Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du den nye salgskonsulent ved SIS by Lekolar?


Du vil selvstændigt skulle drive salget i eget område og bliver ansvarlig for en udvalgt kundegruppe.
Du er løsningsorienteret og har fokus på at udbygge dine kunderelationer, så du bliver respekteret som en naturlig rådgiver og samarbejdspartner for beslutningstagere, som er skoleledere, arkitekter og entreprenører. Med et strategisk gennemarbejdet salgskoncept i rygsækken forventes det, at du selvstændigt kan overskue og drive salgsprocessen, lige fra at booke egne kundemøder til at udfærdige egne tilbud og forhandle endelige aftaler på plads.

Du vil arbejde selvstændigt fra din bopæl, men bliver en del af en traditionsrig virksomhed med et stærkt team på ca. 60 danske kollegaer i Middelfart og Glostrup, hvor du bl.a. vil få support fra egne arkitekter og projektledere. Du skal være fortrolig med IT på brugerniveau.

Dine forventninger bliver opfyldt
Som vores nye distriktskonsulent bliver du en del af Danmarks største udbyder af læringsmiljøer samt en virksomhed i kraftig udvikling. Du vil være en del af et stærkt salgsteam, og vi sikrer dig at rammerne for, at du kan blive en succes er til stede. Vi tilbyder dig en god fast løn, bonus, pensionsordning, sundhedsforsikring, firmabil, mobiltelefon, computer, og hvad der ellers skal til for at give dig de bedste arbejdsbetingelser.



SIS by Lekolar er beliggende i Middelfart og Glostrup og er det danske datterselskab i den nordiske koncern Lekolar. Lekolar beskæftiger ca. 300 medarbejdere med en årlig omsætning på 1 mia. kr.
Lekolar udvikler og indretter inspirerende miljøer til både skoler og institutioner. Produktplatformen omfatter blandt andet inventar, møbler, legepladser, faglokaler, legetøj og beskæftigelsesmaterialer.
Sådan ansøger du

Ansøgningsfrist: Ingen fast dato. Vi indkalder løbende kandidater til samtale. Ansøgning samt CV sendes til Pernille Gandrup, Markedschef Danmark på mail pernille.gandrup@sis-as.dk. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Pernille Gandrup på pernille.gandrup@sis-as.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329752333Phoenix-f77f099b12018-02-01T03:07:11Er du den nye salgskonsulent ved SIS by Lekolar?
Du vil selvstændigt skulle drive salget i eget område og bliver ansvarlig for en udvalgt kundegruppe.
Du er løsningsorienteret og har fokus på at udbygge dine kunderelationer, så du bliver respekteret som en naturlig rådgiver og samarbejdspartner for beslutningstagere, som er skoleledere, arkitekter og entreprenører. Med et strategisk gennemarbejdet salgskoncept i rygsækken forventes det, at du selvstændigt kan overskue og drive salgsprocessen, lige fra at booke egne kundemøder til at udfærdige egne tilbud og forhandle endelige aftaler på plads.

Du vil arbejde selvstændigt fra din bopæl, men bliver en del af en traditionsrig virksomhed med et stærkt team på ca. 60 danske kollegaer i Middelfart og Glostrup, hvor du bl.a. vil få support fra egne arkitekter og projektledere. Du skal være fortrolig med IT på brugerniveau.

Dine forventninger bliver opfyldt
Som vores nye distriktskonsulent bliver du en del af Danmarks største udbyder af læringsmiljøer samt en virksomhed i kraftig udvikling. Du vil være en del af et stærkt salgsteam, og vi sikrer dig at rammerne for, at du kan blive en succes er til stede. Vi tilbyder dig en god fast løn, bonus, pensionsordning, sundhedsforsikring, firmabil, mobiltelefon, computer, og hvad der ellers skal til for at give dig de bedste arbejdsbetingelser.



SIS by Lekolar er beliggende i Middelfart og Glostrup og er det danske datterselskab i den nordiske koncern Lekolar. Lekolar beskæftiger ca. 300 medarbejdere med en årlig omsætning på 1 mia. kr.
Lekolar udvikler og indretter inspirerende miljøer til både skoler og institutioner. Produktplatformen omfatter blandt andet inventar, møbler, legepladser, faglokaler, legetøj og beskæftigelsesmaterialer.
Sådan ansøger du

Ansøgningsfrist: Ingen fast dato. Vi indkalder løbende kandidater til samtale. Ansøgning samt CV sendes til Pernille Gandrup, Markedschef Danmark på mail pernille.gandrup@sis-as.dk. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Pernille Gandrup på pernille.gandrup@sis-as.dk

