ER DU BRANDVARM OG ØNSKER DU EN HELT UNIK MULIGHED?

Inden du søger denne virksomhedspraktik, skal du undersøge, om du er berettiget til virksomhedspraktik. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte dit lokale jobcenter. Hvis du er blevet henvist til en af jobcentrets samarbejdspartnere, er det dem, du skal kontakte for eventuelle spørgsmål. Din arbejdsgiver skal have virksomhedspraktikken godkendt skriftligt af dit jobcenter inden, du påbegynder praktikken.

Bliv en del af Væksthuset Rosendal & Co A/S, hvor du vil få en masse værdifuld viden indenfor marketing og kommunikation, så du kan udvide dit CV. Under din virksomhedspraktik hos Rosendal & Co A/S vil du få mulighed for at arbejde med nogen af de bedste marketers.

DU KOMMER BL.A. TIL AT ARBEJDE MED

- Google søgemaskineoptimering (SEO)

- Konkurrentanalyser

- Whitepaper

- Tekster til hjemmesiden

- Copywriting

- Andre relaterede ad hoc opgaver

DIN PROFIL Der forventes at du har en videregående uddannelse indenfor kommunikationsfaget. Yderligere er du struktureret og motiveres af at arbejde i et lille stærkt fagligt miljø.

ANSØGNING OG KONTAKT Du bedes sende ansøgning samt CV til Job@ro-c.dk. Eventuelle spørgsmål kan stilles på telefon: 7141 4171. Virksomhedsadressen er Edithsvej 1, 2920 Charlottenlund.

OM OS Rosendal & Co er en startup i vækst, der udarbejder 360° vækstforløb for virksomheder. Fokusset har været at tilfredsstille kundens bredere behov med den rette strategi, så virksomheden opnår sine strategiske mål. Rosendal & Co har bl.a. haft succes med at optimere overskudsgraden i de pågældende virksomheder, hjulpet virksomhederne med at give nemmere arbejdsgange, bedre opstart for medarbejdere, markedsførings-, hjemmeside-, kundeservice-, system- samt prisstrukturoptimering.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050445Phoenix-970bd51912019-06-28T00:00:00ER DU BRANDVARM OG ØNSKER DU EN HELT UNIK MULIGHED?

Inden du søger denne virksomhedspraktik, skal du undersøge, om du er berettiget til virksomhedspraktik. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte dit lokale jobcenter. Hvis du er blevet henvist til en af jobcentrets samarbejdspartnere, er det dem, du skal kontakte for eventuelle spørgsmål. Din arbejdsgiver skal have virksomhedspraktikken godkendt skriftligt af dit jobcenter inden, du påbegynder praktikken.

Bliv en del af Væksthuset Rosendal & Co A/S, hvor du vil få en masse værdifuld viden indenfor marketing og kommunikation, så du kan udvide dit CV. Under din virksomhedspraktik hos Rosendal & Co A/S vil du få mulighed for at arbejde med nogen af de bedste marketers.

DU KOMMER BL.A. TIL AT ARBEJDE MED

- Google søgemaskineoptimering (SEO)

- Konkurrentanalyser

- Whitepaper

- Tekster til hjemmesiden

- Copywriting

- Andre relaterede ad hoc opgaver

DIN PROFIL Der forventes at du har en videregående uddannelse indenfor kommunikationsfaget. Yderligere er du struktureret og motiveres af at arbejde i et lille stærkt fagligt miljø.

ANSØGNING OG KONTAKT Du bedes sende ansøgning samt CV til Job@ro-c.dk. Eventuelle spørgsmål kan stilles på telefon: 7141 4171. Virksomhedsadressen er Edithsvej 1, 2920 Charlottenlund.

OM OS Rosendal & Co er en startup i vækst, der udarbejder 360° vækstforløb for virksomheder. Fokusset har været at tilfredsstille kundens bredere behov med den rette strategi, så virksomheden opnår sine strategiske mål. Rosendal & Co har bl.a. haft succes med at optimere overskudsgraden i de pågældende virksomheder, hjulpet virksomhederne med at give nemmere arbejdsgange, bedre opstart for medarbejdere, markedsførings-, hjemmeside-, kundeservice-, system- samt prisstrukturoptimering.

 

