Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du på forkant med risikohåndtering og vægter du struktur og ordentlighed højt?

Har du lyst til at arbejde med risikostyring og kontrol i en stor og spændende organisation? Vil du være med til at bygge vores nyoprettede kontor for Kontrol og revision op fra bunden? Så er det måske dig, vi søger til en nyoprettet og udfordrende stilling i Gældsstyrelsen.


Du skaber struktur og overblik samt planlægger, koordinerer og følger op
Vi søger en dedikeret kollega, der kan bidrage til at implementere et stærkt risiko set-up i Gældsstyrelsen. Det omfatter blandt andet risikoafdækning og -styring, revisionskoordinering og -opfølgning samt interne kontroller.

Som vores nye kollega bliver du en del af et lille, men ambitiøst kontor med en bred portefølje af opgaver:

  • Risikostyring – Gældsstyrelsen skal i gang med at implementere et nyt risikostyringskoncept. Dette vil ske i tæt samarbejde med styrelsens ledere og medarbejdere. Opgaven består blandt andet i at få identificeret risici, beskrive korrigerende handlinger samt følge op og dokumentere, at de tilsigtede effekter opnås.
  • Revisioner – kontoret er Gældsstyrelsens koordinerende enhed for gennemførsel og opfølgning på revisioner. Dette indebærer planlægning, tilrettelæggelse af proces, inddragelse af kolleger fra Gældsstyrelsens øvrige afdelinger, kontakt til revisionen og departementet, gennemførelse af revisionsbesøg samt koordinering af svar og opfølgning på revisionsrapporter.
  • Interne kontroller i styrelsen – der skal dels udarbejdes nye relevante interne kontroller, der kan forebygge omgåelse af gældende regelsæt, dels skal der løbende følges op og afrapporteres på den kontrol, der foretages i styrelsens afdelinger.


Din baggrund
Der er flere veje ind i rollen, og din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Du kan for eksempel være cand.scient.pol., cand.merc. eller lignende, men du kan også have en baggrund fra revisionsbranchen eller Skatteforvaltningen.

Vi lægger vægt på, at du har erfaring med lignende opgaver, fx controlling eller risiko-styring/koordinering, gerne fra en politisk styret organisation.

For at lykkes i stillingen er det vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt og med ordentlighed i højsædet – altid. Du skal desuden have både vilje og evne til at levere i høj kvalitet, ofte indenfor snævre tidsfrister.

Derudover er det vigtigt, at du:

  • Har styr på tal og tabeller og kan formulere dig skarpt i skrift og tale
  • Er anerkendende i din tilgang til rådgivning og sparring med ledere og kolleger på alle niveauer
  • Er god til at være i spændingsfeltet mellem at lytte og stå fast
  • Er dygtig til at formidle din faglighed og formår at få den til at skabe værdi for resten af organisationen
  • Har en veludviklet evne til at opnå resultater og få opgaver i mål til tiden, også selvom uforudsete forhold kan kræve ny planlægning
  • Tager ansvar for opgaveløsningen og processen og undrer dig undervejs

Vi tilbyder

  • Fleksibilitet, herunder også mulighed for at være med til at præge både egne og kontorets opgaver
  • Et kontor med højt til loftet, humor og en god tone blandt kollegerne
  • Mulighed for at gøre en forskel i en offentlig styrelse i udvikling
  • Et stort netværk på tværs af organisationen, herunder styrelsens fem driftscentre og to stabsfunktioner


Ansøgning og kontakt
Vi ser frem til at modtage din ansøgning, CV og dokumentation for uddannelse senest 26. februar 2020. Du søger via linket ”Søg stillingen”.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kontorchef Katrine Ibsen Bank på tlf. 72 37 86 87 eller Chefkonsulent Inge Dyrbye på 72 37 09 21.

Vi forventer at afholde første samtale 4. marts i Roskilde og anden samtale 11. marts i Roskilde.

Tiltrædelse sker 1. april 2020 eller snarest derefter.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og restanceoplysninger.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Ansættelsesområdet vil være Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Din fysiske arbejdsplads bliver Universitetsvej 2, 4000 Roskilde.



Om Gældsstyrelsen
’Vi hjælper borgere og virksomheder med at betale deres gæld til det offentlige’

Gældsstyrelsens mål er, at så mange som muligt betaler deres gæld. Vi samarbejder med de offentlige kreditorer om at forebygge, at ny gæld opstår. Vi arbejder med klare præstationsmål og transparens. Det gør vi, fordi vi er drevet af at inddrive mest mulig gæld til det offentlige. Vi lykkes med vores opgave, fordi Gældsstyrelsens ledere og medarbejdere har en høj grad af faglig dedikation og stor viden på deres område.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Gældsstyrelsen på www.gaeldst.dk.
Du kan se en lille film om Gældsstyrelsen på dette link.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330167269Phoenix-e92f9ffa12020-01-29T00:00:00Er du på forkant med risikohåndtering og vægter du struktur og ordentlighed højt?Har du lyst til at arbejde med risikostyring og kontrol i en stor og spændende organisation? Vil du være med til at bygge vores nyoprettede kontor for Kontrol og revision op fra bunden? Så er det måske dig, vi søger til en nyoprettet og udfordrende stilling i Gældsstyrelsen.


Du skaber struktur og overblik samt planlægger, koordinerer og følger op
Vi søger en dedikeret kollega, der kan bidrage til at implementere et stærkt risiko set-up i Gældsstyrelsen. Det omfatter blandt andet risikoafdækning og -styring, revisionskoordinering og -opfølgning samt interne kontroller.

Som vores nye kollega bliver du en del af et lille, men ambitiøst kontor med en bred portefølje af opgaver:

  • Risikostyring – Gældsstyrelsen skal i gang med at implementere et nyt risikostyringskoncept. Dette vil ske i tæt samarbejde med styrelsens ledere og medarbejdere. Opgaven består blandt andet i at få identificeret risici, beskrive korrigerende handlinger samt følge op og dokumentere, at de tilsigtede effekter opnås.
  • Revisioner – kontoret er Gældsstyrelsens koordinerende enhed for gennemførsel og opfølgning på revisioner. Dette indebærer planlægning, tilrettelæggelse af proces, inddragelse af kolleger fra Gældsstyrelsens øvrige afdelinger, kontakt til revisionen og departementet, gennemførelse af revisionsbesøg samt koordinering af svar og opfølgning på revisionsrapporter.
  • Interne kontroller i styrelsen – der skal dels udarbejdes nye relevante interne kontroller, der kan forebygge omgåelse af gældende regelsæt, dels skal der løbende følges op og afrapporteres på den kontrol, der foretages i styrelsens afdelinger.


Din baggrund
Der er flere veje ind i rollen, og din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Du kan for eksempel være cand.scient.pol., cand.merc. eller lignende, men du kan også have en baggrund fra revisionsbranchen eller Skatteforvaltningen.

Vi lægger vægt på, at du har erfaring med lignende opgaver, fx controlling eller risiko-styring/koordinering, gerne fra en politisk styret organisation.

For at lykkes i stillingen er det vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt og med ordentlighed i højsædet – altid. Du skal desuden have både vilje og evne til at levere i høj kvalitet, ofte indenfor snævre tidsfrister.

Derudover er det vigtigt, at du:

  • Har styr på tal og tabeller og kan formulere dig skarpt i skrift og tale
  • Er anerkendende i din tilgang til rådgivning og sparring med ledere og kolleger på alle niveauer
  • Er god til at være i spændingsfeltet mellem at lytte og stå fast
  • Er dygtig til at formidle din faglighed og formår at få den til at skabe værdi for resten af organisationen
  • Har en veludviklet evne til at opnå resultater og få opgaver i mål til tiden, også selvom uforudsete forhold kan kræve ny planlægning
  • Tager ansvar for opgaveløsningen og processen og undrer dig undervejs

Vi tilbyder

  • Fleksibilitet, herunder også mulighed for at være med til at præge både egne og kontorets opgaver
  • Et kontor med højt til loftet, humor og en god tone blandt kollegerne
  • Mulighed for at gøre en forskel i en offentlig styrelse i udvikling
  • Et stort netværk på tværs af organisationen, herunder styrelsens fem driftscentre og to stabsfunktioner


Ansøgning og kontakt
Vi ser frem til at modtage din ansøgning, CV og dokumentation for uddannelse senest 26. februar 2020. Du søger via linket ”Søg stillingen”.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kontorchef Katrine Ibsen Bank på tlf. 72 37 86 87 eller Chefkonsulent Inge Dyrbye på 72 37 09 21.

Vi forventer at afholde første samtale 4. marts i Roskilde og anden samtale 11. marts i Roskilde.

Tiltrædelse sker 1. april 2020 eller snarest derefter.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og restanceoplysninger.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Ansættelsesområdet vil være Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Din fysiske arbejdsplads bliver Universitetsvej 2, 4000 Roskilde.



Om Gældsstyrelsen
’Vi hjælper borgere og virksomheder med at betale deres gæld til det offentlige’

Gældsstyrelsens mål er, at så mange som muligt betaler deres gæld. Vi samarbejder med de offentlige kreditorer om at forebygge, at ny gæld opstår. Vi arbejder med klare præstationsmål og transparens. Det gør vi, fordi vi er drevet af at inddrive mest mulig gæld til det offentlige. Vi lykkes med vores opgave, fordi Gældsstyrelsens ledere og medarbejdere har en høj grad af faglig dedikation og stor viden på deres område.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Gældsstyrelsen på www.gaeldst.dk.
Du kan se en lille film om Gældsstyrelsen på dette link.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


2020-02-17T22:00:31.863 Har du lyst til at arbejde med risikostyring og kontrol i en stor og spændende organisation? Vil du være med til at bygge vores nyoprettede kontor for Kontrol og revision op fra bunden? Så er det måske dig, vi søger til en nyoprettet og udfordrende stilling i Gældsstyrelsen. Du skaber struktur og overblik samt planlægger, koordinerer og følger op Vi søger en dedikeret kollega, der kan bidrage til at implementere et stærkt risiko set-up i Gældsstyrelsen. Det omfatter blandt andet risikoafdækning og -styring, revisionskoordinering og -opfølgning samt interne kontroller. Som vores nye kollega bliver du en del af et lille, men ambitiøst kontor med en bred portefølje af opgaver: Risikostyring Gældsstyrelsen skal i gang med at implementere et nyt risikostyringskoncept. Dette vil ske i tæt samarbejde med styrelsens ledere og medarbejdere. Opgaven består blandt andet i at få identificeret risici, beskrive korrigerende handlinger samt følge op og dokumentere, at de tilsigtede effekter opnås. Revisioner kontoret er Gældsstyrelsens koordinerende enhed for gennemførsel og opfølgning på revisioner. Dette indebærer planlægning, tilrettelæggelse af proces, inddragelse af kolleger fra Gældsstyrelsens øvrige afdelinger, kontakt til revisionen og departementet, gennemførelse af revisionsbesøg samt koordinering af svar og opfølgning på revisionsrapporter. Interne kontroller i styrelsen der skal dels udarbejdes nye relevante interne kontroller, der kan forebygge omgåelse af gældende regelsæt, dels skal der løbende følges op og afrapporteres på den kontrol, der foretages i styrelsens afdelinger. Din baggrund Der er flere veje ind i rollen, og din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Du kan for eksempel være cand.scient.pol., cand.merc. eller lignende, men du kan også have en baggrund fra revisionsbranchen eller Skatteforvaltningen. Vi lægger vægt på, at du har erfaring med lignende opgaver, fx controlling eller risiko-styring koordinering, gerne fra en politisk styret organisation. For at lykkes i stillingen er det vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt og med ordentlighed i højsædet altid. Du skal desuden have både vilje og evne til at levere i høj kvalitet, ofte indenfor snævre tidsfrister. Derudover er det vigtigt, at du: Har styr på tal og tabeller og kan formulere dig skarpt i skrift og tale Er anerkendende i din tilgang til rådgivning og sparring med ledere og kolleger på alle niveauer Er god til at være i spændingsfeltet mellem at lytte og stå fast Er dygtig til at formidle din faglighed og formår at få den til at skabe værdi for resten af organisationen Har en veludviklet evne til at opnå resultater og få opgaver i mål til tiden, også selvom uforudsete forhold kan kræve ny planlægning Tager ansvar for opgaveløsningen og processen og undrer dig undervejs Vi tilbyder Fleksibilitet, herunder også mulighed for at være med til at præge både egne og kontorets opgaver Et kontor med højt til loftet, humor og en god tone blandt kollegerne Mulighed for at gøre en forskel i en offentlig styrelse i udvikling Et stort netværk på tværs af organisationen, herunder styrelsens fem driftscentre og to stabsfunktioner Ansøgning og kontakt Vi ser frem til at modtage din ansøgning, CV og dokumentation for uddannelse senest 26. februar 2020. Du søger via linket Søg stillingen . Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kontorchef Katrine Ibsen Bank på tlf. 72 37 86 87 eller Chefkonsulent Inge Dyrbye på 72 37 09 21. Vi forventer at afholde første samtale 4. marts i Roskilde og anden samtale 11. marts i Roskilde. Tiltrædelse sker 1. april 2020 eller snarest derefter. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og restanceoplysninger. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelsesområdet vil være Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Din fysiske arbejdsplads bliver Universitetsvej 2, 4000 Roskilde. Om Gældsstyrelsen Vi hjælper borgere og virksomheder med at betale deres gæld til det offentlige Gældsstyrelsens mål er, at så mange som muligt betaler deres gæld. Vi samarbejder med de offentlige kreditorer om at forebygge, at ny gæld opstår. Vi arbejder med klare præstationsmål og transparens. Det gør vi, fordi vi er drevet af at inddrive mest mulig gæld til det offentlige. Vi lykkes med vores opgave, fordi Gældsstyrelsens ledere og medarbejdere har en høj grad af faglig dedikation og stor viden på deres område. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Gældsstyrelsen på www.gaeldst.dk. Du kan se en lille film om Gældsstyrelsen på dette link. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnete92f9ffa100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-26T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=129439&DepartmentId=9412&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3700987Skatteforvaltningen, Roskilde, Universitetsvej11Universitetsvej 24000Roskilde72378687DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000894190JobNet5108394510839410029-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e92f9ffahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e92f9ffahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e92f9ffa&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e92f9ffa&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/241210-59-1.jpgEr du på forkant med risikohåndtering og vægter du struktur og ordentlighed højt?12008001Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration364048194Katrinenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK