Er du god til at sælge? Har du drive? Kan du tage ansvar?

Vi søger en butikschef til enten 4 dage (tirsdag til fredag) eller 5 dage (mandag til fredag) pr. uge. Dvs. ca. 32-37 timer pr. uge efter ønske/aftale.

Du skal sælge dykkerudstyr, undervandsjagt-udstyr, booke ture, være ansvarlig for undervandsjagt-instruktørerne samt stå for indkøb, lave webshop og andet SoMe indhold.

Nøglekompetencer vi søger i en medarbejder;

Overblik, selvstændighed, et flair for at tage overvejede selvstændige beslutninger og et ønske om, at drive virksomheden i en positiv retning. 

Vi giver vores butikschef en høj grad af autonomi, således at den, som har ansvaret også får muligheden for at sætte sit personlige præg på butikken. Dette er også med til at gøre hverdagen i Dykker-butikken spændende og dynamisk. 

Erfaring fra detail eller en uddannelse indenfor dette felt er en fordel, vi lønner ligeledes efter kompetencer. Forudgående kendskab til undervandsjagt, produkter mv. er ikke et krav, da god oplæring ift. dette vil finde sted. Det er desuden også en forudsætning, at du ønsker at deltage i et dykker- og undervandsjagt-kurser, således at du får hænderne i det, du skal arbejde med. 

Din baggrund er ikke afgørende. Vi giver dig rig mulighed for at udvikle dig inden for rammerne af butikken. Det vigtigste er, at du har et drive for det du laver og viljen til, at være en del af vores team.

Vi ser frem til at høre fra dig. 

Ansøgning:

Send din ansøgning, gerne med billede, og inkl. CV til Søren Wiesauer pr. mail:

info@dykker-butikken.dk

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330043473Phoenix-965f166d12019-06-14T00:00:00Er du god til at sælge? Har du drive? Kan du tage ansvar?

Vi søger en butikschef til enten 4 dage (tirsdag til fredag) eller 5 dage (mandag til fredag) pr. uge. Dvs. ca. 32-37 timer pr. uge efter ønske/aftale.

Du skal sælge dykkerudstyr, undervandsjagt-udstyr, booke ture, være ansvarlig for undervandsjagt-instruktørerne samt stå for indkøb, lave webshop og andet SoMe indhold.

Nøglekompetencer vi søger i en medarbejder;

Overblik, selvstændighed, et flair for at tage overvejede selvstændige beslutninger og et ønske om, at drive virksomheden i en positiv retning. 

Vi giver vores butikschef en høj grad af autonomi, således at den, som har ansvaret også får muligheden for at sætte sit personlige præg på butikken. Dette er også med til at gøre hverdagen i Dykker-butikken spændende og dynamisk. 

Erfaring fra detail eller en uddannelse indenfor dette felt er en fordel, vi lønner ligeledes efter kompetencer. Forudgående kendskab til undervandsjagt, produkter mv. er ikke et krav, da god oplæring ift. dette vil finde sted. Det er desuden også en forudsætning, at du ønsker at deltage i et dykker- og undervandsjagt-kurser, således at du får hænderne i det, du skal arbejde med. 

Din baggrund er ikke afgørende. Vi giver dig rig mulighed for at udvikle dig inden for rammerne af butikken. Det vigtigste er, at du har et drive for det du laver og viljen til, at være en del af vores team.

Vi ser frem til at høre fra dig. 

Ansøgning:

Send din ansøgning, gerne med billede, og inkl. CV til Søren Wiesauer pr. mail:

info@dykker-butikken.dk

 

Vi søger en butikschef til enten 4 dage (tirsdag til fredag) eller 5 dage (mandag til fredag) pr. uge. Dvs. ca. 32-37 timer pr. uge efter ønske aftale. Du skal sælge dykkerudstyr, undervandsjagt-udstyr, booke ture, være ansvarlig for undervandsjagt-instruktørerne samt stå for indkøb, lave webshop og andet SoMe indhold. Nøglekompetencer vi søger i en medarbejder Overblik, selvstændighed, et flair for at tage overvejede selvstændige beslutninger og et ønske om, at drive virksomheden i en positiv retning. Vi giver vores butikschef en høj grad af autonomi, således at den, som har ansvaret også får muligheden for at sætte sit personlige præg på butikken. Dette er også med til at gøre hverdagen i Dykker-butikken spændende og dynamisk. Erfaring fra detail eller en uddannelse indenfor dette felt er en fordel, vi lønner ligeledes efter kompetencer. Forudgående kendskab til undervandsjagt, produkter mv. er ikke et krav, da god oplæring ift. dette vil finde sted. Det er desuden også en forudsætning, at du ønsker at deltage i et dykker- og undervandsjagt-kurser, således at du får hænderne i det, du skal arbejde med. Din baggrund er ikke afgørende. Vi giver dig rig mulighed for at udvikle dig inden for rammerne af butikken. Det vigtigste er, at du har et drive for det du laver og viljen til, at være en del af vores team. Vi ser frem til at høre fra dig. Ansøgning: Send din ansøgning, gerne med billede, og inkl. CV til Søren Wiesauer pr. mail: info@dykker-butikken.dk11jobnet965f166d100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-09T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3547369DYKKERBUTIKKEN ApS11Silkeborgvej 2338230ÅbyhøjDKDanmark0info@dykker-butikken.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent778430JobNet5005034500503410014-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=965f166dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=965f166dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=965f166d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=965f166d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale122401Butikschef6Ledelse362096826info@dykker-butikken.dkinfo@dykker-butikken.dkDKDanmarkDKDanmark330058778Salgsleder - 30 timer om ugen - HasleRobot Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at: Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse Betjene kunderne ved kassen Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren Fylde varer op på hylderne Åbne og eller lukke butikken Bestille varer hjem til butikken Om dig Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du: Er smilende og glad for kundekontakt Tager initiativ og er hjælpsom Holder af faste rammer og har fokus på detaljen Trives med en travl hverdag Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. 5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl: Branchens bedste sammenhold Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder Garanteret udvikling og uddannelse Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene Er du interesseret i denne stilling? Tryk på nedenstående link for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning. https: karriere.lidl.dk da jobsearch Salgsleder-30-timer-om-ugen-Hasle-3651?rdeLocaleAttr da

Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

  • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
  • Betjene kunderne ved kassen
  • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
  • Fylde varer op på hylderne
  • Åbne og/eller lukke butikken
  • Bestille varer hjem til butikken

Om dig

Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

  • Er smilende og glad for kundekontakt
  • Tager initiativ og er hjælpsom
  • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
  • Trives med en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

  1. Branchens bedste sammenhold
  2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
  3. Garanteret udvikling og uddannelse
  4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
  5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

Er du interesseret i denne stilling?

Tryk på nedenstående link for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning.

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Salgsleder-30-timer-om-ugen-Hasle-3651?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationAarhus C2019-07-11T00:00:002019-08-07T00:00:00
330058724Salgsleder - 30 timer om ugen - SkanderborgRobot Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at: Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse Betjene kunderne ved kassen Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren Fylde varer op på hylderne Åbne og eller lukke butikken Bestille varer hjem til butikken Om dig Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du: Er smilende og glad for kundekontakt Tager initiativ og er hjælpsom Holder af faste rammer og har fokus på detaljen Trives med en travl hverdag Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. 5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl: Branchens bedste sammenhold Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder Garanteret udvikling og uddannelse Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene Er du interesseret i denne stilling? Tryk på nedenstående link for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning. https: karriere.lidl.dk da jobsearch Salgsleder-30-timer-om-ugen-Skanderborg-3646?rdeLocaleAttr da

Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

  • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
  • Betjene kunderne ved kassen
  • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
  • Fylde varer op på hylderne
  • Åbne og/eller lukke butikken
  • Bestille varer hjem til butikken

Om dig

Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

  • Er smilende og glad for kundekontakt
  • Tager initiativ og er hjælpsom
  • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
  • Trives med en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

  1. Branchens bedste sammenhold
  2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
  3. Garanteret udvikling og uddannelse
  4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
  5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

Er du interesseret i denne stilling?

Tryk på nedenstående link for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning.

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Salgsleder-30-timer-om-ugen-Skanderborg-3646?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationSkanderborg2019-07-11T00:00:002019-08-07T00:00:00
330055945Butikschef - SilkeborgRobot ANONYM Du får det daglige ansvar for en helt ny flot butik som skal åbne i løbet af efteråret vinteren i Silkeborg. Den skal sælge langvarige forbrugsgoder til private, i det eksklusive møbel interieur indretnings segment. Beliggenheden er yderst central. Lidt om din hverdag Du vil sælge nogle af de allerbedste produkter på markedet. Du yder sublim service til dine kunder Du har allerede vist at du er ekstraordinært dygtig til personligt salg Du har erfaring med butiksdrift og sætter en ære i at have en flot butik Hvis du kan genkende dig selv, så har du muligheden for at blive en del af en seriøs landsdækkende kæde med succes. Som sælgende butikschef Som sælgende butikschef sikrer du gennem god behovsafdækning, at kunderne får branchens bedste rådgivning. Som nyansat Butikschef Som nyansat i virksomheden modtager du en oplæringsplan og bliver indgående trænet i procedurer og produkter. Du vil opleve en stor hjælpsomhed fra resten af organisationen. Dine kolleger har høje forventninger til deres nye kolleger og vil rigtig gerne hjælpe med at føre dem ud i livet. Derudover kommer du til at være med til indretning og åbning af en helt ny stor top moderne butik. Din erfaring Det er et krav at du kan dokumentere gode resultater fra salg af langvarige forbrugsgoder. Måske har du allerede arbejdet i Køkkenbranchen eller fra senge- eller møbelbranchen? Du kan også have erfaring fra salg af Biler, Hårde hvidevarer, eksklusiv Forbrugerelektronik eller lignende. Du har helt sikkert prøvet at have ansvaret for en butik eller en større afdeling. Virksomheden Virksomheden kombinerer arbejde og humør. Hos dem er det en dyd at kunne have det sjovt og samtidig være seriøse i vores arbejde og kundeservice. Virksomheden er rummelig, og har plads til yngre, ældre og af begge køn, fællesnævneren for dem er, at de har kunden i fokus og sætter en ære i at gøre deres bedste for hver enkelt kunde. De kender arbejdsplanerne 16 uger frem og trives med skiftende arbejdstider samt weekendvagter Du tilbydes Et spændende job med mulighed for personlig- og faglig udvikling i meget attraktive nye rammer og i en yderst velkonsolideret virksomhed i meget stor vækst. Fast løn efter kvalifikationer. Bonus samt pensionsordning og diverse benefits. Har ovenstående fanget din interesse? Ønsker du at vide mere om jobbet eller har du spørgsmål om jobbet virksomheden, er du velkommen til at kontakte Effektiv Rekruttering, Michael Folmann på 21 21 64 64, som varetager opgaven. Samtaler afholdes løbende og der stiles efter meget snarlig tiltrædelse, men vi afventer gerne den rette kandidat. Søg stillingen ved at følge linket her på siden ansøgninger modtages kun via hjemmesiden.ANONYM

Du får det daglige ansvar for en helt ny flot butik som skal åbne i løbet af efteråret/vinteren i Silkeborg.
Den skal sælge langvarige forbrugsgoder til private, i det eksklusive møbel/interieur/indretnings segment.
Beliggenheden er yderst central.

Lidt om din hverdag

Du vil sælge nogle af de allerbedste produkter på markedet.

Du yder sublim service til dine kunder

Du har allerede vist at du er ekstraordinært dygtig til personligt salg

Du har erfaring med butiksdrift og sætter en ære i at have en flot butik

Hvis du kan genkende dig selv, så har du muligheden for at blive en del af en seriøs landsdækkende kæde med succes.


Som sælgende butikschef

Som sælgende butikschef sikrer du gennem god behovsafdækning, at kunderne får branchens bedste rådgivning.


Som nyansat Butikschef

Som nyansat i virksomheden modtager du en oplæringsplan og bliver indgående trænet i procedurer og produkter. Du vil opleve en stor hjælpsomhed fra resten af organisationen. Dine kolleger har høje forventninger til deres nye kolleger og vil rigtig gerne hjælpe med at føre dem ud i livet.

Derudover kommer du til at være med til indretning og åbning af en helt ny stor top moderne butik.


Din erfaring

Det er et krav at du kan dokumentere gode resultater fra salg af langvarige forbrugsgoder.
Måske har du allerede arbejdet i Køkkenbranchen eller fra senge- eller møbelbranchen?
Du kan også have erfaring fra salg af Biler, Hårde hvidevarer, eksklusiv Forbrugerelektronik eller lignende.
Du har helt sikkert prøvet at have ansvaret for en butik eller en større afdeling.


Virksomheden

Virksomheden kombinerer arbejde og humør. Hos dem er det en dyd at kunne have det sjovt og samtidig være seriøse i vores arbejde og kundeservice. Virksomheden er rummelig, og har plads til yngre, ældre og af begge køn, fællesnævneren for dem er, at de har kunden i fokus og sætter en ære i at gøre deres bedste for hver enkelt kunde.
De kender arbejdsplanerne 16 uger frem og trives med skiftende arbejdstider samt weekendvagter

Du tilbydes

Et spændende job med mulighed for personlig- og faglig udvikling i meget attraktive nye rammer – og i en yderst velkonsolideret virksomhed i meget stor vækst.
Fast løn efter kvalifikationer. Bonus samt pensionsordning og diverse benefits.


Har ovenstående fanget din interesse?

Ønsker du at vide mere om jobbet eller har du spørgsmål om jobbet/virksomheden, er du velkommen til at kontakte Effektiv Rekruttering, Michael Folmann på 21 21 64 64, som varetager opgaven.

Samtaler afholdes løbende og der stiles efter meget snarlig tiltrædelse, men vi afventer gerne den rette kandidat.

Søg stillingen ved at følge linket her på siden – ansøgninger modtages kun via hjemmesiden.

Effektiv RekrutteringSilkeborg2019-07-06T00:00:002019-08-30T00:00:00
330055911BUTIKS CHEF, HorsensRobot ANONYM Du får det daglige ansvar for en meget veldrevet butik, som sælger langvarige forbrugsgoder til private, i det eksklusive møbel Interieur indretnings segment. Lidt om din hverdag Du vil sælge nogle af de allerbedste produkter på markedet Du yder sublim service og rådgivning til dine kunder Du har allerede vist at du er ekstraordinært dygtig til personligt salg Du kan erfaring med butiksdrift og sætter en ære i at have en flot butik Hvis du kan genkende dig selv, så har du muligheden for at blive en del af en seriøs landsdækkende kæde med succes. Som sælgende butikschef Som sælgende butikschef sikrer du gennem god behovsafdækning, at kunderne får branchens bedste rådgivning. Som nyansat Butikschef Som nyansat i virksomheden modtager du en oplæringsplan og bliver indgående trænet i procedurer og produkter. Du vil opleve en stor hjælpsomhed fra resten af organisationen. Dine kolleger har høje forventninger til deres nye kolleger og vil rigtig gerne hjælpe med at føre dem ud i livet. Din erfaring Det er et krav at du kan dokumentere gode resultater fra salg og rådgivning af langvarige forbrugsgoder. Måske har du allerede arbejdet i Møbelbranchen eller Køkkenbranchen eller fra Senge- eller Hårde Hvidevarebranchen? Du kan også have erfaring fra salg af Biler, eksklusiv Forbrugerelektronik eller lignende. Du har formentlig prøvet at have ansvaret for en afdeling eller en hel butik. Virksomheden Virksomheden kombinerer arbejde og humør. Hos dem er det en dyd at kunne have det sjovt og samtidig være seriøse i deres arbejde og kundeservice. Virksomheden er rummelig, og har plads til alle aldresgrupper uanset køn. Fællesnævneren for dem er, at de har kunden i fokus og sætter en ære i at gøre deres bedste for hver enkelt kunde. De kender arbejdsplanerne 16 uger frem og trives med skiftende arbejdstider samt weekendvagter. Du tilbydes Et spændende job med mulighed for personlig- og faglig udvikling i meget attraktive nye rammer og i en yderst velkonsolideret virksomhed i meget stor vækst. God fast løn efter kvalifikationer. Bonus samt pensionsordning og diverse benefits. Har ovenstående fanget din interesse? Ønsker du at vide mere om jobbet eller har du spørgsmål om jobbet virksomheden, er du velkommen til at kontakte Effektiv Rekruttering, Michael Folmann på 21 21 64 64, som varetager opgaven. Samtaler afholdes løbende og der stiles efter meget snarlig tiltrædelse, men vi afventer gerne den rette kandidat. Søg stillingen ved at følge linket her på siden ansøgninger modtages kun via hjemmesiden.ANONYM

Du får det daglige ansvar for en meget veldrevet butik, som sælger langvarige forbrugsgoder til private, i det eksklusive møbel/Interieur/indretnings segment.

Lidt om din hverdag

Du vil sælge nogle af de allerbedste produkter på markedet

Du yder sublim service og rådgivning til dine kunder

Du har allerede vist at du er ekstraordinært dygtig til personligt salg

Du kan erfaring med butiksdrift og sætter en ære i at have en flot butik

Hvis du kan genkende dig selv, så har du muligheden for at blive en del af en seriøs landsdækkende kæde med succes.


Som sælgende butikschef

Som sælgende butikschef sikrer du gennem god behovsafdækning, at kunderne får branchens bedste rådgivning.


Som nyansat Butikschef

Som nyansat i virksomheden modtager du en oplæringsplan og bliver indgående trænet i procedurer og produkter. Du vil opleve en stor hjælpsomhed fra resten af organisationen.
Dine kolleger har høje forventninger til deres nye kolleger og vil rigtig gerne hjælpe med at føre dem ud i livet.


Din erfaring

Det er et krav at du kan dokumentere gode resultater fra salg og rådgivning af langvarige forbrugsgoder.
Måske har du allerede arbejdet i Møbelbranchen eller Køkkenbranchen eller fra Senge- eller Hårde Hvidevarebranchen?
Du kan også have erfaring fra salg af Biler, eksklusiv Forbrugerelektronik eller lignende.
Du har formentlig prøvet at have ansvaret for en afdeling eller en hel butik.


Virksomheden

Virksomheden kombinerer arbejde og humør. Hos dem er det en dyd at kunne have det sjovt og samtidig være seriøse i deres arbejde og kundeservice. Virksomheden er rummelig, og har plads til alle aldresgrupper uanset køn.
Fællesnævneren for dem er, at de har kunden i fokus og sætter en ære i at gøre deres bedste for hver enkelt kunde.
De kender arbejdsplanerne 16 uger frem og trives med skiftende arbejdstider samt weekendvagter.

Du tilbydes

Et spændende job med mulighed for personlig- og faglig udvikling i meget attraktive nye rammer – og i en yderst velkonsolideret virksomhed i meget stor vækst.
God fast løn efter kvalifikationer. Bonus samt pensionsordning og diverse benefits.


Har ovenstående fanget din interesse?

Ønsker du at vide mere om jobbet eller har du spørgsmål om jobbet/virksomheden, er du velkommen til at kontakte Effektiv Rekruttering, Michael Folmann på 21 21 64 64, som varetager opgaven.

Samtaler afholdes løbende og der stiles efter meget snarlig tiltrædelse, men vi afventer gerne den rette kandidat.

Søg stillingen ved at følge linket her på siden – ansøgninger modtages kun via hjemmesiden.

Effektiv RekrutteringHorsens2019-07-06T00:00:002019-08-30T00:00:00
330046388Salgsmedarbejder, deltid GrenåRobot Er du rådgiveren indenfor spil og popkultur i vennegruppen er dette stillingen for dig. Til vores butiksteam leder vi efter dig som har en lidenskab for gaming, spil og spiludstyr, er serviceminded, lærevillig og trives i et travlt miljø. Som salgsmedarbejder har du direkte indvirkning på kundens oplevelse i butikken og er med til at sikre successen for virksomheden. For at lykkedes i denne stilling må du være entusiastisk, selvsikker og hårdtarbejdende med en positiv holdning. Vi værdsætter dig der kan tænke fremad og som er ivrig efter at bidrage med kreativitet og færdighed. Som vores ideelle salgsmedarbejder mestrer du disse opgaver uden problem: Kundeservice i verdensklasse: Hilse på kunderne, svare hurtigt og effektivt på kundernes spørgsmål og bekymringer, anbefale produkter efter kundens behov, informere om kampagner og indbytningstilbud, samt takke dem for at have handlet hos os. Informere og udføre indbytninger af spil og konsoller gennem vores indbytningsprogram. Gennemføre transaktioner med nøjagtighed via Point-of-Sale (POS) datasystem Hjælpe dit team med at opnå optimal kundeservice til enhver tid Assistere butikslederen med optælling af lager, varelevering og vareeksponering. Tørre støv af og holde butikken ren og pæn. Vi søger dig som har følgende kvalifikationer: Minimum et års erfaring med butikssalg eller kundeservice foretrækkes Du skal være over 18 år Tydelige kommunikations- og lyttefærdigheder Videospilsevner og viden foretrækkes, men er ikke et krav Fleksibilitet og evne til at arbeje i et hurtigt, konstant ændrende miljø Er beskrivelsen ovenfor skræddersyet til dig, og ønsker du at være en del af et af verdens mest veldrevne selskaber, opfordrer vi dig til at søge ved at sende en ansøgning og CV til ThomasJensen@gamestop.com. Skriv Salgsmedarbeider Grenå som emne på din email. Glem ikke at inkludere hvad du forventer i løn for stillingen, og vedhæft gerne et billede. Join us in bringing power to the players!

Er du rådgiveren indenfor spil og popkultur i vennegruppen er dette stillingen for dig. Til vores butiksteam leder vi efter dig som har en lidenskab for gaming, spil og spiludstyr, er serviceminded, lærevillig og trives i et travlt miljø.

 

Som salgsmedarbejder har du direkte indvirkning på kundens oplevelse i butikken og er med til at sikre successen for virksomheden. For at lykkedes i denne stilling må du være entusiastisk, selvsikker og hårdtarbejdende med en positiv holdning. Vi værdsætter dig der kan tænke fremad og som er ivrig efter at bidrage med kreativitet og færdighed.

 

Som vores ideelle salgsmedarbejder mestrer du disse opgaver uden problem:

  • Kundeservice i verdensklasse: Hilse på kunderne, svare hurtigt og effektivt på kundernes spørgsmål og bekymringer, anbefale produkter efter kundens behov, informere om kampagner og indbytningstilbud, samt takke dem for at have handlet hos os.
  • Informere og udføre indbytninger af spil og konsoller gennem vores indbytningsprogram.
  • Gennemføre transaktioner med nøjagtighed via Point-of-Sale (POS) datasystem
  • Hjælpe dit team med at opnå optimal kundeservice til enhver tid
  • Assistere butikslederen med optælling af lager, varelevering og vareeksponering.
  • Tørre støv af og holde butikken ren og pæn.

 

Vi søger dig som har følgende kvalifikationer:

 

  • Minimum et års erfaring med butikssalg eller kundeservice foretrækkes
  • Du skal være over 18 år
  • Tydelige kommunikations- og lyttefærdigheder
  • Videospilsevner og viden foretrækkes, men er ikke et krav
  • Fleksibilitet og evne til at arbeje i et hurtigt, konstant ændrende miljø

 

Er beskrivelsen ovenfor skræddersyet til dig, og ønsker du at være en del af et af verdens mest veldrevne selskaber, opfordrer vi dig til at søge ved at sende en ansøgning og CV til ThomasJensen@gamestop.com. Skriv «Salgsmedarbeider Grenå» som emne på din email. Glem ikke at inkludere hvad du forventer i løn for stillingen, og vedhæft gerne et billede.

 

Join us in bringing power to the players!

GameStop 443 - GrenåGrenaa2019-06-19T00:00:002019-07-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgsleder - 30 timer om ugen - Hasle

Lidl Danmark K/S Administration

Aarhus C
Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overs...
Indrykket:11. juli 2019
Udløbsdato:7. august 2019

Salgsleder - 30 timer om ugen - Skanderborg

Lidl Danmark K/S Administration

Skanderborg
Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overs...
Indrykket:11. juli 2019
Udløbsdato:7. august 2019

Butikschef - Silkeborg

Effektiv Rekruttering

Silkeborg
ANONYM Du får det daglige ansvar for en helt ny flot butik som skal åbne i løbet af efteråret vinteren i Silkeborg. Den skal sælge langvarige forbrugsgoder til private, i det eksklusive møbel interieur indretnings segment. Beliggenheden er yderst ce...
Indrykket:6. juli 2019
Udløbsdato:30. august 2019

BUTIKS CHEF, Horsens

Effektiv Rekruttering

Horsens
ANONYM Du får det daglige ansvar for en meget veldrevet butik, som sælger langvarige forbrugsgoder til private, i det eksklusive møbel Interieur indretnings segment. Lidt om din hverdag Du vil sælge nogle af de allerbedste produkter på markedet Du y...
Indrykket:6. juli 2019
Udløbsdato:30. august 2019

Salgsmedarbejder, deltid Grenå

GameStop 443 - Grenå

Grenaa
Er du rådgiveren indenfor spil og popkultur i vennegruppen er dette stillingen for dig. Til vores butiksteam leder vi efter dig som har en lidenskab for gaming, spil og spiludstyr, er serviceminded, lærevillig og trives i et travlt miljø. Som salgsm...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:20. juli 2019