Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du vores nye promoter?

Vi er lige nu på udkig efter promoter-talenter!
Er du udadvendt og har du nemt ved at skabe kontakt til mange forskellige mennesker? Er du resultatorienteret og elsker udfordringer? Så er jobbet som promoter hos UNICEF noget for dig!
 
Om jobbet
At være UNICEF Promoter er et sjovt og fleksibelt job, hvor du vil indgå i et team, der via stærke budskaber og positive dialoger rekrutterer nye medlemmer. Du bliver ambassadør for verdens børn og de værdier, der følger med. Vi sørger for løbende coaching og kompetenceworkshops, så du hele tiden udvikler dit talent og CV. Målet er, at du aldrig står stille hos UNICEF, og hvis du viser resultater og har ambitioner, vil du have mulighed for at få mere ansvar.
 
Som UNICEF promoter får du:

  • En sjov og spændende hverdag, hvor der er fokus på konkurrencer, resultater og sammenhold.
  • Chancen for at arbejde med markedsføring, fundraising og salg for verdens største børneorganisation.
  • Indblik i UNICEF og resten af FN organisationernes spændende arbejde over alt i verden.
  • En fast timeløn, med mulighed for lønstigning alt efter dine resultater og anciennitet.
  • Adgang til top moderne fitnesscenter med en fantastisk udsigt.
  • Sociale arrangementer, interessante foredrag, fredagsbar, sommerfest og julefrokost.
  • Vores unikke uddannelse som gør det muligt for dig at få kvalifikationer inden for fundraising, salg og kommunikation, som du ikke kan få andre steder. Her er der virkelig mulighed for at klatre op ad karrierestigen! F.eks. er vores projektleder tidligere fundraiser - Med den rette attitude kan det lade sig gøre!


 
Din primære opgave er at promovere og sælge UNICEF medlemskaber.
Dette gøres ved at:

  • Engagere mennesker i gadebilledet og inspirere dem igennem kendskab til UNICEF’s arbejde, f.eks. ved at bruge værktøjer som:
  • School in a Box: Hvor vi viser, hvordan man kan uddanne børn i katastrofeområder.
  • Plumby Nuts: Som vi giver underernærede børn, så de kan blive sunde og stærke igen.
  • Virtual Reality briller: Giv folk muligheden for at opleve en flygtningelejr i Syrien!

 
Hvem er du:
Som person er du udadvendt og energisk. Du er vild med at møde nye mennesker, skabe relationer og engagere folk.
Alderen har ingen betydning hos os, det er din personlighed, der tæller!
Erfaring er ikke nødvendig, da du ved opstart vil få en grundig oplæring.
 
Arbejdssted, tider og løn:
Vi arbejder både ved indendørs og udendørs events og i butiksmiljøer som storcentre, gågader og indkøbscentre og messer. Men vigtigst af alt er byen vores arbejdsplads, og vejret er vores kollega. Du skal derfor være indstillet på at performe og have det sjovt, hvad end det er sol, regn eller indendørs.
 
Du kan arbejde op til 37 timer om ugen, dog minimum 4 dage om ugen. Du vælger selv, hvilke dage der passer ind i dit skema .
 
Arbejdstid: Mandag til fredag fra 10:00-17:00. Timelønnen ligger efter endt oplæringsperiode på 120-145 kr. alt efter resultater og anciennitet.
 
Er du vores nye stjerne-promoter? så søg stillingen nu via ansøgknappen nederst på siden. 
 
Ved eventuelle spørgsmål, kontakt Pernille Barner Nielsen på pbarnernielsen@unicef.dk.?


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329726870Phoenix-c72f129412017-12-14T11:01:50.697Er du vores nye promoter?

Vi er lige nu på udkig efter promoter-talenter!
Er du udadvendt og har du nemt ved at skabe kontakt til mange forskellige mennesker? Er du resultatorienteret og elsker udfordringer? Så er jobbet som promoter hos UNICEF noget for dig!
 
Om jobbet
At være UNICEF Promoter er et sjovt og fleksibelt job, hvor du vil indgå i et team, der via stærke budskaber og positive dialoger rekrutterer nye medlemmer. Du bliver ambassadør for verdens børn og de værdier, der følger med. Vi sørger for løbende coaching og kompetenceworkshops, så du hele tiden udvikler dit talent og CV. Målet er, at du aldrig står stille hos UNICEF, og hvis du viser resultater og har ambitioner, vil du have mulighed for at få mere ansvar.
 
