Gem job

Er du lønspecialist der har mod på nye spændende udfordringer?

Frontmatec i Kolding søger ny lønspecialist til lokationen i Kolding eller i Tandslet.

 

Har du stor erfaring med håndtering af lønadministration fra A-Z? Arbejder du struktureret og systematisk i din opgaveløsning? Sætter du en ære i at levere fejlfri resultater, fordi du ved, at kollegernes tilfredshed bl.a. afhænger af en korrekt lønseddel? Så læs videre om denne spændende stilling.

 

Frontmatec er en international koncern med lokationer over hele verden. De er verdensførende inden for udstyr til fødevarer procesindustrien, og er garant for innovative løsninger i høj kvalitet.  I Danmark har Frontmatec i alt 4  juridiske enheder, som er specialiseret i hver deres fagområder.

 

Om jobbet

Som Lønspecialist bliver du ansvarlig for al lønkørsel på lokationerne i Kolding og Tandslet. De to lokationer har til sammen ca. 350 medarbejder hvoraf 150 er timelønnede, hvoraf nogle er funktionærlignende samt 200 er funktionærer. Lønnen afregnes for medarbejdere månedsvis. Industriens Overenskomst anvendes for timelønnede og Industriens Funktionæroverenskomst anvendes for udvalgte funktionærgrupper.

 

Du er en del af shared service- og økonomiafdelingen med reference til Head of Shared Services. Du har yderligere et tæt samarbejde med HR afdelingen i forhold til praktik omkring medarbejdere. Shared service- og økonomiafdelingen kendetegnes ved stor professionalisme og engagement, et godt sammenhold og fællesskab, og en uformel omgangstone.

 

Der er tale om en fuldtidsstilling, hvor du arbejder med en bred opgaveportefølje med fokus på løn, bogholderi og evt. på sigt administrative HR-driftsopgaver. Du får stor frihed i jobbet og mulighed for, at være med til at sætte dit præg på, hvordan Frontmatec får de bedste arbejdsgange og systemer i fremtiden. Afhængig af din bopæl kan du enten arbejde på vores kontor i Kolding eller i Tandslet, og derudover er der mulighed for hjemmearbejdsdage. Dog skal det påregnes, at oplæring og de første par måneder primært foregår på kontoret i Kolding.

 

Som lønspecialist er du ansvarlige for lønhåndtering fra A-Z og sikrer, at alle medarbejdere har den rigtige løn til tiden. Du rådgiver både medarbejdere og ledere i forhold til spørgsmål om løn, barsel, sygdom, ferie og en lang række andre overenskomstrelaterede spørgsmål.

 

Dine primære arbejdsopgaver er

  • Lønkørsel til funktionærer og timelønnede på lokationen i Kolding og Tandslet
  • Opdatering af løn- og stamdata (nyansættelser, fratrædelser, ændringer)
  • Sikre at Løn/den øvrige organisation overholder audit/revisionskrav
  • Afstemninger og månedsluk
  • Refusion ved bl.a. kursus, sygdom og barsel
  • Besvarelse af henvendelser fra medarbejdere og ledere
  • Indberetning til SKAT, pension, statistik osv.
  • Sikre at gældende lovgivning på området samt overenskomster og lokalaftaler overholdes
  • Sikre korrekt persondatahåndtering jf. GDPR

 

Om dig

Vi forventer en smilende, positiv og samarbejdsorienteret kollega, der glæder sig til at gå på arbejde. Du er stabil, pligtopfyldende, vedholdende, struktureret, detaljeorienteret og har høje standarder for dit eget og virksomhedens arbejde. Du er nysgerrig og finder det naturligt at bidrage til løsning af opgaver på tværs af organisationen. Og så er du typen, der selv søger oplysninger.

 

Vi lægger desuden vægt på, at du:

  • Har en relevant regnskabsmæssig baggrund
  • Har solid erfaring (min. 3-5 års erfaring) med lønbehandling for funktionærer og timelønnede, bogføring, afstemning samt overenskomster og lovgivning på lønområdet
  • Gerne erfaring med Lessor, AX og tidsregistreringssystemet Shop-floor
  • Er en rutineret og dygtig bruger af Excel samt kan håndtere store datamængder
  • Leverer et højt serviceniveau overfor interne og eksterne samarbejdspartnere
  • Har lyst til den daglige dialog med organisationens medarbejdere
  • Har en faglig stolthed omkring korrekte leverancer af høj kvalitet
  • Du er god til både dansk og engelsk i skrift samt tale

 

Hvad kan Frontmatec tilbyde

  • En god arbejdsplads med frihed og mulighed for at udfolde sig fagligt
  • Gode interne karrieremuligheder i en international koncern
  • Godt arbejdsmiljø med gode kollegaer i alle aldre
  • Mulighed for at gøre en bæredygtig forskel for den næste generation
  • Gode løn og ansættelsesvilkår som forhandles personligt

 

Ansøgningsfrist:                          Den 03.10.21

 

Tiltrædelse:                                  Senest d. 01.12.21

 

Samtaleprocessen:                      Oktober måned

 

Søg jobbet:

 

Via knappen "Send ansøgning" kan du uploade cv, ansøgning og andre relevante papirer.

 

Ønsker du yderligere informationer vedr. jobbet som ”Lønspecialist”, er du velkommen til at kontakte Senior konsulent Hans Hermann på tlf. 26184844 eller på mail hah@reqt.dk

 

Processen varetages af senior konsulent Hans Hermann fra ReQT Consulting, hvorfor al henvendelse om jobbet skal ske hertil.

 

Vi forbeholder os retten til løbende at indkalde kandidater til samtaler

 

Om Frontmatec

Frontmatec develops world-leading customized solutions for automation in the food industry, other hygiene-sensitive industries, and the utilities industry. We are especially renowned for our high-quality systems for the entire value chain of the meat industry – from hygiene solutions to control systems, from classification of carcasses to slaughter lines, from cutting and deboning lines to logistics and packaging. Frontmatec has more than 1000 employees in more than 10 countries.

 

For more information please see: www.frontmatec.com


Se mere på vores ansøgersite: https://reqt.ofir.com

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Regnskabsassistent

Pharma Nord

Vejle
Har du interesse for og erfaring med økonomiopgaver? Arbejder du struktureret og detaljeorienteret? Og ønsker du at være en del af af en velfungerende afdeling med dygtige kollegaer i en spændende virksomhed? Så er du måske Pharma Nords nye regnskab...
Indrykket:21. september 2021

Revisor / Controller - Talnørd med digitaliseringsbriller søges til ung virksomhed

Retio ApS

Vejle
Retio er et ungt digitaliserings- og regnskabsbureau i vækst, som netop nu søger endnu en medarbejder, der har styr på det der med tal og regnskaber. Hvorfor skal du læse videre? Det skal du fordi, vi er en ambitiøs revisorvirksomhed, der fokuserer ...
Indrykket:22. september 2021

Bogholder søges

BERGER'S SMEDIE ApS

Nørre Aaby
Bogholder søges Vi er et mindre firma med mange jern i ilden. Vi har beslagsmede der hver dag tager ud og skoer heste, samt en engros afdeling der både sælger til Danmark og udlandet. Derudover producere vi selv en del af de varer vi eksporterer. De...
Indrykket:30. august 2021

Callcenter medarbejder

Restaurant Flammen

Kolding
Vi søger medarbejdere til vores Callcenter - er det dig? Som servicemedarbejder i vores Callcenter tager du imod opkald fra vores gæster, som ønsker at bestille bord på en af vores 16 restauranter, hjælpe med bestilling af TakeAway, samt besvare eve...
Indrykket:25. september 2021

Bogholder

RANDSTAD A/S

Esbjerg
Bogholder For Musikhuset Esbjerg søger Randstad en bogholder. Vi søger dig, der ønsker at arbejde selvstændigt og bære ansvaret for økonomifunktionen i Musikhuset Esbjerg. Behersker du processerne i et finansbogholderi, og er du i stand til at planl...
Indrykket:10. september 2021

Er du lønspecialist der har mod på nye spændende udfordringer?

Frontmatec i Kolding søger ny lønspecialist til lokationen i Kolding eller i Tandslet.

 

Har du stor erfaring med håndtering af lønadministration fra A-Z? Arbejder du struktureret og systematisk i din opgaveløsning? Sætter du en ære i at levere fejlfri resultater, fordi du ved, at kollegernes tilfredshed bl.a. afhænger af en korrekt lønseddel? Så læs videre om denne spændende stilling.

 

Frontmatec er en international koncern med lokationer over hele verden. De er verdensførende inden for udstyr til fødevarer procesindustrien, og er garant for innovative løsninger i høj kvalitet.  I Danmark har Frontmatec i alt 4  juridiske enheder, som er specialiseret i hver deres fagområder.

 

Om jobbet

Som Lønspecialist bliver du ansvarlig for al lønkørsel på lokationerne i Kolding og Tandslet. De to lokationer har til sammen ca. 350 medarbejder hvoraf 150 er timelønnede, hvoraf nogle er funktionærlignende samt 200 er funktionærer. Lønnen afregnes for medarbejdere månedsvis. Industriens Overenskomst anvendes for timelønnede og Industriens Funktionæroverenskomst anvendes for udvalgte funktionærgrupper.

 

Du er en del af shared service- og økonomiafdelingen med reference til Head of Shared Services. Du har yderligere et tæt samarbejde med HR afdelingen i forhold til praktik omkring medarbejdere. Shared service- og økonomiafdelingen kendetegnes ved stor professionalisme og engagement, et godt sammenhold og fællesskab, og en uformel omgangstone.

 

Der er tale om en fuldtidsstilling, hvor du arbejder med en bred opgaveportefølje med fokus på løn, bogholderi og evt. på sigt administrative HR-driftsopgaver. Du får stor frihed i jobbet og mulighed for, at være med til at sætte dit præg på, hvordan Frontmatec får de bedste arbejdsgange og systemer i fremtiden. Afhængig af din bopæl kan du enten arbejde på vores kontor i Kolding eller i Tandslet, og derudover er der mulighed for hjemmearbejdsdage. Dog skal det påregnes, at oplæring og de første par måneder primært foregår på kontoret i Kolding.

 

Som lønspecialist er du ansvarlige for lønhåndtering fra A-Z og sikrer, at alle medarbejdere har den rigtige løn til tiden. Du rådgiver både medarbejdere og ledere i forhold til spørgsmål om løn, barsel, sygdom, ferie og en lang række andre overenskomstrelaterede spørgsmål.

 

Dine primære arbejdsopgaver er

  • Lønkørsel til funktionærer og timelønnede på lokationen i Kolding og Tandslet
  • Opdatering af løn- og stamdata (nyansættelser, fratrædelser, ændringer)
  • Sikre at Løn/den øvrige organisation overholder audit/revisionskrav
  • Afstemninger og månedsluk
  • Refusion ved bl.a. kursus, sygdom og barsel
  • Besvarelse af henvendelser fra medarbejdere og ledere
  • Indberetning til SKAT, pension, statistik osv.
  • Sikre at gældende lovgivning på området samt overenskomster og lokalaftaler overholdes
  • Sikre korrekt persondatahåndtering jf. GDPR

 

Om dig

Vi forventer en smilende, positiv og samarbejdsorienteret kollega, der glæder sig til at gå på arbejde. Du er stabil, pligtopfyldende, vedholdende, struktureret, detaljeorienteret og har høje standarder for dit eget og virksomhedens arbejde. Du er nysgerrig og finder det naturligt at bidrage til løsning af opgaver på tværs af organisationen. Og så er du typen, der selv søger oplysninger.

