Er du vild med mennesker og succes?

Så er du måske vores nye personaleassistent i Kolding!

 

Jobbeskrivelse:

Vi søger en personaleassistent til vores travle kontor i Kolding. Du skal være klar på en omskiftelig hverdag, hvor det er en fordel, både at kunne blæse og have mel i munden. I hverdagen skabes succesen, når du rammer de perfekte "matches" mellem virksomheder og kandidater.

Selvom arbejdet er meget præget af selvstændigt arbejde, vil du aldrig være alene, da du altid har en dygtig kollega ved hånden, der er klar på at assistere. Derfor skal du også være indstillet på teamwork og ikke mindst tæt samarbejde med afdelingens sælgere.

Primære arbejdsopgaver:

  • Rekruttering af vikarer, herunder at udarbejde og uploade jobannoncer til web
  • Interview af vikarer og referenceindhentning
  • Matche vikarer til kundernes ordrer.
  • Sikre høj kundetilfredshed gennem fokus på god service og vikarlevering
  • Administrative opgaver
  • Tage aktiv del i afdelingens SoMe aktiviteter
  • Du skal forvente at passe vagttelefon (hjemmefra) hver fjerde uge incl. Weekend
  • Der er 1-2 arbejdsdage i Esbjerg og 3-4 arbejdsdage i Kolding

Personlige kvalifikationer:

  • Du er en stærk IT bruger og har let ved at sætte dig ind i nye systemer
  • Du trives med en travl arbejdsdag og mange sager på bordet
  • Har fingeren på pulsen i forhold til SoMe
  • Du arbejder struktureret
  • Du bor max 30 km fra Kolding
  • Du har kørekort og som minimum mulighed for at låne bil

Ansøgning

Vi tilbyder gode kollegaer, en virksomhed med en uformel omgangstone samt løn efter kvalifikationer. Du kan selv være med til at præge udviklingen i vores Kolding-afdeling.

 

Har du lyst til at være vores nye kollega, så hold dig ikke tilbage og send derfor gerne en skriftlig ansøgning samt CV til Rekrutteringschef Inge Brinch-Nielsen på ibn@jobteam.dk  – mrk. ”Personaleassistent Kolding”


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330007553Phoenix-454056b512019-04-15T00:00:00Er du vild med mennesker og succes?

Så er du måske vores nye personaleassistent i Kolding!

 

Jobbeskrivelse:

Vi søger en personaleassistent til vores travle kontor i Kolding. Du skal være klar på en omskiftelig hverdag, hvor det er en fordel, både at kunne blæse og have mel i munden. I hverdagen skabes succesen, når du rammer de perfekte "matches" mellem virksomheder og kandidater.

Selvom arbejdet er meget præget af selvstændigt arbejde, vil du aldrig være alene, da du altid har en dygtig kollega ved hånden, der er klar på at assistere. Derfor skal du også være indstillet på teamwork og ikke mindst tæt samarbejde med afdelingens sælgere.

Primære arbejdsopgaver:

  • Rekruttering af vikarer, herunder at udarbejde og uploade jobannoncer til web
  • Interview af vikarer og referenceindhentning
  • Matche vikarer til kundernes ordrer.
  • Sikre høj kundetilfredshed gennem fokus på god service og vikarlevering
  • Administrative opgaver
  • Tage aktiv del i afdelingens SoMe aktiviteter
  • Du skal forvente at passe vagttelefon (hjemmefra) hver fjerde uge incl. Weekend
  • Der er 1-2 arbejdsdage i Esbjerg og 3-4 arbejdsdage i Kolding

Personlige kvalifikationer:

  • Du er en stærk IT bruger og har let ved at sætte dig ind i nye systemer
  • Du trives med en travl arbejdsdag og mange sager på bordet
  • Har fingeren på pulsen i forhold til SoMe
  • Du arbejder struktureret
  • Du bor max 30 km fra Kolding
  • Du har kørekort og som minimum mulighed for at låne bil

Ansøgning

Vi tilbyder gode kollegaer, en virksomhed med en uformel omgangstone samt løn efter kvalifikationer. Du kan selv være med til at præge udviklingen i vores Kolding-afdeling.

 

Har du lyst til at være vores nye kollega, så hold dig ikke tilbage og send derfor gerne en skriftlig ansøgning samt CV til Rekrutteringschef Inge Brinch-Nielsen på ibn@jobteam.dk  – mrk. ”Personaleassistent Kolding”

Så er du måske vores nye personaleassistent i Kolding! Jobbeskrivelse: Vi søger en personaleassistent til vores travle kontor i Kolding. Du skal være klar på en omskiftelig hverdag, hvor det er en fordel, både at kunne blæse og have mel i munden. I hverdagen skabes succesen, når du rammer de perfekte matches mellem virksomheder og kandidater. Selvom arbejdet er meget præget af selvstændigt arbejde, vil du aldrig være alene, da du altid har en dygtig kollega ved hånden, der er klar på at assistere. Derfor skal du også være indstillet på teamwork og ikke mindst tæt samarbejde med afdelingens sælgere. Primære arbejdsopgaver: Rekruttering af vikarer, herunder at udarbejde og uploade jobannoncer til web Interview af vikarer og referenceindhentning Matche vikarer til kundernes ordrer. Sikre høj kundetilfredshed gennem fokus på god service og vikarlevering Administrative opgaver Tage aktiv del i afdelingens SoMe aktiviteter Du skal forvente at passe vagttelefon (hjemmefra) hver fjerde uge incl. Weekend Der er 1-2 arbejdsdage i Esbjerg og 3-4 arbejdsdage i Kolding Personlige kvalifikationer: Du er en stærk IT bruger og har let ved at sætte dig ind i nye systemer Du trives med en travl arbejdsdag og mange sager på bordet Har fingeren på pulsen i forhold til SoMe Du arbejder struktureret Du bor max 30 km fra Kolding Du har kørekort og som minimum mulighed for at låne bil Ansøgning Vi tilbyder gode kollegaer, en virksomhed med en uformel omgangstone samt løn efter kvalifikationer. Du kan selv være med til at præge udviklingen i vores Kolding-afdeling. Har du lyst til at være vores nye kollega, så hold dig ikke tilbage og send derfor gerne en skriftlig ansøgning samt CV til Rekrutteringschef Inge Brinch-Nielsen på ibn@jobteam.dk mrk. Personaleassistent Kolding11jobnet454056b5100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-10T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3508957JobTeam Kolding A/S11Vestertorv 66000KoldingDKDanmark0
ibn@jobteam.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent745966JobNet4975886497588610015-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=454056b5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=454056b5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=454056b5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=454056b5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Human_Resources/3.jpgEr du den nye Personalekonsulent i JobTeam Kolding A/S?12008001Dansk3Læse/ tale241205Personalekonsulent30Human Resources361482609Inge Brinch-Nielsenibn@jobteam.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK