Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du politiets nye civile FOREBYGGER med en socialfaglig baggrund?

Hillerød, Nordsjællands Politi

Brænder du for at forebygge kriminalitet blandt udsatte børn og unge interesse for politiets arbejde? Har du lyst til at øge tilliden til politiet og er du en teamspiller?
Så er du måske vores nye forebygger, som skal arbejde tværfagligt med forebyggelse af kriminalitet i de nordsjællandske boligområder.

Politiet udvikler løbende sin kerneopgave med at skabe tryghed, forebygge- og bekæmpe kriminalitet. Som led i Justitsministeriets udspil ”Trygheden tilbage i gaderne – 12 initiativer” ansætter dansk politi en række civile medarbejdere til forebyggende arbejde i særligt udsatte boligområder. I Nordsjælland leder vi efter en medarbejder til at indgå i vores team af tværfaglige forebyggere.

Du forebygger kriminalitet og styrker det tværsektorielle samarbejde
Politiets civile forebyggere skal skabe kontakt til børn og unge, som enten er kriminalitetstruede eller allerede kriminelle. Gennem inddragelse af unge, forældre, netværk og relevante aktører såsom SSP arbejder du med det formål at forebygge kriminalitet og bekæmpe utryghed.

I jobbet arbejder du tæt sammen med politifolk i de boligområder, der er særligt udsatte – for eksempel i forhold til synlig tilstedeværelse af rocker- eller bandepersoner, utryghed omkring salg af hash, ophold af unge, utryghedsskabende knallertkørsel ect.

Du vil komme til at være en del af vores forebyggelsesteam bestående af både politibetjente, socialfaglige medarbejdere og akademikere som i fællesskab arbejder mod en øget tillid til politiet og forebyggelse af kriminalitet i boligområder.

Dine opgaver bliver, i samarbejde med dine kollegaer, at:

• Koordinere og gennemføre opsøgende gadeplansarbejde overfor udsatte unge, deres forældre og netværk i kredsens udsatte boligområder
• Skabe og facilitere samarbejde med kommuner og boligforeninger eller andre relevante aktører i og omkring området
• Skabe og facilitere aktiviteter for de unge i samarbejde med andre relevante aktører
• Deltage i lokale arrangementer i boligområderne og være bindeleddet mellem politi og beboere
• Deltage i §115 møder med kommunerne
• Foretage bekymringssamtaler med unge
• Deltage i beboerpanelsmøder i boligområderne
• Understøtte at strategier, planer udmøntes
• Dokumentere og formidle dit arbejde skriftligt og mundtligt

Vi søger en initiativrig socialfaglig person
Vi forestiller os, at du er uddannet pædagog, socialrådgiver, lærer eller andet, hvor relationsskabende kompetencer har været i højsædet, og at du har en vis erfaring indenfor feltet.

Du kan dele ud af din faglighed på en konstruktiv måde til gavn for ikke-fagfæller samtidig med, at du er villig til at sætte dig ind i og forstå politiets arbejde.

Du er udadvendt og empatisk hvilket gør, at du evner at inddrage andre i din opgaveløsning til gavn for det fælles bedste.

Du er proaktiv omkring egne arbejdsopgaver, og igangsætter dag-til-dag opgaver og større indsatser eller projekter. Slutteligt er det en fordel, at du er fleksibel og kan tilpasse din arbejdstid efter opgaven.

Vi tilbyder til gengæld en unik mulighed for at være med til at præge dansk politis udvikling indenfor tværfaglig forebyggelse, stor indflydelse på egne arbejdsopgaver og et stærkt kollegafællesskab.

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen er en fastansættelse med start 1. august 2018 eller snarest herefter.

Du bliver ansat på relevant overenskomst.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt.

Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, religiøs og etnisk baggrund.

Den ugentlig arbejdstid er 37 timer, skiftende mellem dag- og eftermiddag/aften arbejde. Der kan også forekomme weekendarbejde.

Din arbejdsstation er Politistationen i Hillerød, Østergade 1, 3400 Hillerød, men din tid tilbringes i høj grad også i boligområderne i kredsen, eller til møder udenfor huset med kommune, boligforening og/eller hjemme hos den unge.

Kontakt og ansøgning

Du bedes vedhæfte ét eksempel på et skriftligt produkt, som du har lavet tidligere fx dokumentation af et forløb, projektbeskrivelse, afrappotering, statusskriv eller lignende til din ansøgning.

1. samtaler forventes afholdt d. 15. maj
2. samtaler forventes afholdt d. 22. maj

Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte leder af Enheden for Trygge Boligområder, Nordsjællands Politi, politikommissær Brian Grayston, tlf. 7258 7017.

Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.

Når du søger en stilling i politiet opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger.

 

Om Nordsjællands Politi
I Nordsjællands Politi er vi cirka 1.000 kollegaer, der møder på arbejde i henholdsvis Helsingør, Hillerød, Birkerød, Gentofte og Frederikssund for at skabe tryghed, sikkerhed, fred og orden for borgerne i Nordsjælland.

Vi søger kollegaer, der vil være en del af en moderne og innovativ offentlig virksomhed, der løser opgaverne med høj kvalitet. Det sigter vi mod ved blandt andet at inddrage og samarbejde med både kredsens borgere samt den resterende del af samfundet i form af for eksempel kommuner, boligområder og interesseorganisationer.

Du kan læse mere om Nordsjællands Politi på www.politi.dk samt på Facebook og Twitter.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329793797Phoenix-8171699512018-04-16T10:01:06.947Er du politiets nye civile FOREBYGGER med en socialfaglig baggrund?

Hillerød, Nordsjællands Politi

Brænder du for at forebygge kriminalitet blandt udsatte børn og unge interesse for politiets arbejde? Har du lyst til at øge tilliden til politiet og er du en teamspiller?
Så er du måske vores nye forebygger, som skal arbejde tværfagligt med forebyggelse af kriminalitet i de nordsjællandske boligområder.

Politiet udvikler løbende sin kerneopgave med at skabe tryghed, forebygge- og bekæmpe kriminalitet. Som led i Justitsministeriets udspil ”Trygheden tilbage i gaderne – 12 initiativer” ansætter dansk politi en række civile medarbejdere til forebyggende arbejde i særligt udsatte boligområder. I Nordsjælland leder vi efter en medarbejder til at indgå i vores team af tværfaglige forebyggere.

Du forebygger kriminalitet og styrker det tværsektorielle samarbejde
Politiets civile forebyggere skal skabe kontakt til børn og unge, som enten er kriminalitetstruede eller allerede kriminelle. Gennem inddragelse af unge, forældre, netværk og relevante aktører såsom SSP arbejder du med det formål at forebygge kriminalitet og bekæmpe utryghed.