Som UNICEF promoter får du:

  • En sjov og spændende hverdag, hvor der er fokus på konkurrencer, resultater og sammenhold.
  • Chancen for at arbejde med markedsføring, fundraising og salg for verdens største børneorganisation.
  • Indblik i UNICEF og resten af FN organisationernes spændende arbejde over alt i verden.
  • En fast timeløn, med mulighed for lønstigning alt efter dine resultater og anciennitet.
  • Adgang til top moderne fitnesscenter med en fantastisk udsigt.
  • Sociale arrangementer, interessante foredrag, fredagsbar, sommerfest og julefrokost.
  • Vores unikke uddannelse som gør det muligt for dig at få kvalifikationer inden for fundraising, salg og kommunikation, som du ikke kan få andre steder. Her er der virkelig mulighed for at klatre op ad karrierestigen! F.eks. er vores projektleder tidligere fundraiser - Med den rette attitude kan det lade sig gøre!


 
Din primære opgave er at promovere og sælge UNICEF medlemskaber.
Dette gøres ved at:

  • Engagere mennesker i gadebilledet og inspirere dem igennem kendskab til UNICEF’s arbejde, f.eks. ved at bruge værktøjer som:
  • School in a Box: Hvor vi viser, hvordan man kan uddanne børn i katastrofeområder.
  • Plumby Nuts: Som vi giver underernærede børn, så de kan blive sunde og stærke igen.
  • Virtual Reality briller: Giv folk muligheden for at opleve en flygtningelejr i Syrien!

 
Hvem er du:
Som person er du udadvendt og energisk. Du er vild med at møde nye mennesker, skabe relationer og engagere folk.
Alderen har ingen betydning hos os, det er din personlighed, der tæller!
Erfaring er ikke nødvendig, da du ved opstart vil få en grundig oplæring.
 
Arbejdssted, tider og løn:
Vi arbejder både ved indendørs og udendørs events og i butiksmiljøer som storcentre, gågader og indkøbscentre og messer. Men vigtigst af alt er byen vores arbejdsplads, og vejret er vores kollega. Du skal derfor være indstillet på at performe og have det sjovt, hvad end det er sol, regn eller indendørs.
 
Du kan arbejde op til 37 timer om ugen, dog minimum 4 dage om ugen. Du vælger selv, hvilke dage der passer ind i dit skema .
 
Arbejdstid: Mandag til fredag fra 10:00-17:00. Timelønnen ligger efter endt oplæringsperiode på 120-145 kr. alt efter resultater og anciennitet.
 
Er du vores nye stjerne-promoter? så søg stillingen nu via ansøgknappen nederst på siden. 
 
Ved eventuelle spørgsmål, kontakt Pernille Barner Nielsen på pbarnernielsen@unicef.dk.?

