Er du vores nye grafiske marketingmedarbejder? - www.keflico.com

I team Keflico A/S er vi midt i en rivende udvikling. Derfor søger vi lige nu en erfaren og yderst kreativ grafiker til at understøtte den positive udvikling. Vi kan tilbyde dig et uformelt arbejdsmiljø med fleksible rammer og knapt 50 nye kollegaer. Lyder dette som noget for dig eller én i dit netværk? Så kontakt os og hør nærmere.

 

Læs hele stillingsopslaget her.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt Helena Grønhøj Andersen eller direktionsassistent og forretningsudvikler Frederik Holm Bonde Christiansen på tlf. 9813 3544.

 

Sådan ansøger du

Send os din ansøgning med overskriften; “Keflico grafisk marketingmedarbejder” og vedlæg relevante bilag. Du sender din ansøgning pr. mail til marketingkoordinator Helena Grønhøj
Andersen på hga@keflico.com.

Ansøgningsfristen er den 30. juni kl. 12.00. Forventet opstartsdato pr. 1. august 2019, eller efter nærmere aftale.

Vi glæder os til at høre fra dig. 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330026920Phoenix-cbbcb61d12019-06-04T00:00:00Er du vores nye grafiske marketingmedarbejder? - www.keflico.com

I team Keflico A/S er vi midt i en rivende udvikling. Derfor søger vi lige nu en erfaren og yderst kreativ grafiker til at understøtte den positive udvikling. Vi kan tilbyde dig et uformelt arbejdsmiljø med fleksible rammer og knapt 50 nye kollegaer. Lyder dette som noget for dig eller én i dit netværk? Så kontakt os og hør nærmere.

 

Læs hele stillingsopslaget her.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt Helena Grønhøj Andersen eller direktionsassistent og forretningsudvikler Frederik Holm Bonde Christiansen på tlf. 9813 3544.

 

Sådan ansøger du

Send os din ansøgning med overskriften; “Keflico grafisk marketingmedarbejder” og vedlæg relevante bilag. Du sender din ansøgning pr. mail til marketingkoordinator Helena Grønhøj
Andersen på hga@keflico.com.

Ansøgningsfristen er den 30. juni kl. 12.00. Forventet opstartsdato pr. 1. august 2019, eller efter nærmere aftale.

Vi glæder os til at høre fra dig. 

I team Keflico A S er vi midt i en rivende udvikling. Derfor søger vi lige nu en erfaren og yderst kreativ grafiker til at understøtte den positive udvikling. Vi kan tilbyde dig et uformelt arbejdsmiljø med fleksible rammer og knapt 50 nye kollegaer. Lyder dette som noget for dig eller én i dit netværk? Så kontakt os og hør nærmere. Læs hele stillingsopslaget her. Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt Helena Grønhøj Andersen eller direktionsassistent og forretningsudvikler Frederik Holm Bonde Christiansen på tlf. 9813 3544. Sådan ansøger du Send os din ansøgning med overskriften Keflico grafisk marketingmedarbejder og vedlæg relevante bilag. Du sender din ansøgning pr. mail til marketingkoordinator Helena Grønhøj Andersen på hga@keflico.com. Ansøgningsfristen er den 30. juni kl. 12.00. Forventet opstartsdato pr. 1. august 2019, eller efter nærmere aftale. Vi glæder os til at høre fra dig.11jobnetcbbcb61d100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-30T00:00:000000https://keflico.com/wp-content/uploads/2019/05/Keflico-Grafisk-Marketingmedarbejder-2019.pdf0EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborgEuropaDanmarkJyllandNordjyllandRebild3530069Keflico A/S11Juelstrupparken 249530StøvringDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid47Tidsbegrænset763264JobNet4991481499148110020-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cbbcb61dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cbbcb61dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cbbcb61d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cbbcb61d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/5.jpgEr du den nye Marketingmedarbejder i Keflico A/S?12008001Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing361843139hga@keflico.comDKDanmarkDKDanmark330023601SEO specialistRobot Til virksomhed i fuld vækst, søger vi lige nu en knivskarp SEO specialist, som formår at skabe resultater i en stærkt konkurrencepræget branche. Vi forventer at du er ambitiøs og sigter mod at være blandt de bedste i dit felt - det samme gør vi! Vores team er ungt, men meget ambitiøst. Vi er allerede i 6 forskellige lande, og samarbejder med en række af de største banker i Eurozonen. Vil du med på en spændende og enestående rejse, så er det nu du har chancen. Stillingen Som SEO specialist hos SWIFTFOX, vil du få masser af indflydelse og ansvar fra første dag. Du kommer til at få det overordnede ansvar for vores SEO strategi, men samtidig bliver du også den der får strategien ført ud i livet på det danske marked, og instruerer de øvrige lande i nyeste trends og know-how indenfor SEO. Du er vores kandidat hvis du: Har minimum 2 års erfaring med SEO Kan påvise gode resultater fra tidligere Er god til at instruere og videreformidle viden Er ambitiøs og knokler for at nå dine mål Det er et plus hvis du: Har erfaring med konverteringsoptimering Har gode sprogfærdigheder Har erfaring med Google Ads og Facebook Ads Vi tilbyder dig: Du bliver en del af et ungt og internationalt team Du får en plads på vores lækre penthousekontor lige ud til fjorden Du er selv med til at tilrettelægge din hverdag og arbejdstider En flad organisationsstruktur, hvor der er kort fra tanke til handling Mulighed for frokostordning Sundhedsforsikring Løn svarende til kvalifikationer Har du spørgsmål? Kontakt Thomas på tlf. 4141 5758 eller e-mail tt@swiftfox.dk Vil du ansøge? Send hurtigst muligt ansøgning og CV til job@swiftfox.dk. Skriv venligst SEO specialist i emnefeltet. Ansættelsessamtaler bliver afholdt løbende. Tiltrædelse sker efter aftale, da vi gerne venter på den rette kandidat

Til virksomhed i fuld vækst, søger vi lige nu en knivskarp SEO specialist, som formår at skabe resultater i en stærkt konkurrencepræget branche.

Vi forventer at du er ambitiøs og sigter mod at være blandt de bedste i dit felt - det samme gør vi!

Vores team er ungt, men meget ambitiøst. Vi er allerede i 6 forskellige lande, og samarbejder med en række af de største banker i Eurozonen.

Vil du med på en spændende og enestående rejse, så er det nu du har chancen.

Stillingen

Som SEO specialist hos SWIFTFOX, vil du få masser af indflydelse og ansvar fra første dag. Du kommer til at få det overordnede ansvar for vores SEO strategi, men samtidig bliver du også den der får strategien ført ud i livet på det danske marked, og instruerer de øvrige lande i nyeste trends og know-how indenfor SEO.

Du er vores kandidat hvis du:

  • Har minimum 2 års erfaring med SEO
  • Kan påvise gode resultater fra tidligere
  • Er god til at instruere og videreformidle viden
  • Er ambitiøs og knokler for at nå dine mål

Det er et plus hvis du:

  • Har erfaring med konverteringsoptimering
  • Har gode sprogfærdigheder
  • Har erfaring med Google Ads og Facebook Ads

Vi tilbyder dig:

  • Du bliver en del af et ungt og internationalt team
  • Du får en plads på vores lækre penthousekontor lige ud til fjorden
  • Du er selv med til at tilrettelægge din hverdag og arbejdstider
  • En flad organisationsstruktur, hvor der er kort fra tanke til handling
  • Mulighed for frokostordning
  • Sundhedsforsikring
  • Løn svarende til kvalifikationer

Har du spørgsmål?

Kontakt Thomas på tlf.  4141 5758 eller e-mail tt@swiftfox.dk

Vil du ansøge?

Send hurtigst muligt ansøgning og CV til job@swiftfox.dk. Skriv venligst ” SEO specialist” i emnefeltet.

Ansættelsessamtaler bliver afholdt løbende.

Tiltrædelse sker efter aftale, da vi gerne venter på den rette kandidat

SWIFTFOX ApSAalborg2019-05-13T00:00:002019-07-08T00:00:00
330039580Ruths Hotel søger PA til direktørenRobot Ruths Hotel i Skagen søger personlig assistent (PA) til administrerende direktør Tom Boye. Arbejdsopgaverne spænder vidt fra administration til personlig kontakt med hotellets mange gæster. Ruths Hotel i Skagen søger en udadvendt, ansvarlig, professionel og serviceminded person, som er god til mennesker og har let til smil også når der er pres på. Du har formodentlig arbejdet i hotel- og restaurationsbranchen eller på rejsebureau og lignende, hvor du har beskæftiget dig med alsidige opgaver indenfor administration, reception, HR personale, kommunikation, manualer, tilbud, salg og opfølgning, logistik, netværk, afvikling af konferencer og møder samt meget andet. I jobbet skal du fungere som personlig assistent og sekretær for vores administrerende direktør, Tom Boye, herunder være Duty Manager i hans fravær. Opgaverne er vidt forskellige og ikke to dage er ens. Fokus vil være på salg, opfølgning og koordinering af services og produkter som konferencer, møder og fester, lave tilbud og bekræftelser, udarbejde manualer, håndbøger og andre personalerelaterede opgaver, servicere gæster bl.a. via vores reception, dyrke netværk og forbindelser samt i det hel taget være en god ambassadør vores fine nordjyske badehotel og herlige arbejdsplads, hvor det ligger i vores natur at skabe de bedste oplevelser for vores mange gæster.

Ruths Hotel i Skagen søger personlig assistent (PA) til administrerende direktør Tom Boye. Arbejdsopgaverne spænder vidt fra administration til personlig kontakt med hotellets mange gæster.

Ruths Hotel i Skagen søger en udadvendt, ansvarlig, professionel og serviceminded person, som er god til mennesker og har let til smil – også når der er pres på. Du har formodentlig arbejdet i hotel- og restaurationsbranchen eller på rejsebureau og lignende, hvor du har beskæftiget dig med alsidige opgaver indenfor administration, reception, HR/personale, kommunikation, manualer, tilbud, salg og opfølgning, logistik, netværk, afvikling af konferencer og møder samt meget andet.

I jobbet skal du fungere som personlig assistent og sekretær for vores administrerende direktør, Tom Boye, herunder være Duty Manager i hans fravær. Opgaverne er vidt forskellige og ikke to dage er ens. Fokus vil være på salg, opfølgning og koordinering af services og produkter som konferencer, møder og fester, lave tilbud og bekræftelser, udarbejde manualer, håndbøger og andre personalerelaterede opgaver, servicere gæster bl.a. via vores reception, dyrke netværk og forbindelser samt i det hel taget være en god ambassadør vores fine nordjyske badehotel og herlige arbejdsplads, hvor det ligger i vores natur at skabe de bedste oplevelser for vores mange gæster.

Ruths HotelSkagen2019-06-07T00:00:002019-08-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

SEO specialist

SWIFTFOX ApS

Aalborg
Til virksomhed i fuld vækst, søger vi lige nu en knivskarp SEO specialist, som formår at skabe resultater i en stærkt konkurrencepræget branche. Vi forventer at du er ambitiøs og sigter mod at være blandt de bedste i dit felt - det samme gør vi! Vor...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:8. juli 2019

Ruths Hotel søger PA til direktøren

Ruths Hotel

Skagen
Ruths Hotel i Skagen søger personlig assistent (PA) til administrerende direktør Tom Boye. Arbejdsopgaverne spænder vidt fra administration til personlig kontakt med hotellets mange gæster. Ruths Hotel i Skagen søger en udadvendt, ansvarlig, profess...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:2. august 2019