Er du klar på hårdt fysisk arbejde i en omskiftelig hverdag?

Jobbeskrivelse:

Jobteam søger for kunde i Vejen og Kolding kommune medarbejdere med god fysik og snilde. 

Primære arbejdsopgaver:

De primære opgaver består i: 

  • Fysisk arbejde
  • Diverse opgaver inden for produktion og håndværk
  • (forskelligt alt efter ansøgers kvalifikationer)

Faglige kvalifikationer:

Vi forventer at du: 

  • Har erfaring med brug af diverse værktøjer
  • Er grundig og kvalitetsbevidst
  • Kan bevare overblikket i en travl hverdag
  • Har erfaring fra andet fysisk krævende arbejde

Personlige kvalifikationer:

Vi ser desuden gerne at du: 

  • Har en god fysik
  • Ikke er bange for at blive beskidt
  • Er mødestabil og robust
  • Er fleksibel og ansvarsbevidst
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Kan og vil kommunikere på dansk

Vi tilbyder et try and hire job, hvor hver dag ikke er ens og med en attraktiv lønpakke efter kvalifikationer, med mulighed for faglig og personlig udvikling. 

Ved interesse bedes du sende din ansøgning og dit CV til csi@jobteam.dk, mærket "ansøgning fysik". 

Ved yderligere spørgsmål - 75527550 - tast 1. 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330038295Phoenix-8aa07ab612019-06-05T00:00:00Er du klar på hårdt fysisk arbejde i en omskiftelig hverdag?

Jobbeskrivelse:

Jobteam søger for kunde i Vejen og Kolding kommune medarbejdere med god fysik og snilde. 

Primære arbejdsopgaver:

De primære opgaver består i: 

  • Fysisk arbejde
  • Diverse opgaver inden for produktion og håndværk
  • (forskelligt alt efter ansøgers kvalifikationer)

Faglige kvalifikationer:

Vi forventer at du: 

  • Har erfaring med brug af diverse værktøjer
  • Er grundig og kvalitetsbevidst
  • Kan bevare overblikket i en travl hverdag
  • Har erfaring fra andet fysisk krævende arbejde

Personlige kvalifikationer:

Vi ser desuden gerne at du: 

  • Har en god fysik
  • Ikke er bange for at blive beskidt
  • Er mødestabil og robust
  • Er fleksibel og ansvarsbevidst
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Kan og vil kommunikere på dansk

Vi tilbyder et try and hire job, hvor hver dag ikke er ens og med en attraktiv lønpakke efter kvalifikationer, med mulighed for faglig og personlig udvikling. 

Ved interesse bedes du sende din ansøgning og dit CV til csi@jobteam.dk, mærket "ansøgning fysik". 

Ved yderligere spørgsmål - 75527550 - tast 1. 

Jobbeskrivelse: Jobteam søger for kunde i Vejen og Kolding kommune medarbejdere med god fysik og snilde. Primære arbejdsopgaver: De primære opgaver består i: Fysisk arbejde Diverse opgaver inden for produktion og håndværk (forskelligt alt efter ansøgers kvalifikationer) Faglige kvalifikationer: Vi forventer at du: Har erfaring med brug af diverse værktøjer Er grundig og kvalitetsbevidst Kan bevare overblikket i en travl hverdag Har erfaring fra andet fysisk krævende arbejde Personlige kvalifikationer: Vi ser desuden gerne at du: Har en god fysik Ikke er bange for at blive beskidt Er mødestabil og robust Er fleksibel og ansvarsbevidst Kan arbejde selvstændigt Kan og vil kommunikere på dansk Vi tilbyder et try and hire job, hvor hver dag ikke er ens og med en attraktiv lønpakke efter kvalifikationer, med mulighed for faglig og personlig udvikling. Ved interesse bedes du sende din ansøgning og dit CV til csi@jobteam.dk, mærket ansøgning fysik . Ved yderligere spørgsmål - 75527550 - tast 1.11jobnet8aa07ab6100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-31T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3542084JobTeam Kolding A/S11Vestertorv 66000KoldingDKDanmark0csi@jobteam.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent773678JobNet5000749500074910005-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8aa07ab6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8aa07ab6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8aa07ab6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8aa07ab6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration362015138csi@jobteam.dkcsi@jobteam.dkDKDanmarkDKDanmark330048806Assistent i BorgerserviceBasic Arbejdssted: Borgerservice, Bredgade 1, 6000 Kolding. Arbejdstid: 37 timer ugentligt. Ansættelsestidspunkt: 1. oktober 2019. Hvad kan vi tilbyde: Vi kan tilbyde et spændende og udfordrende job, i en afdeling med et godt arbejdsklima, hvor fællesskab og samarbejde vægtes højt. Der er tale om en fast stilling og evt. et vikariat af kortere varighed. Funktioner: Borgerbetjening og sagsbehandling i Borgerservice. Der er tale om såvel skrankeekspedition, telefonbetjening og diverse back-end opgaver i forhold til flytninger, lægeskift, og meget andet. Stillingen omfatter også decideret kontrolarbejde, som sker i et tæt samarbejde med vores Kontrolgruppe. Kvalifikationer: Vi forventer, at du hurtigt kan sætte dig ind i forskellige sagsområder og dermed også lovstoffet, og vi ser gerne, at du har: Erfaring med eller kendskab til især folkeregisterområdet. Erfaring med eller kendskab til udstedelse af pas, kørekort, bopælssager, NemID, skat og vielser. Flair for it og digitale løsninger, herunder kendskab til de offentlige selvbetjeningsløsninger. At du er fleksibel og åben for bredt samarbejde i hele afdelingen og andre afdelinger. Det vægtes højt, at du kan tage et initiativ og selv byder ind på opgaverne. Som person er du serviceminded, imødekommende, ansvarsbevidst og stabil. Du formår at have mange bolde i luften og kan arbejde i et dynamisk miljø præget af en travl hverdag med mange borgere. Du taler dansk og behersker engelsk og gerne tysk. I Kolding Kommune vægter vi Borgerens centrum højt, hvilket vi forventer, at du kan leve op til, ved hele tiden at have fokus på borgerens behov i dit møde med de meget forskellige mennesker, der skal serviceres i Borgerservice. Hvem er vi : Borgerservice dækker blandt andet folkeregister, sygesikring, vielser, pension, boligindskudslån, pas kørekort og telefonomstilling. Du vil indgå i en afdeling med 22 engagerede medarbejdere. Løn: efter HK overenskomst med udgangspunkt i løntrin 22. Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til: Afdelingsleder Jette Møller, telefon 79792515. Ansøgning sendes elektronisk via knappen Ansøg . Ansøgningsfrist: onsdag den 7. august 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler: uge 34. Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

Arbejdssted: Borgerservice, Bredgade 1, 6000 Kolding.          

 

Arbejdstid: 37 timer ugentligt.         

 

Ansættelsestidspunkt: 1. oktober 2019.

 

Hvad kan vi tilbyde: Vi kan tilbyde et spændende og udfordrende job, i en afdeling med et godt arbejdsklima, hvor fællesskab og samarbejde vægtes højt.

 

Der er tale om en fast stilling og evt. et vikariat af kortere varighed.

 

Funktioner: Borgerbetjening og sagsbehandling i Borgerservice. Der er tale om såvel skrankeekspedition, telefonbetjening og diverse back-end opgaver i forhold til flytninger, lægeskift, og meget andet. Stillingen omfatter også decideret kontrolarbejde, som sker i et tæt samarbejde med vores Kontrolgruppe.   

 

Kvalifikationer: Vi forventer, at du hurtigt kan sætte dig ind i forskellige sagsområder og dermed også lovstoffet, og vi ser gerne, at du har:

  • Erfaring med eller kendskab til især folkeregisterområdet.
  • Erfaring med eller kendskab til udstedelse af pas, kørekort, bopælssager, NemID, skat og vielser.
  • Flair for it og digitale løsninger, herunder kendskab til de offentlige selvbetjeningsløsninger.
  • At du er fleksibel og åben for bredt samarbejde i hele afdelingen og andre afdelinger.
  • Det vægtes højt, at du kan tage et initiativ og selv byder ind på opgaverne.

 

Som person er du serviceminded, imødekommende, ansvarsbevidst og stabil. Du formår at have mange bolde i luften og kan arbejde i et dynamisk miljø præget af en travl hverdag med mange borgere. Du taler dansk og behersker engelsk og gerne tysk.

 

I Kolding Kommune vægter vi Borgerens centrum højt, hvilket vi forventer, at du kan leve op til, ved hele tiden at have fokus på borgerens behov i dit møde med de meget forskellige mennesker, der skal serviceres i Borgerservice.

 

Hvem er vi : Borgerservice dækker blandt andet folkeregister, sygesikring, vielser, pension, boligindskudslån, pas/kørekort og telefonomstilling. Du vil indgå i en afdeling med 22 engagerede medarbejdere.

 

Løn: efter HK overenskomst med udgangspunkt i løntrin 22.

 

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til: Afdelingsleder Jette Møller, telefon 79792515.

 

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".

 

Ansøgningsfrist: onsdag den 7. august 2019 kl. 12.00.

 

Ansættelsessamtaler: uge 34.

 

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

ORS/Small/e15debc9_logo.pngCentralforvaltningen, BredgadeKolding2019-06-25T12:00:49.5332019-07-31T00:00:00
330059103To peer-medarbejdere Psykiatrisk Afdeling AabenraaBasic To peer-medarbejdereTo peer-medarbejdere søges til Psykiatrisk Afdeling Aabenraa Psykiatrisygehuset søger to peer-medarbejdere til Psykiatrisk Afdeling i Aabenraa. Måske har du lyst til at blive vores nye medarbejder? Psykiatrisk Afdeling i Aabenraa søger pr. 1. september 2019 to peer-medarbejdere til faste stillinger af ca. 11-18 timer pr. uge. Det er vores forventning, at du har personlig erfaring med psykisk sårbarhed, og at du er godt på vej i din helbredsproces. Funktionsområder Som peer-medarbejder skal du aktivt anvende dine erfaringskompetencer i relationsarbejdet, og du skal bibringe et recoveryperspektiv i hverdagens opgaver. Dette i forhold til både patienter, pårørende og kollegaer Peer-medarbejderen skal være tilgængelig for samtaler og nærvær med patienter Peer-medarbejderen skal give mulighed for spejling og bringe håb hos den enkelte Peer-medarbejderen kan indgå i afdelingens samarbejde med pårørende Peer-medarbejderen kan deltage i psykoedukationsforløb. Eksempler på en peer-medarbejders opgaver kan være Har individuelle samtaler med patienter Har gruppebaserede samtaler med patienter Kan indgå i modtagelsen af patienter i afsnittet Planlægge og gennemføre aktiviteter med patienter Have ansvar for at holde PsykInfo-standen ajour med materialer for patientrettet information. Du skal være villig til at gennemføre en peer-uddannelse for eksempel ved Recoveryskolen i Vejle. Dertil skal peer-medarbejderen besidde Evnen til at samarbejde med patienter og deres pårørende Evnen til samarbejde tværfagligt med kollegaer i den pågældende afdeling Indgå i en erfa-gruppe, hvor der er supervision sparring Evnen til at tilegne sig ny viden Være personligt engageret i egen faglig udvikling Evnen til aktivt at bruge sin peer-erfaring i sparring og refleksioner over daglig praksis Evnen til, på baggrund af organisationens udviklingsbehov og ny viden om peer-arbejde, at sætte nye tiltag i værk i samarbejde med nærmeste ledere og kollegaer Evnen til på baggrund af ny viden at skabe læringsprocesser i egen organisation Peer-medarbejderen skal have følgende personlige kvalifikationer Have levede erfaringer med psykiatrisk sygdom Udvise forståelse for forskellen mellem de levede erfaringer og erfaringskompetencer Understøtte patienternes recoveryproces ved at spejle egne erfaringer som supplement til behandlingen Kunne inspirere og støtte patienter til at formulere egne ønsker og give håb og drømme for fremtiden Er det noget for dig, så hører vi meget gerne fra dig senest den 19. august 2019. Ansættelsessamtalerne finder sted torsdag den 22. august 2019. Der er jobstart den 1. september 2019 eller efter nærmere aftale. Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Anne L. Eisenhardt, tlf. 9944 5401 eller ledende overlæge Lene Høgh, tlf. 9944 5520. Praktisk info Den ugentlige arbejdstid aftales til mellem 11-18 timer Vi fastsætter lønnen efter gældende overenskomst og regler og forhandler med relevante organisationer Arbejdsstedet er Psykiatrisk Afdeling Aabenraa, Kresten Philipsens Vej 15, 6200 Aabenraa. Læs mere om Psykiatrien i Region Syddanmark på www.psykiatrienisyddanmark.dkTo peer-medarbejdere

To peer-medarbejdere søges til Psykiatrisk Afdeling Aabenraa

Psykiatrisygehuset søger to peer-medarbejdere til Psykiatrisk Afdeling i Aabenraa. Måske har du lyst til at blive vores nye medarbejder?

Psykiatrisk Afdeling i Aabenraa søger pr. 1. september 2019 to peer-medarbejdere til faste stillinger af ca. 11-18 timer pr. uge. Det er vores forventning, at du har personlig erfaring med psykisk sårbarhed, og at du er godt på vej i din helbredsproces.

Funktionsområder

Som peer-medarbejder skal du aktivt anvende dine erfaringskompetencer i relationsarbejdet, og du skal bibringe et recoveryperspektiv i hverdagens opgaver. Dette i forhold til både patienter, pårørende og kollegaer

  • Peer-medarbejderen skal være tilgængelig for samtaler og nærvær med patienter

  • Peer-medarbejderen skal give mulighed for spejling og bringe håb hos den enkelte

  • Peer-medarbejderen kan indgå i afdelingens samarbejde med pårørende

  • Peer-medarbejderen kan deltage i psykoedukationsforløb.

Eksempler på en peer-medarbejders opgaver kan være

  • Har individuelle samtaler med patienter

  • Har gruppebaserede samtaler med patienter

  • Kan indgå i modtagelsen af patienter i afsnittet

  • Planlægge og gennemføre aktiviteter med patienter

  • Have ansvar for at holde PsykInfo-standen ajour med materialer for patientrettet information.

Du skal være villig til at gennemføre en peer-uddannelse for eksempel ved Recoveryskolen i Vejle.

Dertil skal peer-medarbejderen besidde

  • Evnen til at samarbejde med patienter og deres pårørende

  • Evnen til samarbejde tværfagligt med kollegaer i den pågældende afdeling

  • Indgå i en erfa-gruppe, hvor der er supervision/sparring

  • Evnen til at tilegne sig ny viden

  • Være personligt engageret i egen faglig udvikling

  • Evnen til aktivt at bruge sin peer-erfaring i sparring og refleksioner over daglig praksis

  • Evnen til, på baggrund af organisationens udviklingsbehov og ny viden om peer-arbejde, at sætte nye tiltag i værk i samarbejde med nærmeste ledere og kollegaer

  • Evnen til på baggrund af ny viden at skabe læringsprocesser i egen organisation

Peer-medarbejderen skal have følgende personlige kvalifikationer

  • Have levede erfaringer med psykiatrisk sygdom

  • Udvise forståelse for forskellen mellem de levede erfaringer og erfaringskompetencer

  • Understøtte patienternes recoveryproces ved at spejle egne erfaringer som supplement til behandlingen

  • Kunne inspirere og støtte patienter til at formulere egne ønsker og give håb og drømme for fremtiden

 

Er det noget for dig, så hører vi meget gerne fra dig senest den 19. august 2019. Ansættelsessamtalerne finder sted torsdag den 22. august 2019.

 

Der er jobstart den 1. september 2019 eller efter nærmere aftale.

 

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Anne L. Eisenhardt, tlf. 9944 5401 eller ledende overlæge Lene Høgh, tlf. 9944 5520.

 

Praktisk info

 

  • Den ugentlige arbejdstid aftales til mellem 11-18 timer

  • Vi fastsætter lønnen efter gældende overenskomst og regler og forhandler med relevante organisationer

 

Arbejdsstedet er Psykiatrisk Afdeling Aabenraa, Kresten Philipsens Vej 15, 6200 Aabenraa. Læs mere om Psykiatrien i Region Syddanmark på www.psykiatrienisyddanmark.dk


ORS/Small/cf1e1853_logo.pngPsykiatrisk Afdeling AabenraaAabenraa2019-07-12T14:01:02.2772019-08-16T00:00:00
330058072GIS-medarbejder til Vejen KommuneBasic I Vejen Kommune søger vi en GIS-medarbejder med lyst til at arbejde med GIS for alle i kommunen både ansatte, erhvervsliv og borgere. GIS-funktionen er placeret under Teknik & Miljø med i alt 70 ansatte. GIS- og geodata-løsninger anvendes bredt i organisationen, og vi lægger derfor stor vægt på, at dataene er af høj kvalitet, og at løsningerne er tilpasset brugernes behov. Arbejdsopgaverne i GIS består af support og uddannelse af brugere, drift af GIS-løsning, samt udvikling af GIS til desktop, web og mobile enheder. I Vejen Kommune er GIS en del af fundamentet for en effektiv digital sagsbehandling og en del af den digitale arbejdsplads i alle afdelinger. Om GIS og os: I Vejen Kommune anvender vi ESRI-platformen til både desktop- og web-GIS. Driften står vi selv for, både servere, web- og app-udvikling, desktop, ekstensions og licenser i samarbejde med kommunens IT-afdeling og GIS-leverandør Vi er et team med en uformel omgangstone og godt humør Vi er engagerede i vores arbejde og deltager i kollegiale arrangementer Vi har et godt samarbejde, også med kommunens øvrige teams og afdelinger Vi beskæftiger os også med: Digitalisering Udvikling, drift og support af web-løsninger med fokus på platformsuafhængighed Undervisning og brugersupport, herunder de fælles offentlige systemer Produktion, vedligeholdelse og udveksling af geodata. Om dig: Du har en relevant uddannelse eller afslutter snart en. Vi tilbyder, om nødvendigt, relevant efteruddannelse Du har erfaring med desktop-GIS gerne ESRI-platformen Du har erfaring med webgis gerne ArcGIS Online og ArcGIS Portal Du har lyst til at yde support til og uddannelse af vores brugere Du har en helheds- og udviklingsorienteret tilgang Du har et udadvendt sind, en positiv tilgang og et godt humør Du kan skabe enkle løsninger i komplicerede sammenhænge Hør mere ved GIS-medarbejder Jens A. Underbjerg, 21 75 17 22 eller Chef for Teknik & Miljø Peter Hansen, 79 96 62 00. Løn- og ansættelsesforhold Ansættelse vil ske efter gældende overenskomst og i henhold til forhandlingsberettigede organisation. Stillingen er på fuld tid, med fleksibel arbejdstid. Tiltrædelse 1. oktober 2019 eller snarest mulig. Ansøgning sendes ved at benytte linket i opslaget på kommunens hjemmeside. Ansøgningsfrist er den 15. august 2019 kl. 10.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 35. Overvejer du at flytte til Vejen? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på https: boivejen.inst.vejen.dk

I Vejen Kommune søger vi en GIS-medarbejder med lyst til at arbejde med GIS for alle i kommunen både ansatte, erhvervsliv og borgere. GIS-funktionen er placeret under Teknik & Miljø med i alt 70 ansatte. GIS- og geodata-løsninger anvendes bredt i organisationen, og vi lægger derfor stor vægt på, at dataene er af høj kvalitet, og at løsningerne er tilpasset brugernes behov. Arbejdsopgaverne i GIS består af support og uddannelse af brugere, drift af GIS-løsning, samt udvikling af GIS til desktop, web og mobile enheder.

I Vejen Kommune er GIS en del af fundamentet for en effektiv digital sagsbehandling og en del af den digitale arbejdsplads i alle afdelinger.

Om GIS og os:

  • I Vejen Kommune anvender vi ESRI-platformen til både desktop- og web-GIS. Driften står vi selv for, både servere, web- og app-udvikling, desktop, ekstensions og licenser i samarbejde med kommunens IT-afdeling og GIS-leverandør
  • Vi er et team med en uformel omgangstone og godt humør
  • Vi er engagerede i vores arbejde og deltager i kollegiale arrangementer
  • Vi har et godt samarbejde, også med kommunens øvrige teams og afdelinger
  • Vi beskæftiger os også med:
    • Digitalisering
    • Udvikling, drift og support af web-løsninger med fokus på platformsuafhængighed
    • Undervisning og brugersupport, herunder de fælles offentlige systemer
    • Produktion, vedligeholdelse og udveksling af geodata.

Om dig:

  • Du har en relevant uddannelse eller afslutter snart en. Vi tilbyder, om nødvendigt, relevant efteruddannelse
  • Du har erfaring med desktop-GIS gerne ESRI-platformen
  • Du har erfaring med webgis gerne ArcGIS Online og ArcGIS Portal
  • Du har lyst til at yde support til og uddannelse af vores brugere
  • Du har en helheds- og udviklingsorienteret tilgang
  • Du har et udadvendt sind, en positiv tilgang og et godt humør
  • Du kan skabe enkle løsninger i komplicerede sammenhænge

Hør mere ved GIS-medarbejder Jens A. Underbjerg, 21 75 17 22 eller Chef for Teknik & Miljø Peter Hansen, 79 96 62 00.

Løn- og ansættelsesforhold

Ansættelse vil ske efter gældende overenskomst og i henhold til forhandlingsberettigede organisation.

Stillingen er på fuld tid, med fleksibel arbejdstid. Tiltrædelse 1. oktober 2019 eller snarest mulig.

Ansøgning sendes ved at benytte linket i opslaget på kommunens hjemmeside.

Ansøgningsfrist er den 15. august 2019 kl. 10.00.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 35.

Overvejer du at flytte til Vejen? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på https://boivejen.inst.vejen.dk/
ORS/Small/c5fad240_logo.pngTeknik og MiljøHolsted2019-07-10T18:00:11.7272019-08-14T00:00:00
330050556Beton-nørdRobot Jobbeskrivelse: For kunde i Varde Kommune søges medarbejder til opgaver med beton. Primære arbejdsopgaver: De primære opgaver består i: Påfyldning af beton i forme Slibe og pudse færdigstøbte elementer Faglige kvalifikationer: Vi forventer at du: Har hænderne skruet godt på Er grundig og kvalitetsbevidst Har ordenssans og kan bevare overblikket i en travl hverdag Har erfaring med lignende opgaver eller er villig til at lære det. Personlige kvalifikationer: Vi ser desuden gerne at du: Har en god fysik. Er omstillingsparat. Er robust og mødestabil Er fleksibel og ansvarsbevidst Skal kunne arbejde selvstændigt Kan og vil kommunikere på dansk. Vi tilbyder: T H-forløb med henblik på fastansættelse. Opstart snarest muligt - men vi venter på den rette ! God fast løn, i h.t. overenskomst div. tillæg Løn på 170 Kr time Arbejdstiden er på hverdage i tidsrummet - kl. 7:00-15:00. Ansøgning: Er jobbet noget for dig, så send din ansøgning, vedhæftet CV, til: Jeppe Snitgaard på mail: jes@jobteam.dk

Jobbeskrivelse:

For kunde i Varde Kommune søges medarbejder til opgaver med beton.

