Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du vores næste salgskonsulent?

Ajour arbejder for en lettere og langt mere digitaliseret hverdag for vores kunder indenfor restaurant- og butiks-markedet. Dette gør vi gennem vores moderne POS system og integrationer til vores eksterne samarbejdspartnere.

Hos Ajour vil du indgå i et ungt og målbevist salgsteam, på vores kontor i København, hvor tanken om at sælge et produkt og en ydelse der giver en digitaliseret og automatiseret hverdag skal trigge dig.

Du vil få en alsidig arbejdsdag, med flere forskellige arbejdsopgaver såsom; Mødebooking, leadgenerering, kundemøder samt ansvar for udvalgt kampagner og kundegrupper.
Vi søger en salgskonsulent som er klar til at give den en skalle. Har du tidligere erfaring fra POS eller salg til brancher som restaurant, detail og butik, kan dette være en fordel.

For at få succes i jobbet skal du have gennemslagskraft og et stort personligt drive. Opsøgende salg er en helt central del af jobbet, så det er vigtigt, at du tør gribe telefonen og tage fat i en potentiel kunde. Effektivitet, arbejdsomhed, troværdighed og imødekommenhed er derfor nøgleordne her.

Der vil løbende blive afholdt jobsamtaler, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.

Stillingen er med opstart hurtigst muligt.



Kvalifikationer

  • Erfaring fra opsøgende salg
  • Erfaring med markedsindsatser
  • Gode mundtlige og skriftlige kompetencer
  • Taler og forstår dansk
  • Kørekort

 

Nice to have kvalifikationer

  • Erfaring fra POS
  • Erfaring fra restaurant, detail og butik branchen

 

Egenskaber:

  • Sulten efter salg
  • Selvtillidsfuld og resultatorinteret
  • Udadvendt og overbevisende
  • Lærevillig
  • Ambitoner om at lykkes igennem hårdt arbejde
  • God kunde- og menneskeforståelse
  • Løsningsorienteret
  • Pligtopfyldende

Vi tilbyder:

  • Gode indtjeningsmuligheder, garantiløn + gode provisionsordninger
  • Salg af et spændene produkt med mange muligheder
  • Fleksible arbejdstider
  • Som sælger i Ajour bliver du en del af et professionelt og struktureret oplærings- og udviklingsforløb hvor salgstræning vil være på agendaen.

 


Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte Rasmus Maibohm på +45 8644 2211 eller Rasmus@ajour.dk


Læs meget mere om os på www.ajour.dk og vores mange kunder.

Er du en kandidaten der skal løfte os til next level? Så hører vi gerne fra dig.

 

Ansøgning samt CV bedes sendt til rasmus@ajour.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330012041Phoenix-368794ca12019-04-26T00:00:00Er du vores næste salgskonsulent?

Ajour arbejder for en lettere og langt mere digitaliseret hverdag for vores kunder indenfor restaurant- og butiks-markedet. Dette gør vi gennem vores moderne POS system og integrationer til vores eksterne samarbejdspartnere.

Hos Ajour vil du indgå i et ungt og målbevist salgsteam, på vores kontor i København, hvor tanken om at sælge et produkt og en ydelse der giver en digitaliseret og automatiseret hverdag skal trigge dig.

Du vil få en alsidig arbejdsdag, med flere forskellige arbejdsopgaver såsom; Mødebooking, leadgenerering, kundemøder samt ansvar for udvalgt kampagner og kundegrupper.
Vi søger en salgskonsulent som er klar til at give den en skalle. Har du tidligere erfaring fra POS eller salg til brancher som restaurant, detail og butik, kan dette være en fordel.

For at få succes i jobbet skal du have gennemslagskraft og et stort personligt drive. Opsøgende salg er en helt central del af jobbet, så det er vigtigt, at du tør gribe telefonen og tage fat i en potentiel kunde. Effektivitet, arbejdsomhed, troværdighed og imødekommenhed er derfor nøgleordne her.

Der vil løbende blive afholdt jobsamtaler, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.

Stillingen er med opstart hurtigst muligt.



Kvalifikationer

  • Erfaring fra opsøgende salg
  • Erfaring med markedsindsatser
  • Gode mundtlige og skriftlige kompetencer
  • Taler og forstår dansk
  • Kørekort

 

Nice to have kvalifikationer

  • Erfaring fra POS
  • Erfaring fra restaurant, detail og butik branchen

 

Egenskaber:

  • Sulten efter salg
  • Selvtillidsfuld og resultatorinteret
  • Udadvendt og overbevisende
  • Lærevillig
  • Ambitoner om at lykkes igennem hårdt arbejde
  • God kunde- og menneskeforståelse
  • Løsningsorienteret
  • Pligtopfyldende

Vi tilbyder:

  • Gode indtjeningsmuligheder, garantiløn + gode provisionsordninger
  • Salg af et spændene produkt med mange muligheder
  • Fleksible arbejdstider
  • Som sælger i Ajour bliver du en del af et professionelt og struktureret oplærings- og udviklingsforløb hvor salgstræning vil være på agendaen.

 


Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte Rasmus Maibohm på +45 8644 2211 eller Rasmus@ajour.dk


Læs meget mere om os på www.ajour.dk og vores mange kunder.

Er du en kandidaten der skal løfte os til next level? Så hører vi gerne fra dig.

 

Ansøgning samt CV bedes sendt til rasmus@ajour.dk

2019-05-31T00:52:23.240 Ajour arbejder for en lettere og langt mere digitaliseret hverdag for vores kunder indenfor restaurant- og butiks-markedet. Dette gør vi gennem vores moderne POS system og integrationer til vores eksterne samarbejdspartnere. Hos Ajour vil du indgå i et ungt og målbevist salgsteam, på vores kontor i København, hvor tanken om at sælge et produkt og en ydelse der giver en digitaliseret og automatiseret hverdag skal trigge dig. Du vil få en alsidig arbejdsdag, med flere forskellige arbejdsopgaver såsom Mødebooking, leadgenerering, kundemøder samt ansvar for udvalgt kampagner og kundegrupper. Vi søger en salgskonsulent som er klar til at give den en skalle. Har du tidligere erfaring fra POS eller salg til brancher som restaurant, detail og butik, kan dette være en fordel. For at få succes i jobbet skal du have gennemslagskraft og et stort personligt drive. Opsøgende salg er en helt central del af jobbet, så det er vigtigt, at du tør gribe telefonen og tage fat i en potentiel kunde. Effektivitet, arbejdsomhed, troværdighed og imødekommenhed er derfor nøgleordne her. Der vil løbende blive afholdt jobsamtaler, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Stillingen er med opstart hurtigst muligt. Kvalifikationer Erfaring fra opsøgende salg Erfaring med markedsindsatser Gode mundtlige og skriftlige kompetencer Taler og forstår dansk Kørekort Nice to have kvalifikationer Erfaring fra POS Erfaring fra restaurant, detail og butik branchen Egenskaber: Sulten efter salg Selvtillidsfuld og resultatorinteret Udadvendt og overbevisende Lærevillig Ambitoner om at lykkes igennem hårdt arbejde God kunde- og menneskeforståelse Løsningsorienteret Pligtopfyldende Vi tilbyder: Gode indtjeningsmuligheder, garantiløn gode provisionsordninger Salg af et spændene produkt med mange muligheder Fleksible arbejdstider Som sælger i Ajour bliver du en del af et professionelt og struktureret oplærings- og udviklingsforløb hvor salgstræning vil være på agendaen. Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte Rasmus Maibohm på 45 8644 2211 eller Rasmus@ajour.dk Læs meget mere om os på www.ajour.dk og vores mange kunder. Er du en kandidaten der skal løfte os til next level? Så hører vi gerne fra dig. Ansøgning samt CV bedes sendt til rasmus@ajour.dk11jobnet368794ca100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-30T00:00:000000http://www.ajour.dk/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3514180Ajour Nordic ApS11Ørestads Boulevard 672300København SDKDanmark0
Rasmus@ajour.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent749439JobNet4978859497885910025-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=368794cahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=368794cahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=368794ca&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=368794ca&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgEr du vores næste salgskonsulent?12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361575526Rasmus KristensenRasmus@ajour.dkDKDanmarkDKDanmark330126091Telecom sælger til shop in shop i storcenterBasic Frontmarketing åbner i samarbejde med vores klient Telmore en shop in shop i storcenteret Fields i København. Om FrontmarketingVi er et field marketing bureau med 17 års erfaring inden for field marketing, og vi arbejder med nogle af Danmarks største brands i hele landet.Vores team på ca. 15 personer søger flere kollegaer - her bliver du en del af et super godt salgsteam. JobbetDu er udadvendt, positiv, med et smil på læben og motiveres af givende salgsarbejde.Du er især glad for at have det sjovt med dine kollegaer, samtidig med at du tjener rigtig godt.Nu søger vi sammen med vores samarbejdspartner Telmore, sælgere til en fast butik i Københavns største storcenter Fields.Dit arbejde vil bestå i at oprette nogle af de mest interessante, telefoni, internet og streaming løsninger til kunderne. Udover vores faste butik laver også vi pop op butikker på messer ved events, markeder, supermarkeder og storcentre i hele Danmark. Vi søger:FuldtidVi tilbyder:Bliv en del af et sjovt og hyggeligt team, hvor alle tjener rigtig godt.Oplæring i salgArbejd 4-5 dage pr uge fleksible arbejdstider og dage.GarantilønHøj provision uden loftFrihed under ansvarGode kollegaerAnsøgningsfrist 22 12 2019 - send din ansøgning via knappen send ansøgning nedenfor.Vi indkalder løbende til samtale. Tiltrædelse snarest. Telmores brand er et af danmarks største indenfor Telecom og er:Telefoni, internet og streaming tjenester.Et af Danmarks Førende og Største indenfor deres brancheHøjt ratet på trust pilotAltid glade kunder Se mere på vores ansøgersite: https: fmmarketing.ofir.com
Frontmarketing åbner i samarbejde med vores klient Telmore en shop in shop i storcenteret Fields i København.

Om Frontmarketing
Vi er et field marketing bureau med 17 års erfaring inden for field marketing, og vi arbejder med nogle af Danmarks største brands – i hele landet.
Vores team på ca. 15 personer søger flere kollegaer - her bliver du en del af et super godt salgsteam.

Jobbet
  • Du er udadvendt, positiv, med et smil på læben og motiveres af givende salgsarbejde.
  • Du er især glad for at have det sjovt med dine kollegaer, samtidig med at du tjener rigtig godt.
Nu søger vi sammen med vores samarbejdspartner Telmore, sælgere til en fast butik i Københavns største storcenter Fields.Dit arbejde vil bestå i at oprette nogle af de mest interessante, telefoni, internet og streaming løsninger til kunderne.

Udover vores faste butik laver også vi pop op butikker på messer ved events, markeder, supermarkeder og storcentre i hele Danmark.

Vi søger:
  • Fuldtid
Vi tilbyder:
  • Bliv en del af et sjovt og hyggeligt team, hvor alle tjener rigtig godt.
  • Oplæring i salg
  • Arbejd 4-5 dage pr uge – fleksible arbejdstider og dage.
  • Garantiløn
  • Høj provision uden loft
  • Frihed under ansvar
  • Gode kollegaer
Ansøgningsfrist 22/12 2019 - send din ansøgning via knappen "send ansøgning" nedenfor.
Vi indkalder løbende til samtale.

Tiltrædelse snarest. 

Telmores brand er et af danmarks største indenfor Telecom og er:
  • Telefoni, internet og streaming tjenester.
  • Et af Danmarks Førende og Største indenfor deres branche
  • Højt ratet på trust pilot
  • Altid glade kunder



Se mere på vores ansøgersite: https://fmmarketing.ofir.com

ORS/Small/8468a73e_logo.jpegFront MarketingKøbenhavn S2019-11-18T13:00:31.1902019-12-22T00:00:00
330117388Account Manager / Sælger - med overbevisende huntergenProfile Vil du have fantastiske og engagerede kollegaer og være en del af en Great Place to Work-certificeret arbejdsplads? Har du gode kommunikationsevner, og trives du med opsøgende telesalg? Motiveres du af at levere kvalitet, er du resultatorienteret, og brænder du for at gøre en forskel for erhvervslivet? Så læs med her. Vi er midt i en spændende og udviklingsfyldt rejse, hvor vi oplever stor vækst. For at fortsætte den positive vækst har vi brug for endnu en talentfuld Account Manager. Om jobbetDu bliver en del af et team, hvor vi har det sjovt, men arbejder hårdt og drives af at vinde. Din opgave bliver at kontakte ansættende ledere i små og mellemstore virksomheder, for at tilbyde dem løsninger inden for jobannoncering og employer branding og her er vores mediepakker med målrettet jobannoncering på sociale medier og vores jobsøgerrettede ansøgersites særligt populære produkter. Dine primære opgaver bliver:Rådgivning og salg af jobannoncering til små og mellemstore virksomhederOpbygning og videreudvikling af kundeporteføljeTil at støtte op om dit salg får du kompetent sparring og coaching fra din chef og dine kollegaer. Vores marketingafdeling vil desuden understøtte din salgsindsats med relevant data, som sikrer at du bruger din tid bedst muligt og får succes med dine opkald. Du har hele tiden adgang til overblik over indfrielsen af dine succesparametre, hvoraf antal salg og opnået omsætning selvfølgelig er de mest relevante. Om digDu har et højt drive, arbejder selvstændigt og baserer din salgsopgave på et højt aktivitetsniveau samt gode, relationsskabende salgsdialoger. Du formår at skabe værdi for kunden, ved at være skarp i behovsafdækning og rådgivning. Jobbet er for dig der:Kan sælge via telefonenEr udadvendt og har en sælgende profilEr resultatorienteret og brænder for salgHar et højt aktivitetsniveau og ikke bliver slået ud af et nejHar et højt engagement, er initiativrig og arbejder vedholdende med dine opgaverErfaring med telemarketing eller telesalg er en fordel. Vi sørger selvfølgelig for, at du bliver oplært i vores produkter og salgsteknikker, så du er godt klædt på til dine opgaver. Vil du med på rejsen?MatchWork er en mindre virksomhed med kort fra idé til handling. Vi har mindset som en start-up virksomhed, men samtidig erfaring og ekspertise fra en etableret virksomhed, da vi driver Danmarks længstlevende jobportal, Ofir.dk. Hos os får du:Spændende salgsopgaver i hyggelige og uformelle kontoromgivelser25 dygtige og engagerede kollegaer, som elsker at fejre succeserEn Great Place To Work-certificeret arbejdspladsEn god sundheds- og pensionsordningEn lækker kantineordning fra MeyersKontor tæt på offentlig transport og med masser af parkeringspladserMotionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamtureHvad nu?Har vi vakt din interesse, så skriv en ansøgning og fortæl hvorfor jobbet er noget for dig, og hvorfor du er noget for os. Det gør du ved at klikke på knappen Send ansøgning . Vi indkalder løbende til samtaler. Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald sms på 50 81 83 04. Du må også meget gerne sende en mail på psi@ofirjob.dk. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Se mere på vores ansøgersite: https: karriere.ofir.com
Vil du have fantastiske og engagerede kollegaer og være en del af en Great Place to Work-certificeret arbejdsplads? Har du gode kommunikationsevner, og trives du med opsøgende telesalg? Motiveres du af at levere kvalitet, er du resultatorienteret, og brænder du for at gøre en forskel for erhvervslivet? Så læs med her.

Vi er midt i en spændende og udviklingsfyldt rejse, hvor vi oplever stor vækst. For at fortsætte den positive vækst har vi brug for endnu en talentfuld Account Manager.

Om jobbet
Du bliver en del af et team, hvor vi har det sjovt, men arbejder hårdt og drives af at vinde. Din opgave bliver at kontakte ansættende ledere i små og mellemstore virksomheder, for at tilbyde dem løsninger inden for jobannoncering og employer branding – og her er vores mediepakker med målrettet jobannoncering på sociale medier og vores jobsøgerrettede ansøgersites særligt populære produkter.

Dine primære opgaver bliver:
  • Rådgivning og salg af jobannoncering til små og mellemstore virksomheder
  • Opbygning og videreudvikling af kundeportefølje
Til at støtte op om dit salg får du kompetent sparring og coaching fra din chef og dine kollegaer. Vores marketingafdeling vil desuden understøtte din salgsindsats med relevant data, som sikrer at du bruger din tid bedst muligt og får succes med dine opkald.

Du har hele tiden adgang til overblik over indfrielsen af dine succesparametre, hvoraf antal salg og opnået omsætning selvfølgelig er de mest relevante.

Om dig
Du har et højt drive, arbejder selvstændigt og baserer din salgsopgave på et højt aktivitetsniveau samt gode, relationsskabende salgsdialoger. Du formår at skabe værdi for kunden, ved at være skarp i behovsafdækning og rådgivning.

Jobbet er for dig der:
  • Kan sælge via telefonen
  • Er udadvendt og har en sælgende profil
  • Er resultatorienteret og brænder for salg
  • Har et højt aktivitetsniveau og ikke bliver slået ud af et nej
  • Har et højt engagement, er initiativrig og arbejder vedholdende med dine opgaver
Erfaring med telemarketing eller telesalg er en fordel. Vi sørger selvfølgelig for, at du bliver oplært i vores produkter og salgsteknikker, så du er godt klædt på til dine opgaver.

Vil du med på rejsen?
MatchWork er en mindre virksomhed med kort fra idé til handling. Vi har mindset som en start-up virksomhed, men samtidig erfaring og ekspertise fra en etableret virksomhed, da vi driver Danmarks længstlevende jobportal, Ofir.dk.

Hos os får du:
  • Spændende salgsopgaver i hyggelige og uformelle kontoromgivelser
  • 25 dygtige og engagerede kollegaer, som elsker at fejre succeser
  • En Great Place To Work-certificeret arbejdsplads
  • En god sundheds- og pensionsordning
  • En lækker kantineordning fra Meyers
  • Kontor tæt på offentlig transport og med masser af parkeringspladser
  • Motionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamture
Hvad nu?
Har vi vakt din interesse, så skriv en ansøgning og fortæl hvorfor jobbet er noget for dig, og hvorfor du er noget for os. Det gør du ved at klikke på knappen ”Send ansøgning”. Vi indkalder løbende til samtaler.

Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald/sms på 50 81 83 04. Du må også meget gerne sende en mail på psi@ofirjob.dk.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Se mere på vores ansøgersite: https://karriere.ofir.com

ORS/Small/fde9ff6f_logo.pngOfir A/SSøborg2019-11-19T00:00:002019-12-18T00:00:00
330122629Account Manager søges til Danmarks bedste arbejdsplads!Profile InChatbot.Com er en intelligent automatiseret chat som kan hjælpe virksomheder med at frigive ressourcer, reducere manuelle opgaver og sikre en bedre kundeoplevelse med personlig vejledning og en 24-timers chat. Du vil komme til at sidde med B2B salg centreret omkring nysalg indtil opbygning af egen kundeportefølje.Du vil komme til at være ansigtet udadtil hvad enten når du opsøger nye kunder over telefonen, tager kontakt fx. via Linkedln eller til netværksmøder og messer.Hvis samarbejdet går godt, og du præsterer, så vil du have mulighed for at kunne udvikle din rolle med mere ansvar.Vi søger dig som:Har minimum 2 års salgserfaring indenfor B2B salgVil tjene pengeHar et stort drive, er energisk og brænder for at skabe resultaterEr ambitiøs, vedholdende og ønsker at gøre karriere indenfor salgKan arbejde struktureret og selvstændigt, men også indgå i et teamSer muligheder frem for begrænsninger Vi tilbyder:En attraktiv lønpakke bestående af fast løn og provision uden loftEt arbejde i en nytænkende innovativ virksomhedRigtig gode arbejdsforhold i skønne lokaler på Islands bryggeGode karrieremulighederLøbende sparring og coachingSociale arrangementerFrokostordningParkeringsplads Interesseret?Kan du se dig selv i rollen som vores nye Account Manager? Har du spørgsmål kan du kontakte os på 45 7020 2575. Tiltrædelse er snarest muligt, og vi inviterer løbende relevante kandidater til samtale, så send din ansøgning samt CV allerede i dag.InChatbot.Com er en intelligent automatiseret chat som kan hjælpe virksomheder med at frigive ressourcer, reducere manuelle opgaver og sikre en bedre kundeoplevelse med personlig vejledning og en 24-timers chat. 

Du vil komme til at sidde med B2B salg centreret omkring nysalg indtil opbygning af egen kundeportefølje.
Du vil komme til at være ansigtet udadtil – hvad enten når du opsøger nye kunder over telefonen, tager kontakt fx. via Linkedln eller til netværksmøder og messer.

Hvis samarbejdet går godt, og du præsterer, så vil du have mulighed for at kunne udvikle din rolle med mere ansvar.

Vi søger dig som:
  • Har minimum 2 års salgserfaring indenfor B2B salg
  • Vil tjene penge
  • Har et stort drive, er energisk og brænder for at skabe resultater
  • Er ambitiøs, vedholdende og ønsker at gøre karriere indenfor salg
  • Kan arbejde struktureret og selvstændigt, men også indgå i et team
  • Ser muligheder frem for begrænsninger 
Vi tilbyder:
  • En attraktiv lønpakke bestående af fast løn og provision uden loft
  • Et arbejde i en nytænkende innovativ virksomhed
  • Rigtig gode arbejdsforhold i skønne lokaler på Islands brygge
  • Gode karrieremuligheder
  • Løbende sparring og coaching
  • Sociale arrangementer
  • Frokostordning
  • Parkeringsplads
Interesseret?
Kan du se dig selv i rollen som vores nye Account Manager? Har du spørgsmål kan du kontakte os på +45 7020 2575. Tiltrædelse er snarest muligt, og vi inviterer løbende relevante kandidater til samtale, så send din ansøgning samt CV allerede i dag.
ORS/Small/457d685d_logo.pngInChatbotKøbenhavn S2019-11-12T01:00:04.9972020-01-10T00:00:00
330125849Salgskonsulenter - FULDTID Job A eller DELTID Job B.Profile Deltid....Fuldtid....Vikar.... Er du frisk og har et godt snakketøj, kan vi tilbyde dig en god og resultatorienteret løn i et seriøst arbejdende forlag beliggende på en lille sidevej til Valby Langgade, 5 min. fra stationen. Aldersmæssigt spænder vi bredt fra 19 år til 70 år. Vi sælger reklamer på TV-skærme i sports og idrætshaller, fitnesscentre og stadions m.m. Du:ResultatorienteretMasser af energiGodt humørLader dig ikke slå ud af et nejGod til at sludre i telefonen indstillet på at lære noget nytMødestabilVi:Godt arbejds klimaSpændende salgs opgaverHyggelige uformelle kontoromgivelserGarantiløn:Timeløn mindst 148,- kr. i timen.Det vil sige at uanset salg, kan du aldrig tjene mindre end 148,- kr. i timen, men du har store muligheder for at tjene mere. Oplæring finder sted.Salget foregår kun på dansk. Arbejde: JOB: A) Mandag torsdag 8:00 16:00 Fredag 8:00 15:30 23.700,- pr. måned 148,-kr i timen. JOB: B) Mandag torsdag 8:45 15:30 Fredag 8:45 15:00 20.100,- pr. måned 148,-kr i timen. Ring og tal med os - med det samme på tlf. 33 25 35 40.Vi svarer 9.00 19.00 også weekend du kan også maile til salg@hvl-gruppen.dk www.HVL-Gruppen.dk Adresse: Valhøjvej 18, Baghuset, 2500 Valby. Ansøgning:Send din ansøgning via knappen Send ansøgning . Vi indkalder løbende til samtale, så send din ansøgning hurtigst muligt. Ring eller skriv med det samme. Svarer dagligt 9:00-19:00 også weekend.Telefon: 33 25 35 40 VI ER LIGESÅ GLADE FOR DIT OPKALD PR. TELEFON !Så ring gerne....33 25 35 40 Sælger Telesælger Telesalg Salgsassistent Telemarketing Telemarketingmedarbejder Account Manager Se mere på vores ansøgersite: https: hvl-gruppen.ofir.com
Deltid....Fuldtid....Vikar....

Er du frisk og har et godt snakketøj, kan vi tilbyde dig en god og resultatorienteret løn i et seriøst arbejdende forlag beliggende på en lille sidevej til Valby Langgade, 5 min. fra stationen.

Aldersmæssigt spænder vi bredt fra 19 år til 70 år.

Vi sælger reklamer på TV-skærme i sports og idrætshaller, fitnesscentre og stadions m.m.

Du:
  • Resultatorienteret
  • Masser af energi
  • Godt humør
  • Lader dig ikke slå ud af et nej
  • God til at sludre i telefonen indstillet på at lære noget nyt
  • Mødestabil
Vi:
  • Godt arbejds klima
  • Spændende salgs opgaver
  • Hyggelige uformelle kontoromgivelser
Garantiløn:
Timeløn mindst 148,- kr. i timen.
Det vil sige at uanset salg, kan du aldrig tjene mindre end  148,- kr. i timen, men du har store muligheder for at tjene mere.

Oplæring finder sted.
Salget foregår kun på dansk.

Arbejde:

  • JOB: A) Mandag torsdag 8:00 16:00; Fredag 8:00 15:30 – 23.700,- pr. måned

           148,-kr i timen.

  • JOB: B) Mandag torsdag 8:45 15:30; Fredag 8:45 15:00 – 20.100,- pr. måned

            148,-kr i timen.

Ring og tal med os -  med det samme på tlf. 33 25 35 40.
Vi svarer 9.00 – 19.00 også weekend – du kan også maile til salg@hvl-gruppen.dk


Adresse: Valhøjvej 18, Baghuset, 2500 Valby.

Ansøgning:
Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning". Vi indkalder løbende til samtale, så send din ansøgning hurtigst muligt.

Ring eller skriv med det samme. Svarer dagligt 9:00-19:00 også weekend.
Telefon: 33 25 35 40

VI ER LIGESÅ GLADE FOR DIT OPKALD PR. TELEFON !
Så ring gerne....33 25 35 40

Sælger Telesælger Telesalg Salgsassistent Telemarketing Telemarketingmedarbejder Account Manager



Se mere på vores ansøgersite: https://hvl-gruppen.ofir.com

ORS/Small/280ca4a8_logo.pngHVL Gruppen ApSValby2019-11-17T22:00:01.2302020-01-15T00:00:00
330096539Telesælger til MediebranchenRobot Hr Medier er et rekalmebureau med stor erfaring i medieproduktion, og udgiver over hvert år over 100 forskellige blade og magasiner, ejendomsmagsiner, turist og specialudgivelser. Hvad går jobbet ud på? Som telemarketingmedarbejder er telefonen dit vigtigste redskab til at lave opsøgende opkald og sælge annoncer og markedsføringsprodukter til erhvervslivet. Du vil få en grundig oplæring i vores produkter, et grundmanuskript at arbejde ud fra samt løbende salgstræning. Din profil Du har måske erfaring med telemarketing eller et salgsrelateret job, men det er dog ikke nogen forudsætning Du er både seriøs og resultatorienteret og kan arbejde med målsætninger Arbejdstiden er i tidsrummet 8.30-16.00 (fredag 8.30-14.00) med flextid og mulighed for hjemmearbejdsdage. Vi tilbyder Mulighed for en høj løn med en god fast løn og en attraktiv bonus provisionsordning pr salg. Afvekslende projekter kantineordning Lyder det interessant? så send din ansøgning allerede idag, opstart hurtigt muligt. Ønsker du nærmere informationer er du velkommen til at kontakte os på 8896 9555 hr@hr-medier.dk

Hr Medier er et rekalmebureau med stor erfaring i medieproduktion, og udgiver over hvert år over 100 forskellige blade og magasiner, ejendomsmagsiner, turist og specialudgivelser.

Hvad går jobbet ud på?

Som telemarketingmedarbejder er telefonen dit vigtigste redskab til at lave opsøgende opkald og sælge annoncer og markedsføringsprodukter til erhvervslivet. Du vil få en grundig oplæring i vores produkter, et grundmanuskript at arbejde ud fra samt løbende salgstræning. 

Din profil

  • Du har måske erfaring med telemarketing eller et salgsrelateret job, men det er dog ikke nogen forudsætning
  • Du er både seriøs og resultatorienteret og kan arbejde med målsætninger
  • Arbejdstiden er i tidsrummet 8.30-16.00 (fredag 8.30-14.00) med flextid og mulighed for hjemmearbejdsdage.

Vi tilbyder

  • Mulighed for en høj løn med en god fast løn og en attraktiv bonus/provisionsordning pr salg. Afvekslende projekter
  • kantineordning

Lyder det interessant? så send din ansøgning allerede idag, opstart hurtigt muligt.

Ønsker du nærmere informationer er du velkommen til at kontakte os på 8896 9555 hr@hr-medier.dk

 

 

Københavnske Medier ApSKøbenhavn S2019-09-27T00:00:002019-11-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Telecom sælger til shop in shop i storcenter

Front Marketing

København S
Frontmarketing åbner i samarbejde med vores klient Telmore en shop in shop i storcenteret Fields i København. Om FrontmarketingVi er et field marketing bureau med 17 års erfaring inden for field marketing, og vi arbejder med nogle af Danmarks størst...
Indrykket:18. november 2019
Udløbsdato:22. december 2019

Account Manager / Sælger - med overbevisende huntergen

Ofir A/S

Søborg
Vil du have fantastiske og engagerede kollegaer og være en del af en Great Place to Work-certificeret arbejdsplads? Har du gode kommunikationsevner, og trives du med opsøgende telesalg? Motiveres du af at levere kvalitet, er du resultatorienteret, o...
Indrykket:19. november 2019
Udløbsdato:18. december 2019

Account Manager søges til Danmarks bedste arbejdsplads!

InChatbot

København S
InChatbot.Com er en intelligent automatiseret chat som kan hjælpe virksomheder med at frigive ressourcer, reducere manuelle opgaver og sikre en bedre kundeoplevelse med personlig vejledning og en 24-timers chat. Du vil komme til at sidde med B2B sal...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:10. januar 2020

Salgskonsulenter - FULDTID Job A eller DELTID Job B.

HVL Gruppen ApS

Valby
Deltid....Fuldtid....Vikar.... Er du frisk og har et godt snakketøj, kan vi tilbyde dig en god og resultatorienteret løn i et seriøst arbejdende forlag beliggende på en lille sidevej til Valby Langgade, 5 min. fra stationen. Aldersmæssigt spænder vi...
Indrykket:17. november 2019
Udløbsdato:15. januar 2020

Telesælger til Mediebranchen

Københavnske Medier ApS

København S
Hr Medier er et rekalmebureau med stor erfaring i medieproduktion, og udgiver over hvert år over 100 forskellige blade og magasiner, ejendomsmagsiner, turist og specialudgivelser. Hvad går jobbet ud på? Som telemarketingmedarbejder er telefonen dit ...
Indrykket:27. september 2019
Udløbsdato:20. november 2019