarbejdere, der opfylder kompetencekravet for den pågældende stilling, aflønnes i løngruppe 2. Årslønnen aftales indenfor intervallet 298.609,82 kr. 426.584,84 kr. (nutidskroner). Fikspunktet er 312.828,66 kr.(nutidskroner). Der er rådighedsforpligtelse til stillingen. Rådighedstillægget udgør 31.245,44 kr. (nutidskroner). OK tillæg på 867,93 kr. (nutidskroner). Løn, OK tillæg samt rådighedstillæg kvoteres i overensstemmelse med stillingens ansættelsesbrøk. Yderlige oplysninger kan fås hos menighedsrådsformand Karen Hornshøj-Møller, tlf. 2361 4303 eller formand for løn- og personaleudvalget Vibeke Lentz, tlf. 2960 8551. Ansøgningen med relevante bilag sendes på mail til kongenslyngby.sogn@km.dk Menighedsrådet kan oplyse, at der vil blive indhentet referencer. Ansøgningsfrist: 15. oktober 2019 kl. 12,00. Samtalerne vil finde sted i uge 43. Ansøgningen sendes til menighedsrådsformand Karen Hornshøj-Møller, Lyngby Kirkestræde 10A, 2800 Kgs. Lyngby eller på mail: kongenslyngby.sogn@km.dk, mærket kirke- og kommunikationsmedarbejder.

 Stilling som kirke- og kulturmedarbejder ved Lyngby kirke

Lyngby kirke søger en kirke- og kulturmedarbejder til en spændende og alsidig fuldtidsstilling. Stillingen ønskes besat snarest muligt og senest pr. 1. januar 2020.

Lyngby Kirke tilbyder en bred vifte af aktiviteter og arrangementer, som vores kirke- og kulturmedarbejder er en del af. Den primære arbejdstid er i dagtimerne, men der forekommer også aften- weekend- og søn- og helligdags arbejde.

Vi søger en kirke- og kulturmedarbejder, der er kreativ, initiativrig og som kan arbejde selvstændigt og målrettet. Du vil indgå i et arbejdsfællesskab med tre præster, to kordegne, tre kirketjenere, to organister, en musikpædagog samt et menighedsråd, der deltager aktivt i vores kirkelige aktiviteter og arrangementer.

Vi søger en medarbejder, der løfter nedenstående opgaver:

  • Udvikle og vedligeholde PR-materiale, hjemmeside, sociale medier og andre elektroniske platforme.
  • I samarbejde med præsterne kan varetage religionspædagogiske aktiviteter, så som minikonfirmander, babysalmesang, legestue og andre børne- og unge aktiviteter.
  • Medvirke til at udvikle og igangsætte aktiviteter og arrangementer, der favner og appellerer bredt aldersmæssigt.

Vores forventninger til dig er:

  • At du har stærke kompetencer i og erfaring med PR-arbejde, udarbejdelse af annoncer, plakater, omtaler ol., samt kan være vores ansigt udadtil som kulturinstitution.
  • At du er fortrolig med IT.
  • At du har erfaring med religionspædagogik fra et andet kirkeligt arbejde.
  • At du evner at møde mennesker i forskellige aldersgrupper med forskellige forudsætninger.
  • At du udviser initiativ, gennemslagskraft og selvstændighed.
  • Proaktiv i forhold til arbejdspladsen.
  • Det er en fordel men ikke et krav, at du har gennemført uddannelsen som kirke- og kulturmedarbejder.

Vi kan tilbyde dig:

  • En spændende og dynamisk arbejdsplads.
  • En stilling, som du i høj grad selv kan være med til at præge og udvikle.
  • En personalegruppe, der værdsætter og respekterer hinandens arbejde, og som ønsker at hjælpe hinanden.
  • En arbejdsplads, der har menigheden i centrum.

Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og CO10 – Centralorganisationen af 2010 og Organisationsaftale mellem Kirkeministeriet og CO10 – Centralorganisationen af 2010 for kirkefunktionærer med kerneopgaver som henholdsvis kordegn, sognemedhjælper/kirke- og kulturmedarbejder eller kirkemusiker og det tilhørende protokollat for sognemedhjælpere.

Aftalerne kan ses på www.folkekirkenspersonale.dk.

Forinden ansættelse skal der ske en ækvivalering af ansøgerens kompetenceniveau, hvis den valgte ansøger ikke tidligere har haft ansættelse som sognemedhjælper, jf. cirkulære om kompetencekrav for kirkefunktionærer med sognemedhjælperfunktioner Cirkulære om kompetencekrav for kirkefunktionærer med sognemedhjælperfunktioner. Formålet med ækvivaleringen er at fastslå, om der er behov for supplering af den valgte ansøgers kompetenceniveau.

Medarbejdere, der ikke opfylder kompetencekravet for stillingen og derfor skal supplere sit kompetenceniveau, aflønnes i løngruppe 1. Årslønnen aftales indenfor intervallet 284.389,89 kr. – 376.816,71kr.(nutidskroner). Fikspunktet er 298.609,82. (nutidskroner). Der er rådighedsforpligtelse til stillingen. Rådighedstillægget udgør 31.245,44 kr. (nutidskroner).

Medarbejdere, der opfylder kompetencekravet for den pågældende stilling, aflønnes i løngruppe 2. Årslønnen aftales indenfor intervallet 298.609,82 kr. – 426.584,84 kr. (nutidskroner). Fikspunktet er 312.828,66 kr.(nutidskroner). Der er rådighedsforpligtelse til stillingen. Rådighedstillægget udgør 31.245,44 kr. (nutidskroner). OK tillæg på 867,93 kr. (nutidskroner).

Løn, OK tillæg samt rådighedstillæg kvoteres i overensstemmelse med stillingens ansættelsesbrøk.

Yderlige oplysninger kan fås hos menighedsrådsformand Karen Hornshøj-Møller, tlf. 2361 4303 eller formand for løn- og personaleudvalget Vibeke Lentz, tlf. 2960 8551.

Ansøgningen med relevante bilag sendes på mail til kongenslyngby.sogn@km.dk

Menighedsrådet kan oplyse, at der vil blive indhentet referencer.

Ansøgningsfrist: 15. oktober 2019 kl. 12,00.

Samtalerne vil finde sted i uge 43.

Ansøgningen sendes til menighedsrådsformand Karen Hornshøj-Møller, Lyngby Kirkestræde 10A, 2800 Kgs. Lyngby eller på mail: kongenslyngby.sogn@km.dk, mærket kirke- og kommunikationsmedarbejder.

LYNGBY MENIGHEDSRÅDKgs. Lyngby2019-09-26T00:00:002019-10-15T00:00:00
330098383KommunikationsmedarbejderRobot Kan du selvstændigt levere klare budskaber og kommunikation af høj kvalitet til mange forskellige platforme og kanaler? Og kan du se den gode historie i koncernens virksomheder og vinkle skarpt? Så er du måske den nye kommunikationsmedarbejder i Forenede koncernen. Vores fastansatte kommunikationsmedarbejder skal på barsel, og vi søger derfor en barselsvikar til opstart 1. november 2019. Forenede koncernen er inde i en markant udviklingsfase med såvel opkøb af ny virksomhed som nye kunder og et øget antal medarbejdere. Det stiller krav til både tempo og målrettet kommunikation. Som en del af kontoret for marketing og kommunikation kommer du til at være tæt på både direktionen og medarbejderen på gulvet. Du får en stor kontaktflade i alle koncernens virksomheder og regioner, og du vil have et tæt samarbejde med tre gode og dygtige kollegaer inden for presse, kommunikation og marketing. Vi tilbyder Et spændende og varieret arbejde i et udviklingsorienteret miljø med bred interessekredsGode muligheder for at forme og præge kommunikationsområdet og egne opgaverEn dagligdag med stærkt fokus på at flytte tingene op på et højt fagligt niveauEn bred palet af opgaver der tæller både redaktionel planlægning af medarbejderblade, artikelproduktion og pressearbejde, og som samtidig byder på video- og fotoarbejde, salgsmateriale og masser af SoMe-lingo Vi lægger vægt på, at du Har en kandidatuddannelse inden for eksempelvis kommunikation, journalistik eller PREr en stærk rådgiver, der vover at spille ind med egne ideer og forslagHar bred, praktisk erfaring med presse, salg, intern kommunikation og sociale medierHar erfaring med foto- og videomaterialeKan skabe stærke relationer i koncernen og til samarbejdspartnere og interessenterTænker strategisk og skriver hurtigt og kreativtTager ansvar og følger opgaverne til dørs - til tidenEr en god, hjælpsom og omgængelig kollega Om dig Du er en dygtig, selvkørende og initiativrig kommunikatør, som har veludviklet organisations- og forretningsforståelse og indsigt i såvel kommunikations- som marketingsopgaver. Du er fagligt nysgerrig og følger med i politik, erhvervsliv og velfærdsområdet, og du er vant til proaktivt at følge nyhedsstrømmen. Du trives, når det går stærkt, og du bevarer dit gode humør i en ofte travl og krævende hverdag. Bred erfaring med såvel operativt som strategisk arbejde med intern kommunikation forventes. Ansættelsesvilkår Stillingen er fuld tid og arbejdspladsen er Forenede koncernens hovedkontor i Søborg. Første måned vil du få en grundig sidemandsoplæring af vores kommunikationsmedarbejder, inden hun går på barsel.Løn efter kvalifikationer, og der må påregnes mindre rejseaktivitet til koncernens spændende afdelinger i hele Danmark. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte markedschef Hanne von Huth Smith på has@forenede.dk eller 40760257. Ansøgning Send din ansøgning, CV og gerne et par eksempler på publicerede tekster, som du har produceret, så vi har det senest den 15. oktober 2019. Stillingen ønskes besat senest 1. november 2019. Om Forenede koncernen Forenede koncernen blev stiftet i 1959 og har siden udviklet sig til en af Nordens førende servicekoncerner inden for facility services og health care. Forenede koncernens cirka 9.000 medarbejdere opererer i Danmark og Sverige. Du kan læse mere om Forenede her: www.forenede.dk

Kan du selvstændigt levere klare budskaber og kommunikation af høj kvalitet til mange forskellige platforme og kanaler? Og kan du se den gode historie i koncernens virksomheder og vinkle skarpt? Så er du måske den nye kommunikationsmedarbejder i Forenede koncernen.

Vores fastansatte kommunikationsmedarbejder skal på barsel, og vi søger derfor en barselsvikar til opstart 1. november 2019.

Forenede koncernen er inde i en markant udviklingsfase med såvel opkøb af ny virksomhed som nye kunder og et øget antal medarbejdere. Det stiller krav til både tempo og målrettet kommunikation. Som en del af kontoret for marketing og kommunikation kommer du til at være tæt på både direktionen og medarbejderen på gulvet. Du får en stor kontaktflade i alle koncernens virksomheder og regioner, og du vil have et tæt samarbejde med tre gode og dygtige kollegaer inden for presse, kommunikation og marketing.

Vi tilbyder

  • Et spændende og varieret arbejde i et udviklingsorienteret miljø med bred interessekreds
  • Gode muligheder for at forme og præge kommunikationsområdet og egne opgaver
  • En dagligdag med stærkt fokus på at flytte tingene op på et højt fagligt niveau
  • En bred palet af opgaver der tæller både redaktionel planlægning af medarbejderblade, artikelproduktion og pressearbejde, og som samtidig byder på video- og fotoarbejde, salgsmateriale og masser af SoMe-lingo

Vi lægger vægt på, at du

  • Har en kandidatuddannelse inden for eksempelvis kommunikation, journalistik eller PR
  • Er en stærk rådgiver, der vover at spille ind med egne ideer og forslag
  • Har bred, praktisk erfaring med presse, salg, intern kommunikation og sociale medier
  • Har erfaring med foto- og videomateriale
  • Kan skabe stærke relationer i koncernen og til samarbejdspartnere og interessenter
  • Tænker strategisk og skriver hurtigt og kreativt
  • Tager ansvar og følger opgaverne til dørs - til tiden
  • Er en god, hjælpsom og omgængelig kollega

Om dig

Du er en dygtig, selvkørende og initiativrig kommunikatør, som har veludviklet organisations- og forretningsforståelse og indsigt i såvel kommunikations- som marketingsopgaver. Du er fagligt nysgerrig og følger med i politik, erhvervsliv og velfærdsområdet, og du er vant til proaktivt at følge nyhedsstrømmen. Du trives, når det går stærkt, og du bevarer dit gode humør i en ofte travl og krævende hverdag. Bred erfaring med såvel operativt som strategisk arbejde med intern kommunikation forventes.  

Ansættelsesvilkår

Stillingen er fuld tid og arbejdspladsen er Forenede koncernens hovedkontor i Søborg. Første måned vil du få en grundig sidemandsoplæring af vores kommunikationsmedarbejder, inden hun går på barsel.Løn efter kvalifikationer, og der må påregnes mindre rejseaktivitet til koncernens spændende afdelinger i hele Danmark.

Yderligere oplysninger

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte markedschef Hanne von Huth Smith på has@forenede.dk eller 40760257.

Ansøgning

Send din ansøgning, CV og gerne et par eksempler på publicerede tekster, som du har produceret, så vi har det senest den 15. oktober 2019. Stillingen ønskes besat senest 1. november 2019.

 

Om Forenede koncernen

Forenede koncernen blev stiftet i 1959 og har siden udviklet sig til en af Nordens førende servicekoncerner inden for facility services og health care. Forenede koncernens cirka 9.000 medarbejdere opererer i Danmark og Sverige.

