Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du klar på en fantastisk rejse som teamleder hos Just Eat's kundeservice?

Vi søger dig, der gerne vil motivere unge mennesker til at yde deres bedste og samtidig have en sjov hverdag sammen med os andre hos Just Eat. Vi er Danmarks største udbyder af takeaway, og vi servicerer vores danske og norske kunder direkte fra vores hyggelige kontor i København.

Just Eat’s kundeserviceafdeling består af ca. 50 engagerede medarbejdere, som hver dag knokler for at give den bedste service til både kunder og samarbejdspartnere. Som teamleder vil du indgå i det daglige ledelsesteam, bestående af dig og to andre teamledere, med reference til afdelingens Customer Care Manager. Her vil du, i samarbejde med dine kollegaer, være ansvarlig for den daglige drift, hvor du med din motiverende ledelsesstil og dit personlige touch sikrer, at organisationen leverer en fremragende service.

Du vil i jobbet få mange forskellige kompetencer i spil, da du skal arbejde og udvikle dig med opgaver som eksempelvis:

  • Daglig ledelse af agenter, daglig drift, kvalitetssikring af kundesamtaler, performancesamtaler, rekruttering af nye agenter mm.
  • Besvarelse af henvendelser fra vores større restaurant-partnere, herunder analyse af rapporter, trends etc.
  • Afholde personalemøder, introforløb og oplæring af nye medarbejdere.
  • Stå for vagtplanlægning inkl. godkendelse af timer og ferie.
Profil
Du vil blive målt på, hvordan dit team performer både ift. KPI’er og KBI’er. Vi har et ønske om, at du udvikler dig som leder og menneske i samspil med din manager og kollegaer. Vi er store tilhængere af at drøfte alle mulige former for udfordringer, som vi støder på i vores hverdag. Det er derfor vigtigt, at du er ivrig efter at deltage aktivt i samtalerne.

  • Det er en klar fordel, hvis du har erfaring fra en kundeserviceafdeling eller lignende, så vi rigtig kan drage nytte af den viden, som du har fået samlet sammen.
  • Vi arbejder i flere systemer, der håndterer hele flowet fra kunden bestiller til levering, som du vil skulle lære at mestre. Det er derfor et plus, hvis du har flair for at sætte dig ind i systemer.
  • Din positive tilgang til opgaverne er vigtig, da vi handler ud fra en “can do” kultur. Vi skal have det sjovt og forbedre os i fællesskab ud fra en anerkendende tilgang til ledelse.
  • Vores koncernsprog er engelsk, og det er vigtigt, at du mestrer både det danske og engelske sprog i skrift og tale.
Vi lever af at levere take away mad til folket, og det betyder, at meget af vores aktivitet foregår om aftenen. Du vil komme til at indgå i et vagtrul, hvor du ca. vil have en aftenvagt om ugen og en weekendvagt hver 5. uge.

Vi tilbyder:

  • En lederstilling med stor indflydelse og mulighed for at sætte dit eget præg på afdelingen
  • Fast løn og mulighed for årsbonus
  • Frihed under ansvar
  • En travl og sjov hverdag, hvor der altid sker noget og med varierende arbejdsopgaver
  • Rabatkoder ved bestilling af mad
“Noget af det fedeste ved at arbejde som leder hos Just Eat er, hvis jeg har nogle gode idéer til at forbedre arbejdspladsen, så er der altid rum for at prøve dem af. Der er rig mulighed for, at jeg kan være kreativ og påvirke, hvilken retning vores afdeling skal gå”, Morten, Teamleder - Just Eat.

Hvis du var en takeaway ret, hvilken én var du så?
Hvad din yndlings takeaway ret ér, er ikke så vigtigt (og vil du imponere lederen til jobsamtalen, vil vi dog anbefale dig at sige pizza). Derimod er det vigtigt, at du har fokus på detaljen og formår at komme med input/support mht. at løse diverse udfordringer. Vi er en meget social virksomhed, og derfor er det vigtigt, at du trives med løbende kontakt til dine kolleger, som både kommer hinanden ved til torsdagskage, fredagsbarer og meget mere. Tonen er løssluppen, humøret er højt, og vi arbejder til jobbet er gjort. Hvis vi støder på problemer, løser vi dem pragmatisk, og ofte bruger vi sort humor som værktøj til at klare de til tider hårde arbejdsdage.

Vi søger en leder til start hurtigst muligt, men det er vigtigere for os, at vi finder den rigtige kandidat til jobbet. Vi glæder os meget til at modtage din ansøgning.
Hvis du har nogle spørgsmål til jobbet, så er du velkommen til at kontakte Customer Care Manager Andreas Jensen på mobil: 41999793



Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.