Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du vores nye administrative blæksprutte? (Barselsvikariat)

Vi søger en barselsvikar til et alsidigt og spændende administrativt arbejde med mange bolde i luften.

Du er struktureret, kan lide variation og udfordringer – og har lyst til at lære nyt.

Vi regner med, at du kan starte 1/8-2020, eller snarest derefter. Vikariatet forventes at vare ca. 1 år og er på 25-30 timer ugentligt afhængig af, hvad vi aftaler.

Sekretariatet er et af fire teams i afdelingen Sekretariat og Borgerservice. De andre teams er Borgerservice, Vielser og Pedel / rengøring. Vi har det godt sammen og hjælper gerne hinanden på tværs.

Sekretariatet er bl.a. kontor for borgmester og kommunaldirektør, og servicerer kommunalbestyrelsen, økonomi- og erhvervsudvalget og flere andre udvalg. Ansvaret for bosætning, kommunens hjemmeside og intranet ligger også i Sekretariatet. I øjeblikket er vi i gang med en proces i forhold til at udarbejde en kommunikationspolitik og strategi for kommunen.

Du vil få en central rolle i Sekretariatet, hvor du skal indgå i et tæt samarbejde med afdelingens anden sekretær om opgavernes løsning. Opgaverne som administrativ blæksprutte (sekretær) er talrige og mangeartede. Ofte bliver arbejdsdagen anderledes end forventet, fordi der komme nye opgaver og projekter til, som skal løses.


Du kommer fx til at arbejde med at:

  • indkalde til forskellige møder og foretage mødebookinger
  • skrive dagsordenspunkter til forskellige udvalg
  • udsende dagsordener og mødereferater
  • besvare sager fra politisk behandling og diverse henvendelser fra borgere m.v.
  • scanne og profilere ind- og udgående post
  • hjælpe med vedligeholdelse af intranettet og meget mere

 

Du skal indgå i tæt samarbejde primært med afdelingens anden sekretær om opgavernes løsning.

 

Du vil passe ind i jobbet, hvis du har en relevant administrativ baggrund og er:

  • god til at formulere dig skriftligt, men også mundtligt
  • hurtig til at opfatte, omstille dig og gribe bolden
  • struktureret og kan skabe overblik i en travl hverdag
  • rutineret i brugen af Outlook og Word
  • vandt til at bruge ESDH og i øvrigt har flair for at bruge digitale løsninger
  • positiv, serviceminded og har humor
  • fleksibel og med på at tage et fælles ansvar og hjælpe andre
  • god til at samarbejde og er indstillet på, at være en del af et team, hvor alle føler ansvar for opgaverne og helheden og er stolte af deres arbejde.


Løn og ansættelsesforhold
Dine løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat i henhold til gældende overenskomst og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Ansøgning:
Ærø Kommune benytter elektronisk rekrutteringssystem. Du skal derfor sende din ansøgning via den grønne knap "Send ansøgning"

Husk at vedhæfte din ansøgning, dit CV samt andre relevante bilag.

Ansøgningsfristen er den 3. juli 2020 kl. 09.00.

Samtaler forventes afholdt i uge 28 eller 29.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.