Er du vores nye logningsekspert...

Forsvarets Efterretningstjeneste (FE) søger en logningsekspert, som skal indgå i vores team af eksperter, der håndterer intern logning i FE.

Du får udfordringer og plads til at udvikle dig
Vi søger en erfaren Windows- og/eller Linux administrator, der har kendskab til, og interesse i, logning fra operativsystemer og applikationer, især logning fra Linux-operativsystemer. Du vil komme til at arbejde med driften af vores logningsplatforme, udvikling af logopsamling, samt udvikling af rapporterings- og præsentationsløsninger til understøttelse af brugernes kerneopgaver. Du vil have tæt kontakt med platformens brugere, applikationsudviklere, eksterne leverandører, samt de medarbejdere, der arbejder med driften af vores applikationsportefølje. Desuden vil du være sparringspartner/rådgiver for vores sikkerhedsorganisation, samt vores jurister og tilsynsmyndigheder. I din daglige opgaveløsning vil du sparre med dine kolleager i teamet og den øvrige IT afdeling.

Du og din baggrund er vigtig
Du er uddannet ingeniør, uddannet inden for IT, eller har lignende længerevarende uddannelse. Du er analytisk, god til at kommunikere på skrift og i tale, og har erfaring med programmering, og gerne erfaring med IT system-drift. Du er opsøgende i forhold til opgaver og viden, driver udviklingsforløb, og sikrer færdiggørelse og dokumentation. Du kan både forfatte arbejdsbeskrivelser, såvel som selv følge skrevne procedurer.

Din nye arbejdsplads
Forsvarets Efterretningstjeneste (FE) arbejder for at beskytte Danmark og det danske demokrati. Vi opnår vores viden gennem målrettet efterretningsarbejde, og bruger den til at vurdere, bekæmpe og rådgive om aktuelle og fremtidige trusler. Det gør vi ved at indhente og analysere oplysninger om forhold i udlandet, som har betydning for Danmark og danske interesser.
FE er både Danmarks udenrigs- og militære efterretningstjeneste, Danmarks militære sikkerhedstjeneste og den nationale it-sikkerhedsmyndighed, der sikrer et stærkt cyberforsvar.
Vi stræber efter at omsætte vores viden til effekt. Vores målsætning er at være en af de mest dynamiske og operativt fokuserede vestlige tjenester af sin art. Vores viden gør og skal gøre en forskel for Danmark og danske interesser.

Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation, afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund. Derudover har du mulighed for at forhandle løntillæg efter kvalifikationer. Den gennemsnitlige arbejdstid er 37 timer om ugen inklusiv betalt frokostpause. Til stillingen hører en pensionsordning, som FE betaler.
Som ansat i FE er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det er et krav, at du kan sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele din ansættelse. Som i resten af forsvaret har du pligt til kortvarig udsendelse til udlandet.

dan søger du stillingen
Du skal sende din ansøgning og CV via stillingsopslaget, senest den 26.august
Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted uge 36/37 og stiler mod en ansættelse fra 1.november. Vi opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Du er velkommen til at kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2212, hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker flere oplysninger.

Du kan også læse mere på http://fe-ddis.dk/, hvor du blandt andet finder vores ”Beretning” og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330051025Phoenix-de0c397112019-06-30T00:00:00Er du vores nye logningsekspert...Forsvarets Efterretningstjeneste (FE) søger en logningsekspert, som skal indgå i vores team af eksperter, der håndterer intern logning i FE.

Du får udfordringer og plads til at udvikle dig
Vi søger en erfaren Windows- og/eller Linux administrator, der har kendskab til, og interesse i, logning fra operativsystemer og applikationer, især logning fra Linux-operativsystemer. Du vil komme til at arbejde med driften af vores logningsplatforme, udvikling af logopsamling, samt udvikling af rapporterings- og præsentationsløsninger til understøttelse af brugernes kerneopgaver. Du vil have tæt kontakt med platformens brugere, applikationsudviklere, eksterne leverandører, samt de medarbejdere, der arbejder med driften af vores applikationsportefølje. Desuden vil du være sparringspartner/rådgiver for vores sikkerhedsorganisation, samt vores jurister og tilsynsmyndigheder. I din daglige opgaveløsning vil du sparre med dine kolleager i teamet og den øvrige IT afdeling.

Du og din baggrund er vigtig
Du er uddannet ingeniør, uddannet inden for IT, eller har lignende længerevarende uddannelse. Du er analytisk, god til at kommunikere på skrift og i tale, og har erfaring med programmering, og gerne erfaring med IT system-drift. Du er opsøgende i forhold til opgaver og viden, driver udviklingsforløb, og sikrer færdiggørelse og dokumentation. Du kan både forfatte arbejdsbeskrivelser, såvel som selv følge skrevne procedurer.