I jobbet arbejder du tæt sammen med politifolk i de boligområder, der er særligt udsatte – for eksempel i forhold til synlig tilstedeværelse af rocker- eller bandepersoner, utryghed omkring salg af hash, ophold af unge, utryghedsskabende knallertkørsel ect.

Du vil komme til at være en del af vores forebyggelsesteam bestående af både politibetjente, socialfaglige medarbejdere og akademikere som i fællesskab arbejder mod en øget tillid til politiet og forebyggelse af kriminalitet i boligområder.

Dine opgaver bliver, i samarbejde med dine kollegaer, at:

• Koordinere og gennemføre opsøgende gadeplansarbejde overfor udsatte unge, deres forældre og netværk i kredsens udsatte boligområder
• Skabe og facilitere samarbejde med kommuner og boligforeninger eller andre relevante aktører i og omkring området
• Skabe og facilitere aktiviteter for de unge i samarbejde med andre relevante aktører
• Deltage i lokale arrangementer i boligområderne og være bindeleddet mellem politi og beboere
• Deltage i §115 møder med kommunerne
• Foretage bekymringssamtaler med unge
• Deltage i beboerpanelsmøder i boligområderne
• Understøtte at strategier, planer udmøntes
• Dokumentere og formidle dit arbejde skriftligt og mundtligt

Vi søger en initiativrig socialfaglig person
Vi forestiller os, at du er uddannet pædagog, socialrådgiver, lærer eller andet, hvor relationsskabende kompetencer har været i højsædet, og at du har en vis erfaring indenfor feltet.

Du kan dele ud af din faglighed på en konstruktiv måde til gavn for ikke-fagfæller samtidig med, at du er villig til at sætte dig ind i og forstå politiets arbejde.

Du er udadvendt og empatisk hvilket gør, at du evner at inddrage andre i din opgaveløsning til gavn for det fælles bedste.

Du er proaktiv omkring egne arbejdsopgaver, og igangsætter dag-til-dag opgaver og større indsatser eller projekter. Slutteligt er det en fordel, at du er fleksibel og kan tilpasse din arbejdstid efter opgaven.

Vi tilbyder til gengæld en unik mulighed for at være med til at præge dansk politis udvikling indenfor tværfaglig forebyggelse, stor indflydelse på egne arbejdsopgaver og et stærkt kollegafællesskab.

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen er en fastansættelse med start 1. august 2018 eller snarest herefter.

Du bliver ansat på relevant overenskomst.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt.

Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, religiøs og etnisk baggrund.

Den ugentlig arbejdstid er 37 timer, skiftende mellem dag- og eftermiddag/aften arbejde. Der kan også forekomme weekendarbejde.

Din arbejdsstation er Politistationen i Hillerød, Østergade 1, 3400 Hillerød, men din tid tilbringes i høj grad også i boligområderne i kredsen, eller til møder udenfor huset med kommune, boligforening og/eller hjemme hos den unge.

Kontakt og ansøgning

Du bedes vedhæfte ét eksempel på et skriftligt produkt, som du har lavet tidligere fx dokumentation af et forløb, projektbeskrivelse, afrappotering, statusskriv eller lignende til din ansøgning.

1. samtaler forventes afholdt d. 15. maj
2. samtaler forventes afholdt d. 22. maj

Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte leder af Enheden for Trygge Boligområder, Nordsjællands Politi, politikommissær Brian Grayston, tlf. 7258 7017.

Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.

Når du søger en stilling i politiet opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger.

 

Om Nordsjællands Politi
I Nordsjællands Politi er vi cirka 1.000 kollegaer, der møder på arbejde i henholdsvis Helsingør, Hillerød, Birkerød, Gentofte og Frederikssund for at skabe tryghed, sikkerhed, fred og orden for borgerne i Nordsjælland.

Vi søger kollegaer, der vil være en del af en moderne og innovativ offentlig virksomhed, der løser opgaverne med høj kvalitet. Det sigter vi mod ved blandt andet at inddrage og samarbejde med både kredsens borgere samt den resterende del af samfundet i form af for eksempel kommuner, boligområder og interesseorganisationer.

Du kan læse mere om Nordsjællands Politi på www.politi.dk samt på Facebook og Twitter.

2018-05-01T00:51:43.273 Hillerød, Nordsjællands Politi Brænder du for at forebygge kriminalitet blandt udsatte børn og unge interesse for politiets arbejde? Har du lyst til at øge tilliden til politiet og er du en teamspiller? Så er du måske vores nye forebygger, som skal arbejde tværfagligt med forebyggelse af kriminalitet i de nordsjællandske boligområder. Politiet udvikler løbende sin kerneopgave med at skabe tryghed, forebygge- og bekæmpe kriminalitet. Som led i Justitsministeriets udspil Trygheden tilbage i gaderne 12 initiativer ansætter dansk politi en række civile medarbejdere til forebyggende arbejde i særligt udsatte boligområder. I Nordsjælland leder vi efter en medarbejder til at indgå i vores team af tværfaglige forebyggere. Du forebygger kriminalitet og styrker det tværsektorielle samarbejde Politiets civile forebyggere skal skabe kontakt til børn og unge, som enten er kriminalitetstruede eller allerede kriminelle. Gennem inddragelse af unge, forældre, netværk og relevante aktører såsom SSP arbejder du med det formål at forebygge kriminalitet og bekæmpe utryghed. I jobbet arbejder du tæt sammen med politifolk i de boligområder, der er særligt udsatte for eksempel i forhold til synlig tilstedeværelse af rocker- eller bandepersoner, utryghed omkring salg af hash, ophold af unge, utryghedsskabende knallertkørsel ect. Du vil komme til at være en del af vores forebyggelsesteam bestående af både politibetjente, socialfaglige medarbejdere og akademikere som i fællesskab arbejder mod en øget tillid til politiet og forebyggelse af kriminalitet i boligområder. Dine opgaver bliver, i samarbejde med dine kollegaer, at: Koordinere og gennemføre opsøgende gadeplansarbejde overfor udsatte unge, deres forældre og netværk i kredsens udsatte boligområder Skabe og facilitere samarbejde med kommuner og boligforeninger eller andre relevante aktører i og omkring området Skabe og facilitere aktiviteter for de unge i samarbejde med andre relevante aktører Deltage i lokale arrangementer i boligområderne og være bindeleddet mellem politi og beboere Deltage i 115 møder med kommunerne Foretage bekymringssamtaler med unge Deltage i beboerpanelsmøder i boligområderne Understøtte at strategier, planer udmøntes Dokumentere og formidle dit arbejde skriftligt og mundtligtVi søger en initiativrig socialfaglig person Vi forestiller os, at du er uddannet pædagog, socialrådgiver, lærer eller andet, hvor relationsskabende kompetencer har været i højsædet, og at du har en vis erfaring indenfor feltet.Du kan dele ud af din faglighed på en konstruktiv måde til gavn for ikke-fagfæller samtidig med, at du er villig til at sætte dig ind i og forstå politiets arbejde. Du er udadvendt og empatisk hvilket gør, at du evner at inddrage andre i din opgaveløsning til gavn for det fælles bedste. Du er proaktiv omkring egne arbejdsopgaver, og igangsætter dag-til-dag opgaver og større indsatser eller projekter. Slutteligt er det en fordel, at du er fleksibel og kan tilpasse din arbejdstid efter opgaven. Vi tilbyder til gengæld en unik mulighed for at være med til at præge dansk politis udvikling indenfor tværfaglig forebyggelse, stor indflydelse på egne arbejdsopgaver og et stærkt kollegafællesskab. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er en fastansættelse med start 1. august 2018 eller snarest herefter. Du bliver ansat på relevant overenskomst. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt. Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, religiøs og etnisk baggrund. Den ugentlig arbejdstid er 37 timer, skiftende mellem dag- og eftermiddag aften arbejde. Der kan også forekomme weekendarbejde. Din arbejdsstation er Politistationen i Hillerød, Østergade 1, 3400 Hillerød, men din tid tilbringes i høj grad også i boligområderne i kredsen, eller til møder udenfor huset med kommune, boligforening og eller hjemme hos den unge. Kontakt og ansøgning Du bedes vedhæfte t eksempel på et skriftligt produkt, som du har lavet tidligere fx dokumentation af et forløb, projektbeskrivelse, afrappotering, statusskriv eller lignende til din ansøgning.1. samtaler forventes afholdt d. 15. maj2. samtaler forventes afholdt d. 22. majDu kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte leder af Enheden for Trygge Boligområder, Nordsjællands Politi, politikommissær Brian Grayston, tlf. 7258 7017. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.Når du søger en stilling i politiet opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Om Nordsjællands PolitiI Nordsjællands Politi er vi cirka 1.000 kollegaer, der møder på arbejde i henholdsvis Helsingør, Hillerød, Birkerød, Gentofte og Frederikssund for at skabe tryghed, sikkerhed, fred og orden for borgerne i Nordsjælland.Vi søger kollegaer, der vil være en del af en moderne og innovativ offentlig virksomhed, der løser opgaverne med høj kvalitet. Det sigter vi mod ved blandt andet at inddrage og samarbejde med både kredsens borgere samt den resterende del af samfundet i form af for eksempel kommuner, boligområder og interesseorganisationer.Du kan læse mere om Nordsjællands Politi på www.politi.dk samt på Facebook og Twitter.11Jobnet81716995100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-30T00:00:000000http://jobipolitiet.dk/ledige-stillinger0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHelsingør3217275Nordsjællands Politi11Prøvestensvej 13000HelsingørDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent555161JobNet48093691000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=81716995https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=81716995https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=81716995&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=81716995&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/6.jpgBrænder du for at blive Akademisk medarbejder?12007991Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration354427660BrianKhr-job@politi.dkDKDanmarkDKDanmark329947027Analysekonsulent til KOPA på FrederiksbergRobot Vil du være en del af analyseteamet hos Kompetencecenter for Patientoplevelser? Bliver du motiveret af at understøtte patientinddragelsen i den danske sundhedssektor? Synes du, det er spændende at få data til at give mening? Så er stillingen som analysekonsulent måske noget for dig. Kompetencecenter for Patientoplevelser (KOPA) er en konsulentfunktion i Center for Sundhed i Region Hovedstaden med adresse på Frederiksberg Hospital. Vi arbejder med en bred vifte af undersøgelser og evalueringer både lokalt og nationalt. Som analysekonsulent vil dine primære opgaver være at udtrække stikprøver fra registerdata, administrere dataindsamling, analysere og afrapportere indsamlede data i SAS. Du skal kunne overskue og håndtere store datamængder i alle faser af en kvantitativ undersøgelse. Vi lægger vægt på, at du er i stand til at skabe dig et overblik over komplicerede analyseopgaver og sætte dig ind i eksisterende SAS-programmer. Du kommer til at deltage i projektgrupper sammen med kolleger, hvor du skal kunne rådgive om udtræk, stikprøvestørrelser mv. samt fortolkningen af kvantitative analyser. Stillingen indeholder oplæring i drift af vores store landsdækkende undersøgelse af patientoplevelser (LUP), hvor vi sender spørgeskemaer ud til 300.000 patienter årligt. Vi søger en profil, der har tålmodighed til at sætte sig grundigt ind i det eksisterende grundlag for analysen. Det er afgørende, at de rapporter, vi leverer til afdelinger, hospitaler og regioner, er af høj kvalitet og konsistente over tid, da de bliver brugt som et led i kvalitetsudviklingen. Vi ønsker, at du: er analytisk stærk og har en samfundsvidenskabelig uddannelse har metodisk kendskab til erfaring med survey- og registerbaserede analyser mestrer office-pakken og har praktisk erfaring med databehandling (gerne i SAS) er logisk tænkende, detaljeorienteret og god til at skabe overblik arbejder struktureret og selvstændigt, tager ansvar og sætter en ære i god formidling har et stærkt samarbejdsgén og finder glæde i at hjælpe andre videre Hos os bliver ud en del af et lille analyseteam, hvis primære formål er at gennemføre kvantitative analyser og at bidrage med kvantitativt metodekendskab i KOPAs opgaveløsning. I KOPA lægger vi stor vægt på høj faglighed og kvalitet i opgaveløsningen. Vi har en uformel omgangstone, og vi interesserer os for hinanden. Vi har en kultur med åbne døre, hvor samarbejde, sparring og feedback er en integreret del af arbejdsdagen. Du skal regne med spidsbelastninger og travle perioder, men er også optaget af en god balance mellem arbejds- og familieliv. Læs mere om KOPA her: www.patientoplevelser.dk Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Stillingen er på 37 timer ugen med tiltrædelse senest pr. 1. maj 2019. Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Daisy Kyed på daisy.kyed@regionh.dk eller 38 64 99 64. Ansøgningsfrist Send din ansøgning, CV og eksamensbevis til os ved at benytte vores online ansøgningsfunktion, som du finder nederst på siden senest den 1. marts 2019 kl. 23.59. Vi afholder samtaler i uge 11 og 12.
Vil du være en del af analyseteamet hos Kompetencecenter for Patientoplevelser? Bliver du motiveret af at understøtte patientinddragelsen i den danske sundhedssektor? Synes du, det er spændende at få data til at give mening? Så er stillingen som analysekonsulent måske noget for dig.
Kompetencecenter for Patientoplevelser (KOPA) er en konsulentfunktion i Center for Sundhed i Region Hovedstaden med adresse på Frederiksberg Hospital. Vi arbejder med en bred vifte af undersøgelser og evalueringer både lokalt og nationalt. Som analysekonsulent vil dine primære opgaver være at udtrække stikprøver fra registerdata, administrere dataindsamling, analysere og afrapportere indsamlede data i SAS. Du skal kunne overskue og håndtere store datamængder i alle faser af en kvantitativ undersøgelse. Vi lægger vægt på, at du er i stand til at skabe dig et overblik over komplicerede analyseopgaver og sætte dig ind i eksisterende SAS-programmer. Du kommer til at deltage i projektgrupper sammen med kolleger, hvor du skal kunne rådgive om udtræk, stikprøvestørrelser mv. samt fortolkningen af kvantitative analyser.