Du kan læse mere om Forenede her: www.forenede.dk

Hovedkontor SøborgSøborg2019-10-01T00:00:002019-10-15T00:00:00
330101179Er du en stærk taleskriver, og kan du skrive levende og klart om visionerne for et trygt og sikkert samfund?Robot Har du en skarp pen og kan formidle ministerens budskaber om tryghed og sikkerhed til borgerne? Så er du måske vores kommende taleskriver. Om stillingen Som taleskriver skal du være med til at løfte justitsministerens dagsorden gennem taler og oplæg. Du skal være med til at formidle ministerens politik på et område, hvor vi arbejder for at sikre, at Danmark er et trygt og sikkert samfund, og for at være garant for retsstatens grundlæggende principper. Det er et område, der har omverdenens bevågenhed, og hvor klar kommunikation er afgørende for den enkelte borger og den brede offentlighed. Du får mulighed for at arbejde i et højt fagligt miljø med en spændende dagligdag tæt på den politiske beslutningsproces. Vi kan tilbyde et udfordrende og selvstændigt job med en alsidig hverdag sammen med gode kolleger. Ud over taler kan der komme opgaver med at bidrage til kronikker, debatindlæg mv. samt oplæg og præsentationer. Om Ledelsessekretariatet Du vil indgå i Ledelsessekretariatet i Policy- og Koordinationsafdelingen. Vi har vores hverdag omkring ministeren. Vi understøtter departementets opgaveløsning bredt og arbejder for, at ministeren får den bedst mulige betjening. Det stiller høje krav til faglig styrke og evnen til at agere naturligt i et politisk miljø, der er præget af hastighed og høje forventninger. Vi har en kultur, hvor vi hjælper hinanden og gør hinanden bedre, og vi vægter et godt arbejdsmiljø højt. Om dig Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, for eksempel inden for retorik eller kommunikation, og erfaring med taleskrivning. Vi forventer, at du: har en skarp pen og blik for de politiske vinkler, skriver i et levende sprog med mange billeder, kan sætte dig ind i komplekse problemstillinger, trives i et arbejdsmiljø, hvor tempoet er højt og hverdagen uforudsigelig, er engageret og kan bevare humøret i pressede situationer, har sans for detaljen og forstår vigtigheden af faglig kvalitetssikring, kan samarbejde med forskellige fagligheder. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesforhold fastsættes i henhold til den til enhver tid gældende overenskomst. Indplacering sker afhængig af kvalifikationer. Stillingen ønskes besat snarest muligt. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt. Ansøgning Stillingerne kan søges elektronisk, og din ansøgning skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest den 21. oktober 2019. Ansøgningen vedlægges CV, karakterudskrift og eventuelle udtalelser fra tidligere arbejdsgivere. Derudover vedlægges eksempler på tidligere taler, præsentationer mv. Eventuelle spørgsmål kan rettes til sekretariatschef for Ledelsessekretariatet Pia Brügger på telefon 2214 6650. Du kan desuden få yderligere information om Justitsministeriet på vores hjemmeside www.jm.dk. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge stillingen.Har du en skarp pen og kan formidle ministerens budskaber om tryghed og sikkerhed til borgerne? Så er du måske vores kommende taleskriver.

Om stillingen

Som taleskriver skal du være med til at løfte justitsministerens dagsorden gennem taler og oplæg. Du skal være med til at formidle ministerens politik på et område, hvor vi arbejder for at sikre, at Danmark er et trygt og sikkert samfund, og for at være garant for retsstatens grundlæggende principper. Det er et område, der har omverdenens bevågenhed, og hvor klar kommunikation er afgørende for den enkelte borger og den brede offentlighed.

Du får mulighed for at arbejde i et højt fagligt miljø med en spændende dagligdag tæt på den politiske beslutningsproces. Vi kan tilbyde et udfordrende og selvstændigt job med en alsidig hverdag – sammen med gode kolleger. Ud over taler kan der komme opgaver med at bidrage til kronikker, debatindlæg mv. samt oplæg og præsentationer.

Om Ledelsessekretariatet

Du vil indgå i Ledelsessekretariatet i Policy- og Koordinationsafdelingen. Vi har vores hverdag omkring ministeren. Vi understøtter departementets opgaveløsning bredt og arbejder for, at ministeren får den bedst mulige betjening. Det stiller høje krav til faglig styrke og evnen til at agere naturligt i et politisk miljø, der er præget af hastighed og høje forventninger. Vi har en kultur, hvor vi hjælper hinanden og gør hinanden bedre, og vi vægter et godt arbejdsmiljø højt.

Om dig

Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, for eksempel inden for retorik eller kommunikation, og erfaring med taleskrivning.

Vi forventer, at du:

  • har en skarp pen og blik for de politiske vinkler,
  • skriver i et levende sprog med mange billeder,
  • kan sætte dig ind i komplekse problemstillinger,
  • trives i et arbejdsmiljø, hvor tempoet er højt og hverdagen uforudsigelig,
  • er engageret og kan bevare humøret i pressede situationer,
  • har sans for detaljen og forstår vigtigheden af faglig kvalitetssikring,
  • kan samarbejde med forskellige fagligheder.
Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesforhold fastsættes i henhold til den til enhver tid gældende overenskomst. Indplacering sker afhængig af kvalifikationer.

Stillingen ønskes besat snarest muligt.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt.

Ansøgning

Stillingerne kan søges elektronisk, og din ansøgning skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest den 21. oktober 2019.

Ansøgningen vedlægges CV, karakterudskrift og eventuelle udtalelser fra tidligere arbejdsgivere. Derudover vedlægges eksempler på tidligere taler, præsentationer mv.

Eventuelle spørgsmål kan rettes til sekretariatschef for Ledelsessekretariatet Pia Brügger på telefon 2214 6650. Du kan desuden få yderligere information om Justitsministeriet på vores hjemmeside www.jm.dk.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge stillingen.



JustisministerietKøbenhavn K2019-10-04T00:00:002019-10-21T00:00:00
330100668Danish Muslim Aid søger kommunikationsmedarbejder på deltidRobot Vil du være med til at videreudvikle Danish Muslim Aid´s (DM-Aid) eksterne og interne kommunikation både online og offline? Har du mod på at finde på fede fundraising- og informationskampagner til forskellige digitale platforme og prøve kræfter med direct email marketing? Har du gode formuleringsevner, øje for det gode billede og skarp til at finde på et fængende slogan? Har du nogen teknisk flair, grafiske evner, og en god portion interesse for nødhjælp og udvikling? Så er du måske vores nye kommunikationsmedarbejder! Vi søger en ny deltidmedarbejder studentermedhjælp til at kommunikere og fundraise på vores digitale platforme herunder især Facebook, Instagram og hjemmeside, samt via nyhedsbreve og direct email marketing målrettet vores donorer. Vi leder efter en person med sans for digital brugervenlighed, målgrupper, vinkling og strategi, og som kan arbejde med grafisk design. STILLINGEN INDEBÆRER: Ansvarlig for årsrapport, nyhedsbreve og hjemmesideopdateringer. Ansvarlig for medlems- og donor sponsor direct marketing. Koordinering og med-udvikler af online, offline og outdoor fundraising-, informations- og medlemskampagner. Analyser af sociale medier og hjemmeside google ads. Ansvarlig for indsamlingsbøtter, t-shirts og evt. merchandise. Udvikling af ny designmanual. Udvikling af ny kommunikationsstrategi. Sparring med frivillige udvalg og projektgrupper. VI FORVENTER, AT DU: ?Har eller er i gang med en relevant uddannelse. Har erfaring fra jobs praktikophold eller som frivillig i lignende organisationer, enten i DK eller udenlands. Har gode mundtlige og skriftlige formidlingsevner, både på engelsk og dansk. Erfaring med wordpress, mailchimp eller villig til at lære det. Kan arbejde med grafisk design og billede-redigering. Er idérig og kreativ. Har en høj grad af selvstændighed, ansvarlighed og initiativ. Besidder evnen til at tænke strategisk og i sammenhæng med resten af organisationen. Kan arbejde målrettet og fokuseret. Har indgående kendskab til velgørenhed baseret på islamiske værdier. Kan deltage i ad-hoc aften- og weekendmøder. Tid og lyst til at tage ud på mindst én udenlandsrejse årligt. VI TILBYDER: Ansættelse 15 timer ugentligt på en et-årig kontrakt med mulighed for forlængelse. Et meningsfyldt arbejde i en dynamisk og voksende professionel organisation, hvor du er med til at gøre en forskel for fattige mennesker og deres familier rundt omkring i verden. Både faste og varierende arbejdsopgaver med stor grad af medindflydelse. Udvikling af faglige og personlige kompetencer. Et godt arbejdsmiljø med en uhøjtidelig omgangstone. Fleksible arbejdstider. OM DM-AID ??Danish Muslim Aid (DM-Aid) er den største nødhjælps- og udviklingsorganisation i Danmark stiftet af danske muslimer. DM-Aid blev etableret i 2005 og indsamler midler til fattige og trængende medmennesker i 10 samarbejdslande i Afrika, Asien og Mellemøsten. DM-Aid er en uafhængig, non-politisk organisation, og samarbejder med andre nødhjælps- og udviklingsorganisationer i Danmark og lokalt ude i verden. Der er fem ansatte på kontoret på Nørrebro, og lokalgrupper i København, Odense, Vejle, Aarhus og Aalborg med mere end 200 frivillige. DM-Aid er godkendt som nødhjælps- og udviklingsorganisation af både politi- og skattemyndigheder og er medlem af Indsamlingsorganisationernes Brancheorganisation ISOBRO, CISU, Globalt Fokus og Netværk for Religion og Udvikling.

Vil du være med til at videreudvikle Danish Muslim Aid´s (DM-Aid) eksterne og interne kommunikation både online og offline? Har du mod på at finde på fede fundraising- og informationskampagner til forskellige digitale platforme og prøve kræfter med direct email marketing? Har du gode formuleringsevner, øje for det gode billede og skarp til at finde på et fængende slogan? Har du nogen teknisk flair, grafiske evner, og en god portion interesse for nødhjælp og udvikling? Så er du måske vores nye kommunikationsmedarbejder!

Vi søger en ny deltidmedarbejder/studentermedhjælp til at kommunikere og fundraise på vores digitale platforme – herunder især Facebook, Instagram og hjemmeside, samt via nyhedsbreve og direct email marketing målrettet vores donorer. Vi leder efter en person med sans for digital brugervenlighed, målgrupper, vinkling og strategi, og som kan arbejde med grafisk design.

STILLINGEN INDEBÆRER:

  • Ansvarlig for årsrapport, nyhedsbreve og hjemmesideopdateringer.
  • Ansvarlig for medlems- og donor/sponsor direct marketing.
  • Koordinering og med-udvikler af online, offline og outdoor fundraising-, informations- og medlemskampagner.
  • Analyser af sociale medier og hjemmeside/google ads.  
  • Ansvarlig for indsamlingsbøtter, t-shirts og evt. merchandise.
  • Udvikling af ny designmanual.
  • Udvikling af ny kommunikationsstrategi.
  • Sparring med frivillige udvalg og projektgrupper. 

VI FORVENTER, AT DU: 

  • ?Har eller er i gang med en relevant uddannelse.
  • Har erfaring fra jobs/praktikophold eller som frivillig i lignende organisationer, enten i DK eller udenlands.
  • Har gode mundtlige og skriftlige formidlingsevner, både på engelsk og dansk.
  • Erfaring med wordpress, mailchimp eller villig til at lære det.
  • Kan arbejde med grafisk design og billede-redigering.
  • Er idérig og kreativ.
  • Har en høj grad af selvstændighed, ansvarlighed og initiativ.
  • Besidder evnen til at tænke strategisk og i sammenhæng med resten af organisationen.
  • Kan arbejde målrettet og fokuseret.
  • Har indgående kendskab til velgørenhed baseret på islamiske værdier.
  • Kan deltage i ad-hoc aften- og weekendmøder.
  • Tid og lyst til at tage ud på mindst én udenlandsrejse årligt.

VI TILBYDER:

  • Ansættelse 15 timer ugentligt på en et-årig kontrakt med mulighed for forlængelse.
  • Et meningsfyldt arbejde i en dynamisk og voksende professionel organisation, hvor du er med til at gøre en forskel for fattige mennesker og deres familier rundt omkring i verden.
  • Både faste og varierende arbejdsopgaver med stor grad af medindflydelse.
  • Udvikling af faglige og personlige kompetencer.
  • Et godt arbejdsmiljø med en uhøjtidelig omgangstone.
  • Fleksible arbejdstider. 

OM DM-AID 

??Danish Muslim Aid (DM-Aid) er den største nødhjælps- og udviklingsorganisation i Danmark stiftet af danske muslimer. DM-Aid blev etableret i 2005 og indsamler midler til fattige og trængende medmennesker i 10 samarbejdslande i Afrika, Asien og Mellemøsten. DM-Aid er en uafhængig, non-politisk organisation, og samarbejder med andre nødhjælps- og udviklingsorganisationer i Danmark og lokalt ude i verden. Der er fem ansatte på kontoret på Nørrebro, og lokalgrupper i København, Odense, Vejle, Aarhus og Aalborg med mere end 200 frivillige. DM-Aid er godkendt som nødhjælps- og udviklingsorganisation af både politi- og skattemyndigheder og er medlem af Indsamlingsorganisationernes Brancheorganisation ISOBRO, CISU, Globalt Fokus og Netværk for Religion og Udvikling.   

Danish Muslim AIDKøbenhavn N2019-10-04T00:00:002019-10-27T00:00:00
330098176Kommunikationsmedarbejder til Danmarks største restaurantsite (barselsvikariat)Robot Har du næse for den gode historie til madelskeren? Og har du lyst til at arbejde med content til B2C og B2B, samt være med til at udvikle nye digitale madkoncepter og strategier? Så har DinnerBooking jobbet til dig. DinnerBooking.com er Danmarks største restaurantsite, hvor gæster kan finde og booke bord på 1000 forskellige restauranter og caf er. To gange om året i uge 7 og uge 42 afholder vi vores madfestival DinnerDays. Vi arbejder løbende på at udbrede budskabet om DinnerBooking.com og få madglade gæster til at finde inspiration og starte restaurantoplevelsen her, samt give flere restauratører lyst til at bruge vores bookingsystem. Til et barselsvikariat søger vi en profil med kompetencer inden for både kommunikation journalistik og digital markedsføring, der kan være med til at udbrede kendskabet og sætte DinnerBooking på dagsordenen bl.a. ved at skabe inspirerende indhold, annoncering på vores sociale platforme og skrive pressemeddelelser, som medierne omtaler. Derudover skal du også være med til at planlægge og markedsføre vores madfestival DinnerDays. Da vi netop har introduceret et nyt B2B-projekt, bliver en af dine hovedopgaver at skrive leadgenererende content til B2B. Derfor er det en fordel, hvis du tidligere har beskæftiget dig med området og formulerer dig på professionelt niveau på engelsk. Herudover skal du være med til at udvikle marketingstrategier og launche et nyt, digital madkoncept samt deltage i den daglige produktion af content til alle vores online kanaler. Vi søger derfor en, der er god til at skrive på både dansk og engelsk, og som kan sætte sig ind i og skrive relevant indhold til specifikke målgrupper til både B2B og B2C. Primære arbejdsopgaver: Content produktion på engelsk og dansk Skabe leadgenererende indhold til B2B Udforme pressemeddelelser og lave opsøgende pressearbejde Kampagner for vores restaurantfestival DinnerDays Udarbejdelse af strategi til launch af et nyt digitalt madkoncept Skrive artikler til B2B og B2C Udsende og lave nyhedsbreve i Campaign Monitor Administrere Facebook, Instagram og LinkedIn samt annoncering herpå Vi forventer at du: Har en baggrund i journalistik, medievidenskab, kommunikation e.l. Har erfaring med journalistik og fængende tekstforfatning Forstår at sælge en historie ind hos pressen Tidligere har udarbejdet markedsføringsstrategier og eksekveret på dem med resultater Har arbejdet med Facebook Business Manager Har erfaring med onlinemediet og SEO Er god til at sætte dig ind i IT-systemer Kan navigere blandt forskellige interesser og have målgruppen for øje Kan omsætte data i Google Analytics til brugbare tal Skriver engelsk og dansk på højt niveau Vi kan tilbyde: En arbejdsplads med højt til loftet og mulighed for at præge egne arbejdsopgaver En uformel arbejdsplads, hvor der er plads til humor og forskelligheder Et godt sammenhold med gode kollegaer En arbejdsplads i vækst med kort vej fra id til handling Du vil blive en del af Marketing i DinnerBooking, som i dag består af dedikerede medarbejdere fra både Danmark, Norge, Finland og Estland. Hos DinnerBooking arbejder alle ansatte hver dag passioneret omkring at indfri visionen om at gøre DinnerBooking til verdens bedste restaurantkoncept. Løn og ansættelse Fuldtidsstilling (37,5 timer) løn efter kvalifikationer. Stillingen er fra 1. november 2019 og 7 måneder frem med mulighed for forlængelse. Arbejdssted: Lyongade 21, 1. sal, 2300 Kbh. S Send din ansøgning, CV med billede og eksempler på tidligere skriftlige produktioner til job@dinnerbooking.com hurtigst muligt vi behandler ansøgninger løbende. Deadline er 15. oktober 2019.

Har du næse for den gode historie til madelskeren? Og har du lyst til at arbejde med content til B2C og B2B, samt være med til at udvikle nye digitale madkoncepter og strategier? Så har DinnerBooking jobbet til dig.

DinnerBooking.com er Danmarks største restaurantsite, hvor gæster kan finde og booke bord på 1000 forskellige restauranter og caféer. To gange om året i uge 7 og uge 42 afholder vi vores madfestival DinnerDays. 

Vi arbejder løbende på at udbrede budskabet om DinnerBooking.com og få madglade gæster til at finde inspiration og starte restaurantoplevelsen her, samt give flere restauratører lyst til at bruge vores bookingsystem.

Til et barselsvikariat søger vi en profil med kompetencer inden for både kommunikation/journalistik og digital markedsføring, der kan være med til at udbrede kendskabet og sætte DinnerBooking på dagsordenen – bl.a. ved at skabe inspirerende indhold, annoncering på vores sociale platforme og skrive pressemeddelelser, som medierne omtaler. Derudover skal du også være med til at planlægge og  markedsføre vores madfestival DinnerDays.

Da vi netop har introduceret et nyt B2B-projekt, bliver en af dine hovedopgaver at skrive leadgenererende content til B2B. Derfor er det en fordel, hvis du tidligere har beskæftiget dig med området og formulerer dig på professionelt niveau på engelsk.

Herudover skal du være med til at udvikle marketingstrategier og launche et nyt, digital madkoncept samt deltage i den daglige produktion af content til alle vores online kanaler.  

Vi søger derfor en, der er god til at skrive på både dansk og engelsk, og som kan sætte sig ind i og skrive relevant indhold til specifikke målgrupper til både B2B og B2C.

Primære arbejdsopgaver: 

  • Content produktion på engelsk og dansk

  • Skabe leadgenererende indhold til B2B
  • Udforme pressemeddelelser og lave opsøgende pressearbejde
  • Kampagner for vores restaurantfestival DinnerDays
  • Udarbejdelse af strategi til launch af et nyt digitalt madkoncept
  • Skrive artikler til B2B og B2C
  • Udsende og lave nyhedsbreve i Campaign Monitor
  • Administrere Facebook, Instagram og LinkedIn samt annoncering herpå  

Vi forventer at du: 

  • Har en baggrund i journalistik, medievidenskab, kommunikation e.l.
  • Har erfaring med journalistik og fængende tekstforfatning
  • Forstår at sælge en historie ind hos pressen
  • Tidligere har udarbejdet markedsføringsstrategier og eksekveret på dem med resultater
  • Har arbejdet med Facebook Business Manager
  • Har erfaring med onlinemediet og SEO
  • Er god til at sætte dig ind i IT-systemer
  • Kan navigere blandt forskellige interesser og have målgruppen for øje
  • Kan omsætte data i Google Analytics til brugbare tal
  • Skriver engelsk og dansk på højt niveau 

Vi kan tilbyde: 

  • En arbejdsplads med højt til loftet og mulighed for at præge egne arbejdsopgaver
  • En uformel arbejdsplads, hvor der er plads til humor og forskelligheder
  • Et godt sammenhold med gode kollegaer
  • En arbejdsplads i vækst med kort vej fra idé til handling 

Du vil blive en del af Marketing i DinnerBooking, som i dag består af dedikerede medarbejdere fra både Danmark, Norge, Finland og Estland. Hos DinnerBooking arbejder alle ansatte hver dag passioneret omkring at indfri visionen om at gøre DinnerBooking til verdens bedste restaurantkoncept. 

Løn og ansættelse

Fuldtidsstilling (37,5 timer) – løn efter kvalifikationer.

Stillingen er fra 1. november 2019 og 7 måneder frem med mulighed for forlængelse. 

Arbejdssted:

Lyongade 21, 1. sal, 2300 Kbh. S

Send din ansøgning, CV med billede og eksempler på tidligere skriftlige produktioner til job@dinnerbooking.com hurtigst muligt – vi behandler ansøgninger løbende. Deadline er 15. oktober 2019.

DinnerBooking ApSKøbenhavn S2019-10-01T00:00:002019-10-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kirke- og kulturmedarbejder ved Lyngby Kirke, Kgs. Lyngby Sogn

LYNGBY MENIGHEDSRÅD

Kgs. Lyngby
Stilling som kirke- og kulturmedarbejder ved Lyngby kirke Lyngby kirke søger en kirke- og kulturmedarbejder til en spændende og alsidig fuldtidsstilling. Stillingen ønskes besat snarest muligt og senest pr. 1. januar 2020. Lyngby Kirke tilbyder en b...
Indrykket:26. september 2019
Udløbsdato:15. oktober 2019

Kommunikationsmedarbejder

Hovedkontor Søborg

Søborg
Kan du selvstændigt levere klare budskaber og kommunikation af høj kvalitet til mange forskellige platforme og kanaler? Og kan du se den gode historie i koncernens virksomheder og vinkle skarpt? Så er du måske den nye kommunikationsmedarbejder i For...
Indrykket:1. oktober 2019
Udløbsdato:15. oktober 2019

Er du en stærk taleskriver, og kan du skrive levende og klart om visionerne for et trygt og sikkert samfund?

Justisministeriet

København K
Har du en skarp pen og kan formidle ministerens budskaber om tryghed og sikkerhed til borgerne? Så er du måske vores kommende taleskriver. Om stillingen Som taleskriver skal du være med til at løfte justitsministerens dagsorden gennem taler og oplæg...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:21. oktober 2019

Danish Muslim Aid søger kommunikationsmedarbejder på deltid

Danish Muslim AID

København N
Vil du være med til at videreudvikle Danish Muslim Aid´s (DM-Aid) eksterne og interne kommunikation både online og offline? Har du mod på at finde på fede fundraising- og informationskampagner til forskellige digitale platforme og prøve kræfter med ...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:27. oktober 2019

Kommunikationsmedarbejder til Danmarks største restaurantsite (barselsvikariat)

DinnerBooking ApS

København S
Har du næse for den gode historie til madelskeren? Og har du lyst til at arbejde med content til B2C og B2B, samt være med til at udvikle nye digitale madkoncepter og strategier? Så har DinnerBooking jobbet til dig. DinnerBooking.com er Danmarks stø...
Indrykket:1. oktober 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019