Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du vores nye sekretær??

Vi mangler en sekretær i Lemvig-området, Ældreområdet fra 1. april 2018
Stillingen er på 30 timer pr. uge.
 
Lemvig-området dækker den ”midterste del” af kommunen og vi er ca. 300 ansatte.
 
Området består af 3 plejehjem, dagcentre, udekørende funktion – både ergoterapeuter, hjemmesygeplejersker og praktisk bistand. Derudover er Tryghedshotellet (kommunal akutfunktion) placeret i området.
 
Du vil være i et team på 3 sekretærer med kontor på Lemvig dagcenter.
 
Dine opgaver vil hovedsageligt være løn- og personaleadministrative opgaver.
Arbejdsområdet er præget af tværfaglighed med såvel interne som eksterne samarbejdspartnere.
 
Arbejdsområde

   • KMD vagtplan
   • KMD opus (budget/regnskab - personale)
   • Telefonpasning
   • Oprettelse af nyt personale mv.
   • Opgaver for områdets ledere
   • Diverse ad hoc opgaver.

 
Personlige egenskaber

   • Gode kommunikative evner
   • Struktureret og handlekraftig
   • Nemt til at skabe overblik
   • Økonomisk flair
   • Gode IT kompetencer
   • Fleksibel og imødekommende

 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og efter principperne for Ny løn
Yderligere oplysning kan du få ved at ringe til områdeleder Birgitte Nielsen på tlf. 96 63 15 52 eller Lene Graae Lund-Hansen på tlf. 96 63 15 51.

Ansøgning med relevante bilag sendes elektronisk via Lemvig Kommunes hjemmeside senest tirsdag den 21. februar 2018.

Ansættelsessamtaler planlægges til d. 26. februar 2018

Læs mere om Lemvig Kommune på www.lemvig.dk



 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329750886Phoenix-2323a8f012018-01-31T16:50:47.367Er du vores nye sekretær??Vi mangler en sekretær i Lemvig-området, Ældreområdet fra 1. april 2018
Stillingen er på 30 timer pr. uge.
 
Lemvig-området dækker den ”midterste del” af kommunen og vi er ca. 300 ansatte.
 
Området består af 3 plejehjem, dagcentre, udekørende funktion – både ergoterapeuter, hjemmesygeplejersker og praktisk bistand. Derudover er Tryghedshotellet (kommunal akutfunktion) placeret i området.
 
Du vil være i et team på 3 sekretærer med kontor på Lemvig dagcenter.
 
Dine opgaver vil hovedsageligt være løn- og personaleadministrative opgaver.
Arbejdsområdet er præget af tværfaglighed med såvel interne som eksterne samarbejdspartnere.
 
Arbejdsområde

   • KMD vagtplan
   • KMD opus (budget/regnskab - personale)
   • Telefonpasning
   • Oprettelse af nyt personale mv.
   • Opgaver for områdets ledere
   • Diverse ad hoc opgaver.

 
Personlige egenskaber

   • Gode kommunikative evner
   • Struktureret og handlekraftig
   • Nemt til at skabe overblik
   • Økonomisk flair
   • Gode IT kompetencer
   • Fleksibel og imødekommende

 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og efter principperne for Ny løn
Yderligere oplysning kan du få ved at ringe til områdeleder Birgitte Nielsen på tlf. 96 63 15 52 eller Lene Graae Lund-Hansen på tlf. 96 63 15 51.

Ansøgning med relevante bilag sendes elektronisk via Lemvig Kommunes hjemmeside senest tirsdag den 21. februar 2018.

Ansættelsessamtaler planlægges til d. 26. februar 2018

Læs mere om Lemvig Kommune på www.lemvig.dk



 
2018-02-21T18:55:59.820 Vi mangler en sekretær i Lemvig-området, ldreområdet fra 1. april 2018 Stillingen er på 30 timer pr. uge. Lemvig-området dækker den midterste del af kommunen og vi er ca. 300 ansatte. Området består af 3 plejehjem, dagcentre, udekørende funktion både ergoterapeuter, hjemmesygeplejersker og praktisk bistand. Derudover er Tryghedshotellet (kommunal akutfunktion) placeret i området. Du vil være i et team på 3 sekretærer med kontor på Lemvig dagcenter. Dine opgaver vil hovedsageligt være løn- og personaleadministrative opgaver. Arbejdsområdet er præget af tværfaglighed med såvel interne som eksterne samarbejdspartnere. Arbejdsområde KMD vagtplan KMD opus (budget regnskab - personale) Telefonpasning Oprettelse af nyt personale mv. Opgaver for områdets ledere Diverse ad hoc opgaver. Personlige egenskaber Gode kommunikative evner Struktureret og handlekraftig Nemt til at skabe overblik Økonomisk flair Gode IT kompetencer Fleksibel og imødekommende Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og efter principperne for Ny løn Yderligere oplysning kan du få ved at ringe til områdeleder Birgitte Nielsen på tlf. 96 63 15 52 eller Lene Graae Lund-Hansen på tlf. 96 63 15 51. Ansøgning med relevante bilag sendes elektronisk via Lemvig Kommunes hjemmeside senest tirsdag den 21. februar 2018. Ansættelsessamtaler planlægges til d. 26. februar 2018 Læs mere om Lemvig Kommune på www.lemvig.dk11Jobnet2323a8f0100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-21T00:00:000010https://lemvig.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=f933436f-c2dd-4d36-9cfd-064fdb24af4e0EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandVestjyllandLemvig3094198Lemvig Kommune11Nygade 357620LemvigDKDanmark0
DKDanmarkAdvertiser
7Deltid46Permanent515451JobNet47568381000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2323a8f0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2323a8f0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2323a8f0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2323a8f0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration352656029importimport_2323a8f0AdvertiserAdvertiserda-DK