Stillingen indeholder oplæring i drift af vores store landsdækkende undersøgelse af patientoplevelser (LUP), hvor vi sender spørgeskemaer ud til 300.000 patienter årligt. Vi søger en profil, der har tålmodighed til at sætte sig grundigt ind i det eksisterende grundlag for analysen. Det er afgørende, at de rapporter, vi leverer til afdelinger, hospitaler og regioner, er af høj kvalitet og konsistente over tid, da de bliver brugt som et led i kvalitetsudviklingen.




Vi ønsker, at du:


  • er analytisk stærk og har en samfundsvidenskabelig uddannelse

  • har metodisk kendskab til/erfaring med survey- og registerbaserede analyser

  • mestrer office-pakken og har praktisk erfaring med databehandling (gerne i SAS)

  • er logisk tænkende, detaljeorienteret og god til at skabe overblik

  • arbejder struktureret og selvstændigt, tager ansvar og sætter en ære i god formidling

  • har et stærkt samarbejdsgén og finder glæde i at hjælpe andre videre



Hos os bliver ud en del af et lille analyseteam, hvis primære formål er at gennemføre kvantitative analyser og at bidrage med kvantitativt metodekendskab i KOPAs opgaveløsning. I KOPA lægger vi stor vægt på høj faglighed og kvalitet i opgaveløsningen. Vi har en uformel omgangstone, og vi interesserer os for hinanden. Vi har en kultur med åbne døre, hvor samarbejde, sparring og feedback er en integreret del af arbejdsdagen. Du skal regne med spidsbelastninger og travle perioder, men er også optaget af en god balance mellem arbejds- og familieliv.


Læs mere om KOPA her: www.patientoplevelser.dk


Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Stillingen er på 37 timer/ugen med tiltrædelse senest pr. 1. maj 2019.

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Daisy Kyed på daisy.kyed@regionh.dk eller 38 64 99 64.



Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, CV og eksamensbevis til os ved at benytte vores online ansøgningsfunktion, som du finder nederst på siden senest den 1. marts 2019 kl. 23.59. Vi afholder samtaler i uge 11 og 12.


Region HovedstadenHillerød2019-01-23T00:00:002019-03-01T00:00:00
329945794BI-udvikler til SundhedsdataRobot Brænder du for at arbejde med sundhedsdata i stor skala? Drømmer du om at jonglere med 21.000 tabeller og arbejde med data, der dækker over 3,2 millioner patienter? Har du lyst til at hjælpe med at sikre dine kollegaer på hospitaler i hele Østdanmark de bedst mulige rammer for systematisk brug af data? Vi udvider teamet, så du er måske vores nye kollega til Business Intelligence teamet i Sundhedsplatformen. Din kommende hverdag Du vil indgå i et team på ca. 20 kollegaer, der blandt andet står for udvikling og vedligehold af Business Intelligence-løsninger og data analytics på sundhedsdata. Teamet består af forskellige profiler lige fra personer med klinisk baggrund til samfundsfagligt uddannede og ingeniører. Vores mål er at have domæneviden og teknisk indsigt til at understøtte regionens mange forskellige ønsker til dataanalyse. Dine arbejdsopgaver bliver at opbygge domæneviden til løbende at kunne understøtte og samarbejde med klinikere i regionen med anvendelse af dataanalyse. Områderne inkluderer både datateknisk indsigt i klinikkens hverdag samt understøtning af forskning, kvalitetsarbejdet og den daglige drift af hospitalerne. Dine kompetencer Du har en relevant uddannelse, er teknisk og analytisk begavet og kan lide at arbejde med komplekse dataproblemstillinger. Vi forestiller os, at du har arbejdet med en eller flere af følgende: statistisk analyse af data erfaring med datatekniske kodesprog (SQL, R, Python, etc.) erfaringer med og indsigt i Business Intelligence produktionskæden erfaring med udvikling i Business Object suiten, særligt er Information Design Tool en fordel erfaring med at implementere data warehouse på Microsoft-platforme kendskab til Sundhedsvæsenet kendskab til Sundhedsplatformen Derudover forventes det, at du: er struktureret, energisk og god til at samarbejde på tværs af en stor og kompleks organisation har blik for både detaljen og de store sammenhænge i en it-løsning er positiv og har en proaktiv tilgang til opgavehåndtering har gode engelskkundskaber på skrift og tale Vi tilbyder Vi tilbyder dig: et team med stort engagement, godt humør og højt til loftet mulighed for at arbejde med Danmarks største samling af kliniske sundhedsdata og gøre en forskel for sundhedsvæsenet et ambitiøst og dynamisk miljø med dygtige kollegaer, og kontakt til mange forskellige faggrupper mulighed for stor personlig og faglig udvikling målrettet efteruddannelse i rapporteringsværktøjer og datamodeller i Sundhedsplatformen Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge og dit ansættelsessted vil være på vores kontor på Lyngbyvej 28, 2100 København Ø. Forventet startdato er den 1. april 2019. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte: Enhedschef Nina Bonnevie på tlf.: 38 66 59 66 eller mail: nina.bonnevie@regionh.dk Daglig leder Marianne Bertelsen på tlf.: 24 40 23 61 eller mail: marianne.bjerregaard.bertelsen@regionh.dk Ansøgningsprocedure Send din ansøgning vedlagt relevante papirer senest fredag den 8. februar 2019. Vi forventer at afholde samtaler i løbet af uge 7.Brænder du for at arbejde med sundhedsdata i stor skala?
Drømmer du om at jonglere med 21.000 tabeller og arbejde med data, der dækker over 3,2 millioner patienter? Har du lyst til at hjælpe med at sikre dine kollegaer på hospitaler i hele Østdanmark de bedst mulige rammer for systematisk brug af data? Vi udvider teamet, så du er måske vores nye kollega til Business Intelligence teamet i Sundhedsplatformen.

Din kommende hverdag
Du vil indgå i et team på ca. 20 kollegaer, der blandt andet står for udvikling og vedligehold af Business Intelligence-løsninger og data analytics på sundhedsdata. Teamet består af forskellige profiler lige fra personer med klinisk baggrund til samfundsfagligt uddannede og ingeniører.

Vores mål er at have domæneviden og teknisk indsigt til at understøtte regionens mange forskellige ønsker til dataanalyse. Dine arbejdsopgaver bliver at opbygge domæneviden til løbende at kunne understøtte og samarbejde med klinikere i regionen med anvendelse af dataanalyse. Områderne inkluderer både datateknisk indsigt i klinikkens hverdag samt understøtning af forskning, kvalitetsarbejdet og den daglige drift af hospitalerne.

Dine kompetencer
Du har en relevant uddannelse, er teknisk og analytisk begavet og kan lide at arbejde med komplekse dataproblemstillinger.

Vi forestiller os, at du har arbejdet med en eller flere af følgende:
  • statistisk analyse af data
  • erfaring med datatekniske kodesprog (SQL, R, Python, etc.)
  • erfaringer med og indsigt i Business Intelligence produktionskæden
  • erfaring med udvikling i Business Object suiten, særligt er Information Design Tool en fordel
  • erfaring med at implementere data warehouse på Microsoft-platforme
  • kendskab til Sundhedsvæsenet
  • kendskab til Sundhedsplatformen
Derudover forventes det, at du:
  • er struktureret, energisk og god til at samarbejde på tværs af en stor og kompleks organisation
  • har blik for både detaljen og de store sammenhænge i en it-løsning
  • er positiv og har en proaktiv tilgang til opgavehåndtering
  • har gode engelskkundskaber på skrift og tale
Vi tilbyder
Vi tilbyder dig:
  • et team med stort engagement, godt humør og højt til loftet
  • mulighed for at arbejde med Danmarks største samling af kliniske sundhedsdata og gøre en forskel for sundhedsvæsenet
  • et ambitiøst og dynamisk miljø med dygtige kollegaer, og kontakt til mange forskellige faggrupper
  • mulighed for stor personlig og faglig udvikling
  • målrettet efteruddannelse i rapporteringsværktøjer og datamodeller i Sundhedsplatformen
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge og dit ansættelsessted vil være på vores kontor på Lyngbyvej 28, 2100 København Ø.

Forventet startdato er den 1. april 2019.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte:
  • Enhedschef Nina Bonnevie på tlf.: 38 66 59 66 eller mail: nina.bonnevie@regionh.dk
  • Daglig leder Marianne Bertelsen på tlf.: 24 40 23 61 eller mail: marianne.bjerregaard.bertelsen@regionh.dk
Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning vedlagt relevante papirer senest fredag den 8. februar 2019. Vi forventer at afholde samtaler i løbet af uge 7.
Region HovedstadenHillerød2019-02-06T00:00:002019-02-22T00:00:00
329963721Konsulent/specialkonsulent (AC'er) til Enhed for Det Nære Sundhedsvæsen i Center for SundhedRobot Vil du arbejde med at indfri en politisk beslutning om at styrke indsatsen på forebyggelsesområdet i Region Hovedstaden? Er du god til at samarbejde på tværs af organisationer, er du udadvendt og opsøgende og har du interesse for at arbejde med sundhedsområdet i en politisk styret organisation? Så er du måske vores nye kollega. I Enhed for Det Nære Sundhedsvæsen arbejder vi for at sikre gode patientforløb af høj kvalitet og et tæt samarbejde på tværs af region, kommuner og praksissektoren med fokus på patienten. Det gør vi via en række koordinerende funktioner samt drifts-, udviklings- og implementeringsopgaver. Opgavefeltet spænder bredt, da mange tilbud i sundhedsvæsnet fordrer en indsats i flere sektorer. Vi betjener politiske og administrative fora og varetager sekretær- projektlederfunktioner for en lang række faglige arbejdsgrupper på det tværsektorielle område. Vi arbejder bl.a. med: planlægning og udvikling i praksissektoren udvikling og implementering af sundhedsaftalen kronisk sygdom, herunder forløbsprogrammer den ældre medicinske patient telemedicin og tværsektoriel kommunikation forebyggelse lighed i sundhed og patientinddragelse Dine arbejdsopgaver Vi søger en kollega til at indgå i arbejdet med at fremme en systematisk og styrket indsats på forebyggelsesområdet. Det skal ske med udgangspunkt i Plan for en styrkelse af forebyggelsesområdet i Region Hovedstaden , som er under politisk godkendelse. Arbejdet forventes i første omgang særligt at omfatte: udarbejdelse af projektbeskrivelser for prioriterede fokusområder i forebyggelsesplanen projektledelse af fokusområder initiering af samarbejde med mange aktører på området planlægning og afholdelse af større arrangementer bidrag til øvrige udviklings- og implementeringsopgaver i enheden vedr. patientrettet forebyggelse, herunder forløbsprogrammer for kronisk sygdom bidrag til enhedens øvrige opgaveportefølje Om dig Vi lægger vægt på, at du: har kendskab til sundhedsområdet, herunder forebyggelse samt tværsektorielt samarbejde har solid erfaring med projektledelse, herunder design og evaluering af indsatser primært på det sundhedsfaglige område har gode samarbejdsevner er udadvendt og opsøgende er god til kommunikation og formidling såvel mundtligt som skriftligt har en relevant videregående uddannelse gerne sundheds-eller samfundsvidenskabelig Vi tilbyder: et arbejdsmiljø med høj faglighed, fleksibilitet og åbenhed over for nytænkning i løsningen af vores opgaver en uformel omgangstone i et ofte travlt, men åbent miljø, hvor engagement og arbejdsglæde er en vigtig del af hverdagen spændende opgaver, som løses i tæt samarbejde med kolleger, ledere og samarbejdspartnere på tværs af fag og sektorer Løn- og ansættelsesvilkår Det er en fast stilling med tiltrædelse snarest muligt og senest 1. maj 2019. Løn- og ansættelsesvilkår aftales i henhold til gældende overenskomst og kvalifikationer. Ansøgningsfrist og kontaktinformation Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos enhedschef Jean Hald Jensen på telefon 29997884. Ansøgningen skal være os i hænde senest torsdag den 7. marts 2019, kl. 12.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt 14. marts og evt. anden samtale i uge 12.Vil du arbejde med at indfri en politisk beslutning om at styrke indsatsen på forebyggelsesområdet i Region Hovedstaden?
Er du god til at samarbejde på tværs af organisationer, er du udadvendt og opsøgende og har du interesse for at arbejde med sundhedsområdet i en politisk styret organisation? Så er du måske vores nye kollega.

I Enhed for Det Nære Sundhedsvæsen arbejder vi for at sikre gode patientforløb af høj kvalitet og et tæt samarbejde på tværs af region, kommuner og praksissektoren med fokus på patienten. Det gør vi via en række koordinerende funktioner samt drifts-, udviklings- og implementeringsopgaver.
Opgavefeltet spænder bredt, da mange tilbud i sundhedsvæsnet fordrer en indsats i flere sektorer.
Vi betjener politiske og administrative fora og varetager sekretær-/projektlederfunktioner for en lang række faglige arbejdsgrupper på det tværsektorielle område.

Vi arbejder bl.a. med:
  • planlægning og udvikling i praksissektoren
  • udvikling og implementering af sundhedsaftalen
  • kronisk sygdom, herunder forløbsprogrammer
  • den ældre medicinske patient
  • telemedicin og tværsektoriel kommunikation
  • forebyggelse
  • lighed i sundhed og patientinddragelse
Dine arbejdsopgaver
Vi søger en kollega til at indgå i arbejdet med at fremme en systematisk og styrket indsats på forebyggelsesområdet. Det skal ske med udgangspunkt i ’Plan for en styrkelse af forebyggelsesområdet i Region Hovedstaden’, som er under politisk godkendelse.

Arbejdet forventes i første omgang særligt at omfatte:
  • udarbejdelse af projektbeskrivelser for prioriterede fokusområder i forebyggelsesplanen
  • projektledelse af fokusområder
  • initiering af samarbejde med mange aktører på området
  • planlægning og afholdelse af større arrangementer
  • bidrag til øvrige udviklings- og implementeringsopgaver i enheden vedr. patientrettet forebyggelse, herunder forløbsprogrammer for kronisk sygdom
  • bidrag til enhedens øvrige opgaveportefølje
Om dig

Vi lægger vægt på, at du:
  • har kendskab til sundhedsområdet, herunder forebyggelse samt tværsektorielt samarbejde
  • har solid erfaring med projektledelse, herunder design og evaluering af indsatser primært på det sundhedsfaglige område
  • har gode samarbejdsevner
  • er udadvendt og opsøgende
  • er god til kommunikation og formidling såvel mundtligt som skriftligt
  • har en relevant videregående uddannelse – gerne sundheds-eller samfundsvidenskabelig
Vi tilbyder:
  • et arbejdsmiljø med høj faglighed, fleksibilitet og åbenhed over for nytænkning i løsningen af vores opgaver
  • en uformel omgangstone i et ofte travlt, men åbent miljø, hvor engagement og arbejdsglæde er en vigtig del af hverdagen
  • spændende opgaver, som løses i tæt samarbejde med kolleger, ledere og samarbejdspartnere på tværs af fag og sektorer
Løn- og ansættelsesvilkår
Det er en fast stilling med tiltrædelse snarest muligt og senest 1. maj 2019.
Løn- og ansættelsesvilkår aftales i henhold til gældende overenskomst og kvalifikationer.

Ansøgningsfrist og kontaktinformation
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos enhedschef Jean Hald Jensen på telefon 29997884.

Ansøgningen skal være os i hænde senest torsdag den 7. marts 2019, kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt 14. marts og evt. anden samtale i uge 12.


Region HovedstadenHillerød2019-02-20T00:00:002019-03-07T00:00:00
329956302Konsulent (AC'er) til Enhed for Det Nære Sundhedsvæsen i Center for SundhedRobot Vil du arbejde med rekruttering og fastholdelse af praktiserende læger i Region Hovedstaden? Er du god til at samarbejde på tværs af organisationer, er du udadvendt og opsøgende og har du interesse for at arbejde med sundhedsområdet i en politisk styret organisation? Så er du måske vores nye kollega. I Enhed for Det Nære Sundhedsvæsen arbejder vi for at sikre en god patientbehandling af høj kvalitet og et tæt samarbejde på tværs af region, kommuner og praksissektoren med fokus på patienten. Det gør vi via en række koordinerende funktioner samt drifts-, udviklings- og implementeringsopgaver. Opgavefeltet spænder bredt, da mange tilbud i sundhedsvæsnet fordrer en indsats i flere sektorer. Vi betjener politiske og administrative fora og varetager sekretær- projektlederfunktioner for en lang række faglige arbejdsgrupper på det tværsektorielle område. Vi arbejder bl.a. med: planlægning og udvikling i praksissektoren udvikling og implementering af Sundhedsaftalen kronisk sygdom og den ældre medicinske patient demens og palliation telemedicin og tværsektoriel kommunikation forebyggelse lighed i sundhed og patientinddragelse Dine arbejdsopgaver Vi søger en kollega til at indgå i et matrixorganiseret team, som arbejder med at sikre lægedækning i almen praksis i Region Hovedstaden. Arbejdet omfatter bl.a.: varetagelse af regionens rekrutteringsfunktion for praktiserende læger På vej i praksis vedligeholdelse af hjemmesider med informationer om rekruttering og fastholdelse udarbejdelse af og kommunikation omkring opslag af kapaciteter opfølgning på tildelte kapaciteter vejledning af læger, der har fået tildelt en kapacitet løbende samarbejde med PLO-Hovedstaden og kommuner om rekruttering og fastholdelse af læger forberedelse af, deltagelse i og opfølgning på møder i relation til lægedækningen deltagelse ved diverse arrangementer for at tiltrække læger til regionen forberedelse af beslutningsoplæg på området udvikling af nye tiltag på området Vi lægger vægt på, at du: har kendskab til sundhedsområdet, herunder til almen praksis har gode samarbejdsevner er udadvendt og opsøgende er god til kommunikation og formidling såvel mundtligt som skriftligt har en relevant videregående uddannelse gerne samfundsvidenskabelig Vi tilbyder et arbejdsmiljø med høj faglighed, fleksibilitet og åbenhed over for nytænkning i løsningen af vores opgaver en uformel omgangstone i et ofte hektisk, men åbent miljø hvor engagement og arbejdsglæde er en vigtig del af hverdagen spændende opgaver som løses i tæt samarbejde med kolleger, ledere og samarbejdspartnere på tværs af fag og sektorer Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår aftales i henhold til gældende overenskomst og kvalifikationer. Stillingen er tidsbegrænset i 3 år med tiltrædelse snarest muligt og senest 1. maj 2019. Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos enhedschef Jesper Lihn på tlf.: 25 27 56 46 Ansøgningsfrist Ansøgningen skal være os i hænde senest fredag den 7. marts 2019, kl. 12.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 14. marts 2019 evt. anden samtale afholdes i uge 22.Vil du arbejde med rekruttering og fastholdelse af praktiserende læger i Region Hovedstaden? Er du god til at samarbejde på tværs af organisationer, er du udadvendt og opsøgende og har du interesse for at arbejde med sundhedsområdet i en politisk styret organisation? Så er du måske vores nye kollega.

