Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du vores nye kollega i Pædagogisk Psykiatrisk Vejledningscenter (PPV)?

Som hjemmevejleder i PPV skal du have en uddannelse, der giver kompetencer til at undersøge, vedligeholde og udvikle borgerens funktionsniveau inden for den socialfaglige praksis.

Jobbet som hjemmevejleder i PPV er mangfoldigt, og vi arbejder med de fleste aspekter i livet. Livet er nogle gange uforudsigeligt og til tider kaotisk, mens det andre gange er præget af hverdagsrutiner. I jobbet som hjemmevejleder er det vigtigt, at du kan navigere i begge disse aspekter af livet og at du ser glæden og det spændende i at styrke det enkelte menneske i praktisk mestring af hverdagen. Vores arbejde består i at støtte borgere over 18 år med kognitive og psykosociale udfordringer til at leve et så selvstændig liv som muligt. Det betyder, at du i samarbejde med borgeren arbejder for at udvikle og vedligeholde de færdigheder, der er afgørende for at kunne bo selvstændigt i egen bolig og få et hverdagsliv med både drømme og udfordringer til at fungere. Dette forudsætter, at du står stærkt i din faglighed, er tålmodig og empatisk, samt at du er nysgerrig og respektfuld over for borgerens situation, udfordringer og ressourcer. Samtidig kommer du i kontakt med mange forskellige mennesker med hver deres begrænsninger, personligheder og styrker, hvilket kræver, at du har en god situationsfornemmelse og ser mennesket før diagnosen.
Kendskab til borgere med autisme spektrum forstyrrelse er en fordel.

Opgaverne kan bestå i at støtte borgerne i ADL-opgaver i hjemmet, individuelle udviklingsstøttende samtaler samt gruppebaseret, udviklingsstøttende læringsforløb.

Vi løser opgaver, som borgerne er visiterede til efter Voksenudredningsmetoden (VUM).

Som hjemmevejleder i PPV har du stor indflydelse på din hverdag, og du er med til at udvikle samt udarbejde de pædagogiske metoder og strategier, som du skal anvende i arbejdet. Du har derfor stor mulighed for at sætte dit kreative, faglige og personlige præg på hverdagen og opgaven.

I arbejdet som hjemmevejleder er det vigtigt, at du trives med selvstændighed og ansvar. Vi ønsker, at hverdagen skal være præget af tillid til hinanden, både som fagperson og som kollega. Det er derfor vigtigt, at vi alle tager ansvar, både for kerneopgaven og arbejdet med borgerne, men også for fællesskabet med kollegaerne og for organisationen som helhed. Idéer, nysgerrighed, kreative løsningsmuligheder og fagligt medansvar bydes hjerteligt velkommen.

Du skal være fleksibel i forhold til arbejdstid- og sted samt være indforstået med, at opgaverne kan ændre sig fra dag til dag. Samtidig skal du være indstillet på at kunne indgå i alle PPVs tilbud dvs. være parat til at rotere mellem opgaverne, hvis det bliver nødvendigt.


Om Pædagogisk Psykiatrisk Vejledningscenter:
PPV har en vifte af forskellige tilbud, der udføres efter Lov om social service og Lov om aktiv beskæftigelsesindsats. PPV består af en velfungerende og engageret personalegruppe, der er præget af initiativ, fleksibilitet, forandringsparathed og innovation, hvor faglighed altid er i fokus.

PPV er den lærende organisation, hvor dialog og ansvar er vigtige redskaber i arbejdslivet. Humor, åbenhed og faglig refleksion er også vigtige begreber i PPV.


Løn og praktiske oplysninger:

Arbejdstiden ligger mellem kl. 8 – 22 på alle dage. Du skal være indstillet på at kunne arbejde hver anden weekend, hvis det bliver nødvendigt.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Vi holder ansættelsessamtaler i uge 21.



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014036Phoenix-227e333312019-04-30T00:00:00Er du vores nye kollega i Pædagogisk Psykiatrisk Vejledningscenter (PPV)? Som hjemmevejleder i PPV skal du have en uddannelse, der giver kompetencer til at undersøge, vedligeholde og udvikle borgerens funktionsniveau inden for den socialfaglige praksis.

Jobbet som hjemmevejleder i PPV er mangfoldigt, og vi arbejder med de fleste aspekter i livet. Livet er nogle gange uforudsigeligt og til tider kaotisk, mens det andre gange er præget af hverdagsrutiner. I jobbet som hjemmevejleder er det vigtigt, at du kan navigere i begge disse aspekter af livet og at du ser glæden og det spændende i at styrke det enkelte menneske i praktisk mestring af hverdagen. Vores arbejde består i at støtte borgere over 18 år med kognitive og psykosociale udfordringer til at leve et så selvstændig liv som muligt. Det betyder, at du i samarbejde med borgeren arbejder for at udvikle og vedligeholde de færdigheder, der er afgørende for at kunne bo selvstændigt i egen bolig og få et hverdagsliv med både drømme og udfordringer til at fungere. Dette forudsætter, at du står stærkt i din faglighed, er tålmodig og empatisk, samt at du er nysgerrig og respektfuld over for borgerens situation, udfordringer og ressourcer. Samtidig kommer du i kontakt med mange forskellige mennesker med hver deres begrænsninger, personligheder og styrker, hvilket kræver, at du har en god situationsfornemmelse og ser mennesket før diagnosen.
Kendskab til borgere med autisme spektrum forstyrrelse er en fordel.

Opgaverne kan bestå i at støtte borgerne i ADL-opgaver i hjemmet, individuelle udviklingsstøttende samtaler samt gruppebaseret, udviklingsstøttende læringsforløb.

Vi løser opgaver, som borgerne er visiterede til efter Voksenudredningsmetoden (VUM).

Som hjemmevejleder i PPV har du stor indflydelse på din hverdag, og du er med til at udvikle samt udarbejde de pædagogiske metoder og strategier, som du skal anvende i arbejdet. Du har derfor stor mulighed for at sætte dit kreative, faglige og personlige præg på hverdagen og opgaven.

I arbejdet som hjemmevejleder er det vigtigt, at du trives med selvstændighed og ansvar. Vi ønsker, at hverdagen skal være præget af tillid til hinanden, både som fagperson og som kollega. Det er derfor vigtigt, at vi alle tager ansvar, både for kerneopgaven og arbejdet med borgerne, men også for fællesskabet med kollegaerne og for organisationen som helhed. Idéer, nysgerrighed, kreative løsningsmuligheder og fagligt medansvar bydes hjerteligt velkommen.

Du skal være fleksibel i forhold til arbejdstid- og sted samt være indforstået med, at opgaverne kan ændre sig fra dag til dag. Samtidig skal du være indstillet på at kunne indgå i alle PPVs tilbud dvs. være parat til at rotere mellem opgaverne, hvis det bliver nødvendigt.


Om Pædagogisk Psykiatrisk Vejledningscenter:
PPV har en vifte af forskellige tilbud, der udføres efter Lov om social service og Lov om aktiv beskæftigelsesindsats. PPV består af en velfungerende og engageret personalegruppe, der er præget af initiativ, fleksibilitet, forandringsparathed og innovation, hvor faglighed altid er i fokus.

PPV er den lærende organisation, hvor dialog og ansvar er vigtige redskaber i arbejdslivet. Humor, åbenhed og faglig refleksion er også vigtige begreber i PPV.


Løn og praktiske oplysninger:

Arbejdstiden ligger mellem kl. 8 – 22 på alle dage. Du skal være indstillet på at kunne arbejde hver anden weekend, hvis det bliver nødvendigt.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Vi holder ansættelsessamtaler i uge 21.


2019-05-20T00:50:29.970 Som hjemmevejleder i PPV skal du have en uddannelse, der giver kompetencer til at undersøge, vedligeholde og udvikle borgerens funktionsniveau inden for den socialfaglige praksis. Jobbet som hjemmevejleder i PPV er mangfoldigt, og vi arbejder med de fleste aspekter i livet. Livet er nogle gange uforudsigeligt og til tider kaotisk, mens det andre gange er præget af hverdagsrutiner. I jobbet som hjemmevejleder er det vigtigt, at du kan navigere i begge disse aspekter af livet og at du ser glæden og det spændende i at styrke det enkelte menneske i praktisk mestring af hverdagen. Vores arbejde består i at støtte borgere over 18 år med kognitive og psykosociale udfordringer til at leve et så selvstændig liv som muligt. Det betyder, at du i samarbejde med borgeren arbejder for at udvikle og vedligeholde de færdigheder, der er afgørende for at kunne bo selvstændigt i egen bolig og få et hverdagsliv med både drømme og udfordringer til at fungere. Dette forudsætter, at du står stærkt i din faglighed, er tålmodig og empatisk, samt at du er nysgerrig og respektfuld over for borgerens situation, udfordringer og ressourcer. Samtidig kommer du i kontakt med mange forskellige mennesker med hver deres begrænsninger, personligheder og styrker, hvilket kræver, at du har en god situationsfornemmelse og ser mennesket før diagnosen. Kendskab til borgere med autisme spektrum forstyrrelse er en fordel. Opgaverne kan bestå i at støtte borgerne i ADL-opgaver i hjemmet, individuelle udviklingsstøttende samtaler samt gruppebaseret, udviklingsstøttende læringsforløb. Vi løser opgaver, som borgerne er visiterede til efter Voksenudredningsmetoden (VUM). Som hjemmevejleder i PPV har du stor indflydelse på din hverdag, og du er med til at udvikle samt udarbejde de pædagogiske metoder og strategier, som du skal anvende i arbejdet. Du har derfor stor mulighed for at sætte dit kreative, faglige og personlige præg på hverdagen og opgaven. I arbejdet som hjemmevejleder er det vigtigt, at du trives med selvstændighed og ansvar. Vi ønsker, at hverdagen skal være præget af tillid til hinanden, både som fagperson og som kollega. Det er derfor vigtigt, at vi alle tager ansvar, både for kerneopgaven og arbejdet med borgerne, men også for fællesskabet med kollegaerne og for organisationen som helhed. Idéer, nysgerrighed, kreative løsningsmuligheder og fagligt medansvar bydes hjerteligt velkommen. Du skal være fleksibel i forhold til arbejdstid- og sted samt være indforstået med, at opgaverne kan ændre sig fra dag til dag. Samtidig skal du være indstillet på at kunne indgå i alle PPVs tilbud dvs. være parat til at rotere mellem opgaverne, hvis det bliver nødvendigt. Om Pædagogisk Psykiatrisk Vejledningscenter: PPV har en vifte af forskellige tilbud, der udføres efter Lov om social service og Lov om aktiv beskæftigelsesindsats. PPV består af en velfungerende og engageret personalegruppe, der er præget af initiativ, fleksibilitet, forandringsparathed og innovation, hvor faglighed altid er i fokus. PPV er den lærende organisation, hvor dialog og ansvar er vigtige redskaber i arbejdslivet. Humor, åbenhed og faglig refleksion er også vigtige begreber i PPV. Løn og praktiske oplysninger: Arbejdstiden ligger mellem kl. 8 22 på alle dage. Du skal være indstillet på at kunne arbejde hver anden weekend, hvis det bliver nødvendigt. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 21.11jobnet227e3333100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1169&ProjectId=144644&DepartmentId=18981&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGreve3516650Pædagogisk Psykiatrisk Vejledningscenter11Rådhusholmen 52670Greve43973161DKDanmark0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset751489JobNet4980975498097510030-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=227e3333https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=227e3333https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=227e3333&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=227e3333&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/6.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Pædagogisk Psykiatrisk Vejledningscenter er dette netop hvad du bliver mødt af.12007991Dansk3Læse/ tale332003Pædagog9Undervisning og pædagogik361628209Hellenoreply@ofir.comDanmarkDanmark3300150252 pædagogerRobot Vi søger to pædagoger, der vil være med til at udvikle Lillebos gode læringsmiljø, den høje faglighed og trivsel, således at Lillebo fortsat er blandt de bedste dagtilbud i Greve Kommune. Du skal være interesseret i at skabe et omsorgsfuldt, nærværende, anerkendende, relationelt og udviklende læreringsmiljø for vores børn i Lillebo. Vores nye medarbejdere skal være interesserede i at videreføre og videreudvikle vores struktur, kultur og traditioner i fællesskab med resten af huset og se meningsfulde relationer og et udviklende læringsmiljø over hele dagen, som forudsætning for et godt børneliv. Vi er en selvejende institution under Børneringen i Karlslunde, der er normeret til 24 vuggestuebørn og 56 børnehavebørn. Vi har driftsoverenskomst og et godt samarbejde med Greve Kommune. Derudover er vi en del af netværket Karlsvognen. Lillebo ligger tæt på strand, skønne grønne omgivelser og Karlslunde station. Derudover ligger vores hus på en naturskøn grund med bålhytte, høns og skønne hyggekroge. Vi har hver 5. uge tilknyttet en bus og buspædagog, der kan køre med 7 børn og to voksne. Vi søger to pædagoger pr. 1 8 2019 eller hurtigst derefter: 1 pædagog på 30-31 timer til børnehaven. 1 pædagog på 31 timer til vuggestuen. Vi kan tilbyde et hus i udvikling Du vil få kollegaer med høj faglighed og engagement, der samarbejder på tværs af stuerne. Sammen prioriterer vi fællesskabet højt, da vi ser det som et betydningsfuldt læringsmiljø for børnene. Samtidig er det vigtigt for os at have øje for det enkelte barns behov og udvikling. Derudover vil du få en personalesundhedsforsikring, mulighed for fagrelevant studietur og kurser for medarbejderne, pædagogiske dage, sociale arrangementer og en blandet personalegruppe af mænd og kvinder, gamle og nye ansatte i alderen 20-55 år. Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst. I forbindelse med ansættelse indhenter vi reference samt straffe- og børneattest. Ansøgning: Uddannelsesbevis og lign. vedhæftes ansøgningen og sendes til Frederikke Hecht-Nielsen, Leder af Lillebo, på fhe@greve.dk . Ønsker du uddybende oplysninger er du velkommen til at kontakte leder, Frederikke Hecht-Nielsen på 23 82 58 44 eller mail fhe@greve.dk . Der er også information om Lillebo at hente på vores hjemmeside: https: greve.inst.dk Foresides IntraForeside.aspx?Location IP.C Ansøgningsfrist: den 7 6 kl. 12.00 Der vil blive afholdt samtaler i uge 25. Har du ikke hørt fra os inden den 28 6 er stillingerne besat til anden side. Vi søger to pædagoger, der vil være med til at udvikle Lillebos gode læringsmiljø, den høje faglighed og trivsel, således at Lillebo fortsat er blandt de bedste dagtilbud i Greve Kommune.

Du skal være interesseret i at skabe et omsorgsfuldt, nærværende, anerkendende, relationelt og udviklende læreringsmiljø for vores børn i Lillebo.

Vores nye medarbejdere skal være interesserede i at videreføre og videreudvikle vores struktur, kultur og traditioner i fællesskab med resten af huset og se meningsfulde relationer og et udviklende læringsmiljø over hele dagen, som forudsætning for et godt børneliv.

Vi er en selvejende institution under Børneringen i Karlslunde, der er normeret til 24 vuggestuebørn og 56 børnehavebørn. Vi har driftsoverenskomst og et godt samarbejde med Greve Kommune. Derudover er vi en del af netværket Karlsvognen.

Lillebo ligger tæt på strand, skønne grønne omgivelser og Karlslunde station. Derudover ligger vores hus på en naturskøn grund med bålhytte, høns og skønne hyggekroge. Vi har hver 5. uge tilknyttet en bus og buspædagog, der kan køre med 7 børn og to voksne.

Vi søger to pædagoger pr. 1/8 2019 eller hurtigst derefter:
1 pædagog på 30-31 timer til børnehaven.
1 pædagog på 31 timer til vuggestuen.

Vi kan tilbyde et hus i udvikling
Du vil få kollegaer med høj faglighed og engagement, der samarbejder på tværs af stuerne. Sammen prioriterer vi fællesskabet højt, da vi ser det som et betydningsfuldt læringsmiljø for børnene. Samtidig er det vigtigt for os at have øje for det enkelte barns behov og udvikling. Derudover vil du få en personalesundhedsforsikring, mulighed for fagrelevant studietur og kurser for medarbejderne, pædagogiske dage, sociale arrangementer og en blandet personalegruppe af mænd og kvinder, gamle og nye ansatte i alderen 20-55 år.

Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst. I forbindelse med ansættelse indhenter vi reference samt straffe- og børneattest.

Ansøgning:
Uddannelsesbevis og lign. vedhæftes ansøgningen og sendes til Frederikke Hecht-Nielsen, Leder af Lillebo, på fhe@greve.dk .

Ønsker du uddybende oplysninger er du velkommen til at kontakte leder, Frederikke Hecht-Nielsen på 23 82 58 44 eller mail fhe@greve.dk .

Der er også information om Lillebo at hente på vores hjemmeside: https://greve.inst.dk/Foresides/IntraForeside.aspx?Location=IP.C

Ansøgningsfrist: den 7/6 kl. 12.00
Der vil blive afholdt samtaler i uge 25.

Har du ikke hørt fra os inden den 28/6 er stillingerne besat til anden side.
Børnehaven LilleboKarlslunde2019-05-01T00:00:002019-05-29T00:00:00
330019305Pædagog søges til SkattekistenRobot Skattekisten søger en uddannet pædagog til en vuggestuegruppe med 13 børn i alderen ca.10 mdr.-3år. Skattekisten er en stor integreret institution for børn fra 0-6 år, med 6 vuggestuegrupper, 3 børnehavegrupper, to storbørnsgrupper med de ældste børn på 5 år, samt en basis gruppe med 6 børn som er visiteret til gruppen. Børnene i basisgruppen, kan have forskellige diagnoser og er børn som har forskellige udfordringer. Vi er blevet sammenlagt til en institution pr. 1 januar i år og er derfor i en spændende proces, hvor vi skal finde fælles retning og skabe en fælles kultur fremadrettet. Samtidig er vores institution ved at blive bygget større og renoveret. Dette forventes endeligt færdigt i foråret 2020. Vi søger en pædagog der har erfaring med arbejdet i en vuggestue og som sammen med to stuekolleger, kan skabe en tryg og udviklende hverdag for børnene. Du skal være engageret, nærværende, anerkendende og omsorgsfuld. Du skal have viden om små børns udvikling og behov og kunne organisere arbejdet med børnene og tilbyde nogle læringsmiljøer, som passer til det enkelte barns nærmeste udviklingszone. Sammen med dine stue kolleger og kolleger på tværs i vuggestuen, skal du være med til at planlægge og organisere spændende og udviklende læringsmiljøer for børnene. Dette arbejde tager udgangspunkt i de nye styrkede læreplaner, samt vores egen pædagogiske læreplan for Skattekisten. Du må gerne have konkrete ideer til- og erfaringer med, at arbejde med områder indenfor de pædagogiske læreplaner. Du er fleksibel og vil indgå i et positivt samarbejde med kolleger i hele huset. Du har interesse i at arbejde med hele aldersgruppen 0-6 år, da vi lægger vægt på vidensdeling, læringsfællesskaber og har brug for, at vi kan samarbejde og hjælpe hinanden på tværs i hele huset. Vi kan tilbyde engagerede og dygtige kolleger at samarbejde med som har en anerkendende tilgang til børn, forældre og kolleger. Vi har et positivt livssyn med fokus på at skabe forskellige børnefællesskaber, så alle vores børn har mulighed for at deltage i flere børnefællesskaber. Ansættelse efter gældende overenskomst. Ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 22, 2019. Der indhentes børneattest og straffeattest inden ansættelse. Har du brug for yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte pædagogisk leder, Charlotte Granhøj på mail: chpe@greve.dkSkattekisten søger en uddannet pædagog til en vuggestuegruppe med 13 børn i alderen ca.10 mdr.-3år.

Skattekisten er en stor integreret institution for børn fra 0-6 år, med 6 vuggestuegrupper, 3 børnehavegrupper, to storbørnsgrupper med de ældste børn på 5 år, samt en basis gruppe med 6 børn som er visiteret til gruppen. Børnene i basisgruppen, kan have forskellige diagnoser og er børn som har forskellige udfordringer.
Vi er blevet sammenlagt til en institution pr. 1 januar i år og er derfor i en spændende proces, hvor vi skal finde fælles retning og skabe en fælles kultur fremadrettet. Samtidig er vores institution ved at blive bygget større og renoveret. Dette forventes endeligt færdigt i foråret 2020.



Vi søger en pædagog der har erfaring med arbejdet i en vuggestue og som sammen med to stuekolleger, kan skabe en tryg og udviklende hverdag for børnene. Du skal være engageret, nærværende, anerkendende og omsorgsfuld. Du skal have viden om små børns udvikling og behov og kunne organisere arbejdet med børnene og tilbyde nogle læringsmiljøer, som passer til det enkelte barns nærmeste udviklingszone.
Sammen med dine stue kolleger og kolleger på tværs i vuggestuen, skal du være med til at planlægge og organisere spændende og udviklende læringsmiljøer for børnene. Dette arbejde tager udgangspunkt i de nye styrkede læreplaner, samt vores egen pædagogiske læreplan for Skattekisten. Du må gerne have konkrete ideer til- og erfaringer med, at arbejde med områder indenfor de pædagogiske læreplaner.
Du er fleksibel og vil indgå i et positivt samarbejde med kolleger i hele huset. Du har interesse i at arbejde med hele aldersgruppen 0-6 år, da vi lægger vægt på vidensdeling, læringsfællesskaber og har brug for, at vi kan samarbejde og hjælpe hinanden på tværs i hele huset.

Vi kan tilbyde engagerede og dygtige kolleger at samarbejde med som har en anerkendende tilgang til børn, forældre og kolleger. Vi har et positivt livssyn med fokus på at skabe forskellige børnefællesskaber, så alle vores børn har mulighed for at deltage i flere børnefællesskaber.

Ansættelse efter gældende overenskomst.
Ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 22, 2019.
Der indhentes børneattest og straffeattest inden ansættelse.

Har du brug for yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte pædagogisk leder, Charlotte Granhøj på mail: chpe@greve.dk


Elverhøj, integreret institutionGreve2019-05-08T00:00:002019-05-22T00:00:00
330021155Engageret pædagog søgesRobot Kan du se dig selv i et fantastisk børnehus med masser af muligheder… Lunas Ark søger 1 uddannet pædagog pr 1 juli.19. eller snarest derefter. Stillingen er på 35 timer pr uge. Lunas Ark er en integreret institution fordelt i 2 huse. Vi er en stor personalegruppe som brænder for arbejdet med at skabe et godt børneliv. Vi vægter humor, omsorg, empati, nærvær og respekt i vores samvær. Vi har nogle fantastiske legepladser, samt Christianiacykler som vi kan køre nogle dejlige ture på. En god kollega med lyst til udvikling og samarbejde Da Lunas Ark er en integreret institution er det vigtigt, at du har lyst til at arbejde med børn i alle aldersgrupper 0-5 år, men stillingen er pt i en børnegruppe med børn i alderen 3-5 år. I Lunas Ark er vi samlet med mange forskellige kulturelle baggrunde, både familier og personale. Du skal derfor være udstyret med en god portion åbenhed og nysgerrighed, og opleve mangfoldighed som en styrke. Vi tror på et godt forældresamarbejde som en vigtig del af børnenes trivsel hos os, og derfor er det vigtigt at kunne indgå i forældresamarbejdet og forældrekontakten. Du skal have lyst til at være en del af videreudviklingen af pædagogikken i Lunas Ark. Faglighed, pædagogik og personlige egenskaber Vi søger en kollega som: Har et højt fagligt niveau Er autentisk og vedholdende i din relation til børn og voksne Arbejder struktureret og kan skabe en pædagogisk hverdag, som både tilgodeser børnefællesskabet og det enkelte barns behov. Kan bevare overblikket i pressede situationer, og have mange bolde i luften. Er god til at være nærværende og lyttende sammen med børnene. Som både taler og skriver dansk. Ser det som en spændende faglig udfordring at være uddannelses institution. Kontakt Ønsker du at vide mere, er du velkommen til at kontakte pædagogiske leder, Margit Jørgensen, på tlf.22458244 Løn- og ansættelsesvilkår Du ansættes efter gældende overenskomst? Ansøgning I Greve Kommune er der en generel politik om, at nyansatte skal forevise straffeattest. Ved beskæftigelse og direkte kontakt med børn under 15 år, indhentes der også en børneattest. Vi forventer at afholde samtaler d.27.5.19 mellem kl. 13-17
Kan du se dig selv i et fantastisk børnehus med masser af muligheder…

Lunas Ark søger 1 uddannet pædagog pr 1 juli.19. eller snarest derefter. Stillingen er på 35 timer pr uge.

Lunas Ark er en integreret institution fordelt i 2 huse.

Vi er en stor personalegruppe som brænder for arbejdet med at skabe et godt børneliv. Vi vægter humor, omsorg, empati, nærvær og respekt i vores samvær.

Vi har nogle fantastiske legepladser, samt Christianiacykler som vi kan køre nogle dejlige ture på.

En god kollega med lyst til udvikling og samarbejde

Da Lunas Ark er en integreret institution er det vigtigt, at du har lyst til at arbejde med børn i alle aldersgrupper 0-5 år, men stillingen er pt i en børnegruppe med børn i alderen 3-5 år.

I Lunas Ark er vi samlet med mange forskellige kulturelle baggrunde, både familier og personale. Du skal derfor være udstyret med en god portion åbenhed og nysgerrighed, og opleve mangfoldighed som en styrke.

Vi tror på et godt forældresamarbejde som en vigtig del af børnenes trivsel hos os, og derfor er det vigtigt at kunne indgå i forældresamarbejdet og forældrekontakten.

Du skal have lyst til at være en del af videreudviklingen af pædagogikken i Lunas Ark.

Faglighed, pædagogik og personlige egenskaber

Vi søger en kollega som:

  • Har et højt fagligt niveau

  • Er autentisk og vedholdende i din relation til børn og voksne

  • Arbejder struktureret og kan skabe en pædagogisk hverdag, som både tilgodeser børnefællesskabet og det enkelte barns behov.

  • Kan bevare overblikket i pressede situationer, og have mange bolde i luften.

  • Er god til at være nærværende og lyttende sammen med børnene.

  • Som både taler og skriver dansk.

  • Ser det som en spændende faglig udfordring at være uddannelses institution.

Kontakt
Ønsker du at vide mere, er du velkommen til at kontakte pædagogiske leder, Margit Jørgensen, på tlf.22458244

Løn- og ansættelsesvilkår Du ansættes efter gældende overenskomst?

Ansøgning
I Greve Kommune er der en generel politik om, at nyansatte skal forevise straffeattest. Ved beskæftigelse og direkte kontakt med børn under 15 år, indhentes der også en børneattest.

Vi forventer at afholde samtaler d.27.5.19 mellem kl. 13-17

Luna´s Ark, Integreret institutionGreve2019-05-09T00:00:002019-05-23T00:00:00
330015366Uddannet familieterapeut til Familiehuset i RingstedRobot Om Familiehuset Familieteamet er en del af Familiehuset i Ringsted, der huser et støtte kontaktpædagog team og et familie team. I Familiehuset er vi optaget af at hjælpe familier i udsatte positioner til et mindre sårbart sted at stå gennem koordinerede og helhedsorienterede indsatser. Opgaverne i Familiehuset kommer fra kommunens Børne- og Familierådgivning samt Ungeenheden. Familiehuset samarbejder derfor med kommunens rådgivere. I Ringsted Kommune arbejder vi med tidlig opsporing ud fra Ringsteds Udviklingsmodel - i et systemisk perspektiv. Familiehusets medarbejdere samarbejder dermed også med kommunens daginstitutioner og skoler. Om jobbet Der arbejdes individuelt, med hele eller dele af familien, eller i grupper. Teamet arbejder terapeutisk med rådgivning og vejledning både i Familiehuset og i familierne. Samtalernes metodiske perspektiv er indenfor en systemisk narrativ forståelses ramme. Indsatsen tilrettelægges individuelt, i samspil med familierne og deres rådgivere. Der kan forekomme arbejde i weekender og helligdage. Dine opgaver:Behandlings- og samtaleforløb med familier i udsatte positioner.At deltage i relevante interne og eksterne møder vedrørende familien.At spille dine kollegaer gode i ekstern supervision samt intern sparring.At følge op på handleplaner med skriftlige statusrapporter.At deltage i udviklings- og uddannelsesaktiviteter. Din personlige og professionelle profil:Pædagog eller lignende med relevant terapeutisk efteruddannelse.Narrativt og eller systemisk funderet.Har solide faglige kvalifikationer samt erfaring indenfor samtaler med børn og familier i udsatte positioner.Har tværfaglige samarbejdskompetencer.Har evne til at observere, beskrive og reflektere over egen og andres praksis.Rummelig og nysgerrig med et ressourceorienteret helhedssyn.Er optaget af, at lave nuancerede og fyldige historier om en given problemstilling og ikke at drage tynde konklusioner.Du kan handle proaktivt, selvstændigt og er robust.Du er fleksibel i forhold til arbejdstidens tilrettelæggelse.Du er professionelt og personligt engageret i dit arbejde. Vi tilbyderVarierende og spændende arbejdsopgaver.Et inspirerende fagligt miljø fuldt af liv og udfordringer.Et arbejdsfællesskab præget af mangfoldighed samt et højt professionelt og personligt engagement.Supervision. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 17. juni 2019. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst. Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling. Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning neden under selve stillingsopslaget og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. CV, eksamensbeviser mv.Om Familiehuset
Familieteamet er en del af Familiehuset i Ringsted, der huser et støtte – kontaktpædagog team og et familie team. I Familiehuset er vi optaget af at hjælpe familier i udsatte positioner til et mindre sårbart sted at stå gennem koordinerede og helhedsorienterede indsatser.

Opgaverne i Familiehuset kommer fra kommunens Børne- og Familierådgivning samt Ungeenheden. Familiehuset samarbejder derfor med kommunens rådgivere.

I Ringsted Kommune arbejder vi med tidlig opsporing ud fra Ringsteds Udviklingsmodel - i et systemisk perspektiv. Familiehusets medarbejdere samarbejder dermed også med kommunens daginstitutioner og skoler.

Om jobbet
Der arbejdes individuelt, med hele eller dele af familien, eller i grupper. Teamet arbejder terapeutisk med rådgivning og vejledning – både i Familiehuset og i familierne. Samtalernes metodiske perspektiv er indenfor en systemisk/narrativ forståelses ramme. Indsatsen tilrettelægges individuelt, i samspil med familierne og deres rådgivere. Der kan forekomme arbejde i weekender og helligdage.

Dine opgaver:
  • Behandlings- og samtaleforløb med familier i udsatte positioner.
  • At deltage i relevante interne og eksterne møder vedrørende familien.
  • At spille dine kollegaer gode i ekstern supervision samt intern sparring.
  • At følge op på handleplaner med skriftlige statusrapporter.
  • At deltage i udviklings- og uddannelsesaktiviteter.

Din personlige og professionelle profil:
  • Pædagog eller lignende med relevant terapeutisk efteruddannelse.
  • Narrativt og/eller systemisk funderet.
  • Har solide faglige kvalifikationer samt erfaring indenfor samtaler med børn og familier i udsatte positioner.
  • Har tværfaglige samarbejdskompetencer.
  • Har evne til at observere, beskrive og reflektere over egen og andres praksis.
  • Rummelig og nysgerrig med et ressourceorienteret helhedssyn.
  • Er optaget af, at lave nuancerede og fyldige historier om en given problemstilling og ikke at drage tynde konklusioner.
  • Du kan handle proaktivt, selvstændigt og er robust.
  • Du er fleksibel i forhold til arbejdstidens tilrettelæggelse.
  • Du er professionelt og personligt engageret i dit arbejde.

Vi tilbyder
  • Varierende og spændende arbejdsopgaver.
  • Et inspirerende fagligt miljø fuldt af liv og udfordringer.
  • Et arbejdsfællesskab præget af mangfoldighed samt et højt professionelt og personligt engagement.
  • Supervision.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 17. juni 2019. 

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst.

Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling.

Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" neden under selve stillingsopslaget og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. CV, eksamensbeviser mv.
 

Ringsted KommuneRingsted2019-05-15T00:00:002019-05-27T00:00:00
330014261Formidler i SkoletjenestenBasic Formidler i Skoletjenesten Museum Sydøstdanmark, Holmegaard Museum Sydøstdanmark søger en formidler med stort F til skoletjenesten. Museum Sydøstdanmark består af kulturhistoriske museer i Køge, Næstved og Vordingborg Kommuner. Som medarbejder i skoletjenesten formidler du derfor i alle tre kommuner og har fast arbejdsplads sammen med skoletjenestens øvrige medarbejdere på Holmegaard Værk i Næstved. I Skoletjenesten får børn, unge og voksne et afbræk fra hverdagen og møder kulturhistorien som en nærværende, relevant, underholdende og tankevækkende oplevelse, der ofte indbefatter, at man selv skal gøre noget, tænke efter og tage valg. Det vil være din opgave at skabe den oplevelse. Dine primære ansvarsområder og opgaver: Du skal udvikle og gennemføre formidlingsforløb til alle museets destinationer. Både faste forløb til kataloget, men også workshops og aktiviteter, der popper op i forbindelse med events og åbninger. Der er højt til loftet i skoletjenesten, så der er god plads til dine ideer og initiativer. Du vil endvidere indgå i det team, der udvikler online undervisningsmaterialer, der kan findes på Museum Sydøstdanmarks undervisningssite. Dine kvalifikationer:Du elsker at være på og er først og fremmest god til at formidle, så dit publikum - uanset alder - føler sig både underholdt, beriget og inddraget. Du elsker at lege og har lyst til at skabe trygge rammer, hvor børn kan opleve historie med krop og sanser. Dit primære fagområde er kulturhistorie og samfund, og du må også gerne have en kreativ åre. Vi er åbne for, at du har yderligere fagområder, du kan bringe i spil. Du har flair for og lyst til at inddrage kreative og skabende aktiviteter i forløbene. Du er god til at reflektere over didaktiske og pædagogiske valg, når du udvikler forløb. Du skriver godt og har det fint med at beskrive de forløb, du udvikler. Du er meget selvstændig og på samme tid vant til at indgå i et team, hvor den enkeltes indsats er en vigtig brik i den fælles succes. Yderligere krav:Du skal have kørekort, da der er transport mellem destinationerne. Du skal være klar til formidle og lave aktiviteter på de tidspunkter, hvor museet er mest aktivt. Det betyder, at du også skal arbejde i skolernes ferier samt i weekender. Stillingen forventes besat pr. 1 8-2019 og er fastsat til 37 timer ugentligt. Er du interesseret i stillingen og har yderligere spørgsmål opfordres du til at kontakte Skoletjenesten v Steen Djurhuus tlf. 3118 6827 eller Kathrine Olldag tlf. 3145 9149. Ansøgning og CV sendes via knappen Send ansøgning senest den 19. maj 2019. Du kan læse mere om Museum Sydøstdanmark på: www.museerne.dk Se mere på vores ansøgersite: https: museerne.brandero.com
Formidler i Skoletjenesten

Museum Sydøstdanmark, Holmegaard

Museum Sydøstdanmark søger en formidler med stort "F" til skoletjenesten.

Museum Sydøstdanmark består af kulturhistoriske museer i Køge, Næstved og Vordingborg Kommuner. Som medarbejder i skoletjenesten formidler du derfor i alle tre kommuner og har fast arbejdsplads sammen med skoletjenestens øvrige medarbejdere på Holmegaard Værk i Næstved.

I Skoletjenesten får børn, unge og voksne et afbræk fra hverdagen og møder kulturhistorien som en nærværende, relevant, underholdende og tankevækkende oplevelse, der ofte indbefatter, at man selv skal gøre noget, tænke efter og tage valg. Det vil være din opgave at skabe den oplevelse.

Dine primære ansvarsområder og opgaver:
Du skal udvikle og gennemføre formidlingsforløb til alle museets destinationer. Både faste forløb til kataloget, men også workshops og aktiviteter, der popper op i forbindelse med events og åbninger. Der er højt til loftet i skoletjenesten, så der er god plads til dine ideer og initiativer.

Du vil endvidere indgå i det team, der udvikler online undervisningsmaterialer, der kan findes på Museum Sydøstdanmarks undervisningssite.

Dine kvalifikationer:
  • Du elsker at "være på" og er først og fremmest god til at formidle, så dit publikum - uanset alder - føler sig både underholdt, beriget og inddraget.
  • Du elsker at lege og har lyst til at skabe trygge rammer, hvor børn kan opleve historie med krop og sanser.
  • Dit primære fagområde er kulturhistorie og samfund, og du må også gerne have en kreativ åre. Vi er åbne for, at du har yderligere fagområder, du kan bringe i spil.
  • Du har flair for og lyst til at inddrage kreative og skabende aktiviteter i forløbene.
  • Du er god til at reflektere over didaktiske og pædagogiske valg, når du udvikler forløb.
  • Du skriver godt og har det fint med at beskrive de forløb, du udvikler.
  • Du er meget selvstændig og på samme tid vant til at indgå i et team, hvor den enkeltes indsats er en vigtig brik i den fælles succes.
Yderligere krav:
  • Du skal have kørekort, da der er transport mellem destinationerne.
  • Du skal være klar til formidle og lave aktiviteter på de tidspunkter, hvor museet er mest aktivt. Det betyder, at du også skal arbejde i skolernes ferier samt i weekender.
Stillingen forventes besat pr. 1/8-2019 og er fastsat til 37 timer ugentligt.

Er du interesseret i stillingen og har yderligere spørgsmål opfordres du til at kontakte Skoletjenesten v/Steen Djurhuus tlf. 3118 6827 eller Kathrine Olldag tlf. 3145 9149.

Ansøgning og CV sendes via knappen "Send ansøgning" senest den 19. maj 2019.

Du kan læse mere om Museum Sydøstdanmark på: www.museerne.dk

 

Se mere på vores ansøgersite: https://museerne.brandero.com

ORS/Small/d4836bfd_logo.pngMuseum SydøstdanmarkHolmegaard2019-04-30T17:05:23.1502019-06-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

2 pædagoger

Børnehaven Lillebo

Karlslunde
Vi søger to pædagoger, der vil være med til at udvikle Lillebos gode læringsmiljø, den høje faglighed og trivsel, således at Lillebo fortsat er blandt de bedste dagtilbud i Greve Kommune. Du skal være interesseret i at skabe et omsorgsfuldt, nærvære...
Indrykket:1. maj 2019
Udløbsdato:29. maj 2019

Pædagog søges til Skattekisten

Elverhøj, integreret institution

Greve
Skattekisten søger en uddannet pædagog til en vuggestuegruppe med 13 børn i alderen ca.10 mdr.-3år. Skattekisten er en stor integreret institution for børn fra 0-6 år, med 6 vuggestuegrupper, 3 børnehavegrupper, to storbørnsgrupper med de ældste bør...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:22. maj 2019

Engageret pædagog søges

Luna´s Ark, Integreret institution

Greve
Kan du se dig selv i et fantastisk børnehus med masser af muligheder… Lunas Ark søger 1 uddannet pædagog pr 1 juli.19. eller snarest derefter. Stillingen er på 35 timer pr uge. Lunas Ark er en integreret institution fordelt i 2 huse. Vi er en stor p...
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:23. maj 2019

Uddannet familieterapeut til Familiehuset i Ringsted

Ringsted Kommune

Ringsted
Om Familiehuset Familieteamet er en del af Familiehuset i Ringsted, der huser et støtte kontaktpædagog team og et familie team. I Familiehuset er vi optaget af at hjælpe familier i udsatte positioner til et mindre sårbart sted at stå gennem koordine...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:27. maj 2019

Formidler i Skoletjenesten

Museum Sydøstdanmark

Holmegaard
Formidler i Skoletjenesten Museum Sydøstdanmark, Holmegaard Museum Sydøstdanmark søger en formidler med stort F til skoletjenesten. Museum Sydøstdanmark består af kulturhistoriske museer i Køge, Næstved og Vordingborg Kommuner. Som medarbejder i sko...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:3. juni 2019