Inden du søger denne virksomhedspraktik, skal du undersøge, om du er berettiget til virksomhedspraktik. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte dit lokale jobcenter. Hvis du er blevet henvist til en af jobcentrets samarbejdspartnere, er det dem, du skal kontakte for eventuelle spørgsmål. Din arbejdsgiver skal have virksomhedspraktikken godkendt skriftligt af dit jobcenter inden, du påbegynder praktikken. Bliv en del af Væksthuset Rosendal Co A S, hvor du vil få en masse værdifuld viden indenfor marketing og kommunikation, så du kan udvide dit CV. Under din virksomhedspraktik hos Rosendal Co A S vil du få mulighed for at arbejde med nogen af de bedste marketers. DU KOMMER BL.A. TIL AT ARBEJDE MED - Google søgemaskineoptimering (SEO) - Konkurrentanalyser - Whitepaper - Tekster til hjemmesiden - Copywriting - Andre relaterede ad hoc opgaver DIN PROFIL Der forventes at du har en videregående uddannelse indenfor kommunikationsfaget. Yderligere er du struktureret og motiveres af at arbejde i et lille stærkt fagligt miljø. ANSØGNING OG KONTAKT Du bedes sende ansøgning samt CV til Job@ro-c.dk. Eventuelle spørgsmål kan stilles på telefon: 7141 4171. Virksomhedsadressen er Edithsvej 1, 2920 Charlottenlund. OM OS Rosendal Co er en startup i vækst, der udarbejder 360° vækstforløb for virksomheder. Fokusset har været at tilfredsstille kundens bredere behov med den rette strategi, så virksomheden opnår sine strategiske mål. Rosendal Co har bl.a. haft succes med at optimere overskudsgraden i de pågældende virksomheder, hjulpet virksomhederne med at give nemmere arbejdsgange, bedre opstart for medarbejdere, markedsførings-, hjemmeside-, kundeservice-, system- samt prisstrukturoptimering.11jobnet970bd519100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-21T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofte3553799H.C. Andersen Koncernen A/S11Edithsvej 12920CharlottenlundDKDanmark0
Job@ro-c.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset784904JobNet5010464501046410027-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=970bd519https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=970bd519https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=970bd519&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=970bd519&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgEr du en fagligt stærk Kommunikationsmedarbejder?12008001Dansk3Læse/ tale241926Kommunikationsmedarbejder2Salg362148485Job@ro-c.dkJob@ro-c.dkDKDanmarkDKDanmark330054818PR og kommunikationsmedarbejderRobot Vi søger en struktureret og visuelt stærk historiefortæller til nyoprettet stilling som PR- og kommunikationsmedarbejder hos Nicolaj Bo. Nicolaj Bo er en toneangivende møbelvirksomhed, som designer og producerer snedkerkøkkener og andre møbler især til private hjem. Vi er en virksomhed i vækst og har for nyligt åbnet showroom både på Gl. Kongevej og Esplanaden i det centrale København. Al møbelproduktion finder sted på vores snedkeri i Københavns Sydhavn, hvor virksomhedens hovedkontor og tegnestue også er placeret. Dette vil være den primære arbejdsplads for nærværende stilling. Du skal være det drivende samlingspunkt for vores branding og du vil få ansvaret for at udvikle og udbrede kendskabet til Nicolaj Bo gennem en bred vifte af kommunikationskanaler. I samråd med ledelsen og vores arkitekter skal du udføre historiefortællingen med afsæt i brandets æstetik og DNA. Da vi er en mindre virksomhed skal du besidde en bred vifte af kompetencer og arbejde selvstændigt og struktureret. Du mestrer det danske sprog og skriver på n gang korrekt, ligetil og sofistikeret. Ligeledes behersker du engelsk i skrift og tale. Du skal medvirke til at udarbejde vores kommunikationsplan på et overordnet strategisk niveau. Du skal kunne producere og publicere ugentlige historiefortællinger via pressemeddelelser, sociale medier og blog-indlæg. Du skal opdyrke et stærkt netværk blandt journalister, stylister, fotografer og andre fagpersoner tilknyttet pressen inden for boligindretning, arkitektur og design. Du skal have kendskab til og koordinere skabelsen af content inden for fotografi, grafisk design og film. Du skal have øje for udviklingen af vores website og koordinere indsatsen inden for webudvikling og sociale medier. Du er kreativ og har æstetisk sans. Du har en kommunikationsuddannelse gerne på kandidatniveau og så har du nogle års erhvervserfaring evt. fra et relevant studiejob. Frem for alt skal du være en positiv og dynamisk person med god gennemslagskraft og et proaktivt mindset. Vi tilbyder en deltidsstilling (25-32t ugentlig) i en mindre virksomhed i vækst med fantastiske kolleger i et kreativt og pragmatisk miljø. Løn efter kvalifikationer. Det vil glæde os at modtage ansøgning og cv på mail til: job@nicolajbo.dk Vi vil løbende afholde rekrutteringssamtaler fra starten af august og indtil stillingen er besat.

Vi søger en struktureret og visuelt stærk historiefortæller til nyoprettet stilling som PR- og kommunikationsmedarbejder hos Nicolaj Bo.

Nicolaj Bo er en toneangivende møbelvirksomhed, som designer og producerer snedkerkøkkener og andre møbler især til private hjem. Vi er en virksomhed i vækst og har for nyligt åbnet showroom både på Gl. Kongevej og Esplanaden i det centrale København. Al møbelproduktion finder sted på vores snedkeri i Københavns Sydhavn, hvor virksomhedens hovedkontor og tegnestue også er placeret. Dette vil være den primære arbejdsplads for nærværende stilling.

Du skal være det drivende samlingspunkt for vores branding og du vil få ansvaret for at udvikle og udbrede kendskabet til Nicolaj Bo gennem en bred vifte af kommunikationskanaler.

I samråd med ledelsen og vores arkitekter skal du udføre historiefortællingen med afsæt i brandets æstetik og DNA. Da vi er en mindre virksomhed skal du besidde en bred vifte af kompetencer og arbejde selvstændigt og struktureret.

  • Du mestrer det danske sprog og skriver på én gang korrekt, ligetil og sofistikeret. Ligeledes behersker du engelsk i skrift og tale.
  • Du skal medvirke til at udarbejde vores kommunikationsplan på et overordnet strategisk niveau.
  • Du skal kunne producere og publicere ugentlige historiefortællinger via pressemeddelelser, sociale medier og blog-indlæg.
  • Du skal opdyrke et stærkt netværk blandt journalister, stylister, fotografer og andre fagpersoner tilknyttet pressen inden for boligindretning, arkitektur og design.
  • Du skal have kendskab til og koordinere skabelsen af content inden for fotografi, grafisk design og film.
  • Du skal have øje for udviklingen af vores website og koordinere indsatsen inden for webudvikling og sociale medier.
  • Du er kreativ og har æstetisk sans.
  • Du har en kommunikationsuddannelse – gerne på kandidatniveau og så har du nogle års erhvervserfaring evt. fra et relevant studiejob.

Frem for alt skal du være en positiv og dynamisk person med god gennemslagskraft og et proaktivt mindset.

Vi tilbyder en deltidsstilling (25-32t/ugentlig) i en mindre virksomhed i vækst med fantastiske kolleger i et kreativt og pragmatisk miljø.

Løn efter kvalifikationer.

Det vil glæde os at modtage ansøgning og cv på mail til: job@nicolajbo.dk

Vi vil løbende afholde rekrutteringssamtaler fra starten af august og indtil stillingen er besat.

Nicolaj Bo I/SKøbenhavn SV2019-07-05T00:00:002019-08-19T00:00:00
330054676Pressemedarbejder med gåpåmod til Transport- og Boligministeriet (barselsvikariat)Robot I Transport- og Boligministeriet beskæftiger vi os med områder, alle har en holdning til. Det gælder, når der anlægges nye motorveje, jernbaner og broer. Eller når løsningen på fremtidens boligmangel i København diskuteres. Det giver ministeriet stor opmærksomhed fra pressen - og her kommer du ind i billedet som vores nye pressemedarbejder. Vores dygtige kollega skal på barsel, så vi søger en engageret og proaktiv pressemedarbejder, der sammen med pressechefen og en anden pressemedarbejder kan formidle ministeriets nyheder, så de fænger den enkelte borger. En vigtig del af jobbet bliver at opsøge historier, skrive pressemeddelelser og indlæg, forberede interviews og svare på henvendelser fra medierne. Det er vigtigt, at du har en skarp pen, politisk forståelse og kan rådgive i kommunikationsspørgsmål. Du skal være i stand til at præsentere argumenter og problemstillinger på en enkel og letforståelig måde, samtidig med at du arbejder struktureret og effektivt. Presseenheden arbejder tæt sammen med ministersekretariatet, og enheden består af pressechefen og to pressemedarbejdere samt en webredaktør. Du vil ligeledes komme til at arbejde tæt sammen med ministerens særlige rådgiver og have regelmæssig kontakt til medarbejderne i styrelserne og selskaberne under Transport- og Boligministeriet. Det er derfor afgørende, at du kan samarbejde på tværs i huset og skabe gode relationer i hele organisationen. Vi søger en medarbejder, som • kan få øje på nyheden • har evne og interesse for at sætte sig ind i komplekse sager på ministeriets fagområder, da god kommunikation kræver god indholdsforståelse • er åben og imødekommende samt en god mundtlig og skriftlig formidler • kan bevare roen og overblikket i hektiske og pressede situationer • har en skarp pen og formår at skrive klart om kompliceret stof • let får gode idéer, for eksempel til lancering af historier • er uddannet journalist, cand.comm. eller har en lignende relevant uddannelse og erfaring Det er en fordel, hvis du • er fortrolig med pressens virke i forhold til politiske sager • har kendskab til arbejdsformen og pressearbejdet i et ministerium • har kendskab til transport- og eller boligpolitik • har forståelse for sociale mediers rolle i nyhedsformidlingen • kan producere videoer og infografikker, som kan bruges på ministeriets sociale medier og hjemmeside Vi tilbyder • et spændende, udfordrende og ansvarsfuldt job tæt på den politiske proces • et miljø med højt fagligt niveau • en fleksibel arbejdstilrettelæggelse, så jobbet kan kombineres med et aktivt familie- og fritidsliv • gode kollegaer i et udviklingsorienteret og engageret arbejdsmiljø med en uhøjtidelig omgangstone I Transport- og Boligministeriet er din faglige og personlige udvikling vigtig. Derfor har vi som led i udviklingen af vores organisation fokus på individuelle karriere- og kompetenceudviklingsplaner. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er et tidsbegrænset barselsvikariat på cirka 12 måneder med forventet start oktober november 2019. Aflønning sker efter relevant overenskomst. Ansættelsesområdet er Transport- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte pressechef Mia Josiassen på tlf. 72 26 70 75. Din ansøgning Send din ansøgning med kopi af eksamensbevis inkl. karakterudskrift senest torsdag den 15. august 2019. Du ansøger via et link, som du finder nederst i stillingsopslaget på vores hjemmeside www.trm.dk. Vi indkalder løbende til samtaler. Transport- og Boligministeriet ser mangfoldighed som en ressource og ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Departementet er medlem af Foreningen Nydansker.I Transport- og Boligministeriet beskæftiger vi os med områder, alle har en holdning til. Det gælder, når der anlægges nye motorveje, jernbaner og broer. Eller når løsningen på fremtidens boligmangel i København diskuteres. Det giver ministeriet stor opmærksomhed fra pressen - og her kommer du ind i billedet som vores nye pressemedarbejder.

Vores dygtige kollega skal på barsel, så vi søger en engageret og proaktiv pressemedarbejder, der sammen med pressechefen og en anden pressemedarbejder kan formidle ministeriets nyheder, så de fænger den enkelte borger.

En vigtig del af jobbet bliver at opsøge historier, skrive pressemeddelelser og indlæg, forberede interviews og svare på henvendelser fra medierne. Det er vigtigt, at du har en skarp pen, politisk forståelse og kan rådgive i kommunikationsspørgsmål. Du skal være i stand til at præsentere argumenter og problemstillinger på en enkel og letforståelig måde, samtidig med at du arbejder struktureret og effektivt.

Presseenheden arbejder tæt sammen med ministersekretariatet, og enheden består af pressechefen og to pressemedarbejdere samt en webredaktør. Du vil ligeledes komme til at arbejde tæt sammen med ministerens særlige rådgiver og have regelmæssig kontakt til medarbejderne i styrelserne og selskaberne under Transport- og Boligministeriet. Det er derfor afgørende, at du kan samarbejde på tværs i huset og skabe gode relationer i hele organisationen.

Vi søger en medarbejder, som
• kan få øje på nyheden
• har evne og interesse for at sætte sig ind i komplekse sager på ministeriets fagområder, da god kommunikation kræver god indholdsforståelse
• er åben og imødekommende samt en god mundtlig og skriftlig formidler
• kan bevare roen og overblikket i hektiske og pressede situationer
• har en skarp pen og formår at skrive klart om kompliceret stof
• let får gode idéer, for eksempel til lancering af historier
• er uddannet journalist, cand.comm. eller har en lignende relevant uddannelse og erfaring

Det er en fordel, hvis du
• er fortrolig med pressens virke i forhold til politiske sager
• har kendskab til arbejdsformen og pressearbejdet i et ministerium
• har kendskab til transport- og/eller boligpolitik
• har forståelse for sociale mediers rolle i nyhedsformidlingen
• kan producere videoer og infografikker, som kan bruges på ministeriets sociale medier og hjemmeside

Vi tilbyder
• et spændende, udfordrende og ansvarsfuldt job tæt på den politiske proces
• et miljø med højt fagligt niveau
• en fleksibel arbejdstilrettelæggelse, så jobbet kan kombineres med et aktivt familie- og fritidsliv
• gode kollegaer i et udviklingsorienteret og engageret arbejdsmiljø med en uhøjtidelig omgangstone

I Transport- og Boligministeriet er din faglige og personlige udvikling vigtig. Derfor har vi som led i udviklingen af vores organisation fokus på individuelle karriere- og kompetenceudviklingsplaner.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er et tidsbegrænset barselsvikariat på cirka 12 måneder med forventet start oktober/november 2019. Aflønning sker efter relevant overenskomst. Ansættelsesområdet er Transport- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte pressechef Mia Josiassen på tlf. 72 26 70 75.

Din ansøgning
Send din ansøgning med kopi af eksamensbevis inkl. karakterudskrift senest torsdag den 15. august 2019. Du ansøger via et link, som du finder nederst i stillingsopslaget på vores hjemmeside www.trm.dk.

Vi indkalder løbende til samtaler.


Transport- og Boligministeriet ser mangfoldighed som en ressource og ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Departementet er medlem af Foreningen Nydansker.






TransportministerietKøbenhavn K2019-07-04T00:00:002019-08-15T00:00:00
330053817Kommunikationsmedarbejder til varieret hverdag i forskningsmiljø (barselsvikar)Robot De Nationale Geologiske Undersøgelser for Danmark og Grønland (GEUS) søger en alsidig kommunikationsmedarbejder til et barselsvikariat. Hvis du har evnerne og lysten til at drive og eksekvere forskelligartede kommunikationsopgaver i en naturvidenskabelig organisation i staten, kunne det her være det rette job for dig. Vi tilbyder et job, hvor opgaverne kan veksle mellem f.eks. at Udvikle nyt brandingmateriale Arrangere events Målrette præsentationen af bl.a. GEUS data til de faglige interessenter og markedsføre dem Rådgive om og gennemføre den interne kommunikation i forbindelse med nye it-systemer og laboratorier Samt bidrage til at skrive interne og eksterne nyheder samt besvare pressehenvendelser om emner som klimaforandringer og grundvand. Lyder det som noget for dig, har du nu muligheden for at blive en del af vores kommunikationsafdeling og være med til at udvikle GEUS kommunikationsindsatser ud fra strategiske mål om øget synlighed og øget videndeling. Kommunikationsafdelingen er inde i en spændende udvikling og består bl.a. også af grafikere og redaktører af både digitale, videnskabelige og populærvidenskabelige udgivelser, som du selvfølgelig kommer til at samarbejde med. Herudover kommer du til at have en stor kontaktflade med resten af GEUS inkl. de passionerede forskere. Kvalifikationer Vi er på udkig efter en person med en bred kommunikationsfaglig ballast, der både kan rådgive, drive og producere. Du skal være idérig og analytisk, have en god naturvidenskabelig og teknisk forståelse samt skrive godt og effektivt. Du holder dig også opdateret på de nyeste formidlingsmuligheder og forstår at udnytte dem med organisationens strategi og modtagernes behov i tankerne. Vi lægger vægt på, at du Har kommunikationsfaglig baggrund og gerne erfaring fra lignende stilling Har virkelig gode formidlings- og skrivekundskaber både når det er målrettet medarbejdere, borgere og fagfolk Kan arbejde selvstændigt, er initiativrig og tager ansvar Har godt overblik, er en god projektleder og har respekt for deadlines Er god til at samarbejde også med andre fagligheder Har forståelse for strategisk kommunikation Har gode dansk- og engelskkundskaber. Det er en fordel med Interesse for og kendskab til det tekniske, naturvidenskabelige og forskningsmæssige felt. Vi tilbyder Variation, ansvar og gode muligheder for at påvirke GEUS kommunikationsarbejde Et levende og uformelt arbejdsmiljø med engagerede kolleger Arbejdsplads i hjertet af København tæt på offentlig transport Kantine, træningscenter, personalearrangementer og -foreninger. Løn- og ansættelsesforhold I henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante forhandlingsberettigede faglige organisation. Ansættelsesområdet er Klima-, Energi- og Forsyningsministeriet med tilhørende institutioner. Klima-, Energi- og Forsyningsministeriet betragter mangfoldighed som et aktiv, og opfordrer alle interesserede uanset køn, alder, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Barselsvikariatet forventes at løbe fra 1. november 2019 til 31. august 2020. Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger om GEUS og stillingen kan fås ved henvendelse til GEUS presse- og kommunikationschef Mette Buck Jensen på mobil 6166 6159 og e-mail meb@geus.dk. Læs mere om GEUS her: www.geus.dk Ansøgning Den motiverede ansøgning skal være vedlagt et CV, eksempler på lignende arbejde samt relevante eksamenspapirer og evt. kontaktoplysninger på referencepersoner. Ansøgning skal være GEUS i hænde senest onsdag den 7. august 2019 kl. 12.00. Du kan sende (uploade) din ansøgning via GEUS hjemmeside www.geus.dk under Job og Uddannelse. Ansøgninger modtaget efter tidsfristen vil ikke blive taget i betragtning. Vi forventer at afholde samtaler i uge 34.De Nationale Geologiske Undersøgelser for Danmark og Grønland (GEUS) søger en alsidig kommunikationsmedarbejder til et barselsvikariat.

Hvis du har evnerne og lysten til at drive og eksekvere forskelligartede kommunikationsopgaver i en naturvidenskabelig organisation i staten, kunne det her være det rette job for dig. Vi tilbyder et job, hvor opgaverne kan veksle mellem f.eks. at

  • Udvikle nyt brandingmateriale
  • Arrangere events
  • Målrette præsentationen af bl.a. GEUS’ data til de faglige interessenter og markedsføre dem
  • Rådgive om og gennemføre den interne kommunikation i forbindelse med nye it-systemer og laboratorier
  • Samt bidrage til at skrive interne og eksterne nyheder samt besvare pressehenvendelser om emner som klimaforandringer og grundvand.
Lyder det som noget for dig, har du nu muligheden for at blive en del af vores kommunikationsafdeling og være med til at udvikle GEUS’ kommunikationsindsatser ud fra strategiske mål om øget synlighed og øget videndeling.

Kommunikationsafdelingen er inde i en spændende udvikling og består bl.a. også af grafikere og redaktører af både digitale, videnskabelige og populærvidenskabelige udgivelser, som du selvfølgelig kommer til at samarbejde med. Herudover kommer du til at have en stor kontaktflade med resten af GEUS inkl. de passionerede forskere.



Kvalifikationer

Vi er på udkig efter en person med en bred kommunikationsfaglig ballast, der både kan rådgive, drive og producere. Du skal være idérig og analytisk, have en god naturvidenskabelig og teknisk forståelse samt skrive godt og effektivt. Du holder dig også opdateret på de nyeste formidlingsmuligheder og forstår at udnytte dem med organisationens strategi og modtagernes behov i tankerne.

Vi lægger vægt på, at du

  • Har kommunikationsfaglig baggrund og gerne erfaring fra lignende stilling
  • Har virkelig gode formidlings- og skrivekundskaber – både når det er målrettet medarbejdere, borgere og fagfolk
  • Kan arbejde selvstændigt, er initiativrig og tager ansvar
  • Har godt overblik, er en god projektleder og har respekt for deadlines
  • Er god til at samarbejde – også med andre fagligheder
  • Har forståelse for strategisk kommunikation
  • Har gode dansk- og engelskkundskaber.
Det er en fordel med

  • Interesse for og kendskab til det tekniske, naturvidenskabelige og forskningsmæssige felt.


Vi tilbyder

  • Variation, ansvar og gode muligheder for at påvirke GEUS’ kommunikationsarbejde
  • Et levende og uformelt arbejdsmiljø med engagerede kolleger
  • Arbejdsplads i hjertet af København tæt på offentlig transport
  • Kantine, træningscenter, personalearrangementer og -foreninger.


Løn- og ansættelsesforhold

I henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante forhandlingsberettigede faglige organisation.



Ansættelsesområdet er Klima-, Energi- og Forsyningsministeriet med tilhørende institutioner.



Klima-, Energi- og Forsyningsministeriet betragter mangfoldighed som et aktiv, og opfordrer alle interesserede uanset køn, alder, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Barselsvikariatet forventes at løbe fra 1. november 2019 til 31. august 2020.



Yderligere oplysninger

Yderligere oplysninger om GEUS og stillingen kan fås ved henvendelse til GEUS’ presse- og kommunikationschef Mette Buck Jensen på mobil 6166 6159 og e-mail meb@geus.dk.

Læs mere om GEUS her: www.geus.dk



Ansøgning

Den motiverede ansøgning skal være vedlagt et CV, eksempler på lignende arbejde samt relevante eksamenspapirer og evt. kontaktoplysninger på referencepersoner.

Ansøgning skal være GEUS i hænde senest onsdag den 7. august 2019 kl. 12.00. Du kan sende (uploade) din ansøgning via GEUS hjemmeside www.geus.dk under Job og Uddannelse.

Ansøgninger modtaget efter tidsfristen vil ikke blive taget i betragtning.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 34.

GEUSKøbenhavn K2019-07-04T00:00:002019-08-07T00:00:00
330052580Kan du skrive om klima, så taget løfter sig?Robot Kan du gøre tilhørerne helt stille og få dem helt op og køre? Har dit sprog den nerve, der placerer klimadagsorden allerøverst i danskernes bevidsthed? Og er du lige stærk på både dansk og engelsk? Er du vores nye taleskriver? Om jobbet Du vil blive en del af en arbejdsplads, hvor dagene sjældent ligner hinanden. Du vil få en travl hverdag sammen med de ni andre engagerede medarbejdere i Kontoret for Koncernkommunikation. Og du vil få en stor kontaktflade i ministeriet, tæt kontakt med ministeren og ikke mindst mulighed for at bidrage til politikudviklingen. Din primære opgave bliver taleskrivning, men du kommer også til at skrive artikler, debatindlæg, kronikker m.m. til både danske og udenlandske medier samt være med til at udvikle retningen for ministerens kommunikation. Vi forventer, at du har Erfaring med at skrive politiske taler En lang videregående uddannelse måske inden for retorik eller statskundskab En skarp pen, der kan formidle lige sikkert på både dansk og engelsk Politisk forståelse og kan omsætte embedsmandssprog til aktive fortællinger Målgruppeforståelse og kan kommunikere det samme budskab på mange måder Masser af ideer, engagement og humor, som du kan skrive ind i talerne Mod på fleksible arbejdstider og kan holde hovedet koldt i pressede situationer Og så er det selvfølgelig en fordel, hvis du allerede har kendskab til klima, energi og forsyning og forstår den verden, som et ministerium og en minister agerer i. Vi er et kontor på ni medarbejdere, som hjælper ministeren og ministeriet med alt fra pressemeddelelser og mediekontakt til eventplanlægning og kommunikation med borgerne via vores hjemmeside og de sociale medier. Sammen prøver vi at holde den kreative fane højt i en hverdag med mange skift og også mange faglige og politiske hensyn og du må meget gerne hjælpe os med at få fanen endnu højere op. Vi tilbyder Et spændende og meget varieret arbejde i et politisk miljø med en bred interessekreds Et ministerområde præget af nytænkning, høj faglighed og strategiske muligheder Gode personlige udviklingsmuligheder Dygtige og ligefremme kolleger med drive og gå-på-mod God mulighed for at præge egne opgaver I Klima-, Energi- og Forsyningsministeriet har vi fokus på internationale og nationale karriereveje, og derfor kan en ansættelse hos os på sigt føre til andre stillinger i og udenfor koncernen. Klima, energi og forsyning er områder med stor international bevågenhed. En stilling i Klima-, Energi- og Forsyningsministeriet kan derfor være et første skridt i en international karriere som udsendt attaché for ministeriet ved danske ambassader eller som ansat ved andre internationale organisationer og agenturer. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er på fuld tid. Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesområdet er Klima-, Energi- og Forsyningsministeriet med tilhørende institutioner. Yderligere oplysninger Supplerende oplysninger kan fås ved henvendelse til kontorchef for Koncernkommunikation Rasmus Bjørn, ? 45 4172 9077, ? rasbj@efkm.dk eller afdelingschef Marie Hindhede, ? 45 4133 9480, ? mhi@efkm.dk. Ansøgning Send din ansøgning, CV, kopi af eksamensbevis, 1-2 eksempler på dit arbejde og evt. andre bilag (pdf-format), så vi har det senest tirsdag den 16. juli 2019. Ansøgninger skal indsendes via linket på ministeriets jobportal. Stillingen er til besættelse hurtigst muligt - dog senest 1. september 2019. Vi indkalder til samtaler løbende. Inden samtalen skal du være indstillet på at gennemføre et personprofil- og testforløb. I forbindelse med anden samtale vil der være en praktisk skriveopgave for at vurdere dine skriftlige retoriske evner. Du får flere oplysninger om casen, hvis det bliver aktuelt. Ministeriet betragter mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Om ministeriet Ministeriet har en hovedopgave i at implementere de politisk fastsatte målsætninger på klima-, energi- og forsyningsområdet. I Klima-, Energi- og Forsyningsministeriet forsyner vi det danske samfund med energi, værdi og viden. Vi arbejder nationalt og internationalt for effektive og stabile løsninger inden for klima-, energi- og forsyningsområdet. Vores arbejdsfelt spænder bredt og dækker bl.a. energi og råstoffer, vand og affald, tele- og bredbåndsforbindelser, digitale kortlægninger af Danmark, viden om meteorologi og klimaforhold samt geologiske undersøgelser af den danske og grønlandske undergrund. Læs mere om ministeriet på efkm.dk. Om departementet I Klima-, Energi- og Forsyningsministeriets departement er vi 140 engagerede og dygtige medarbejdere. Vores kerneopgaver er at betjene ministeren og at levere den strategiske ramme for ministeriets arbejde og sikre koordinering og styring af det samlede ministerområde. Vi arbejder sammen med et bredt felt af samarbejdspartnere inden for klima-, energi- og forsyningsområdet - både i og uden for ministeriet. To dage er sjældent ens, og vi møder hele tiden nye udfordringer. Vi stiller store krav til faglighed og ansvarlighed, men vores omgangsform er præget af en positiv og uformel tone. Vi har mange personaletilbud, der medvirker til at styrke det gode sociale arbejdsmiljø både i og udenfor arbejdstiden.Kan du gøre tilhørerne helt stille og få dem helt op og køre? Har dit sprog den nerve, der placerer klimadagsorden allerøverst i danskernes bevidsthed? Og er du lige stærk på både dansk og engelsk? Er du vores nye taleskriver?

Om jobbet Du vil blive en del af en arbejdsplads, hvor dagene sjældent ligner hinanden. Du vil få en travl hverdag sammen med de ni andre engagerede medarbejdere i Kontoret for Koncernkommunikation. Og du vil få en stor kontaktflade i ministeriet, tæt kontakt med ministeren og ikke mindst mulighed for at bidrage til politikudviklingen. Din primære opgave bliver taleskrivning, men du kommer også til at skrive artikler, debatindlæg, kronikker m.m. til både danske og udenlandske medier samt være med til at udvikle retningen for ministerens kommunikation.

Vi forventer, at du har
  • Erfaring med at skrive politiske taler
  • En lang videregående uddannelse – måske inden for retorik eller statskundskab
  • En skarp pen, der kan formidle lige sikkert på både dansk og engelsk
  • Politisk forståelse og kan omsætte embedsmandssprog til aktive fortællinger
  • Målgruppeforståelse og kan kommunikere det samme budskab på mange måder
  • Masser af ideer, engagement og humor, som du kan skrive ind i talerne
  • Mod på fleksible arbejdstider og kan holde hovedet koldt i pressede situationer
Og så er det selvfølgelig en fordel, hvis du allerede har kendskab til klima, energi og forsyning og forstår den verden, som et ministerium og en minister agerer i.

Vi er et kontor på ni medarbejdere, som hjælper ministeren og ministeriet med alt fra pressemeddelelser og mediekontakt til eventplanlægning og kommunikation med borgerne via vores hjemmeside og de sociale medier. Sammen prøver vi at holde den kreative fane højt i en hverdag med mange skift og også mange faglige og politiske hensyn – og du må meget gerne hjælpe os med at få fanen endnu højere op.

Vi tilbyder
  • Et spændende og meget varieret arbejde i et politisk miljø med en bred interessekreds
  • Et ministerområde præget af nytænkning, høj faglighed og strategiske muligheder
  • Gode personlige udviklingsmuligheder
  • Dygtige og ligefremme kolleger med drive og gå-på-mod
  • God mulighed for at præge egne opgaver
I Klima-, Energi- og Forsyningsministeriet har vi fokus på internationale og nationale karriereveje, og derfor kan en ansættelse hos os på sigt føre til andre stillinger i og udenfor koncernen. Klima, energi og forsyning er områder med stor international bevågenhed. En stilling i Klima-, Energi- og Forsyningsministeriet kan derfor være et første skridt i en international karriere som udsendt attaché for ministeriet ved danske ambassader eller som ansat ved andre internationale organisationer og agenturer.

Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er på fuld tid. Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesområdet er Klima-, Energi- og Forsyningsministeriet med tilhørende institutioner.

Yderligere oplysninger Supplerende oplysninger kan fås ved henvendelse til kontorchef for Koncernkommunikation Rasmus Bjørn, ?+45 4172 9077, ? rasbj@efkm.dk eller afdelingschef Marie Hindhede, ?+45 4133 9480, ? mhi@efkm.dk.

Ansøgning Send din ansøgning, CV, kopi af eksamensbevis, 1-2 eksempler på dit arbejde og evt. andre bilag (pdf-format), så vi har det senest tirsdag den 16. juli 2019. Ansøgninger skal indsendes via linket på ministeriets jobportal. Stillingen er til besættelse hurtigst muligt - dog senest 1. september 2019.

Vi indkalder til samtaler løbende. Inden samtalen skal du være indstillet på at gennemføre et personprofil- og testforløb.

I forbindelse med anden samtale vil der være en praktisk skriveopgave for at vurdere dine skriftlige retoriske evner. Du får flere oplysninger om casen, hvis det bliver aktuelt.

Ministeriet betragter mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Om ministeriet Ministeriet har en hovedopgave i at implementere de politisk fastsatte målsætninger på klima-, energi- og forsyningsområdet. I Klima-, Energi- og Forsyningsministeriet forsyner vi det danske samfund med energi, værdi og viden. Vi arbejder nationalt og internationalt for effektive og stabile løsninger inden for klima-, energi- og forsyningsområdet. Vores arbejdsfelt spænder bredt og dækker bl.a. energi og råstoffer, vand og affald, tele- og bredbåndsforbindelser, digitale kortlægninger af Danmark, viden om meteorologi og klimaforhold samt geologiske undersøgelser af den danske og grønlandske undergrund. Læs mere om ministeriet på efkm.dk.

Om departementet I Klima-, Energi- og Forsyningsministeriets departement er vi 140 engagerede og dygtige medarbejdere. Vores kerneopgaver er at betjene ministeren og at levere den strategiske ramme for ministeriets arbejde og sikre koordinering og styring af det samlede ministerområde. Vi arbejder sammen med et bredt felt af samarbejdspartnere inden for klima-, energi- og forsyningsområdet - både i og uden for ministeriet. To dage er sjældent ens, og vi møder hele tiden nye udfordringer. Vi stiller store krav til faglighed og ansvarlighed, men vores omgangsform er præget af en positiv og uformel tone. Vi har mange personaletilbud, der medvirker til at styrke det gode sociale arbejdsmiljø – både i og udenfor arbejdstiden.

Klima- og energiministeriets departementKøbenhavn K2019-07-02T00:00:002019-07-16T00:00:00
330046067Turkish speaking Part-time ModeratorRobot About The Job MovieStarPlanet, one of the world s most popular online games and social networking sites for tweens, is looking for Moderators. If you have an interest in online games and communities, and believe children should be able to have a fun and safe online experience, then apply to join our dedicated team. We are specifically looking for fluent speakers of Turkish. Requirement: You need to be at least 18 years old, live in Denmark and and meet the required qualifications below, to be able to work as Moderator. As a Moderator at MovieStarPlanet you will focus on offering a positive experience in customer service and on keeping the site safe and fun for the users. You will be responsible for the daily operation of customer service and moderation. You will join a team of Moderators from around the world, managed by Support Managers, providing a diverse and fun environment for the exchange of ideas. Starting at 10 hours per week, with the possibility of more hours going forward, you will primarily work from home but could also, occasionally, work from our office in Copenhagen. If you are only in Denmark temporarily e.g. as an exchange student you are still eligible to apply. About You You will be structured in your approach and have excellent online communication skills. You are comfortable using the Office package (or similar tools), able to handle a large quantity of data, and make fast decisions. Ideally you have previous experience in online customer service and or online safety with our target group. Most of all you should be dedicated, reliable and a great team-player. You are responsible, loyal and want to provide a lot of energy into the job - during weekdays as well as weekends since you will be required to work on weekends as well as school holidays. As a person you are independent, descerning, self-disciplined, with excellent English language skills. About Us MovieStarPlanet ApS is the company behind the games and social networks MovieStarPlanet, BooniePlanet and BlockStarPlanet targeted for kids aged 8-13 years. In the virtual worlds, users design their own MovieStar, BlockStar or Boonie avatar, which is used to play the games and have fun with friends. Some of the key features include dress-up, chat with friends, create looks, make movies and scrapbooks, design clothes, build worlds and prefabs and play mini-games. Launched in Denmark in 2009, MovieStarPlanet ApS has experienced explosive growth. Currently, the games are live in 16 countries across 11 European markets as well as the United States, Canada, Australia and New Zealand. Globally we rank among the most popular virtual worlds for the target group with more than 300 million registered profiles. MovieStarPlanet ApS employs around 120 staff at the Headquarter based in the attractive surroundings of the new and modern part of Copenhagen called Ørestad, located very close to the city center and the metro line. Corporate language is English. Why Work With Us? Touch the lives of millions of kids every day, and be part of a fast-growing company, producing one of the most popular games and social networks in the world for kids. Your colleagues are highly qualified, creative, and friendly people. We are ambitious and strive to develop and support the world s most inspiring social network for kids by delivering safe digital entertainment for fun, creativity, and sharing. We believe in learning by doing and taking ownership of tasks and projects, so you will be given a lot of freedom and responsibility from day one! We have around 20 nationalities working with us, which provides a vibrant atmosphere. We value diversity and believe this contributes to a greater variety of viewpoints, a broader range of individual talents and professional experience. Our passion for people and the products make us an inspiring, fun, casual and challenging place to work and creates an environment where ideas can flourish. So, if you want to work with passionate colleagues who care for kids and work hard every day to give them the best platform to have fun with their friends then MovieStarPlanet is the right place for you. How To Apply Please apply for this position online by clicking the Apply for this position button. Your application should contain the following: • A cover letter including a short description of your educational background, professional experience and why you are motivated to work at MovieStarPlanet • CV and exam results Application deadline is as soon as possible. We will be holding interviews at the earliest convenience. Contact: recruitment@moviestarplanet.com

About The Job
MovieStarPlanet, one of the world’s most popular online games and social networking sites for tweens, is looking for Moderators. If you have an interest in online games and communities, and believe children should be able to have a fun and safe online experience, then apply to join our dedicated team.
We are specifically looking for fluent speakers of Turkish.

