Er du vores ny kollega, har du lyst til at have ansvaret for kost og indkøb. Vi tilbyder 30 timer ugentlig i et godt arbejdsmiljø.

Husmor

Vi søger dig, der har lyst til at være vores nye husmor, du skal komme 30 timer om ugen. Du har viden og lyst til at planlægge og tilberede sund og varieret mad til vores småbørnsafdeling. Du skal holde rent og orden i vores småbørnsafdeling.
Du er fleksibel, udstråler godt humør og overblik, du kan organisere, har viden og erfaring med at planlægge og tilberede sund kost.
Såfremt du ikke har hygiejnebevis får du det ved ansættelse.
Send ansøgning med CV via knappen "Send ansøgning".
Kontakt afdelingsleder Chalotte Petersen telefon 53 82 22 01

Ansøgningsfrist d. 21.02.2020.
Ansættelse snarest muligt.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330167695Phoenix-d829507d12020-01-29T22:00:01.093Er du vores ny kollega, har du lyst til at have ansvaret for kost og indkøb. Vi tilbyder 30 timer ugentlig i et godt arbejdsmiljø.
Husmor

Vi søger dig, der har lyst til at være vores nye husmor, du skal komme 30 timer om ugen. Du har viden og lyst til at planlægge og tilberede sund og varieret mad til vores småbørnsafdeling. Du skal holde rent og orden i vores småbørnsafdeling.
Du er fleksibel, udstråler godt humør og overblik, du kan organisere, har viden og erfaring med at planlægge og tilberede sund kost.
Såfremt du ikke har hygiejnebevis får du det ved ansættelse.
Send ansøgning med CV via knappen "Send ansøgning".
Kontakt afdelingsleder Chalotte Petersen telefon 53 82 22 01

Ansøgningsfrist d. 21.02.2020.
Ansættelse snarest muligt.
Husmor Vi søger dig, der har lyst til at være vores nye husmor, du skal komme 30 timer om ugen. Du har viden og lyst til at planlægge og tilberede sund og varieret mad til vores småbørnsafdeling. Du skal holde rent og orden i vores småbørnsafdeling. Du er fleksibel, udstråler godt humør og overblik, du kan organisere, har viden og erfaring med at planlægge og tilberede sund kost. Såfremt du ikke har hygiejnebevis får du det ved ansættelse. Send ansøgning med CV via knappen Send ansøgning . Kontakt afdelingsleder Chalotte Petersen telefon 53 82 22 01 Ansøgningsfrist d. 21.02.2020. Ansættelse snarest muligt.10Phoenixd829507d101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-21T00:00:000000https://holmegaardshuset.ofir.com/job/kostansvarlig-soeges-2245199810#mail0EuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønNæstvedEuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønFaxe3701317Holmegaardshuset ApS11Holmegaardsvej 44684HolmegaardDKDanmarkORS/d829507d_logo.pngORS/Small/d829507d_logo.png0DKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent10001894666MwCareerSiteMinimumee0d1df0-87c0-4464-88f0-d589fea5a017000029-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d829507dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d829507dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d829507d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d829507d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/5.jpgEr du vores ny kollega, har du lyst til at have ansvaret for kost og indkøb. Vi tilbyder 30 timer ugentlig i et godt arbejdsmiljø.12008001Dansk3Læse/ tale343901Afdelingsleder6Ledelse364050714cmp@holmegaardshuset.dkDanmarkDanmark330167054Afdelingsleder søges til ny afdeling for borgere med erhvervet hjerneskade på Plejecenteret TrekronerBasic Drømmer du om at være med til at skabe en ny og spændende afdeling, hvor du får mulighed for at sætte dit fingeraftryk, så er du måske vores kommende afdelingsleder. Vi søger pr. 01.05.20 en visionær, dedikeret og innovativ afdelingsleder, der ønsker at være med til at skabe rammerne for en kommende ny afdeling for 16 borgere med erhvervet hjerneskade i målgruppen 31 65 år på Plejecenteret Trekroner Afdelingen skal åbne medio oktober 2020. Hvorfor skal vi have plejeboliger til borgere med erhvervet hjerneskade? I Roskilde Kommune har vi i dag ikke et specialiseret plejeboligtilbud til borgere med erhvervet hjerneskade Borgerne bor i almindelige plejeboliger eller i tilkøbte specialiserede tilbud. Den nye afdeling skal være et specialiseret tilbud, hvor vi samler ekspertisen, og tilbyder borgerne en målrettet indsats i et godt og trygt hjem. Hvad er de første store opgaver? En af de første opgaver er din deltagelse i nogle bruger workshops, hvor vi vil samle data om, hvad vores kommende beboere og pårørende ønsker i forhold til et liv i disse plejeboliger. I løbet af sommeren skal alle de basale processer, der skal til for at drive en afdeling, etableres herunder bl.a. udarbejdelse af de kompetenceprofiler afdelingen skal rumme. Det tværfaglige personale skal rekrutteres fra juni til slutningen af august. Du vil i processen skulle arbejde tæt sammen med kommunens hjerneskade koordinator, myndighedsafdelingen, interessenter og centerleder m.fl. Vores forventninger til dig: Du bliver en del af et stort hus, hvor du vil indgå i en ung og dynamisk ledergruppe bestående af tre andre afdelingsledere og centerlederen. Her ud over vil du have et tæt samarbejde med teamlederen for Træning og Sundheds neurologiske genoptræning og rehabilitering, som er placeret på samme matrikel. Som afdelingsleder er det dig, der har det faglige og personalemæssige ansvar. Du har ansvaret for arbejdstilrettelæggelsen samt tjenestetidsplaner i samarbejde med centerets øvrige ledelse. Det forventes, at du har en motiverende, proaktiv og inspirerende tilgang til opgaveløsninger, der er præget af at vi arbejder personcentreret. Det forudsættes at du har en naturlig, åben, lyttende og tillidsskabende ledelsesstil, og at du: Er uddannet sygeplejerske, og har bred klinisk erfaring vi vægter kendskab til specialet og til den rehabiliterende tilgang Trives med såvel de borgernære, samt de ledelsesmæssige opgaver Har organisatorisk indsigt og forståelse samt evner at samarbejde på tværs af afdelinger og faggrupper Lægger vægt på dialog, nærvær og begejstring Skaber gode rammer for læring og kompetenceudvikling Har et stort overblik, evner at arbejde struktureret og tænker løsninger på tværs af forvaltninger Har mod på at stå i noget nyt, hvor der alt andet lige vil være en del bevågenhed Har en ambitiøs tilgang, og går efter implementering af den højeste faglige kvalitet Har lederuddannelse gerne på minimum diplomniveau eller har mod på at påbegynde denne uddannelse Ligeledes søger vi en afdelingsleder, som i hverdagen har et stort fokus på beboernes og pårørendes ønsker og behov, og som arbejder med den rehabiliterende tilgang som livskvalitet for den enkelte. Der vil være en stor grad af involvering af både beboere og deres pårørende, og vores kommende afdelingsleder skal kunne mestre medinddragelse og den personcentrede tilgang. Hvem er vi? Plejecenter Trekroner er et stort moderne plejecenter, hvor der aktuelt bor 91 beboere fordelt på tre etager. Ledestjernen på Plejecenter Trekroner er at vores beboere skal opleve Trekroner som et godt og trygt hjem, hvor vi arbejder personcentreret og rehabiliterende med beboerne og pårørende. Vi er en personale- og ledergruppe, som vægter trivsel og det gode arbejdsmiljø, og som ikke har langt fra tanke til handling. Hvis du har mod på at søge stillingen eller ønsker yderligere oplysninger kan du kontakte centerleder Louise Lund Møller på telefon 3084 1392 eller mail louiselm@roskilde.dk Vi glæder os til at høre fra dig. Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Ansøgningsfristen er d. 23. marts 2020, kl. 12. Forventede samtaler: d. 26. og 27.marts 2020 Du skal forvente, at der til samtalen vil være deltagelse af en brugerrepræsentant.

Drømmer du om at være med til at skabe en ny og spændende afdeling, hvor du får mulighed for at sætte dit fingeraftryk, så er du måske vores kommende afdelingsleder.

 Vi søger pr. 01.05.20 en visionær, dedikeret og innovativ afdelingsleder, der ønsker at være med til at skabe rammerne for en kommende ny afdeling for 16 borgere med erhvervet hjerneskade i målgruppen 31 – 65 år på Plejecenteret Trekroner – Afdelingen skal åbne medio oktober 2020.

Hvorfor skal vi have plejeboliger til borgere med erhvervet hjerneskade?

I Roskilde Kommune har vi i dag ikke et specialiseret plejeboligtilbud til borgere med erhvervet hjerneskade – Borgerne bor i almindelige plejeboliger eller i tilkøbte specialiserede tilbud. Den nye afdeling skal være et specialiseret tilbud, hvor vi samler ekspertisen, og tilbyder borgerne en målrettet indsats i et godt og trygt hjem.   