2018-03-01T01:02:35.530 Du vil selvstændigt skulle drive salget i eget område og bliver ansvarlig for en udvalgt kundegruppe. Du er løsningsorienteret og har fokus på at udbygge dine kunderelationer, så du bliver respekteret som en naturlig rådgiver og samarbejdspartner for beslutningstagere, som er skoleledere, arkitekter og entreprenører. Med et strategisk gennemarbejdet salgskoncept i rygsækken forventes det, at du selvstændigt kan overskue og drive salgsprocessen, lige fra at booke egne kundemøder til at udfærdige egne tilbud og forhandle endelige aftaler på plads. Du vil arbejde selvstændigt fra din bopæl, men bliver en del af en traditionsrig virksomhed med et stærkt team på ca. 60 danske kollegaer i Middelfart og Glostrup, hvor du bl.a. vil få support fra egne arkitekter og projektledere. Du skal være fortrolig med IT på brugerniveau. Dine forventninger bliver opfyldt Som vores nye distriktskonsulent bliver du en del af Danmarks største udbyder af læringsmiljøer samt en virksomhed i kraftig udvikling. Du vil være en del af et stærkt salgsteam, og vi sikrer dig at rammerne for, at du kan blive en succes er til stede. Vi tilbyder dig en god fast løn, bonus, pensionsordning, sundhedsforsikring, firmabil, mobiltelefon, computer, og hvad der ellers skal til for at give dig de bedste arbejdsbetingelser. SIS by Lekolar er beliggende i Middelfart og Glostrup og er det danske datterselskab i den nordiske koncern Lekolar. Lekolar beskæftiger ca. 300 medarbejdere med en årlig omsætning på 1 mia. kr. Lekolar udvikler og indretter inspirerende miljøer til både skoler og institutioner. Produktplatformen omfatter blandt andet inventar, møbler, legepladser, faglokaler, legetøj og beskæftigelsesmaterialer. Sådan ansøger du Ansøgningsfrist: Ingen fast dato. Vi indkalder løbende kandidater til samtale. Ansøgning samt CV sendes til Pernille Gandrup, Markedschef Danmark på mail pernille.gandrup@sis-as.dk. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Pernille Gandrup på pernille.gandrup@sis-as.dk11Jobnetf77f099b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-28T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfart3095633SiS International A/S11Lollandsvej 165500MiddelfartDKDanmark155.501713009.76358600
pernille.gandrup@sis-as.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent517490JobNet47570271000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f77f099bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f77f099bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f77f099b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f77f099b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg352658535Pernille Gandruppernille.gandrup@sis-as.dkDKDanmarkDKDanmark329939053Produktkonsulent / -Sælger, Fugefrie gulveRobot Har du opnået gode resultater i byggebranchen, kender du til produktsystemer inden for fugefrie gulvbelægning og har du drivet til at sælge i et dynamisk marked? Så er det måske dig, som skal være Produktkonsulent -Sælger hos Ulfcar i Nr. Aaby på Fyn Ulfcar er en salgs- og produktionsvirksomhed og har i mere end 40 år sat standarten for fugefrie gulve og er totalleverandør af gulvløsninger til industrielle, kommercielle og offentlige arealer. Ulfcar er i stand til at levere skræddersyede løsninger til specifikke behov og benytter nyeste teknologi indenfor epoxy, polyuretan og MMA. I Ulfcar er der pt. ansat 6 personer i administrationen og 5 i produktionen. Søsterselskabet Nivapol ApS, som producerer polyoler, er beliggende på samme adresse. Læs mere på www.ulfcar.dk og www.nivapol.com Arbejdsopgaver: Opsøgende salg til nye og eksisterende kunder Rådgivning til gulventreprenører i Danmark Udarbejdelse at tilbud Opfølgning på leverancer Faglige kvalifikationer: Relevant faglig baggrund indenfor byggebranchen Kendskab til polyuretan. epoxy og MMA er en fordel God til at skabe kontakt til nye kunder Salgserfaring Personlige egenskaber: Stærk personlighed og drive Vedholdende i din stræben efter at opnå resultater Selvstændig Troværdig og relationsskabende i forhold til kunder Ulfcar Production ApS tilbyder: En alsidig og spændende stilling i en virksomhed i rivende udvikling. Attraktiv lønpakke incl. pension, bil og IT Flexibel og selvstændig arbejdsplads Positivt arbejdsmiljø Tiltrædelse: Snarest muligt. Du skal IKKE skrive en ansøgning men blot svare på en række spørgsmål. Det tager ca. 15 minutter. Hvis du ønsker yderlige oplysninger omkring stillingen, er du velkommen til at kontakte Jesper Hansen, 45 6094 6401 eller mail kandidat@profilrekruttering.dk Rekrutteringsprocessen varetages af Profilrekruttering, Roms Hule 8, 3. sal, 7100 Vejle.Har du opnået gode resultater i byggebranchen, kender du til produktsystemer inden for fugefrie gulvbelægning og har du drivet til at sælge i et dynamisk marked? Så er det måske dig, som skal være Produktkonsulent / -Sælger hos Ulfcar i Nr. Aaby på Fyn

