Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du vores ny daglige leder i vuggestuegruppen, børnehaven, SFO og klub?

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329829507Phoenix-59c92add12018-06-18T00:00:00Er du vores ny daglige leder i vuggestuegruppen, børnehaven, SFO og klub?Landsbyordningen Ejer Bavnehøj arbejder med trivsel og læring for områdets børn fra 0 til 12 år.
Vi ligger i naturskønne omgivelser og har rigtigt gode fysiske rammer. Vores forældre er engagerede og støtter op om stedet, så du kommer til at arbejde i hjertet af lokalsamfundet.
Vi har fælles administration og ledelse og fokus på at styrke den røde pædagogiske tråd mellem 0 – 6 års området og skoledelen. Vores bestyrelse er en kompetent og konstruktiv medspiller og du kommer til at arbejde i en velstående kommune med en decentral og tillidsbaseret organisation.

Du bliver leder for et dygtigt personale med øjnene rettet på de mange daglige opgaver og en professionel og venlig tilgang til børn, kolleger, forældre og ledelse. I det daglige vil din nærmeste samarbejds- og sparringspartner være skolelederen, som du refererer til og danner ledelsesteam sammen med. I ledelsesteamet prøver vi ideer af, skaber plads til både drift og strategi og har hjemmebane i en travl hverdag.

Vi søger en leder der i samarbejde med personale, skoleleder og forældre vil:
  • Sætte den styrkede læreplan i spil med fokus på læringsmiljø, evalueringskultur og sammenhængen med ALAL (At lære at lære)
  • Videreudvikle vores ny madordning i eget produktionskøkken.
  • Have fokus på fortsat at prioritere et godt arbejdsmiljø.
  • Udvikle en ny fælles kultur i SFO og klub.
  • Arbejde for et sted med højt til loftet, smil på læben og en hverdag der virker.
  • Have en udadvendt og kommunikerende ledelsesstil.

Fakta boksen
Vi har for tiden 51 børn i vores vuggestue/børnehave og 44 i SFO og 47 i klubben.
Du kan blive leder for 11 pædagogiske medarbejdere og 3 medarbejdere i køkkenet.
Ledelseserfaring er god at have og du er uddannet pædagog.
Stillingen er fuldtid - og der vil være få opgaver med børn.

Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst og besættes fra den 1.oktober eller gerne tidligere.

Du kontakter skoleleder Carsten Bojsen på 21 16 62 76 for info og et besøg.

Besøg Landsbyordningens hjemmeside (http://www.ebskolen.dk).

Der afholdes 2 samtalerunder. Den første afholdes den 20. august og den anden den 27. august.
Case til anden samtalerunde udsendes den 22. august og deltagerne i anden runde får tilbagemelding på personprofilen den 24. august.

 

