Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du vores nye kontorelev?

Vi søger en kontorelev med speciale i administration til AV CENTER København.

Som kontorelev bliver du tilknyttet vores regnskabs- og administrationsafdeling.

 

Dine primære opgaver:

- Bogføring og afstemninger af debitor, kreditor, finans og løn

- Administrative opgaver som mødebooking, klargøring til møder, receptionistopgaver

- Ansvar for bestilling af og orden i kontorartikler

- Diverse ad hoc opgaver

 

 

Dine kvalifikationer

- Du skal have gennemgået HG2, HGS eller lignende grundforløb

- Interesse for bogholderi og administration i bred forstand

- Interesse for it og gerne lidt erfaring med Office-pakken

 

 

Dine egenskaber:

- Du tager ansvar og bidrager positivt til et godt arbejdsmiljø

- Du er fleksibel og villig til at yde en ekstra indsats når det gælder

- Du har udpræget kvalitets- og ordenssans

- Du er stabil, struktureret og servicemindet

 

 

Vi tilbyder dig:

- Spændende udfordringer i en til tider hektisk hverdag

- Et rart, afslappet og åbent arbejdsklima

- Start 1/4-2018 eller 1/5-2018

 

 

Send ansøgning med CV samt kopi af eksamensbevis eller årskarakterer til

Regnskabschef Jette Nielsen på jen@avcenter.dk.

 

 

Ansøgningsfrist er 23/2-2018. Samtaler forventes afholdt i uge 10.

 

 

AV CENTER København A/S

Sdr. Ringvej 39, 2605 Brøndby

 

 

AV CENTER København er en del af AV CENTER gruppen og blandt Danmarks førende AV virksomheder.

Vi beskæftiger i dag ca. 160 medarbejdere fordelt på 5 afdelinger i landet indenfor salg, installation, service og udlejning af professionelt AV udstyr. Læs mere på www.avcenter.dk

 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Kontorelev med speciale i administration

AB&CO · TT BOILERS A/S

Høje-Taastrup
AB CO er en firmagruppe der har specialiseret sig i design og fremstilling af industrielle kedler og varmevekslere, samt konsulentydelser indenfor procesvarme og varmegenvinding. AB CO produkter og ydelser er specielt målrette mod fremtidens krav ti...
Indrykket:20. august 2018
Udløbsdato:15. oktober 2018

Brænder du for salg, er du arbejdsom, positiv, serviceminded, og har mod på udfordringer i rejsebranchen?

MYCRUISE ApS

Frederiksberg
Lidt om MyCruise... Vi er en 10 år gammel virksomhed, som har oplevet hastig vækst og er i dag 20 fuldtidsansatte og 2-3 deltidsansatte. Så det er en mindre og ung virksomhed, hvor der er masser af mulighed for at præge dagligdagen og prøve kræfter ...
Indrykket:22. august 2018
Udløbsdato:1. oktober 2018

Kontrolmedarbejder

Center for Beskæftigelse

Brøndby
Hvidovre Kommune søger en kompetent, empatisk og engageret kontrolmedarbejder til tiltrædelse 1. november 2018. Arbejdsopgaverne er mangeartede og består blandt andet af administrative opgaver, i form af udsøgning i IT-systemer, journalføring, sagsb...
Indrykket:27. august 2018
Udløbsdato:26. september 2018

Genoptræningen i Hvidovre Kommune søger administrativ medarbejder med sundhedsfaglig baggrund

Genoptræningen

Brøndby
Genoptræningen i Hvidovre Kommune udvider det administrative team - så hvis du brænder for at gøre en forskel for kolleger og borgere, så er det dig, vi har brug for. Arbejdsopgaven er primært varetagelse af indkaldefunktion af borgere til genoptræn...
Indrykket:4. september 2018
Udløbsdato:23. september 2018

Kontorassistent/blæksprutte

Dansk Personaleudlejning ApS

Brøndby
For vores kunde beliggende i Glostrup, søger vi en kontorassistent blæksprutte til at varetage nedenstående opgaver: - Telefonpasning - Ordrestyring og opfølgning - Diverse adhoc opgaver ifm. kontorarbejde Vi forventer at du er servicemined og kan s...
Indrykket:6. september 2018
Udløbsdato:30. september 2018