Ulfcar  er en salgs- og produktionsvirksomhed og har i mere end 40 år sat standarten for fugefrie gulve og er totalleverandør af gulvløsninger til industrielle, kommercielle og offentlige arealer. Ulfcar  er i stand til at levere skræddersyede løsninger til specifikke behov og benytter nyeste teknologi indenfor epoxy, polyuretan og MMA. I Ulfcar  er der pt. ansat 6 personer i administrationen og 5 i produktionen. Søsterselskabet Nivapol ApS, som producerer polyoler, er beliggende på samme adresse. Læs mere på www.ulfcar.dk og www.nivapol.com

Arbejdsopgaver:

   • Opsøgende salg til nye og eksisterende kunder
   • Rådgivning til gulventreprenører i Danmark 
   • Udarbejdelse at tilbud
   • Opfølgning på leverancer

Faglige kvalifikationer:

   • Relevant faglig baggrund indenfor byggebranchen
   • Kendskab til polyuretan. epoxy og MMA er en fordel
   • God til at skabe kontakt til nye kunder
   • Salgserfaring

Personlige egenskaber:

   • Stærk personlighed og drive
   • Vedholdende i din stræben efter at opnå resultater
   • Selvstændig
   • Troværdig og relationsskabende i forhold til kunder

Ulfcar Production ApS tilbyder:

   • En alsidig og spændende stilling i en virksomhed i rivende udvikling.
   • Attraktiv lønpakke incl. pension, bil og IT
   • Flexibel og selvstændig arbejdsplads
   • Positivt arbejdsmiljø

Tiltrædelse: Snarest muligt.
Du skal IKKE skrive en ansøgning men blot svare på en række spørgsmål. Det tager ca. 15 minutter. Hvis du ønsker yderlige oplysninger omkring stillingen, er du velkommen til at kontakte Jesper Hansen, +45 6094 6401 eller mail kandidat@profilrekruttering.dk
Rekrutteringsprocessen varetages af Profilrekruttering, Roms Hule 8, 3. sal, 7100 Vejle.
 

Ulfcar Production ApSNørre Aaby2019-01-09T00:00:002019-03-06T00:00:00
329927724Teknisk kundesupporterRobot Teknisk kundesupporter Med tiltrædelse hurtigst muligt søger vi en udadvendt og serviceminded produktionsteknolog til en alsidig stilling inden for tilbudsgivning, kundehåndtering samt administrative opgaver. Du er teknisk uddannet, og har erfaring fra lignende stillinger. Du besidder gode kommunikative evner, og behersker især tysk og men også engelsk i skrift og tale. Vi tilbyder et spændende og selvstændigt job i en travl og dynamisk virksomhed, hvor omgangstonen er uformel, og hvor du vil blive en del af et hurtigt arbejdende team. REA automatdrejning ApS betjener kunder over hele Verden, og udvider medarbejderstaben på grund af travlhed. Du får en afvekslende hverdag, og dine arbejdsopgaver er bla.: Telefonisk og skriftlig kundebetjening Opsøgende salg Håndtering af større udenlandske kundeprojekter Udarbejde kalkulationer Produktionsopfølgning Administrative opgaver Vi vil sørge for en grundig introduktion til REA, og opfordrer dig til at sætte dit præg på både jobbet og funktionerne. Faglige kvalifikationer: Uddannet produktionsteknolog, eller lign. relevant erhvervserfaring fra lignende stillinger Gode kommunikative evner, i tale som på skrift Kendskab til Microsoft Navision en fordel, men ikke et krav Taler dansk, tysk og engelsk Besiddelse af gode IT kundskaber og er fortrolig med Office pakken Personlige kvalifikationer Vi forventer, at du besidder flest mulige af følgende: Du besidder et udpræget servicegen, og er udadvendt Du er god til at kommunikere med både kunder og kolleger, og holder hovedet koldt Du er handlekraftig, beslutningsdygtig og engageret. Du har et godt aktivitetsniveau og en positiv indstilling Du er selvstændig og kreativt tænkende Vi tilbyder Grundig oplæring i en spændende virksomhed i vækst Løn efter kvalifikationer Gratis frugtordning Gode engagerede kolleger En engageret personaleforening Ansøgning: Send din ansøgning hurtigst muligt til job@rea.dk. Vi kalder løbende til samtaler, og har du ikke hørt fra os senest d. 31. januar, vil stillingen være besat. Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte os på telefon 6482 2006. REA automatdrejning ApS er et af Skandinaviens største automatdrejerier, grundlagt i 1969. Vi serieproducerer dreje- og fræseemner i stål, metaller og kunststof, og er ordreproducerende af kundespecifikke løsninger efter tegninger, i store som små serier af emner. Vores styrke ligger i et moderne, højteknologisk og fleksibelt produktionsapparat med den nødvendige kapacitet. Vi ønsker at tiltrække kvalificerede medarbejdere, som vil trives i et travlt uformelt miljø, og med en høj arbejdsmoral. Vi er 90 medarbejdere, der dagligt betjener mere end 140 maskiner, fordelt på 18.000 m2 i Otterup på Fyn. Se mere på www.rea.dk Stillingen er på fuld tid ekskl. pauser, og arbejdstiderne er: Mandag torsdag kl. 8-16 Fredag kl. 8-15.30 Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt.

Teknisk kundesupporter

Med tiltrædelse hurtigst muligt søger vi en udadvendt og serviceminded produktionsteknolog til en alsidig stilling inden for tilbudsgivning, kundehåndtering samt administrative opgaver. Du er teknisk uddannet, og har erfaring fra lignende stillinger. Du besidder gode kommunikative evner, og behersker især tysk og men også engelsk i skrift og tale.

 Vi tilbyder et spændende og selvstændigt job i en travl og dynamisk virksomhed, hvor omgangstonen er uformel, og hvor du vil blive en del af et hurtigt arbejdende team. REA automatdrejning ApS betjener kunder over hele Verden, og udvider medarbejderstaben på grund af travlhed.

 

Du får en afvekslende hverdag, og dine arbejdsopgaver er bla.:

·         Telefonisk og skriftlig kundebetjening

·         Opsøgende salg

·         Håndtering af større udenlandske kundeprojekter

·         Udarbejde kalkulationer

·         Produktionsopfølgning

·         Administrative opgaver

Vi vil sørge for en grundig introduktion til REA, og opfordrer dig til at sætte dit præg på både jobbet og funktionerne.

 

Faglige kvalifikationer:

·         Uddannet produktionsteknolog, eller lign. relevant erhvervserfaring fra

          lignende stillinger

·         Gode kommunikative evner, i tale som på skrift

·         Kendskab til Microsoft Navision en fordel, men ikke et krav

·         Taler dansk, tysk og engelsk

·         Besiddelse af gode IT kundskaber og er fortrolig med Office pakken

 

Personlige kvalifikationer

Vi forventer, at du besidder flest mulige af følgende:

 ·        Du besidder et udpræget servicegen, og er udadvendt

·         Du er god til at kommunikere med både kunder og kolleger, og holder hovedet koldt

·         Du er handlekraftig, beslutningsdygtig og engageret.

·         Du har et godt aktivitetsniveau og en positiv indstilling

·         Du er selvstændig og kreativt tænkende

 

Vi tilbyder

·         Grundig oplæring i en spændende virksomhed i vækst

·         Løn efter kvalifikationer

·         Gratis frugtordning

·         Gode engagerede kolleger

·         En engageret personaleforening

 

Ansøgning:

 

Send din ansøgning hurtigst muligt til job@rea.dk.

Vi kalder løbende til samtaler, og har du ikke hørt fra os senest d. 31. januar, vil stillingen være besat.

Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte os på telefon 6482 2006.

 

REA automatdrejning ApS er et af Skandinaviens største automatdrejerier, grundlagt i 1969.

Vi serieproducerer dreje- og fræseemner i stål, metaller og kunststof, og er ordreproducerende af kundespecifikke løsninger efter tegninger, i store som små serier af emner. Vores styrke ligger i et moderne, højteknologisk og fleksibelt produktionsapparat med den nødvendige kapacitet.

 

Vi ønsker at tiltrække kvalificerede medarbejdere, som vil trives i et travlt uformelt miljø, og med en høj arbejdsmoral.

Vi er 90 medarbejdere, der dagligt betjener mere end 140 maskiner, fordelt på 18.000 m2 i Otterup på Fyn.

 

Se mere på www.rea.dk

 

 

Stillingen er på fuld tid ekskl. pauser, og arbejdstiderne er:

 

Mandag – torsdag kl. 8-16

Fredag kl. 8-15.30

 

Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt.

REA automatdrejning ApSOtterup2018-12-14T00:00:002019-02-08T00:00:00
329933134JuniorsælgerRobot Carl Stahl A S, www.carlstahl.dk, er førende udbyder af løftegrej, kraner og faldsikringsudstyr til industri, bygge og anlæg, vindenergi, marine, logistik og transport. Virksomheden tilbyder også service af kraner og løftegrej, ligesom man har egne riggerværksteder til reparation af udstyr, forarbejdning af stålwirer samt samling af kædesæt. Carl Stahl A S blev stiftet i Danmark i 1999, og beskæftiger i dag over 40 medarbejdere. Virksomheden er datterselskab af Carl Stahl Tyskland, som på nuværende tidspunkt har 67 datterselskaber fordelt over hele verden og besidder ligeledes over 138 års know-how indenfor branchen. Carl Stahl A S er ISO 9001, 14001 samt OHSAS 18001 certificeret samt medlem af Kranbranchen. Som et led i den fortsatte udvikling, søges nu en salgsprofil, der vil være med til at styrke virksomhedens salg og profilering i Trekantområdet Karriere stilling * Opsøgende og vedligeholdende salg * Løftegrej og service Jobbet Har du lyst og evner til et spændende trainee-job, hvor du får mulighed for at udvikle dig til en dygtig sælger under trygge og motiverende rammer, er dette den helt rigtige opgave for dig. Med reference til direktøren og med udgangspunkt fra kontoret i Fredericia bliver din opgave, efter et oplæringsforløb, at varetage det opsøgende og vedligeholdende salg af løftegrej og service indledningsvis i Trekantområdet. Du kommer til at bearbejde en bred vifte af kunder, hvilke består af alle virksomheder, som anvender løftegrej. Det kunne eksempelvis være vognmænd, smedevirksomheder og generelt industrivirksomheder. Din rolle bliver at varetage hele resultatkæden i salgsforløbet, lige fra den indledende mødebooking over telefonen samt kundemøderne i marken, over udarbejdelse af tilbud og opfølgning på disse til de afsluttende salgsforhandlinger, hvor ordren skal lukkes. Du får et stærkt og meget bredt produktprogram samt et erfarent og kompetent bagland, der løbende vil støtte dig i jobbet. For den rette kandidat er der således tale om en spændende karrierestilling, hvor fokus er, at du både fagligt og personligt udvikler dig og forberedes til en fremtidig karriere i virksomheden. Kvalifikationer Du har en god teknisk forståelse, og det er naturligvis en fordel, hvis du allerede har salgserfaring, men dette er dog på ingen måde et krav. Ligeledes kræves det ikke, at du har viden om løftegrej. Vigtigst er, at du besidder den helt rette personlighed. Du har mod, du kan drive dig selv, og du kan træde i karakter og slå igennem. Slutteligt har du lært at sætte mål, og du stopper ikke, før disse mål er nået. Herudover er godt købmandskab og gode forhandlingsevner et must i dette job. Ganske enkelt er du altså en robust og solid profil, der har ambitioner og ikke slår op af banen, når du bliver udfordret. Ligeledes bor du centralt i forhold til Trekantområdet og behersker dansk i både skrift og tale, og samtidig har du et naturligt flair for IT. Du tilbydes Vil du gøre karriere inden for salg, får du her en helt unik mulighed. Der er tale om et levende og interessant job hos en virksomhed i vækst med et solidt økonomisk og produktmæssigt fundament og samtidig en stærk markedsposition. Kulturen i virksomheden bygger på en uformel omgangstone, hvor der er frihed under ansvar, og hvor der forventes en positiv indstilling og indsats fra hver enkelt medarbejder. Du får en stor indflydelse på det, der sker omkring dig, og du får en enestående mulighed for at starte en spændende salgskarriere under trygge og kontrollerede forhold. Løn- og ansættelsesvilkår modsvarer de stillede krav og forhandles individuelt. Er du den rette kandidat til dette job, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket 03.12.01 på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet. Al henvendelse behandles fortroligt.

Carl Stahl A/S, www.carlstahl.dk, er førende udbyder af løftegrej, kraner og faldsikringsudstyr til industri, bygge og anlæg, vindenergi, marine, logistik og transport. Virksomheden tilbyder også service af kraner og løftegrej, ligesom man har egne riggerværksteder til reparation af udstyr, forarbejdning af stålwirer samt samling af kædesæt. Carl Stahl A/S blev stiftet i Danmark i 1999, og beskæftiger i dag over 40 medarbejdere. Virksomheden er datterselskab af Carl Stahl Tyskland, som på nuværende tidspunkt har 67 datterselskaber fordelt over hele verden og besidder ligeledes over 138 års know-how indenfor branchen. Carl Stahl A/S er ISO 9001, 14001 samt OHSAS 18001 certificeret samt medlem af Kranbranchen. Som et led i den fortsatte udvikling, søges nu en salgsprofil, der vil være med til at styrke virksomhedens salg og profilering i Trekantområdet

Karriere stilling * Opsøgende og vedligeholdende salg * Løftegrej og service


Jobbet

Har du lyst og evner til et spændende trainee-job, hvor du får mulighed for at udvikle dig til en dygtig sælger under trygge og motiverende rammer, er dette den helt rigtige opgave for dig.

Med reference til direktøren og med udgangspunkt fra kontoret i Fredericia bliver din opgave, efter et oplæringsforløb, at varetage det opsøgende og vedligeholdende salg af løftegrej og service indledningsvis i Trekantområdet. Du kommer til at bearbejde en bred vifte af kunder, hvilke består af alle virksomheder, som anvender løftegrej. Det kunne eksempelvis være vognmænd, smedevirksomheder og generelt industrivirksomheder.

Din rolle bliver at varetage hele resultatkæden i salgsforløbet, lige fra den indledende mødebooking over telefonen samt kundemøderne i marken, over udarbejdelse af tilbud og opfølgning på disse til de afsluttende salgsforhandlinger, hvor ordren skal lukkes.

Du får et stærkt og meget bredt produktprogram samt et erfarent og kompetent bagland, der løbende vil støtte dig i jobbet. For den rette kandidat er der således tale om en spændende karrierestilling, hvor fokus er, at du både fagligt og personligt udvikler dig og forberedes til en fremtidig karriere i virksomheden.

Kvalifikationer

Du har en god teknisk forståelse, og det er naturligvis en fordel, hvis du allerede har salgserfaring, men dette er dog på ingen måde et krav. Ligeledes kræves det ikke, at du har viden om løftegrej. Vigtigst er, at du besidder den helt rette personlighed. Du har mod, du kan drive dig selv, og du kan træde i karakter og slå igennem. Slutteligt har du lært at sætte mål, og du stopper ikke, før disse mål er nået. Herudover er godt købmandskab og gode forhandlingsevner et must i dette job.

Ganske enkelt er du altså en robust og solid profil, der har ambitioner og ikke slår op af banen, når du bliver udfordret.

Ligeledes bor du centralt i forhold til Trekantområdet og behersker dansk i både skrift og tale, og samtidig har du et naturligt flair for IT.

Du tilbydes

Vil du gøre karriere inden for salg, får du her en helt unik mulighed. Der er tale om et levende og interessant job hos en virksomhed i vækst med et solidt økonomisk og produktmæssigt fundament og samtidig en stærk markedsposition.
Kulturen i virksomheden bygger på en uformel omgangstone, hvor der er frihed under ansvar, og hvor der forventes en positiv indstilling og indsats fra hver enkelt medarbejder. Du får en stor indflydelse på det, der sker omkring dig, og du får en enestående mulighed for at starte en spændende salgskarriere under trygge og kontrollerede forhold.

Løn- og ansættelsesvilkår modsvarer de stillede krav og forhandles individuelt.

Er du den rette kandidat til dette job, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket ”03.12.01” på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet.

Al henvendelse behandles fortroligt.

erwin andersen a/sFredericia2018-12-21T00:00:002019-02-15T00:00:00
329927398DeltidssælgerRobot Som møbelsælger hos My Home Møbler Kolding kan du forvente en varieret hverdag, og medindflydelse med mange gøremål: - Salg og kundeservice- At holde udstillingen pæn og inspirerende- Håndtering af den ugentlige varemodtagelse Vi forventer at du:- Har flair for salg og god kundeservice.- Er udadvendt og indflydelsesrig samt tager initiativ og kan arbejde selvstædigt.- Motiveres af salg og har erfaring indenfor detailbranchen. Der er tale om en deltidsstilling på 10 timer om ugen og arbejdstiden følger butikkens åbningstider, så der må derfor forventes weekendarbejde. Vil du være en del af en møbelkæde i udvikling?My Home Møbler åbnede sin første butik i 2005 og er i dag en landsdækkende møbelkæde med 32 butikker i Jylland, Fyn, Sjælland og Bornholm. Vil du være en del af vores team?Har du lysten til at sælge, yde god kundeservice og bidrage til vores fortsatte positive udvikling? Så send din Ansøgning og CV til Butikschef Brian Pedersen på mail kolding@mhls.dk

Som møbelsælger hos My Home Møbler Kolding kan du forvente en varieret hverdag, og medindflydelse med mange gøremål:

- Salg og kundeservice
- At holde udstillingen pæn og inspirerende
- Håndtering af den ugentlige varemodtagelse

Vi forventer at du:
- Har flair for salg og god kundeservice.
- Er udadvendt og indflydelsesrig samt tager initiativ og kan arbejde selvstædigt.
- Motiveres af salg og har erfaring indenfor detailbranchen.

Der er tale om en deltidsstilling på 10 timer om ugen og arbejdstiden følger butikkens åbningstider, så der må derfor forventes weekendarbejde.

Vil du være en del af en møbelkæde i udvikling?
My Home Møbler åbnede sin første butik i 2005 og er i dag en landsdækkende møbelkæde med 32 butikker i Jylland, Fyn, Sjælland og Bornholm.

Vil du være en del af vores team?
Har du lysten til at sælge, yde god kundeservice og bidrage til vores fortsatte positive udvikling?

Så send din Ansøgning og CV til Butikschef Brian Pedersen på mail kolding@mhls.dk

My Home KoldingKolding2018-12-13T00:00:002019-01-31T00:00:00
329926497Vi udvider vores B2B-hold! Skal du være med?Robot Vi leder efter flere udadvendte og modne salgskonsulenter til opsøgende salg af produkter fra Telenor Erhverv til det danske B2B-marked! Erfaring med telemarketing og eller salg er en fordel, men bestemt ikke et krav. Vores dygtige teamchef vil nemlig stå for en grundig oplæring af dig. Derudover er der også løbende salgstræning og rig mulighed for videreuddannelse. Om os OnLine Telemarketing ApS blev grundlagt i 1999, og vi er i dag en af de mest erfarne og succesfulde telemarketingvirksomheder i hele landet med afdelinger i Odense, Aarhus og Vejle. Vi beskæftiger hver dag 250 personer, og vores kundegruppe består af flere store, velrenommerede virksomheder heriblandt Telenor. Om Telenor Med 2000 ansatte er Telenor det næststørste teleselskab i Danmark, og en del af det 6. største teleselskab i verdenen Telenor Group. Telenor er førende på erhvervsmarkedet, og kan, udover massiv vækst, også prale af at have Danmarks bredeste dækning og en prisbelønnet kundeservice. Hvad får du som vores nye salgskonsulent? Når du bliver ansat som salgskonsulent på vores Telenor Erhverv-hold får du: En af landets mest attraktive løn-modeller med fast grundløn og provisionsbonus uden loft En meget grundig oplæring og løbende salgstræning af vores dygtige teamchef Et stærkt samarbejde med Telenor, hvor vi fungerer som deres eksterne salgsafdeling Kontor i hjertet af Odense, tæt på toge og busser Gode kollegaer, der er blandt landets bedste sælgere Uformel omgangstone med stort fokus på resultater og trivsel Mulighed for at hurtig opstart Hvad forventer vi af dig? For at blive vores nye salgskonsulent på vores Telenor B2B-hold forventer vi at du: Kan føre en velformuleret dialog på dansk, da vi kun sælger til det danske marked Er udadvendt og har et højt humør Holder af at være på Er mødestabil og overholder dine aftaler både med os, dine kunder og Telenor Er kvalitetsbevidst Har lyst til at sælge Tager ikke et nej for et nej Det er ikke et krav, at du har erfaring inden for telemarketing og eller salg. Vi forventer dog, at du brænder for at sælge og at du gerne vil udvide dine salgskompetencer. Praktisk information: Arbejdstiderne på vores Telenor Erhverv-hold er mandag-torsdag 8.15-16.15 og fredag kl. 8.15-15.45. Vi holder til på Vestergade 74, 2. sal, 5000 Odense C. Skal du have en plads på vores Telenor Erhverv-hold? Send os din ansøgning dit CV i dag og vores rekrutteringsansvarlige Sofie vil kontakte dig snarest! Der er mulighed for at starte allerede om få dage!

Vi leder efter flere udadvendte og modne salgskonsulenter til opsøgende salg af produkter fra Telenor Erhverv til det danske B2B-marked!

Erfaring med telemarketing og/eller salg er en fordel, men bestemt ikke et krav. Vores dygtige teamchef vil nemlig stå for en grundig oplæring af dig. Derudover er der også løbende salgstræning og rig mulighed for videreuddannelse.

 

Om os

OnLine Telemarketing ApS blev grundlagt i 1999, og vi er i dag en af de mest erfarne og succesfulde telemarketingvirksomheder i hele landet med afdelinger i Odense, Aarhus og Vejle. Vi beskæftiger hver dag 250 personer, og vores kundegruppe består af flere store, velrenommerede virksomheder – heriblandt Telenor.

 

Om Telenor

Med 2000 ansatte er Telenor det næststørste teleselskab i Danmark, og en del af det 6. største teleselskab i verdenen Telenor Group. Telenor er førende på erhvervsmarkedet, og kan, udover massiv vækst, også prale af at have Danmarks bredeste dækning og en prisbelønnet kundeservice.

 

Hvad får du som vores nye salgskonsulent?

Når du bliver ansat som salgskonsulent på vores Telenor Erhverv-hold får du:

  • En af landets mest attraktive løn-modeller med fast grundløn og provisionsbonus uden loft
  • En meget grundig oplæring og løbende salgstræning af vores dygtige teamchef
  • Et stærkt samarbejde med Telenor, hvor vi fungerer som deres eksterne salgsafdeling
  • Kontor i hjertet af Odense, tæt på toge og busser
  • Gode kollegaer, der er blandt landets bedste sælgere
  • Uformel omgangstone med stort fokus på resultater og trivsel
  • Mulighed for at hurtig opstart

 

Hvad forventer vi af dig?

For at blive vores nye salgskonsulent på vores Telenor B2B-hold forventer vi at du:

  • Kan føre en velformuleret dialog på dansk, da vi kun sælger til det danske marked
  • Er udadvendt og har et højt humør
  • Holder af at være ”på”
  • Er mødestabil og overholder dine aftaler – både med os, dine kunder og Telenor
  • Er kvalitetsbevidst
  • Har lyst til at sælge
  • Tager ikke et nej for et nej

Det er ikke et krav, at du har erfaring inden for telemarketing og/eller salg. Vi forventer dog, at du brænder for at sælge og at du gerne vil udvide dine salgskompetencer.

 

Praktisk information:

Arbejdstiderne på vores Telenor Erhverv-hold er mandag-torsdag 8.15-16.15 og fredag kl. 8.15-15.45. Vi holder til på Vestergade 74, 2. sal, 5000 Odense C.

Skal du have en plads på vores Telenor Erhverv-hold? Send os din ansøgning + dit CV i dag og vores rekrutteringsansvarlige Sofie vil kontakte dig snarest! Der er mulighed for at starte allerede om få dage!

OnLine Telemarketing ApSOdense C2018-12-12T00:00:002019-02-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Produktkonsulent / -Sælger, Fugefrie gulve

Ulfcar Production ApS

Nørre Aaby
Har du opnået gode resultater i byggebranchen, kender du til produktsystemer inden for fugefrie gulvbelægning og har du drivet til at sælge i et dynamisk marked? Så er det måske dig, som skal være Produktkonsulent -Sælger hos Ulfcar i Nr. Aaby på Fy...
Indrykket:9. januar 2019
Udløbsdato:6. marts 2019

Teknisk kundesupporter

REA automatdrejning ApS

Otterup
Teknisk kundesupporter Med tiltrædelse hurtigst muligt søger vi en udadvendt og serviceminded produktionsteknolog til en alsidig stilling inden for tilbudsgivning, kundehåndtering samt administrative opgaver. Du er teknisk uddannet, og har erfaring ...
Indrykket:14. december 2018
Udløbsdato:8. februar 2019

Juniorsælger

erwin andersen a/s

Fredericia
Carl Stahl A S, www.carlstahl.dk, er førende udbyder af løftegrej, kraner og faldsikringsudstyr til industri, bygge og anlæg, vindenergi, marine, logistik og transport. Virksomheden tilbyder også service af kraner og løftegrej, ligesom man har egne ...
Indrykket:21. december 2018
Udløbsdato:15. februar 2019

Deltidssælger

My Home Kolding

Kolding
Som møbelsælger hos My Home Møbler Kolding kan du forvente en varieret hverdag, og medindflydelse med mange gøremål: - Salg og kundeservice- At holde udstillingen pæn og inspirerende- Håndtering af den ugentlige varemodtagelse Vi forventer at du:- H...
Indrykket:13. december 2018
Udløbsdato:31. januar 2019

Vi udvider vores B2B-hold! Skal du være med?

OnLine Telemarketing ApS

Odense C
Vi leder efter flere udadvendte og modne salgskonsulenter til opsøgende salg af produkter fra Telenor Erhverv til det danske B2B-marked! Erfaring med telemarketing og eller salg er en fordel, men bestemt ikke et krav. Vores dygtige teamchef vil neml...
Indrykket:12. december 2018
Udløbsdato:5. februar 2019