Er du IT-minded og, drives du af at yde god service til kunderne når teknikken ikke opfører sig som forventet? Så du måske den nye IT- Supporter/tekniker til IT- tekniske afdeling.

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Jobbeskrivelse

Virksomheden udvikler, sælger og supporterer et softwareprodukt til dentalbranchen i Danmark. Det er et avanceret IT-system til patient- og klinikadministrationen. Systemet indeholder patientjournaler, indkaldesystem, bogholderi, integration til digital røntgen m.m. Virksomheden er en af Danmarks største udbydere med flere hundrede klinikker.

IT-systemet er et komplekst system med mange forskellige brugere. Du vil derfor komme i kontakt med mange forskellige profiler såsom tandlæger, klinikassistenter, receptionister, bogholdere, IT- leverandører m.m, der hver især skal have hjælp til forskellige problemstillinger. Det er derfor vigtigt, at du er udadvendt og drives af at hjælpe kunderne i mål med deres udfordringer. Du sætter en ære i at følge sagerne i mål og sikre, at de bliver afsluttet proffesionelt med gode relationer.

I supporten lægges der vægt på at hjælpe kunderne til at få mest muligt ud af deres systemer. Det er dig, kunderne møder på telefon, på mail og i supportprocesserne generelt. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende, og serviceminded. Du bliver drevet af at hjælpe kunderne helt i mål med deres udfordringer og sætter en ære i at følge sagerne i mål og sikre, at de bliver afsluttet professionelt og med gode relationer.

 

Arbejdsopgaverne består af:

  • Fejlsøgning på print, scanning, netværk, klienter, server og alt derimellem
  • Installation samt opdatering af virksomhedens software samt database hos kunder
  • Opsætning af moduler og ekstra komponenter for kunden
  • Installation og overvågning af backupløsning samt database sundhed. Dette vil være en af dine primære ansvarsområder.

Faglige Kvalifikationer

  • Du er velformuleret på dansk, både i skrift og tale
  • Du evner at få IT til at blive en positiv oplevelse for kunderne
  • Du har relevant uddannelse ( f.eks. IT- supporter/datatekniker ) eller tilsvarende erfaring
  • Du har erfaring med virtualisering
  • Du har en bred erfaring med Windoms server roller og funktioner
  • Du har erfaring med Windows klient operativsystemer

Personlige Kvalifikationer

  • Du har naturlig interesse og flair for teknik samt IT generelt
  • Du har lysten til at sætte dig ind i et komplekst produkt
  • Du har et stærkt service-mindset ift. at hjælpe kunder gennem tekniske udfordringer 
  • Du kan smile gennem telefonen og trives i en udadvendt rolle, hvor kunden altid er i centrum
  • Du er initiativrig, hjælpsom og god til nye relationer
  • Du er fleksibel og løsningsorienteret i forhold til at arbejde med kunder
  • Du har god evne til at sætte dig ind i nye opgaver, områder og i nye systemer

Særlige Forhold

Du vil som IT-Supporter/tekniker være en del af et dygtigt team og et uformelt arbejdsmiljø under frie og selvstændige forhold, hvor du får stor indflydelse på egen hverdag. Du og dine kommende kollegaer er grundstoffet i at levere et professionelt support af høj kvalitet og god service over for kunderne. Virksomheden prioriterer en god balance mellem arbejdsliv og fritid, og du får mulighed for hjemmearbejde.

Lønnen afspejler stillingens ansvar og opgaver samt dine kompetencer og erfaring.

Arbejdstid:

Man - tor fra kl. 08.00 - 16.00

Fre fra kl. 8.00 -15.30

Ansøgning:

Er du klar til et udfordrende og spændende job? Send dit motiveret CV til asi@jobteam.dk

Ansøgningerne vil løbende blive gennemgået, ligesom samtaler afholdes løbende, og der vil blive lukket for ansøgninger, når den rette kandidat bliver fundet.

Du er velkommen til at kontakte Rekrutterings- og Salgskonsulent Arzu Simsek på 91899202 for yderligere informationer.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Er du IT-minded og, drives du af at yde god service til kunderne når teknikken ikke opfører sig som forventet? Så du måske den nye IT- Supporter/tekniker til IT- tekniske afdeling.

Jobbeskrivelse

Virksomheden udvikler, sælger og supporterer et softwareprodukt til dentalbranchen i Danmark. Det er et avanceret IT-system til patient- og klinikadministrationen. Systemet indeholder patientjournaler, indkaldesystem, bogholderi, integration til digital røntgen m.m. Virksomheden er en af Danmarks største udbydere med flere hundrede klinikker.

IT-systemet er et komplekst system med mange forskellige brugere. Du vil derfor komme i kontakt med mange forskellige profiler såsom tandlæger, klinikassistenter, receptionister, bogholdere, IT- leverandører m.m, der hver især skal have hjælp til forskellige problemstillinger. Det er derfor vigtigt, at du er udadvendt og drives af at hjælpe kunderne i mål med deres udfordringer. Du sætter en ære i at følge sagerne i mål og sikre, at de bliver afsluttet proffesionelt med gode relationer.

I supporten lægges der vægt på at hjælpe kunderne til at få mest muligt ud af deres systemer. Det er dig, kunderne møder på telefon, på mail og i supportprocesserne generelt. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende, og serviceminded. Du bliver drevet af at hjælpe kunderne helt i mål med deres udfordringer og sætter en ære i at følge sagerne i mål og sikre, at de bliver afsluttet professionelt og med gode relationer.

 

Arbejdsopgaverne består af:

  • Fejlsøgning på print, scanning, netværk, klienter, server og alt derimellem
  • Installation samt opdatering af virksomhedens software samt database hos kunder
  • Opsætning af moduler og ekstra komponenter for kunden
  • Installation og overvågning af backupløsning samt database sundhed. Dette vil være en af dine primære ansvarsområder.

Faglige Kvalifikationer

  • Du er velformuleret på dansk, både i skrift og tale
  • Du evner at få IT til at blive en positiv oplevelse for kunderne
  • Du har relevant uddannelse ( f.eks. IT- supporter/datatekniker ) eller tilsvarende erfaring
  • Du har erfaring med virtualisering
  • Du har en bred erfaring med Windoms server roller og funktioner
  • Du har erfaring med Windows klient operativsystemer

Personlige Kvalifikationer

  • Du har naturlig interesse og flair for teknik samt IT generelt
  • Du har lysten til at sætte dig ind i et komplekst produkt
  • Du har et stærkt service-mindset ift. at hjælpe kunder gennem tekniske udfordringer 
  • Du kan smile gennem telefonen og trives i en udadvendt rolle, hvor kunden altid er i centrum
  • Du er initiativrig, hjælpsom og god til nye relationer
  • Du er fleksibel og løsningsorienteret i forhold til at arbejde med kunder
  • Du har god evne til at sætte dig ind i nye opgaver, områder og i nye systemer

Særlige Forhold

Du vil som IT-Supporter/tekniker være en del af et dygtigt team og et uformelt arbejdsmiljø under frie og selvstændige forhold, hvor du får stor indflydelse på egen hverdag. Du og dine kommende kollegaer er grundstoffet i at levere et professionelt support af høj kvalitet og god service over for kunderne. Virksomheden prioriterer en god balance mellem arbejdsliv og fritid, og du får mulighed for hjemmearbejde.

Lønnen afspejler stillingens ansvar og opgaver samt dine kompetencer og erfaring.

Arbejdstid:

Man - tor fra kl. 08.00 - 16.00

Fre fra kl. 8.00 -15.30

Ansøgning:

Er du klar til et udfordrende og spændende job? Send dit motiveret CV til asi@jobteam.dk

Ansøgningerne vil løbende blive gennemgået, ligesom samtaler afholdes løbende, og der vil blive lukket for ansøgninger, når den rette kandidat bliver fundet.

Du er velkommen til at kontakte Rekrutterings- og Salgskonsulent Arzu Simsek på 91899202 for yderligere informationer.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.