Hvad er de første store opgaver?
En af de første opgaver er din deltagelse i nogle bruger workshops, hvor vi vil samle data om, hvad vores kommende beboere og pårørende ønsker i forhold til et liv i disse plejeboliger. I løbet af sommeren skal alle de basale processer, der skal til for at drive en afdeling, etableres – herunder bl.a. udarbejdelse af de kompetenceprofiler afdelingen skal rumme. Det tværfaglige personale skal rekrutteres fra juni til slutningen af august. Du vil i processen skulle arbejde tæt sammen med kommunens hjerneskade koordinator, myndighedsafdelingen, interessenter og centerleder m.fl.

Vores forventninger til dig:
Du bliver en del af et stort hus, hvor du vil indgå i en ung og dynamisk ledergruppe bestående af tre andre afdelingsledere og centerlederen. Her ud over vil du have et tæt samarbejde med teamlederen for Træning og Sundheds neurologiske genoptræning og rehabilitering, som er placeret på samme matrikel.

Som afdelingsleder er det dig, der har det faglige og personalemæssige ansvar. Du har ansvaret for arbejdstilrettelæggelsen samt tjenestetidsplaner i samarbejde med centerets øvrige ledelse. Det forventes, at du har en motiverende, proaktiv og inspirerende tilgang til opgaveløsninger, der er præget af at vi arbejder personcentreret. Det forudsættes at du har en naturlig, åben, lyttende og tillidsskabende ledelsesstil, og at du:

  • Er uddannet sygeplejerske, og har bred klinisk erfaring – vi vægter kendskab til specialet og til den rehabiliterende tilgang
  • Trives med såvel de borgernære, samt de ledelsesmæssige opgaver
  • Har organisatorisk indsigt og forståelse samt evner at samarbejde på tværs af afdelinger og faggrupper
  • Lægger vægt på dialog, nærvær og begejstring
  • Skaber gode rammer for læring og kompetenceudvikling
  • Har et stort overblik, evner at arbejde struktureret og tænker løsninger på tværs af forvaltninger
  • Har mod på at stå i noget nyt, hvor der alt andet lige vil være en del bevågenhed
  • Har en ambitiøs tilgang, og går efter implementering af den højeste faglige kvalitet
  • Har lederuddannelse gerne på minimum diplomniveau eller har mod på at påbegynde denne uddannelse

Ligeledes søger vi en afdelingsleder, som i hverdagen har et stort fokus på beboernes og pårørendes ønsker og behov, og som arbejder med den rehabiliterende tilgang som livskvalitet for den enkelte. Der vil være en stor grad af involvering af både beboere og deres pårørende, og vores kommende afdelingsleder skal kunne mestre medinddragelse og den personcentrede tilgang.  

Hvem er vi?
Plejecenter Trekroner er et stort moderne plejecenter, hvor der aktuelt bor 91 beboere fordelt på tre etager. Ledestjernen på Plejecenter Trekroner er at vores beboere skal opleve Trekroner som et godt og trygt hjem, hvor vi arbejder personcentreret og rehabiliterende med beboerne og pårørende. Vi er en personale- og ledergruppe, som vægter trivsel og det gode arbejdsmiljø, og som ikke har langt fra tanke til handling.

Hvis du har mod på at søge stillingen eller ønsker yderligere oplysninger kan du kontakte centerleder Louise Lund Møller på telefon 3084 1392 eller mail louiselm@roskilde.dk 

Vi glæder os til at høre fra dig.

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfristen er d. 23. marts 2020, kl. 12. Forventede samtaler: d. 26. og 27.marts 2020

Du skal forvente, at der til samtalen vil være deltagelse af en brugerrepræsentant.

ORS/Small/4e1fffeb_logo.pngRoskilde Kommune - Plejecenter TrekronerRoskilde2020-01-29T14:20:21.1532020-03-23T00:00:00
330187831Arabisktalende mentor søges til Quick Cares afdeling i GreveRobot VIRKSOMHEDEN Quick Care er en konsulentvirksomhed under Falck Healthcare, der leverer beskæftigelsesrettede ydelser til halvdelen af landets jobcentre. Quick Care har specialiseret sig i afklaring, opkvali?cering og udplacering af borgere på o?entlig forsørgelse. Vores koncept har til formål at skabe de bedst mulige vilkår for at påbegynde, fastholde eller genplacere borgere på arbejdsmarkedet. Dette opnås gennem et beskæftigelsesrettet interventionsforløb, hvor borgeren er i centrum og indsatsen er individuel og ?eksibelt tilrettelagt. Vi vil være jobcentrenes foretrukne samarbejdspartner inden for beskæftigelsessektoren og udvikler konstant tværfaglige og evidensbaserede indsatser i samspil med borgere og samarbejdskommuner. STILLINGEN Til vores afdeling i Greve søger vi en arabisktalende mentor. I første omgang søger vi en timelønnet mentor, og kan garantere mindst 8 timer ugentligt. Din primære opgave bliver at motivere, opbygge selvindsigt og selvtillid og udvide borgernes horisont i relation til deres egne evner. Du skal hjælpe borgeren til at kunne overskue sin hverdag, strukturere sin tid og se muligheder frem for begrænsninger. Du skal have mod på at motivere borgere, som eventuelt har helbredsmæssige udfordringer, mentale barrierer eller problemer med at overskue at komme ud ad døren. Quick Cares mentorindsats er altid beskæftigelsesrettet, hvorfor du skal formå at tydeliggøre og arbejde med borgerens barrierer i forhold til beskæftigelse. DINE OPGAVER BESTÅR BL.A. I AT: Opsøge borgere og opnå en tillidsfuld relation med udgangspunkt i deres udfordring Se det enkelte menneskes ressourcer frem for barrierer Kunne tydeliggøre borgerens progression, når der er fremskridt Arbejde med at overskue praktiske opgaver, deltagelse i beskæftigelsesrettede aktiviteter eller træning VI TILBYDER: Et dynamisk og udviklingsorienteret team med store ambitioner Et uformelt og humoristisk arbejdsmiljø, hvor vi lægger vægt på sparring, dialog og kvalitet Et selvstændigt job med indflydelse og ansvar Omfattende oplæring fra erfarne kolleger Løbende opkvalificering og udvikling af dine kompetencer VI SØGER EN PERSON MED: Arabiske sprogfærdigheder Erfaring fra beskæftigelsesområdet og eller rollen som anden aktør Erfaring med rollen som mentor Lysten og kompetencerne til at motivere mennesker Troværdighed og tillidsskabende udstråling Mulighed for at bruge egen bil til arbejdsopgaver ANSØGNING OG KONTAKT Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Områdeleder Lars Kjær Rasmussen på 29 10 77 83 eller afdelingsleder Signe Krag Lund på 29 87 32 01 Ansøgningsfrist: 7. marts 2020, men samtaler afholdes løbende

VIRKSOMHEDEN

Quick Care er en konsulentvirksomhed under Falck Healthcare, der leverer beskæftigelsesrettede ydelser til halvdelen af landets jobcentre. Quick Care har specialiseret sig i afklaring, opkvali?cering og udplacering af borgere på o?entlig forsørgelse. Vores koncept har til formål at skabe de bedst mulige vilkår for at påbegynde, fastholde eller genplacere borgere på arbejdsmarkedet. Dette opnås gennem et beskæftigelsesrettet interventionsforløb, hvor borgeren er i centrum og indsatsen er individuel og ?eksibelt tilrettelagt. Vi vil være jobcentrenes foretrukne samarbejdspartner inden for beskæftigelsessektoren og udvikler konstant tværfaglige og evidensbaserede indsatser i samspil med borgere og samarbejdskommuner.  

STILLINGEN

Til vores afdeling i Greve søger vi en arabisktalende mentor. I første omgang søger vi en timelønnet mentor, og kan garantere mindst 8 timer ugentligt. Din primære opgave bliver at motivere, opbygge selvindsigt og selvtillid og udvide borgernes horisont i relation til deres egne evner. Du skal hjælpe borgeren til at kunne overskue sin hverdag, strukturere sin tid og se muligheder frem for begrænsninger. Du skal have mod på at motivere borgere, som eventuelt har helbredsmæssige udfordringer, mentale barrierer eller problemer med at overskue at komme ud ad døren. Quick Cares mentorindsats er altid beskæftigelsesrettet, hvorfor du skal formå at tydeliggøre og arbejde med borgerens barrierer i forhold til beskæftigelse.

DINE OPGAVER BESTÅR BL.A. I AT:

  • Opsøge borgere og opnå en tillidsfuld relation med udgangspunkt i deres udfordring
  • Se det enkelte menneskes ressourcer frem for barrierer
  • Kunne tydeliggøre borgerens progression, når der er fremskridt
  • Arbejde med at overskue praktiske opgaver, deltagelse i beskæftigelsesrettede aktiviteter eller træning

VI TILBYDER:

  • Et dynamisk og udviklingsorienteret team med store ambitioner
  • Et uformelt og humoristisk arbejdsmiljø, hvor vi lægger vægt på sparring, dialog og kvalitet
  • Et selvstændigt job med indflydelse og ansvar
  • Omfattende oplæring fra erfarne kolleger
  • Løbende opkvalificering og udvikling af dine kompetencer  

VI SØGER EN PERSON MED:

  • Arabiske sprogfærdigheder
  • Erfaring fra beskæftigelsesområdet og/eller rollen som anden aktør
  • Erfaring med rollen som mentor
  • Lysten og kompetencerne til at motivere mennesker
  • Troværdighed og tillidsskabende udstråling
  • Mulighed for at bruge egen bil til arbejdsopgaver

ANSØGNING OG KONTAKT

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Områdeleder Lars Kjær Rasmussen på 29 10 77 83 eller afdelingsleder Signe Krag Lund på 29 87 32 01

Ansøgningsfrist: 7. marts 2020, men samtaler afholdes løbende

 

Quick Care - GreveGreve2020-02-19T00:00:002020-03-07T00:00:00
330187822Genopslag - Afdelingsleder søges til Pædagogisk Psykiatrisk VejledningscenterRobot Om Pædagogisk Psykiatrisk Vejledningscenter (PPV) PPV er Greve Kommunes tilbud til voksne borgere der er psykisk sårbare, og borgere med kognitive begrænsninger. PPV driver sociale tilbud på flere fysiske matrikler blandt andet boligfællesskaber, akuttilbud, botilbudslignende tilbud, aktivitets- og samværstilbud, beskæftigelsesrettede aktivitetstilbud samt støtte til borgere i selvstændige boliger. Der er med andre ord tale om en vifte af tilbud, hvor et højt fagligt niveau er målet. Stillingen som afdelingsleder refererer til PPV`s leder. Lederteamet skal sammensætte og udvikle teams bestående af kvalificerede medarbejdere, så PPVs indsats bidrager til at skabe den størst mulige effekt, for de opgaver der løses i samarbejde med borgerne. PPV`s tilbud ligger på alle tidspunkter af døgnet året rundt. Om dig Vi forventer, du har en relevant uddannelse hvor pædagogik, psykologi, lovstof og personale ledelse har været faglige temaer. Du har en solid ledererfaring på det praktiske niveau og et indgående kendskab til arbejdet i en politisk styret organisation. Det er en fordel, at du har erfaring fra den kommunale verden. Som person er du resultatskabende og udviklingsorienteret med et inspirerende drive, der begejstrer andre. Du formår at skabe stabile rammer og motivere medarbejdere også i de mere rutineprægede opgaver. Du har personlig gennemslagskraft og kan flytte mennesker og organisation mod ønskede mål via dialog og tillidsfulde relationer. Du er en god kommunikator, der skaber sammenhængende kommunikation i afdelingen og du evner at omsætte strategiske prioriteringer til meningsfulde mål for medarbejderne Du trives med lederskab af engagerede, fagligt ambitiøse og erfarne medarbejdere i en kultur, hvor tillid respekt og åbenhed kendetegner samarbejdet. Som afdelingsleder er det naturligt at du går forrest i forbindelse med at vedligeholde og udvikle tilbuddene. I samarbejdet med lederteamet bidrager du til, at fremtidens forventninger og krav til tilbuddene forsat opfyldes på et faglige højt niveau. Ledelsesteamet samarbejder tæt sammen med medarbejderne omkring fastlæggelse af tilbuddenes rammer, struktur og metoder. PPV har et tæt samarbejde med myndigheden, om at løse de politiske beslutninger der træffes. Hvordan tilbuddene konkret løser opgaverne på baggrund af lovkrav, kommunens serviceniveau og borgernes behov er en spændende udfordring. Øvrige oplysninger Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til relevant overenskomst. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Hvis du vil høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte PPV`s leder Helle Hansen på telefon 43973161 Du kan også besøge PPVs hjemmeside : www.greve.dk ppv. Vi forventer at afholde 2 samtalerunder, samtalerne finder sted i uge 10 og 11.Om Pædagogisk Psykiatrisk Vejledningscenter (PPV)

PPV er Greve Kommunes tilbud til voksne borgere der er psykisk sårbare, og borgere med kognitive begrænsninger.