Din nye arbejdsplads
Forsvarets Efterretningstjeneste (FE) arbejder for at beskytte Danmark og det danske demokrati. Vi opnår vores viden gennem målrettet efterretningsarbejde, og bruger den til at vurdere, bekæmpe og rådgive om aktuelle og fremtidige trusler. Det gør vi ved at indhente og analysere oplysninger om forhold i udlandet, som har betydning for Danmark og danske interesser.
FE er både Danmarks udenrigs- og militære efterretningstjeneste, Danmarks militære sikkerhedstjeneste og den nationale it-sikkerhedsmyndighed, der sikrer et stærkt cyberforsvar.
Vi stræber efter at omsætte vores viden til effekt. Vores målsætning er at være en af de mest dynamiske og operativt fokuserede vestlige tjenester af sin art. Vores viden gør og skal gøre en forskel for Danmark og danske interesser.

Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation, afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund. Derudover har du mulighed for at forhandle løntillæg efter kvalifikationer. Den gennemsnitlige arbejdstid er 37 timer om ugen inklusiv betalt frokostpause. Til stillingen hører en pensionsordning, som FE betaler.
Som ansat i FE er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det er et krav, at du kan sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele din ansættelse. Som i resten af forsvaret har du pligt til kortvarig udsendelse til udlandet.

dan søger du stillingen
Du skal sende din ansøgning og CV via stillingsopslaget, senest den 26.august
Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted uge 36/37 og stiler mod en ansættelse fra 1.november. Vi opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Du er velkommen til at kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2212, hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker flere oplysninger.

Du kan også læse mere på http://fe-ddis.dk/, hvor du blandt andet finder vores ”Beretning” og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Forsvarets Efterretningstjeneste (FE) søger en logningsekspert, som skal indgå i vores team af eksperter, der håndterer intern logning i FE. Du får udfordringer og plads til at udvikle dig Vi søger en erfaren Windows- og eller Linux administrator, der har kendskab til, og interesse i, logning fra operativsystemer og applikationer, især logning fra Linux-operativsystemer. Du vil komme til at arbejde med driften af vores logningsplatforme, udvikling af logopsamling, samt udvikling af rapporterings- og præsentationsløsninger til understøttelse af brugernes kerneopgaver. Du vil have tæt kontakt med platformens brugere, applikationsudviklere, eksterne leverandører, samt de medarbejdere, der arbejder med driften af vores applikationsportefølje. Desuden vil du være sparringspartner rådgiver for vores sikkerhedsorganisation, samt vores jurister og tilsynsmyndigheder. I din daglige opgaveløsning vil du sparre med dine kolleager i teamet og den øvrige IT afdeling. Du og din baggrund er vigtig Du er uddannet ingeniør, uddannet inden for IT, eller har lignende længerevarende uddannelse. Du er analytisk, god til at kommunikere på skrift og i tale, og har erfaring med programmering, og gerne erfaring med IT system-drift. Du er opsøgende i forhold til opgaver og viden, driver udviklingsforløb, og sikrer færdiggørelse og dokumentation. Du kan både forfatte arbejdsbeskrivelser, såvel som selv følge skrevne procedurer. Din nye arbejdsplads Forsvarets Efterretningstjeneste (FE) arbejder for at beskytte Danmark og det danske demokrati. Vi opnår vores viden gennem målrettet efterretningsarbejde, og bruger den til at vurdere, bekæmpe og rådgive om aktuelle og fremtidige trusler. Det gør vi ved at indhente og analysere oplysninger om forhold i udlandet, som har betydning for Danmark og danske interesser. FE er både Danmarks udenrigs- og militære efterretningstjeneste, Danmarks militære sikkerhedstjeneste og den nationale it-sikkerhedsmyndighed, der sikrer et stærkt cyberforsvar. Vi stræber efter at omsætte vores viden til effekt. Vores målsætning er at være en af de mest dynamiske og operativt fokuserede vestlige tjenester af sin art. Vores viden gør og skal gøre en forskel for Danmark og danske interesser. Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation, afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund. Derudover har du mulighed for at forhandle løntillæg efter kvalifikationer. Den gennemsnitlige arbejdstid er 37 timer om ugen inklusiv betalt frokostpause. Til stillingen hører en pensionsordning, som FE betaler. Som ansat i FE er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det er et krav, at du kan sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele din ansættelse. Som i resten af forsvaret har du pligt til kortvarig udsendelse til udlandet. Sådan søger du stillingen Du skal sende din ansøgning og CV via stillingsopslaget, senest den 26.august Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted uge 36 37 og stiler mod en ansættelse fra 1.november. Vi opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Du er velkommen til at kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2212, hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker flere oplysninger. Du kan også læse mere på http: fe-ddis.dk , hvor du blandt andet finder vores Beretning og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.11jobnetde0c3971100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-27T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=123835&DepartmentId=7574&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3554381Forsvarets Efterretningstjeneste11Kastellet 302100København ØDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent784748JobNet5010881501088110027-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=de0c3971https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=de0c3971https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=de0c3971&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=de0c3971&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/5.jpgHar du IT-erfaring og ønsker nye udfordringer? Søg jobbet som IT-tekniker i dag.12008001Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT362154241fe1924@fe-ddis.dkDKDanmarkDKDanmark330046707Barona søger IT tekniker til SilkeborgRobot Barona IT søger kørende serviceteknikere! Barona søger en kandidat, der er interesserede i at arbejde som kørende serviceteknikere for vores kunde. Stillingen består i at arbejde med og løse tekniske problemer inden for hardware installationer for vores kunde. Du som ansøger har erfaring med bl.a. printopgaver og er vant til hands-on arbejde med tandhjul, mekanik og elektronik. Der er tale om et job med meget hardware arbejde. Som ansøger er du ansvarlig og kan lide afvekslende arbejde, og du ønsker et langvarigt ansættelsesforhold. Det er et krav, at du har kørekort og adgang til egen bil. Udover det, skal du være serviceminded og have et uovertruffet servicegen i dig. Jobbet er aflønnet pr. opgave. Arbejdsopgaver: Arbejdsopgaver består i, at udføre service på installationer og udskiftning af hardware, som f.eks. dankortterminaler, kassesystemer, stationære Pc er og printere ud hos vores kunder, som eksempelvis er banker, og butikker i hele Danmark. Kompetencer: Grundlæggende vide om PC-Teknik En uddannelse inden for IT er en fordel men dog ikke et krav Evnen til at arbejde selvstændigt, praktisk og løsningsfokuseret Have gode sociale evner, serviceminded og god til at håndtere kunderelationer Kvalifikationer: Gymnasial uddannelse Kørekort og egen bil Kunne fremvise straffeattest Flydende i dansk og engelsk både skriftligt og mundtligt Erfaring med printopgaver og installationsopgaver Teknisk velfunderet inden for IT og hardware såsom, printere, ATM og andet hardware udstyr Den ideelle kandidat: Du har forstand på teknik, og vi ser gerne at du har en baggrund som evt. elektronikmekaniker. Du har skruetrækker erfaring. Som person er du ansvarlig og serviceminded. Derudover har du et drive samt en professionel optræden over for vores kunder. Ydermere er du omhyggelig, fleksibel og vant til at arbejde selvstændigt. At være initiativrig og engageret er også noget som vi lægger meget vægt på. Da vi ikke kan garantere for antallet af timer, er den ideelle kandidat en som søger muligheden for at kunne tjene ekstra penge ved siden af. Jobbet er aflønnet pr. opgave og eller på en timebasis. Vi tilbyder: Som konsulent hos Barona er du ansat i en veletableret bemandingsvirksomhed, hvor der meget at lave, og hvor to dage ikke er ens. Derudover kommer du til at have regelmæssig kontakt til en servicechef, så du ikke står alene med problemet. Send dit CV og ansøgning til info@barona.dk mærket Servicetekniker Silkeborg

Barona IT søger kørende serviceteknikere!

Barona søger en kandidat, der er interesserede i at arbejde som kørende serviceteknikere for vores kunde. Stillingen består i at arbejde med og løse tekniske problemer inden for hardware installationer for vores kunde. Du som ansøger har erfaring med bl.a. printopgaver og er vant til ”hands-on” arbejde med tandhjul, mekanik og elektronik. Der er tale om et job med meget hardware arbejde. Som ansøger er du ansvarlig og kan lide afvekslende arbejde, og du ønsker et langvarigt ansættelsesforhold.

Det er et krav, at du har kørekort og adgang til egen bil. Udover det, skal du være serviceminded og have et uovertruffet servicegen i dig.

Jobbet er aflønnet pr. opgave.

Arbejdsopgaver:

Arbejdsopgaver består i, at udføre service på installationer og udskiftning af hardware, som f.eks. dankortterminaler, kassesystemer, stationære Pc’er og printere ud hos vores kunder, som eksempelvis er banker, og butikker i hele Danmark.

Kompetencer:

  • Grundlæggende vide om PC-Teknik
  • En uddannelse inden for IT er en fordel men dog ikke et krav
  • Evnen til at arbejde selvstændigt, praktisk og løsningsfokuseret
  • Have gode sociale evner, serviceminded og god til at håndtere kunderelationer

Kvalifikationer:

  • Gymnasial uddannelse
  • Kørekort og egen bil
  • Kunne fremvise straffeattest
  • Flydende i dansk og engelsk både skriftligt og mundtligt
  • Erfaring med printopgaver og installationsopgaver
  • Teknisk velfunderet inden for IT og hardware såsom, printere, ATM og andet hardware udstyr

Den ideelle kandidat:

Du har forstand på teknik, og vi ser gerne at du har en baggrund som evt. elektronikmekaniker. Du har ”skruetrækker” erfaring. Som person er du ansvarlig og serviceminded. Derudover har du et drive samt en professionel optræden over for vores kunder. Ydermere er du omhyggelig, fleksibel og vant til at arbejde selvstændigt. At være initiativrig og engageret er også noget som vi lægger meget vægt på.

Da vi ikke kan garantere for antallet af timer, er den ideelle kandidat en som søger muligheden for at kunne tjene ekstra penge ved siden af. Jobbet er aflønnet pr. opgave og/eller på en timebasis.

Vi tilbyder:

Som konsulent hos Barona er du ansat i en veletableret bemandingsvirksomhed, hvor der meget at lave, og hvor to dage ikke er ens. Derudover kommer du til at have regelmæssig kontakt til en servicechef, så du ikke står alene med problemet.

 

Send dit CV og ansøgning til info@barona.dk – mærket Servicetekniker Silkeborg

Barona IT ApSSilkeborg2019-06-23T00:00:002019-08-15T00:00:00
330055554IT-Specialist til support af avanceret sterilproduktionRobot Vi søger en medarbejder med kompetencer inden for produktions-IT, til supportfunktion på Region Hovedstadens nye sterilcentral. Region Hovedstadens sterilcentral opføres med beliggenhed på to af regionens store akuthospitaler, Rigshospitalet og Herlev Hospital. Når sterilcentralen går i drift i 2020, er den verdens mest automatiserede sterilcentral. Sterilcentralen genbehandler og case-pakker operationsinstrumenter til al operationsaktivitet i hele Region Hovedstaden. Sterilcentralen er en ny enhed med en arbejdskultur, hvor troværdighed, ansvarlighed, professionalisme og trivsel er værdier, som vi sætter højt. Da den lokale IT-supportfunktion er under opbygning, vil du få rig mulighed for at præge din egen hverdag og få indflydelse på processen. Jobbet Dit primære ansvar vil være deltagelse i driftssupport til afvikling af sterilproduktionen og opretholdelse af leverancesikkerhed til Region Hovedstadens operationsafdelinger. Opgaverne vil bl.a. omfatte First level systemsupport til Den Regionale Sterilcentral på Rigshospitalet First level systemsupport til varemodtagelsen på Rigshospitalet På sigt first level systemsupport til den regionale sterilcentral på Herlev Deltage i projekt- og implementeringsarbejdet med MES på sterilcentralen på hver matrikel Fejlfinding mellem databaser, MES, procesudstyr og MHE Kontakt til og samarbejde med leverandørerne af MES og MHE ifm. fejlfinding og fejlretning Kontakt til og samarbejde med Region Hovedstadens IT ifm. fejlfinding og fejlretning på IT-infrastrukturen På sigt indgå i IT-vagtordning Undervisning og uddannelse af superbrugere og teknikere i automation og MES Procedurebeskrivelser og udvikling af supportprocesser samt udfærdigelse af intern dokumentation Da jobbet på sigt (2020) vil handle om at holde produktion og pakkelinjer kørende, søger vi en medarbejder, som føler sig tryg ved at komme på gulvet i produktionen for at afhjælpe problemer for produktionspersonalet. Produktionen er planlagt til at skulle foregå i dag- og aftenvagt, mens pakkelinjerne vil køre med fuld kapacitet i nattetimerne. Vi har derfor brug for IT-support døgnet rundt (rådighedsvagt nat og weekender), når sterilcentralerne nærmer sig fuld produktion. Faglig profil Vi forestiller os, at du har erfaring indenfor fabriks-IT herunder automations IT-systemer, fabriks-IT hardware eller lignende, og at du trives i arbejdet med komplicerede IT-systemer. Du arbejder struktureret og løsningsorienteret og har en naturlig lyst til at lære nyt og sætte dig ind i nye forretningssystemer. Det foretrækkes, hvis du både har IT og teknisk uddannelsesbaggrund. Vi forventer, at du Er udadvendt og trives i kontakt med mennesker Er serviceminded, selvdreven og har fokus på brugerens behov Kan arbejde selvstændigt og inddrage egne erfaringer, som grundlag for fremtidige løsninger, der sikrer både kvalitet og effektivitet Har gode engelsk-kundskaber Går til arbejdet og dine samarbejdspartnere med godt humør og høj professionalisme. Det vil være en fordel hvis du har kendskab og eller erfaring med nogle af følgende områder, men ikke et krav: Wonderware produkterne Application Server, Intouch og MES Databaser og SQL Automation og maskinstyring med PLC Netværksforståelse Vi tilbyder Fuldtid, gennemsnitlig 37 timer uge Skiftende vagter: Fremmøde 7-23, Rådighedsvagt hverdag og weekender ca. 7 uger år (fra 2020) Fremmøde på begge sterilcentralens matrikler på Herlev Hospital og Rigshospitalet, Blegdamsvej. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst indgået med Danske Regioner og HK, og ansættelsen finder organisatorisk sted under Servicecentret, Rigshospitalet. Vi stiler mod ansættelse hurtigst muligt, dog senest med start november 2019, og ser frem til at modtage din ansøgning snarest. Ansøgningsfristen er den 18. august 2019 kl. 24:00. Vi forventer at afholde samtaler i uge 35 og 36. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte: Uge 28 & 29 Fagleder Lokal Systemsupport Nicolai W. Hjorth nicolai.winther.hjorth@regionh.dk telefon 51 63 75 01 Uge 30 & 31 IT-supporter Leo G. Sørensen leo.glentvor.soerensen@regionh.dk telefon 92 43 35 06 Uge 32 & 33 Funktionsleder teknik og support Glenn Væsel glenn.vaesel@regionh.dk telefon 28 68 89 24. Du kan læse mere om Den Regionale Sterilcentral her: Den Regionale Sterilcentral, Rigshospitalet og Den Regionale Sterilcentral, HerlevVi søger en medarbejder med kompetencer inden for produktions-IT, til supportfunktion på Region Hovedstadens nye sterilcentral.

Region Hovedstadens sterilcentral opføres med beliggenhed på to af regionens store akuthospitaler, Rigshospitalet og Herlev Hospital. Når sterilcentralen går i drift i 2020, er den verdens mest automatiserede sterilcentral. Sterilcentralen genbehandler og case-pakker operationsinstrumenter til al operationsaktivitet i hele Region Hovedstaden.

Sterilcentralen er en ny enhed med en arbejdskultur, hvor troværdighed, ansvarlighed, professionalisme og trivsel er værdier, som vi sætter højt.

Da den lokale IT-supportfunktion er under opbygning, vil du få rig mulighed for at præge din egen hverdag og få indflydelse på processen.

Jobbet Dit primære ansvar vil være deltagelse i driftssupport til afvikling af sterilproduktionen og opretholdelse af leverancesikkerhed til Region Hovedstadens operationsafdelinger.

Opgaverne vil bl.a. omfatte

  • First level systemsupport til Den Regionale Sterilcentral på Rigshospitalet
  • First level systemsupport til varemodtagelsen på Rigshospitalet
  • På sigt first level systemsupport til den regionale sterilcentral på Herlev
  • Deltage i projekt- og implementeringsarbejdet med MES på sterilcentralen på hver matrikel
  • Fejlfinding mellem databaser, MES, procesudstyr og MHE
  • Kontakt til og samarbejde med leverandørerne af MES og MHE ifm. fejlfinding og fejlretning
  • Kontakt til og samarbejde med Region Hovedstadens IT ifm. fejlfinding og fejlretning på IT-infrastrukturen
  • På sigt indgå i IT-vagtordning
  • Undervisning og uddannelse af superbrugere og teknikere i automation og MES
  • Procedurebeskrivelser og udvikling af supportprocesser samt udfærdigelse af intern dokumentation
Da jobbet på sigt (2020) vil handle om at holde produktion og pakkelinjer kørende, søger vi en medarbejder, som føler sig tryg ved at komme på gulvet i produktionen for at afhjælpe problemer for produktionspersonalet. Produktionen er planlagt til at skulle foregå i dag- og aftenvagt, mens pakkelinjerne vil køre med fuld kapacitet i nattetimerne. Vi har derfor brug for IT-support døgnet rundt (rådighedsvagt nat og weekender), når sterilcentralerne nærmer sig fuld produktion.

Faglig profil Vi forestiller os, at du har erfaring indenfor fabriks-IT herunder automations IT-systemer, fabriks-IT hardware eller lignende, og at du trives i arbejdet med komplicerede IT-systemer. Du arbejder struktureret og løsningsorienteret og har en naturlig lyst til at lære nyt og sætte dig ind i nye forretningssystemer. Det foretrækkes, hvis du både har IT og teknisk uddannelsesbaggrund.



Vi forventer, at du
  • Er udadvendt og trives i kontakt med mennesker
  • Er serviceminded, selvdreven og har fokus på brugerens behov
  • Kan arbejde selvstændigt og inddrage egne erfaringer, som grundlag for fremtidige løsninger, der sikrer både kvalitet og effektivitet
  • Har gode engelsk-kundskaber
  • Går til arbejdet og dine samarbejdspartnere med godt humør og høj professionalisme.
  • Det vil være en fordel hvis du har kendskab og/eller erfaring med nogle af følgende områder, men ikke et krav:
  • Wonderware produkterne Application Server, Intouch og MES
  • Databaser og SQL
  • Automation og maskinstyring med PLC
  • Netværksforståelse
Vi tilbyder

  • Fuldtid, gennemsnitlig 37 timer/uge
  • Skiftende vagter: Fremmøde 7-23, Rådighedsvagt hverdag og weekender ca. 7 uger/år (fra 2020)
  • Fremmøde på begge sterilcentralens matrikler på Herlev Hospital og Rigshospitalet, Blegdamsvej.
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst indgået med Danske Regioner og HK, og ansættelsen finder organisatorisk sted under Servicecentret, Rigshospitalet.

Vi stiler mod ansættelse hurtigst muligt, dog senest med start november 2019, og ser frem til at modtage din ansøgning snarest. Ansøgningsfristen er den 18. august 2019 kl. 24:00.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 35 og 36.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:

Uge 28 & 29
Fagleder Lokal Systemsupport Nicolai W. Hjorth
nicolai.winther.hjorth@regionh.dk / telefon 51 63 75 01

Uge 30 & 31
IT-supporter Leo G. Sørensen
leo.glentvor.soerensen@regionh.dk / telefon 92 43 35 06

Uge 32 & 33
Funktionsleder teknik og support Glenn Væsel
glenn.vaesel@regionh.dk / telefon 28 68 89 24.

Du kan læse mere om Den Regionale Sterilcentral her: Den Regionale Sterilcentral, Rigshospitalet og Den Regionale Sterilcentral, Herlev

RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-07-05T00:00:002019-08-18T00:00:00
330055153Desktop Support Engineer/IT Support i Midtjylland - 6 månederRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 9044 You will help install, upgrade and troubleshoot hardware and software systems. Ultimately, you will ensure prompt and accurate customer service and increase client satisfaction. Responsibilities: Address user tickets regarding hardware, software and networking Manage customer traffic at the tech Caf walk-in centre Deskside services where required Walk customers through installing applications and computer peripherals Ask targeted questions to diagnose problems Guide users with simple, step-by-step instructions Conduct remote troubleshooting Test alternative pathways until you resolve an issue Desktop application training to meet user needs Record technical issues and solutions in logs Direct unresolved issues to the next level of support personnel Follow up with clients to ensure their systems are functional Report customer feedback and potential product requests Help create technical documentation and manuals Daily Checks on UC meeting rooms and print consumables e.g. toner and paper Requirements: Proven work experience ( 3 years) as a Desktop Support Engineer, Technical Support Engineer or similar role Hands-on experience with common OS environments e.g. Windows Linux Mac Working knowledge of office automation products and computer peripherals, like printers and scanners Knowledge of PC security update practices and anti-virus programs (and patching) Ability to perform remote troubleshooting and provide clear instructions Excellent problem-solving and multitasking skills Customer-oriented attitude BSc in Computer Science or relevant field experience Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 9044

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/9044

 

 

You will help install, upgrade and troubleshoot hardware and software systems.
Ultimately, you will ensure prompt and accurate customer service and increase client satisfaction.

Responsibilities:
• Address user tickets regarding hardware, software and networking
• Manage customer traffic at the tech Café/walk-in centre
• Deskside services where required
• Walk customers through installing applications and computer peripherals
• Ask targeted questions to diagnose problems
• Guide users with simple, step-by-step instructions
• Conduct remote troubleshooting
• Test alternative pathways until you resolve an issue
• Desktop application training to meet user needs
• Record technical issues and solutions in logs
• Direct unresolved issues to the next level of support personnel
• Follow up with clients to ensure their systems are functional
• Report customer feedback and potential product requests
• Help create technical documentation and manuals
• Daily Checks on UC meeting rooms and print consumables e.g. toner and paper

Requirements:
• Proven work experience (+3 years) as a Desktop Support Engineer, Technical Support Engineer or similar role
• Hands-on experience with common OS environments e.g. Windows/Linux/Mac
• Working knowledge of office automation products and computer peripherals, like printers and scanners
• Knowledge of PC security update practices and anti-virus programs (and patching)
• Ability to perform remote troubleshooting and provide clear instructions
• Excellent problem-solving and multitasking skills
• Customer-oriented attitude
• BSc in Computer Science or relevant field experience

 

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/9044

Worksome ApSBrande2019-07-05T00:00:002019-07-31T00:00:00
330054819Tekniker hos GreenMind i København (fuldtid)Robot Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level. Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores afdeling i København N på Banevingen 14B. Jobbet vil primært bestå i at reparere smartphones og tablets, men vil også byde på daglig kundekontakt. Erfaring med reparation af iPhones og eller iPads Apple-produkter er et krav, og vi forventer desuden, at du har en naturlig interesse for IT og smartphones. Det er også vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i. Om GreenMindGreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop. Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15 af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2 af den samlede mængde affald, men det står for 70 af de giftige affaldsstoffer. Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en brug og smid væk -tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http: www.greenmind.dk miljo Vores målsætning er at være markedsledende i branchen både for kunder og medarbejdere. Du kan forvente… - en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt - at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden - at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10 til 18 Vi forventer, at… - du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service hver gang - du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning - du er særdeles servicemindet i din kundekontakt - du er ansvarsbevidst og møder til tiden Tiltrædelse: Snarest Løn efter kvalifikationer Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk skriv venligst Tekniker KBH N i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. Bemærk venligst: Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https://greenmind.dk/karriere/

Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level.

Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores afdeling i København N på Banevingen 14B.

Jobbet vil primært bestå i at reparere smartphones og tablets, men vil også byde på daglig kundekontakt. Erfaring med reparation af iPhones og/eller iPads Apple-produkter er et krav, og vi forventer desuden, at du har en naturlig interesse for IT og smartphones.

Det er også vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt – især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i.

Om GreenMindGreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop.

Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.

Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http://www.greenmind.dk/miljo

Vores målsætning er at være markedsledende i branchen – både for kunder og medarbejdere.

 

Du kan forvente…

- en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt

- at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden

- at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10 til 18

Vi forventer, at…

- du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service – hver gang

- du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning

- du er særdeles servicemindet i din kundekontakt

- du er ansvarsbevidst og møder til tiden

 Tiltrædelse: Snarest

Løn efter kvalifikationer

Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk – skriv venligst ”Tekniker KBH N” i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. 

Bemærk venligst: Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

GreenMind ApSKøbenhavn N2019-07-05T00:00:002019-08-28T00:00:00
330057135Servicedeskmedarbejder i rollen som teamkoordinatorRobot Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) søger en servicedeskmedarbejder, som skal fungere i rollen som teamkoordinator for Servicedesk i Drift- og Supportenheden. Som teamkoordinator skal du have fokus på service, kommunikation, dokumenteret erfaring med it og processer samt meget gerne have ledelses- eller teamkoordinatorerfaring. Enheden har ansvaret for it-support til Region Hovedstadens mere end 44.000 ansatte og er Danmarks største Servicedesk. Ansvar og opgaver Kerneopgaven er: at understøtte sektionschefen i den daglige drift herunder sparring, planlægning, analyse- og statistikudarbejdelse, performancerapportering m.m. at bistå til udarbejde vagtplanlægning for sektionens ca. 50 medarbejdere, ressourceestimater samt overvågning af driften og procesoverholdelse projektarbejde, udvikling af processer og implementering af nye tiltag at understøtte sektionens forskellige funktioner. f.eks. Floorwalker- og trænerrolle at være bindeled mellem teamet og sektionschefen i det daglige Om dig Du sætter en ære at arbejde professionelt og helhedsorienteret i en tempofyldt og omskiftelig hverdag, hvor service og tilfredshed hos vores brugere er vores vigtigste succesparameter. Endvidere forventer vi, at du har relevante kompetencer inden for it, vagtplanlægning, driftovervågning, ledelse eller som koordinator enten via uddannelsesmæssig baggrund eller gennem erhvervserfaring. Vi ser meget gerne, at du har kendskab til ITIL og forskellige kommunikationsværktøjer. Vi forventer, at du som minimum: har erfaring med og ved, hvad der kræves i et hektisk callcentermiljø og kan arbejde selvstændigt og under pres er stærk til at skabe relationer gennem en empatisk og respektfuld adfærd, har en god situationsfornemmelse og bidrager til den gode energi og trivsel i teamet er en dygtig formidler og kan kommunikere komplekse løsninger og budskaber, på en måde som modtageren forstår, både mundtligt og skriftligt har gode evner til at finde løsninger og se sammenhænge og konsekvenser i et komplekst setup er loyal mod sektionen og de beslutninger der er truffet, arbejder tillidsfuldt og forstår at arbejde i en organisation, som tror på at åbenhed er et vigtig parameter i samarbejdet arbejder selvstændigt og struktureret og er indstillet på at blive en del af et team, hvor både selvstændighed og samarbejde er en selvfølgelighed Som person er du: udadvendt, professionel, præsentabel, imødekommende, loyal og har humor helhedsorienteret, samtidig med at du kan arbejde med detaljer ansvarsfuld, ambitiøs og med gode people skills fleksibel i forhold til at løse skiftende arbejdsopgaver og stadig holde overblikket over driftssituationen Vi tilbyder Hos os får du et udfordrende arbejde i en travl og dynamisk organisation med kontakt til mange forskellige faggrupper. Endvidere et alsidigt arbejde med gode og dygtige kollegaer og et stærkt fællesskab. Der vil være gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi arbejder bevidst med forskellige kommunikationsværktøjer og den anerkendende kommunikation. Vores værdier er professionalisme, helhedssyn, åbenhed og tillid, som forventes udlevet i adfærd. Du kan læse mere om os her: www.regionh.dk imt Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Henriette Stilling på telefon 21 12 90 23 eller teamkoordinatorer: Christian Sørensen på telefon 31 52 62 36, mail: christian.soerensen@regionh.dk Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Ansættelsesstedet er Center for It, Medico og Telefoni, Borgervænget 7, 2100 København Ø. Ansøgningsfrist Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbeviser senest den 6. august 2019 kl. 10.00. Vi holder samtaler den 12. og 13. august 2019. Stillingen ønskes besat senest pr. 1. oktober 2019 gerne før. Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Se, hvad regionen laver.











Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) søger en servicedeskmedarbejder, som skal fungere i rollen som teamkoordinator for Servicedesk i Drift- og Supportenheden.



Som teamkoordinator skal du have fokus på service, kommunikation, dokumenteret erfaring med it og processer samt meget gerne have ledelses- eller teamkoordinatorerfaring.



Enheden har ansvaret for it-support til Region Hovedstadens mere end 44.000 ansatte og er Danmarks største Servicedesk.



Ansvar og opgaver

Kerneopgaven er:

  • at understøtte sektionschefen i den daglige drift – herunder sparring, planlægning, analyse- og statistikudarbejdelse, performancerapportering m.m.
  • at bistå til udarbejde vagtplanlægning for sektionens ca. 50 medarbejdere, ressourceestimater samt overvågning af driften og procesoverholdelse
  • projektarbejde, udvikling af processer og implementering af nye tiltag
  • at understøtte sektionens forskellige funktioner. f.eks. Floorwalker- og trænerrolle
  • at være bindeled mellem teamet og sektionschefen i det daglige
Om dig

Du sætter en ære at arbejde professionelt og helhedsorienteret i en tempofyldt og omskiftelig hverdag, hvor service og tilfredshed hos vores brugere er vores vigtigste succesparameter.



Endvidere forventer vi, at du har relevante kompetencer inden for it, vagtplanlægning, driftovervågning, ledelse eller som koordinator – enten via uddannelsesmæssig baggrund eller gennem erhvervserfaring. Vi ser meget gerne, at du har kendskab til ITIL og forskellige kommunikationsværktøjer.



Vi forventer, at du som minimum:

  • har erfaring med og ved, hvad der kræves i et hektisk callcentermiljø og kan arbejde selvstændigt og under pres
  • er stærk til at skabe relationer gennem en empatisk og respektfuld adfærd, har en god situationsfornemmelse og bidrager til den gode energi og trivsel i teamet
  • er en dygtig formidler og kan kommunikere komplekse løsninger og budskaber, på en måde som modtageren forstår, både mundtligt og skriftligt
  • har gode evner til at finde løsninger og se sammenhænge og konsekvenser i et komplekst setup
  • er loyal mod sektionen og de beslutninger der er truffet, arbejder tillidsfuldt og forstår at arbejde i en organisation, som tror på at åbenhed er et vigtig parameter i samarbejdet
  • arbejder selvstændigt og struktureret og er indstillet på at blive en del af et team, hvor både selvstændighed og samarbejde er en selvfølgelighed
Som person er du:

  • udadvendt, professionel, præsentabel, imødekommende, loyal og har humor
  • helhedsorienteret, samtidig med at du kan arbejde med detaljer
  • ansvarsfuld, ambitiøs og med gode people skills
  • fleksibel i forhold til at løse skiftende arbejdsopgaver og stadig holde overblikket over driftssituationen
Vi tilbyder

Hos os får du et udfordrende arbejde i en travl og dynamisk organisation med kontakt til mange forskellige faggrupper. Endvidere et alsidigt arbejde med gode og dygtige kollegaer og et stærkt fællesskab. Der vil være gode muligheder for personlig og faglig udvikling.



Vi arbejder bevidst med forskellige kommunikationsværktøjer og den anerkendende kommunikation.



Vores værdier er professionalisme, helhedssyn, åbenhed og tillid, som forventes udlevet i adfærd.

Du kan læse mere om os her: www.regionh.dk/imt




Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Henriette Stilling på telefon 21 12 90 23 eller teamkoordinatorer: Christian Sørensen på telefon 31 52 62 36, mail: christian.soerensen@regionh.dk

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

Ansættelsesstedet er Center for It, Medico og Telefoni, Borgervænget 7, 2100 København Ø.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbeviser senest den 6. august 2019 kl. 10.00.

Vi holder samtaler den 12. og 13. august 2019.

Stillingen ønskes besat senest pr. 1. oktober 2019 – gerne før.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


Se, hvad regionen laver.




It- medico og telefoniKøbenhavn Ø2019-07-09T00:00:002019-08-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Barona søger IT tekniker til Silkeborg

Barona IT ApS

Silkeborg
Barona IT søger kørende serviceteknikere! Barona søger en kandidat, der er interesserede i at arbejde som kørende serviceteknikere for vores kunde. Stillingen består i at arbejde med og løse tekniske problemer inden for hardware installationer for v...
Indrykket:23. juni 2019
Udløbsdato:15. august 2019

IT-Specialist til support af avanceret sterilproduktion

Rigshospitalet

København Ø
Vi søger en medarbejder med kompetencer inden for produktions-IT, til supportfunktion på Region Hovedstadens nye sterilcentral. Region Hovedstadens sterilcentral opføres med beliggenhed på to af regionens store akuthospitaler, Rigshospitalet og Herl...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:18. august 2019

Desktop Support Engineer/IT Support i Midtjylland - 6 måneder

Worksome ApS

Brande
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 9044 You will help install, upgrade and...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Tekniker hos GreenMind i København (fuldtid)

GreenMind ApS

København N
Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level. Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores ...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:28. august 2019

Servicedeskmedarbejder i rollen som teamkoordinator

It- medico og telefoni

København Ø
Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) søger en servicedeskmedarbejder, som skal fungere i rollen som teamkoordinator for Servicedesk i Drift- og Supportenheden. Som teamkoordinator skal du have fokus på service, kommunikation, dokumenteret erfari...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:6. august 2019