Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du enhedslederen, der skal stå i spidsen for Rusmiddelbehandling Ørnevej?

Bliver du motiveret af et afvekslende, udviklende og udfordrende job i en ambitiøs og dynamisk organisation med gode muligheder for at være med til at præge udviklingen på misbrugsområdet i landets største kommune?
 
Så er her muligheden for at blive en del af et engageret lederteam, der består af kvalificerede og tværfagligt orienterede kolleger.  
 
Center for Rusmiddelbehandling København søger fra den 1. april 2019 en enhedsleder til Rusmiddelbehandling Ørnevej og Dagcenter Stæren.   
 
Om opgaven  
Som enhedsleder får du ansvaret for den daglige drift på Rusmiddelbehandling Ørnevej, hvor den daglige drift på Dagcenter Stæren varetages af en afdelingsleder, som refererer til dig. I samarbejde med afdelingslederen får du ansvaret for at tilrettelægge arbejdet på de to enheder således, at der kan ydes en struktureret sundheds- og socialfaglig indsats, der er i overensstemmelse med gældende faglige standarder.  
 
Du skal være god til at holde overblik, inspirere til udvikling og skabe resultater.  
 
Du vil sammen med de øvrige ledere på området have en afgørende rolle i forhold til at sikre udvikling og implementering af nye tiltag på området.  
 
Der er selvstændigt budget for begge enheder, som du bliver ansvarlig for.  
 
Vi forventer, at du 
  • har ledelseserfaring fra det socialfaglige eller sundhedsfaglige område  
  • har stor viden i forhold til det sociale område  
  • har beslutnings- og gennemslagskraft  
  • er udviklingsorienteret  
  • kan tage ansvar for enhedens budget  
  • er struktureret og kan sikre den daglige drift  
  • tager afsæt i en dialogbaseret og anerkendende tilgang  
  • har gode samarbejdsevner og godt humør  
Det er en fordel, hvis du har 
  • en social- eller sundhedsfaglig baggrund  
  • erfaring med arbejde i politisk styret organisation  
  • erfaring med indsatser på rusmiddelsområdet  
  • gennemført lederuddannelse  
Om os  
Rusmiddelbehandling Ørnevej og Dagcenter Stæren er en del af Center for Rusmiddelbehandling København i Socialforvaltningen i Københavns Kommune. Begge enheder er beliggende i Nordvest og tilbyder substitutionsbehandling til borgere med et forbrug af opioider. De to enheder hører under substitutionsområdet, der omfatter i alt otte enheder.  
 
Størstedelen af de borgere, der er tilknyttet Rusmiddelbehandling Ørnevej og Dagcenter Stæren modtager en helhedsorienteret psykosocial indsats kombineret med en sundhedsfaglig indsats, herunder medicinsk behandling. Der er aktuelt knapt 500 borgere tilknyttet de to enheder.  
 
En stor del af borgerne er i stabile forløb, og henter medicin enten dagligt eller en til to gange ugentligt. Borgerne har løbende kontakt med sundhedspersonale og læger, der er tilknyttet enheden.  
 
Om behandlingen 
Den socialfaglige behandling og indsats har fokus på at forbedre den enkeltes sociale forhold og er desuden familieorienteret. Det kan bl.a. være ved fastholdelse af bolig, fokus på beskæftigelse og netværk, herunder inddragelse af pårørende. Derudover tilbydes der gruppebehandling og individuelle samtaler med udgangspunkt i den kognitive tilgang og MI. De allermest udsatte borgere tilbydes desuden SKP støtte.  
 
Behandlingen tager udgangspunkt i borgernes ønsker og mål, herunder stoffri behandling såvel som stabilisering ved substitutionsbehandling.  
 
Rusmiddelbehandling Ørnevej varetager ligeledes en række specialiserede myndighedsopgaver, herunder visitation til rusmiddelbehandling, udarbejdelse af VUM ved eksempelvis boligindstillinger samt udarbejdelse af sociale handleplaner. Der er et tæt samarbejde med andre enheder i Socialforvaltningen.  
 
På Dagcenter Stæren er der mulighed for, at borgerne kan benytte huset i dagtimerne, hvor der udover behandling også er en café og tilbydes aktiviteter som fitness og forskellige kreative projekter, ligesom enheden har et band bestående af borgere, som øver ugentligt.  
 
Samlet set er der ansat 40 medarbejdere på begge enheder hovedsageligt med en sundheds- eller socialfaglig/pædagogisk baggrund.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Stillingen ønskes besat fra den 1. april 2019. Stillingen er på fuld tid, og ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst og efter principper om Ny Løn. Du refererer til områdechefen for området.  
 
Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte områdechef Finn Jensen på 6146 7926 eller enhedsleder Anne Kirstine Svanholt på 5180 2917.  
 
Du kan læse mere om Center for Rusmiddelbehandling København her: https://www.kk.dk/institution/center-rusmiddelbehandling-k%C3%B8benhavn
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 17. februar 2019 
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 22. og 26. februar 2019.  
 
Om Socialforvaltningen i Københavns Kommune  
Som del af Danmarks største kommune er det naturligt for os at have et højt fagligt ambitionsniveau og løbende udvikle kompetencer, metoder og indsatser. Vi arbejder fokuseret med god ledelse og dialog i organisationen, og vi har et godt arbejdsmiljø og et højt engagement blandt medarbejderne.  


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329944396Phoenix-40bd2ac512019-01-17T16:03:14.467Er du enhedslederen, der skal stå i spidsen for Rusmiddelbehandling Ørnevej?
Bliver du motiveret af et afvekslende, udviklende og udfordrende job i en ambitiøs og dynamisk organisation med gode muligheder for at være med til at præge udviklingen på misbrugsområdet i landets største kommune?
 
Så er her muligheden for at blive en del af et engageret lederteam, der består af kvalificerede og tværfagligt orienterede kolleger.  
 
Center for Rusmiddelbehandling København søger fra den 1. april 2019 en enhedsleder til Rusmiddelbehandling Ørnevej og Dagcenter Stæren.   
 
Om opgaven  
Som enhedsleder får du ansvaret for den daglige drift på Rusmiddelbehandling Ørnevej, hvor den daglige drift på Dagcenter Stæren varetages af en afdelingsleder, som refererer til dig. I samarbejde med afdelingslederen får du ansvaret for at tilrettelægge arbejdet på de to enheder således, at der kan ydes en struktureret sundheds- og socialfaglig indsats, der er i overensstemmelse med gældende faglige standarder.  
 
Du skal være god til at holde overblik, inspirere til udvikling og skabe resultater.  
 
Du vil sammen med de øvrige ledere på området have en afgørende rolle i forhold til at sikre udvikling og implementering af nye tiltag på området.  
 
Der er selvstændigt budget for begge enheder, som du bliver ansvarlig for.  
 
Vi forventer, at du 
  • har ledelseserfaring fra det socialfaglige eller sundhedsfaglige område  
  • har stor viden i forhold til det sociale område  
  • har beslutnings- og gennemslagskraft  
  • er udviklingsorienteret  
  • kan tage ansvar for enhedens budget  
  • er struktureret og kan sikre den daglige drift  
  • tager afsæt i en dialogbaseret og anerkendende tilgang  
  • har gode samarbejdsevner og godt humør  
Det er en fordel, hvis du har 
  • en social- eller sundhedsfaglig baggrund  
  • erfaring med arbejde i politisk styret organisation  
  • erfaring med indsatser på rusmiddelsområdet  
  • gennemført lederuddannelse  
Om os  
Rusmiddelbehandling Ørnevej og Dagcenter Stæren er en del af Center for Rusmiddelbehandling København i Socialforvaltningen i Københavns Kommune. Begge enheder er beliggende i Nordvest og tilbyder substitutionsbehandling til borgere med et forbrug af opioider. De to enheder hører under substitutionsområdet, der omfatter i alt otte enheder.  
 