PPV driver sociale tilbud på flere fysiske matrikler blandt andet boligfællesskaber, akuttilbud, botilbudslignende tilbud, aktivitets- og samværstilbud, beskæftigelsesrettede aktivitetstilbud samt støtte til borgere i selvstændige boliger.

Der er med andre ord tale om en vifte af tilbud, hvor et højt fagligt niveau er målet.

Stillingen som afdelingsleder refererer til PPV`s leder. Lederteamet skal sammensætte og udvikle teams bestående af kvalificerede medarbejdere, så PPVs indsats bidrager til at skabe den størst mulige effekt, for de opgaver der løses i samarbejde med borgerne.

PPV`s tilbud ligger på alle tidspunkter af døgnet året rundt.

Om dig

Vi forventer, du har en relevant uddannelse hvor pædagogik, psykologi, lovstof og personale ledelse har været faglige temaer. Du har en solid ledererfaring på det praktiske niveau og et indgående kendskab til arbejdet i en politisk styret organisation. Det er en fordel, at du har erfaring fra den kommunale verden.

Som person er du resultatskabende og udviklingsorienteret med et inspirerende drive, der begejstrer andre.

Du formår at skabe stabile rammer og motivere medarbejdere også i de mere rutineprægede opgaver.

Du har personlig gennemslagskraft og kan flytte mennesker og organisation mod ønskede mål via dialog og tillidsfulde relationer.

Du er en god kommunikator, der skaber sammenhængende kommunikation i afdelingen og du evner at omsætte strategiske prioriteringer til meningsfulde mål for medarbejderne

Du trives med lederskab af engagerede, fagligt ambitiøse og erfarne medarbejdere i en kultur, hvor tillid respekt og åbenhed kendetegner samarbejdet. Som afdelingsleder er det naturligt at du går forrest i forbindelse med at vedligeholde og udvikle tilbuddene.

I samarbejdet med lederteamet bidrager du til, at fremtidens forventninger og krav til tilbuddene forsat opfyldes på et faglige højt niveau.

Ledelsesteamet samarbejder tæt sammen med medarbejderne omkring fastlæggelse af tilbuddenes rammer, struktur og metoder.

PPV har et tæt samarbejde med myndigheden, om at løse de politiske beslutninger der træffes. Hvordan tilbuddene konkret løser opgaverne på baggrund af lovkrav, kommunens serviceniveau og borgernes behov er en spændende udfordring.

Øvrige oplysninger

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til relevant overenskomst. Stillingen er på 37 timer ugentligt.

Hvis du vil høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte PPV`s leder Helle Hansen på telefon 43973161

Du kan også besøge PPVs hjemmeside : www.greve.dk/ppv.

Vi forventer at afholde 2 samtalerunder, samtalerne finder sted i uge 10 og 11.



Pædagogisk Psykiatrisk VejledningscenterGreve2020-02-19T00:00:002020-02-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Afdelingsleder søges til ny afdeling for borgere med erhvervet hjerneskade på Plejecenteret Trekroner

Roskilde Kommune - Plejecenter Trekroner

Roskilde
Drømmer du om at være med til at skabe en ny og spændende afdeling, hvor du får mulighed for at sætte dit fingeraftryk, så er du måske vores kommende afdelingsleder. Vi søger pr. 01.05.20 en visionær, dedikeret og innovativ afdelingsleder, der ønske...
Indrykket:29. januar 2020

Arabisktalende mentor søges til Quick Cares afdeling i Greve

Quick Care - Greve

Greve
VIRKSOMHEDEN Quick Care er en konsulentvirksomhed under Falck Healthcare, der leverer beskæftigelsesrettede ydelser til halvdelen af landets jobcentre. Quick Care har specialiseret sig i afklaring, opkvali?cering og udplacering af borgere på o?entli...
Indrykket:19. februar 2020

Genopslag - Afdelingsleder søges til Pædagogisk Psykiatrisk Vejledningscenter

Pædagogisk Psykiatrisk Vejledningscenter

Greve
Om Pædagogisk Psykiatrisk Vejledningscenter (PPV) PPV er Greve Kommunes tilbud til voksne borgere der er psykisk sårbare, og borgere med kognitive begrænsninger. PPV driver sociale tilbud på flere fysiske matrikler blandt andet boligfællesskaber, ak...
Indrykket:19. februar 2020