Er du vores næste salgskonsulent?

Ajour arbejder for en lettere og langt mere digitaliseret hverdag for vores kunder indenfor restaurant- og butiks-markedet. Dette gør vi gennem vores moderne POS system og integrationer til vores eksterne samarbejdspartnere.

Hos Ajour vil du indgå i et ungt og målbevist salgsteam, på vores kontor i København, hvor tanken om at sælge et produkt og en ydelse der giver en digitaliseret og automatiseret hverdag skal trigge dig.

Du vil få en alsidig arbejdsdag, med flere forskellige arbejdsopgaver såsom; Mødebooking, leadgenerering, kundemøder samt ansvar for udvalgt kampagner og kundegrupper.
Vi søger en salgskonsulent som er klar til at give den en skalle. Har du tidligere erfaring fra POS eller salg til brancher som restaurant, detail og butik, kan dette være en fordel.

For at få succes i jobbet skal du have gennemslagskraft og et stort personligt drive. Opsøgende salg er en helt central del af jobbet, så det er vigtigt, at du tør gribe telefonen og tage fat i en potentiel kunde. Effektivitet, arbejdsomhed, troværdighed og imødekommenhed er derfor nøgleordne her.

Der vil løbende blive afholdt jobsamtaler, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.

Stillingen er med opstart hurtigst muligt.



Kvalifikationer

  • Erfaring fra opsøgende salg
  • Erfaring med markedsindsatser
  • Gode mundtlige og skriftlige kompetencer
  • Taler og forstår dansk
  • Kørekort

 

Nice to have kvalifikationer

  • Erfaring fra POS
  • Erfaring fra restaurant, detail og butik branchen

 

Egenskaber:

  • Sulten efter salg
  • Selvtillidsfuld og resultatorinteret
  • Udadvendt og overbevisende
  • Lærevillig
  • Ambitoner om at lykkes igennem hårdt arbejde
  • God kunde- og menneskeforståelse
  • Løsningsorienteret
  • Pligtopfyldende

Vi tilbyder:

  • Gode indtjeningsmuligheder, garantiløn + gode provisionsordninger
  • Salg af et spændene produkt med mange muligheder
  • Fleksible arbejdstider
  • Som sælger i Ajour bliver du en del af et professionelt og struktureret oplærings- og udviklingsforløb hvor salgstræning vil være på agendaen.

 


Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte Rasmus Maibohm på +45 8644 2211 eller Rasmus@ajour.dk


Læs meget mere om os på www.ajour.dk og vores mange kunder.

Er du en kandidaten der skal løfte os til next level? Så hører vi gerne fra dig.

 

Ansøgning samt CV bedes sendt til rasmus@ajour.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330012041Phoenix-368794ca12019-04-26T00:00:00Er du vores næste salgskonsulent?

Ajour arbejder for en lettere og langt mere digitaliseret hverdag for vores kunder indenfor restaurant- og butiks-markedet. Dette gør vi gennem vores moderne POS system og integrationer til vores eksterne samarbejdspartnere.

Hos Ajour vil du indgå i et ungt og målbevist salgsteam, på vores kontor i København, hvor tanken om at sælge et produkt og en ydelse der giver en digitaliseret og automatiseret hverdag skal trigge dig.

Du vil få en alsidig arbejdsdag, med flere forskellige arbejdsopgaver såsom; Mødebooking, leadgenerering, kundemøder samt ansvar for udvalgt kampagner og kundegrupper.
Vi søger en salgskonsulent som er klar til at give den en skalle. Har du tidligere erfaring fra POS eller salg til brancher som restaurant, detail og butik, kan dette være en fordel.

For at få succes i jobbet skal du have gennemslagskraft og et stort personligt drive. Opsøgende salg er en helt central del af jobbet, så det er vigtigt, at du tør gribe telefonen og tage fat i en potentiel kunde. Effektivitet, arbejdsomhed, troværdighed og imødekommenhed er derfor nøgleordne her.

Der vil løbende blive afholdt jobsamtaler, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.

Stillingen er med opstart hurtigst muligt.



Kvalifikationer

  • Erfaring fra opsøgende salg
  • Erfaring med markedsindsatser
  • Gode mundtlige og skriftlige kompetencer
  • Taler og forstår dansk
  • Kørekort

 

Nice to have kvalifikationer

  • Erfaring fra POS
  • Erfaring fra restaurant, detail og butik branchen

 

Egenskaber:

  • Sulten efter salg
  • Selvtillidsfuld og resultatorinteret
  • Udadvendt og overbevisende
  • Lærevillig
  • Ambitoner om at lykkes igennem hårdt arbejde
  • God kunde- og menneskeforståelse
  • Løsningsorienteret
  • Pligtopfyldende

Vi tilbyder:

  • Gode indtjeningsmuligheder, garantiløn + gode provisionsordninger
  • Salg af et spændene produkt med mange muligheder
  • Fleksible arbejdstider
  • Som sælger i Ajour bliver du en del af et professionelt og struktureret oplærings- og udviklingsforløb hvor salgstræning vil være på agendaen.