Primære arbejdsopgaver:

De primære opgaver består i:

  • Påfyldning af beton i forme
  • Slibe og pudse færdigstøbte elementer

Faglige kvalifikationer:

Vi forventer at du:

  • Har hænderne skruet godt på
  • Er grundig og kvalitetsbevidst
  • Har ordenssans og kan bevare overblikket i en travl hverdag
  • Har erfaring med lignende opgaver eller er villig til at lære det.

Personlige kvalifikationer:

Vi ser desuden gerne at du:

  • Har en god fysik.
  • Er omstillingsparat.
  • Er robust og mødestabil
  • Er fleksibel og ansvarsbevidst
  • Skal kunne arbejde selvstændigt
  • Kan og vil kommunikere på dansk.

Vi tilbyder:

T&H-forløb med henblik på fastansættelse.

Opstart snarest muligt - men vi venter på den rette !

God fast løn, i h.t. overenskomst + div. tillæg 

Løn på 170 Kr/time

Arbejdstiden er på hverdage i tidsrummet - kl. 7:00-15:00.

Ansøgning:

Er jobbet noget for dig, så send din ansøgning, vedhæftet CV, til:

Jeppe Snitgaard på mail: jes@jobteam.dk

JobTeam Esbjerg A/SEsbjerg2019-06-28T00:00:002019-08-21T00:00:00
330043063MedarbejderRobot Medarbejder til afrensning og maling af stål på byggepladser søges til tiltrædelse hurtigst muligt.Arbejdsopgaver over hele landet. Interesseret så ring til Mike på tlf. 60705681

Medarbejder til afrensning og maling af stål på byggepladser søges til tiltrædelse hurtigst muligt.Arbejdsopgaver over hele landet.

Interesseret så ring til Mike på tlf. 60705681

M-B Lak ApsAarup2019-06-15T00:00:002019-08-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Assistent i Borgerservice

Centralforvaltningen, Bredgade

Kolding
Arbejdssted: Borgerservice, Bredgade 1, 6000 Kolding. Arbejdstid: 37 timer ugentligt. Ansættelsestidspunkt: 1. oktober 2019. Hvad kan vi tilbyde: Vi kan tilbyde et spændende og udfordrende job, i en afdeling med et godt arbejdsklima, hvor fællesskab...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

To peer-medarbejdere Psykiatrisk Afdeling Aabenraa

Psykiatrisk Afdeling Aabenraa

Aabenraa
To peer-medarbejdereTo peer-medarbejdere søges til Psykiatrisk Afdeling Aabenraa Psykiatrisygehuset søger to peer-medarbejdere til Psykiatrisk Afdeling i Aabenraa. Måske har du lyst til at blive vores nye medarbejder? Psykiatrisk Afdeling i Aabenraa...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:16. august 2019

GIS-medarbejder til Vejen Kommune

Teknik og Miljø

Holsted
I Vejen Kommune søger vi en GIS-medarbejder med lyst til at arbejde med GIS for alle i kommunen både ansatte, erhvervsliv og borgere. GIS-funktionen er placeret under Teknik & Miljø med i alt 70 ansatte. GIS- og geodata-løsninger anvendes bredt i or...
Indrykket:10. juli 2019
Udløbsdato:14. august 2019

Beton-nørd

JobTeam Esbjerg A/S

Esbjerg
Jobbeskrivelse: For kunde i Varde Kommune søges medarbejder til opgaver med beton. Primære arbejdsopgaver: De primære opgaver består i: Påfyldning af beton i forme Slibe og pudse færdigstøbte elementer Faglige kvalifikationer: Vi forventer at du: Ha...
Indrykket:28. juni 2019
Udløbsdato:21. august 2019

Medarbejder

M-B Lak Aps

Aarup
Medarbejder til afrensning og maling af stål på byggepladser søges til tiltrædelse hurtigst muligt.Arbejdsopgaver over hele landet. Interesseret så ring til Mike på tlf. 60705681
Indrykket:15. juni 2019
Udløbsdato:8. august 2019