Størstedelen af de borgere, der er tilknyttet Rusmiddelbehandling Ørnevej og Dagcenter Stæren modtager en helhedsorienteret psykosocial indsats kombineret med en sundhedsfaglig indsats, herunder medicinsk behandling. Der er aktuelt knapt 500 borgere tilknyttet de to enheder.  
 
En stor del af borgerne er i stabile forløb, og henter medicin enten dagligt eller en til to gange ugentligt. Borgerne har løbende kontakt med sundhedspersonale og læger, der er tilknyttet enheden.  
 
Om behandlingen 
Den socialfaglige behandling og indsats har fokus på at forbedre den enkeltes sociale forhold og er desuden familieorienteret. Det kan bl.a. være ved fastholdelse af bolig, fokus på beskæftigelse og netværk, herunder inddragelse af pårørende. Derudover tilbydes der gruppebehandling og individuelle samtaler med udgangspunkt i den kognitive tilgang og MI. De allermest udsatte borgere tilbydes desuden SKP støtte.  
 
Behandlingen tager udgangspunkt i borgernes ønsker og mål, herunder stoffri behandling såvel som stabilisering ved substitutionsbehandling.  
 
Rusmiddelbehandling Ørnevej varetager ligeledes en række specialiserede myndighedsopgaver, herunder visitation til rusmiddelbehandling, udarbejdelse af VUM ved eksempelvis boligindstillinger samt udarbejdelse af sociale handleplaner. Der er et tæt samarbejde med andre enheder i Socialforvaltningen.  
 
På Dagcenter Stæren er der mulighed for, at borgerne kan benytte huset i dagtimerne, hvor der udover behandling også er en café og tilbydes aktiviteter som fitness og forskellige kreative projekter, ligesom enheden har et band bestående af borgere, som øver ugentligt.  
 
Samlet set er der ansat 40 medarbejdere på begge enheder hovedsageligt med en sundheds- eller socialfaglig/pædagogisk baggrund.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Stillingen ønskes besat fra den 1. april 2019. Stillingen er på fuld tid, og ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst og efter principper om Ny Løn. Du refererer til områdechefen for området.  
 
Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte områdechef Finn Jensen på 6146 7926 eller enhedsleder Anne Kirstine Svanholt på 5180 2917.  
 
Du kan læse mere om Center for Rusmiddelbehandling København her: https://www.kk.dk/institution/center-rusmiddelbehandling-k%C3%B8benhavn
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 17. februar 2019 
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 22. og 26. februar 2019.  
 
Om Socialforvaltningen i Københavns Kommune  
Som del af Danmarks største kommune er det naturligt for os at have et højt fagligt ambitionsniveau og løbende udvikle kompetencer, metoder og indsatser. Vi arbejder fokuseret med god ledelse og dialog i organisationen, og vi har et godt arbejdsmiljø og et højt engagement blandt medarbejderne.  