2018-02-09T02:00:34.390 Vi er lige nu på udkig efter promoter-talenter! Er du udadvendt og har du nemt ved at skabe kontakt til mange forskellige mennesker? Er du resultatorienteret og elsker udfordringer? Så er jobbet som promoter hos UNICEF noget for dig! Om jobbet At være UNICEF Promoter er et sjovt og fleksibelt job, hvor du vil indgå i et team, der via stærke budskaber og positive dialoger rekrutterer nye medlemmer. Du bliver ambassadør for verdens børn og de værdier, der følger med. Vi sørger for løbende coaching og kompetenceworkshops, så du hele tiden udvikler dit talent og CV. Målet er, at du aldrig står stille hos UNICEF, og hvis du viser resultater og har ambitioner, vil du have mulighed for at få mere ansvar. Som UNICEF promoter får du: En sjov og spændende hverdag, hvor der er fokus på konkurrencer, resultater og sammenhold.Chancen for at arbejde med markedsføring, fundraising og salg for verdens største børneorganisation.Indblik i UNICEF og resten af FN organisationernes spændende arbejde over alt i verden.En fast timeløn, med mulighed for lønstigning alt efter dine resultater og anciennitet.Adgang til top moderne fitnesscenter med en fantastisk udsigt.Sociale arrangementer, interessante foredrag, fredagsbar, sommerfest og julefrokost.Vores unikke uddannelse som gør det muligt for dig at få kvalifikationer inden for fundraising, salg og kommunikation, som du ikke kan få andre steder. Her er der virkelig mulighed for at klatre op ad karrierestigen! F.eks. er vores projektleder tidligere fundraiser - Med den rette attitude kan det lade sig gøre! Din primære opgave er at promovere og sælge UNICEF medlemskaber. Dette gøres ved at: Engagere mennesker i gadebilledet og inspirere dem igennem kendskab til UNICEF s arbejde, f.eks. ved at bruge værktøjer som:School in a Box: Hvor vi viser, hvordan man kan uddanne børn i katastrofeområder.Plumby Nuts: Som vi giver underernærede børn, så de kan blive sunde og stærke igen.Virtual Reality briller: Giv folk muligheden for at opleve en flygtningelejr i Syrien! Hvem er du: Som person er du udadvendt og energisk. Du er vild med at møde nye mennesker, skabe relationer og engagere folk. Alderen har ingen betydning hos os, det er din personlighed, der tæller! Erfaring er ikke nødvendig, da du ved opstart vil få en grundig oplæring. Arbejdssted, tider og løn: Vi arbejder både ved indendørs og udendørs events og i butiksmiljøer som storcentre, gågader og indkøbscentre og messer. Men vigtigst af alt er byen vores arbejdsplads, og vejret er vores kollega. Du skal derfor være indstillet på at performe og have det sjovt, hvad end det er sol, regn eller indendørs. Du kan arbejde op til 37 timer om ugen, dog minimum 4 dage om ugen. Du vælger selv, hvilke dage der passer ind i dit skema . Arbejdstid: Mandag til fredag fra 10:00-17:00. Timelønnen ligger efter endt oplæringsperiode på 120-145 kr. alt efter resultater og anciennitet. Er du vores nye stjerne-promoter? så søg stillingen nu via ansøgknappen nederst på siden. Ved eventuelle spørgsmål, kontakt Pernille Barner Nielsen på pbarnernielsen@unicef.dk.?11Jobnetc72f1294100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-08T00:00:000010https://unicef.emply.net/recruitment/vacancyAd.aspx?publishingId=23119462-bcfe-4513-ac13-b1dc852410d90EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3049004Unicef Danmark11Marmorvej 512100København Ø35273800DKDanmarkORS/blank.png155.7047100012.59754100
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent500532JobNet47133921000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c72f1294https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c72f1294https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c72f1294&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c72f1294&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg351715210importimport_c72f1294DKDanmarkDKDanmark329900297SalgskonsulentRobot Torpedo ApS, Salgskonsulent Dansk, Norsk eller Svensk Leder du efter et spændende job inden for rådgivning, markedsføring og salg?! Vil du arbejde med kommunikation, få nye udfordringer og udvikling?! Så kan det være, at du bliver vores fremtidige kollega! Vi søger efter nye talenter til vores B2B koncept, hvor vi arbejder med at optimere ergonomi og effektivitet på arbejdspladser i hele Skandinavien! Dit arbejde går ud på at præsentere og sælge markedets bedste ergonomiske produkter og bidrage til bedre sundhed og større arbejdsglæde. Vi vil gerne vælge de rigtige til opgaven og forventer derfor, at du besidder følgende egenskaber: Motiveret og veloplagt Har gode kommunikationsevner Målrettet og ansvarsbevidst Åben for at lære Løsningsorienteret Taler flydende dansk, norsk eller svensk. Det er en fordel hvis du har erfaring inden for salg. Vi tilbyder et spændende job med en attraktiv løn, provision og bonusser. Torpedo ApS er et nyt professionelt call-center placeret i helt nye lokaler i Rødovre. Vi arbejder med salg, rådgivning, markedsføring, kundeservice, backoffice og mange andre spændende opgaver. Vi har fokus på at levere gode resultater med høj kvalitet. Vi skaber positive kundeoplevelser, værdi og succes! Forventet arbejdstid: man-fre 08:30 til 16:30 Lyder det spændende? Så er du velkommen til at sende os dit CV og ansøgning Vi ser frem til at høre fra dig!

Torpedo ApS, Salgskonsulent

Dansk, Norsk eller Svensk

 

Leder du efter et spændende job inden for rådgivning, markedsføring og salg?!

Vil du arbejde med kommunikation, få nye udfordringer og udvikling?!

Så kan det være, at du bliver vores fremtidige kollega!

 

Vi søger efter nye talenter til vores B2B koncept, hvor vi arbejder med at optimere ergonomi og effektivitet på arbejdspladser i hele Skandinavien! Dit arbejde går ud på at præsentere og sælge markedets bedste ergonomiske produkter og bidrage til bedre sundhed og større arbejdsglæde.

 

Vi vil gerne vælge de rigtige til opgaven og forventer derfor, at du besidder følgende egenskaber:

 

  • Motiveret og veloplagt
  • Har gode kommunikationsevner
  • Målrettet og ansvarsbevidst
  • Åben for at lære
  • Løsningsorienteret
  • Taler flydende dansk, norsk eller svensk.

Det er en fordel hvis du har erfaring inden for salg.