2018-08-09T00:50:41.873 Landsbyordningen Ejer Bavnehøj arbejder med trivsel og læring for områdets børn fra 0 til 12 år.Vi ligger i naturskønne omgivelser og har rigtigt gode fysiske rammer. Vores forældre er engagerede og støtter op om stedet, så du kommer til at arbejde i hjertet af lokalsamfundet.Vi har fælles administration og ledelse og fokus på at styrke den røde pædagogiske tråd mellem 0 6 års området og skoledelen. Vores bestyrelse er en kompetent og konstruktiv medspiller og du kommer til at arbejde i en velstående kommune med en decentral og tillidsbaseret organisation.Du bliver leder for et dygtigt personale med øjnene rettet på de mange daglige opgaver og en professionel og venlig tilgang til børn, kolleger, forældre og ledelse. I det daglige vil din nærmeste samarbejds- og sparringspartner være skolelederen, som du refererer til og danner ledelsesteam sammen med. I ledelsesteamet prøver vi ideer af, skaber plads til både drift og strategi og har hjemmebane i en travl hverdag.Vi søger en leder der i samarbejde med personale, skoleleder og forældre vil:Sætte den styrkede læreplan i spil med fokus på læringsmiljø, evalueringskultur og sammenhængen med ALAL (At lære at lære)Videreudvikle vores ny madordning i eget produktionskøkken.Have fokus på fortsat at prioritere et godt arbejdsmiljø.Udvikle en ny fælles kultur i SFO og klub.Arbejde for et sted med højt til loftet, smil på læben og en hverdag der virker.Have en udadvendt og kommunikerende ledelsesstil.Fakta boksenVi har for tiden 51 børn i vores vuggestue børnehave og 44 i SFO og 47 i klubben.Du kan blive leder for 11 pædagogiske medarbejdere og 3 medarbejdere i køkkenet.Ledelseserfaring er god at have og du er uddannet pædagog.Stillingen er fuldtid - og der vil være få opgaver med børn.Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst og besættes fra den 1.oktober eller gerne tidligere.Du kontakter skoleleder Carsten Bojsen på 21 16 62 76 for info og et besøg.Besøg Landsbyordningens hjemmeside (http: www.ebskolen.dk).Der afholdes 2 samtalerunder. Den første afholdes den 20. august og den anden den 27. august.Case til anden samtalerunde udsendes den 22. august og deltagerne i anden runde får tilbagemelding på personprofilen den 24. august.11Jobnet59c92add100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-08-08T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1524&ERId=284170EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandSkanderborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhusEuropaDanmarkJyllandØstjyllandOdder3283654Skanderborg Kommune11Risvej 28B8660Skanderborg87947000DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent587697JobNet48382871000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=59c92addhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=59c92addhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=59c92add&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=59c92add&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgSom Leder hos Skanderborg Kommune bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008011Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse355579055Carstennoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330009015Leder af Børne- og FamiliecentretProfile Stillingen som leder af Børne- og Familiecentret er en attraktiv stilling for den erfarne forandringsleder, der brænder for at gøre en forskel for børn, unge og familier. Rekrutteringsprocessen gennemføres i samarbejde med Mercuri Urval, og du finder hele stillingsopslaget samt job- og kravprofil på dette link til Mercuri Urvals hjemmeside.
Stillingen som leder af Børne- og Familiecentret er en attraktiv stilling for den erfarne forandringsleder, der brænder for at gøre en forskel for børn, unge og familier. 
 
Rekrutteringsprocessen gennemføres i samarbejde med Mercuri Urval, og du finder hele stillingsopslaget samt job- og kravprofil på dette link til Mercuri Urvals hjemmeside.
ORS/Small/135ccbee_logo.pngOdder KommuneOdder2019-04-17T12:00:43.1802019-05-24T00:00:00
330005126Leder til Dagplejen, SkanderborgRobot Vision for Skanderborg Dagpleje Vi vil være et attraktivt dagtilbud af høj kvalitet, hvor fokus er på den nære relation til én voksen, det hjemlige miljø, og hvor børns muligheder for trivsel, læring og udvikling er optimale. Vi ønsker at skabe en bæredygtig organisation, der til enhver tid understøtter dette.Leder i Dagplejen Vil du være med til at lede Skanderborg Dagpleje ind i Fremtiden? Vores kerneopgave er at være et dagtilbud af høj kvalitet for alle 0-2 årige børn. Du skal brænde for at indfri vores vision, og samtidig være aktiv medskaber af en bæredygtig arbejdskultur i Dagplejen.I Skanderborg Dagpleje er ansat 195 dagplejere fordelt på 35 legestuegrupper, og vi har ansvaret for 650 børn. I ledelsen er der en Dagplejeleder, samt 10 ledere. Derudover er der ansat to administrative medarbejdere.Stillingen er på 33 timer, med mulighed for flere timer senere. Opgaven som leder i dagplejen retter sig mod:Den strategiske ledelsesopgave, hvor vi forventer du kanvise retning og forfølge vores visionarbejde ud fra politiske målarbejde med dagplejens synlighedvære ressourcebevidst, hvilket kræver at du er analyserende, reflekterende og perspektiverende.Den faglige ledelsesopgave, hvor vi forventer du kangive vejledning og sparring til dagplejerene på baggrund af din viden om 0-2 årige børns udviklingsamarbejde tværfagligtunderstøtte et konstruktivt forældresamarbejdeudøve en høj ledelsesfaglighed.Personaleledelsesopgaven, hvor vi forventer du kanspille andre godestille krav om opfyldelse af kerneopgaven være procesleder.Den administrative ledelsesopgave, hvor vi forventer du kanarbejde med vores administrative systemerarbejde med dokumentation og skriftlighedindgå i løsning af opgaven med morgen- og akuttelefonKompetencer Vi søger en lederkollega, der har modet til at sætte sig selv i spil i en organisation, hvor det personlige lederskab er afgørende for succes. Din empati, dømmekraft, tydelighed og ordentlighed har stor betydning for, at vi kan indfri Skanderborg Kommunes vision Mennesker møder mennesker . I en bæredygtig arbejdskultur er det afgørende at kunne vise tillid og skabe relationer, at dele ressourcer og være en holdspiller. Alt sammen for at kunne skabe resultater, og tænke nyt.WorkshopDer er mulighed for at deltage i en workshop 24. april for interesserede ansøgere. Dette er ikke en forudsætning for at søge stillingen. Her vil du sammen med andre ansøgere, forældre, dagplejere, og ledere give dit bud på, hvordan vi skal arbejde med dagplejen ind i fremtiden, både fagligt, kommunikationsmæssigt og organisatorisk. Workshoppen afholdes på Skanderborg Fælled klokken 17.30-19.00. Vi mødes i forhallen. Tilmelding sker hos dagplejeleder Else Sall på mail else.sall@skanderborg.dk eller telefon 24 27 82 25.Yderligere oplysningerVil du vide mere, så kontakt dagplejeleder, Else Sall, på 24 27 82 25 eller leder i dagplejen, Nancy Mikkelsen, på 40 43 30 73.Ansøgning 26. april kl. 08.00. Samtaler forventes afholdt 29. april om eftermiddagen. Ønsket opstart 1. juni 2019.Vision for Skanderborg Dagpleje
Vi vil være et attraktivt dagtilbud af høj kvalitet, hvor fokus er på den nære relation til én voksen, det hjemlige miljø, og hvor børns muligheder for trivsel, læring og udvikling er optimale. Vi ønsker at skabe en bæredygtig organisation, der til enhver tid understøtter dette.

Leder i Dagplejen
Vil du være med til at lede Skanderborg Dagpleje ind i Fremtiden? Vores kerneopgave er at være et dagtilbud af høj kvalitet for alle 0-2 årige børn. Du skal brænde for at indfri vores vision, og samtidig være aktiv medskaber af en bæredygtig arbejdskultur i Dagplejen.

I Skanderborg Dagpleje er ansat 195 dagplejere fordelt på 35 legestuegrupper, og vi har ansvaret for 650 børn. I ledelsen er der en Dagplejeleder, samt 10 ledere. Derudover er der ansat to administrative medarbejdere.

Stillingen er på 33 timer, med mulighed for flere timer senere. Opgaven som leder i dagplejen retter sig mod:

Den strategiske ledelsesopgave, hvor vi forventer du kan
  • vise retning og forfølge vores vision
  • arbejde ud fra politiske mål
  • arbejde med dagplejens synlighed
  • være ressourcebevidst, hvilket kræver at du er analyserende, reflekterende og perspektiverende.

Den faglige ledelsesopgave, hvor vi forventer du kan
  • give vejledning og sparring til dagplejerene på baggrund af din viden om 0-2 årige børns udvikling
  • samarbejde tværfagligt
  • understøtte et konstruktivt forældresamarbejde
  • udøve en høj ledelsesfaglighed.

Personaleledelsesopgaven, hvor vi forventer du kan
  • spille andre gode
  • stille krav om opfyldelse af kerneopgaven
  • være procesleder.

Den administrative ledelsesopgave, hvor vi forventer du kan
  • arbejde med vores administrative systemer
  • arbejde med dokumentation og skriftlighed
  • indgå i løsning af opgaven med morgen- og akuttelefon

Kompetencer
Vi søger en lederkollega, der har modet til at sætte sig selv i spil i en organisation, hvor det personlige lederskab er afgørende for succes. Din empati, dømmekraft, tydelighed og ordentlighed har stor betydning for, at vi kan indfri Skanderborg Kommunes vision ” Mennesker møder mennesker”. I en bæredygtig arbejdskultur er det afgørende at kunne vise tillid og skabe relationer, at dele ressourcer og være en holdspiller. Alt sammen for at kunne skabe resultater, og tænke nyt.

Workshop
Der er mulighed for at deltage i en workshop 24. april for interesserede ansøgere. Dette er ikke en forudsætning for at søge stillingen. Her vil du sammen med andre ansøgere, forældre, dagplejere, og ledere give dit bud på, hvordan vi skal arbejde med dagplejen ind i fremtiden, både fagligt, kommunikationsmæssigt og organisatorisk. Workshoppen afholdes på Skanderborg Fælled klokken 17.30-19.00. Vi mødes i forhallen. Tilmelding sker hos dagplejeleder Else Sall på mail else.sall@skanderborg.dk eller telefon 24 27 82 25.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere, så kontakt dagplejeleder, Else Sall, på 24 27 82 25 eller leder i dagplejen, Nancy Mikkelsen, på 40 43 30 73.

Ansøgning
26. april kl. 08.00. Samtaler forventes afholdt 29. april om eftermiddagen. Ønsket opstart 1. juni 2019.

 

Skanderborg KommuneSkanderborg2019-04-11T00:00:002019-04-26T00:00:00
330003582BURGER KING, Lystrup: ER DU VORES NYE KOLLEGA?Robot Vi søger deltidsmedarbejdere til vores nye Burger King restaurant i Lystrup Kan du lide at arbejde i team, har du en positiv indstilling og trives du i en travl hverdag med fart på, så er jobbet hos Burger King måske noget for dig? Vores medarbejdere har mange forskellige arbejdsopgaver, og du kommer både til at arbejde ved kassen, i køkkenet og ude hos gæsterne i restauranten. Vi ved at ansatte som trives skaber gode gæsteoplevelser. Vi leder efter dig, som elsker at have direkte kontakt med gæster. HVORFOR SKAL DU VÆLGE OS? • Du får erfaring med at samarbejde i et team og det kan blive værdifuldt for dig resten af livet. Vi er også sikre på, at du vil møde mange nye venner • Du får lært meget om gæsteservice • Vi tilbyder fleksible arbejdstider, hvilket gør at du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter • Hos os findes der gode karrieremuligheder, hvis du ønsker dette Uanset hvor længe du vælger at arbejde hos os, får du en værdifuld arbejdslivserfaring • Vi tilbyder et spændende og varieret arbejde i højt tempo VI SØGER LIGE NU: • Deltidsmedarbejdere - uanset om du studerer eller blot vil arbejde inden du starter på ny uddannelse, så hører vi meget gerne fra dig Vi søger medarbejdere til deltidsstillinger på både ca. 10 timer om ugen og til stillinger, hvor timeantallet er op til 25 timer om ugen Lyder jobbet hos Burger King som lige noget for dig, så send asap en motiveret ansøgning til: al3020@kingfood.dk I emnefeltet bedes du skrive Deltid VIGTIG INFO! Frist for ansøgning: Søndag d. 28. april 2019 Rekruttering sker løbende, hvorfor vi opfordrer til at ansøge hurtigst muligt

Vi søger deltidsmedarbejdere til vores nye Burger King restaurant i Lystrup

Kan du lide at arbejde i team, har du en positiv indstilling og trives du i en travl hverdag med fart på, så er jobbet hos Burger King måske noget for dig?

Vores medarbejdere har mange forskellige arbejdsopgaver, og du kommer både til at arbejde ved kassen, i køkkenet og ude hos gæsterne i restauranten.

Vi ved at ansatte som trives skaber gode gæsteoplevelser. Vi leder efter dig, som elsker at have direkte kontakt med gæster.

HVORFOR SKAL DU VÆLGE OS?

• Du får erfaring med at samarbejde i et team og det kan blive værdifuldt for dig resten af livet. Vi er også sikre på, at du vil møde mange nye venner

• Du får lært meget om gæsteservice

• Vi tilbyder fleksible arbejdstider, hvilket gør at du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter

• Hos os findes der gode karrieremuligheder, hvis du ønsker dette Uanset hvor længe du vælger at arbejde hos os, får du en værdifuld arbejdslivserfaring

• Vi tilbyder et spændende og varieret arbejde i højt tempo

VI SØGER LIGE NU:

• Deltidsmedarbejdere - uanset om du studerer eller blot vil arbejde inden du starter på ny uddannelse, så hører vi meget gerne fra dig

Vi søger medarbejdere til deltidsstillinger på både ca. 10 timer om ugen og til stillinger, hvor timeantallet er op til 25 timer om ugen   

Lyder jobbet hos Burger King som lige noget for dig, så send asap en motiveret ansøgning til: al3020@kingfood.dk

I emnefeltet bedes du skrive ‘Deltid"

 

VIGTIG INFO! Frist for ansøgning: Søndag d. 28. april 2019

 

Rekruttering sker løbende, hvorfor vi opfordrer til at ansøge hurtigst muligt

Burger King LystrupLystrup2019-04-09T00:00:002019-04-28T00:00:00
329978888Indtag førersædet som forretningsleder og driv dit eget segment til succesRobot Hvis du kan svare ja til, at du motiveres af en rolle, hvor du bliver ansvarlig for at vækste og drive dit eget forretningsområde, så er du formentlig den helt rette til rollen som forretningsleder af andels- og ejerforeningssegmentet hos AI. Som forretningsleder hos AI vil du få en helt central rolle, hvor du vil have fokus på markedsbearbejdning (herunder gensalg, mersalg og nysalg), porteføljestyring, strategi samt eventuelt projekt- og projekteringsledelse (hvis din motivation er for det. Det bestemmer du). Strukturen, teamet og referencerne er allerede på plads, så du fra din første arbejdsdag kan fokusere på netop d t, du er bedst til nemlig at skabe værdi inden for generering af opgaver og porteføljestyring. Som den kompetente forretningsleder du er, vil du opleve, at du skaber forandring hos AI, når du inden for de første 12 måneder har opnået succes med følgende: Du tager ansvar for salgsprocessen. Som noget af det første i jobbet udvikler du, i samarbejde med kommunikationsafdelingen, salgsmateriale, som du bruger aktivt i dialogen med kunderne. Via din proaktive og løsningsorienterede tilgang sikrer du vedligeholdelse af relationen over for AI s eksisterende kunder, som munder ud i et stabilt flow af sunde projekter. Du lægger en strategi for, hvordan du vil aktivere dit eget netværk samt tage kontakt til nye, potentielle kunder. Via kyndig vejledning og bearbejdning får du inden for det første halve år i jobbet omsat dine salgsindsatser til 5 konkrete opgaver. Du styrer porteføljen med skarp hånd, således at pipeline er opdateret og det dermed er muligt at allokere den rette mængde ressourcer til hvert enkelt projekt. Med din solide forståelse for andels- og ejerforeningssegmentet og det potentiale som findes i markedet, får du, i samspil med ledelsen, defineret og klarlagt strategien og konkrete mål for forretningen. Hvis du har motivationen, tager du også ansvar for projektfaserne som projektleder og projekteringsleder (afklaring, projektering, udbud og udførelse), således at du sikrer, at alle projekter kommer sikkert og tilfredsstillende i mål. Projektopgaverne varierer typisk fra 0,5-10 mio. kr. i entreprisesum. Efter en periode på 1-2 år har du opnået succes med følgende: Du sætter og indfrier konkrete mål på salgsindsatsen, således at du sikrer vækst inden for forretningsområdet. Du opbygger solidt kendskab og relationer til administratorerne på markedet. Du søsætter din strategi og lader resultaterne for forretningsområdet tale sit tydelige sprog. Vi forestiller os at: Du er uddannet arkitekt, bygningskonstruktør eller ingeniør med rygsækken fuld af projekterings- og projektledelseserfaring fra rådgiversiden (arkitekt eller rådgivende ingeniør). Du kan desuden nikke genkendende til, at du er netværkende, proaktiv, nysgerrig og handlekraftig af natur. Du bliver en del af . .95 kreative og visionære medarbejdere, der bidrager til bæredygtige og energirigtige løsninger i markedssegmenterne bolig, skole og hotel. På tværs af segmenterne fokuseres der på det lokale på det lokale klima, de lokale brugere og det lokale materialevalg. AI er bevidst om det fodaftryk, de sætter i verden og arbejder derfor aktivt med FN s verdensmål. Derudover har AI skabt en kollegial kultur og sparring med korte kommandoveje, nærværende ledelse og en flad organisation.

Hvis du kan svare ja til, at du motiveres af en rolle, hvor du bliver ansvarlig for at vækste og drive dit eget forretningsområde, så er du formentlig den helt rette til rollen som forretningsleder af andels- og ejerforeningssegmentet hos AI.

Som forretningsleder hos AI vil du få en helt central rolle, hvor du vil have fokus på markedsbearbejdning (herunder gensalg, mersalg og nysalg), porteføljestyring, strategi samt eventuelt projekt- og projekteringsledelse (hvis din motivation er for det. Det bestemmer du).

Strukturen, teamet og referencerne er allerede på plads, så du fra din første arbejdsdag kan fokusere på netop dét, du er bedst til; nemlig at skabe værdi inden for generering af opgaver og porteføljestyring.

Som den kompetente forretningsleder du er, vil du opleve, at du skaber forandring hos AI, når du inden for de første 12 måneder har opnået succes med følgende:

  • Du tager ansvar for salgsprocessen. Som noget af det første i jobbet udvikler du, i samarbejde med kommunikationsafdelingen, salgsmateriale, som du bruger aktivt i dialogen med kunderne.
  • Via din proaktive og løsningsorienterede tilgang sikrer du vedligeholdelse af relationen over for AI’s eksisterende kunder, som munder ud i et stabilt flow af sunde projekter.
  • Du lægger en strategi for, hvordan du vil aktivere dit eget netværk samt tage kontakt til nye, potentielle kunder.
  • Via kyndig vejledning og bearbejdning får du inden for det første halve år i jobbet omsat dine salgsindsatser til 5 konkrete opgaver.
  • Du styrer porteføljen med skarp hånd, således at pipeline er opdateret og det dermed er muligt at allokere den rette mængde ressourcer til hvert enkelt projekt.
  • Med din solide forståelse for andels- og ejerforeningssegmentet og det potentiale som findes i markedet, får du, i samspil med ledelsen, defineret og klarlagt strategien og konkrete mål for forretningen.
  • Hvis du har motivationen, tager du også ansvar for projektfaserne som projektleder og/projekteringsleder (afklaring, projektering, udbud og udførelse), således at du sikrer, at alle projekter kommer sikkert og tilfredsstillende i mål. Projektopgaverne varierer typisk fra 0,5-10 mio. kr. i entreprisesum.

Efter en periode på 1-2 år har du opnået succes med følgende:

  • Du sætter og indfrier konkrete mål på salgsindsatsen, således at du sikrer vækst inden for forretningsområdet.
  • Du opbygger solidt kendskab og relationer til administratorerne på markedet.
  • Du søsætter din strategi og lader resultaterne for forretningsområdet tale sit tydelige sprog.

Vi forestiller os at:

Du er uddannet arkitekt, bygningskonstruktør eller ingeniør med rygsækken fuld af projekterings- og projektledelseserfaring fra rådgiversiden (arkitekt eller rådgivende ingeniør). Du kan desuden nikke genkendende til, at du er netværkende, proaktiv, nysgerrig og handlekraftig af natur.

Du bliver en del af….

….95 kreative og visionære medarbejdere, der bidrager til bæredygtige og energirigtige løsninger i markedssegmenterne bolig, skole og hotel. På tværs af segmenterne fokuseres der på det lokale – på det lokale klima, de lokale brugere og det lokale materialevalg. AI er bevidst om det fodaftryk, de sætter i verden og arbejder derfor aktivt med FN’s verdensmål.