Requirement: You need to be at least 18 years old, live in Denmark and and meet the required qualifications below, to be able to work as Moderator. 

As a Moderator at MovieStarPlanet you will focus on offering a positive experience in customer service and on keeping the site safe and fun for the users. You will be responsible for the daily operation of customer service and moderation. You will join a team of Moderators from around the world, managed by Support Managers, providing a diverse and fun environment for the exchange of ideas.
Starting at 10 hours per week, with the possibility of more hours going forward, you will primarily work from home but could also, occasionally, work from our office in Copenhagen. If you are only in Denmark temporarily e.g. as an exchange student you are still eligible to apply.

About You
You will be structured in your approach and have excellent online communication skills. You are comfortable using the Office package (or similar tools), able to handle a large quantity of data, and make fast decisions.
Ideally you have previous experience in online customer service and/or online safety with our target group. Most of all you should be dedicated, reliable and a great team-player.

You are responsible, loyal and want to provide a lot of energy into the job - during weekdays as well as weekends since you will be required to work on weekends as well as school holidays. As a person you are independent, descerning, self-disciplined, with excellent English language skills.

About Us
MovieStarPlanet ApS is the company behind the games and social networks MovieStarPlanet, BooniePlanet and BlockStarPlanet targeted for kids aged 8-13 years. In the virtual worlds, users design their own MovieStar, BlockStar or Boonie avatar, which is used to play the games and have fun with friends.

Some of the key features include dress-up, chat with friends, create looks, make movies and scrapbooks, design clothes, build worlds and prefabs and play mini-games.

Launched in Denmark in 2009, MovieStarPlanet ApS has experienced explosive growth. Currently, the games are live in 16 countries across 11 European markets as well as the United States, Canada, Australia and New Zealand. Globally we rank among the most popular virtual worlds for the target group with more than 300 million registered profiles.

MovieStarPlanet ApS employs around 120 staff at the Headquarter based in the attractive surroundings of the new and modern part of Copenhagen called Ørestad, located very close to the city center and the metro line. Corporate language is English.

Why Work With Us?
Touch the lives of millions of kids every day, and be part of a fast-growing company, producing one of the most popular games and social networks in the world for kids.

Your colleagues are highly qualified, creative, and friendly people. We are ambitious and strive to develop and support the world’s most inspiring social network for kids by delivering safe digital entertainment for fun, creativity, and sharing. We believe in learning by doing and taking ownership of tasks and projects, so you will be given a lot of freedom and responsibility from day one!

We have around 20 nationalities working with us, which provides a vibrant atmosphere. We value diversity and believe this contributes to a greater variety of viewpoints, a broader range of individual talents and professional experience.

Our passion for people and the products make us an inspiring, fun, casual and challenging place to work and creates an environment where ideas can flourish.

So, if you want to work with passionate colleagues who care for kids and work hard every day to give them the best platform to have fun with their friends then MovieStarPlanet is the right place for you.

How To Apply
Please apply for this position online by clicking the "Apply for this position" button. Your application should contain the following:
• A cover letter – including a short description of your educational background, professional experience and why you are motivated to work at MovieStarPlanet
• CV and exam results

Application deadline is as soon as possible. We will be holding interviews at the earliest convenience.

Contact: recruitment@moviestarplanet.com

MOVIESTARPLANET ApSKøbenhavn S2019-06-21T00:00:002019-07-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

PR og kommunikationsmedarbejder

Nicolaj Bo I/S

København SV
Vi søger en struktureret og visuelt stærk historiefortæller til nyoprettet stilling som PR- og kommunikationsmedarbejder hos Nicolaj Bo. Nicolaj Bo er en toneangivende møbelvirksomhed, som designer og producerer snedkerkøkkener og andre møbler især ...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:19. august 2019

Pressemedarbejder med gåpåmod til Transport- og Boligministeriet (barselsvikariat)

Transportministeriet

København K
I Transport- og Boligministeriet beskæftiger vi os med områder, alle har en holdning til. Det gælder, når der anlægges nye motorveje, jernbaner og broer. Eller når løsningen på fremtidens boligmangel i København diskuteres. Det giver ministeriet sto...
Indrykket:4. juli 2019
Udløbsdato:15. august 2019

Kommunikationsmedarbejder til varieret hverdag i forskningsmiljø (barselsvikar)

GEUS

København K
De Nationale Geologiske Undersøgelser for Danmark og Grønland (GEUS) søger en alsidig kommunikationsmedarbejder til et barselsvikariat. Hvis du har evnerne og lysten til at drive og eksekvere forskelligartede kommunikationsopgaver i en naturvidenska...
Indrykket:4. juli 2019
Udløbsdato:7. august 2019

Kan du skrive om klima, så taget løfter sig?

Klima- og energiministeriets departement

København K
Kan du gøre tilhørerne helt stille og få dem helt op og køre? Har dit sprog den nerve, der placerer klimadagsorden allerøverst i danskernes bevidsthed? Og er du lige stærk på både dansk og engelsk? Er du vores nye taleskriver? Om jobbet Du vil blive...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:16. juli 2019

Turkish speaking Part-time Moderator

MOVIESTARPLANET ApS

København S
About The Job MovieStarPlanet, one of the world s most popular online games and social networking sites for tweens, is looking for Moderators. If you have an interest in online games and communities, and believe children should be able to have a fun...
Indrykket:21. juni 2019
Udløbsdato:17. juli 2019