Vi tilbyder et spændende job med en attraktiv løn, provision og bonusser.  

Torpedo ApS er et nyt professionelt call-center placeret i helt nye lokaler i Rødovre. Vi arbejder med salg, rådgivning, markedsføring, kundeservice, backoffice og mange andre spændende opgaver. Vi har fokus på at levere gode resultater med høj kvalitet. Vi skaber positive kundeoplevelser, værdi og succes!

Forventet arbejdstid: man-fre 08:30 til 16:30

Lyder det spændende? Så er du velkommen til at sende os dit CV og ansøgning

Vi ser frem til at høre fra dig!

 

 

Torpedo ApS2018-10-25T00:00:002018-12-18T00:00:00
329906423Norsktalende Salgskonsulenter søkes Job Id: 1295Robot Vi ser etter deg som er sulten og målorientert. Du liker å utfordre deg selv og er glad i å snakke med nye mennesker. Du er positiv og mener at problem er til for å løses. Dette er et perfekt jobb for deg som har jobbet med salg tidligere og som har lyst på flere utfordringer og karriereutvikling i en spennende og utviklende stilling. Vi tilbyder personlig og faglig utvikling ved individtilpassede opplærings- og utviklingsprogrammer samt gode karrieremuligheter i et selskap i vekst. Du kommer til at arbejde med online medier og netværk. Personlige egenskaper: Du får konkurransedyktige betingelser Du har erfaring med salg og service gjerne fra et callcenter Vi har et sosialt, inkluderende og trygt arbeidsmiljø Vi har sosiale arrangementer for våre ansatte Du er tydelig og veltalende, og snakker flytende norsk Du får løpende utvikling og oppfølging av erfarne ledere og salgscoachere Vi er et selskap i vekst, med karrieremuligheter for den rette Hva venter du på? Søk eller tips en venn! Vi holder intervjuer og ansetter fortløpende. Send dit CV til: ak@worksupply.dk Job ID: 1295

Vi ser etter deg som er sulten og målorientert. Du liker å utfordre deg selv og er glad i å snakke med nye mennesker. Du er positiv og mener at problem er til for å løses.

Dette er et perfekt jobb for deg som har jobbet med salg tidligere og som har lyst på flere utfordringer og karriereutvikling i en spennende og utviklende stilling.

Vi tilbyder personlig og faglig utvikling ved individtilpassede opplærings- og utviklingsprogrammer samt gode karrieremuligheter i et selskap i vekst.

Du kommer til at arbejde med online medier og netværk. 

Personlige egenskaper:

  • Du får konkurransedyktige betingelser 
  • Du har erfaring med salg og service – gjerne fra et callcenter
  • Vi har et sosialt, inkluderende og trygt arbeidsmiljø
  • Vi har sosiale arrangementer for våre ansatte
  • Du er tydelig og veltalende, og snakker flytende norsk
  • Du får løpende utvikling og oppfølging av erfarne ledere og salgscoachere
  • Vi er et selskap i vekst, med karrieremuligheter for den rette

Hva venter du på? Søk eller tips en venn! Vi holder intervjuer og ansetter fortløpende.

Send dit CV til: ak@worksupply.dk  Job ID: 1295

 

Work Supply IVSKøbenhavn2018-11-05T00:00:002018-12-31T00:00:00
329904782A German speaking Customer & Sales ConsultantRobot - Unique opportunity to become part of an international success! HRpeople is hiring on behalf on Bookingabus About the company: To reach our ambitious goals, we seek a talented and dedicated Customer Sales Consultant to help develop existing markets to new heights! Bookingabus.com is the world s first and leading portal in booking and reservation of buses and coaches online and is developing rapidly. The vision is clear we will be the best at selling and hiring buses on the Internet in Europe and we are well on the way want to come on board? Your daily life at Bookingabus.com With office space in our rooms in Copenhagen Østerbro, you will be taking an active part in increasing our sales figures. From day one you will be advised with great responsibilities, which will increase in connection with your personal development. You will be connected to our German team, where you have competent colleagues on an existing market, and will be expected to support them in developing the market to new heights. Your primary tasks will be within: Developing and maintaining our German customer and partner portfolio Answering customer inquiries in our CRM system Phone or email coordination between customers and suppliers Outreach sales to new business partners and suppliers Contract sales to new and existing Customers What we expect of you: You are action-oriented, like to take responsibility, analyze and come up with solutions and lead them into practice. Your educational background is not conclusive. Most important is that you have a sales-minded attitude and like to create results in collaboration with your colleagues. We expect you to have the following qualifications: 2-3 years of experience, preferably in Sales and or Marketing or related field Can work structured and able to multi-task Result oriented, talented, engaged and self-propelled Excellent German and English are a MUST! Third language is a great advantage, but not a requirement Bookingabus.com offers you: An international work environment where you get the opportunity to bring in your own ideas and have an impact in our business. You can expect to get a great area of responsibility where you will be able to develop yourself and your skills within Sales significantly. Remuneration is negotiated according to qualifications and consists of a fixed salary associated with a bonus commissions scheme. Interested? Send your application to HRpeople jobmail@hrpeople.dk. If you have any questions, you are welcome to call Anette Lund Christensen at 70 23 23 01. We look forward to receiving your application and getting you on the bus into new markets!

