Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du vores nye Administrative Coordinator?

Leder du efter en international arbejdsplads med dynamik, hvor du samtidig har muligheden for at udfolde dit servicegen?

Så er det måske dig GTS Nordic søger som Administrative Coordinator!

GTS Nordic hjælper udenlandske specialister med at få et godt ophold i Danmark. Vi hjælper virksomheder med at sikre, at deres udenlandske medarbejdere, som midlertidigt arbejder i Danmark, har de rette ansættelseskontrakter, opholdstilladelser, bliver ordentligt indkvarteret og taget godt imod. Vi er også ansvarlige for deres lønudbetaling.

Som Administrative Coordinator vil du på tværs af afdelingerne fungere som backoffice koordinator. Du får ansvaret for en række interne processor i tæt samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere. Hovedparten af al korrespondance foregår på engelsk.

Dine opgaver vil være:
- udarbejdelse og forlængelse af standard kontrakter
- kommunikation med offentlige myndigheder
- udarbejdelse og udsendelse af lønsedler og fakturaer
- opdatering af CRM og portal
- receptionist opgaver, særligt indgående telefonopkald og modtage gæster i huset

I stillingen lægges der vægt på, at du:
- har et stort servicegen med sans for individuel kundehåndtering
- kan lide telefonisk kontakt 
- er robust, systematisk og initiativrig
- har flair for tal og detaljer og arbejder struktureret
- er velformuleret på dansk og engelsk i både skrift og tale
- du har gennemført en uddannelse på bachelor niveau

Du har erfaring fra en lignende stilling og er vant til at have kontakt til såvel danske som internationale kunder. Du bidrager aktivt til den gode stemning med din gejst og gå-på mod samt trives i et travlt internationalt miljø. 

GTS Nordic tilbyder dig
Du vil blive en del af en succesfuld virksomhed i vækst, hvor du selv kan få stor medindflydelse på din hverdag. Et arbejdsklima med engagerede og kompetente kolleger, der vægter positivitet og humor. På kontoret i Nordhavnen i København sidder vi pt 15 personer i skønne lokaler med direkte udsigt til Øresund. Vi har fokus på Service, Trust og Compliance.

Hvem er vi? 
Siden 1999 har GTS Nordic samarbejdet med internationale kunder/klienter fra hele verden omkring deres forretning i Danmark. GTS Nordic tilbyder bl.a. specialløsninger til håndtering af udenlandske specialister, der midlertidigt løser opgaver for danske virksomheder. I GTS Nordic er der kort fra idé til handling. Vi har mindset som en start-up, men samtidig erfaring og ekspertise som en etableret virksomhed.

Klik her for at se en video af hvad GTS Nordic tilbyder sine kunder

Motiveres du af at servicere samt har fokus på detaljerne, så er du måske vores nye Adminstrative Coordinator?

Vil du høre mere eller er interesseret i stillingen?
HRpeople hjælper med rekrutteringen og har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Anette Lund Christensen på alc@hrpeople.dk. Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtaler.

Vi glæder os til at høre fra dig


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.