Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du Elgigantens nye kundeservicekonsulent?

Elgigantens kundecenter i Ørestaden leder lige nu efter kandidater, der kan skabe gode relationer og give kunderne en professionel serviceoplevelse. Der er tale om en fuldtidsstilling med opstart ultimo februar.

Elgiganten er en af Nordens største handelsvirksomheder inden for forbrugerelektronik og elektriske husholdningsapparater. Elgiganten har oparbejdet sin stærke markedsposition gennem dygtige og engagerede medarbejdere, høj fokus på uddannelse og udvikling og kendte mærkevarer til lave priser.

Lige nu søger Elgiganten konsulenter til deres kundeserviceafdelingen, hvor du udelukkende tager imod indgående kald fra kunder. Du skal altså ikke ringe ud!
Din primære arbejdsopgave vil være at besvare opkald fra Elgigantens kunder. Gennem opkaldene har du fokus på at yde en god service, og det er derfor en fordel, hvis du tidligere har arbejdet med kundeservice, enten over telefon eller i butik. Kunderne kan eksempelvis have spørsgmål ang. levering, returnering og reklamation.

Det er ikke nødvendigt at du kender alle Elgigantens produkter, da du bliver oplært i at kunne vejlede kunden i ombytningsprocedurer, besvare forespørgsler om lagerstatus, leveringsprocedurer mv.

Din hverdag vil være travl, men der er altid plads til at have det sjovt med kollegerne. Du skal være imødekommende og god til at kommunikere med alle typer mennesker. Det er specielt vigtigt, at du trives i et målorienteret miljø og kan håndtere utilfredse kunder med et smil på læben.

Vi tilbyder:
• En god timeløn i dagtimerne + tillæg for aften- og weekendarbejde. Efter oplæringen er der mulighed for at optjene bonus
• Grundig oplæring og træning i Elgigantens procedurer
• Et godt arbejdsmiljø blandt glade kolleger
• Personlig og faglig udvikling gennem Elgiganten Akademi
• En god beliggendehed tæt på metro og en moderne arbejdsplads

Vi søger dig, der synes det er sjovt at tale med kunder over telefonen og vil være behjælpelig med at svare dem på deres spørgsmål.

Derudover skal du:
• Gerne have erfaring med kundeservice fra butik eller over telefonen
• Være mødestabil og ansvarsfuld
• Motiveres af at skabe gode resultater
• Have gode kommunikative evner, særligt mundtligt
• Have flair for eller erfaring med brug af IT
• Kunne tale dansk og engelsk

Vi søger medarbejdere, der kan starte op slut februar, og vi forventer at du kan arbejde fuldtid mindst et års tid. De første 3 måneder af ansættelsen er en prøveansættelse gennem StudentConsulting.

Send din ansøgning allerede i dag, da vi løbende indkalder relevante kandidater til samtale. Vi glæder os til at høre fra dig!


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her