Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du vores nye serviceassistent til kunde i Borris?

Du bliver en del af et arbejdsomt team på 4 personer, der dagligt udfører rengøring med stort engagement og god stemning. Du vil få dine egne ansvarsområder, men I vil sammen som team være ansvarlige for hovedrengøring af kontorer, klasselokaler, toiletter og kantine samt hotelrengøring.

Et job hvor service og kundens behov vægtes højt
Med din ansvarsfulde og grundige tilgang til opgaverne vil du sammen med dit team sørge for, at kunden oplever service og kvalitet på et højt niveau. ”Service with a Human Touch” er kernestenen i vores forretning. Derfor er det vigtigt, at du kender din kundes behov, er god til at forudse disse, og at du arbejder målrettet med at gøre en forskel for kunden.

Stillingen er på 30 timer om ugen mødetid er kl. 06.00 til 12.00. I spidsbelastede perioder ser vi, at du hjælper dine kollegaer. Der kan være perioder med weekendarbejde i forbindelse med ind- og udtjekning af hotelværelser samt Covid-19 opgaver. Dette ligger i et fast rul.

Vi tilbyder løn efter overenskomst, en række personalegoder, gode kolleger, en ansvarlig ledelse samt gode muligheder for at udvikle dig.

Er du vores nye kollega?
Den rette kandidat opfylder følgende:

  • Du har gerne erfaring med rengøring fra tidligere stillinger - men ikke et krav, da du vil blive oplært
  • Du er mødestabil og fleksibel
  • Du kan arbejde selvstændigt
  • Du har flair for IT
  • Du er serviceminded og villig til at yde en ekstra indsats, når det kræves overfor vores kunde
  • Du har kørekort
  • Du kan tale og forstå dansk
Desuden er det en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes.

Vi vil være verdens bedste servicevirksomhed – vil du være med?
ISS er en servicevirksomhed, og vi ønsker at yde en personlig indsats overfor vores kunder. Det er derfor vigtigt, at du er smilende, præsentabel og imødekommende overfor både kunder og kolleger samt er villig til at gøre en forskel for vores kunder.

Ansøgning
Lyder stillingen som noget for dig? Så send din ansøgning vedlagt CV via nedenstående link hurtigst muligt og senest d. 11. april 2021. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag – vi glæder os til at høre fra dig.

For yderligere information om stillingen, kontakt Area Manager, Sidse Vistisen på +45 41 89 19 62 i tidsrummet kl. 08.00 til 12.00.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.