- Unique opportunity to become part of an international success!

HRpeople is hiring on behalf on Bookingabus

About the company:

To reach our ambitious goals, we seek a talented and dedicated Customer & Sales Consultant to help develop existing markets to new heights!

Bookingabus.com is the world's first and leading portal in booking and reservation of buses and coaches online and is developing rapidly. The vision is clear – we will be the best at selling and hiring buses on the Internet in Europe and we are well on the way – want to come on board?

Your daily life at Bookingabus.com

With office space in our rooms in Copenhagen Østerbro, you will be taking an active part in increasing our sales figures. From day one you will be advised with great responsibilities, which will increase in connection with your personal development. You will be connected to our German team, where you have competent colleagues on an existing market, and will be expected to support them in developing the market to new heights.

 

Your primary tasks will be within:

 

  • Developing and maintaining our German customer and partner portfolio
  • Answering customer inquiries in our CRM system
  • Phone or email coordination between customers and suppliers
  • Outreach sales to new business partners and suppliers
  • Contract sales to new and existing Customers 

What we expect of you:

You are action-oriented, like to take responsibility, analyze and come up with solutions and lead them into practice. Your educational background is not conclusive. Most important is that you have a sales-minded attitude and like to create results in collaboration with your colleagues. We expect you to have the following qualifications:

 

  • 2-3 years of experience, preferably in Sales and/or Marketing or related field
  • Can work structured and able to multi-task
  • Result oriented, talented, engaged and self-propelled
  • Excellent German and English are a MUST! Third language is a great advantage, but not a requirement

 

Bookingabus.com offers you:

An international work environment where you get the opportunity to bring in your own ideas and have an impact in our business. You can expect to get a great area of responsibility where you will be able to develop yourself and your skills within Sales significantly.

Remuneration is negotiated according to qualifications and consists of a fixed salary associated with a bonus/commissions scheme.

 

Interested? Send your application to HRpeople jobmail@hrpeople.dk.

If you have any questions, you are welcome to call Anette Lund Christensen at 70 23 23 01.

We look forward to receiving your application and getting you on the bus into new markets!

HRpeopleKøbenhavn2018-11-01T00:00:002018-12-27T00:00:00
329902704Attraktivt job som kørende Salgskonsulent i KøbenhavnRobot Attraktivt job som kørende Salgskonsulent i København. Vil du være kørende Salgskonsulent i København? Du sælger og rådgiver om nogle af de allerbedste webløsninger på markedet i Danmark, der giver dine kunder mest mulig værdi for pengene. For at få succes i stillingen skal du være udadvendt og ambitiøs, samtidig med at du motiveres af at skabe gode relationer og resultater. Vi tilbyder gode indtjeningsmuligheder gennem fast løn og provision uden loft. Web-Koncept A S Vi er et webbureau, som bygger hjemmesider og webløsninger til små og mellemstore virksomheder. På vores 3 kontorer i Aalborg, Aarhus og København er vi 30 ansatte. Vi har solid erfaring i alle afdelinger, stor succes på alle områder og oplever markant kundetilvækst. Derfor søger vi en energisk kørende salgskonsulent til vores nyopstartede salgsafdeling i København. Du sælger og rådgiver omkring alle vores løsninger Som salgskonsulent i Web-Koncept sælger du hjemmesider, webshops, AdWords, SEO og annoncering på de sociale medier til alle brancher i Danmark. Du ringer ud til virksomheder ca. 2 dage om ugen og booker egne salgsmøder til de næste 3 dage. Du får naturligvis leads fra os, men du er også opmærksom, når du opdager hjemmesider eller webshops, der kunne trænge til vores professionelle assistance. Når du kontakter og tager ud til kunder, handler det om at være velforberedt og vide, hvad vi kan gøre for dem samt at kunne formidle den værdi, vi skaber. Efter et succesfuldt kundemøde sørger du for at overdrage opgaven til vores grafikere. Er du energisk og motiveret af at lære? Vi sørger naturligvis for at lære dig op i vores produkter og fagtermer. Derigennem får du en dyb indsigt i et spændende fagområde med gode udviklingsmuligheder. Den vigtigste egenskab er gåpåmod og lysten til at blive en dygtig sælger. Det er en fordel, hvis du tidligere har beskæftiget dig med b2b-salg. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra telefonsalg eller mødebooking. Du har lyst til at præge en ung og ambitiøs virksomhed i vækst. Du har lyst til at lære fra dygtige kolleger med tung erfaring i branchen. Du skal have kørekort og bil. Vi betaler kilometerpenge efter statens takster. Vi tilbyder: Et spændende, selvstændigt job i en vækstorienteret virksomhed med masser af udviklingspotentiale, personligt såvel som fagligt. Ansættelse i et af Danmarks førende webbureauer At blive en del af en ung velfungerende virksomhed med gode kollegaer, humør og professionalitet En lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer Lyder det som jobbet for dig? Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Søger du stillingen i København, skal du sende din ansøgning og dit CV til Salgschef Jack Lebek på jla@web-koncept.dk. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Jack på tlf. 25 77 12 60. Vi ser frem til at høre fra dig.