2019-02-18T00:50:45.380 Bliver du motiveret af et afvekslende, udviklende og udfordrende job i en ambitiøs og dynamisk organisation med gode muligheder for at være med til at præge udviklingen på misbrugsområdet i landets største kommune? Så er her muligheden for at blive en del af et engageret lederteam, der består af kvalificerede og tværfagligt orienterede kolleger. Center for Rusmiddelbehandling København søger fra den 1. april 2019 en enhedsleder til Rusmiddelbehandling Ørnevej og Dagcenter Stæren. Om opgaven Som enhedsleder får du ansvaret for den daglige drift på Rusmiddelbehandling Ørnevej, hvor den daglige drift på Dagcenter Stæren varetages af en afdelingsleder, som refererer til dig. I samarbejde med afdelingslederen får du ansvaret for at tilrettelægge arbejdet på de to enheder således, at der kan ydes en struktureret sundheds- og socialfaglig indsats, der er i overensstemmelse med gældende faglige standarder. Du skal være god til at holde overblik, inspirere til udvikling og skabe resultater. Du vil sammen med de øvrige ledere på området have en afgørende rolle i forhold til at sikre udvikling og implementering af nye tiltag på området. Der er selvstændigt budget for begge enheder, som du bliver ansvarlig for. Vi forventer, at du har ledelseserfaring fra det socialfaglige eller sundhedsfaglige område har stor viden i forhold til det sociale område har beslutnings- og gennemslagskraft er udviklingsorienteret kan tage ansvar for enhedens budget er struktureret og kan sikre den daglige drift tager afsæt i en dialogbaseret og anerkendende tilgang har gode samarbejdsevner og godt humør Det er en fordel, hvis du har en social- eller sundhedsfaglig baggrund erfaring med arbejde i politisk styret organisation erfaring med indsatser på rusmiddelsområdet gennemført lederuddannelse Om os Rusmiddelbehandling Ørnevej og Dagcenter Stæren er en del af Center for Rusmiddelbehandling København i Socialforvaltningen i Københavns Kommune. Begge enheder er beliggende i Nordvest og tilbyder substitutionsbehandling til borgere med et forbrug af opioider. De to enheder hører under substitutionsområdet, der omfatter i alt otte enheder. Størstedelen af de borgere, der er tilknyttet Rusmiddelbehandling Ørnevej og Dagcenter Stæren modtager en helhedsorienteret psykosocial indsats kombineret med en sundhedsfaglig indsats, herunder medicinsk behandling. Der er aktuelt knapt 500 borgere tilknyttet de to enheder. En stor del af borgerne er i stabile forløb, og henter medicin enten dagligt eller en til to gange ugentligt. Borgerne har løbende kontakt med sundhedspersonale og læger, der er tilknyttet enheden. Om behandlingen Den socialfaglige behandling og indsats har fokus på at forbedre den enkeltes sociale forhold og er desuden familieorienteret. Det kan bl.a. være ved fastholdelse af bolig, fokus på beskæftigelse og netværk, herunder inddragelse af pårørende. Derudover tilbydes der gruppebehandling og individuelle samtaler med udgangspunkt i den kognitive tilgang og MI. De allermest udsatte borgere tilbydes desuden SKP støtte. Behandlingen tager udgangspunkt i borgernes ønsker og mål, herunder stoffri behandling såvel som stabilisering ved substitutionsbehandling. Rusmiddelbehandling Ørnevej varetager ligeledes en række specialiserede myndighedsopgaver, herunder visitation til rusmiddelbehandling, udarbejdelse af VUM ved eksempelvis boligindstillinger samt udarbejdelse af sociale handleplaner. Der er et tæt samarbejde med andre enheder i Socialforvaltningen. På Dagcenter Stæren er der mulighed for, at borgerne kan benytte huset i dagtimerne, hvor der udover behandling også er en café og tilbydes aktiviteter som fitness og forskellige kreative projekter, ligesom enheden har et band bestående af borgere, som øver ugentligt. Samlet set er der ansat 40 medarbejdere på begge enheder hovedsageligt med en sundheds- eller socialfaglig pædagogisk baggrund. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen ønskes besat fra den 1. april 2019. Stillingen er på fuld tid, og ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst og efter principper om Ny Løn. Du refererer til områdechefen for området. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte områdechef Finn Jensen på 6146 7926 eller enhedsleder Anne Kirstine Svanholt på 5180 2917. Du kan læse mere om Center for Rusmiddelbehandling København her: https: www.kk.dk institution center-rusmiddelbehandling-k C3 B8benhavn Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 17. februar 2019 Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 22. og 26. februar 2019. Om Socialforvaltningen i Københavns Kommune Som del af Danmarks største kommune er det naturligt for os at have et højt fagligt ambitionsniveau og løbende udvikle kompetencer, metoder og indsatser. Vi arbejder fokuseret med god ledelse og dialog i organisationen, og vi har et godt arbejdsmiljø og et højt engagement blandt medarbejderne.10Phoenix40bd2ac5101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=156031&DepartmentId=20830&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3437861Rusmiddelbehandling Ørnevej11Ørnevej 33A2400København NVDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent695880KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk1560310001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=40bd2ac5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=40bd2ac5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=40bd2ac5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=40bd2ac5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgMed et job indenfor Ledelse bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Leder lige noget for dig.12007991Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse360169248mediacenter@of.kk.dkDKDanmarkDKDanmark329986510Visionær fritidsinstitutionsleder til Kalvebod Fælled SkoleBasic Genopslag Dette er et job for den ambitiøse og nærværende leder, som sammen med skolens øvrige ledelse vil være med til at opbygge en organisation, der hviler på et stærkt fundament, hvor fokus i lærer- pædagogsamarbejdet er på barnets hele dag er det dig? På Kalvebod Fælled Skole søger vi pr. 1. juni 2019 en erfaren og visionær KKFO-leder (Københavns Kommunes Fritidsordning), der ser store muligheder i at være med til at opbygge en helt ny skole med tilhørende fritidsordning. Kalvebod Fælled Skole er en helt ny skole under opbygning, og selve skolebygningen stod klar i sommeren 2018. Skolen ligger tæt på skønne naturområder ved Kalvebod Fælled, og den har et særligt fokus på idræt og bevægelse. Dette afspejler sig både i børnenes skole- og fritidsliv og i selve den nye skolebygnings udformning og arkitektur. I dette skoleår består skolen af tre 0. klasser, tre 1. klasser, to 2. klasser, to 3. klasser og to 4. klasser. På Kalvebod Fælled Skole arbejder lærere og pædagoger fra KKFOen tæt sammen i teams og er fælles om ansvaret for at skabe trivsel og udvikling i barnets hele dag. Vi leder derfor efter en KKFO-leder, der ligesom resten af de ansatte ser, at lærernes og pædagogernes fagligheder komplimenterer og understøtter hinanden, og at begge fagligheder i et samspil skaber den allerbedste ramme for gode, trygge og lærerige dage for børnene. En ramme, der på sigt skal danne grundlag for et godt voksenliv for vores børn. Vi forventer, at du er uddannet pædagog og har solid ledelseserfaring, gerne suppleret med relevant efteruddannelse, f.eks. diplom i ledelse: du lægger særlig vægt på synlig, tillidsfuld personaleledelse, pædagogisk udvikling og et tæt samarbejde med forældre og andre interessenter er en pædagogisk inspirator: du skal med faglig og professionel, pædagogisk indsigt og viden være inspirator og igangsætter, for at KKFOens børn får et godt og spændende fritidsliv med tæt kobling til deres skoleliv og skolens fokus på motion og idræt er en dygtig personaleleder: du skal have en god forståelse for andre mennesker, du skal kunne motivere, inspirere og anerkende personalets forskellige faglige kompetencer og fastholde og rammesætte et tilbagevendende fokus på den pædagogiske kerneopgave er modig, ser muligheder og brænder for at bidrage til skolens og KKFO ens opbygning og udvikling ser et tæt og tillidsfuldt forældresamarbejde som en forudsætning for et godt pædagogisk arbejde: du skal prioritere et godt samarbejde med vores forældre, hvor inddragelse og løbende kommunikation er nøgleordene, og hvor der åbent lyttes til ris, ros, begejstring og bekymringer, og hvor der handles aktivt på relevant kritik er indstillet på, at børnetid i KKFOen fylder en del og kan se de muligheder, der ligger i at være helt tæt på det pædagogiske arbejde i det daglige er indstillet på, at ansvaret for børnesager deles ligeligt i ledelsesteamet kan arbejde selvstændigt, i fællesskaber og håndtere sårbare samtaler hensigtsmæssigt og empatisk respekterer de trædesten, der allerede er lagt, herunder skolens værdigrundlag, og samtidig ikke er bange for at udvikle og sætte dit eget præg på skolen og fritidsordningen er struktureret og følger tingene til dørs er lyttende og rummelig og kan se tingene fra den humoristiske side og har et positivt livssyn På Kalvebod Fælled Skole kan vi tilbyde en positiv, engageret og international forældrekreds og skolebestyrelse en åben, udviklingsorienteret og positiv personalegruppe med pionérånd og stor lyst til at være med til at skabe en helt ny skole og fritidsordning en god atmosfære i personalegruppen og i lederteamet faglige og personlige udfordringer en arbejdsplads, hvor hjælpsomhed og det gode fællesskab er i højsædet en flok glade Ørestadsbørn, for hvem din indsats som KKFO-leder gør en forskel et arbejdsfællesskab, hvor opgaver løses med overskud og humor et tæt samarbejde med KKFOen på Ørestad Skole samt daginstitutionerne og fritidscenteret i Ørestad Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til Ny Løn og gældende overenskomst. Ansættelse ønskes pr. 1. juni 2019 eller snarest derefter. I forbindelse med ansættelsen indhenter vi straffe- og børneattester samt referencer. Københavns Kommune har en ligestillingspolitik, der skal sikre, at arbejdspladserne afspejler befolkningssammensætningen i kommunen, samt at ligestillingen mellem kvinder og mænd fremmes. Du er velkommen til at kontakte skoleleder Maria Bælum på 8256 6990 for yderligere information. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 22. april 2019 Vi indkalder til samtaler tirsdag den 23. april, og vi afholder samtalerne torsdag den 25. april (1. runde) og tirsdag den 30. april (2. runde) om eftermiddagen.
Genopslag
 
Dette er et job for den ambitiøse og nærværende leder, som sammen med skolens øvrige ledelse vil være med til at opbygge en organisation, der hviler på et stærkt fundament, hvor fokus i lærer-/pædagogsamarbejdet er på barnets hele dag – er det dig?
 
På Kalvebod Fælled Skole søger vi pr. 1. juni 2019 en erfaren og visionær KKFO-leder (Københavns Kommunes Fritidsordning), der ser store muligheder i at være med til at opbygge en helt ny skole med tilhørende fritidsordning.  
 
Kalvebod Fælled Skole er en helt ny skole under opbygning, og selve skolebygningen stod klar i sommeren 2018.   
 
Skolen ligger tæt på skønne naturområder ved Kalvebod Fælled, og den har et særligt fokus på idræt og bevægelse. Dette afspejler sig både i børnenes skole- og fritidsliv og i selve den nye skolebygnings udformning og arkitektur.
 
I dette skoleår består skolen af tre 0. klasser, tre 1. klasser, to 2. klasser, to 3. klasser og to 4. klasser.
 
På Kalvebod Fælled Skole arbejder lærere og pædagoger fra KKFOen tæt sammen i teams og er fælles om ansvaret for at skabe trivsel og udvikling i barnets hele dag.
 
Vi leder derfor efter en KKFO-leder, der ligesom resten af de ansatte ser, at lærernes og pædagogernes fagligheder komplimenterer og understøtter hinanden, og at begge fagligheder i et samspil skaber den allerbedste ramme for gode, trygge og lærerige dage for børnene. En ramme, der på sigt skal danne grundlag for et godt voksenliv for vores børn.  
 
