Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du lægesekretær? Så kom og vær en del af HOLDET i Akutafdelingen i Kolding

Nu får du IGEN muligheden for at søge en lægesekretærstilling i Akutafdelingen/Skadestuen, Kolding Sygehus. Vi søger igen, fordi en af vores gode medarbejdere pr. 1, marts 21 er ansat ind i en anden type stilling i Akutafdelingen/Skadestuen  Både hun og alle vi andre er glade for, at hun på den måde stadig vil være en del af HOLDET, men det efterlader så denne mulighed for nye ansøgere også at blive en af vores HOLD.

Om afdelingen og opgaverne:

Akutafdelingen modtager akutte patienter fra alle specialer hele døgnet. Der er i gennemsnit 140 patienter igennem afdelingen pr. døgn. Som lægesekretærer i Akutafdelingen er vi en stor del af den direkte patientkontakt, da vi modtager/opskriver og triagerer patienter til Skadestuen, modtager selvhenvendere samt patienter til de øvrige zoner i Akutafdelingen. 

Det er vigtigt, at patienterne føler sig ventet og velkommen under hele deres ophold hos os, og det kræver et godt og tæt samarbejde med hinanden, sygeplejerskerne og lægerne.

Ud over den direkte modtagelse af patienter løser vi mange andre administrative og patientrelaterede funktioner og opgaver. Som eksempel kan nævnes, at vi går med på traumer, hvor vores rolle er at tage os af det registreringsmæssige samt at koordinere med læger og sygeplejersker på stuen.
Vi modtager/registrestrerer patienter indbragt med ambulance og registrerer patienter der flyttes eller udskrives. Til registrering bruger vi Cosmic og Cetrea/Anywhere.
Derudover har vi nøglepersoner på forskellige opgaver: Som eksempel har vi en særlig opgave omkring udlændinge, men netop derfor har vi en nøgleperson på området, så ikke alle behøver at være eksperter i alt. På samme vis har flere sekretærer nøglefunktioner på forskellige områder, så der er god mulighed for at hente den hjælp, du har brug for. Opgaverne er spændende og mange og ikke to dage er ens, og vi hjælper hinanden med at finde de bedste løsninger i situationen. 

Du vil blive en del af et HOLD på 15 lægesekretærer, der vægter et godt arbejdsmljø. Det er vi forpligtede til at hjælpe hinanden med at løfte, så vores arbejdssted er et rart sted at være.

Vi har skiftende vagter (dag, aften, nat og weekend) og dækker døgnet rundt hele året, men vi har et rul og et helligdagsrul, så vi kender vores vagtplaner langt ud i fremtiden. Skiftende vagter giver en varieret arbejdsuge og lige netop dét, ser vi som en fordel, da det giver os muligheder, vi ellers ikke ville have haft. Prøv det endelig ! Vi fordeler vagttyperne imellem os dog skævende til individuelle ønsker, som det kan hænge sammen i den store planlægning. Skulle der være én ansøger, der tænker: "Fast aften/nattevagt" kunne jeg godt tænke mig, så tøv ikke med at søge, så taler vi om mulighederne.

Vi søger en kollega, der:

  • ser det som en selvfølge at være serviceorienteret
  • er nysgerrig efter at lære og samarbejde
  • kan lide en uforudsigelig og afvekslende hverdag
  • er fleksibel og har gode kommunikative egenskaber
  • har interesse for at arbejde i en Akutafdeling/skadestue
  • kan bevare roen og overblikket i akutte situationer og evner at prioritere
  • vil bidrage til en positiv omgangstone
  • er uddannet lægesekretær

Vi kan tilbyde:

  • at blive en del af et stærkt tværfagligt team, der samarbejder på tværs, da det er afgørende for gode patientoplevelser
  • en god og alsidig arbejdsplads med plads til forskellighed
  • lydhør og udviklingsorienteret ledelse
  • en god introduktion - du vil blive sidemandsoplært af dine kommende kollegaer

Stillingen er med ansættelse pr. 1. april 2021. Timetal kan aftales.

Løn:

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Hør mere:

Du er meget velkommen til at kontakte ledende lægeksekretær for Akutafdelingen og Medicinske sygdomme Lotte Laasholdt på lotte.laasholdt@rsyd.dk eller direkte telefonnr. 76362138, hvis du vil høre mere om stillingen. Vi viser også gerne afdelingen frem, og skulle du have lyst til at tale med en af sekretærerne omkring f.eks. det at arbejde i forskellige vagter, så finder vi også ud af det.

Ansøgning

Grib denne mulighed og send os din ansøgning senest d. 24. februar 2021 kl. 12.00.

Samtaler

Der afholdes samtaler d. 25. februar 2021

Vi glæder os til at høre fra dig.

Vi indhenter børneattest, inden endelig ansættelse


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.