Er du en af Brøndbys 13 nye pædagoger i vuggestuen?

Brøndby Kommune har fået puljemidler fra Børne- og Undervisningsministeriets ”Flere pædagoger i vuggestuen” og opnormerer derfor med 13 pædagoger i vuggestuerne.
 



Det er ikke nyt, at barren sættes højt, når det gælder fagligheden i Brøndbys dagtilbud. Brøndby Kommunes dagtilbud har allerede gennem flere år haft gode normeringer og fokus på højt pædagogisk niveau. Senest har politikerne besluttet, at 80 % af personalet i Brøndbys dagtilbud skal være uddannede pædagoger.

Rammerne for at udvikle og løfte børn i Brøndby Kommunes dagtilbud er derfor rigtig gode. Og nu bliver de endnu bedre med de nye puljemidler, der giver mulighed for at ansætte 13 ekstra pædagoger i vuggestuen.

Se de aktuelle ledige stillinger i vuggestuerne herunder. Stillingerne varierer i timeantal og fordeler sig på 11 institutioner. Stillingerne fjernes fra oversigten, når ansøgningsfristen er udløbet.

Børnehuset Højstensgård 18 timer, 30 timer, ansøgningsfrist 2. februar 2020 (er udløbet)

Børnehuset Lindelund 30 timer, 37 timer, ansøgningsfrist 5. februar 2020 (er udløbet)

Børnehuset Spættebo 32 timer, ansøgningsfrist 6. februar 2020 (er udløbet)

Børnehuset Påfuglen 37 timer, ansøgningsfrist 14. februar 2020 (er udløbet)

Børnehuset Nattergalen 37 timer, ansøgningsfrist 14. februar 2020 (er udløbet)

Børnehuset Himmel & Hav 37 timer, 37 timer, ansøgningsfrist 16. februar 2020 (er udløbet)

Børnehuset Uglebo 26 timer, ansøgningsfrist 17. februar 2020 (er udløbet)

Børnehuset Lærkebo 30 timer, ansøgningsfrist 21. februar 2020

Børnehuset Brumbassen 30 timer, 37 timer, ansøgningsfrist 29. februar 2020

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330165998Phoenix-49e92cd012020-02-19T00:00:00Er du en af Brøndbys 13 nye pædagoger i vuggestuen?Brøndby Kommune har fået puljemidler fra Børne- og Undervisningsministeriets ”Flere pædagoger i vuggestuen” og opnormerer derfor med 13 pædagoger i vuggestuerne.
 


Det er ikke nyt, at barren sættes højt, når det gælder fagligheden i Brøndbys dagtilbud. Brøndby Kommunes dagtilbud har allerede gennem flere år haft gode normeringer og fokus på højt pædagogisk niveau. Senest har politikerne besluttet, at 80 % af personalet i Brøndbys dagtilbud skal være uddannede pædagoger.

Rammerne for at udvikle og løfte børn i Brøndby Kommunes dagtilbud er derfor rigtig gode. Og nu bliver de endnu bedre med de nye puljemidler, der giver mulighed for at ansætte 13 ekstra pædagoger i vuggestuen.

Se de aktuelle ledige stillinger i vuggestuerne herunder. Stillingerne varierer i timeantal og fordeler sig på 11 institutioner. Stillingerne fjernes fra oversigten, når ansøgningsfristen er udløbet.

Børnehuset Højstensgård 18 timer, 30 timer, ansøgningsfrist 2. februar 2020 (er udløbet)

Børnehuset Lindelund 30 timer, 37 timer, ansøgningsfrist 5. februar 2020 (er udløbet)

Børnehuset Spættebo 32 timer, ansøgningsfrist 6. februar 2020 (er udløbet)

Børnehuset Påfuglen 37 timer, ansøgningsfrist 14. februar 2020 (er udløbet)

Børnehuset Nattergalen 37 timer, ansøgningsfrist 14. februar 2020 (er udløbet)

Børnehuset Himmel & Hav 37 timer, 37 timer, ansøgningsfrist 16. februar 2020 (er udløbet)

Børnehuset Uglebo 26 timer, ansøgningsfrist 17. februar 2020 (er udløbet)

Børnehuset Lærkebo 30 timer, ansøgningsfrist 21. februar 2020

Børnehuset Brumbassen 30 timer, 37 timer, ansøgningsfrist 29. februar 2020

 
Brøndby Kommune har fået puljemidler fra Børne- og Undervisningsministeriets Flere pædagoger i vuggestuen og opnormerer derfor med 13 pædagoger i vuggestuerne. Det er ikke nyt, at barren sættes højt, når det gælder fagligheden i Brøndbys dagtilbud. Brøndby Kommunes dagtilbud har allerede gennem flere år haft gode normeringer og fokus på højt pædagogisk niveau. Senest har politikerne besluttet, at 80 af personalet i Brøndbys dagtilbud skal være uddannede pædagoger.Rammerne for at udvikle og løfte børn i Brøndby Kommunes dagtilbud er derfor rigtig gode. Og nu bliver de endnu bedre med de nye puljemidler, der giver mulighed for at ansætte 13 ekstra pædagoger i vuggestuen.Se de aktuelle ledige stillinger i vuggestuerne herunder. Stillingerne varierer i timeantal og fordeler sig på 11 institutioner. Stillingerne fjernes fra oversigten, når ansøgningsfristen er udløbet.Børnehuset Højstensgård 18 timer, 30 timer, ansøgningsfrist 2. februar 2020 (er udløbet)Børnehuset Lindelund 30 timer, 37 timer, ansøgningsfrist 5. februar 2020 (er udløbet)Børnehuset Spættebo 32 timer, ansøgningsfrist 6. februar 2020 (er udløbet)Børnehuset Påfuglen 37 timer, ansøgningsfrist 14. februar 2020 (er udløbet)Børnehuset Nattergalen 37 timer, ansøgningsfrist 14. februar 2020 (er udløbet)Børnehuset Himmel Hav 37 timer, 37 timer, ansøgningsfrist 16. februar 2020 (er udløbet)Børnehuset Uglebo 26 timer, ansøgningsfrist 17. februar 2020 (er udløbet)Børnehuset Lærkebo 30 timer, ansøgningsfrist 21. februar 2020Børnehuset Brumbassen 30 timer, 37 timer, ansøgningsfrist 29. februar 202010Phoenix49e92cd0101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-29T00:00:000000http://www.brondby.dk/13paedagoger0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3699812Brøndby Kommune11Park Allé 1602605BrøndbyDKDanmarkORS/49e92cd0_logo.pngORS/Small/49e92cd0_logo.png0DKDanmarkDanmark7Deltid8Fuldtid46Permanent11111892779PhoenixPremium+2020021901028-01-20201127-01-202029-02-20201https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=49e92cd0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=49e92cd0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=49e92cd0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=49e92cd0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/332003-30-1.jpgEr du en af Brøndbys 13 nye pædagoger i vuggestuen?12008001Dansk3Læse/ tale332003Pædagog9Undervisning og pædagogik364027819born@brondby.dkDanmark330169541Byen for børnene, det grønne og fællesskabet søger leder af Pædagogisk Psykologisk RådgivningProfile I Albertslund Kommune er der fokus på: Udvikling af stærke børnefællesskaber Fortsat udvikling af tilbud, så børn i Albertslund får de rette udviklingsmuligheder I Albertslund Kommune tror vi på, at børn i udgangspunktet får det bedste liv ved at vokse i op i stærke børnefælleskaber og med stærke relationer til voksne. Det kræver fleksible tilbud og dygtige professionelle voksne omkring børnene. PPR har en central rolle i at støtte op om udviklingen af de stærke børnefællesskaber og der søges en leder, som kan gå i spidsen for dette arbejde. Vi søger en tydelig leder, som sammen med sit ledelsesteam får medarbejdernes kompetencer i spil og som har let ved at begå sig og trives i en hverdag med høj kompleksitet. Du skal kunne være leder både internt af PPR og stå i spidsen for samarbejdet med de forskellige samarbejdspartnere til PPR. Dine primære arbejdsopgaver bliver at fortsætte udviklingen af stærke børnefællesskaber i Albertslund Kommune i samarbejde med forældre, skoler og daginstitutioner at støtte op om udvikling af mellemformer og specialtilbud, så flere børn fra Albertslund kan blive i Albertslund at være ansvarlig for høj kvalitet i ydelserne til borgerne, overholdelse af lovgivning samt økonomistyring at stå for visitation af børn til rette tilbud på skole- og dagtilbudsområdet. at indgå i netværk 6-samarbejdet og i samarbejdsmøder med Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center at sikre retning, mening og faglig udvikling i PPR Om digVi søger en leder med flere års ledelseserfaring. Du skal besidde strategisk overblik, evne at styre processer og arbejde innovativt med PPR-opgaven, samt kunne økonomistyre og begå dig i en politisk styret organisation. Det er en fordel med kendskab til PPR samt skole- og dagtilbudsområdet, da de bliver tætte samarbejdspartnere i arbejdet for udvikling af stærke børnefællesskaber.Endvidere lægger vi vægt på at du kan omsætte politiske visioner, strategier og mål til konkrete handlinger du leder med tydelig rammesætning igennem dialog og inddragelse du har erfaring med implementeringsopgaver og forandringsledelse du formår at lede en engageret og selvstændig medarbejdergruppe Du har gode relationelle kompetencer Om osPPR Albertslund består af ca. 40 medarbejdere psykologer, specialpædagogiske udviklingskonsulenter, pædagogiske vejledere, talehørekonsulenter, læsevejleder og administrativt personale. Der er tradition for et stærkt tværfagligt samarbejde, som støtter op om de kommunale almen- og specialtilbud på skole- og dagtilbudsområdet.Der er ansat to psykologfaglige ledere, som har personaleansvaret for de medarbejdere, der betjener henholdsvis skole- og småbørnsområdet. Som leder af PPR vil du få direkte personaleledelse af de to psykologfaglige ledere og to administrative medarbejdere.Din chef er Afdelingschefen for Skoler Uddannelse, og du bliver en del af Skoler Uddannelses ledergruppe, hvor du får dygtige skole- og klubledere som kollegaer.Løn og ansættelsesforholdStillingen er på fuld tid. Stillingen aflønnes i henhold til gældende overenskomst under principperne for NY Løn, hvor der kan forhandles med udgangspunkt i erfaringer og kompetencer. Det er en del af vores ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling.Stillingen ønskes besat fra den 1. maj 2020.Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Afdelingschef for Skoler og Uddannelse Birgit Lise Andersen blx@albertslund.dk, telefon 29381194.På Albertslund Kommunes hjemmeside https: albertslund.dk kan du læse mere om kommunens organisation og ledelsesgrundlag.AnsøgningsfristDer er ansøgningsfrist den 8. marts 2020Send din ansøgning og dit CV ved at klikke på: Send ansøgning .Vi forventer at holder første samtale den 18. marts 2020 og anden samtale 23. marts 2020.I Albertslund Kommune er der fokus på:
  • Udvikling af stærke børnefællesskaber 
  • Fortsat udvikling af tilbud, så børn i Albertslund får de rette udviklingsmuligheder 
I Albertslund Kommune tror vi på, at børn i udgangspunktet får det bedste liv ved at vokse i op i stærke børnefælleskaber og med stærke relationer til voksne. Det kræver fleksible tilbud og dygtige professionelle voksne omkring børnene. PPR har en central rolle i at støtte op om udviklingen af de stærke børnefællesskaber og der søges en leder, som kan gå i spidsen for dette arbejde. 

Vi søger en tydelig leder, som sammen med sit ledelsesteam får medarbejdernes kompetencer i spil og som har let ved at begå sig og trives i en hverdag med høj kompleksitet. Du skal kunne være leder både internt af PPR og stå i spidsen for samarbejdet med de forskellige samarbejdspartnere til PPR.  

Dine primære arbejdsopgaver bliver
  • at fortsætte udviklingen af stærke børnefællesskaber i Albertslund Kommune i samarbejde med forældre, skoler og daginstitutioner
  • at støtte op om udvikling af mellemformer og specialtilbud, så flere børn fra Albertslund kan blive i Albertslund
  • at være ansvarlig for høj kvalitet i ydelserne til borgerne, overholdelse af lovgivning samt økonomistyring
  • at stå for visitation af børn til rette tilbud på skole- og dagtilbudsområdet.
  • at indgå i netværk 6-samarbejdet og i samarbejdsmøder med Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center
  • at sikre retning, mening og faglig udvikling i PPR
Om dig
Vi søger en leder med flere års ledelseserfaring. Du skal besidde strategisk overblik, evne at styre processer og arbejde innovativt med PPR-opgaven, samt kunne økonomistyre og begå dig i en politisk styret organisation. Det er en fordel med kendskab til PPR samt skole- og dagtilbudsområdet, da de bliver tætte samarbejdspartnere i arbejdet for udvikling af stærke børnefællesskaber.

Endvidere lægger vi vægt på at
  • du kan omsætte politiske visioner, strategier og mål til konkrete handlinger 
  • du leder med tydelig rammesætning igennem dialog og inddragelse
  • du har erfaring med implementeringsopgaver og forandringsledelse
  • du formår at lede en engageret og selvstændig medarbejdergruppe
  • Du har gode relationelle kompetencer
Om os
PPR Albertslund består af ca. 40 medarbejdere; psykologer, specialpædagogiske udviklingskonsulenter, pædagogiske vejledere, talehørekonsulenter, læsevejleder og administrativt personale. Der er tradition for et stærkt tværfagligt samarbejde, som støtter op om de kommunale almen- og specialtilbud på skole- og dagtilbudsområdet.

Der er ansat to psykologfaglige ledere, som har personaleansvaret for de medarbejdere, der betjener henholdsvis skole- og småbørnsområdet. Som leder af PPR vil du få direkte personaleledelse af de to psykologfaglige ledere og to administrative medarbejdere.

Din chef er Afdelingschefen for Skoler & Uddannelse, og du bliver en del af Skoler & Uddannelses ledergruppe, hvor du får dygtige skole- og klubledere som kollegaer.

Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er på fuld tid. Stillingen aflønnes i henhold til gældende overenskomst under principperne for NY Løn, hvor der kan forhandles med udgangspunkt i erfaringer og kompetencer. Det er en del af vores ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling.

Stillingen ønskes besat fra den 1. maj 2020
.
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Afdelingschef for Skoler og Uddannelse  Birgit Lise Andersen blx@albertslund.dk, telefon 29381194.
På Albertslund Kommunes hjemmeside https://albertslund.dk kan du læse mere om kommunens organisation og ledelsesgrundlag.

Ansøgningsfrist
Der er ansøgningsfrist den 8. marts 2020
Send din ansøgning og dit CV ved at klikke på: ”Send ansøgning”.
Vi forventer at holder første samtale den 18. marts 2020 og anden samtale 23. marts 2020.
 

ORS/Small/6c19c246_logo.gifPPRAlbertslund2020-02-02T10:00:00.9302020-03-08T00:00:00
330184008Faste vikarer - vær med til at sikre stabilitet på dagtilbud for borgere med autismespektrum-forstyrrelserRobot Habitus Brøndby Er frihed i dit arbejdsliv vigtigt for dig? Har du lyst til at være en del af Habitus, hvor vi arbejder dedikeret på at yde høj faglig omsorg til vores borgere? Så er du måske vores nye vikar? Vi søger vikarer til vores dagtilbud Brøndbyskoven. Om os Habitus dagtilbud Brøndbyskoven er en del af Habitus og danner rammen for 17 unikke menneskers hverdag. Brøndbyskoven er en spændende og udfordrende arbejdsplads med ca. 17 engagerede faste medarbejdere, som arbejder dedikeret og fokuseret med vores brugere. Vores brugere har alle autismespektrum-forstyrrelser og de fleste har kormobiditet fx ADHD, epilepsi, OCD og angst. Det er ikke ualmindeligt med udadreagerende adfærd. Alle har behov for at være i et særligt tilrettelagt pædagogisk miljø. Vi søger kolleger til vores gruppe af vikarer, der er introduceret til enkelte borgere og dermed kan være med til at sikre stabilitet i hverdagen, særligt i sommerperioden, hvor mange har brug for ferie. Fagligt miljø Vi arbejder ud fra principperne i low arousal og visuel struktureret pædagogik. Vi tror på, at stressminimering og tydelig ensartet struktur, skaber ro og trivsel hos vores borgere. Vores mål er at maksimere livskvaliteten og minimere mængden af problemskabende adfærd for vores borgere. Din hverdag afhænger meget af hvilke borgere, du bliver tilknyttet. Vi er opdelt i tre teams, som har 5-7 brugere med en-til-en normering tilknyttet. Vores fokus er på at udvikle den enkelte brugers selvstændighed og højne deres trivsel og livskvalitet. Der arbejdes med en visualiseret, struktureret pædagogik for at give brugeren forudsigelighed og tryghed i hverdagen. Arbejdstiden ligger i tidsrummet 8.30-15 på hverdage. Stor frihed i dit arbejdsliv og mulighed for fast stilling Du bestemmer selv hvor mange indmøder, du vil sige ja til, og på hvilke dag- eller botilbud du vil være vikar Du får grundig intro til den enkelte borger Du modtager en timeafregning, hvor pension er indeholdt i timeprisen Flere af vores vikarer ender i faste stillinger i Habitus - Er du nysgerrig på at arbejde på et højt specialiseret dagtilbud og evt. interesseret i en fast stilling, kan et vikarjob være indgangen til et godt samarbejde. Vi lægger vægt på, at du: er robust og kan bevare roen i pressede situationer, fx i forbindelse med udadreagerende adfærd er ansvarlig, pligtopfyldende og mødestabil er tydelig i din kommunikation, både mundtligt og skriftligt kan arbejde selvstændigt i det daglige det er en fordel, hvis du er uddannet pædagog eller har erfaring fra handicap -autismeområdet eller psykiatrien at du kan arbejde i sommerperioden det er et krav at du har kørekort Information og rekrutteringsproces Hvis du har spørgsmål til stillingerne, så kontakt Betina Førgaard 25 25 77 28. Ansøgningsfrist d. 29. februar 2020. Vi holder dog løbende samtaler, så søg gerne i dag. Ansøg via linket og vedhæft en kort beskrivelse af, hvorfor du gerne vil være vikar i Habitus samt dit CV og evt. uddannelsesbevis. Vi glæder os til at læse din ansøgning. På baggrund af din ansøgning inviterer vi til et informationsmøde, hvor du kan møde os og høre mere om at være vikar i Habitus. Og hvor vi kan få en bedre forståelse af dig og dine kvalifikationer.

Habitus Brøndby

Er frihed i dit arbejdsliv vigtigt for dig? Har du lyst til at være en del af Habitus, hvor vi arbejder dedikeret på at yde høj faglig omsorg til vores borgere? Så er du måske vores nye vikar? Vi søger vikarer til vores dagtilbud Brøndbyskoven.

Om os
Habitus dagtilbud Brøndbyskoven er en del af Habitus og danner rammen for 17 unikke menneskers hverdag. Brøndbyskoven er en spændende og udfordrende arbejdsplads med ca. 17 engagerede faste medarbejdere, som arbejder dedikeret og fokuseret med vores brugere. Vores brugere har alle autismespektrum-forstyrrelser og de fleste har kormobiditet fx ADHD, epilepsi, OCD og angst. Det er ikke ualmindeligt med udadreagerende adfærd. Alle har behov for at være i et særligt tilrettelagt pædagogisk miljø.

Vi søger kolleger til vores gruppe af vikarer, der er introduceret til enkelte borgere og dermed kan være med til at sikre stabilitet i hverdagen, særligt i sommerperioden, hvor mange har brug for ferie.

Fagligt miljø
Vi arbejder ud fra principperne i low arousal og visuel struktureret pædagogik. Vi tror på, at stressminimering og tydelig ensartet struktur, skaber ro og trivsel hos vores borgere. Vores mål er at maksimere livskvaliteten og minimere mængden af problemskabende adfærd for vores borgere. Din hverdag afhænger meget af hvilke borgere, du bliver tilknyttet.

Vi er opdelt i tre teams, som har 5-7 brugere med en-til-en normering tilknyttet. Vores fokus er på at udvikle den enkelte brugers selvstændighed og højne deres trivsel og livskvalitet. Der arbejdes med en visualiseret, struktureret pædagogik for at give brugeren forudsigelighed og tryghed i hverdagen. Arbejdstiden ligger i tidsrummet 8.30-15 på hverdage.

Stor frihed i dit arbejdsliv og mulighed for fast stilling

  • Du bestemmer selv hvor mange indmøder, du vil sige ja til, og på hvilke dag- eller botilbud du vil være vikar
  • Du får grundig intro til den enkelte borger
  • Du modtager en timeafregning, hvor pension er indeholdt i timeprisen
  • Flere af vores vikarer ender i faste stillinger i Habitus - Er du nysgerrig på at arbejde på et højt specialiseret dagtilbud og evt. interesseret i en fast stilling, kan et vikarjob være indgangen til et godt samarbejde.

Vi lægger vægt på, at du:

  • er robust og kan bevare roen i pressede situationer, fx i forbindelse med udadreagerende adfærd
  • er ansvarlig, pligtopfyldende og mødestabil
  • er tydelig i din kommunikation, både mundtligt og skriftligt
  • kan arbejde selvstændigt i det daglige
  • det er en fordel, hvis du er uddannet pædagog eller har erfaring fra handicap/-autismeområdet eller psykiatrien
  • at du kan arbejde i sommerperioden
  • det er et krav at du har kørekort

Information og rekrutteringsproces
Hvis du har spørgsmål til stillingerne, så kontakt Betina Førgaard 25 25 77 28.

Ansøgningsfrist d. 29. februar 2020. Vi holder dog løbende samtaler, så søg gerne i dag.

Ansøg via linket og vedhæft en kort beskrivelse af, hvorfor du gerne vil være vikar i Habitus samt dit CV og evt. uddannelsesbevis. Vi glæder os til at læse din ansøgning.

På baggrund af din ansøgning inviterer vi til et informationsmøde, hvor du kan møde os og høre mere om at være vikar i Habitus. Og hvor vi kan få en bedre forståelse af dig og dine kvalifikationer.

Habitus Holding ApSBrøndby2020-02-19T00:00:002020-02-29T00:00:00
330186285Børnehuset Rosenhøj søger en pædagog til vores vuggestue på 37 timer pr uge. Start til den 1.4.2020Robot Vi søger vi en erfaren pædagog, der har mod på at bidrage til vores Børnehus. Om dig. Du vil gerne kunne være med til at gøre en forskel, og du brænder for at lære nyt og omsætte denne viden til konkret praksis i børnehuset. Du er nysgerrig på børnenes perspektiv, og er optaget af at følge børnenes spor. Du er tålmodig, så børnene får lov at prøve selv, så de kan blive selvhjulpne. Du trives med at arbejde i et team, hvor der skal kommunikeres på tværs af stuer, og er i din tilgang anerkendende. Du reflekter løbende over egen og andres praksis og beriger dine kollegaer, med at der er overensstemmelser mellem ord og handling. Du kan se muligheder og skabe rammer, således at dine kompetencer kommer i spil. Vi er en selvejende institution, som har ca. 100 børn fordelt i to huse, hvor vuggestuen har 36 børn fordelt på tre stuer. Fordelingen er på to af stuerne, to pædagoger og to medhjælpere til14 børn ,og så har den sidste stue to pædagoger og en medhjælper til ca 10 børn. Børnehaven har ligeledes tre stuer og har 60 børn. Vi har en god fordeling af kvinder og mænd, og af unge og modne. Vores fordeling er ca. 65 procent pædagoger og vores medhjælpere har enten PAU uddannelse eller mange års erfaring. Vi ligger i Hvidovre og har drift overenskomst med Hvidovre kommune. Da vi arbejder i teams, opleves institutionen ikke, så stor som den er. Vi har meget nærhed, og alle kender alle. Vi lægger vægt på en høj faglighed, hvor vi bruger os selv, og hvor vi har en løbende evaluering af hvorfor vi gør som vi gør. Vi arbejder ud fra værdier, og vil gerne selv udfylde rammerne, så vi kan have indflydelse på vores arbejde og på børnenes trivsel. vi har forventninger og krav til hinanden. Vi ser det som en styrke at vi har gode kollegaer, da vi alle har bruge for sparring, og hjælp, så man ikke står alene. Det er vigtigt at være modig, så vi kan hjælpe hinanden, med at få den bedste mulige side frem I os selv. Det er vigtigt at du har blik for andre og at du ikke er bange for at komme og bede om hjælp. Vi forventer at blive udfordret og ser det som en styrke når der kommer undrende spørgsmål, da dette giver os mulighed for at sætte ord på hvorfor vi gør som vi gør. Vi er en del af Børneringen, og vi får her lavet administration, og så får vi faglig udvikling gennem kurser, og inspiration fra andre institutioner. Du kan læse mere om os her: http: boernehuset-rosenhoej.dk Vi vil meget gerne have besøg, og du er velkommen til at ringe og tale med os på 42581216. Leder: Jan Friis-Andersen. Souschef Helle Bidstrup. Hvis du tænker at dette er noget for dig, så send os din ansøgning på: 1216@boernehuset-rosenhoej.dk Vi vil løbende se på ansøgningerne, og vil i uge 6 starte med de første samtaler. Vores ansættelses udvalg vil bestå af vores TR og en repræsentant fra stuen samt leder og SC. Vi forventer at holde en første og anden samtale, og vil gerne have referencer til anden samtalen. Alle ansøgere vil få svar, og vi vil vedhæfte vores politik ved GPDR, så det fremgår hvordan vi behandler personoplysninger.

Vi søger vi en erfaren pædagog, der har mod på at bidrage til vores Børnehus.

Om dig. Du vil gerne kunne være med til at gøre en forskel, og du brænder for at lære nyt og omsætte denne viden til konkret praksis i børnehuset. Du er nysgerrig på børnenes perspektiv, og er optaget af at følge børnenes spor. Du er tålmodig, så børnene får lov at prøve selv, så de kan blive selvhjulpne.

Du trives med at arbejde i et team, hvor der skal kommunikeres på tværs af stuer, og er i din tilgang anerkendende. Du reflekter løbende over egen og andres praksis og beriger dine kollegaer, med at der er overensstemmelser mellem ord og handling. Du kan se muligheder og skabe rammer, således at dine kompetencer kommer i spil.

Vi er en selvejende institution, som har ca. 100 børn fordelt i to huse, hvor vuggestuen har 36 børn fordelt på tre stuer. Fordelingen er på to af stuerne, to pædagoger og to medhjælpere til14 børn ,og så har den sidste stue to pædagoger og en medhjælper til ca 10 børn. Børnehaven har ligeledes tre stuer og har 60 børn. Vi har en god fordeling af kvinder og mænd, og af unge og modne. Vores fordeling er ca. 65 procent pædagoger og vores medhjælpere har enten PAU uddannelse eller mange års erfaring. Vi ligger i Hvidovre og har drift overenskomst med Hvidovre kommune.

Da vi arbejder i teams, opleves institutionen ikke, så stor som den er. Vi har meget nærhed, og alle kender alle.

Vi lægger vægt på en høj faglighed, hvor vi bruger os selv, og hvor vi har en løbende evaluering af hvorfor vi gør som vi gør. Vi arbejder ud fra værdier, og vil gerne selv udfylde rammerne, så vi kan have indflydelse på vores arbejde og på børnenes trivsel. vi har forventninger og krav til hinanden. Vi ser det som en styrke at vi har gode kollegaer, da vi alle har bruge for sparring, og hjælp, så man ikke står alene. Det er vigtigt at være modig, så vi kan hjælpe hinanden, med at få den bedste mulige side frem I os selv.