Vi forventer, at du
  • er uddannet pædagog og har solid ledelseserfaring, gerne suppleret med relevant efteruddannelse, f.eks. diplom i ledelse: du lægger særlig vægt på synlig, tillidsfuld personaleledelse, pædagogisk udvikling og et tæt samarbejde med forældre og andre interessenter
  • er en pædagogisk inspirator: du skal med faglig og professionel, pædagogisk indsigt og viden være inspirator og igangsætter, for at KKFOens børn får et godt og spændende fritidsliv med tæt kobling til deres skoleliv og skolens fokus på motion og idræt
  • er en dygtig personaleleder: du skal have en god forståelse for andre mennesker, du skal kunne motivere, inspirere og anerkende personalets forskellige faglige kompetencer og fastholde og rammesætte et tilbagevendende fokus på den pædagogiske kerneopgave
  • er modig, ser muligheder og brænder for at bidrage til skolens og KKFO'ens opbygning og udvikling
  • ser et tæt og tillidsfuldt forældresamarbejde som en forudsætning for et godt pædagogisk arbejde: du skal prioritere et godt samarbejde med vores forældre, hvor inddragelse og løbende kommunikation er nøgleordene, og hvor der åbent lyttes til ris, ros, begejstring og bekymringer, og hvor der handles aktivt på relevant kritik
  • er indstillet på, at børnetid i KKFOen fylder en del og kan se de muligheder, der ligger i at være helt tæt på det pædagogiske arbejde i det daglige
  • er indstillet på, at ansvaret for børnesager deles ligeligt i ledelsesteamet
  • kan arbejde selvstændigt, i fællesskaber og håndtere sårbare samtaler hensigtsmæssigt og empatisk 
  • respekterer de trædesten, der allerede er lagt, herunder skolens værdigrundlag, og samtidig ikke er bange for at udvikle og sætte dit eget præg på skolen og fritidsordningen 
  • er struktureret og følger tingene til dørs 
  • er lyttende og rummelig og kan se tingene fra den humoristiske side og har et positivt livssyn
På Kalvebod Fælled Skole kan vi tilbyde
  • en positiv, engageret og international forældrekreds og skolebestyrelse 
  • en åben, udviklingsorienteret og positiv personalegruppe med pionérånd og stor lyst til at være med til at skabe en helt ny skole og fritidsordning  
  • en god atmosfære i personalegruppen og i lederteamet  
  • faglige og personlige udfordringer  
  • en arbejdsplads, hvor hjælpsomhed og det gode fællesskab er i højsædet  
  • en flok glade Ørestadsbørn, for hvem din indsats som KKFO-leder gør en forskel  
  • et arbejdsfællesskab, hvor opgaver løses med overskud og humor  
  • et tæt samarbejde med KKFOen på Ørestad Skole samt daginstitutionerne og fritidscenteret i Ørestad
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til Ny Løn og gældende overenskomst.
Ansættelse ønskes pr. 1. juni 2019 eller snarest derefter.
 
I forbindelse med ansættelsen indhenter vi straffe- og børneattester samt referencer.   
 
Københavns Kommune har en ligestillingspolitik, der skal sikre, at arbejdspladserne afspejler befolkningssammensætningen i kommunen, samt at ligestillingen mellem kvinder og mænd fremmes.  
 
Du er velkommen til at kontakte skoleleder Maria Bælum på 8256 6990 for yderligere information.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 22. april 2019
Vi indkalder til samtaler tirsdag den 23. april, og vi afholder samtalerne torsdag den 25. april (1. runde) og tirsdag den 30. april (2. runde) om eftermiddagen.
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngFritidsinstitutionen ved Kalvebod Fælled SkoleKøbenhavn S2019-03-28T18:00:57.1002019-04-22T00:00:00
329999519Stærk tilbudsleder til botilbud for yngre voksne i Center NørrebroBasic Københavns Kommune, Center Nørrebro søger en faglig, ledelsesmæssig og organisatorisk stærk tilbudsleder til Borgervænget et paragraf 107 tilbud for yngre voksne mellem 18 og 30 år. Hvem er vi? Borgervænget er et specialiseret tilbud for yngre voksne mellem 18 og 30 år, hvor flere har dobbeltproblematik (psykiatrisk lidelse og samtidigt brug af rusmiddel). På tilbuddet er ansat ca. 20 medarbejdere med forskellige social- og sundhedsfaglige uddannelsesbaggrunde samt en afdelingsleder og p.t. en konstitueret tilbudsleder. Borgervænget er fra den 1. januar 2019 åbnet som nyt specialiseret tilbud, hvorfor halvdelen af medarbejdergruppen er nyansatte. Tilbuddet bærer præg af pionerånd og udviklingsfokus, hvor mange af beboerne er og bliver nye indflyttere. Borgervænget indgår som en del af det samlede ungeområde i Center Nørrebro, som inkluderer fire døgntilbud og to udekørende mobilteams, som alle dækker forskellige specialområder, både psykotiske, ikke-psykotiske og område for spiseforstyrrelser. Ungeområdet er ved at reorganiseres med en overordnet tilbudsleder, som skal sikre sammenhængskraft og tæt samarbejde på tværs af de forskellige ungeenheder. Borgervænget står dertil overfor udvidelse medio 2020, hvor tilbuddet udvides med yderligere 17 pladser. Center Nørrebro består udover ungeområdet af flere andre socialpsykiatriske tilbud. Du kan læse mere om Center Nørrebro på vores hjemmeside: https: centernorrebro.kk.dk . Hvem søger vi? Vi forventer, at vores kommende tilbudsleder er en stærk og erfaren leder, der kan navigere i forandring, følge tiltag til dørs, er stærk i udviklingsarbejde og har stærke kommunikative evner. Dertil skal vores kommende leder have solid erfaring indenfor det socialpsykiatriske område, relevant faglig uddannelse og lederuddannelse på diplomniveau. Vores forventninger til vores nye leder: Vi forventer, at du: er stærk i drift- og økonomistyring kan dokumentere resultater med udviklingsarbejde herunder i implementerings- og forankringsprocesser og kan følge processer til dørs er stærk i skriftlig og mundtlig kommunikation har erfaring med forandringsledelse har erfaring med organisations- og kulturarbejde, herunder med positive resultater har gode samarbejdsevner og er god til ledelsessupport er arbejdsom og kan håndtere et til tider stort arbejdspres er en stærk personaleleder, der kan balancere sikker drift med god trivsel Som tilbudsleder vil du samlet set få ansvaret for at sikre en høj faglighed, god økonomistyring og ressourceudnyttelse og god trivsel på Borgervænget. Samarbejdspartnere: Du bliver en del af en ledergruppe i Center Nørrebro på 12 tilbudsledere. Dertil vil du arbejde sammen med Center Nørrebros konsulentgruppe udviklingsstab på tre personer og samarbejde med centerledelse, administration, øvrige tilbudsledere og afdelingsledere og øvrige samarbejdspartnere i Borgercenter Voksne. Løn- og ansættelsesvilkår: Løn er efter forhandling. Tiltrædelse er hurtigst muligt. Værd at vide: Socialpsykiatrien i København er organiseret i fire centre, hvoraf Center Nørrebro udgør det ene center. Center Nørrebro har ca. 300 medarbejdere og en årlig budgetramme på ca. 130 mia. kr. Center Nørrebro ledes af en centerchef som i tæt samspil med udviklingschef, stab, øvrige ledere, medarbejdere og brugere i centret driver og udvikler centret. Administration, stab og centerledelsen har aktuelt til huse i Thorupsgade på Nørrebro, men flytter til andre lokaler medio 2019. Yderligere information: Du er velkommen til at kontakte overordnet tilbudsleder Jesper Harbo Caspersen på 2156 9267 og høre nærmere om stillingen. Der indhentes straffeattest i forbindelse med en ansættelse. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 22. april 2019 Der afholdes ansættelsessamtaler mandag den 29. april 2019.
Københavns Kommune, Center Nørrebro søger en faglig, ledelsesmæssig og organisatorisk stærk tilbudsleder til Borgervænget – et paragraf 107 tilbud for yngre voksne mellem 18 og 30 år.
 
Hvem er vi?
Borgervænget er et specialiseret tilbud for yngre voksne mellem 18 og 30 år, hvor flere har dobbeltproblematik (psykiatrisk lidelse og samtidigt brug af rusmiddel). På tilbuddet er ansat ca. 20 medarbejdere med forskellige social- og sundhedsfaglige uddannelsesbaggrunde samt en afdelingsleder og p.t. en konstitueret tilbudsleder.
 
Borgervænget er fra den 1. januar 2019 åbnet som nyt specialiseret tilbud, hvorfor halvdelen af medarbejdergruppen er nyansatte. Tilbuddet bærer præg af pionerånd og udviklingsfokus, hvor mange af beboerne er og bliver nye indflyttere.
 
Borgervænget indgår som en del af det samlede ungeområde i Center Nørrebro, som inkluderer fire døgntilbud og to udekørende mobilteams, som alle dækker forskellige specialområder, både psykotiske, ikke-psykotiske og område for spiseforstyrrelser. Ungeområdet er ved at reorganiseres med en overordnet tilbudsleder, som skal sikre sammenhængskraft og tæt samarbejde på tværs af de forskellige ungeenheder.
Borgervænget står dertil overfor udvidelse medio 2020, hvor tilbuddet udvides med yderligere 17 pladser.
 
Center Nørrebro består udover ungeområdet af flere andre socialpsykiatriske tilbud. Du kan læse mere om Center Nørrebro på vores hjemmeside: https://centernorrebro.kk.dk/.   
 
Hvem søger vi?
Vi forventer, at vores kommende tilbudsleder er en stærk og erfaren leder, der kan navigere i forandring, følge tiltag til dørs, er stærk i udviklingsarbejde og har stærke kommunikative evner. Dertil skal vores kommende leder have solid erfaring indenfor det socialpsykiatriske område, relevant faglig uddannelse og lederuddannelse på diplomniveau.
 
Vores forventninger til vores nye leder:
Vi forventer, at du:
  • er stærk i drift- og økonomistyring
  • kan dokumentere resultater med udviklingsarbejde herunder i implementerings- og forankringsprocesser og kan følge processer til dørs
  • er stærk i skriftlig og mundtlig kommunikation
  • har erfaring med forandringsledelse
  • har erfaring med organisations- og kulturarbejde, herunder med positive resultater
  • har gode samarbejdsevner og er god til ledelsessupport
  • er arbejdsom og kan håndtere et til tider stort arbejdspres
  • er en stærk personaleleder, der kan balancere sikker drift med god trivsel
Som tilbudsleder vil du samlet set få ansvaret for at sikre en høj faglighed, god økonomistyring og ressourceudnyttelse og god trivsel på Borgervænget.
 
Samarbejdspartnere:
Du bliver en del af en ledergruppe i Center Nørrebro på 12 tilbudsledere. Dertil vil du arbejde sammen med Center Nørrebros konsulentgruppe/udviklingsstab på tre personer og samarbejde med centerledelse, administration, øvrige tilbudsledere og afdelingsledere og øvrige samarbejdspartnere i Borgercenter Voksne.
 
Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn er efter forhandling.
Tiltrædelse er hurtigst muligt.
 
Værd at vide: 
Socialpsykiatrien i København er organiseret i fire centre, hvoraf Center Nørrebro udgør det ene center. Center Nørrebro har ca. 300 medarbejdere og en årlig budgetramme på ca. 130 mia. kr. 
Center Nørrebro ledes af en centerchef som i tæt samspil med udviklingschef, stab, øvrige ledere, medarbejdere og brugere i centret driver og udvikler centret. Administration, stab og centerledelsen har aktuelt til huse i Thorupsgade på Nørrebro, men flytter til andre lokaler medio 2019. 
 
Yderligere information:
Du er velkommen til at kontakte overordnet tilbudsleder Jesper Harbo Caspersen på 2156 9267 og høre nærmere om stillingen.
 
Der indhentes straffeattest i forbindelse med en ansættelse.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 22. april 2019
Der afholdes ansættelsessamtaler mandag den 29. april 2019.
 
 
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBotilbuddet BorgervængetKøbenhavn Ø2019-04-03T12:00:09.4602019-04-22T00:00:00
329999867Pædagogisk leder til 100 MeterskovenBasic Genopslag Er du en anerkendende, tydelig og empatisk leder, og vil du arbejde i en institution med grøn profil? Klynge C Østerbro Indre By Kongeriget ved Søerne søger en pædagogisk leder til 100 Meterskoven. 100 Meterskoven 100 Meterskoven, der er en integreret vuggestue og udflytterbørnehave, er en del af fællesskabet i Klynge IBØ C, der består af syv integrerede 0-5 års institutioner beliggende i Indre By Indre Østerbro. Du får hos os et stærkt og velfunderet pædagogisk værdigrundlag og en klar holdning til hvad det gode børneliv er en medarbejdergruppe med stort fagligt engagement, drivkraft og masser af hjerteblod et ledelsesteam som har et tæt samarbejde på tværs af enheder en ressourcestærk og engageret forældregruppe Vuggestueafdelingen er beliggende på Indre Østerbro og har 44 børn fordelt på fire stuer med en stor legeplads. Udflytterafdelingen har 55 børnehavebørn fordelt på to stuer, og kører hver dag til et af Danmarks smukkeste natur og skovområder. Vuggestuen og børnehaven åbner og lukker sammen i lokalerne på Østerbro, hvilket er med til at styrke samarbejdet på tværs af afdelingerne. Læs mere om 100 Meterskoven her: https: nemboern.kbhbarn.kk.dk FrontEnd.aspx?id 725076 Læs mere om Klynge IBØ C her: http: indreby-oesterbroc.kbhbarn.kk.dk FrontEnd.aspx?id 4186971 Vores forventninger til dig er, at du bliver motiveret af at gå forrest, være inspirator og du kan forene engagement, vilje og stærke meninger i et fagligt fællesskab med plads til forskellighed har en naturlig pondus med en åben, synlig og anerkendende ledelsesstil, hvor du med respekt for de givne rammer formår at skabe motivation og energi i arbejdet, og kan understøtte personalets initiativer i dit børnesyn vægter krop, bevægelse, natur og udeliv som en naturlig del af dit pædagogiske værdigrundlag og har visioner og lyst til løbende at videreudvikle dette i tæt samarbejde med personalet er med til at bibeholde og videreudvikle et allerede velfungerende arbejdsmiljø hvor Trio-samarbejdet og MED-aftalen prioriteres højt har fokus på det gode forældrepartnerskab vil indgå i Klynge IBØ Cs klyngeledelsesteam og med udgangspunkt i klyngen vil arbejde tæt sammen med klyngeleder og fem pædagogisk lederkolleger Du har sat dig ind i og bevidst vil arbejde med de mål, vi alle arbejder for i København: Børne- og Ungdomsforvaltningens klyngeledelsesprofil: http: nemboern.kbhbarn.kk.dk FrontEnd.aspx?id 6321930 Mål og forventninger i BUFs pædagogiske pejlemærker: https: nemboern.kbhbarn.kk.dk FrontEnd.aspx?id 16145178 Mål og forventninger i ny styrket læreplan: https: nemboern.kbhbarn.kk.dk FrontEnd.aspx?id 16145374 Du evner at omsætte betydningen af de overordnede politiske og økonomiske mål og krav til klyngen og 100 Meterskoven og at omsætte disse til konkrete og bæredygtige pædagogiske handlinger. Du forstår at samarbejde på tværs af organisationen og kan skabe relationer med relevante samarbejdspartnere internt og eksternt i organisationen. Du har en uddannelsesmæssig baggrund som pædagog gerne med overbygningen Diplom i ledelse . Kendskab til Børne- og Ungdomsforvaltningen, København, er en fordel men ikke et krav. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsesområdet er Københavns Kommune. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved en eventuel ansættelse indhentes straffe- og børneattest og tages referencer. Mere information Yderligere oplysninger kan fås og rundvisninger planlægges hos: Honningkrukken (Vuggestueafdelingen) Stine Hoffgaard Møller på 4128 8004. Peters Hus (Udflytterbørnehaven) Sandra Nielsen på 4649 6275. Oplysninger om klyngen kan få hos klyngeleder Liv Underdal på 2927 9093. Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis. Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 23. april 2019 Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 29. april 2019 fra sen eftermiddag.
Genopslag
 
Er du en anerkendende, tydelig og empatisk leder, og vil du arbejde i en institution med grøn profil?
 
Klynge C Østerbro/Indre By – Kongeriget ved Søerne – søger en pædagogisk leder til 100 Meterskoven.   
 
100 Meterskoven  
100 Meterskoven, der er en integreret vuggestue og udflytterbørnehave, er en del af fællesskabet i Klynge IBØ C, der består af syv integrerede 0-5 års institutioner beliggende i Indre By/Indre Østerbro.  
 
Du får hos os 
  • et stærkt og velfunderet pædagogisk værdigrundlag og en klar holdning til hvad det gode børneliv er 
  • en medarbejdergruppe med stort fagligt engagement, drivkraft og masser af hjerteblod
  • et ledelsesteam som har et tæt samarbejde på tværs af enheder
  • en ressourcestærk og engageret forældregruppe 
Vuggestueafdelingen er beliggende på Indre Østerbro og har 44 børn fordelt på fire stuer med en stor legeplads. Udflytterafdelingen har 55 børnehavebørn fordelt på to stuer, og kører hver dag til et af Danmarks smukkeste natur og skovområder.  
 
Vuggestuen og børnehaven åbner og lukker sammen i lokalerne på Østerbro, hvilket er med til at styrke samarbejdet på tværs af afdelingerne.  
 
Vores forventninger til dig er, at du 
  • bliver motiveret af at gå forrest, være inspirator og du kan forene engagement, vilje og stærke meninger i et fagligt fællesskab med plads til forskellighed
  • har en naturlig pondus med en åben, synlig og anerkendende ledelsesstil, hvor du med respekt for de givne rammer formår at skabe motivation og energi i arbejdet, og kan understøtte personalets initiativer
  • i dit børnesyn vægter krop, bevægelse, natur og udeliv som en naturlig del af dit pædagogiske værdigrundlag og har visioner og lyst til løbende at videreudvikle dette i tæt samarbejde med personalet
  • er med til at bibeholde og videreudvikle et allerede velfungerende arbejdsmiljø hvor Trio-samarbejdet og MED-aftalen prioriteres højt
  • har fokus på det gode forældrepartnerskab
  • vil indgå i Klynge IBØ Cs klyngeledelsesteam og med udgangspunkt i klyngen vil arbejde tæt sammen med klyngeleder og fem pædagogisk lederkolleger 
Du har sat dig ind i og bevidst vil arbejde med de mål, vi alle arbejder for i København:   
Børne- og Ungdomsforvaltningens klyngeledelsesprofil:  
Mål og forventninger i BUFs pædagogiske pejlemærker:  
Mål og forventninger i ny styrket læreplan:  
 
Du evner at omsætte betydningen af de overordnede politiske og økonomiske mål og krav til klyngen og 100 Meterskoven og at omsætte disse til konkrete og bæredygtige pædagogiske handlinger. Du forstår at samarbejde på tværs af organisationen og kan skabe relationer med relevante samarbejdspartnere internt og eksternt i organisationen. Du har en uddannelsesmæssig baggrund som pædagog – gerne med overbygningen ”Diplom i ledelse”.   
 
Kendskab til Børne- og Ungdomsforvaltningen, København, er en fordel – men ikke et krav.   
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsesområdet er Københavns Kommune. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved en eventuel ansættelse indhentes straffe- og børneattest og tages referencer.    
 
Mere information
Yderligere oplysninger kan fås og rundvisninger planlægges hos:  
Honningkrukken (Vuggestueafdelingen) Stine Hoffgaard Møller på 4128 8004.
Peters Hus (Udflytterbørnehaven) Sandra Nielsen på 4649 6275.   
Oplysninger om klyngen kan få hos klyngeleder Liv Underdal på 2927 9093.   
 
Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 23. april 2019  
Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 29. april 2019 fra sen eftermiddag.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.png100 MeterskovenKøbenhavn Ø2019-04-03T16:00:16.8172019-04-23T00:00:00
330002344Enhedsleder til heroinbehandling på specialenheden ValmuenBasic Center for Rusmiddelbehandling København søger en enhedsleder til Valmuen, der er en specialenhed for lægeordineret heroinbehandling. Center for Rusmiddelbehandling København er en del af Socialforvaltningen i Københavns Kommune og er Danmarks største center for rusmiddelbehandling. Centret behandler knap 3.000 borgere, og der er ansat ca. 330 medarbejdere og ca. 20 chefer afdelingsledere. Specialenheden Valmuen Behandlingen med lægeordineret heroin blev iværksat marts 2010. Enheden er placeret i lyse og behagelige lokaler i Københavns Nordvestkvarter. Målgruppen for behandling med Lægeordineret heroin er personer, der trods konventionel substitutionsbehandling fortsat har et misbrug af heroin. En stor del af brugerne har komplekse psykosociale og medicinske problemer. For at kunne yde effektiv, målrettet og professionel hjælp for disse brugere er der ansat såvel sundhedsfagligt som pædagogfagligt personale. Behandlingsarbejdet er helhedsorienteret og omfatter stabiliserende medikamentel behandling med heroin og metadon og psykosocial behandling efter servicelovens § 101. Der er aktuelt 63 borgere indskrevet i behandling. Personalet består af ca. 20 sundhedsfaglige eller socialfaglige medarbejdere. Stillingen som enhedsleder Som enhedsleder får du ansvaret for enhedens daglige drift. Du får ansvaret for at tilrettelægge arbejdet således, at der kan ydes en struktureret indsats, der er i overensstemmelse med gældende faglige standarder. Du skal være god til at holde overblik, inspirere til udvikling og skabe resultater. Du vil arbejde tæt sammen med afdelingslederen og den koordinerende sygeplejerske. Enhedslederen indgår i den samlede ledergruppe i Center for Rusmiddelbehandling København og refererer til områdechefen på området. Du vil sammen med de øvrige ledere have en afgørende rolle i forhold til at sikre udvikling og implementering af nye tiltag på området. Der er selvstændigt budget for enheden, som du bliver ansvarlig for. Vi forventer, at du har en sundhedsfaglig uddannelsesbaggrund og ledelseserfaring har erfaring med eller kendskab til stof- og eller alkoholbehandling kan varetage den daglige planlægning og arbejdstilrettelæggelse, herunder vagtplan, vikardækning mv. er synlig og tydelig for brugere og personale i det daglige behandlingsmiljø kan være en fagligt stærk sparringspartner for personalet i forbindelse med den psykosociale og sundhedsfaglige behandling kan bidrage til at sikre sammenhængskraft i den helhedsorienterede og tværfaglige behandling tager afsæt i en dialogbaseret og anerkendende tilgang kan bidrage til den fortsatte udvikling af tilbuddet er loyal, har gode samarbejdsevner og godt humør er rummelig i forhold til målgruppen Følgende kvalifikationer er en fordel, men ikke et krav Erfaring med arbejdstids- og vagtplanlægning Erfaring med psykosocial rusmiddelbehandling indenfor MI og kognitiv metode Erfaring med miljøterapi og kontaktpersonfunktionen Erfaring med low arousal Erfaring med og kompetencer i forhold til at udarbejde behandlingsplaner Erfaring indenfor psykiatriområdet Vi kan tilbyde En plads i et engageret lederteam Et spændende og selvstændigt job med udstrakt kompetence og ansvar Et dynamisk og udviklingsorienteret behandlingstilbud, som du er med til at præge Et spændende arbejde med mange alsidige opgaver og inspirerende tværfagligt samarbejde Medarbejdere, der har lysten og viljen til at styrke Specialenheden Valmuen Ansættelsesvilkår Stillingen ønskes besat pr. 1. juli 2019. Stillingen er på fuld tid, og ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst og efter principper om Ny Løn. Du refererer til områdechefen for området. Yderligere information Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til områdechef Finn Jensen på 6146 7926 eller afdelingsleder Louise de Aquino Enevoldsen på 3045 4603. Du kan læse mere om Center for Rusmiddelbehandling København ved at følge linket: https: rusmiddelbehandling.kk.dk . Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 12. maj 2019 Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 20. maj og evt. 27. maj. Om Socialforvaltningen i Københavns Kommune Som del af Danmarks største kommune er det naturligt for os at have et højt fagligt ambitionsniveau og løbende udvikle kompetencer, metoder og indsatser. Vi arbejder fokuseret med god ledelse og dialog i organisationen, og vi har et godt arbejdsmiljø og et højt engagement blandt medarbejderne.
Center for Rusmiddelbehandling København søger en enhedsleder til Valmuen, der er en specialenhed for lægeordineret heroinbehandling.
 
Center for Rusmiddelbehandling København er en del af Socialforvaltningen i Københavns Kommune og er Danmarks største center for rusmiddelbehandling. Centret behandler knap 3.000 borgere, og der er ansat ca. 330 medarbejdere og ca. 20 chefer/afdelingsledere.  
 
Specialenheden Valmuen  
Behandlingen med lægeordineret heroin blev iværksat marts 2010. Enheden er placeret i lyse og behagelige lokaler i Københavns Nordvestkvarter.  
Målgruppen for behandling med Lægeordineret heroin er personer, der trods konventionel substitutionsbehandling fortsat har et misbrug af heroin. En stor del af brugerne har komplekse psykosociale og medicinske problemer. For at kunne yde effektiv, målrettet og professionel hjælp for disse brugere er der ansat såvel sundhedsfagligt som pædagogfagligt personale.
 
Behandlingsarbejdet er helhedsorienteret og omfatter stabiliserende medikamentel behandling med heroin og metadon og psykosocial behandling efter servicelovens § 101.  
Der er aktuelt 63 borgere indskrevet i behandling. Personalet består af ca. 20 sundhedsfaglige eller socialfaglige medarbejdere.  
 
Stillingen som enhedsleder  
Som enhedsleder får du ansvaret for enhedens daglige drift. Du får ansvaret for at tilrettelægge arbejdet således, at der kan ydes en struktureret indsats, der er i overensstemmelse med gældende faglige standarder.  
Du skal være god til at holde overblik, inspirere til udvikling og skabe resultater.  
Du vil arbejde tæt sammen med afdelingslederen og den koordinerende sygeplejerske.  
 
Enhedslederen indgår i den samlede ledergruppe i Center for Rusmiddelbehandling København og refererer til områdechefen på området. Du vil sammen med de øvrige ledere have en afgørende rolle i forhold til at sikre udvikling og implementering af nye tiltag på området.  
Der er selvstændigt budget for enheden, som du bliver ansvarlig for.  
 
Vi forventer, at du  
  • har en sundhedsfaglig uddannelsesbaggrund og ledelseserfaring  
  • har erfaring med eller kendskab til stof- og/eller alkoholbehandling  
  • kan varetage den daglige planlægning og arbejdstilrettelæggelse, herunder vagtplan, vikardækning mv.  
  • er synlig og tydelig for brugere og personale i det daglige behandlingsmiljø  
  • kan være en fagligt stærk sparringspartner for personalet i forbindelse med den psykosociale og sundhedsfaglige behandling  
  • kan bidrage til at sikre sammenhængskraft i den helhedsorienterede og tværfaglige behandling  
  • tager afsæt i en dialogbaseret og anerkendende tilgang  
  • kan bidrage til den fortsatte udvikling af tilbuddet  
  • er loyal, har gode samarbejdsevner og godt humør  
  • er rummelig i forhold til målgruppen 
Følgende kvalifikationer er en fordel, men ikke et krav  
  • Erfaring med arbejdstids- og vagtplanlægning  
  • Erfaring med psykosocial rusmiddelbehandling indenfor MI og kognitiv metode  
  • Erfaring med miljøterapi og kontaktpersonfunktionen  
  • Erfaring med low arousal  
  • Erfaring med og kompetencer i forhold til at udarbejde behandlingsplaner  
  • Erfaring indenfor psykiatriområdet 
Vi kan tilbyde  
  • En plads i et engageret lederteam  
  • Et spændende og selvstændigt job med udstrakt kompetence og ansvar  
  • Et dynamisk og udviklingsorienteret behandlingstilbud, som du er med til at præge  
  • Et spændende arbejde med mange alsidige opgaver og inspirerende tværfagligt samarbejde  
  • Medarbejdere, der har lysten og viljen til at styrke Specialenheden Valmuen   
Ansættelsesvilkår 
Stillingen ønskes besat pr. 1. juli 2019.
Stillingen er på fuld tid, og ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst og efter principper om Ny Løn.
Du refererer til områdechefen for området.  
 
Yderligere information
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til områdechef Finn Jensen på 6146 7926 eller afdelingsleder Louise de Aquino Enevoldsen på 3045 4603.  
 
Du kan læse mere om Center for Rusmiddelbehandling København ved at følge linket: https://rusmiddelbehandling.kk.dk/.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 12. maj 2019 
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 20. maj og evt. 27. maj.  
 
Om Socialforvaltningen i Københavns Kommune  
Som del af Danmarks største kommune er det naturligt for os at have et højt fagligt ambitionsniveau og løbende udvikle kompetencer, metoder og indsatser. Vi arbejder fokuseret med god ledelse og dialog i organisationen, og vi har et godt arbejdsmiljø og et højt engagement blandt medarbejderne.  
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngValmuenKøbenhavn NV2019-04-08T11:00:18.4032019-05-12T00:00:00
330004259Head of Customer SuccessBasic Vil du være med til at skabe branchens største succes indenfor customer succes? Brænder du for at skabe den sublime kundeoplevelse og tror du på at high performance kultur og glade medarbejdere skaber store resultater - og trives du med at udvikle, implementere og eksekvere, så er det nok dig vi leder efter!?Du får ansvaret for vores partneres tilfredshed, der skal øges og vedligeholdes på en måde, der skaber synlige resultater. Du vil blive en aktiv del af det support & compliance team, du skal lede, så du skal både tage i mod opkald fra vores partnere og hjælpe dine kollegaer til at yde deres bedste hver dag. Vores vurdering er at fordelingen vil være 75 25 på henholdsvis support og ledelse. Hvad forventer vi af dig? Hos håndværker.dk sætter vi høje krav til os selv, og den ideelle kandidat trives i et konkurrencepræget miljø, hvor resultaterne skabes gennem godt lederskab og en stærk kultur i afdelingen som vi hos Håndværker.dk sætter meget højt. Vi forventer du har erfaring fra start-up eller saas miljøet og ved hvor afgørende det er, at resultater skabes gennem en data-drevet forretningstilgang og et godt samarbejde mellem support , IT og marketing. Herudover har du erfaring med onborading og abonnementsordninger. Hvis du lever og ånder for: NPS score Churn minimering Partner tilfredshed Real time performance management Trustpilot ratings Og du samtidig: Har solid erfaring med Customer Success måske fra en SaaS virksomhed, hvor du har leveret synlige resultater, fx forbedret churn eller rating på Trustpilot. Formår at tale med håndværkere og forstår den verden, vi agerer i. Kan skabe en struktureret hverdag for dig selv og dit team, så deadlines overholdes og arbejdsgangen kontinuerligt effektiviseres. Så er der gode chancer for, at du er den person, vi leder efter. Vi tilbyder: At du bliver en del af leder gruppen hos Håndværker.dk En attraktiv lønpakke efter kvalifikationer At du bliver en del af en spændende rejse hvor ambitionerne er store - vi vokser hele tiden At du bliver en del af et spændende team hvor god arbejdskultur sættes højt Om håndværker.dk: Håndværker.dk er med sine over 29.000 håndværkere, markedsleder når det handler om at matche slutbrugere med håndværkere. Vi er 35 glade kollegaer som sætter kultur meget højt, vi tror på at glade medarbejdere kommer før kunder og forretning. Vi er alle passionerede om vores arbejde , og lægger en stor indsats i at skabe gennemsigtighed når danskerne skal finde en dygtig håndværker. Hos os sætter vi god arbejdskultur og arbejdsglæde højt, hvilket smitter af på vores kunder, som mærker vores høje fokus på høj kundetilfredshed. Vi holder til på islands brygge i lyse flotte lokaler og gåafstand til metroen. Det praktiske Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte DEDIKATION på 71747478 eller info@dedikation.dk DEDIKATION Hire for attitude, train for skills!Vil du være med til at skabe branchens største succes indenfor customer succes? Brænder du for at skabe den sublime kundeoplevelse og tror du på at high performance kultur og glade medarbejdere skaber store resultater - og trives du med at udvikle, implementere og eksekvere, så er det nok dig vi leder efter!?
Du får ansvaret for vores partneres tilfredshed, der skal øges og vedligeholdes på en måde, der skaber synlige resultater. Du vil blive en aktiv del af det support & compliance team, du skal lede, så du skal både tage i mod opkald fra vores partnere og hjælpe dine kollegaer til at yde deres bedste hver dag. Vores vurdering er at fordelingen vil være 75/25 på henholdsvis support og ledelse. 
 
Hvad forventer vi af dig? 
Hos håndværker.dk sætter vi høje krav til os selv, og den ideelle kandidat trives i et konkurrencepræget miljø, hvor resultaterne skabes gennem godt lederskab og en stærk kultur i afdelingen som vi hos Håndværker.dk sætter meget højt. Vi forventer du har erfaring fra start-up eller saas miljøet og ved hvor afgørende det er, at resultater skabes gennem en data-drevet forretningstilgang og et godt samarbejde mellem support , IT og marketing. Herudover har du erfaring med onborading og abonnementsordninger. 
Hvis du lever og ånder for: 
  • NPS score 
  • Churn minimering 
  • Partner tilfredshed 
  • Real time performance management 
  • Trustpilot ratings 
Og du samtidig: 
  • Har solid erfaring med Customer Success måske fra en SaaS virksomhed, hvor du har leveret synlige resultater, fx forbedret churn eller rating på Trustpilot. 
  • Formår at tale med håndværkere og forstår den verden, vi agerer i. 
  • Kan skabe en struktureret hverdag for dig selv og dit team, så deadlines overholdes og arbejdsgangen kontinuerligt effektiviseres. 
Så er der gode chancer for, at du er den person, vi leder efter.  
 
Vi tilbyder:  
  • At du bliver en del af leder gruppen hos Håndværker.dk  
  • En attraktiv lønpakke efter kvalifikationer 
  • At du bliver en del af en spændende rejse hvor ambitionerne er store - vi vokser hele tiden 
  • At du bliver en del af et spændende team hvor god arbejdskultur sættes højt  

Om håndværker.dk:
Håndværker.dk er med sine over 29.000 håndværkere, markedsleder når det handler om at matche slutbrugere med håndværkere. Vi er 35 glade kollegaer som sætter kultur meget højt, vi tror på at glade medarbejdere kommer før kunder og forretning. Vi er alle passionerede om vores arbejde , og lægger en stor indsats i at skabe gennemsigtighed når danskerne skal finde en dygtig håndværker. Hos os sætter vi god arbejdskultur og arbejdsglæde højt, hvilket smitter af på vores kunder, som mærker vores høje fokus på høj kundetilfredshed. Vi holder til på islands brygge i lyse flotte lokaler og gåafstand til metroen.  
 
Det praktiske 
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte DEDIKATION på 71747478 eller info@dedikation.dk  
 
 
DEDIKATION – Hire for attitude, train for skills!  

ORS/Small/dd30c0d7_logo.pngHåndværker.dkKøbenhavn S2019-04-10T00:00:04.4802019-05-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Visionær fritidsinstitutionsleder til Kalvebod Fælled Skole

Fritidsinstitutionen ved Kalvebod Fælled Skole

København S
Genopslag Dette er et job for den ambitiøse og nærværende leder, som sammen med skolens øvrige ledelse vil være med til at opbygge en organisation, der hviler på et stærkt fundament, hvor fokus i lærer- pædagogsamarbejdet er på barnets hele dag er d...
Indrykket:28. marts 2019
Udløbsdato:22. april 2019

Stærk tilbudsleder til botilbud for yngre voksne i Center Nørrebro

Botilbuddet Borgervænget

København Ø
Københavns Kommune, Center Nørrebro søger en faglig, ledelsesmæssig og organisatorisk stærk tilbudsleder til Borgervænget et paragraf 107 tilbud for yngre voksne mellem 18 og 30 år. Hvem er vi? Borgervænget er et specialiseret tilbud for yngre voksn...
Indrykket:3. april 2019
Udløbsdato:22. april 2019

Pædagogisk leder til 100 Meterskoven

100 Meterskoven

København Ø
Genopslag Er du en anerkendende, tydelig og empatisk leder, og vil du arbejde i en institution med grøn profil? Klynge C Østerbro Indre By Kongeriget ved Søerne søger en pædagogisk leder til 100 Meterskoven. 100 Meterskoven 100 Meterskoven, der er e...
Indrykket:3. april 2019
Udløbsdato:23. april 2019

Enhedsleder til heroinbehandling på specialenheden Valmuen

Valmuen

København NV
Center for Rusmiddelbehandling København søger en enhedsleder til Valmuen, der er en specialenhed for lægeordineret heroinbehandling. Center for Rusmiddelbehandling København er en del af Socialforvaltningen i Københavns Kommune og er Danmarks størs...
Indrykket:8. april 2019
Udløbsdato:12. maj 2019

Head of Customer Success

Håndværker.dk

København S
Vil du være med til at skabe branchens største succes indenfor customer succes? Brænder du for at skabe den sublime kundeoplevelse og tror du på at high performance kultur og glade medarbejdere skaber store resultater - og trives du med at udvikle, ...
Indrykket:10. april 2019
Udløbsdato:14. maj 2019