Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du vild med at løse administrative opgaver og udfordringer?

Betaniahjemmet søger administrativ medarbejder

Er du vild med regnskab og budget? Og har du lyst til at arbejde med mange mennesker, mange informationer og mange systemer? Så er du måske den, vi mangler i vores administration.

Du skal have lyst til at arbejde med mange forskellige opgaver og være serviceminded, for du vil blive et administrativt omdrejningspunkt og Betaniahjemmets ansigt udadtil, når beboere eller gæster har et ærinde i administrationen.

De fire største opgaver er:

  • Budget og regnskab: Det er dig som skal sikre rettidige budgetopfølgninger og samarbejde med revisor om udarbejdelse af regnskab. Herudover deltager du i bogføring, og du har kontakten til Frederiksberg Kommune og husets revisor.
  • HR- opgaver: Du skal være ledelsens rådgiver i forhold til personaleadministration, og du skal varetage kontakten til relevante samarbejdspartner omkring modtagelse af praktikanter, jobtræningsforløb m.v.
  • Kommunikation og information: Du har ansvar for husets hjemmeside og den interne kommunikation i huset.
  • Beboerrelaterede opgaver: Du medvirker til administration af fx beboerbetalinger, indflytninger m.v.

Det er vigtigt, at du er struktureret og er i stand til at arbejde i et miljø, hvor dagene ikke er ens, og hvor du ofte bliver afbrudt, når beboere og husets gæster har et ærinde på administrationskontoret. Du er kendt for at komme i mål med dine opgaver, og du er både imødekommende og konsekvent.

Du skal som minimum have en kontoruddannelse og erfaring fra lignende job. Konkret skal du kunne sige ja til, at du:

  • Kan arbejde selvstændigt.
  • Er rolig og effektiv og i stand til at håndtere afbrydelser i den planlagte arbejdsdag.
  • Kommunikerer fejlfrit på dansk.
  • Har regnskabs- og budgeterfaring på et avanceret niveau.
  • Har erfaring med administration af hjemmesider og skriftlig information til mange forskellige målgrupper.
  • Er professionel office bruger og god til it-systemer. Kendskab til Dynamics Navision er en fordel, men ikke et krav.
  • Har erfaring med kontakt til beboere og deres familie, digital post persondatalovgivningen og krav til dokumentation.

Betaniahjemmet er et somatisk plejehjem med 60 beboere fordelt på 4 etager. Vi arbejder med fleksible løsninger i et rehabiliterende og helhedsorienteret miljø. Vi sætter mødet og den individuelle beboers selvbestemmelsesret og sikkerhed højt og støtter op om beboerens psykiske, fysiske, sociale, åndelige og kulturelle behov.

 

Hvis du gerne vil have yderligere oplysninger, kan du kontakte forstander Benedikte Korsager 38146959 eller bko@betaniahjemmet.dk.

Hvis det lyder som en stilling for dig, så send en ansøgning med referencer og CV til administrationen på kontor@betaniahjemmet.dk senest d. 20. april 2018 klokken 12.00. Vi holder samtaler i uge 17.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329789864Phoenix-006f322a12018-04-09T14:09:06.230Er du vild med at løse administrative opgaver og udfordringer?

Betaniahjemmet søger administrativ medarbejder

Er du vild med regnskab og budget? Og har du lyst til at arbejde med mange mennesker, mange informationer og mange systemer? Så er du måske den, vi mangler i vores administration.

Du skal have lyst til at arbejde med mange forskellige opgaver og være serviceminded, for du vil blive et administrativt omdrejningspunkt og Betaniahjemmets ansigt udadtil, når beboere eller gæster har et ærinde i administrationen.

De fire største opgaver er:

  • Budget og regnskab: Det er dig som skal sikre rettidige budgetopfølgninger og samarbejde med revisor om udarbejdelse af regnskab. Herudover deltager du i bogføring, og du har kontakten til Frederiksberg Kommune og husets revisor.
  • HR- opgaver: Du skal være ledelsens rådgiver i forhold til personaleadministration, og du skal varetage kontakten til relevante samarbejdspartner omkring modtagelse af praktikanter, jobtræningsforløb m.v.
  • Kommunikation og information: Du har ansvar for husets hjemmeside og den interne kommunikation i huset.
  • Beboerrelaterede opgaver: Du medvirker til administration af fx beboerbetalinger, indflytninger m.v.

Det er vigtigt, at du er struktureret og er i stand til at arbejde i et miljø, hvor dagene ikke er ens, og hvor du ofte bliver afbrudt, når beboere og husets gæster har et ærinde på administrationskontoret. Du er kendt for at komme i mål med dine opgaver, og du er både imødekommende og konsekvent.

Du skal som minimum have en kontoruddannelse og erfaring fra lignende job. Konkret skal du kunne sige ja til, at du:

  • Kan arbejde selvstændigt.
  • Er rolig og effektiv og i stand til at håndtere afbrydelser i den planlagte arbejdsdag.
  • Kommunikerer fejlfrit på dansk.
  • Har regnskabs- og budgeterfaring på et avanceret niveau.
  • Har erfaring med administration af hjemmesider og skriftlig information til mange forskellige målgrupper.
  • Er professionel office bruger og god til it-systemer. Kendskab til Dynamics Navision er en fordel, men ikke et krav.
  • Har erfaring med kontakt til beboere og deres familie, digital post persondatalovgivningen og krav til dokumentation.

Betaniahjemmet er et somatisk plejehjem med 60 beboere fordelt på 4 etager. Vi arbejder med fleksible løsninger i et rehabiliterende og helhedsorienteret miljø. Vi sætter mødet og den individuelle beboers selvbestemmelsesret og sikkerhed højt og støtter op om beboerens psykiske, fysiske, sociale, åndelige og kulturelle behov.

 

Hvis du gerne vil have yderligere oplysninger, kan du kontakte forstander Benedikte Korsager 38146959 eller bko@betaniahjemmet.dk.

Hvis det lyder som en stilling for dig, så send en ansøgning med referencer og CV til administrationen på kontor@betaniahjemmet.dk senest d. 20. april 2018 klokken 12.00. Vi holder samtaler i uge 17.

2018-04-21T00:51:18.507 Betaniahjemmet søger administrativ medarbejder Er du vild med regnskab og budget? Og har du lyst til at arbejde med mange mennesker, mange informationer og mange systemer? Så er du måske den, vi mangler i vores administration. Du skal have lyst til at arbejde med mange forskellige opgaver og være serviceminded, for du vil blive et administrativt omdrejningspunkt og Betaniahjemmets ansigt udadtil, når beboere eller gæster har et ærinde i administrationen. De fire største opgaver er: Budget og regnskab: Det er dig som skal sikre rettidige budgetopfølgninger og samarbejde med revisor om udarbejdelse af regnskab. Herudover deltager du i bogføring, og du har kontakten til Frederiksberg Kommune og husets revisor. HR- opgaver: Du skal være ledelsens rådgiver i forhold til personaleadministration, og du skal varetage kontakten til relevante samarbejdspartner omkring modtagelse af praktikanter, jobtræningsforløb m.v. Kommunikation og information: Du har ansvar for husets hjemmeside og den interne kommunikation i huset. Beboerrelaterede opgaver: Du medvirker til administration af fx beboerbetalinger, indflytninger m.v. Det er vigtigt, at du er struktureret og er i stand til at arbejde i et miljø, hvor dagene ikke er ens, og hvor du ofte bliver afbrudt, når beboere og husets gæster har et ærinde på administrationskontoret. Du er kendt for at komme i mål med dine opgaver, og du er både imødekommende og konsekvent. Du skal som minimum have en kontoruddannelse og erfaring fra lignende job. Konkret skal du kunne sige ja til, at du: Kan arbejde selvstændigt. Er rolig og effektiv og i stand til at håndtere afbrydelser i den planlagte arbejdsdag. Kommunikerer fejlfrit på dansk. Har regnskabs- og budgeterfaring på et avanceret niveau. Har erfaring med administration af hjemmesider og skriftlig information til mange forskellige målgrupper. Er professionel office bruger og god til it-systemer. Kendskab til Dynamics Navision er en fordel, men ikke et krav. Har erfaring med kontakt til beboere og deres familie, digital post persondatalovgivningen og krav til dokumentation. Betaniahjemmet er et somatisk plejehjem med 60 beboere fordelt på 4 etager. Vi arbejder med fleksible løsninger i et rehabiliterende og helhedsorienteret miljø. Vi sætter mødet og den individuelle beboers selvbestemmelsesret og sikkerhed højt og støtter op om beboerens psykiske, fysiske, sociale, åndelige og kulturelle behov. Hvis du gerne vil have yderligere oplysninger, kan du kontakte forstander Benedikte Korsager 38146959 eller bko@betaniahjemmet.dk. Hvis det lyder som en stilling for dig, så send en ansøgning med referencer og CV til administrationen på kontor@betaniahjemmet.dk senest d. 20. april 2018 klokken 12.00. Vi holder samtaler i uge 17.11Jobnet006f322a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-20T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3210292BETANIAHJEMMET PLEJEHJEM11Kong Georgs Vej 32000FrederiksbergDKDanmark0
kontor@betaniahjemmet.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent551534JobNet48061481000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=006f322ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=006f322ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=006f322a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=006f322a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/11.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos BETANIAHJEMMET PLEJEHJEM er dette netop hvad du bliver mødt af.12008011Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration354269442Benedikte Korsagerkontor@betaniahjemmet.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK