Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du sælger, og vil du med på holdet hos Y.F.T?

Vil du også gerne have et arbejde, hvor du hver dag føler du gør en forskel?

Vil du arbejde i et fantastisk team, hvor der er masser af humor og engagement?

Så er det måske dig vi leder efter - Vi er nemlig på udkig efter en sælger mere til vores team.

Salget foregår hovedsageligt over telefonen, men vi kan også sagtens finde på, at tage ud af huset – så derfor er det vigtigt at du er klar på begge dele.

Vi er en lille virksomhed, som varetager forskellige projekter, men fælles for alle er, at det skal være projekter, som vi tror på, og som giver mening for os.

Hos os har du egne projekter, som du fører til døren fra start til slut. Udover at nå opstillede budgetter, har du derfor også ansvar for alt det administrative arbejde omkring projektet. Det er derfor vigtigt, at du er dygtig til at formulere dig både på skrift og tale, samt have flere bolde i luften.

Du sidder dermed også med egen kundeportefølje. 

Vi tilbyder:

-  Et meget fleksibelt job - hvor du i høj grad oplever frihed under ansvar

-  En spændende og udfordrende hverdag 

- En god arbejdsplads, hvor der lægges meget vægt på det sociale sammenhold  

- God lønpakke

- Gode udviklingsmuligheder

- Mulighed for at sætte dit eget præg på virksomheden

- Flekstid med mulighed for selv at bestemme din arbejdstid indenfor tidsrummet 07.30-17.30

Kan du krydse dette af?

- Du er engageret i de projekter, som du indgår i

- Du er god til at have mange bolde i luften

- Du er god til at formulere dig både i skrift og tale

- Du trives i en dagligdag, hvor du bliver målt på resultater og indsatser

- Du har erfaring med kundekontakt

- Du er en vindertype

- Kan arbejde selvstændigt

- Har en positiv indstilling og godt humør

Hvis der er spørgsmål til overstående så kontakt meget gerne Natasja på: 

nm@yft.dk eller på tlf. 3114 6366. 

Da vi har en travl dagligdag vil vi gerne frabede os personligt fremmøde. 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945548Phoenix-a786be6d12019-01-21T00:00:00Er du sælger, og vil du med på holdet hos Y.F.T?

Vil du også gerne have et arbejde, hvor du hver dag føler du gør en forskel?

Vil du arbejde i et fantastisk team, hvor der er masser af humor og engagement?

Så er det måske dig vi leder efter - Vi er nemlig på udkig efter en sælger mere til vores team.

Salget foregår hovedsageligt over telefonen, men vi kan også sagtens finde på, at tage ud af huset – så derfor er det vigtigt at du er klar på begge dele.

Vi er en lille virksomhed, som varetager forskellige projekter, men fælles for alle er, at det skal være projekter, som vi tror på, og som giver mening for os.

Hos os har du egne projekter, som du fører til døren fra start til slut. Udover at nå opstillede budgetter, har du derfor også ansvar for alt det administrative arbejde omkring projektet. Det er derfor vigtigt, at du er dygtig til at formulere dig både på skrift og tale, samt have flere bolde i luften.

Du sidder dermed også med egen kundeportefølje. 

Vi tilbyder:

-  Et meget fleksibelt job - hvor du i høj grad oplever frihed under ansvar

-  En spændende og udfordrende hverdag 

- En god arbejdsplads, hvor der lægges meget vægt på det sociale sammenhold  

- God lønpakke

- Gode udviklingsmuligheder

- Mulighed for at sætte dit eget præg på virksomheden

- Flekstid med mulighed for selv at bestemme din arbejdstid indenfor tidsrummet 07.30-17.30

Kan du krydse dette af?

- Du er engageret i de projekter, som du indgår i

- Du er god til at have mange bolde i luften

- Du er god til at formulere dig både i skrift og tale

- Du trives i en dagligdag, hvor du bliver målt på resultater og indsatser

- Du har erfaring med kundekontakt

- Du er en vindertype

- Kan arbejde selvstændigt

- Har en positiv indstilling og godt humør

Hvis der er spørgsmål til overstående så kontakt meget gerne Natasja på: 

nm@yft.dk eller på tlf. 3114 6366. 

Da vi har en travl dagligdag vil vi gerne frabede os personligt fremmøde. 

 

2019-02-15T00:50:42.423 Vil du også gerne have et arbejde, hvor du hver dag føler du gør en forskel? Vil du arbejde i et fantastisk team, hvor der er masser af humor og engagement? Så er det måske dig vi leder efter - Vi er nemlig på udkig efter en sælger mere til vores team. Salget foregår hovedsageligt over telefonen, men vi kan også sagtens finde på, at tage ud af huset så derfor er det vigtigt at du er klar på begge dele. Vi er en lille virksomhed, som varetager forskellige projekter, men fælles for alle er, at det skal være projekter, som vi tror på, og som giver mening for os. Hos os har du egne projekter, som du fører til døren fra start til slut. Udover at nå opstillede budgetter, har du derfor også ansvar for alt det administrative arbejde omkring projektet. Det er derfor vigtigt, at du er dygtig til at formulere dig både på skrift og tale, samt have flere bolde i luften. Du sidder dermed også med egen kundeportefølje. Vi tilbyder: - Et meget fleksibelt job - hvor du i høj grad oplever frihed under ansvar - En spændende og udfordrende hverdag - En god arbejdsplads, hvor der lægges meget vægt på det sociale sammenhold - God lønpakke - Gode udviklingsmuligheder - Mulighed for at sætte dit eget præg på virksomheden - Flekstid med mulighed for selv at bestemme din arbejdstid indenfor tidsrummet 07.30-17.30 Kan du krydse dette af? - Du er engageret i de projekter, som du indgår i - Du er god til at have mange bolde i luften - Du er god til at formulere dig både i skrift og tale - Du trives i en dagligdag, hvor du bliver målt på resultater og indsatser - Du har erfaring med kundekontakt - Du er en vindertype - Kan arbejde selvstændigt - Har en positiv indstilling og godt humør Hvis der er spørgsmål til overstående så kontakt meget gerne Natasja på: nm@yft.dk eller på tlf. 3114 6366. Da vi har en travl dagligdag vil vi gerne frabede os personligt fremmøde.11Jobneta786be6d100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-14T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandRanders3440006Your Fundraising Team IVS11Kavalerivej 168930Randers NØDKDanmark0
nm@yft.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent696095JobNet493217449321741000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a786be6dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a786be6dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a786be6d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a786be6d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/2.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Your Fundraising Team IVS er dette netop hvad du bliver mødt af.12008001Dansk3Læse/ tale911307Telemarketingmedarbejder4Marketing360259291Natasja Madsennm@yft.dkDKDanmarkDKDanmark330003611PX3 søger nye kolleger til vores kontor i Aarhus (Deltid)Robot PX3 er ikke et telemarketingsbureau, vi er et konsulenthus i kraftig vækst. PX3 er et konsulenthus med speciale i indkøb. Vores mål er kontinuerligt at skaffe bedre og billigere indkøb til vores kunder. Ud fra en struktureret gennemgang af omkostningerne, finder vi besparelser, bedre aftaler og optimeringsmuligheder. Vi har styr på processen fra den første kontakt til endelig implementering af nye aftaler. På den måde sparer vi vores kunder både tid og penge. Vi tilbyder: En hverdag i et sundt socialt miljø med højt til loftet Engagerede og dygtige kolleger En arbejdsplads der har din personlige og faglige udvikling for øje Konkurrencedygtig løn plus bonusordning Pension og sundhedsforsikring Mulighed for både fuldtid og deltid Vi forventer du: Er selvdrivende, selvsikker og positiv Har erfaring med salg eller mødebooking Er i stand til at overholde aftaler og budgetter Er dygtig til at sætte dig ind i nyt og kompleks information Er videbegærlig og frisk på at blive udfordret Velkommen på holdet Hos os vil din dagligdag, bestå af telefonisk og skriftlig kontakt med større virksomheder i Danmark. Din kontaktperson hos kunden vil være beslutningstagere på ledelses- eller direktionsniveau. Møderne du booker, afholdes af vores egne konsulenter, som du dermed også arbejder tæt sammen med i det daglige. Din performance er dermed fundamental for vores videre succes. Hos PX3 bruger vi også en del af fritiden sammen på diverse sociale arrangementer. Det gør vi, fordi vi ikke kan lade være, og fordi vi mener, at et godt socialt fællesskab er fundamentalt for gode resultater på jobbet. Ansøgningsfristen er den 01. maj, men vi indkalder løbende til samtale så send gerne din ansøgning allerede i dag. Er du interesseret i stillingen, så send din ansøgning og CV til as@px3.dk. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Andreas Seeberg på telefon 69 14 74 57. Vi glæder os meget til at høre fra dig.

