Er du skarp til salg og kommunikation på tysk?

Om virksomheden

CleanManager ApS blev etableret i 2010 af softwareingeniørerne Jakob Witte Larsen og Frantz Furrer, med det mål at gøre hverdagen lettere for virksomheder i rengøringsbranchen. Virksomheden udvikler, sælger og supporterer selv websystemet CleanManager, som i dag har mere end 6.000 brugere. Læs mere på www.cleanmanager.dk

 

Om jobbet

For at kunne fortsætte den videre udvikling og vækst af CleanManager ønsker vi at fortælle flere i rengøringsbranchen om mulighederne i vores produkt. Vi søger derfor en medarbejder som brænder for at arbejde med salg og kommunikation på det tyske marked.

Du vil blive en del af vores team som har fokus på at formidle viden om CleanManager samt hjælpe kunderne med at få en lettere hverdag. I jobbet vil du bl.a. arbejde med mødebookning og online salgsmøder på tysk. Vi anvender bl.a. følgende systemer Zoho CRM, Relatel, og Whereby.

 

Du vil komme til at arbejde med med følgende opgaver

  • Aftale salgsmøder med nye kunder via telefonen, e-mail og sociale medier
  • Afholde online salgsmøder med nye tyske kunder
  • Lave tilbud til nye kunder
  • Udføre salgs- og tilbudsopfølgning
  • Deltage i branchenetværk, events, seminar og messer i Tyskland
  • Undersøge og markedsafdække den tyske rengøringsbranche ift. konkurrenter, kundernes behov og mulige salgs- og markedsføringskanaler
  • Samarbejde med vores marketingafdelingen om markedsføring på det tyske marked
  • Hjælpe nye kunder i gang med af bruge vores produkt og yde 1. level support

 

Under ansættelsen lægger vi vægt på din erfaring med de nævnte opgaver, systemer og eventuel erfaring fra rengøringsbranchen, men vigtigst af alt er at du er dygtig til at tale med mennesker.

 

Kvalifikationer

Du skal ikke være bange for at kaste dig ud i nye udfordringer. Du vil hurtigt blive en del af hverdagen, hvilket betyder at du ikke skal være bange for at tage ansvar. Herudover har du erfaring med salg og kan kommunikere på tysk på professionelt niveau i skrift og tale.

 

Vi kan tilbyde

En udfordrende og fagligt udviklende stilling med mulighed for at forme din egen dagligdag.

Du vil komme til at blive en del af vores dygtige team og du vil fra starten få tildelt et stort ansvar.

Vi lægger meget vægt på at det skal være sjovt at gå på arbejde og arbejdsdagen afbrydes gerne af en dyst ved bordfodboldbordet. Desuden har vi naturligvis fri frugt- og kaffeordning samt mulighed for at deltage i vores frokostordning.

 

Løn og arbejdstid

Arbejdstiden er 20-37 timer pr. uge og løn aftales ud fra kvalifikationer.

 

Ansøgning

Er du interesseret, så send din ansøgning pr. e-mail til salgschef og medejer Frantz Furrer på job@cleanmanager.dk. Vedhæft CV, eventuelle anbefalinger og anden relevant information.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.