 

Vi lægger desuden vægt på, at du:

  • Har en relevant regnskabsmæssig baggrund
  • Har solid erfaring (min. 3-5 års erfaring) med lønbehandling for funktionærer og timelønnede, bogføring, afstemning samt overenskomster og lovgivning på lønområdet
  • Gerne erfaring med Lessor, AX og tidsregistreringssystemet Shop-floor
  • Er en rutineret og dygtig bruger af Excel samt kan håndtere store datamængder
  • Leverer et højt serviceniveau overfor interne og eksterne samarbejdspartnere
  • Har lyst til den daglige dialog med organisationens medarbejdere
  • Har en faglig stolthed omkring korrekte leverancer af høj kvalitet
  • Du er god til både dansk og engelsk i skrift samt tale

 

Hvad kan Frontmatec tilbyde

  • En god arbejdsplads med frihed og mulighed for at udfolde sig fagligt
  • Gode interne karrieremuligheder i en international koncern
  • Godt arbejdsmiljø med gode kollegaer i alle aldre
  • Mulighed for at gøre en bæredygtig forskel for den næste generation
  • Gode løn og ansættelsesvilkår som forhandles personligt

 

Ansøgningsfrist:                          Den 03.10.21

 

Tiltrædelse:                                  Senest d. 01.12.21

 

Samtaleprocessen:                      Oktober måned

 

Søg jobbet:

 

Via knappen "Send ansøgning" kan du uploade cv, ansøgning og andre relevante papirer.

 

Ønsker du yderligere informationer vedr. jobbet som ”Lønspecialist”, er du velkommen til at kontakte Senior konsulent Hans Hermann på tlf. 26184844 eller på mail hah@reqt.dk

 

Processen varetages af senior konsulent Hans Hermann fra ReQT Consulting, hvorfor al henvendelse om jobbet skal ske hertil.

 

Vi forbeholder os retten til løbende at indkalde kandidater til samtaler

 

Om Frontmatec

Frontmatec develops world-leading customized solutions for automation in the food industry, other hygiene-sensitive industries, and the utilities industry. We are especially renowned for our high-quality systems for the entire value chain of the meat industry – from hygiene solutions to control systems, from classification of carcasses to slaughter lines, from cutting and deboning lines to logistics and packaging. Frontmatec has more than 1000 employees in more than 10 countries.

 

For more information please see: www.frontmatec.com


Se mere på vores ansøgersite: https://reqt.ofir.com

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Regnskabsassistent

Pharma Nord

Vejle
Har du interesse for og erfaring med økonomiopgaver? Arbejder du struktureret og detaljeorienteret? Og ønsker du at være en del af af en velfungerende afdeling med dygtige kollegaer i en spændende virksomhed? Så er du måske Pharma Nords nye regnskab...
Indrykket:21. september 2021

Revisor / Controller - Talnørd med digitaliseringsbriller søges til ung virksomhed

Retio ApS

Vejle
Retio er et ungt digitaliserings- og regnskabsbureau i vækst, som netop nu søger endnu en medarbejder, der har styr på det der med tal og regnskaber. Hvorfor skal du læse videre? Det skal du fordi, vi er en ambitiøs revisorvirksomhed, der fokuserer ...
Indrykket:22. september 2021

Bogholder søges

BERGER'S SMEDIE ApS

Nørre Aaby
Bogholder søges Vi er et mindre firma med mange jern i ilden. Vi har beslagsmede der hver dag tager ud og skoer heste, samt en engros afdeling der både sælger til Danmark og udlandet. Derudover producere vi selv en del af de varer vi eksporterer. De...
Indrykket:30. august 2021

Callcenter medarbejder

Restaurant Flammen

Kolding
Vi søger medarbejdere til vores Callcenter - er det dig? Som servicemedarbejder i vores Callcenter tager du imod opkald fra vores gæster, som ønsker at bestille bord på en af vores 16 restauranter, hjælpe med bestilling af TakeAway, samt besvare eve...
Indrykket:25. september 2021

Bogholder

RANDSTAD A/S

Esbjerg
Bogholder For Musikhuset Esbjerg søger Randstad en bogholder. Vi søger dig, der ønsker at arbejde selvstændigt og bære ansvaret for økonomifunktionen i Musikhuset Esbjerg. Behersker du processerne i et finansbogholderi, og er du i stand til at planl...
Indrykket:10. september 2021