Derudover har AI skabt en kollegial kultur og sparring med korte kommandoveje, nærværende ledelse og en flad organisation.

mindKøbenhavn K2019-03-15T00:00:002019-05-10T00:00:00
330008865Ledelse, planlægning og rengøringsarbejdeBasic Lige nu har vi en ny kunde beliggende i den sydlige del af Ringkøbing Skjern Kommune. Vi søger en person der har lyst til at være leder af et mindre team hos en af vores kunder, med planlægning, oplæring og kvalitetskontrol af daglige rengøringsopgaver, på et hotel. Herudover skal du være indstillet på at en del af din tid vil omfatte egne praktiske rengøringsopgaver. Stillingen er på deltid, forventet ugentlig arbejdstid vil være ca. 25 timer, men der er gode muligheder for at flere timer. Arbejdstiden er skiftende primært i tidsrummet 10 til 14. Opstart hurtigst muligt, gerne erfaring med erhvervsrengøring og ledelse. Løn ifølge overenskomst, med tillæg for ledelses delen. Skal kunne tale og forstå dansk Send din ansøgning via knappen Send ansøgning Se mere på vores ansøgersite: https: midtrenservice.brandero.com
Lige nu har vi en ny kunde beliggende i den sydlige del af Ringkøbing Skjern Kommune.
Vi søger en person der har lyst til at være leder af et mindre team hos en af vores kunder, med planlægning, oplæring og kvalitetskontrol af daglige rengøringsopgaver, på et hotel. Herudover skal du være indstillet på at en del af din tid vil omfatte egne praktiske rengøringsopgaver.
Stillingen er på deltid, forventet ugentlig arbejdstid vil være ca. 25 timer, men der er gode muligheder for at flere timer.
Arbejdstiden er skiftende primært i tidsrummet 10 til 14.
Opstart hurtigst muligt, gerne erfaring med erhvervsrengøring og ledelse.
Løn ifølge overenskomst, med tillæg for ledelses delen.
Skal kunne tale og forstå dansk

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning"

Se mere på vores ansøgersite: https://midtrenservice.brandero.com

ORS/Small/93a5725d_logo.pngMidtRen ServiceBrande2019-04-17T10:00:17.1972019-05-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Leder af Børne- og Familiecentret

Odder Kommune

Odder
Stillingen som leder af Børne- og Familiecentret er en attraktiv stilling for den erfarne forandringsleder, der brænder for at gøre en forskel for børn, unge og familier. Rekrutteringsprocessen gennemføres i samarbejde med Mercuri Urval, og du finde...
Indrykket:17. april 2019
Udløbsdato:24. maj 2019

Leder til Dagplejen, Skanderborg

Skanderborg Kommune

Skanderborg
Vision for Skanderborg Dagpleje Vi vil være et attraktivt dagtilbud af høj kvalitet, hvor fokus er på den nære relation til én voksen, det hjemlige miljø, og hvor børns muligheder for trivsel, læring og udvikling er optimale. Vi ønsker at skabe en b...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:26. april 2019

BURGER KING, Lystrup: ER DU VORES NYE KOLLEGA?

Burger King Lystrup

Lystrup
Vi søger deltidsmedarbejdere til vores nye Burger King restaurant i Lystrup Kan du lide at arbejde i team, har du en positiv indstilling og trives du i en travl hverdag med fart på, så er jobbet hos Burger King måske noget for dig? Vores medarbejder...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:28. april 2019

Indtag førersædet som forretningsleder og driv dit eget segment til succes

mind

København K
Hvis du kan svare ja til, at du motiveres af en rolle, hvor du bliver ansvarlig for at vækste og drive dit eget forretningsområde, så er du formentlig den helt rette til rollen som forretningsleder af andels- og ejerforeningssegmentet hos AI. Som fo...
Indrykket:15. marts 2019
Udløbsdato:10. maj 2019

Ledelse, planlægning og rengøringsarbejde

MidtRen Service

Brande
Lige nu har vi en ny kunde beliggende i den sydlige del af Ringkøbing Skjern Kommune. Vi søger en person der har lyst til at være leder af et mindre team hos en af vores kunder, med planlægning, oplæring og kvalitetskontrol af daglige rengøringsopga...
Indrykket:17. april 2019
Udløbsdato:1. maj 2019