Attraktivt job som kørende Salgskonsulent i København.

Vil du være kørende Salgskonsulent i København?

 

Du sælger og rådgiver om nogle af de allerbedste webløsninger på markedet i Danmark, der giver dine kunder mest mulig værdi for pengene.

 

For at få succes i stillingen skal du være udadvendt og ambitiøs, samtidig med at du motiveres af at skabe gode relationer og resultater. Vi tilbyder gode indtjeningsmuligheder gennem fast løn og provision uden loft.

 

Web-Koncept A/S

 

Vi er et webbureau, som bygger hjemmesider og webløsninger til små og mellemstore virksomheder. På vores 3 kontorer i Aalborg, Aarhus og København er vi 30 ansatte. Vi har solid erfaring i alle afdelinger, stor succes på alle områder og oplever markant kundetilvækst. Derfor søger vi en energisk kørende salgskonsulent til vores nyopstartede salgsafdeling i København.

 

Du sælger og rådgiver omkring alle vores løsninger

 

Som salgskonsulent i Web-Koncept sælger du hjemmesider, webshops, AdWords, SEO og annoncering på de sociale medier til alle brancher i Danmark. Du ringer ud til virksomheder ca. 2 dage om ugen og booker egne salgsmøder til de næste 3 dage. Du får naturligvis leads fra os, men du er også opmærksom, når du opdager hjemmesider eller webshops, der kunne trænge til vores professionelle assistance.

 

Når du kontakter og tager ud til kunder, handler det om at være velforberedt og vide, hvad vi kan gøre for dem samt at kunne formidle den værdi, vi skaber. Efter et succesfuldt kundemøde sørger du for at overdrage opgaven til vores grafikere.

 

Er du energisk og motiveret af at lære?

 

Vi sørger naturligvis for at lære dig op i vores produkter og fagtermer. Derigennem får du en dyb indsigt i et spændende fagområde med gode udviklingsmuligheder.

 

  • Den vigtigste egenskab er gåpåmod og lysten til at blive en dygtig sælger.

  • Det er en fordel, hvis du tidligere har beskæftiget dig med b2b-salg.

  • Det er en fordel, hvis du har erfaring fra telefonsalg eller mødebooking.

  • Du har lyst til at præge en ung og ambitiøs virksomhed i vækst.

  • Du har lyst til at lære fra dygtige kolleger med tung erfaring i branchen.

  • Du skal have kørekort og bil.

  • Vi betaler kilometerpenge efter statens takster.

 

Vi tilbyder:

 

  • Et spændende, selvstændigt job i en vækstorienteret virksomhed med masser af udviklingspotentiale, personligt såvel som fagligt.

  • Ansættelse i et af Danmarks førende webbureauer

  • At blive en del af en ung velfungerende virksomhed med gode kollegaer, humør og professionalitet

  • En lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer

 

Lyder det som jobbet for dig?

 

Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt.

 

Søger du stillingen i København, skal du sende din ansøgning og dit CV til Salgschef Jack Lebek på jla@web-koncept.dk. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Jack på tlf. 25 77 12 60.

 

Vi ser frem til at høre fra dig.

