Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du vores nye kollega

Borgerservice på Fælleden i Skanderborg søger en engageret og dygtig kollega, der kan holde hovedet koldt i en alsidig og til tider travl hverdag.
Vores kerneopgave er at hjælpe borgerne med en lang række varierende spørgsmål og opgaver, hvor vi lægger stor vægt på at yde den bedst mulige service.
Borgerservices primære fokus er at understøtte borgerne i brugen af de digitale løsninger, og at borgerne bliver så selvhjulpne som muligt. Vi har selvfølgelig også et stort fokus på at hjælpe de ikke-digitale borgere.

Gennem de sidste par år har Borgerservice gennemgået større forandringer, som bl.a. har haft indflydelse på vores opgaver og måde at arbejde på. Ud over vores faste myndighedsopgaver, har vi bl.a. tilføjet undervisning, projekter og tværkommunale samarbejder til vores hverdag.

Hvordan arbejder Borgerservice:

  • Vi arbejder både i ekspeditionen i foyeren og i baglandet
  • Vi har en åben og uformel omgangstone
  • Vi har indflydelse på vores arbejde
  • Vi hjælper hinanden og byder ind på nye opgaver
  • Vi griner hver dag – også når vi har travlt
  • Der er aldrig to dage, der er ens.

Ansvarsområder i Borgerservice:
  • Folkeregister
  • Vielser
  • Beboerindskudslån
  • Valg
  • Helbreds og personlige tillæg
  • Udstedelse af pas og kørekort
  • Udstedelse af Nemid
  • Telefonomstilling/information
  • Den Digitale Hotline
  • Sygesikring
  • Vejledning og undervisning af borgere i digitale selvbetjeningsløsninger mm.
  • Helhedsorienteret vejledning

Borgerservice samarbejder med:
  • Kommunens biblioteker
  • Udbetaling Danmark
  • Skat og andre myndigheder
  • Kolleger og borgere på tværs af hele Skanderborg Kommune

Dine kvalifikationer/kompetencer:
  • Du er venlig, imødekommende og har en professionel omgang med både borgere, kolleger, politikere og leverandører
  • Du er kontoruddannet
  • Du har erfaring med kunde/borgerbetjening og kan agere myndigt
  • Du har forståelse for den kommunale organisation og administration
  • Du har et solidt ITkendskab, og kan vejlede og undervise forskellige målgrupper
  • Du kan indgå fleksibelt i vagtplaner og projekter
  • Du er i stand til at skabe en tryg og tillidsskabende relation til borgerne

Vi tilbyder
  • En fleksibel arbejdsplads med et spændende og udfordrende arbejdsmiljø
  • Et arbejde med vekslende opgaver, hvor dagene aldrig er ens
  • Mulighed for både at arbejde selvstændigt og i teams
  • Gode kolleger der lægger vægt på en professionel men uformel omgangstone

Løn- og ansættelsesvilkår:
Stillingen er på 37 timer, og du vil komme til at arbejde både i Borgerservice og Omstillingen/Informationen i foyeren. Du tiltræder 1. juni 2018 eller hurtigst muligt derefter.
Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst for området.

Har du spørgsmål eller brug for yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte Borgerservicechef Nancy Bank Jensen på mail nancy.bank.jensen@skanderborg.dk eller telefon 87 94 74 70.
Du kan finde information om Skanderborg Kommune på http://www.skanderborg.dk.

Ansøgning og procedure
Du skal sende din ansøgning, dit CV og eventuelle bilag via stillingsopslaget på www.skanderborg.dk/job. Ansøgningsfristen er mandag den 30. april 2018.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler enten den 8. og/eller 9. maj 2018.

 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her