 


Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte Rasmus Maibohm på +45 8644 2211 eller Rasmus@ajour.dk


Læs meget mere om os på www.ajour.dk og vores mange kunder.

Er du en kandidaten der skal løfte os til next level? Så hører vi gerne fra dig.

 

Ansøgning samt CV bedes sendt til rasmus@ajour.dk

Ajour arbejder for en lettere og langt mere digitaliseret hverdag for vores kunder indenfor restaurant- og butiks-markedet. Dette gør vi gennem vores moderne POS system og integrationer til vores eksterne samarbejdspartnere. Hos Ajour vil du indgå i et ungt og målbevist salgsteam, på vores kontor i København, hvor tanken om at sælge et produkt og en ydelse der giver en digitaliseret og automatiseret hverdag skal trigge dig. Du vil få en alsidig arbejdsdag, med flere forskellige arbejdsopgaver såsom Mødebooking, leadgenerering, kundemøder samt ansvar for udvalgt kampagner og kundegrupper. Vi søger en salgskonsulent som er klar til at give den en skalle. Har du tidligere erfaring fra POS eller salg til brancher som restaurant, detail og butik, kan dette være en fordel. For at få succes i jobbet skal du have gennemslagskraft og et stort personligt drive. Opsøgende salg er en helt central del af jobbet, så det er vigtigt, at du tør gribe telefonen og tage fat i en potentiel kunde. Effektivitet, arbejdsomhed, troværdighed og imødekommenhed er derfor nøgleordne her. Der vil løbende blive afholdt jobsamtaler, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Stillingen er med opstart hurtigst muligt. Kvalifikationer Erfaring fra opsøgende salg Erfaring med markedsindsatser Gode mundtlige og skriftlige kompetencer Taler og forstår dansk Kørekort Nice to have kvalifikationer Erfaring fra POS Erfaring fra restaurant, detail og butik branchen Egenskaber: Sulten efter salg Selvtillidsfuld og resultatorinteret Udadvendt og overbevisende Lærevillig Ambitoner om at lykkes igennem hårdt arbejde God kunde- og menneskeforståelse Løsningsorienteret Pligtopfyldende Vi tilbyder: Gode indtjeningsmuligheder, garantiløn gode provisionsordninger Salg af et spændene produkt med mange muligheder Fleksible arbejdstider Som sælger i Ajour bliver du en del af et professionelt og struktureret oplærings- og udviklingsforløb hvor salgstræning vil være på agendaen. Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte Rasmus Maibohm på 45 8644 2211 eller Rasmus@ajour.dk Læs meget mere om os på www.ajour.dk og vores mange kunder. Er du en kandidaten der skal løfte os til next level? Så hører vi gerne fra dig. Ansøgning samt CV bedes sendt til rasmus@ajour.dk11jobnet368794ca100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-30T00:00:000000http://www.ajour.dk/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3514180Ajour Nordic ApS11Ørestads Boulevard 672300København SDKDanmark0
Rasmus@ajour.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent749439JobNet4978859497885910025-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=368794cahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=368794cahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=368794ca&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=368794ca&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgSom Salgskonsulent hos Ajour Nordic ApS bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361575526Rasmus KristensenRasmus@ajour.dkDKDanmarkDKDanmark329984580Salgstalenter søges til unikt WOW-fælleskab hos Visma e-conomic i Kbh. K.Robot Vi tilbyder Fastansættelse i en virksomhed i vækst Dedikerede kollegaer og en stærk teamånd Løbende sparring og udvikling JobbetPå vegne af Visma e-conomic, som er en softwarevirksomhed i vækst, søger vi topmotiverede salgstalenter til at bidrage til service- og salgsteamet Team Reach, hvis fornemmeste opgave er at yde proaktiv service til både nuværende og potentielle kunder. Teamet agerer rådgivere, som ringer ud og sikrer, at kunden får den bedste produktsammensætning samt den bedste oplevelse med regnskabsprogrammet e-conomic. Alle i Team Reach har en brændende vilje for at vejlede og hjælpe kunderne til at finde lige netop den løsning, der passer deres behov.Som ny kollega i Team Reach vil du opleve en tempofyldt hverdag og ikke to dage er ens. Omgangstonen er uformel og humorfyldt og fællesskabet er præget af, at I løfter i flok og at I sammen sikrer hinandens og teamets succes. Telefonen bliver din bedste ven og sammen med dine kollegaer, vil du levere ekstraordinære kundeoplevelser oplevelser, hvor kunderne får mere end de forventer intet mindre end WOW-oplevelser.Som Customer Care Sales Assistant i Team Reach, kommer du bl.a. til at: Ringe til potentielle nye kunder, som har taget en demo af programmet, for at afklare om de skal være en del af Visma e-conomic-familien Ringe ud til nye kunder og hjælpe dem i gang samt rådgive dem omkring hvilken løsning, der vil passe deres behov bedst muligt Kontakte eksisterende kunder med henblik på at rådgive om mulige tillægsmoduler til deres nuværende setup med WOW-servicen for øje Være med til at styrke samarbejdet på tværs af organisationen ved at indsamle viden fra kunderne og derved også sikre den fortsatte høje kundetilfredshed Din profilDu er af en af de nye Reach ere, hvis du: Er vindertypen der brænder for at sælge kunden det, der matcher deres behov Har mod på udfordringer, udvikling og bliver motiveret af målsætninger Har hjertet på det rette sted og motiveres af være en del af et unikt team og ikke er bleg for at byde ind med dine synspunkter og holdninger, med hensigt på at rykke teamet og forretningen Derudover lægger vi vægt på, at du: Kan skabe relationer med mennesker, du ikke kender Er serviceminded til fingerspidserne og kan identificere dig med Visma e-conomics værdier Har drive, dedikation og et stort smil, der kan mærkes igennem telefonen Meget gerne har erfaring fra lignende job med opsøgende eller udgående kundekontakt Teamet arbejder ud fra fælles mål, så den primære drivkraft for dig skal være, at medvirke til virksomhedens fortsatte vækst, den gode teamspirit og ikke mindst at have det sjovt, når du er på arbejde.Visma e-conomic tilbyderDer er tale om en fastansættelse med løbende opstart, når vi møder dig, som vi ikke kan undvære.Visma e-conomic vil gerne investere i dig og din udvikling og derfor ser vi gerne, at du kan se dig selv i stillingen på længere sigt og har lyst til at gøre karriere i virksomheden.Arbejdstiden ligger i tidsrummet kl. 8.30-16.30 mandag fredag. Løn efter kvalifikationer.Derudover tilbyder Visma e-conomic en hel række attraktive benefits betalt internet, personaleforening, sociale arrangementer og lækker kantineordning. ProcessenDen indledende del af rekrutteringsforløbet sker igennem Moment og derfor skal ansøgning og CV sendes via annoncen i linket her: https: job.moment.dk job-opslag?id 35258 Den videre proces sker i Visma e-conomic, som blandt andet byder på personlig samtale, testforløb og med-på-lyt hos en potentiel kommende kollega.

Vi tilbyder

  • Fastansættelse i en virksomhed i vækst
  • Dedikerede kollegaer og en stærk teamånd
  • Løbende sparring og udvikling


Jobbet
På vegne af Visma e-conomic, som er en softwarevirksomhed i vækst, søger vi topmotiverede salgstalenter til at bidrage til service- og salgsteamet Team Reach, hvis fornemmeste opgave er at yde proaktiv service til både nuværende og potentielle kunder. Teamet agerer rådgivere, som ringer ud og sikrer, at kunden får den bedste produktsammensætning samt den bedste oplevelse med regnskabsprogrammet e-conomic. Alle i Team Reach har en brændende vilje for at vejlede og hjælpe kunderne til at finde lige netop den løsning, der passer deres behov.

Som ny kollega i Team Reach vil du opleve en tempofyldt hverdag og ikke to dage er ens. Omgangstonen er uformel og humorfyldt og fællesskabet er præget af, at I løfter i flok og at I sammen sikrer hinandens og teamets succes. Telefonen bliver din bedste ven og sammen med dine kollegaer, vil du levere ekstraordinære kundeoplevelser – oplevelser, hvor kunderne får mere end de forventer – intet mindre end WOW-oplevelser.

Som Customer Care Sales Assistant i Team Reach, kommer du bl.a. til at:

  • Ringe til potentielle nye kunder, som har taget en demo af programmet, for at afklare om de skal være en del af Visma e-conomic-familien
  • Ringe ud til nye kunder og hjælpe dem i gang samt rådgive dem omkring hvilken løsning, der vil passe deres behov bedst muligt
  • Kontakte eksisterende kunder med henblik på at rådgive om mulige tillægsmoduler til deres nuværende setup – med WOW-servicen for øje
  • Være med til at styrke samarbejdet på tværs af organisationen ved at indsamle viden fra kunderne og derved også sikre den fortsatte høje kundetilfredshed

Din profil
Du er af en af de nye Reach’ere, hvis du:

  • Er vindertypen der brænder for at sælge kunden det, der matcher deres behov
  • Har mod på udfordringer, udvikling og bliver motiveret af målsætninger
  • Har hjertet på det rette sted og motiveres af være en del af et unikt team – og ikke er bleg for at byde ind med dine synspunkter og holdninger, med hensigt på at rykke teamet og forretningen

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • Kan skabe relationer med mennesker, du ikke kender
  • Er serviceminded til fingerspidserne og kan identificere dig med Visma e-conomics værdier
  • Har drive, dedikation og et stort smil, der kan mærkes igennem telefonen
  • Meget gerne har erfaring fra lignende job med opsøgende eller udgående kundekontakt

Teamet arbejder ud fra fælles mål, så den primære drivkraft for dig skal være, at medvirke til virksomhedens fortsatte vækst, den gode teamspirit og ikke mindst at have det sjovt, når du er på arbejde.

Visma e-conomic tilbyder
Der er tale om en fastansættelse med løbende opstart, når vi møder dig, som vi ikke kan undvære.
Visma e-conomic vil gerne investere i dig og din udvikling og derfor ser vi gerne, at du kan se dig selv i stillingen på længere sigt og har lyst til at gøre karriere i virksomheden.

Arbejdstiden ligger i tidsrummet kl. 8.30-16.30 mandag – fredag.

Løn efter kvalifikationer.

Derudover tilbyder Visma e-conomic en hel række attraktive benefits; betalt internet, personaleforening, sociale arrangementer og lækker kantineordning.

Processen
Den indledende del af rekrutteringsforløbet sker igennem Moment og derfor skal ansøgning og CV sendes via annoncen i linket her: https://job.moment.dk/job-opslag?id=35258
 
Den videre proces sker i Visma e-conomic, som blandt andet byder på personlig samtale, testforløb og med-på-lyt hos en potentiel kommende kollega.

MOMENT A/SKøbenhavn K2019-03-26T00:00:002019-05-21T00:00:00
330002471Er du vores nye Salgsmedarbejder i Bar Eventyret ?Robot Er du udadvendt og har nemt ved at snakke med mennesker? Kan du have mange bolde i luften og trives du med et arbejde hvor ingen dag er den samme? Så er du måske den helt rigtige til jobbet. Bareventyret driver 4 restaurationer i indre København, vi skal bruge din hjælp til at drive en af disse eller ny ankomne steder i fremtiden. Stillingen er som udgangspunkt på 15-20 timer om ugen med mulighed for flere timer. Om jobbet Dine hovedopgaver består i at booke arrangementer til de 4 restaurationer, både via kanvas salg, facebook mm. Derudover er jobbet også ude af huset kontakt til virksomheder, div studier, naboer mm. Salgsfremmendene arrangementer på beværtningerne. Dine nøgleopgaver bliver at varetage Faste fredagsbarer Virksomheds aftaler. Kontakt med studierne med henblik på fester. Indkommendene bookninger på e-mail. Følge op på arrangementerne om aftenen når de er ankommet. Ugentlig opfølgning på hvordan salget er. salgsfremmendene events på forretningerne. Vi forventer at du er mindst 18 år at du har et indgåendene kendskab til det københavnske natteliv og selv hyppigt går ud. at du taler dansk. at du kender exel til medium standarder. at du kan arbejde min 15 timer om ugen. Løn og ansættelsesforhold Løn og ansættelsesforhold aftales nærmere. Stillingen er fuld tid. Tiltrædelse Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter aftale. Interesseret? Finder du jobbet interessant, og ønsker du at vide mere, er du velkommen til at kontakte Lasse Høj på Lasse@bar-eventyret.dk.

Er du udadvendt og har nemt ved at snakke med mennesker?  Kan du have mange bolde i luften og trives du med et arbejde hvor ingen dag er den samme? Så er du måske den helt rigtige til jobbet. Bareventyret driver 4 restaurationer i indre København, vi skal bruge din hjælp til at drive en af disse eller ny ankomne steder i fremtiden.

Stillingen er som udgangspunkt på 15-20 timer om ugen med mulighed for flere timer.

Om jobbet

Dine hovedopgaver består i at booke arrangementer til de 4 restaurationer, både via kanvas salg, facebook mm. Derudover er jobbet også ude af huset kontakt til virksomheder, div studier, naboer mm.

Salgsfremmendene arrangementer på beværtningerne. 

Dine nøgleopgaver bliver at varetage

  • Faste fredagsbarer
  • Virksomheds aftaler.
  • Kontakt med studierne med henblik på fester.
  • Indkommendene bookninger på e-mail.
  • Følge op på arrangementerne om aftenen når de er ankommet.
  • Ugentlig opfølgning på hvordan salget er.
  • salgsfremmendene events på forretningerne.