PX3 er ikke et telemarketingsbureau, vi er et konsulenthus i kraftig vækst.  

PX3 er et konsulenthus med speciale i indkøb. Vores mål er kontinuerligt at skaffe bedre og billigere indkøb til vores kunder. Ud fra en struktureret gennemgang af omkostningerne, finder vi besparelser, bedre aftaler og optimeringsmuligheder. Vi har styr på processen fra den første kontakt til endelig implementering af nye aftaler. På den måde sparer vi vores kunder både tid og penge.

Vi tilbyder:

  • En hverdag i et sundt socialt miljø med højt til loftet
  • Engagerede og dygtige kolleger
  • En arbejdsplads der har din personlige og faglige udvikling for øje
  • Konkurrencedygtig løn plus bonusordning
  • Pension og sundhedsforsikring
  • Mulighed for både fuldtid og deltid

Vi forventer du:

  • Er selvdrivende, selvsikker og positiv
  • Har erfaring med salg eller mødebooking
  • Er i stand til at overholde aftaler og budgetter
  • Er dygtig til at sætte dig ind i nyt og kompleks information
  • Er videbegærlig og frisk på at blive udfordret

Velkommen på holdet

Hos os vil din dagligdag, bestå af telefonisk og skriftlig kontakt med større virksomheder i Danmark. Din kontaktperson hos kunden vil være beslutningstagere på ledelses- eller direktionsniveau.

Møderne du booker, afholdes af vores egne konsulenter, som du dermed også arbejder tæt sammen med i det daglige. Din performance er dermed fundamental for vores videre succes.

Hos PX3 bruger vi også en del af fritiden sammen på diverse sociale arrangementer. Det gør vi, fordi vi ikke kan lade være, og fordi vi mener, at et godt socialt fællesskab er fundamentalt for gode resultater på jobbet.

Ansøgningsfristen er den 01. maj, men vi indkalder løbende til samtale – så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Er du interesseret i stillingen, så send din ansøgning og CV til as@px3.dk.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Andreas Seeberg på telefon 69 14 74 57.

Vi glæder os meget til at høre fra dig.

