Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du vores nye retsbetjent?

Hvis du vil være med til at gøre en positiv forskel

- kan du være lige den kollega, vi har brug for!



Vi søger snarest muligt en retsbetjent, der med gode faglige, personlige og sociale kompetencer kan bidrage til såvel

sagsafviklingen som den gode trivsel ved Retten i Lyngby. Dette særligt ved at give rettens øvrige ansatte og brugere en god

og sikker oplevelse i dagligdagen ved retten.



Vi arbejder med feedback - og du skal derfor være indstillet på at bidrage aktivt til rettens feedbackkultur ved løbende at give

og modtage konstruktiv kritik. Vores motto er: Vi kan noget hver for sig – Sammen kan vi mere!



Om opgaverne kan oplyses, at du vil være en af vores frontpersoner, hvilket indebærer, at du skal bære uniform og hjælpe

med afvikling af større sager, herunder være kontaktperson til politiet.

Du skal sørge for ro og orden i retten, og det vil derfor være en forudsætning for din ansættelse, at du har erfaring med

konflikthåndtering, er handlekraftig og har personlig gennemslagskraft.

Gode personlige kompetencer og evnen til at fremstå myndig er altafgørende for succes i stillingen.

Det primære indhold i stillingen er kontor- og serviceopgaver. Men det har også stor betydning, at du har gode IT-færdigheder.



Arbejdet består blandt andet af:

? at vejlede og tilrettevise rettens brugere

? telefonomstilling

? oprettelse af sager tilknyttet rettens forskellige afdelinger

? IT-support, eksempelvis i retssale og mødelokaler, herunder med teknisk udstyr

? opsyn med rettens bygninger

? oprydning og klargøring af retslokaler og mødelokaler

? servicering af vidner, lægdommere m.fl.

? administration af telefoner, brugerautorisationer, nøgler og infoskærme m.v.

? posthåndtering

? flytning af mindre inventargenstande

? bistå ejendommens vicevært

? udførelse af forefaldende arbejdsopgaver efter nærmere aftale.



Dertil kommer anden lettere sagsbehandling på udvalgte områder og alle opgaver i receptionen.



Vi forventer, at du:

? har flair for IT og praktisk IT-support

? har gode danskkundskaber og behersker engelsk på et forståeligt niveau

? vil samarbejde i opgaveløsningen med afsæt i domstolenes mål og værdier

? har en god situationsfornemmelse og fremtræder med autoritet

? kan udføre lettere ”Handyman”-opgaver

? har kørekort til almindelig bil

? arbejder selvstændigt, effektivt og ansvarsbevidst med særdeles gode samarbejdsevner

? er serviceminded og udviser stor fleksibilitet

? engagerer dig og udviser initiativ, herunder med forslag til forbedring af arbejdsgange

? indgår positivt og med godt humør i enhver samarbejdsrelation

? er villig til altid at bære uniform og mobiltelefon i arbejdstiden

? trives i en til tider hektisk hverdag og kan håndtere tilspidsede situationer.



Særligt praktisk erfaring med IT- og serviceopgaver kunne have vores store interesse.

Vi lægger vægt på, at du har en praktisk administrativ baggrund gerne med erfaring fra en ret.



Vi tilbyder blandt andet:

? en spændende og afvekslende hverdag med mange udfordringer

? kompetenceudvikling, herunder tilbud om kurser

? selvstændighed i jobbet med mulighed for sparring

? flexordning

? godt arbejdsmiljø med god stemning og velfungerende arbejdspladser

? mulighed for fokus på din egen sundhed og velvære – p.t. ved massage- og frugtordning samt OfficeFit

? gode kolleger og en uformel omgangstone - også på tværs af faggrænser

? socialt samvær, herunder tilbud om flere forskellige former for fællesaktiviteter årligt

? mulighed for at sætte dit præg på udvikling af retten

? stor frihed under ansvar.



Løn og ansættelsesvilkår:

Arbejdstiden er 37 timer om ugen og med tiltrædelse snarest muligt.

Du vil blive tilknyttet rettens administrationsafdeling og forventes at kunne blive indplaceret med basislønnen i løngruppe 2, sats I med 24.399,75 kr. pr. måned. Hertil kommer evt. pension.

Det er endvidere muligt i forbindelse med ansættelsen at forhandle et mindre individuelt løntillæg på baggrund af dine kvalifikationer.

Aflønning sker med højeste stedtillæg. Alt i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og OAO samt organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere, medmindre du i forvejen er tjenestemand.



Hvis du vil vide mere:

Er du velkommen til at ringe til afdelingsleder Marianne Andersen på telefon 99 68 48 00.

Du kan læse mere om Retten i Lyngby på rettens hjemmeside: www.domstol.dk/lyngby.



Ansøgning:

Forrest i ansøgningen skal du fremhæve din eventuelle erhvervserfaring fra andre lignende ansættelser, herunder hvilket arbejde du har udført og i hvilken periode.

Hvis du er særligt interesseret i at udføre lettere sagsbehandling for en eller flere bestemte afdelinger, så fremhæv også gerne dette.

Du skal sende din ansøgning, cv, eventuelle anbefalinger m.v. online via vores rekrutteringssystem. Du bliver guidet igennem processen, når du trykker på knappen ”Søg stillingen” nederst på siden.



Ansøgningsfrist:

Vi skal have modtaget din ansøgning i rekrutteringssystemet senest onsdag den 19. februar 2020 kl. 12.00.

Vi forventer at indkalde til samtaler i løbet af ansøgningsperioden – og de sidste ansættelsessamtaler forventes afholdt senest i uge 9.



Vi vil med din tilladelse indhente en udvidet straffeattest.

Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330167620Phoenix-c266740b12020-01-29T00:00:00Er du vores nye retsbetjent?Hvis du vil være med til at gøre en positiv forskel

- kan du være lige den kollega, vi har brug for!



Vi søger snarest muligt en retsbetjent, der med gode faglige, personlige og sociale kompetencer kan bidrage til såvel

sagsafviklingen som den gode trivsel ved Retten i Lyngby. Dette særligt ved at give rettens øvrige ansatte og brugere en god

og sikker oplevelse i dagligdagen ved retten.



Vi arbejder med feedback - og du skal derfor være indstillet på at bidrage aktivt til rettens feedbackkultur ved løbende at give

og modtage konstruktiv kritik. Vores motto er: Vi kan noget hver for sig – Sammen kan vi mere!



Om opgaverne kan oplyses, at du vil være en af vores frontpersoner, hvilket indebærer, at du skal bære uniform og hjælpe

med afvikling af større sager, herunder være kontaktperson til politiet.

Du skal sørge for ro og orden i retten, og det vil derfor være en forudsætning for din ansættelse, at du har erfaring med

konflikthåndtering, er handlekraftig og har personlig gennemslagskraft.

Gode personlige kompetencer og evnen til at fremstå myndig er altafgørende for succes i stillingen.

Det primære indhold i stillingen er kontor- og serviceopgaver. Men det har også stor betydning, at du har gode IT-færdigheder.



Arbejdet består blandt andet af:

? at vejlede og tilrettevise rettens brugere

? telefonomstilling

? oprettelse af sager tilknyttet rettens forskellige afdelinger

? IT-support, eksempelvis i retssale og mødelokaler, herunder med teknisk udstyr

? opsyn med rettens bygninger

? oprydning og klargøring af retslokaler og mødelokaler

? servicering af vidner, lægdommere m.fl.

? administration af telefoner, brugerautorisationer, nøgler og infoskærme m.v.

? posthåndtering

? flytning af mindre inventargenstande

? bistå ejendommens vicevært

? udførelse af forefaldende arbejdsopgaver efter nærmere aftale.



Dertil kommer anden lettere sagsbehandling på udvalgte områder og alle opgaver i receptionen.



Vi forventer, at du:

? har flair for IT og praktisk IT-support

? har gode danskkundskaber og behersker engelsk på et forståeligt niveau

? vil samarbejde i opgaveløsningen med afsæt i domstolenes mål og værdier

? har en god situationsfornemmelse og fremtræder med autoritet

? kan udføre lettere ”Handyman”-opgaver

? har kørekort til almindelig bil

? arbejder selvstændigt, effektivt og ansvarsbevidst med særdeles gode samarbejdsevner

? er serviceminded og udviser stor fleksibilitet

? engagerer dig og udviser initiativ, herunder med forslag til forbedring af arbejdsgange

? indgår positivt og med godt humør i enhver samarbejdsrelation

? er villig til altid at bære uniform og mobiltelefon i arbejdstiden

? trives i en til tider hektisk hverdag og kan håndtere tilspidsede situationer.



Særligt praktisk erfaring med IT- og serviceopgaver kunne have vores store interesse.

Vi lægger vægt på, at du har en praktisk administrativ baggrund gerne med erfaring fra en ret.



Vi tilbyder blandt andet:

? en spændende og afvekslende hverdag med mange udfordringer

? kompetenceudvikling, herunder tilbud om kurser

? selvstændighed i jobbet med mulighed for sparring

? flexordning

? godt arbejdsmiljø med god stemning og velfungerende arbejdspladser

? mulighed for fokus på din egen sundhed og velvære – p.t. ved massage- og frugtordning samt OfficeFit

? gode kolleger og en uformel omgangstone - også på tværs af faggrænser

? socialt samvær, herunder tilbud om flere forskellige former for fællesaktiviteter årligt

? mulighed for at sætte dit præg på udvikling af retten

? stor frihed under ansvar.



Løn og ansættelsesvilkår:

Arbejdstiden er 37 timer om ugen og med tiltrædelse snarest muligt.

Du vil blive tilknyttet rettens administrationsafdeling og forventes at kunne blive indplaceret med basislønnen i løngruppe 2, sats I med 24.399,75 kr. pr. måned. Hertil kommer evt. pension.

Det er endvidere muligt i forbindelse med ansættelsen at forhandle et mindre individuelt løntillæg på baggrund af dine kvalifikationer.

Aflønning sker med højeste stedtillæg. Alt i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og OAO samt organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere, medmindre du i forvejen er tjenestemand.



Hvis du vil vide mere:

Er du velkommen til at ringe til afdelingsleder Marianne Andersen på telefon 99 68 48 00.

Du kan læse mere om Retten i Lyngby på rettens hjemmeside: www.domstol.dk/lyngby.



Ansøgning:

Forrest i ansøgningen skal du fremhæve din eventuelle erhvervserfaring fra andre lignende ansættelser, herunder hvilket arbejde du har udført og i hvilken periode.

Hvis du er særligt interesseret i at udføre lettere sagsbehandling for en eller flere bestemte afdelinger, så fremhæv også gerne dette.

Du skal sende din ansøgning, cv, eventuelle anbefalinger m.v. online via vores rekrutteringssystem. Du bliver guidet igennem processen, når du trykker på knappen ”Søg stillingen” nederst på siden.



Ansøgningsfrist:

Vi skal have modtaget din ansøgning i rekrutteringssystemet senest onsdag den 19. februar 2020 kl. 12.00.

Vi forventer at indkalde til samtaler i løbet af ansøgningsperioden – og de sidste ansættelsessamtaler forventes afholdt senest i uge 9.



Vi vil med din tilladelse indhente en udvidet straffeattest.

Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

2020-02-17T22:00:33.003 Hvis du vil være med til at gøre en positiv forskel - kan du være lige den kollega, vi har brug for! Vi søger snarest muligt en retsbetjent, der med gode faglige, personlige og sociale kompetencer kan bidrage til såvel sagsafviklingen som den gode trivsel ved Retten i Lyngby. Dette særligt ved at give rettens øvrige ansatte og brugere en god og sikker oplevelse i dagligdagen ved retten. Vi arbejder med feedback - og du skal derfor være indstillet på at bidrage aktivt til rettens feedbackkultur ved løbende at give og modtage konstruktiv kritik. Vores motto er: Vi kan noget hver for sig Sammen kan vi mere! Om opgaverne kan oplyses, at du vil være en af vores frontpersoner, hvilket indebærer, at du skal bære uniform og hjælpe med afvikling af større sager, herunder være kontaktperson til politiet. Du skal sørge for ro og orden i retten, og det vil derfor være en forudsætning for din ansættelse, at du har erfaring med konflikthåndtering, er handlekraftig og har personlig gennemslagskraft. Gode personlige kompetencer og evnen til at fremstå myndig er altafgørende for succes i stillingen. Det primære indhold i stillingen er kontor- og serviceopgaver. Men det har også stor betydning, at du har gode IT-færdigheder. Arbejdet består blandt andet af: ? at vejlede og tilrettevise rettens brugere ? telefonomstilling ? oprettelse af sager tilknyttet rettens forskellige afdelinger ? IT-support, eksempelvis i retssale og mødelokaler, herunder med teknisk udstyr ? opsyn med rettens bygninger ? oprydning og klargøring af retslokaler og mødelokaler ? servicering af vidner, lægdommere m.fl. ? administration af telefoner, brugerautorisationer, nøgler og infoskærme m.v. ? posthåndtering ? flytning af mindre inventargenstande ? bistå ejendommens vicevært ? udførelse af forefaldende arbejdsopgaver efter nærmere aftale. Dertil kommer anden lettere sagsbehandling på udvalgte områder og alle opgaver i receptionen. Vi forventer, at du: ? har flair for IT og praktisk IT-support ? har gode danskkundskaber og behersker engelsk på et forståeligt niveau ? vil samarbejde i opgaveløsningen med afsæt i domstolenes mål og værdier ? har en god situationsfornemmelse og fremtræder med autoritet ? kan udføre lettere Handyman -opgaver ? har kørekort til almindelig bil ? arbejder selvstændigt, effektivt og ansvarsbevidst med særdeles gode samarbejdsevner ? er serviceminded og udviser stor fleksibilitet ? engagerer dig og udviser initiativ, herunder med forslag til forbedring af arbejdsgange ? indgår positivt og med godt humør i enhver samarbejdsrelation ? er villig til altid at bære uniform og mobiltelefon i arbejdstiden ? trives i en til tider hektisk hverdag og kan håndtere tilspidsede situationer. Særligt praktisk erfaring med IT- og serviceopgaver kunne have vores store interesse. Vi lægger vægt på, at du har en praktisk administrativ baggrund gerne med erfaring fra en ret. Vi tilbyder blandt andet: ? en spændende og afvekslende hverdag med mange udfordringer ? kompetenceudvikling, herunder tilbud om kurser ? selvstændighed i jobbet med mulighed for sparring ? flexordning ? godt arbejdsmiljø med god stemning og velfungerende arbejdspladser ? mulighed for fokus på din egen sundhed og velvære p.t. ved massage- og frugtordning samt OfficeFit ? gode kolleger og en uformel omgangstone - også på tværs af faggrænser ? socialt samvær, herunder tilbud om flere forskellige former for fællesaktiviteter årligt ? mulighed for at sætte dit præg på udvikling af retten ? stor frihed under ansvar. Løn og ansættelsesvilkår: Arbejdstiden er 37 timer om ugen og med tiltrædelse snarest muligt. Du vil blive tilknyttet rettens administrationsafdeling og forventes at kunne blive indplaceret med basislønnen i løngruppe 2, sats I med 24.399,75 kr. pr. måned. Hertil kommer evt. pension. Det er endvidere muligt i forbindelse med ansættelsen at forhandle et mindre individuelt løntillæg på baggrund af dine kvalifikationer. Aflønning sker med højeste stedtillæg. Alt i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og OAO samt organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere, medmindre du i forvejen er tjenestemand. Hvis du vil vide mere: Er du velkommen til at ringe til afdelingsleder Marianne Andersen på telefon 99 68 48 00. Du kan læse mere om Retten i Lyngby på rettens hjemmeside: www.domstol.dk lyngby. Ansøgning: Forrest i ansøgningen skal du fremhæve din eventuelle erhvervserfaring fra andre lignende ansættelser, herunder hvilket arbejde du har udført og i hvilken periode. Hvis du er særligt interesseret i at udføre lettere sagsbehandling for en eller flere bestemte afdelinger, så fremhæv også gerne dette. Du skal sende din ansøgning, cv, eventuelle anbefalinger m.v. online via vores rekrutteringssystem. Du bliver guidet igennem processen, når du trykker på knappen Søg stillingen nederst på siden. Ansøgningsfrist: Vi skal have modtaget din ansøgning i rekrutteringssystemet senest onsdag den 19. februar 2020 kl. 12.00. Vi forventer at indkalde til samtaler i løbet af ansøgningsperioden og de sidste ansættelsessamtaler forventes afholdt senest i uge 9. Vi vil med din tilladelse indhente en udvidet straffeattest. Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.11Jobnetc266740b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=129448&DepartmentId=7044&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnLyngby-Taarbæk3701232Retten i Lyngby11Lyngby Hovedgade 962800Kongens Lyngby99684800DKDanmark0
adm.lyn@domstol.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000894613JobNet5108586510858610029-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c266740bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c266740bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c266740b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c266740b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/1.jpgEr du vores nye retsbetjent?9006001Dansk3Læse/ tale414213Retsbetjent7Håndværk & service364050431Marianneadm.lyn@domstol.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK