Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du vores nye Facebook-nørd?

Er du vores nye Facebook-nørd?
Vi søger en skarp og analytisk person til at blive en del af vores team af Facebookkonsulenter. Hos The Marketing Guy har vi et naturligt talent for at fortælle historier og en kæmpe passion for analyser, data, splittests og resultater.

The Marketing Guy er et bureau på 4 personer, men er alligevel velkendt i startup- og iværksættermiljøet. Vi går nemlig efter at være de absolut bedste - ikke de største. 

Vi tror på at vi kan være et lille, men super effektivt team ved at fokusere markant på læring, udvikling og optimering og dermed holde rygtet som branchens bedste. Derfor søger vi en ambitiøs, analytisk, struktureret og ikke mindst nysgerrig person i en fuldtidsstilling.

Arbejdsområderne inkluderer:   

  • Marketing  
  • Salg 
  • Kommunikation 
  • Analyse & optimering 
  • Excel & dataarbejde
  • Rapportering

Hvis du også interesserer dig for annoncering og leder efter nye udfordringer i et job som marketingkonsulent, så skriv en mail til pw@themarketingguy.dk med dit CV og lidt info om dig selv, gerne i form af en video.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329738741Phoenix-70955fea12018-01-11T06:08:25.283Er du vores nye Facebook-nørd?

Er du vores nye Facebook-nørd?
Vi søger en skarp og analytisk person til at blive en del af vores team af Facebookkonsulenter. Hos The Marketing Guy har vi et naturligt talent for at fortælle historier og en kæmpe passion for analyser, data, splittests og resultater.

The Marketing Guy er et bureau på 4 personer, men er alligevel velkendt i startup- og iværksættermiljøet. Vi går nemlig efter at være de absolut bedste - ikke de største. 

Vi tror på at vi kan være et lille, men super effektivt team ved at fokusere markant på læring, udvikling og optimering og dermed holde rygtet som branchens bedste. Derfor søger vi en ambitiøs, analytisk, struktureret og ikke mindst nysgerrig person i en fuldtidsstilling.

Arbejdsområderne inkluderer:   

  • Marketing  
  • Salg 
  • Kommunikation 
  • Analyse & optimering 
  • Excel & dataarbejde
  • Rapportering

Hvis du også interesserer dig for annoncering og leder efter nye udfordringer i et job som marketingkonsulent, så skriv en mail til pw@themarketingguy.dk med dit CV og lidt info om dig selv, gerne i form af en video.

2018-03-08T00:50:27.340 Er du vores nye Facebook-nørd?Vi søger en skarp og analytisk person til at blive en del af vores team af Facebookkonsulenter. Hos The Marketing Guy har vi et naturligt talent for at fortælle historier og en kæmpe passion for analyser, data, splittests og resultater.The Marketing Guy er et bureau på 4 personer, men er alligevel velkendt i startup- og iværksættermiljøet. Vi går nemlig efter at være de absolut bedste - ikke de største. Vi tror på at vi kan være et lille, men super effektivt team ved at fokusere markant på læring, udvikling og optimering og dermed holde rygtet som branchens bedste. Derfor søger vi en ambitiøs, analytisk, struktureret og ikke mindst nysgerrig person i en fuldtidsstilling. Arbejdsområderne inkluderer: Marketing Salg Kommunikation Analyse optimering Excel dataarbejde Rapportering Hvis du også interesserer dig for annoncering og leder efter nye udfordringer i et job som marketingkonsulent, så skriv en mail til pw@themarketingguy.dk med dit CV og lidt info om dig selv, gerne i form af en video.11Jobnet70955fea100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-07T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3073747The marketing Guy ApS11Silkegade 111113København KDKDanmarkORS/blank.png155.6801362012.58010620
pw@themarketingguy.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent507856JobNet47342841000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=70955feahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=70955feahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=70955fea&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=70955fea&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing352181244Patrick Wolffgangpw@themarketingguy.dkDKDanmarkDKDanmark329918057Digital Marketing SpecialistRobot We re a small SaaS startup based in the heart of the Copenhagen startup scene. We take pride in helping more than 300.000 users around the world keep a Mileage Logbook. No one likes to do mileage documentation - so we try to remove this trivial work and make our customers working life simpler while saving them time and money using our mobile app. We re bootstrapped, profitable and currently growing our team, so you ll be an essential part of a small team at a very exciting stage. Who are you? You ll be responsible for developing, testing and scaling user acquisition initiatives across all digital channels and markets. You ll be bringing in more (relevant) users, but also to optimize the rest of the funnel onboarding, engagement and retention - ensuring high ROI and happy users. Your responsibilities: Organic Search Marketing (ASO SEO): From keyword analysis, setting and following up on targets, to planning and executing. Setting up and optimizing online advertising campaigns (Apple Search Ads, Google AdWords, Facebook Ads, etc). Put in place a system for measuring, reporting, and optimizing growth metrics. Run experiments, analyse data and research to develop insights that reveal growth opportunities. Working with the rest of the team to drive user activation and retention, by improving the customer journey, implementing email campaigns, in-app notifications etc. You must: Have experience doing organic search marketing (SEO or ASO) and or online advertising (Facebook, AdWords etc). Be analytical, structured and committed to a metrics-driven approach. Have experience in analytics, A B, and multivariate testing. Be fluent in English and have excellent communication writing skills you get a message across in just a few sentences. Be motivated to join a young, dedicated and hard-working team. We would love if you: Are experienced with marketing automation, email marketing or social media marketing. Know a bit of HTML CSS. Are interested in behavioral economics, user experience design, the jobs-to-be-done theory or the like. What do we offer? We have a relaxed work environment with a flat hierarchy, flexible work hours and we strongly believe that it should be fun to go to work. You get to join a team of highly experienced entrepreneurs and tech people that help each other develop their skills and grow every day. We set aside dedicated resources for everyone to take courses, read books and go to conferences, staying up-to-date with the newest technologies and trends. We re located in the heart of Copenhagen, in Matrikel1, a cool new co-working space, where you can network and party with other startups and plenty of cool people. How do you apply? Email us at jobs@driversnote.com with the subject Digital Marketing Specialist . Tell us why you re the one for us and share your work and thoughts. Please include a one-page bio and 3 examples of campaigns you have run and results you have achieved (the more detailed metrics, the better). For further information, please contact Martin Poulsen ( 45) 21 64 43 14 or Jakob Bech ( 45) 29 60 97 30.

We’re a small SaaS startup based in the heart of the Copenhagen startup scene. We take pride in helping more than 300.000 users around the world keep a Mileage Logbook. No one likes to do mileage documentation - so we try to remove this trivial work and make our customers working life simpler while saving them time and money using our mobile app.

We’re bootstrapped, profitable and currently growing our team, so you’ll be an essential part of a small team at a very exciting stage.

 

Who are you?

You’ll be responsible for developing, testing and scaling user acquisition initiatives across all digital channels and markets. You’ll be bringing in more (relevant) users, but also to optimize the rest of the funnel; onboarding, engagement and retention - ensuring high ROI and happy users.

 

Your responsibilities:

  • Organic Search Marketing (ASO & SEO): From keyword analysis, setting and following up on targets, to planning and executing.
  • Setting up and optimizing online advertising campaigns (Apple Search Ads, Google AdWords, Facebook Ads, etc).
  • Put in place a system for measuring, reporting, and optimizing growth metrics.
  • Run experiments, analyse data and research to develop insights that reveal growth opportunities.
  • Working with the rest of the team to drive user activation and retention, by improving the customer journey, implementing email campaigns, in-app notifications etc.

You must:

  • Have experience doing organic search marketing (SEO or ASO) and/or online advertising (Facebook, AdWords etc).
  • Be analytical, structured and committed to a metrics-driven approach.
  • Have experience in analytics, A/B, and multivariate testing.
  • Be fluent in English and have excellent communication/writing skills; you get a message across in just a few sentences.
  • Be motivated to join a young, dedicated and hard-working team.

We would love if you:

  • Are experienced with marketing automation, email marketing or social media marketing.
  • Know a bit of HTML/CSS.
  • Are interested in behavioral economics, user experience design, the jobs-to-be-done theory or the like.

 

What do we offer?

We have a relaxed work environment with a flat hierarchy, flexible work hours and we strongly believe that it should be fun to go to work.

You get to join a team of highly experienced entrepreneurs and tech people that help each other develop their skills and grow every day. We set aside dedicated resources for everyone to take courses, read books and go to conferences, staying up-to-date with the newest technologies and trends.

We’re located in the heart of Copenhagen, in Matrikel1, a cool new co-working space, where you can network and party with other startups and plenty of cool people.

 

How do you apply?

Email us at jobs@driversnote.com with the subject “Digital Marketing Specialist”. Tell us why you’re the one for us and share your work and thoughts. Please include a one-page bio and 3 examples of campaigns you have run and results you have achieved (the more detailed metrics, the better).

For further information, please contact Martin Poulsen (+45) 21 64 43 14 or Jakob Bech (+45) 29 60 97 30.

Driversnote ApSKøbenhavn S2018-11-26T00:00:002019-01-21T00:00:00
329929973To trainees i online marketing og kommunikationRobot Synes du, at online marketing og digital identitet er vildt spændende? Kunne du tænke dig at blive oplært i et af de mest fremadstormende felter inden for marketing og kommunikation - og arbejde med det professionelt? Så vil vi gerne høre fra dig! ATAK A S søger to ambitiøse trainees til vores bureau i København med tiltrædelse hurtigst muligt. Arbejdsopgaver: Du kommer primært til at få berøring med opgaver inden for online reputation management (ORM) og søgemaskineoptimering (SEO). Dine arbejdsopgaver vil på sigt være koordinering af opgaver, løbende dialog med kunder, teknisk detaljerede analyser og rapporter, praktisk udførsel af opgaver eksempelvis skabelse, vedligeholdelse og styrkelse af vores kunders digitale tilstedeværelse og identitet. Hvem er du: - Du har enten en længere videregående uddannelse inden for kommunikation marketing eller en kortere videregående uddannelse inden for feltet med minimum et års erhvervserfaring - Du har et kreativt drive, teknisk flair og er perfektionistisk indstillet ift. opgaveløsning - Du har en positiv indstilling og kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt - Du er en sprog- og grammatiknørd, og du skriver effektivt og fejlfrit - Du kan lide at have travlt, formår at holde hovedet koldt under pres og trives med ansvar - Du er øvet IT-bruger (som minimum Office-pakkens Word og Excel kendskab til Adobe er et plus) - Du har fingeren pulsen ift. sociale medier og andre online platforme - Relevant erhvervserfaring er et plus Vi tilbyder: - En karriere i en virksomhed i konstant udvikling - Et dynamisk arbejdsmiljø med højt til loftet og plads til forskellighed De første seks måneder af ansættelsen er et trainee-forløb med grundig oplæring i ORM og SEO, hvorefter du forventes at være kompetent og selvkørende. Stillingsbetegnelsen ændres herefter til marketingkoordinator. Kandidater med en interessant profil vil få udstukket en mindre opgave, hvorefter de mest kvalificerede kandidater vil blive indkaldt til en jobsamtale. Send hurtigst muligt ansøgning og CV til job@atak.dk. Skriv venligst trainee i emnefeltet. Ansættelsessamtaler afholdes løbende. Tiltrædelse: Snarest muligt.

Synes du, at online marketing og digital identitet er vildt spændende? Kunne du tænke dig at blive oplært i et af de mest fremadstormende felter inden for marketing og kommunikation - og arbejde med det professionelt? Så vil vi gerne høre fra dig!

ATAK A/S søger to ambitiøse trainees til vores bureau i København med tiltrædelse hurtigst muligt.

Arbejdsopgaver:

Du kommer primært til at få berøring med opgaver inden for online reputation management (ORM) og søgemaskineoptimering (SEO).

Dine arbejdsopgaver vil på sigt være koordinering af opgaver, løbende dialog med kunder, teknisk detaljerede analyser og rapporter, praktisk udførsel af opgaver eksempelvis skabelse, vedligeholdelse og styrkelse af vores kunders digitale tilstedeværelse og identitet.

Hvem er du:

- Du har enten en længere videregående uddannelse inden for kommunikation/marketing eller en kortere videregående uddannelse inden for feltet med minimum et års erhvervserfaring
- Du har et kreativt drive, teknisk flair og er perfektionistisk indstillet ift. opgaveløsning
- Du har en positiv indstilling og kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt
- Du er en sprog- og grammatiknørd, og du skriver effektivt og fejlfrit
- Du kan lide at have travlt, formår at holde hovedet koldt under pres og trives med ansvar
- Du er øvet IT-bruger (som minimum Office-pakkens Word og Excel – kendskab til Adobe er et plus)
- Du har fingeren pulsen ift. sociale medier og andre online platforme
- Relevant erhvervserfaring er et plus

Vi tilbyder:

- En karriere i en virksomhed i konstant udvikling
- Et dynamisk arbejdsmiljø med højt til loftet og plads til forskellighed

De første seks måneder af ansættelsen er et trainee-forløb med grundig oplæring i ORM og SEO, hvorefter du forventes at være kompetent og selvkørende. Stillingsbetegnelsen ændres herefter til marketingkoordinator.

Kandidater med en interessant profil vil få udstukket en mindre opgave, hvorefter de mest kvalificerede kandidater vil blive indkaldt til en jobsamtale.

Send hurtigst muligt ansøgning og CV til job@atak.dk. Skriv venligst ”trainee” i emnefeltet.

Ansættelsessamtaler afholdes løbende.

Tiltrædelse: Snarest muligt.

ATAK A/SKøbenhavn Ø2018-12-18T00:00:002019-02-12T00:00:00
329928278CRM Manager søges til digitalt marketingbureau!Robot Traffic Lab søger en CRM Manager, som har lyst til at være del i en ung virksomhed i rivende udvikling. Vi specialiserer os i digital marketing indenfor spillebranchen, og derfor er vi konstant i dialog med en bred vifte af samarbejdspartnere, som vi skal bevare gode relationer med for at skabe de mest profitable aftaler. I jobbet er der derfor masser af muligheder for at skabe direkte resultater. Vi har derfor brug for dig der kan skabe og vedligeholde kunderelationer og kan lukke en aftale. Vi har brug for dig der kan håndtere vores klienter og skaffe os de bedst mulige aftaler. Vi vil gerne understrege, at det her IKKE er hverken en telemarketing-stilling eller en kundesupportstilling, men vi forventer du er stærk til engelsk både i tale og på skrift. For kommunikation med samarbejdspartnere er alfa og omega Måske er du forholdsvis ny på arbejdsmarkedet eller måske er du klar til næste skridt din karriere. For os er dette ikke afgørende, men det vigtigste er at du kan fungere som vores ansigt udadtil, samt har øje for kundehåndtering og salg. Som CRM Manager vil du indgå i vores salgsteam. Hovedparten af dine arbejdsopgaver bestå af kundehåndtering, salg af kampagneaftaler, såvel som administration, evaluering og vurdering af resultater og fremtidige indtjeningsmuligheder. Du kommer til at have mange bolde i luften på tværs af afdelinger, og forventes på kort sigt at kunne arbejde selvstændigt i evalueringen af dine resultater. Endeligt vil du også kunne forvente en række adhoc-opgaver, som er forbundet med din rolle. Hvem er du? Du har en baggrund indenfor kundehåndtering eller salg Vi forestiller os at du er i begyndelsen af din karriere Du er udadvendt og shiner i dialogen med kunder Du nyder ansvar og trives med at tage ansvar for vigtige aftaler Du skriver taler flydende engelsk og dansk. Øvrige fremmedsprog er et plus Du er en teamplayer, og ivrig efter at lære mere om både branchen og salg. Du ser muligheder som nøgleord for din rolle, og forstår at sætte dig ind i kundens behov. Stillingens opgaver: Sælge Traffic Labs produkter og B2B ydelser Opbygge og vedligeholde kunderelationer Udarbejde aftaler, rådgivende salg, samt salg til eksisterende kunder. Generel kundehåndtering Være selskabets ansigt udadtil. Optimere eksisterende aftaler med samarbejdspartnere Løbende adhoc-opgaver relateret til salg og administration Om os Traffic Lab ApS har hovedsæde i hjertet af København, hvor vi fra vores kontor i Bredgade varetager det daglige arbejde. Vi adskiller sig os fra traditionelle marketingbureauer ved selv at beslutte hvilke projekter vi fokuserer på, og der er ingen eksterne kunder der dikterer vores hverdag. Det giver en frihed, som kan være en åbenbaring - især hvis man har tidligere bureauerfaring. Vi er en social flok af dygtige og positive medarbejdere der både kan arbejde sammen og individuelt. Arbejdsglæde og det sociale vægtes højt, og vi har blandt andet månedlig fredagsbar og en velsmagende frokostordning. Med jævne mellemrum afholder vi fester og sociale aktiviteter, som medarbejdere frit kan deltage i. Er man mere interesseret i at dygtiggøre sig indenfor sit felt, hjælper Traffic Lab gerne en på vej, fx ved at deltage i fagrelevante kurser, messer, eller lignende. Vi håber du har lyst til at være en del af Team Traffic Lab! Se mere om os på http: www.trafficlab.dk Praktisk Stillingen er fuld tid, med start hurtigst muligt. Lønnen fastsættes efter kvalifikationer. Virksomheden tilbyder pensionsordning. Vi indkalder løbende til samtaler. Kontaktinformation Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Head of Sales Rasmus Hansen på: rasmus@trafficlab.dk Alle ansøgninger skal sendes pr. e-mail til applications@trafficlab.dk Skriv CRM Manager i emnefeltet.

Traffic Lab søger en CRM Manager, som har lyst til at være del i en ung virksomhed i rivende udvikling. Vi specialiserer os i digital marketing indenfor spillebranchen, og derfor er vi konstant i dialog med en bred vifte af samarbejdspartnere, som vi skal bevare gode relationer med for at skabe de mest profitable aftaler.

I jobbet er der derfor masser af muligheder for at skabe direkte resultater.  Vi har derfor brug for dig der kan skabe og vedligeholde kunderelationer og kan lukke en aftale.

Vi har brug for dig der kan håndtere vores klienter og skaffe os de bedst mulige aftaler. Vi vil gerne understrege, at det her IKKE er hverken en telemarketing-stilling eller en kundesupportstilling, men vi forventer du er stærk til engelsk både i tale og på skrift. For kommunikation med samarbejdspartnere er alfa og omega

Måske er du forholdsvis ny på arbejdsmarkedet eller måske er du klar til næste skridt din karriere. For os er dette ikke afgørende, men det vigtigste er at du kan fungere som vores ansigt udadtil, samt har øje for kundehåndtering og salg.

 Som CRM Manager vil du indgå i vores salgsteam. Hovedparten af dine arbejdsopgaver bestå af kundehåndtering, salg af kampagneaftaler, såvel som administration, evaluering og vurdering af resultater og fremtidige indtjeningsmuligheder. 

Du kommer til at have mange bolde i luften på tværs af afdelinger, og forventes på kort sigt at kunne arbejde selvstændigt i evalueringen af dine resultater. Endeligt vil du også kunne forvente en række adhoc-opgaver, som er forbundet med din rolle.

Hvem er du?

  • Du har en baggrund indenfor kundehåndtering eller salg
  • Vi forestiller os at du er i begyndelsen af din karriere
  • Du er udadvendt og shiner i dialogen med kunder
  • Du nyder ansvar og trives med at tage ansvar for vigtige aftaler
  • Du skriver/taler flydende engelsk og dansk. Øvrige fremmedsprog er et plus
  • Du er en teamplayer, og ivrig efter at lære mere om både branchen og salg.
  • Du ser ’muligheder’ som nøgleord for din rolle, og forstår at sætte dig ind i kundens behov.

Stillingens opgaver:

  • Sælge Traffic Labs produkter og B2B ydelser
  • Opbygge og vedligeholde kunderelationer
  • Udarbejde aftaler, rådgivende salg, samt salg til eksisterende kunder.
  • Generel kundehåndtering
  • Være selskabets ansigt udadtil.
  • Optimere eksisterende aftaler med samarbejdspartnere
  • Løbende adhoc-opgaver relateret til salg og administration

Om os

Traffic Lab ApS har hovedsæde i hjertet af København, hvor vi fra vores kontor i Bredgade varetager det daglige arbejde. Vi adskiller sig os fra traditionelle marketingbureauer ved selv at beslutte hvilke projekter vi fokuserer på, og der er ingen eksterne kunder der dikterer vores hverdag. Det giver en frihed, som kan være en åbenbaring - især hvis man har tidligere bureauerfaring. 

Vi er en social flok af dygtige og positive medarbejdere der både kan arbejde sammen og individuelt. Arbejdsglæde og det sociale vægtes højt, og vi har blandt andet månedlig fredagsbar og en velsmagende frokostordning. Med jævne mellemrum afholder vi fester og sociale aktiviteter, som medarbejdere frit kan deltage i. 

Er man mere interesseret i at dygtiggøre sig indenfor sit felt, hjælper Traffic Lab gerne en på vej, fx ved at deltage i fagrelevante kurser, messer, eller lignende.

Vi håber du har lyst til at være en del af Team Traffic Lab!

Se mere om os på http://www.trafficlab.dk

Praktisk

Stillingen er fuld tid, med start hurtigst muligt. Lønnen fastsættes efter kvalifikationer. Virksomheden tilbyder pensionsordning. Vi indkalder løbende til samtaler.

Kontaktinformation

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Head of Sales Rasmus Hansen på: rasmus@trafficlab.dk

Alle ansøgninger skal sendes pr. e-mail til applications@trafficlab.dk

Skriv "CRM Manager" i emnefeltet.

TRAFFIC LAB ApSKøbenhavn K2018-12-14T00:00:002019-01-20T00:00:00
329926290Kreativ Social Media Manager med krudt i røven søges!Robot Har du kreativiteten i orden, og synes du Facebook-annoncering er et spændende felt at arbejde indenfor? Så er du måske vores kommende Social Media Manager Hos Traffic Lab ApS søger vi en Social Media Manager med krudt i røven, som ikke er bange for at tænke ud af boksen. I jobbet kommer du til at stå for den kreative udformning af Facebook annoncerne og du kan lynhurtigt se hvad der virker. Vi elsker at afprøve vilde id er inden for feltet, og det skal selvfølgelig være noget der appellerer til dig. Din uddannelse er underordnet men vi kunne godt tænke os du har lidt erfaring med Facebook annoncering. Dog er kreativitet absolut vigtigst, for vi har brug for en profil som vi kan sparre med omkring det kreative i annoncerne og som ikke er bange for at byde ind med sine id er. Vi er et digitalt marketingbureau beliggende i København med speciale i affiliate marketing indenfor online gambling-branchen. Her er Social Media marketing på Facebook blandt vores spidskompetencer. Vores SoMe team er derfor travlt beskæftiget, og som vores nye Social Media Manager, vil du derfor have rigeligt med opgaver at se til. Profilen vi søger, er både kreativ og initiativrig, og så er erfaring med Facebook Business Manager et plus. I dagligdagen vil du indgå i tæt samarbejde med Traffic Labs andre afdelinger, når der skal koordineres kampagner og føres projekter til dørs. Vi forventer, at du hurtigt også vil komme til at præge dine egne opgaver ud fra dine styrker. Stillingens opgaver: Opsætte og udarbejde annoncer jo mere kreativt jo bedre Udvikling af SoMe strategier baseret på data Annonce optimering Koordinering af kampagner på tværs af afdelinger Dataanalyse Hvem er du? Du har en personlighed der fylder noget, og er ikke bange for at prøve nye id er af. Du er selvfølgelig nysgerrig og åben for input. Du må meget gerne vise hvem du er på en kreativ måde i din ansøgning. Din uddannelse er slet ikke afgørende her det er dine evner der tæller! Du har måske erfaring med Facebook-annoncering fra et tidligere job Om os Traffic Lab ApS har hovedsæde i hjertet af København, hvor vi fra vores kontor i Bredgade varetager det daglige arbejde. Vi adskiller sig os fra traditionelle marketingbureauer ved selv at beslutte hvilke projekter vi fokuserer på, og der er ingen eksterne kunder der dikterer vores hverdag. Det giver en frihed, som kan være en åbenbaring - især hvis man har tidligere bureauerfaring. Vi er en social flok af dygtige og positive medarbejdere der både kan arbejde sammen og individuelt. Arbejdsglæde og det sociale vægtes højt, og vi har blandt andet bordfodbold, månedlig fredagsbar og en velsmagende frokostordning. Med jævne mellemrum afholder vi fester og sociale aktiviteter, som medarbejdere frit kan deltage i. Er man mere interesseret i at dygtiggøre sig indenfor sit felt, hjælper Traffic Lab gerne en på vej, fx ved at deltage i fagrelevante kurser, messer, eller lignende. Vi håber du har lyst til at være en del af Team Traffic Lab! Se mere om os på www.trafficlab.dk Praktisk Stillingen er fuld tid, med start hurtigst muligt. Lønnen fastsættes efter kvalifikationer. Virksomheden tilbyder pensionsordning. Vi indkalder løbende til samtaler. Kontaktinformation: Hvis du har spørgsmål til stillingen, så kan du kontakte CMO Peter Gunni på peter@trafficlab.dk eller 60 68 12 12. Alle ansøgninger skal sendes pr. e-mail til applications@trafficlab.dk Skriv Social Media Manager i emnefeltet. OBS: Jo mere kreativ din ansøgning er, jo mere seriøst tager vi den.

Har du kreativiteten i orden, og synes du Facebook-annoncering er et spændende felt at arbejde indenfor? Så er du måske vores kommende Social Media Manager

Hos Traffic Lab ApS søger vi en Social Media Manager med krudt i røven, som ikke er bange for at tænke ud af boksen. I jobbet kommer du til at stå for den kreative udformning af Facebook annoncerne og du kan lynhurtigt se hvad der virker. Vi elsker at afprøve vilde idéer inden for feltet, og det skal selvfølgelig være noget der appellerer til dig.

Din uddannelse er underordnet men vi kunne godt tænke os du har lidt erfaring med Facebook annoncering. Dog er kreativitet absolut vigtigst, for vi har brug for en profil som vi kan sparre med omkring det kreative i annoncerne og som ikke er bange for at byde ind med sine idéer.

Vi er et digitalt marketingbureau beliggende i København med speciale i affiliate marketing indenfor online gambling-branchen. Her er Social Media marketing på Facebook blandt vores spidskompetencer. Vores SoMe team er derfor travlt beskæftiget, og som vores nye Social Media Manager, vil du derfor have rigeligt med opgaver at se til.

Profilen vi søger, er både kreativ og initiativrig, og så er erfaring med Facebook Business Manager et plus.

I dagligdagen vil du indgå i tæt samarbejde med Traffic Labs andre afdelinger, når der skal koordineres kampagner og føres projekter til dørs. Vi forventer, at du hurtigt også vil komme til at præge dine egne opgaver ud fra dine styrker.

Stillingens opgaver:

  • Opsætte og udarbejde annoncer – jo mere kreativt jo bedre
  • Udvikling af SoMe strategier baseret på data
  • Annonce optimering
  • Koordinering af kampagner på tværs af afdelinger
  • Dataanalyse

Hvem er du?

  • Du har en personlighed der fylder noget, og er ikke bange for at prøve nye idéer af.
  • Du er selvfølgelig nysgerrig og åben for input.
  • Du må meget gerne vise hvem du er på en kreativ måde i din ansøgning.
  • Din uddannelse er slet ikke afgørende her – det er dine evner der tæller!
  • Du har måske erfaring med Facebook-annoncering fra et tidligere job

Om os

Traffic Lab ApS har hovedsæde i hjertet af København, hvor vi fra vores kontor i Bredgade varetager det daglige arbejde. Vi adskiller sig os fra traditionelle marketingbureauer ved selv at beslutte hvilke projekter vi fokuserer på, og der er ingen eksterne kunder der dikterer vores hverdag. Det giver en frihed, som kan være en åbenbaring - især hvis man har tidligere bureauerfaring. 

Vi er en social flok af dygtige og positive medarbejdere der både kan arbejde sammen og individuelt. Arbejdsglæde og det sociale vægtes højt, og vi har blandt andet bordfodbold, månedlig fredagsbar og en velsmagende frokostordning. Med jævne mellemrum afholder vi fester og sociale aktiviteter, som medarbejdere frit kan deltage i.

Er man mere interesseret i at dygtiggøre sig indenfor sit felt, hjælper Traffic Lab gerne en på vej, fx ved at deltage i fagrelevante kurser, messer, eller lignende.

Vi håber du har lyst til at være en del af Team Traffic Lab!

Se mere om os på www.trafficlab.dk

Praktisk

Stillingen er fuld tid, med start hurtigst muligt. Lønnen fastsættes efter kvalifikationer. Virksomheden tilbyder pensionsordning. Vi indkalder løbende til samtaler.

Kontaktinformation:
Hvis du har spørgsmål til stillingen, så kan du kontakte CMO Peter Gunni på peter@trafficlab.dk eller 60 68 12 12.

Alle ansøgninger skal sendes pr. e-mail til applications@trafficlab.dk

Skriv "Social Media Manager" i emnefeltet.

OBS: Jo mere kreativ din ansøgning er, jo mere seriøst tager vi den.

TRAFFIC LAB ApSKøbenhavn K2018-12-14T00:00:002019-02-09T00:00:00
329931867Senior Paid Search Specialist (Digital Marketing)Robot Er du vores næste Digital Marketing Senior Specialist inden for Paid Search? QuantAds søger en Paid Search Specialist, der har en stærk forretningsforståelse, lysten og evnen til at drive gode resultater fra Paid Search samt har viden om hvordan SEM discipliner som shopping PLA, business data, RLSA og customer match fungerer. Det er et krav, at du har minimum 1-2 års erfaring med selvstændig drift og optimering af Google Adwords. Som vores nye Paid Search Specialist bliver du en del af vores hurtigt voksende hold i København, hvor vi lige nu sidder 50 mand. Som vores nye Digitale Marketing Specialist kan du se frem til: Muligheden for at arbejde i et af de stærkeste (datadrevne, analytiske og forretningsmindede) bureauer i Europa Et job i en veletableret, men stadig meget iværksætter orienteret virksomhed, med hurtigt voksende teams, hvor der er mulighed for at få yderligere ansvar hurtigt At arbejde med store internationale kunder, der ofte er ledere af deres segment At deltage aktivt i vores interne vidensdeling via interne og eksterne events En lækker, sund og varieret frokost En masse sjove sociale arrangementer såsom fredagsbar, firmafester og meget mere. Din løn vil være baseret på dine erfaringer og kompetencer. Job beskrivelse og kerne ansvarsområder: Som Digital Marketing Specialist vil du blive en del af vores højt specialiserede Paid Search team i København, der består af 6 senior og 20 junior specialister. Du vil udvikle og implementere Paid Search strategier for et udvalg af vores kunder med hjælp fra en Digital Strategy Director og vores Paid Search Director. Du vil have ansvaret for den daglige kontakt med dine kunder og i samarbejde med relevante junior specialister udføre det relevante arbejde på dine kunders konti Vi forventer, at du: Har lysten og gå-på-modet til at lære mere om Paid Search Er analytisk og forretningsorienteret samt har stærke kommunikationsevner Har en høj kvalitetsstandard og evne til at levere til tiden Har en kandidat i business eller et andet analytisk område Er flydende i dansk og engelsk Ansøgningsproces: Hvis du vil med ombord hos QuantAds, så send os gerne din motiverede ansøgning og dit CV snarest muligt. Du søger via knappen . Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet de rigtige kandidater. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. Vil du vide mere om stillingen, så kan du kontakte Michael Kock fra EasySearch ApS, som står for rekrutteringen, på tel. 42 78 42 78 eller mko@easysearch.dk. Tiltrædelse snarest. Om QuantAds: QuantAds er et internationalt digitalt marketing bureau med kontorer i København og Amsterdam, hvorfra vi hjælper eCommerce spillere med at vækste online salg og forbedre deres ROI. Vi gør dette ved at kombinere dyb digital marketing forståelse med en solid forretningsforståelse og data-analyse. Vores team består af 50 forretningsstærke og professionelle medarbejdere. Vi taler 22 sprog flydende og vi kommer med forskellige professionelle baggrunde som business strategi (BCG, McKinsey), eCommerce (Zalando) og softwareudvikling. Vi har været kåret til en Børsen Gazelle virksomhed i 2015. QuantAds en del af Dept, som er en af Europas førende digitale marketing bureauer. Se mere: http: www.quantads.com

Er du vores næste Digital Marketing Senior Specialist inden for Paid Search?

QuantAds søger en Paid Search Specialist, der har en stærk forretningsforståelse, lysten og evnen til at drive gode resultater fra Paid Search samt har viden om hvordan SEM discipliner som shopping/PLA, business data, RLSA og customer match fungerer.

Det er et krav, at du har minimum 1-2 års erfaring med selvstændig drift og optimering af Google Adwords.

Som vores nye Paid Search Specialist bliver du en del af vores hurtigt voksende hold i København, hvor vi lige nu sidder 50 mand.

Som vores nye Digitale Marketing Specialist kan du se frem til:

  • Muligheden for at arbejde i et af de stærkeste (datadrevne, analytiske og forretningsmindede) bureauer i Europa
  • Et job i en veletableret, men stadig meget iværksætter orienteret virksomhed, med hurtigt voksende teams, hvor der er mulighed for at få yderligere ansvar hurtigt
  • At arbejde med store internationale kunder, der ofte er ledere af deres segment
  • At deltage aktivt i vores interne vidensdeling via interne og eksterne events
  • En lækker, sund og varieret frokost
  • En masse sjove sociale arrangementer såsom fredagsbar, firmafester og meget mere.

Din løn vil være baseret på dine erfaringer og kompetencer.

Job beskrivelse og kerne ansvarsområder:

Som Digital Marketing Specialist vil du blive en del af vores højt specialiserede Paid Search team i København, der består af 6 senior og 20+ junior specialister. Du vil udvikle og implementere Paid Search strategier for et udvalg af vores kunder med hjælp fra en Digital Strategy Director og vores Paid Search Director. Du vil have ansvaret for den daglige kontakt med dine kunder og i samarbejde med relevante junior specialister udføre det relevante arbejde på dine kunders konti

Vi forventer, at du:

  • Har lysten og gå-på-modet til at lære mere om Paid Search
  • Er analytisk og forretningsorienteret samt har stærke kommunikationsevner
  • Har en høj kvalitetsstandard og evne til at levere til tiden
  • Har en kandidat i business eller et andet analytisk område
  • Er flydende i dansk og engelsk

Ansøgningsproces:

Hvis du vil med ombord hos QuantAds, så send os gerne din motiverede ansøgning og dit CV snarest muligt. Du søger via knappen . Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet de rigtige kandidater. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. Vil du vide mere om stillingen, så kan du kontakte Michael Kock fra EasySearch ApS, som står for rekrutteringen, på tel. 42 78 42 78 eller mko@easysearch.dk. Tiltrædelse snarest.

Om QuantAds:

QuantAds er et internationalt digitalt marketing bureau med kontorer i København og Amsterdam, hvorfra vi hjælper eCommerce spillere med at vækste online salg og forbedre deres ROI. Vi gør dette ved at kombinere dyb digital marketing forståelse med en solid forretningsforståelse og data-analyse. Vores team består af 50 forretningsstærke og professionelle medarbejdere. Vi taler 22+ sprog flydende og vi kommer med forskellige professionelle baggrunde som business strategi (BCG, McKinsey), eCommerce (Zalando) og softwareudvikling. Vi har været kåret til en Børsen Gazelle virksomhed i 2015. QuantAds en del af Dept, som er en af Europas førende digitale marketing bureauer. Se mere: http://www.quantads.com

EasySearch ApSKøbenhavn K2018-12-20T00:00:002019-02-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Digital Marketing Specialist

Driversnote ApS

København S
We re a small SaaS startup based in the heart of the Copenhagen startup scene. We take pride in helping more than 300.000 users around the world keep a Mileage Logbook. No one likes to do mileage documentation - so we try to remove this trivial work...
Indrykket:26. november 2018
Udløbsdato:21. januar 2019

To trainees i online marketing og kommunikation

ATAK A/S

København Ø
Synes du, at online marketing og digital identitet er vildt spændende? Kunne du tænke dig at blive oplært i et af de mest fremadstormende felter inden for marketing og kommunikation - og arbejde med det professionelt? Så vil vi gerne høre fra dig! A...
Indrykket:18. december 2018
Udløbsdato:12. februar 2019

CRM Manager søges til digitalt marketingbureau!

TRAFFIC LAB ApS

København K
Traffic Lab søger en CRM Manager, som har lyst til at være del i en ung virksomhed i rivende udvikling. Vi specialiserer os i digital marketing indenfor spillebranchen, og derfor er vi konstant i dialog med en bred vifte af samarbejdspartnere, som v...
Indrykket:14. december 2018
Udløbsdato:20. januar 2019

Kreativ Social Media Manager med krudt i røven søges!

TRAFFIC LAB ApS

København K
Har du kreativiteten i orden, og synes du Facebook-annoncering er et spændende felt at arbejde indenfor? Så er du måske vores kommende Social Media Manager Hos Traffic Lab ApS søger vi en Social Media Manager med krudt i røven, som ikke er bange for...
Indrykket:14. december 2018
Udløbsdato:9. februar 2019

Senior Paid Search Specialist (Digital Marketing)

EasySearch ApS

København K
Er du vores næste Digital Marketing Senior Specialist inden for Paid Search? QuantAds søger en Paid Search Specialist, der har en stærk forretningsforståelse, lysten og evnen til at drive gode resultater fra Paid Search samt har viden om hvordan SEM...
Indrykket:20. december 2018
Udløbsdato:14. februar 2019