 

WEB-KONCEPT A/S2018-11-12T00:00:002018-12-28T00:00:00
329906468Blive salgsrepræsentant for et af DK's stærkeste mobil brands.Robot Grundet markant større efterspørgsel fra vores klient Fullrate, søger vi nu nye talenter til vores salgsafdeling i København. AM er et sted, der byder alle personligheder velkommen. Du kan nå langt hvis du har høje ambitioner eller blot bruge AM som et springbræt til at få kickstartet din salgskarriere - uanset din agenda, bliver du en del af vores unikke fællesskab. For vi arbejder hver eneste dag på højtryk, for at skabe et godt arbejdsmiljø for alle medarbejder i vores virksomhed. Din arbejdsopgaver bliver: At repræsentere Fullrates produkter med henblik på salg. At skaffe nye kunder til Fullrate på forskellige locations i hele hovedstadsområdet. At have en frisk og innovativ tilgang til de kunder, som du skal finde en værdifuld løsning til. Hvad skal til for at dette job passer til dig? Du skal være en social personlighed Du skal ville være sælger med stort S - Du drømmer mere om succes end at du frygter fiasko Du ved at succes kræver hårdt arbejde, og du er villig til at gå hele vejen Du ved at drømme bliver skabt af at bryde sin comfortzone og udvikle sig Du elsker at blive udfordret både fagligt og personligt Du ønsker at blive skubbet i den rigtige retning af nogle af branchens dygtigste ledere AM er en virksomhed der ønsker at gøre en forskel for dig. Vores ambition er at skabe Danmarks bedste salgs- og ledertalenter, og den enkeltes udvikling er noget vi tager meget alvorligt. Din udvikling er nemlig lig med vores succes og en af vores store styrker er, at vi kan finde de 20 mere potentiale i dig, som du ikke selv er klar over, du har. Vi går op i at skabe et arbejdsmiljø, hvor vi alle tager del i arbejdet og vi tager et socialt ansvar overfor vores medarbejdere. Vores fokus er, at det skal kunne betale sig at være hårdtarbejdende og loyal. Så hvis du er klar til at gå en ekstra mil for os - gør vi selvfølgelig det samme for dig. Hvor ofte tager I ud og laver noget i dag i dit nuværende job? Vi gør det flere gange om måneden, og det vil vi aldrig stoppe med. Hvad kræver vi af dig? Du skal have lyst til at tale med mennesker og lære at mestre kommunikation Du er hårdtarbejdende og ved, at succes og resultater kræver hårdt arbejde Åben overfor nytænkning og din egen personlige udvikling Du er deltagende, initiativrig og teamplayer! Du har vindermentalitet Du skal kunne efterleve Loyalitet måles i modgang Vi giver aldrig op! Det er et plus at have erfaring med opsøgende salg dog intet krav! Hvad tilbyder vi? Vi sætter ingen begrænsninger hverken økonomisk eller udviklingsmæssigt Reelle karrieremuligheder AM uddanner, udvikler og forfremmer fra egne rækker. Du kan med den rette indstilling få en flot reference fra AM, som kan hjælpe dig i din videre karriere. Vi belønner loyalitet En lang række interne konkurrencer, hvor vi bl.a. altid kårer månedens bedste. Sociale arrangementer hver måned Et fællesskab og sammenhold, som man ikke kan undvære fremover Et af DKs bedste udviklingssteder indenfor salg og personlig udvikling! Hvis du kan se dig selv ud fra ovenstående, så send os en ansøgning. Finder vi dig interessant, så tager vi fat i dig indenfor 48 timer og inviterer dig til samtale.

Grundet markant større efterspørgsel fra vores klient Fullrate, søger vi nu nye talenter til vores salgsafdeling i København.

AM er et sted, der byder alle personligheder velkommen. Du kan nå langt hvis du har høje ambitioner eller blot bruge AM som et springbræt til at få kickstartet din salgskarriere - uanset din agenda, bliver du en del af vores unikke fællesskab.

For vi arbejder hver eneste dag på højtryk, for at skabe et godt arbejdsmiljø for alle medarbejder i vores virksomhed.

Din arbejdsopgaver bliver:

  1. At repræsentere Fullrates produkter med henblik på salg.
  2. At skaffe nye kunder til Fullrate på forskellige locations i hele hovedstadsområdet.
  3. At have en frisk og innovativ tilgang til de kunder, som du skal finde en værdifuld løsning til.

Hvad skal til for at dette job passer til dig?

  • Du skal være en social personlighed
  • Du skal ville være sælger med stort S -
  • Du drømmer mere om succes end at du frygter fiasko
  • Du ved at succes kræver hårdt arbejde, og du er villig til at gå hele vejen
  • Du ved at drømme bliver skabt af at bryde sin comfortzone og udvikle sig
  • Du elsker at blive udfordret – både fagligt og personligt
  • Du ønsker at blive skubbet i den rigtige retning af nogle af branchens dygtigste ledere

AM er en virksomhed der ønsker at gøre en forskel for dig.

Vores ambition er at skabe Danmarks bedste salgs- og ledertalenter, og den enkeltes udvikling er noget vi tager meget alvorligt. Din udvikling er nemlig lig med vores succes og en af vores store styrker er, at vi kan finde de 20% mere potentiale i dig, som du ikke selv er klar over, du har.

Vi går op i at skabe et arbejdsmiljø, hvor vi alle tager del i arbejdet og vi tager et socialt ansvar overfor vores medarbejdere. Vores fokus er, at det skal kunne betale sig at være hårdtarbejdende og loyal. Så hvis du er klar til at gå en ekstra mil for os - gør vi selvfølgelig det samme for dig.

Hvor ofte tager I ud og laver noget i dag i dit nuværende job? Vi gør det flere gange om måneden, og det vil vi aldrig stoppe med.

Hvad kræver vi af dig?

  • Du skal have lyst til at tale med mennesker og lære at mestre kommunikation
  • Du er hårdtarbejdende og ved, at succes og resultater kræver hårdt arbejde
  • Åben overfor nytænkning og din egen personlige udvikling
  • Du er deltagende, initiativrig og teamplayer!
  • Du har vindermentalitet
  • Du skal kunne efterleve ”Loyalitet måles i modgang” – Vi giver aldrig op!
  • Det er et plus at have erfaring med opsøgende salg – dog intet krav!

Hvad tilbyder vi?

  • Vi sætter ingen begrænsninger – hverken økonomisk eller udviklingsmæssigt
  • Reelle karrieremuligheder – AM uddanner, udvikler og forfremmer fra egne rækker.
  • Du kan med den rette indstilling få en flot reference fra AM, som kan hjælpe dig i din videre karriere.
  • Vi belønner loyalitet
  • En lang række interne konkurrencer, hvor vi bl.a. altid kårer månedens bedste.
  • Sociale arrangementer hver måned
  • Et fællesskab og sammenhold, som man ikke kan undvære fremover
  • Et af DKs bedste udviklingssteder indenfor salg og personlig udvikling!

Hvis du kan se dig selv ud fra ovenstående, så send os en ansøgning. Finder vi dig interessant, så tager vi fat i dig indenfor 48 timer og inviterer dig til samtale. 

 

AM KøbenhavnKøbenhavn2018-11-05T00:00:002018-12-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgskonsulent

Torpedo ApS

Torpedo ApS, Salgskonsulent Dansk, Norsk eller Svensk Leder du efter et spændende job inden for rådgivning, markedsføring og salg?! Vil du arbejde med kommunikation, få nye udfordringer og udvikling?! Så kan det være, at du bliver vores fremtidige k...
Indrykket:25. oktober 2018
Udløbsdato:18. december 2018

Norsktalende Salgskonsulenter søkes Job Id: 1295

Work Supply IVS

København
Vi ser etter deg som er sulten og målorientert. Du liker å utfordre deg selv og er glad i å snakke med nye mennesker. Du er positiv og mener at problem er til for å løses. Dette er et perfekt jobb for deg som har jobbet med salg tidligere og som har...
Indrykket:5. november 2018
Udløbsdato:31. december 2018

A German speaking Customer & Sales Consultant

HRpeople

København
- Unique opportunity to become part of an international success! HRpeople is hiring on behalf on Bookingabus About the company: To reach our ambitious goals, we seek a talented and dedicated Customer Sales Consultant to help develop existing markets...
Indrykket:1. november 2018
Udløbsdato:27. december 2018

Attraktivt job som kørende Salgskonsulent i København

WEB-KONCEPT A/S

Attraktivt job som kørende Salgskonsulent i København. Vil du være kørende Salgskonsulent i København? Du sælger og rådgiver om nogle af de allerbedste webløsninger på markedet i Danmark, der giver dine kunder mest mulig værdi for pengene. For at få...
Indrykket:12. november 2018
Udløbsdato:28. december 2018

Blive salgsrepræsentant for et af DK's stærkeste mobil brands.

AM København

København
Grundet markant større efterspørgsel fra vores klient Fullrate, søger vi nu nye talenter til vores salgsafdeling i København. AM er et sted, der byder alle personligheder velkommen. Du kan nå langt hvis du har høje ambitioner eller blot bruge AM som...
Indrykket:5. november 2018
Udløbsdato:31. december 2018