Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du vores nye kollega?

Til en virksomhed beliggende i Ejby søges ny medarbejder til call-centeret. Der er tale om fuldtidsstilling, 37 timer om ugen med kontortid mandag - torsdag 08:00-16:00 samt fredag 08:00-15:00. Du kommer til at indgå i et team på 5 personer, som tæller 3 medarbejdere samt regnskabs og administrationschef. Derudover er der 10 udekørende konsulenter fordelt i Region Syddanmark og Sjælland, samt en række afløsere tilknyttet virksomheden (= omregnet 19 fuldtidsansatte incl. kontorfolk).

Arbejdsopgaver

Du kommer til at løse en bred vifte af opgaver, herunder:

• Telefonpasning / koordinering af levering af udstyr/varer til patienter i eget hjem
• Modtage bestillinger / løse forsyningsopgaver til vores patienter
• Lave ordrer på bestillinger til patienter
• Lave følgesedler på bestilling af varer
• Registrere patienter i Axapta
• Sørge for gyldige ordinationer
• Afmelde patienter i Axapta
• Behandling af fejl-log (for at bevare sporbarhed på ilt og udstyr)
• Pakke varer til forsendelse eller levering
• Bestille varer
• Booke forsendelser
• Andet forefaldende arbejde


Hvad forventer vi af dig?

Hos os går det stærkt. Ind imellem rigtigt stærkt! Det er derfor et krav, at du trives i et tempofyldt miljø, hvor du oftest skal håndtere mange opgaver samtidigt. Der er tider på dagen, med rigtig mange telefonopkald fra både patienter og sygehuse. Foretrækker du at løse en opgave af gangen er jobbet nok ikke noget for dig.
Derudover:

• Er du vandt til at bruge Excel, Word og Outlook
• Det vil være en stor fordel, hvis du har kendskab til Dynamics AX el. Navision


Stillingen søges ved at sende CV og ansøgning til satir@odense.dk. Det er kun ansøgninger sendt til denne mailadresse der vil komme i betragtning til stillingen. Eventuelle spørgsmål rettes til 29792403. Har du ikke hørt fra os inden ansøgningsfristens udløb er stillingen besat til anden side.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Er du vores nye kontorassistent/blæksprutte?

Danish International Connections ApS

Kolding
Da vores dygtige praktikant er færdig med sin uddannelse og starter på nye udfordringer, søger vi en dygtig administrator kontorassisten. Bixter er en del af Danish International Connections og bliver lanceret til september, så vi har rygende travlt...
Indrykket:14. juni 2018
Udløbsdato:10. juli 2018

Medarbejder til økonomi og administration

Syddansk Universitet

Odense
Institut for Kulturvidenskaber ved Syddansk Universitet i Odense søger en selvstændig og serviceminded person med gode kompetencer og erfaring inden for økonomi og bogholderi. Stillingen er på 37 timer om ugen og er ledig til besættelse snarest muli...
Indrykket:15. juni 2018
Udløbsdato:29. juni 2018

Researcher søges

THE RIGHT PEOPLE A/S

Odense
I The Right People researcher vi, hvem der er hvem i større private offentlige organisationer v.h.a. en masse forskellige online offline offentlige kilder. Det gør det muligt for vores kunder at få gode leads, kvalificerede ansøgere til deres stilli...
Indrykket:20. juni 2018
Udløbsdato:8. juli 2018

Administrative medarbejdere til vikariater i Odense

VKAREN ApS

Odense
VKAREN.DK REKRUTTERING søger for kunde i Odense 2 administrative medarbejdere. Der er tale om vikariater på ca. 2 måneders varighed. Virksomheden har ekstra travlt her i sommermånederne, hvorfor opstart er hurtigst muligt. Jobbet: Du skal varetage v...
Indrykket:21. juni 2018
Udløbsdato:13. juli 2018

Product Manager Assistant

LINAK A/S

Kolding
Product Manager Assistant Det går rigtig godt hos LINAK, og derfor søger vi en struktureret og koordinerende Product Manager Assistent til at supportere vores DESKLINE og HOMELINE segmenter. Du kommer til at arbejde i en dynamisk hverdag med daglig ...
Indrykket:28. maj 2018
Udløbsdato:23. juli 2018