Er du vores nye kollega i Skattestyrelsens Kundecenter, KC Styring og kvalitet - Person i Odense?

Har du lyst til at blive en del af en myndighed som sikrer fundamentet for finansiering af det danske samfund. Er du faglig dygtig og kan du tackle at have en travl hverdag og fortsat have et smil i stemmen, så er det dig, vi søger!

Kundecentrets kerneopgave
Skattestyrelsens Kundecenter besvarer alle generelle henvendelser på skatte-, moms- og afgiftsområdet og yder én til én vejledning til borgere og virksomheder pr. telefon, mail og chat samt vejledning på Facebook og Twitter.

Opgaver i KC Styring og kvalitet - Person
Kundecentrets Styrings- og kvalitetskontorer ligger i Hjørring og Odense og understøtter den fælles udvikling og drift af kerneopgaven med vejledning. Vi søger en medarbejder til vores kontor i Odense.

I KC Styring og kvalitet – Person, har vi særlig fokus på at understøtte driften og fagligheden på personskatteområdet, der udover grundkompetencen på Forskud/Årsopgørelse består af fagområderne Udland, Dødsbo, Værdipapirer og Person.

Udvikling og drift af Kundecentrets knowledge management er funderet i kontoret. Det består af en veludbygget vidensbase med ca. 3.000 artikler samt Kundecentrets Viden Center, hvor vi afdækker indmeldinger fra driften, og udmelder vigtige driftsinformationer. Herudover sikrer vi et meget tæt og vigtigt samarbejde med procesejere og det faglige bagland i sagsbehandlingsafdelingerne og Bindende svar.

Ansvaret for samarbejdet med borgerservice i kommunerne er også en væsentlig opgave i kontoret. Vi har løbende dialog med borgerservicecheferne og KL på kontaktudvalgsmøder, og vi instruerer medarbejderne i borgerservice primært digitalt, hvor vi når ud til ca. 900 medarbejdere i kommunerne, men også med målrettede kurser i kommunerne.

Dine arbejdsopgaver
Din primære opgave i kontoret er afdækning af indmeldinger til Kundecentrets Viden Center og samarbejde med procesejere. Det er vigtigt at få korrekte og hurtige udmeldinger ud til driftsmedarbejderne i Kundecentret med baggrund i væsentlighed og risiko.

Borgerserviceopgaven vil også være en af dine primære opgaver. Opgaven er som udgangspunkt delt i dialog med borgerservicecheferne og instruktion af borgerservicemedarbejderne. Du er en del af vores borgerserviceteam, og dine opgaver aftales nærmere ud fra en samlet ressource- og opgaveprioritering i kontoret.

Kundecentrets kerneopgave med vejledning er fundamentet for kontorets opgaveløsning, og vi sikrer det skattefaglige miljø i kontoret med besvarelser af henvendelser på personskatteområdet. Din vagtplanlægning med besvarelse af henvendelser på personskatteområdet afhænger af din opgaveportefølje, og vil variere henover året.

Forandringsparat, serviceminded og lyst til at lære nyt
Vi forventer, at du er fagligt velfunderet på forskud/årsopgørelse, samt har et væsentligt proces- og systemkendskab på personbeskatningsområdet.

I din opgaveløsning har du fokus på balancen mellem produktivitet, kvalitet og tilfredshed. Du er god til at prioritere og tilskære arbejdsopgaverne, og arbejder målrettet og løsningsorienteret både selvstændigt og i teams.

Erfaring med kundebetjening, samt erfaring med at vejlede pr. telefon er en fordel, men ikke et krav. Du er en habil IT bruger, og har en god talforståelse.

Som person udviser du en professionel adfærd, du er empatisk og forstår at udtrykke dig klart og præcist i tale og skrift.

Dit nye team
Vi er et team, der prioriterer høj faglighed, et stort engagement og et godt socialt sammenhold. Du kan derfor se frem til at få brugt og udfordret dine faglige og personlige kompetencer. Din dagligdag er i et uformelt miljø hvor trivsel og arbejdsglæde er vigtigt.

Ansøgning, kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning, CV og eksamenspapirer senest 2. august 2020 via linket nedenfor ”Søg stillingen”. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Allan Vestergaard Hansen på tlf. 72370068.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 33. Tiltrædelse snarest og senest 1. oktober 2020.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre Dannebrogsgade 2, 5000 Odense C.

Om Skattestyrelsen
’Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.




Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Data Manager for the Interdisciplinary Centre on Population Dynamics

Syddansk Universitet

Odense M
The Demography Unit of the University of Southern Denmark s Interdisciplinary Centre on Population Dynamics (CPop) seeks to recruit a Data Manager. As part of the Faculty of Business and Social Science, the Demography unit collaborates with research...
Indrykket:17. juni 2020

AC-fuldmægtig til økonomidata på Syddansk Universitet

Syddansk Universitet

Odense M
Budgetafdelingen i Økonomiservice ved SDU søger en medarbejder med stærke Excel-kompetencer og dataforståelse.Om ØkonomiserviceØkonomiservice er Syddansk Universitets centrale økonomifunktion og består af ca. 60 medarbejdere fordelt på 5 afdelinger....
Indrykket:17. juni 2020

AC-medarbejdere til vandteamet i Tilskudsenheden i Miljøstyrelsen

Miljøstyrelsen

Odense C
Vil du være en del af arbejdet med tilskudsordninger til vådområder og lavbundsarealer? Har du lyst til at indgå i et fagligt fællesskab og tage ansvar for opgaver og processer i tæt samarbejde med andre? Kan du virkeliggøre ambitionerne om at desig...
Indrykket:22. juni 2020

Ekspert til bibliotekssystemer

Syddansk Universitet

Odense M
Vil du spille en afgørende rolle, når vi skal drive fremtidens bibliotek på Syddansk Universitet (SDU)? Sætter du biblioteksbrugerne forrest, og vil du være med til at skabe sammenhængende processer og biblioteksløsninger for studerende og ansatte, ...
Indrykket:24. juni 2020

Fuldmægtig til ledelses- og sekretariatsbetjening søges til sekretariatet for Danmarks Frie Forskningsfond

Styrelsen for Forskning og Uddannelse - Odense

Odense C
Har du god forståelse for politiske processer og beslutningsgange? Og vil du motiveres af at arbejde tæt på Danmarks Frie Forskningsfonds bestyrelse og formandsgruppe? Så har vi brug for dig i sekretariatet for Danmarks Frie Forskningsfond. Vi skabe...
Indrykket:25. juni 2020

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Data Manager for the Interdisciplinary Centre on Population Dynamics

Syddansk Universitet

Odense M
The Demography Unit of the University of Southern Denmark s Interdisciplinary Centre on Population Dynamics (CPop) seeks to recruit a Data Manager. As part of the Faculty of Business and Social Science, the Demography unit collaborates with research...
Indrykket:17. juni 2020

AC-fuldmægtig til økonomidata på Syddansk Universitet

Syddansk Universitet

Odense M
Budgetafdelingen i Økonomiservice ved SDU søger en medarbejder med stærke Excel-kompetencer og dataforståelse.Om ØkonomiserviceØkonomiservice er Syddansk Universitets centrale økonomifunktion og består af ca. 60 medarbejdere fordelt på 5 afdelinger....
Indrykket:17. juni 2020

AC-medarbejdere til vandteamet i Tilskudsenheden i Miljøstyrelsen

Miljøstyrelsen

Odense C
Vil du være en del af arbejdet med tilskudsordninger til vådområder og lavbundsarealer? Har du lyst til at indgå i et fagligt fællesskab og tage ansvar for opgaver og processer i tæt samarbejde med andre? Kan du virkeliggøre ambitionerne om at desig...
Indrykket:22. juni 2020

Ekspert til bibliotekssystemer

Syddansk Universitet

Odense M
Vil du spille en afgørende rolle, når vi skal drive fremtidens bibliotek på Syddansk Universitet (SDU)? Sætter du biblioteksbrugerne forrest, og vil du være med til at skabe sammenhængende processer og biblioteksløsninger for studerende og ansatte, ...
Indrykket:24. juni 2020

Fuldmægtig til ledelses- og sekretariatsbetjening søges til sekretariatet for Danmarks Frie Forskningsfond

Styrelsen for Forskning og Uddannelse - Odense

Odense C
Har du god forståelse for politiske processer og beslutningsgange? Og vil du motiveres af at arbejde tæt på Danmarks Frie Forskningsfonds bestyrelse og formandsgruppe? Så har vi brug for dig i sekretariatet for Danmarks Frie Forskningsfond. Vi skabe...
Indrykket:25. juni 2020