Vi forventer

  • at du er mindst 18 år
  • at du har et indgåendene kendskab til det københavnske natteliv og selv hyppigt går ud.
  • at du taler dansk. 
  • at du kender exel til medium standarder.
  • at du kan arbejde min 15 timer om ugen. 

Løn og ansættelsesforhold Løn og ansættelsesforhold aftales nærmere. Stillingen er fuld tid.

Tiltrædelse Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter aftale.

Interesseret?  

Finder du jobbet interessant, og ønsker du at vide mere, er du velkommen til at kontakte Lasse Høj på Lasse@bar-eventyret.dk.

Bar Eventyret ApSKøbenhavn K2019-04-08T00:00:002019-06-03T00:00:00
330001630Salgsrådgiver for designere og arkitekterRobot Barona søger en Salgsrådgiver med fokus på design og arkitekter til videreudvikling af vores kundens forretning i Danmark. Har du erfaring i at komme i dialog med designere og arkitekter er du profilen som vi søger for vores kunde! Kunden er den ledende koncern indenfor design af overfladeløsninger for private og erhvervskunder og er ydermere verdens største producent af Højtrykslaminering (HPL). Du som fremtidige del af vores kunde kommer til at udvikle forretningen i Danmark, i tæt samarbejde med dine kollegaer i Danmark. En vigtig rolle Da forretningen vokser, søger vi nu Salgsrådgiver for designere og arkitekter for vores kunde i Danmark. Du som medarbejder kommer til at vokse med virksomheden på denne rejse. Du vil komme ind i en unik rolle hvor der ikke kun er fokus på salg og at lukke aftaler, men ikke mindst udvikle en længerevarende forhold mellem forskellige aktører i branchen såsom designere og arkitekter, for at kunne bringe deres vision til live. I jobbet vil der være mange præsentationer for arkitekter og designere. Det er derfor en stor fordel hvis du allerede har kendskab til deres verden og måden de tænker på, da du også skal kunne håndtere de tekniske praktiske spørgsmål fra arkitekter og designere. Du mister ikke modet når du får flere afslag i træk. Derimod får du mere blod på tanden og ikke er bange for at banke på døren for at komme i dialog med potentielle kunder. Du vil skulle dække hele Danmark, hvor du har kontor på vejen derhjemme. Dine kollegaer vil supportere dig så meget som muligt. Vi garanterer dig for at denne stilling vil være en lærerig proces, alsidig og have en udfordrende hverdag. Hvad forventer vi og hvad kan vi tilbyde? For at kunne være succesfuld i denne rolle skal du besidde en vision, tør at tænke anderledes og modet til at bringe det frem. I denne stilling venter du ikke på at opgaverne kommer, men du søger selv aktivt efter muligheder for at udvide kundeforholdet og forretningen i Danmark. Du opsøger kundernes behov og problemer og hjælper dem med at løse disse. Erfaring med rådgivende salg og branding Selvkørende, proaktiv og god til at planlægge Flydende i engelsk skriftligt og mundtligt Du vil blive tilbudt en konkurrencedygtig pakke, da du skal dække hele Danmark Du har et gåpåmod og bliver ikke slået ud af flere afslag Antallet af år i din erfaring er ikke vigtigt. Det vigtigste er at du har en stærk interesse viden for design arkitekt, samt kontinuerligt at lære nye ting og udvikle dig selv sammen med forretningen i Danmark for vores kunde. Din baggrund kan muligvis være men er ikke begrænset til enten som designer eller arkitekt. Lyder dette interessant? Så send din ansøgning til info@barona.dk mærket Salgsrådgiver . For yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte Consultant Manager Michael Chang på 53 89 13 09. Der vil være profiltest og videointerview i sammenhæng med rekrutteringsprocessen for denne stilling.

Barona søger en Salgsrådgiver med fokus på design og arkitekter til videreudvikling af vores kundens forretning i Danmark. Har du erfaring i at komme i dialog med designere og arkitekter er du profilen som vi søger for vores kunde!

 

Kunden er den ledende koncern indenfor design af overfladeløsninger for private og erhvervskunder og er ydermere verdens største producent af Højtrykslaminering (HPL).

 

Du som fremtidige del af vores kunde kommer til at udvikle forretningen i Danmark, i tæt samarbejde med dine kollegaer i Danmark.

 

En vigtig rolle

Da forretningen vokser, søger vi nu Salgsrådgiver for designere og arkitekter for vores kunde i Danmark. Du som medarbejder kommer til at vokse med virksomheden på denne rejse. Du vil komme ind i en unik rolle hvor der ikke kun er fokus på salg og at lukke aftaler, men ikke mindst udvikle en længerevarende forhold mellem forskellige aktører i branchen såsom designere og arkitekter, for at kunne bringe deres vision til live. I jobbet vil der være mange præsentationer for arkitekter og designere. Det er derfor en stor fordel hvis du allerede har kendskab til deres verden og måden de tænker på, da du også skal kunne håndtere de tekniske/praktiske spørgsmål fra arkitekter og designere. Du mister ikke modet når du får flere afslag i træk. Derimod får du mere blod på tanden og ikke er bange for at banke på døren for at komme i dialog med potentielle kunder. Du vil skulle dække hele Danmark, hvor du har kontor på vejen / derhjemme. Dine kollegaer vil supportere dig så meget som muligt. Vi garanterer dig for at denne stilling vil være en lærerig proces, alsidig og have en udfordrende hverdag.  

 

Hvad forventer vi og hvad kan vi tilbyde?

For at kunne være succesfuld i denne rolle skal du besidde en vision, tør at tænke anderledes og modet til at bringe det frem. I denne stilling venter du ikke på at opgaverne kommer, men du søger selv aktivt efter muligheder for at udvide kundeforholdet og forretningen i Danmark. Du opsøger kundernes behov og problemer og hjælper dem med at løse disse.

 

  • Erfaring med rådgivende salg og branding
  • Selvkørende, proaktiv og god til at planlægge
  • Flydende i engelsk skriftligt og mundtligt
  • Du vil blive tilbudt en konkurrencedygtig pakke, da du skal dække hele Danmark
  • Du har et gåpåmod og bliver ikke slået ud af flere afslag

 

Antallet af år i din erfaring er ikke vigtigt. Det vigtigste er at du har en stærk interesse / viden for design arkitekt, samt kontinuerligt at lære nye ting og udvikle dig selv sammen med forretningen i Danmark for vores kunde. Din baggrund kan muligvis være men er ikke begrænset til enten som designer eller arkitekt.

 

Lyder dette interessant? Så send din ansøgning til info@barona.dk mærket ”Salgsrådgiver”.

For yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte Consultant Manager Michael Chang på 53 89 13 09.

 

Der vil være profiltest og videointerview i sammenhæng med rekrutteringsprocessen for denne stilling.

Barona IT ApSKøbenhavn S2019-04-05T00:00:002019-05-31T00:00:00
330000575Hellorider søger fuldtids- & deltidssælger til vores nye butik i Esbjerg NRobot Hellorider søger både ny fuldtid deltidssælger til vores nye butik i Esbjerg N. - Er det mon dig? Er du klar til nye udfordringer og er du en sand supersælger? Er du serviceminded og kunne du se dig selv være en del af en hurtigvoksende og dynamisk virksomhed? Så kunne dette job måske være noget for dig. HelloRider er en del af International Bike Group, en hurtigt voksende, dynamisk og international virksomhed, med folk fra alle forretningsområder og kulturer under samme tag. HelloRider sælger alle typer af cykler online samt gennem vores fysiske butikker i Århus, København, Aalborg, Odense, Herlev og lige om lidt Esbjerg N. Du kommer til at arbejde med Salg og rådgivning inden for Cykler og Servicepakker Salgskampagner og events Mersalg Ansvar for eget salgsbudget Kort tid efter din ansættelse får du dine egne indsatsmål, som du bliver evalueret på, og som vi aktivt bruger i forbindelse med din videreudvikling i Hellorider. Dit kendskab til tekniske produkter er ikke afgørende, det er din holdning til at sælge og rådgive om løsninger og fordele derimod. Resten skal vi nok lære dig I samarbejde med din butikschef. - Lykkes du med dine indsatsmål vil din løn og karrieremuligheder ligge i den absolutte top af cykelbranchen. Vi har et ønske om, at du er meget fleksibel i forhold til arbejdstider hvor både hverdage og weekendarbejde vil indgå i en løbende 16 ugers plan. Ifølge vores medarbejdere er det bedste ved at arbejde i Hellorider : Attraktiv bonuspakke De interne udviklingsmuligheder er store i både ind udland. Ikke to dage ligner hinanden Vi har det sjovt, mens vi arbejder hårdt Vi forventer, at Du er sælger med stort S og motiveres af at være den bedste Er forventningsafstemt med jævnligt at arbejde weekender Du har en venlig og professionel fremtoning Du er fleksibel og klar til tilpasse dig en hurtigt voksende organisation du fremviser straffeattest. Så har du lyst til at prøve kræfter af med en virksomhed, hvor du får gode muligheder for at udvikle dig, så send os dit CV og en kort motiveret ansøgning, der forklarer, hvorfor vi skal se dig til en samtale. Vi glæder os til at høre fra dig hurtigst muligt.

Hellorider søger både ny fuldtid & deltidssælger til vores nye butik i

Esbjerg N.

- Er det mon dig?

 

Er du klar til nye udfordringer og er du en sand supersælger? Er du serviceminded og kunne du se dig selv være en del af en hurtigvoksende og dynamisk virksomhed? Så kunne dette job måske være noget for dig.

 

HelloRider er en del af International Bike Group, en hurtigt voksende, dynamisk og international virksomhed, med folk fra alle forretningsområder og kulturer under samme tag. HelloRider sælger alle typer af cykler online samt gennem vores fysiske butikker i Århus, København, Aalborg, Odense, Herlev og lige om lidt Esbjerg N.

Du kommer til at arbejde med

  • Salg og rådgivning inden for Cykler og Servicepakker
  • Salgskampagner og events
  • Mersalg
  • Ansvar for eget salgsbudget

Kort tid efter din ansættelse får du dine egne indsatsmål, som du bliver evalueret på, og som vi aktivt bruger i forbindelse med din videreudvikling i Hellorider. Dit kendskab til tekniske produkter er ikke afgørende, det er din holdning til at sælge og rådgive om løsninger og fordele derimod. Resten skal vi nok lære dig I samarbejde med din butikschef. - Lykkes du med dine indsatsmål vil din løn og karrieremuligheder ligge i den absolutte top af cykelbranchen. Vi har et ønske om, at du er meget fleksibel i forhold til arbejdstider hvor både hverdage og weekendarbejde vil indgå i en løbende 16 ugers plan.

Ifølge vores medarbejdere er det bedste ved at arbejde i Hellorider :

  • Attraktiv bonuspakke
  • De interne udviklingsmuligheder er store i både ind & udland.
  • Ikke to dage ligner hinanden
  • Vi har det sjovt, mens vi arbejder hårdt

 

Vi forventer, at

 

  • Du er sælger med stort S og motiveres af at være den bedste
  • Er forventningsafstemt med jævnligt at arbejde weekender
  • Du har en venlig og professionel fremtoning
  • Du er fleksibel og klar til tilpasse dig en hurtigt voksende organisation
  • du fremviser straffeattest.

 

Så har du lyst til at prøve kræfter af med en virksomhed, hvor du får gode muligheder for at udvikle dig, så send os dit CV og en kort motiveret ansøgning, der forklarer, hvorfor vi skal se dig til en samtale.

Vi glæder os til at høre fra dig hurtigst muligt.

 

Smartcykler ApSKøbenhavn Ø2019-04-04T00:00:002019-05-30T00:00:00
329986547Inside Sales Specialist for a Nordic team in SoftwareCentral, located in Holte, north of CopenhagenRobot JobbetSoftwareCentral, belägen i Holte, norr om Köpenhamn, är en dansk mjukvaruleverantör med kunder och partners över hela världen. Bolaget utvecklas snabbt och har ambitiösa tillväxtmål för sin fortsatta internationalisering - och det är här du kommer in i bilden.Till en nyetablerad tjänst på kontoret i Holte, söker vi nu efter en svensk eller norsktalande proaktiv säljare, som kommer att bidra till expansionen på den nordiska marknaden. Som Inside Sales Specialist kommer dina primära uppgifter att vara: Mötesbokning via telefon med särskild inriktning på den nordiska marknaden Generering av leads via mail, telefon och videoproduktion till SoMe Uppföljning av leads från marknadsaktiviteter Säljstöd till partners Drift och optimering av pipeline i nära samarbete med partners Uppdatering av aktiviteter och leads i CRM-systemet (Sales Force) Deltagande i partneraktiviteter och relevanta mässor utomlands - Förväntad reseaktivitet är ca. 15-20 dagar om året Eftersom tjänsten är ny, kommer det också att vara möjligt att själv utveckla och forma tjänsten på längre sikt. Din profilVi söker en säljare, som har några års erfarenhet av försäljning och som har ambitionen att vidareutveckla dig inom området. Du är motiverad av resultat och ambitiösa mål och din drivkraft och engagemang bidrar till att säkra bolagets tillväxtmål.Det är en fördel med erfarenhet från IT-området, men det är inte en förutsättning.Du kan känna igen dig själv i följande: Du har erfarenhet av kundkontakt och har förmågan att anpassa sig till kundens situation och behov Du är proaktiv och självständig i din arbetsroll, men också en lagspelare Du föredrar ett högt aktivitetsnivå Du är social, utåtriktad och engagerad Du är flytande i svenska eller norska samt engelska. Talar du danska är det ett plus, men inte ett krav SoftwareCentral erbjuderEn fast anställning med start så snart som möjligt.Attraktivt lönpaket med fast grundlön och bonusprogram. ProcessenMoment hanterar rekryteringsprocessen så alla frågor hänvisas till Moment.Ansökan och CV skickas via länken nedan. Vi kallar in till samtal kontinuerligt så sök jobbet redan idag.

JobbetSoftwareCentral, belägen i Holte, norr om Köpenhamn, är en dansk mjukvaruleverantör med kunder och partners över hela världen. Bolaget utvecklas snabbt och har ambitiösa tillväxtmål för sin fortsatta internationalisering - och det är här du kommer in i bilden.Till en nyetablerad tjänst på kontoret i Holte, söker vi nu efter en svensk eller norsktalande proaktiv säljare, som kommer att bidra till expansionen på den nordiska marknaden.

Som Inside Sales Specialist kommer dina primära uppgifter att vara:

  • Mötesbokning via telefon med särskild inriktning på den nordiska marknaden
  • Generering av leads via mail, telefon och videoproduktion till SoMe
  • Uppföljning av leads från marknadsaktiviteter
  • Säljstöd till partners
  • Drift och optimering av pipeline i nära samarbete med partners
  • Uppdatering av aktiviteter och leads i CRM-systemet (Sales Force)
  • Deltagande i partneraktiviteter och relevanta mässor utomlands - Förväntad reseaktivitet är ca. 15-20 dagar om året

Eftersom tjänsten är ny, kommer det också att vara möjligt att själv utveckla och forma tjänsten på längre sikt.

Din profilVi söker en säljare, som har några års erfarenhet av försäljning och som har ambitionen att vidareutveckla dig inom området. Du är motiverad av resultat och ambitiösa mål och din drivkraft och engagemang bidrar till att säkra bolagets tillväxtmål.Det är en fördel med erfarenhet från IT-området, men det är inte en förutsättning.Du kan känna igen dig själv i följande:

  • Du har erfarenhet av kundkontakt och har förmågan att anpassa sig till kundens situation och behov
  • Du är proaktiv och självständig i din arbetsroll, men också en lagspelare
  • Du föredrar ett högt aktivitetsnivå
  • Du är social, utåtriktad och engagerad
  • Du är flytande i svenska eller norska samt engelska. Talar du danska är det ett plus, men inte ett krav

SoftwareCentral erbjuderEn fast anställning med start så snart som möjligt.Attraktivt lönpaket med fast grundlön och bonusprogram.

ProcessenMoment hanterar rekryteringsprocessen så alla frågor hänvisas till Moment.Ansökan och CV skickas via länken nedan. Vi kallar in till samtal kontinuerligt så sök jobbet redan idag.

MOMENT A/SHolte2019-03-28T00:00:002019-05-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgstalenter søges til unikt WOW-fælleskab hos Visma e-conomic i Kbh. K.

MOMENT A/S

København K
Vi tilbyder Fastansættelse i en virksomhed i vækst Dedikerede kollegaer og en stærk teamånd Løbende sparring og udvikling JobbetPå vegne af Visma e-conomic, som er en softwarevirksomhed i vækst, søger vi topmotiverede salgstalenter til at bidrage ti...
Indrykket:26. marts 2019
Udløbsdato:21. maj 2019

Er du vores nye Salgsmedarbejder i Bar Eventyret ?

Bar Eventyret ApS

København K
Er du udadvendt og har nemt ved at snakke med mennesker? Kan du have mange bolde i luften og trives du med et arbejde hvor ingen dag er den samme? Så er du måske den helt rigtige til jobbet. Bareventyret driver 4 restaurationer i indre København, vi...
Indrykket:8. april 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

Salgsrådgiver for designere og arkitekter

Barona IT ApS

København S
Barona søger en Salgsrådgiver med fokus på design og arkitekter til videreudvikling af vores kundens forretning i Danmark. Har du erfaring i at komme i dialog med designere og arkitekter er du profilen som vi søger for vores kunde! Kunden er den led...
Indrykket:5. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Hellorider søger fuldtids- & deltidssælger til vores nye butik i Esbjerg N

Smartcykler ApS

København Ø
Hellorider søger både ny fuldtid deltidssælger til vores nye butik i Esbjerg N. - Er det mon dig? Er du klar til nye udfordringer og er du en sand supersælger? Er du serviceminded og kunne du se dig selv være en del af en hurtigvoksende og dynamisk ...
Indrykket:4. april 2019
Udløbsdato:30. maj 2019

Inside Sales Specialist for a Nordic team in SoftwareCentral, located in Holte, north of Copenhagen

MOMENT A/S

Holte
JobbetSoftwareCentral, belägen i Holte, norr om Köpenhamn, är en dansk mjukvaruleverantör med kunder och partners över hela världen. Bolaget utvecklas snabbt och har ambitiösa tillväxtmål för sin fortsatta internationalisering - och det är här du ko...
Indrykket:28. marts 2019
Udløbsdato:23. maj 2019