PX3 ApSAarhus C2019-04-09T00:00:002019-05-01T00:00:00
330003609PX3 søger nye kolleger til vores kontor i Aarhus (Fuldtid)Robot PX3 er ikke et telemarketingsbureau, vi er et konsulenthus i kraftig vækst. PX3 er et konsulenthus med speciale i indkøb. Vores mål er kontinuerligt at skaffe bedre og billigere indkøb til vores kunder. Ud fra en struktureret gennemgang af omkostningerne, finder vi besparelser, bedre aftaler og optimeringsmuligheder. Vi har styr på processen fra den første kontakt til endelig implementering af nye aftaler. På den måde sparer vi vores kunder både tid og penge. Vi tilbyder: En hverdag i et sundt socialt miljø med højt til loftet Engagerede og dygtige kolleger En arbejdsplads der har din personlige og faglige udvikling for øje Konkurrencedygtig løn plus bonusordning Pension og sundhedsforsikring Mulighed for både fuldtid og deltid Vi forventer du: Er selvdrivende, selvsikker og positiv Har erfaring med salg eller mødebooking Er i stand til at overholde aftaler og budgetter Er dygtig til at sætte dig ind i nyt og kompleks information Er videbegærlig og frisk på at blive udfordret Velkommen på holdet Hos os vil din dagligdag, bestå af telefonisk og skriftlig kontakt med større virksomheder i Danmark. Din kontaktperson hos kunden vil være beslutningstagere på ledelses- eller direktionsniveau. Møderne du booker, afholdes af vores egne konsulenter, som du dermed også arbejder tæt sammen med i det daglige. Din performance er dermed fundamental for vores videre succes. Hos PX3 bruger vi også en del af fritiden sammen på diverse sociale arrangementer. Det gør vi, fordi vi ikke kan lade være, og fordi vi mener, at et godt socialt fællesskab er fundamentalt for gode resultater på jobbet. Ansøgningsfristen er den 01. maj, men vi indkalder løbende til samtale så send gerne din ansøgning allerede i dag. Er du interesseret i stillingen, så send din ansøgning og CV til as@px3.dk. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Andreas Seeberg på telefon 69 14 74 57. Vi glæder os meget til at høre fra dig.

PX3 er ikke et telemarketingsbureau, vi er et konsulenthus i kraftig vækst.  

PX3 er et konsulenthus med speciale i indkøb. Vores mål er kontinuerligt at skaffe bedre og billigere indkøb til vores kunder. Ud fra en struktureret gennemgang af omkostningerne, finder vi besparelser, bedre aftaler og optimeringsmuligheder. Vi har styr på processen fra den første kontakt til endelig implementering af nye aftaler. På den måde sparer vi vores kunder både tid og penge.

Vi tilbyder:

  • En hverdag i et sundt socialt miljø med højt til loftet
  • Engagerede og dygtige kolleger
  • En arbejdsplads der har din personlige og faglige udvikling for øje
  • Konkurrencedygtig løn plus bonusordning
  • Pension og sundhedsforsikring
  • Mulighed for både fuldtid og deltid

Vi forventer du:

  • Er selvdrivende, selvsikker og positiv
  • Har erfaring med salg eller mødebooking
  • Er i stand til at overholde aftaler og budgetter
  • Er dygtig til at sætte dig ind i nyt og kompleks information
  • Er videbegærlig og frisk på at blive udfordret

Velkommen på holdet

Hos os vil din dagligdag, bestå af telefonisk og skriftlig kontakt med større virksomheder i Danmark. Din kontaktperson hos kunden vil være beslutningstagere på ledelses- eller direktionsniveau.

Møderne du booker, afholdes af vores egne konsulenter, som du dermed også arbejder tæt sammen med i det daglige. Din performance er dermed fundamental for vores videre succes.

Hos PX3 bruger vi også en del af fritiden sammen på diverse sociale arrangementer. Det gør vi, fordi vi ikke kan lade være, og fordi vi mener, at et godt socialt fællesskab er fundamentalt for gode resultater på jobbet.

Ansøgningsfristen er den 01. maj, men vi indkalder løbende til samtale – så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Er du interesseret i stillingen, så send din ansøgning og CV til as@px3.dk.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Andreas Seeberg på telefon 69 14 74 57.

Vi glæder os meget til at høre fra dig.

PX3 ApSAarhus C2019-04-09T00:00:002019-05-01T00:00:00
330002897BLIV MØDEBOOKER! Vi tilbyder god grundløn og attraktiv provision.Robot Er du i tvivl om, hvad resten af sabbattiden skal bruges på? Eller gad du bare godt være en del af en succesfuld salgsvirksomhed med fingeren på pulsen? Så bliv mødebooker sammen med et energisk og ambitiøst team i Søgemediers telemarketingafdeling! Det giver venner for livet og en masse lækkerier på cv et. Arbejdsopgaver, der giver mening Din opgave er, helt specifikt, at overbevise potentielle kunder om, at de skal tage et møde med en af vores erhvervsrådgivere, omhandlede deres online markedsføring. Udover at du bliver mega sej til at formulere dig over for fremmede erhvervsfolk, giver jobbet dig også et grundlæggende indblik i områder som Google Ads, Facebook, SEO og webdesign. En viden du med garanti kan drage nytte af i fremtidige uddannelsesforløb eller jobs. Du bestemmer lønnen Jo flere møder du booker, jo bedre bliver lønningssedlen nemlig. Så om din månedsløn skal ligge på 20, 25 eller over 30.000,- kr. om måneden er du selv herre over. Det er kun dig selv, der sætter grænsen for din egen succes! Der er tale om en 37 timers stilling med en fast grundløn og provision uden loft. Hvad forventer vi os af dig? Du behøver ikke at have erfaring fra lignende stillinger, men det er vigtigt at du: Foretager 70-80 opkald om dagen Bevarer gejsten og ringer videre til trods for mange nej er Har en god energi og positiv indstilling til dit arbejde Du vil få de allerbedste værktøjer og en grundig oplæring med løbende opfølgning, som sikrer, at du bliver en succes. Til gengæld forventer vi også, at du er villig til at yde en kæmpe indsats. Ja, tak jeg tager helt klart mit sabbatår hos jer! Eller måske bliver jeg hængende lidt længere… Vi står p.t. og mangler et nyt hold til opstart hurtigst muligt, så smid os en ansøgning hurtigst muligt via jobformularen. Alle spørgsmål bedes sendt til job@sgme.dk. Hvem er vi? Søgemedier er en dynamisk virksomhed med over 300 ansatte i Norden, som konstant stræber efter stærke resultater. Vi tror på, at vi kommer bedst i mål, når vi arbejder sammen, derfor vægter vi de sociale sammenhold højt med bl.a. fredagsbarer, sommerfester, temafester og årlig weekendtur. Trænger du til bevægelse i dagligdagen er der også altid nogle at udfordre i bordtennis eller bordfodbold i en af pauserne. Skal du med rundt om bordet i pauserne? Er du stadig ikke overbevist om, at vi kunne være dine nye kollegaer, så bliv klogere på Søgemedierfamilien.

Er du i tvivl om, hvad resten af sabbattiden skal bruges på? Eller gad du bare godt være en del af en succesfuld salgsvirksomhed med fingeren på pulsen? Så bliv mødebooker sammen med et energisk og ambitiøst team i Søgemediers telemarketingafdeling! Det giver venner for livet og en masse lækkerier på cv’et.

Arbejdsopgaver, der giver mening Din opgave er, helt specifikt, at overbevise potentielle kunder om, at de skal tage et møde med en af vores erhvervsrådgivere, omhandlede deres online markedsføring. 

Udover at du bliver mega sej til at formulere dig over for fremmede erhvervsfolk, giver jobbet dig også et grundlæggende indblik i områder som Google Ads, Facebook, SEO og webdesign. En viden du med garanti kan drage nytte af i fremtidige uddannelsesforløb eller jobs.

Du bestemmer lønnen Jo flere møder du booker, jo bedre bliver lønningssedlen nemlig. Så om din månedsløn skal ligge på 20, 25 eller over 30.000,- kr. om måneden er du selv herre over. Det er kun dig selv, der sætter grænsen for din egen succes!

Der er tale om en 37 timers stilling med en fast grundløn og provision uden loft.

Hvad forventer vi os af dig? Du behøver ikke at have erfaring fra lignende stillinger, men det er vigtigt at du:

  • Foretager 70-80 opkald om dagen
  • Bevarer gejsten og ringer videre til trods for mange nej'er
  • Har en god energi og positiv indstilling til dit arbejde

Du vil få de allerbedste værktøjer og en grundig oplæring med løbende opfølgning, som sikrer, at du bliver en succes. Til gengæld forventer vi også, at du er villig til at yde en kæmpe indsats.

Ja, tak – jeg tager helt klart mit sabbatår hos jer! Eller måske bliver jeg hængende lidt længere… Vi står p.t. og mangler et nyt hold til opstart hurtigst muligt, så smid os en ansøgning hurtigst muligt via jobformularen. Alle spørgsmål bedes sendt til job@sgme.dk.

Hvem er vi?

Søgemedier er en dynamisk virksomhed med over 300 ansatte i Norden, som konstant stræber efter stærke resultater. Vi tror på, at vi kommer bedst i mål, når vi arbejder sammen, derfor vægter vi de sociale sammenhold højt med bl.a. fredagsbarer, sommerfester, temafester og årlig weekendtur. Trænger du til bevægelse i dagligdagen er der også altid nogle at udfordre i bordtennis eller bordfodbold i en af pauserne. Skal du med rundt om bordet i pauserne?

Er du stadig ikke overbevist om, at vi kunne være dine nye kollegaer, så bliv klogere på Søgemedierfamilien.

 

SØGEMEDIER A/SKøbenhavn Ø2019-04-08T00:00:002019-06-03T00:00:00
330002053Serviceminded supporter til ny supportfunktionRobot Du har nu muligheden for at blive en del Storm Groups nyoprettede supportfunktion. Der søges to skarpe profiler med et positivt mindset. Er du klar til at sætte dit præg på teamet? Storm Group er et internationalt direct marketing bureau. Vi er kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer. Vi starter dialogen og motiverer positive beslutninger i markedsledende salgs- og hvervningskampagner. Som supporter vil du have et tæt samarbejde med Storms back-end. Jobbet er afvekslende og med stor kundekontakt. Din opgave er sikre, at kunderne altid får den bedste oplevelse hvad end der er tale om et glædeligt velkomstkald eller en opfølgning. Med en alsidig hverdag vil du opleve at få tildelt ansvar inden for flere spændende forretningsområder. Som supporter får du: ansvaret for velkomstkald, opfølgning etc. ansvaret for klienter, heriblandt SEAS-NVE support-opgaver inden for eventbooking til Field Marketing Personlig profil: Den succesfulde kandidater har et naturligt højt serviceniveau og er en god opfølger. Du er selvstændig, struktureret og har et stort business-drive. En personlig og troværdig tilgang til kunderne er en selvfølge, og vi forventer, at du har en positiv fremtoning, der kan skabe værdifulde relationer. I Storm Group bliver du del af en flad organisation, hvor der ikke er langt fra tanke til handling. Tempoet er højt humøret det samme og det er derfor vigtigt, at du trives i et fast-driven miljø, hvor tingene hurtigt forandrer sig. Det er vigtigt, at du har en åben, uformel tilgang til arbejdet. Hvordan får du jobbet? Ser du dig selv i ovenstående, så send os din ansøgning og CV, og lad os vide, hvorfor du er dette til jobbet. Samtaler afholdes løbende, og stillingen lukkes så snart den rette kandidat er fundet. Stillingen er fuldt, 37 timer pr. uge Nysgerrig? Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til rekrutteringsansvarlig Sandra Misfelt på tlf. 27790437

Du har nu muligheden for at blive en del Storm Groups nyoprettede supportfunktion. Der søges to skarpe profiler med et positivt mindset. Er du klar til at sætte dit præg på teamet?

Storm Group er et internationalt direct marketing bureau. Vi er kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer. Vi starter dialogen og motiverer positive beslutninger i markedsledende salgs- og hvervningskampagner.

Som supporter vil du have et tæt samarbejde med Storms back-end. Jobbet er afvekslende og med stor kundekontakt. Din opgave er sikre, at kunderne altid får den bedste oplevelse – hvad end der er tale om et glædeligt velkomstkald eller en opfølgning. Med en alsidig hverdag vil du opleve at få tildelt ansvar inden for flere spændende forretningsområder.

 

Som supporter får du:

  • ansvaret for velkomstkald, opfølgning etc.
  • ansvaret for klienter, heriblandt SEAS-NVE
  • support-opgaver inden for eventbooking til Field Marketing

 

Personlig profil:

Den succesfulde kandidater har et naturligt højt serviceniveau og er en god opfølger. Du er selvstændig, struktureret og har et stort business-drive. En personlig og troværdig tilgang til kunderne er en selvfølge, og vi forventer, at du har en positiv fremtoning, der kan skabe værdifulde relationer.

I Storm Group bliver du del af en flad organisation, hvor der ikke er langt fra tanke til handling. Tempoet er højt – humøret det samme – og det er derfor vigtigt, at du trives i et fast-driven miljø, hvor tingene hurtigt forandrer sig. Det er vigtigt, at du har en åben, uformel tilgang til arbejdet.

 

Hvordan får du jobbet?

Ser du dig selv i ovenstående, så send os din ansøgning og CV, og lad os vide, hvorfor du er dette til jobbet.

Samtaler afholdes løbende, og stillingen lukkes så snart den rette kandidat er fundet.

 

Stillingen er fuldt, 37 timer pr. uge

 

Nysgerrig?

Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til rekrutteringsansvarlig Sandra Misfelt på tlf. 27790437

 

 

Storm GroupAarhus C2019-04-05T00:00:002019-05-31T00:00:00
329979036Telemarketingmedarbejdere hos startup-selskabRobot Kunne du tænke dig et studiejob, hvor du dels får et økonomisk tilskud til studiet og dels er med til at sælge fremtidens smarte løsninger indenfor digital markedsføring og kommunikation? Så skal du blive telemarketingsælger hos JumpStory på vores hovedkontor i Højbjerg lige syd for Aarhus. JumpStory (http: www.jumpstory.dk) er startet af to erfarne serie-iværksættere. Den ene af os er tilmed kåret som Årets Iværksætter, og vi glæder os til at dele noget af al den viden og erfaring med dig som led i dit studiejob hos os. JumpStory har kontorer i Aarhus, Aalborg og Silicon Valley i USA. Vi er en ambitiøs vækstvirksomhed, og vi tror på, at man kan bruge moderne teknologi bl.a. kunstig intelligens til at gøre kommunikation imellem mennesker bedre. Vi ønsker at bidrage til en verden, hvor folk i endnu højere grad end i dag lykkes med at formidle deres budskaber klart og meningsfyldt, og den rejse vil vi gerne invitere dig med på. Du får som telemarketingsælger hos JumpStory sparring fra nogle af de dygtigste iværksættere i landet samtidig med, at du træner dine evner indenfor salg og kommunikation. Det vil bidrage til din udvikling både fagligt og personligt, og arbejdsmarkedet vil i fremtiden efterspørge personer med præcis denne form for erfaring og viden. Vi søger dig, som ønsker et spændende og ansvarsfuldt studiejob, med fokus på at skabe vækst via telefonen og personlig udvikling. Vi har plads til alle uanset alder og kompetenceniveau. Det vigtigste for os er mennesket bag ansøgningen. Vi tilbyder: Studiejob med en fast timeløn fordelagtig provisionsordning uden loft Beliggenhed i Højbjerg syd for Aarhus 15 minutter fra centrum i bus, bil eller cykel Fleksible arbejdstider hvis du ønsker det Mulighed for at udvikle dine kommunikative færdigheder, herunder løbende træning inden for relevante kommunikationsteknikker.

Kunne du tænke dig et studiejob, hvor du dels får et økonomisk tilskud til studiet og dels er med til at sælge fremtidens smarte løsninger indenfor digital markedsføring og kommunikation? Så skal du blive telemarketingsælger hos JumpStory på vores hovedkontor i Højbjerg lige syd for Aarhus.

JumpStory (http://www.jumpstory.dk) er startet af to erfarne serie-iværksættere. Den ene af os er tilmed kåret som Årets Iværksætter, og vi glæder os til at dele noget af al den viden og erfaring med dig som led i dit studiejob hos os.

JumpStory har kontorer i Aarhus, Aalborg og Silicon Valley i USA. Vi er en ambitiøs vækstvirksomhed, og vi tror på, at man kan bruge moderne teknologi – bl.a. kunstig intelligens – til at gøre kommunikation imellem mennesker bedre.

Vi ønsker at bidrage til en verden, hvor folk i endnu højere grad end i dag lykkes med at formidle deres budskaber klart og meningsfyldt, og den rejse vil vi gerne invitere dig med på.

Du får som telemarketingsælger hos JumpStory sparring fra nogle af de dygtigste iværksættere i landet samtidig med, at du træner dine evner indenfor salg og kommunikation. Det vil bidrage til din udvikling både fagligt og personligt, og arbejdsmarkedet vil i fremtiden efterspørge personer med præcis denne form for erfaring og viden.

Vi søger dig, som ønsker et spændende og ansvarsfuldt studiejob, med fokus på at skabe vækst via telefonen og personlig udvikling. Vi har plads til alle uanset alder og kompetenceniveau. Det vigtigste for os er mennesket bag ansøgningen.

Vi tilbyder:

  • Studiejob med en fast timeløn + fordelagtig provisionsordning uden loft
  • Beliggenhed i Højbjerg syd for Aarhus – 15 minutter fra centrum i bus, bil eller cykel
  • Fleksible arbejdstider – hvis du ønsker det
  • Mulighed for at udvikle dine kommunikative færdigheder, herunder løbende træning inden for relevante kommunikationsteknikker.
JumpStory ApSHøjbjerg2019-03-15T00:00:002019-05-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

PX3 søger nye kolleger til vores kontor i Aarhus (Deltid)

PX3 ApS

Aarhus C
PX3 er ikke et telemarketingsbureau, vi er et konsulenthus i kraftig vækst. PX3 er et konsulenthus med speciale i indkøb. Vores mål er kontinuerligt at skaffe bedre og billigere indkøb til vores kunder. Ud fra en struktureret gennemgang af omkostnin...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:1. maj 2019

PX3 søger nye kolleger til vores kontor i Aarhus (Fuldtid)

PX3 ApS

Aarhus C
PX3 er ikke et telemarketingsbureau, vi er et konsulenthus i kraftig vækst. PX3 er et konsulenthus med speciale i indkøb. Vores mål er kontinuerligt at skaffe bedre og billigere indkøb til vores kunder. Ud fra en struktureret gennemgang af omkostnin...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:1. maj 2019

BLIV MØDEBOOKER! Vi tilbyder god grundløn og attraktiv provision.

SØGEMEDIER A/S

København Ø
Er du i tvivl om, hvad resten af sabbattiden skal bruges på? Eller gad du bare godt være en del af en succesfuld salgsvirksomhed med fingeren på pulsen? Så bliv mødebooker sammen med et energisk og ambitiøst team i Søgemediers telemarketingafdeling!...
Indrykket:8. april 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

Serviceminded supporter til ny supportfunktion

Storm Group

Aarhus C
Du har nu muligheden for at blive en del Storm Groups nyoprettede supportfunktion. Der søges to skarpe profiler med et positivt mindset. Er du klar til at sætte dit præg på teamet? Storm Group er et internationalt direct marketing bureau. Vi er krea...
Indrykket:5. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Telemarketingmedarbejdere hos startup-selskab

JumpStory ApS

Højbjerg
Kunne du tænke dig et studiejob, hvor du dels får et økonomisk tilskud til studiet og dels er med til at sælge fremtidens smarte løsninger indenfor digital markedsføring og kommunikation? Så skal du blive telemarketingsælger hos JumpStory på vores h...
Indrykket:15. marts 2019
Udløbsdato:10. maj 2019