Det er vigtigt at du har blik for andre og at du ikke er bange for at komme og bede om hjælp.

Vi forventer at blive udfordret og ser det som en styrke når der kommer undrende spørgsmål, da dette giver os mulighed for at sætte ord på hvorfor vi gør som vi gør. Vi er en del af Børneringen, og vi får her lavet administration, og så får vi faglig udvikling gennem kurser, og inspiration fra andre institutioner.

Du kan læse mere om os her:

http://boernehuset-rosenhoej.dk/

Vi vil meget gerne have besøg, og du er velkommen til at ringe og tale med os på 42581216.

Leder: Jan Friis-Andersen.

Souschef Helle Bidstrup.

Hvis du tænker at dette er noget for dig, så send os din ansøgning på:

1216@boernehuset-rosenhoej.dk

Vi vil løbende se på ansøgningerne, og vil i uge 6 starte med de første samtaler. Vores ansættelses udvalg vil bestå af vores TR og en repræsentant fra stuen samt leder og SC.

Vi forventer at holde en første og anden samtale, og vil gerne have referencer til anden samtalen.

Alle ansøgere vil få svar, og vi vil vedhæfte vores politik ved GPDR, så det fremgår hvordan vi behandler personoplysninger.

 

Børnehuset RosenhøjHvidovre2020-02-19T00:00:002020-03-09T00:00:00
330186340Vi søger pædagog til Børnehuset OceanetRobot Vil du være med til at videreudvikle vores pædagogiske praksis, og kan du lide at gå på arbejde for at gøre en forskel? Så er der nu mulighed for at søge en pædagogstilling på 37 timer i vuggestuegruppen i Oceanet i Hvidovre, hvor du vil blive en del af en engageret personalegruppe, som er i gang med en udviklingsproces, og målet er at være et højkvalitetsdagtilbud. Vi er påbegyndt skabelse af en evalueringskultur, hvor vi skal være refleksive over egen praksis for at videreudvikle og forfine en pædagogik, som fremmer trivsel, udvikling og inkluderende børnefællesskaber. Vi arbejder struktureret i hverdagen selvfølgelig med plads til spontanitet og søger en kollega, som kan se det værdifulde i at hverdagen er organiseret. Børnehuset Oceanet er en kombineret institution, som er normeret til 182 børn mellem 0 og 6 år. Vi har mange forskellige familietyper, som skaber en spændende børne- og forældregruppe. Vores sammensætning af familier har givet os en andel af pulje til flere pædagoger på 0-2 år, som betyder at vi kan arbejde intenst med tidlig indsats. Vi er ca. 45 fastansatte i alt. Oceanet er delt i fire teams med både vuggestuer og børnehaver i alle teams. De fire teams er fordelt i tre huse som ligger i forbindelse med hinanden. Vi bor tæt på tog og bus. Vi har en stor motoriksal og projektrum indenfor. Udenfor har vi 3 legepladser som giver mulighed for forskellige pædagogiske aktiviteter. Vi forventer at du: kan anskue børnenes hverdag ud fra et børneperspektiv. kan reflektere over egen praksis og bidrage til udviklingen heraf Er initiativrig og igangsættende, og kan planlægge og organisere pædagogiske processer og aktiviteter. Kan arbejde selvstændigt med en mindre gruppe børn og med kollegaer omkring større grupper af børn. Har en ressourceorienteret tilgang til børn og familier. Har forståelse for værdien af et godt forældresamarbejde, og kompetencer til at skabe det i praksis. Kan bidrage til et gensidigt positivt samarbejdsmiljø både på stuen, i afdelingen og i den samlede institution. Vi tilbyder: En institution i rivende udvikling. Skønne børn og godt forældresamarbejde. En fagligt kompetent, ansvarlig og engageret personalegruppe. En institution der vægter faglighed og udvikling højt. Høj grad af indflydelse på nye processer og egen hverdag. Et godt, humoristisk og smilende kollegialt miljø. Yderligere oplysninger om stillingen og eller Oceanet: Ønsker du mere information er du meget velkommen til at kontakte konstitueret leder Ulla Kaasgaard på tlf. 4117 8464, på mail ukd@hvidovre.dk eller souschef Gitte Wollerup tlf 4132 0684, på mail ghv@hvidovre.dk Du kan også orientere dig om Børnehuset Oceanet på institutionens hjemmeside. Løn og ansættelsesforhold Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og aftale om Ny Løn. Der indhentes straffe- og børneattest ved ansættelse inden for Børne- og Ungeområdet. Ansøgningsfrist d. 6. marts 2020 Ansættelsessamtaler: Vi holder løbende samtaler på adressen Børnehuset Oceanet, Hvidovrevej 510, 2650 HvidovreVil du være med til at videreudvikle vores pædagogiske praksis, og kan du lide at gå på arbejde for at gøre en forskel?

Så er der nu mulighed for at søge en pædagogstilling på 37 timer i vuggestuegruppen i Oceanet i Hvidovre, hvor du vil blive en del af en engageret personalegruppe, som er i gang med en udviklingsproces, og målet er at være et højkvalitetsdagtilbud.

Vi er påbegyndt skabelse af en evalueringskultur, hvor vi skal være refleksive over egen praksis for at videreudvikle og forfine en pædagogik, som fremmer trivsel, udvikling og inkluderende børnefællesskaber. Vi arbejder struktureret i hverdagen – selvfølgelig med plads til spontanitet – og søger en kollega, som kan se det værdifulde i at hverdagen er organiseret.

Børnehuset Oceanet er en kombineret institution, som er normeret til 182 børn mellem 0 og 6 år. Vi har mange forskellige familietyper, som skaber en spændende børne- og forældregruppe. Vores sammensætning af familier har givet os en andel af pulje til flere pædagoger på 0-2 år, som betyder at vi kan arbejde intenst med tidlig indsats.

Vi er ca. 45 fastansatte i alt. Oceanet er delt i fire teams med både vuggestuer og børnehaver i alle teams. De fire teams er fordelt i tre huse som ligger i forbindelse med hinanden. Vi bor tæt på tog og bus. Vi har en stor motoriksal og projektrum indenfor. Udenfor har vi 3 legepladser som giver mulighed for forskellige pædagogiske aktiviteter.

Vi forventer at du:

  • kan anskue børnenes hverdag ud fra et børneperspektiv.
  • kan reflektere over egen praksis og bidrage til udviklingen heraf
  • Er initiativrig og igangsættende, og kan planlægge og organisere pædagogiske processer og aktiviteter.
  • Kan arbejde selvstændigt med en mindre gruppe børn og med kollegaer omkring større grupper af børn.
  • Har en ressourceorienteret tilgang til børn og familier.
  • Har forståelse for værdien af et godt forældresamarbejde, og kompetencer til at skabe det i praksis.
  • Kan bidrage til et gensidigt positivt samarbejdsmiljø – både på stuen, i afdelingen og i den samlede institution.
Vi tilbyder:

  • En institution i rivende udvikling.
  • Skønne børn og godt forældresamarbejde.
  • En fagligt kompetent, ansvarlig og engageret personalegruppe.
  • En institution der vægter faglighed og udvikling højt.
  • Høj grad af indflydelse på nye processer og egen hverdag.
  • Et godt, humoristisk og smilende kollegialt miljø.
Yderligere oplysninger om stillingen og/eller Oceanet:

Ønsker du mere information er du meget velkommen til at kontakte konstitueret leder Ulla Kaasgaard på tlf. 4117 8464, på mail ukd@hvidovre.dk eller souschef Gitte Wollerup tlf 4132 0684, på mail ghv@hvidovre.dk

Du kan også orientere dig om Børnehuset Oceanet på institutionens hjemmeside.

Løn og ansættelsesforhold
Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og aftale om Ny Løn.
Der indhentes straffe- og børneattest ved ansættelse inden for Børne- og Ungeområdet.

Ansøgningsfrist d. 6. marts 2020

Ansættelsessamtaler: Vi holder løbende samtaler på adressen Børnehuset Oceanet, Hvidovrevej 510, 2650 Hvidovre

Børnehuset OceanetHvidovre2020-02-19T00:00:002020-03-06T00:00:00
330186341Børnehuset Cirklen har fået tildelt ekstra midlerRobot Vi søger pædagoger med passion for almenområdet og specialpædagogiske greb Lidt om Cirklen: Cirklens DNA er inklusion, og vi er gode til det! Vi er en udviklingsorienteret institution. Vi er delt i 3 afdelinger. Vi er normeret til ca. 190 børn i alderen 0-6 år. Vi arbejder efter princippet Det nære i det store . Nærvær og fordybelse er vigtige elementer, og vi ser forskelligheder som en styrke. Vi arbejder med tidlig forebyggende indsats og den styrkede pædagogiske læreplan er helt central for 2020. Gita (AMR), Katrine, Anja (TR), Troels og Trine udtaler: Vi har medbestemmelse og indflydelse. Frihed under ansvar. Som pædagog bliver man udfordret og støttes i udvikling af både ledelsen og omgivelserne Trivsel og faglighed går hånd i hånd for både børn og voksne. Vi har god struktur, som fundament for at kunne følge børnene, og der er afsat rum med plads til refleksion og faglig sparring Her er plads til forskellighed, og samtidig en rød tråd for vores arbejde Du kan få kvalificeret erfaring med: Tværfagligt samarbejde Uddannelse i forældresamarbejde At arbejde med inklusion Specialpædagogiske greb, sparring fra kollegaer Vi hjælper dig på vej, hvis du er nyuddannet pædagog, med kompetente kollegaer og ledelse til guide Der er en god stemning og humor i huset, vi støtter og bakker hinanden op. Vi søger: Pædagoger pædagogiske assistenter 30-37 timer med virke i henholdsvis vuggestue- og børnehaveafdelingen. Vi har 3 faste pædagogstillinger, og 3 stillinger i puljemidler. Cirklen har fået bevilget puljemidler. Formålet med puljen er at styrke kvaliteten i dagtilbuddets indsats for sårbare og udsatte børn (0-2 år). Vi har dermed fået mulighed for at ansætte flere pædagoger og pædagogiske assistenter. Ansættelsen i puljemidlerne sker på baggrund af bevillingen og i en treårig periode i 2020-2022, såfremt Folketinget tilslutter sig videreførelse af bevillingen på kommende finanslove. Vil du være med på holdet? Så er du velkommen til evt. at kontakte os og få tilsendt en uddybende stillingsbeskrivelse, eller vi kan vise dig institutionen. Spørg efter: Daglig leder: Sussi Kring eller Leder: Jette Lunddahl Telefonnr. til Cirklen: 72 48 83 84. Adresse: Høvedstensvej 48-50, 2650 Hvidovre. Tjek også gerne instagram: cirklen_hvidovre Løn- og ansættelsesvilkår: Ansættelse sker efter overenskomsten mellem KL og BUPL og lønnen aftales i forhold til stillingens funktioner og dine kvalifikationer. I Hvidovre Kommune er der en generel politik om, at der på børne- og ungeområdet indhentes straffe- og børneattest samt 2 referencer. Din ansøgning: Sendes elektronisk Frist den 2. marts 2020. Samtalerne afholdes: 11. marts 2020 i dagtimerne. CV, uddannelsesbeviser og kopi af relevante bilag vedlægges ansøgningen.Vi søger pædagoger med passion for almenområdet og specialpædagogiske greb

Lidt om Cirklen:
  • Cirklens DNA er inklusion, og vi er gode til det!
  • Vi er en udviklingsorienteret institution. Vi er delt i 3 afdelinger. Vi er normeret til ca. 190 børn i alderen 0-6 år. Vi arbejder efter princippet ”Det nære i det store”.
  • Nærvær og fordybelse er vigtige elementer, og vi ser forskelligheder som en styrke.
  • Vi arbejder med tidlig forebyggende indsats og den styrkede pædagogiske læreplan er helt central for 2020.
Gita (AMR), Katrine, Anja (TR), Troels og Trine udtaler:
  • Vi har medbestemmelse og indflydelse. Frihed under ansvar.
  • Som pædagog bliver man udfordret og støttes i udvikling af både ledelsen og omgivelserne
  • Trivsel og faglighed går hånd i hånd for både børn og voksne.
  • Vi har god struktur, som fundament for at kunne følge børnene, og der er afsat rum med plads til refleksion og faglig sparring
  • Her er plads til forskellighed, og samtidig en ”rød tråd” for vores arbejde
Du kan få kvalificeret erfaring med:
  • Tværfagligt samarbejde
  • Uddannelse i forældresamarbejde
  • At arbejde med inklusion
  • Specialpædagogiske greb, sparring fra kollegaer
  • Vi hjælper dig på vej, hvis du er nyuddannet pædagog, med kompetente kollegaer og ledelse til guide
  • Der er en god stemning og humor i huset, vi støtter og bakker hinanden op.
Vi søger: Pædagoger/pædagogiske assistenter 30-37 timer med virke i henholdsvis vuggestue- og børnehaveafdelingen. Vi har 3 faste pædagogstillinger, og 3 stillinger i puljemidler. ”Cirklen har fået bevilget puljemidler. Formålet med puljen er at styrke kvaliteten i dagtilbuddets indsats for sårbare og udsatte børn (0-2 år). Vi har dermed fået mulighed for at ansætte flere pædagoger og pædagogiske assistenter. Ansættelsen i puljemidlerne sker på baggrund af bevillingen og i en treårig periode i 2020-2022, såfremt Folketinget tilslutter sig videreførelse af bevillingen på kommende finanslove.

Vil du være med på holdet? Så er du velkommen til evt. at kontakte os og få tilsendt en uddybende stillingsbeskrivelse, eller vi kan vise dig institutionen.

Spørg efter: Daglig leder: Sussi Kring eller Leder: Jette Lunddahl Telefonnr. til Cirklen: 72 48 83 84. Adresse: Høvedstensvej 48-50, 2650 Hvidovre. Tjek også gerne instagram: cirklen_hvidovre

Løn- og ansættelsesvilkår: Ansættelse sker efter overenskomsten mellem KL og BUPL og lønnen aftales i forhold til stillingens funktioner og dine kvalifikationer. I Hvidovre Kommune er der en generel politik om, at der på børne- og ungeområdet indhentes straffe- og børneattest samt 2 referencer.

Din ansøgning: Sendes elektronisk – Frist den 2. marts 2020.

Samtalerne afholdes: 11. marts 2020 i dagtimerne.

CV, uddannelsesbeviser og kopi af relevante bilag vedlægges ansøgningen.

Børnehuset CirklenHvidovre2020-02-19T00:00:002020-03-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Byen for børnene, det grønne og fællesskabet søger leder af Pædagogisk Psykologisk Rådgivning

PPR

Albertslund
I Albertslund Kommune er der fokus på: Udvikling af stærke børnefællesskaber Fortsat udvikling af tilbud, så børn i Albertslund får de rette udviklingsmuligheder I Albertslund Kommune tror vi på, at børn i udgangspunktet får det bedste liv ved at vo...
Indrykket:2. februar 2020

Faste vikarer - vær med til at sikre stabilitet på dagtilbud for borgere med autismespektrum-forstyrrelser

Habitus Holding ApS

Brøndby
Habitus Brøndby Er frihed i dit arbejdsliv vigtigt for dig? Har du lyst til at være en del af Habitus, hvor vi arbejder dedikeret på at yde høj faglig omsorg til vores borgere? Så er du måske vores nye vikar? Vi søger vikarer til vores dagtilbud Brø...
Indrykket:19. februar 2020

Børnehuset Rosenhøj søger en pædagog til vores vuggestue på 37 timer pr uge. Start til den 1.4.2020

Børnehuset Rosenhøj

Hvidovre
Vi søger vi en erfaren pædagog, der har mod på at bidrage til vores Børnehus. Om dig. Du vil gerne kunne være med til at gøre en forskel, og du brænder for at lære nyt og omsætte denne viden til konkret praksis i børnehuset. Du er nysgerrig på børne...
Indrykket:19. februar 2020

Vi søger pædagog til Børnehuset Oceanet

Børnehuset Oceanet

Hvidovre
Vil du være med til at videreudvikle vores pædagogiske praksis, og kan du lide at gå på arbejde for at gøre en forskel? Så er der nu mulighed for at søge en pædagogstilling på 37 timer i vuggestuegruppen i Oceanet i Hvidovre, hvor du vil blive en de...
Indrykket:19. februar 2020

Børnehuset Cirklen har fået tildelt ekstra midler

Børnehuset Cirklen

Hvidovre
Vi søger pædagoger med passion for almenområdet og specialpædagogiske greb Lidt om Cirklen: Cirklens DNA er inklusion, og vi er gode til det! Vi er en udviklingsorienteret institution. Vi er delt i 3 afdelinger. Vi er normeret til ca. 190 børn i ald...
Indrykket:19. februar 2020