I Enhed for Det Nære Sundhedsvæsen arbejder vi for at sikre en god patientbehandling af høj kvalitet og et tæt samarbejde på tværs af region, kommuner og praksissektoren med fokus på patienten. Det gør vi via en række koordinerende funktioner samt drifts-, udviklings- og implementeringsopgaver.

Opgavefeltet spænder bredt, da mange tilbud i sundhedsvæsnet fordrer en indsats i flere sektorer. Vi betjener politiske og administrative fora og varetager sekretær-/projektlederfunktioner for en lang række faglige arbejdsgrupper på det tværsektorielle område.

Vi arbejder bl.a. med:
  • planlægning og udvikling i praksissektoren
  • udvikling og implementering af Sundhedsaftalen
  • kronisk sygdom og den ældre medicinske patient
  • demens og palliation
  • telemedicin og tværsektoriel kommunikation
  • forebyggelse
  • lighed i sundhed og patientinddragelse
Dine arbejdsopgaver
Vi søger en kollega til at indgå i et matrixorganiseret team, som arbejder med at sikre lægedækning i almen praksis i Region Hovedstaden.

Arbejdet omfatter bl.a.:
  • varetagelse af regionens rekrutteringsfunktion for praktiserende læger– ”På vej i praksis”
  • vedligeholdelse af hjemmesider med informationer om rekruttering og fastholdelse
  • udarbejdelse af og kommunikation omkring opslag af kapaciteter
  • opfølgning på tildelte kapaciteter
  • vejledning af læger, der har fået tildelt en kapacitet
  • løbende samarbejde med PLO-Hovedstaden og kommuner om rekruttering og fastholdelse af læger
  • forberedelse af, deltagelse i og opfølgning på møder i relation til lægedækningen
  • deltagelse ved diverse arrangementer for at tiltrække læger til regionen
  • forberedelse af beslutningsoplæg på området
  • udvikling af nye tiltag på området
Vi lægger vægt på, at du:
  • har kendskab til sundhedsområdet, herunder til almen praksis
  • har gode samarbejdsevner
  • er udadvendt og opsøgende
  • er god til kommunikation og formidling såvel mundtligt som skriftligt
  • har en relevant videregående uddannelse – gerne samfundsvidenskabelig
Vi tilbyder
  • et arbejdsmiljø med høj faglighed, fleksibilitet og åbenhed over for nytænkning i løsningen af vores opgaver
  • en uformel omgangstone i et ofte hektisk, men åbent miljø hvor engagement og arbejdsglæde er en vigtig del af hverdagen
  • spændende opgaver som løses i tæt samarbejde med kolleger, ledere og samarbejdspartnere på tværs af fag og sektorer
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår aftales i henhold til gældende overenskomst og kvalifikationer.

Stillingen er tidsbegrænset i 3 år med tiltrædelse snarest muligt og senest 1. maj 2019.


Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos enhedschef Jesper Lihn på tlf.: 25 27 56 46

Ansøgningsfrist
Ansøgningen skal være os i hænde senest fredag den 7. marts 2019, kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 14. marts 2019 evt. anden samtale afholdes i uge 22.
Region HovedstadenHillerød2019-02-07T00:00:002019-03-07T00:00:00
329956018Alsidig spildevandsmedarbejderRobot Hvad får du? Der er i denne tid i Hørsholm Kommune meget fokus på planlægning og sagsbehandling indenfor spildevand, herunder klimaarbejde og samarbejdet med forsyningsselskabet Novafos. Vi søger derfor en engageret medarbejder til Team Miljø til at løfte disse opgaver på et højt fagligt niveau. Du skal både kunne se helheden og samtidigt kunne arbejde i og med detaljen. Dine hovedopgaver bliver samtlige myndighedsopgaver indenfor spildevand, f.eks. spildevandsplanlægning, tilslutnings- og udledningstilladelser. Området har stor opmærksomhed fra borgere og politikere i disse år. Du vil blive en vigtig deltager i arbejdet med klimatilpasning og i arbejdet med implementering af vandområdeplanerne. Du vil indgå i det tværkommunale samarbejde omkring Usserød Å, være nærmeste samarbejdspartner med Novafos samt have rig mulighed for at præge den fremtidige håndtering af spildevand og regnvand. Du bliver en del af et mindre team, hvorfor du i øvrigt forventes at deltage i løsningen af teamets mangeartede opgaver. Derfor er det vigtigt at du er god til at dele din viden med dine nærmeste kollegaer samt har en bred interesse for miljøområdet. Teamets opgaver omfatter grundvand, vandløb, badevand, jordforurening, affald (inkl. drift), rottebekæmpelse, klima, natur m.fl. Du kan finde mere om Hørsholm Kommunes arbejde på http: www.horsholm.dk. Hvad får du mere? Du vil blive en del af Team Miljø, hvor vi er 12 kolleger, der ligesom du er vældig engageret i vores arbejde uden dog at glemme, at det også handler om at have fokus på de bløde værdier og at have det sjovt i hverdagen. Der er tradition for i Hørsholm Kommune, at der er højt til loftet og det afspejles i vores fælles værdier: Her ser vi dig og Her tør vi gå nye veje . Du kan læse mere om vores organisationsfilosofi, personalegoder m.m. på http: www.horsholm.dk job. Du kan se frem til en travl hverdag og et alsidigt job, hvor næppe to dage er ens. Du får stor selvstændigt ansvar for dine arbejdsopgaver. Arbejdstiden er 37 timer inkl. frokost og med flextidsordning. Der er mulighed for at holde fri hver anden fredag. Løn og ansættelsesvilkår fastsættes efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Hvad søger vi? Vi forventer, at du - har en relevant teknisk baggrund uddannelse som ingeniør, biolog el. lign. - har erfaring med myndighedsopgaver indenfor spildevand - kan arbejde selvstændigt, systematisk og målrettet - kan samarbejde såvel internt som eksternt - kan formulere dig klart i skrift og tale - er åben, nysgerrig og helhedsorienteret - har lyst til at engagere dig i teamet både fagligt og socialt. Mere viden Du er velkommen til at kontakte Centerchef Katrine Langer på mail kla@horsholm.dk, telefon 28888687, eller faglig koordinator Britta Christholm, telefon 4849 2573 Søg sådan Send ansøgning og dokumentation, så vi har den senest onsdag den 6. marts 2019. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 11.Hvad får du?
Der er i denne tid i Hørsholm Kommune meget fokus på planlægning og sagsbehandling indenfor spildevand, herunder klimaarbejde og samarbejdet med forsyningsselskabet Novafos.

Vi søger derfor en engageret medarbejder til Team Miljø til at løfte disse opgaver på et højt fagligt niveau. Du skal både kunne se helheden og samtidigt kunne arbejde i og med detaljen.
Dine hovedopgaver bliver samtlige myndighedsopgaver indenfor spildevand, f.eks. spildevandsplanlægning, tilslutnings- og udledningstilladelser. Området har stor opmærksomhed fra borgere og politikere i disse år.

Du vil blive en vigtig deltager i arbejdet med klimatilpasning og i arbejdet med implementering af vandområdeplanerne. Du vil indgå i det tværkommunale samarbejde omkring Usserød Å, være nærmeste samarbejdspartner med Novafos samt have rig mulighed for at præge den fremtidige håndtering af spildevand og regnvand.

Du bliver en del af et mindre team, hvorfor du i øvrigt forventes at deltage i løsningen af teamets mangeartede opgaver. Derfor er det vigtigt at du er god til at dele din viden med dine nærmeste kollegaer samt har en bred interesse for miljøområdet. Teamets opgaver omfatter grundvand, vandløb, badevand, jordforurening, affald (inkl. drift), rottebekæmpelse, klima, natur m.fl. Du kan finde mere om Hørsholm Kommunes arbejde på http://www.horsholm.dk.



Hvad får du mere?
Du vil blive en del af Team Miljø, hvor vi er 12 kolleger, der ligesom du er vældig engageret i vores arbejde uden dog at glemme, at det også handler om at have fokus på de bløde værdier og at have det sjovt i hverdagen. Der er tradition for i Hørsholm Kommune, at der er højt til loftet og det afspejles i vores fælles værdier: 'Her ser vi dig' og 'Her tør vi gå nye veje'. Du kan læse mere om vores organisationsfilosofi, personalegoder m.m. på http://www.horsholm.dk/job.

Du kan se frem til en travl hverdag og et alsidigt job, hvor næppe to dage er ens. Du får stor selvstændigt ansvar for dine arbejdsopgaver. Arbejdstiden er 37 timer inkl. frokost og med flextidsordning. Der er mulighed for at holde fri hver anden fredag.
Løn og ansættelsesvilkår fastsættes efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Hvad søger vi?
Vi forventer, at du
- har en relevant teknisk baggrund/uddannelse som ingeniør, biolog el. lign.
- har erfaring med myndighedsopgaver indenfor spildevand
- kan arbejde selvstændigt, systematisk og målrettet
- kan samarbejde såvel internt som eksternt
- kan formulere dig klart i skrift og tale
- er åben, nysgerrig og helhedsorienteret
- har lyst til at engagere dig i teamet både fagligt og socialt.

Mere viden
Du er velkommen til at kontakte Centerchef Katrine Langer på mail kla@horsholm.dk, telefon 28888687, eller faglig koordinator Britta Christholm, telefon 4849 2573

Søg sådan
Send ansøgning og dokumentation, så vi har den senest onsdag den 6. marts 2019.
Vi holder ansættelsessamtaler i uge 11.
Hørsholm Kommune, RådhusetHørsholm2019-02-06T00:00:002019-03-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Analysekonsulent til KOPA på Frederiksberg

Region Hovedstaden

Hillerød
Vil du være en del af analyseteamet hos Kompetencecenter for Patientoplevelser? Bliver du motiveret af at understøtte patientinddragelsen i den danske sundhedssektor? Synes du, det er spændende at få data til at give mening? Så er stillingen som ana...
Indrykket:23. januar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019

BI-udvikler til Sundhedsdata

Region Hovedstaden

Hillerød
Brænder du for at arbejde med sundhedsdata i stor skala? Drømmer du om at jonglere med 21.000 tabeller og arbejde med data, der dækker over 3,2 millioner patienter? Har du lyst til at hjælpe med at sikre dine kollegaer på hospitaler i hele Østdanmar...
Indrykket:6. februar 2019
Udløbsdato:22. februar 2019

Konsulent/specialkonsulent (AC'er) til Enhed for Det Nære Sundhedsvæsen i Center for Sundhed

Region Hovedstaden

Hillerød
Vil du arbejde med at indfri en politisk beslutning om at styrke indsatsen på forebyggelsesområdet i Region Hovedstaden? Er du god til at samarbejde på tværs af organisationer, er du udadvendt og opsøgende og har du interesse for at arbejde med sund...
Indrykket:20. februar 2019
Udløbsdato:7. marts 2019

Konsulent (AC'er) til Enhed for Det Nære Sundhedsvæsen i Center for Sundhed

Region Hovedstaden

Hillerød
Vil du arbejde med rekruttering og fastholdelse af praktiserende læger i Region Hovedstaden? Er du god til at samarbejde på tværs af organisationer, er du udadvendt og opsøgende og har du interesse for at arbejde med sundhedsområdet i en politisk st...
Indrykket:7. februar 2019
Udløbsdato:7. marts 2019

Alsidig spildevandsmedarbejder

Hørsholm Kommune, Rådhuset

Hørsholm
Hvad får du? Der er i denne tid i Hørsholm Kommune meget fokus på planlægning og sagsbehandling indenfor spildevand, herunder klimaarbejde og samarbejdet med forsyningsselskabet Novafos. Vi søger derfor en engageret medarbejder til Team Miljø til at...
Indrykket:6. februar 2019
Udløbsdato:6. marts 2019