Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du vores nye personale- og kundekonsulent i Aarhus?

Vi kan tilbyde dig et spændende job med en stor kontaktflade til både virksomheder og kandidater. Du vil opleve engagerede kolleger, der med godt humør og humor løser opgaverne og gerne går en ekstra mil for kunderne og for andre kolleger. Formår du at bevare overblikket uden at miste sansen for detaljen, og med fokus på kunden at levere prima kundeservice hver eneste dag? Så kan du meget vel være personen, vi søger. Har du kendskab til vikarbranchen er det en fordel, men ikke et krav.
I dagligdagen får du ansvaret for, at vores bookinger bliver udført professionelt. Du løser opgaverne med en god forretningsforståelse og formår at planlægge dine opgaver optimalt. Du har gennemslagskraft og personlig pondus, som kommer til udtryk såvel i dialogen med kunder og vikarer som i hverdagen på kontoret.
Du står for at matche jobs hos vores kunder med de helt rette vikarer og kandidater, og en stor del af din arbejdstid foregår på telefonen. Dine arbejdsopgaver:

  • Kontakte kandidater på jobnet og i andre databaser - og gennemføre telefoninterviews
  • Opsætning og indtastning af annoncer på jobnet, website og sociale medier
  • Behandling af ansøgninger
  • Interviews med ansøgere på kontoret
  • Booking af vikarer
  • Telefonisk kundekontakt
  • Div. administrative opgaver, herunder løbende opdatering af bookingsystemet
  • Evne til at se muligheder Du har en baggrund fra et job, der har stillet krav til dine evner til at se muligheder og er vant til at holde snor i både større opgaver og daglige rutiner - og gør det med et smil, selvom der ofte er fart på. Fleksibilitet er et must Jobbet og branchen kræver stor fleksibilitet med hensyn til både arbejdsopgaver og arbejdstider. MatchMind har døgnåbent og betjener dermed også kunder og vikarer uden for almindelig kontortid. Du skal således være indstillet på, at du har telefonvagt en fast hverdag om ugen og max. hver 4. weekend.
    Har ovenstående vagt din interesse? - så søg jobbet via linket. Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte Anders Heslop på 30 21 45 11. Tiltrædelse gerne 1. februar 2018. Alle henvendelser behandles fortroligt.




    MatchMind er en landsdækkende vikar- og rekrutteringsvirksomhed, der blev etableret i 2003 og tilbyder Vikarassistance, Try & Hire, Rekruttering og Search & Selection inden for en lang række fagområder for timelønnede og funktionærer. Vores udvælgelsesprocedure er en af branchens skrappeste og går tæt på både faglige færdigheder, menneskelige egenskaber og personlige motiver. Grundighed, substans og konstant fokus på kvalitet giver kunde og kandidat sikkerhed for at job og person passer sammen.


    Ikke det rigtige job?

    Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



    Opret jobagent her