Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du vores nye administrationselev i vores receptions- og service funktion?

Vi søger pr. 1. september 2020 en engageret og positiv elev til vores lille team. Vi beskæftiger os med receptionen og service for hele huset, så du skal trives med mange forskellige opgaver i løbet af en dag.

Om elevpladsen..
Vi tilbyder dig et 2-årigt uddannelsesforløb, hvor du med grundig oplæring i de administrative opgaver og en god introduktion til vores forretning, får en bred og alsidig uddannelse med speciale i administration.
Du bliver vores ansigt og stemme udadtil og vil indgå i vores team, hvor du bliver en aktiv medspiller i dagligdagens arbejdsopgaver i receptionen. Ligeledes bliver du en naturlig del af vores spændende virksomhed hvor målet er, at du udvikler dig både fagligt og personligt.
Du får selvstændigt ansvar i takt med din udvikling og bliver involveret i mange forskellige områder af praktik administration, service og facility.

Hvem er du?

  • Du er struktureret og detaljeorienteret i din tilgang til arbejdet
  • Du arbejder effektivt og optimerende – både selvstændigt og i teams
  • Du er velformuleret i dansk både på skrift og i tale
  • Du har god teknisk forståelse og arbejder rutineret i Microsoft, herunder Excel
  • Du er positiv, servicemindet og trives godt med at hjælpe andre – både pr. telefon, mail og i virkeligheden

Hvad kræves af dig?
For at komme i betragtning som administrationselev, skal du have bestået enten:

  • EUX med adgang til kontor
  • HHX suppleret med et 5 ugers grundforløb (EUS5) med adgang til kontor
  • STX/HTX/HF suppleret med et 10-ugers grundforløb (EUS10) med adgang til kontor
  • HG med adgang til kontor
Som udgangspunkt bliver du tilknyttet Brock Online hos Niels Brock, hvor du gennemgår dine skoleperioder online.

Hvad får du?
En god arbejdsplads med højt til loftet og fokus på det personlige engagement.
Vi er en virksomhed i vækst, og du får mulighed for at være en vigtig medspiller i den fortsat rivende udvikling.
Vi tilbyder løn efter overenskomstvilkår samt massage-, frugt- og frokostordning.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Konstitueret HR-Chef Henriette Engholt på telefon 88 88 71 71 / hr@oliviadanmark.dk

Hvem er vi?
I Team Olivia Danmark tror vi på, at den bedste hjælp bygger på viden. Viden, empati og tillid er vores kerneværdier, som er forankret i de mange menneskelige relationer, som udgør Team Olivia Danmark.
Team Olivia er en af de største private aktører på plejemarkedet i Sverige, Norge og Danmark.

Du er også velkommen til at læse mere om os på www.teamolivia.dk

Ansøgning:
Søg stillingen via vores hjemmeside senest den 5-7-2020.

Videre forløb:
Det forventes at der holdes første samtaler den 15-07-2020 og 2. samtaler 22-7-2020.

Der benyttes personlighedstest samt test af logisk sans og analytiske evner ved 2. samtale.
Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere til at søge, uanset køn, alder, religion eller etniske tilhørsforhold.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.