Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du vores nye servicechef?

Vølund Varmeteknik A/S, som fra juni 2018 har domicil i Herning, søger en Servicechef til serviceafdelingen. Vølund Varmeteknik A/S har egen serviceorganisation med ialt 24 medarbejdere fordelt over hele landet. Afdelingen består af intern support, koordinatorer og eksterne serviceteknikere. Du vil som Servicechef have direkte ledelse af 8 medarbejdere i afdelingen. Du vil samtidig indgå i ledergruppen og referere til virksomhedens administrerende direktør.

 

Velkommen til Vølund Varmeteknik A/S

Din primære opgave som Servicechef er at skabe og fastholde udviklingen indenfor service af virksomhedens produktsortiment, herunder indfri virksomhedens strategi omkring mål og resultater. Du vil samtidig skulle varetage det organisatoriske ansvar for personalet i serviceafdelingen, ligesom du vil have ansvaret for at udøve service til virksomhedens privat- og erhvervskunder.

Er du stadig nysgerrig på jobbet? Så læs mere via linket her

Sådan ansøger du


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329806853Phoenix-7f0f815212018-05-07T00:00:00Er du vores nye servicechef?

Vølund Varmeteknik A/S, som fra juni 2018 har domicil i Herning, søger en Servicechef til serviceafdelingen. Vølund Varmeteknik A/S har egen serviceorganisation med ialt 24 medarbejdere fordelt over hele landet. Afdelingen består af intern support, koordinatorer og eksterne serviceteknikere. Du vil som Servicechef have direkte ledelse af 8 medarbejdere i afdelingen. Du vil samtidig indgå i ledergruppen og referere til virksomhedens administrerende direktør.

 

Velkommen til Vølund Varmeteknik A/S

Din primære opgave som Servicechef er at skabe og fastholde udviklingen indenfor service af virksomhedens produktsortiment, herunder indfri virksomhedens strategi omkring mål og resultater. Du vil samtidig skulle varetage det organisatoriske ansvar for personalet i serviceafdelingen, ligesom du vil have ansvaret for at udøve service til virksomhedens privat- og erhvervskunder.

Er du stadig nysgerrig på jobbet? Så læs mere via linket her

Sådan ansøger du

2018-07-02T00:50:42.060 Vølund Varmeteknik A S, som fra juni 2018 har domicil i Herning, søger en Servicechef til serviceafdelingen. Vølund Varmeteknik A S har egen serviceorganisation med ialt 24 medarbejdere fordelt over hele landet. Afdelingen består af intern support, koordinatorer og eksterne serviceteknikere. Du vil som Servicechef have direkte ledelse af 8 medarbejdere i afdelingen. Du vil samtidig indgå i ledergruppen og referere til virksomhedens administrerende direktør. Velkommen til Vølund Varmeteknik A S Din primære opgave som Servicechef er at skabe og fastholde udviklingen indenfor service af virksomhedens produktsortiment, herunder indfri virksomhedens strategi omkring mål og resultater. Du vil samtidig skulle varetage det organisatoriske ansvar for personalet i serviceafdelingen, ligesom du vil have ansvaret for at udøve service til virksomhedens privat- og erhvervskunder. Er du stadig nysgerrig på jobbet? Så læs mere via linket her Sådan ansøger du11Jobnet7f0f8152100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-01T00:00:000000https://goo.gl/EVD9ND0EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-Skjern3239382Vølund Varmeteknik A/S11Brogårdsvej 76920VidebækDKDanmark0
jb@volundvt.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent566597JobNet48198501000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7f0f8152https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7f0f8152https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7f0f8152&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7f0f8152&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/7.jpgHos Vølund Varmeteknik A/S søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale933416Servicechef6Ledelse354839536Jettejb@volundvt.dkDKDanmarkDKDanmark329975429Servicechef, Hospitalsenhed MidtBasic Hospitalsenhed Midt søger en visionær og innovativ servicechef til Servicecentret, som vil stå i spidsen for at videreføre og løfte hospitalsenhedens resultater inden for facility management. Stillingen ønskes besat pr. 1. juni 2019 eller snarest muligt herefter.Om stillingen som servicechefSom servicechef har du det overordnede ledelses- og budgetansvar for Servicecentret, som rummer Hospitalsenhed Midts facility mangement (FM) områder. Som servicechef skal du understøtte FM som en strategisk udviklingsfaktor for hospitalet, der medvirker til at fremme forbedring og effektiv drift. Dette f.eks. gennem bygningsdata, som kan understøtte udvikling af bygningsdrift og klinisk drift, gennem indsigt i og udnyttelse af moderne teknologi og gennem innovation. Servicecentret understøtter samtidig hospitalets 17 kliniske afdelinger og centre. Servicechefen har ansvar for, at støtten til den kliniske drift udvikles i tæt dialog og forståelse for de kliniske afdelinger og centre samtidig med, at der også skabes en effektiv drift inden for Servicecentrets egen portefølje. Derudover er det dit ansvar, at Servicecentrets ressourcer udnyttes effektivt, hvilket betyder at du skal sikre, at Servicecentrets ydelser i så høj grad som muligt dækker hospitalsenhedens behov samt medvirker til at understøtte og fremme udvikling af hospitalets kernefunktioner. Det er endvidere vigtigt, at du formår at skabe optimale betingelser for et godt og tæt samarbejde imellem funktionerne internt i Servicecentret. Du vil blive en del af den spændende udvikling, Servicecentret er i gang med, og som servicechef får du indflydelse på den fremtidige ledelsesstruktur i centret. Hospitalsenhed Midt har tradition for at prioritere aktivt og tæt samarbejde på FM-området på tværs mellem hospitaler og andre driftsområder i Region Midtjylland og i andre sammenhænge. Derfor skal du som servicechef også spille en udadvendt rolle. Som servicechef forventer vi, at du: har relevant videregående uddannelse gerne inden for logistik, forsyning eller teknik har solide strategiske og organisatoriske ledelseskompetencer og væsentlig ledelseserfaring - gerne inden for FM-området er forretningsorienteret og har kendskab til hospitalsdrift kan yde strategisk rådgivning til hospitalsledelsen kan bidrage til at centerets opgaver bliver løst på et højt fagligt niveau har en involverende og åben ledelsesstil kan beherske vanskelige situationer og krydspres på en rolig måde tænker sammenhæng mellem faglighed og effektiv ressourceudnyttelse via dine personlige, faglige og ledelsesmæssige kompetencer er visionær og innovativ har stærke relationelle kompetencer og kan lykkes gennem dialog er udadvendt og engageret med et stærkt personligt drive og en god gennemslagskraft kan skabe resultater samt gejst, arbejdsglæde og attraktive arbejdspladser Du vil blive del af en organisation, der tilbyder: en arbejdsplads, hvor du positivt bliver udfordret i samarbejde med Servicecentrets funktionsledere og medarbejdere en overordnet ledelsesfunktion i et center, der spænder over mange forskellige FM-funktioner med en høj grad af decentral ledelse i det daglige en plads i hospitalsenhedens ledergruppe og direkte reference til hospitalsledelsen ledelsessparring med kompetente kollegaer på tværs af afdelinger og matrikler fokus på udvikling og uddannelsen, hvorfor du har mulighed for lederuddannelse eller videreuddannelse inden for ledelse Om Servicecentret Servicecentret koordinerer alle de serviceopgaver, der understøtter hospitalets kliniske kerneopgaver, herunder alt lige fra rengøring, forplejning og vareforsyning til reparationer og vedligehold af teknisk udstyr. Servicecentret har 521 ansatte og et budget på 160 mio. kr. Servicecentrets fornemste opgave er at gøre både patienters, pårørendes og det kliniske personales hverdag lettere og mere fokuseret på, hvad hospitalets egentlige opgave er: At pleje og helbrede patienter. Servicecentret i Hospitalsenhed Midt har ni funktionsområder: Skive Sundhedshus Teknisk Afsnit Byggeri og Ejendomme Sekretariat og Information Indkøb og Logistik Køkken Service 1 Service 2 MidtTransport Der er i alt otte afsnitsledere inden for de forskellige områder. De varetager selvstændigt den daglige ledelse af deres funktionsområde. Hospitalsenhed MidtHospitalsenhed Midt omfatter de fem regionshospitaler i Viborg, Silkeborg, Hammel, Skive og Lemvig, der tilsammen udgør en dynamisk hospitalsenhed med en stærk faglig profil, og som i kraft af specialernes kompleksitet og bredde, er en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland. Hospitalsenheden har ca. 4.200 ansatte og et budget på 2,3 mia. kr.På Regionshospitalet Viborg bygges nyt akutcenter, som bygges sammen med det eksisterende hospital. Det 25.500 kvadratmeter store akutcenter rummer blandt andet ny akutafdeling og udvidet operationsafdeling, ligesom at der indrettes nye sengeafsnit med ensengsstuer. Med det nye akutcenter får Regionshospitalet Viborg samtidig ny hovedindgang med reception i foyeren. Det nye akutcenter skal stå klar til første patient medio 2019.Se nærmere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dkAnsættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår forhandles med den faglige organisation med udgangspunkt i gældende aftaler og overenskomster. Derudover ydes eventuelt tillæg for kvalifikationer ved forhandling med den faglige organisation.Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse.Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret.Yderligere informationYderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til: Hospitalsdirektør Thomas Balle Kristensen på tlf. 45 78 44 10 02Sygeplejefaglig direktør Mette Fjord Nielsen på tlf. 45 78 44 10 04Lægefaglig direktør Claus Brøckner Nielsen på tlf. 45 78 44 10 03Stillings- og funktionsbeskrivelse kan rekvireres ved at følge linket. AnsøgningAnsøgningen skal være os i hænde senest søndag den 31. marts 2019 med dokumentation for uddannelse, tidligere beskæftigelse m.v.Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 8. april og onsdag den 24. april 2019. For kandidater, der går videre til 2. samtale, vil der være personprofiltest.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtaleHospitalsenhed Midt søger en visionær og innovativ servicechef til Servicecentret, som vil stå i spidsen for at videreføre og løfte hospitalsenhedens resultater inden for facility management. Stillingen ønskes besat pr. 1. juni 2019 eller snarest muligt herefter.

Om stillingen som servicechef
Som servicechef har du det overordnede ledelses- og budgetansvar for Servicecentret, som rummer Hospitalsenhed Midts facility mangement (FM) områder. Som servicechef skal du understøtte FM som en strategisk udviklingsfaktor for hospitalet, der medvirker til at fremme forbedring og effektiv drift. Dette f.eks. gennem bygningsdata, som kan understøtte udvikling af bygningsdrift og klinisk drift, gennem indsigt i og udnyttelse af moderne teknologi og gennem innovation.
 
Servicecentret understøtter samtidig hospitalets 17 kliniske afdelinger og centre. Servicechefen har ansvar for, at støtten til den kliniske drift udvikles i tæt dialog og forståelse for de kliniske afdelinger og centre samtidig med, at der også skabes en effektiv drift inden for Servicecentrets egen portefølje.
 
Derudover er det dit ansvar, at Servicecentrets ressourcer udnyttes effektivt, hvilket betyder at du skal sikre, at Servicecentrets ydelser i så høj grad som muligt dækker hospitalsenhedens behov samt medvirker til at understøtte og fremme udvikling af hospitalets kernefunktioner. Det er endvidere vigtigt, at du formår at skabe optimale betingelser for et godt og tæt samarbejde imellem funktionerne internt i Servicecentret. Du vil blive en del af den spændende udvikling, Servicecentret er i gang med, og som servicechef får du indflydelse på den fremtidige ledelsesstruktur i centret.
 
Hospitalsenhed Midt har tradition for at prioritere aktivt og tæt samarbejde på FM-området på tværs mellem hospitaler og andre driftsområder i Region Midtjylland og i andre sammenhænge. Derfor skal du som servicechef også spille en udadvendt rolle.
 
Som servicechef forventer vi, at du:
  • har relevant videregående uddannelse – gerne inden for logistik, forsyning eller teknik
  • har solide strategiske og organisatoriske ledelseskompetencer og væsentlig ledelseserfaring - gerne inden for FM-området
  • er forretningsorienteret og har kendskab til hospitalsdrift
  • kan yde strategisk rådgivning til hospitalsledelsen
  • kan bidrage til at centerets opgaver bliver løst på et højt fagligt niveau
  • har en involverende og åben ledelsesstil
  • kan beherske vanskelige situationer og krydspres på en rolig måde
  • tænker sammenhæng mellem faglighed og effektiv ressourceudnyttelse
  • via dine personlige, faglige og ledelsesmæssige kompetencer er visionær og innovativ
  • har stærke relationelle kompetencer og kan lykkes gennem dialog
  • er udadvendt og engageret med et stærkt personligt drive og en god gennemslagskraft
  • kan skabe resultater samt gejst, arbejdsglæde og attraktive arbejdspladser

Du vil blive del af en organisation, der tilbyder:
  • en arbejdsplads, hvor du positivt bliver udfordret i samarbejde med Servicecentrets  funktionsledere og medarbejdere
  • en overordnet ledelsesfunktion i et center, der spænder over mange forskellige FM-funktioner med en høj grad af decentral ledelse i det daglige
  • en plads i hospitalsenhedens ledergruppe og direkte reference til hospitalsledelsen
  • ledelsessparring med kompetente kollegaer på tværs af afdelinger og matrikler
  • fokus på udvikling og uddannelsen, hvorfor du har mulighed for lederuddannelse eller videreuddannelse inden for ledelse
 
Om Servicecentret
Servicecentret koordinerer alle de serviceopgaver, der understøtter hospitalets kliniske kerneopgaver, herunder alt lige fra rengøring, forplejning og vareforsyning til reparationer og vedligehold af teknisk udstyr. Servicecentret har 521 ansatte og et budget på 160 mio. kr. Servicecentrets fornemste opgave er at gøre både patienters, pårørendes og det kliniske personales hverdag lettere og mere fokuseret på, hvad hospitalets egentlige opgave er: At pleje og helbrede patienter.
 
Servicecentret i Hospitalsenhed Midt har ni funktionsområder:
  • Skive Sundhedshus
  • Teknisk Afsnit
  • Byggeri og Ejendomme
  • Sekretariat og Information
  • Indkøb og Logistik
  • Køkken
  • Service 1
  • Service 2
  • MidtTransport
Der er i alt otte afsnitsledere inden for de forskellige områder. De varetager selvstændigt den daglige ledelse af deres funktionsområde.
 
Hospitalsenhed Midt
Hospitalsenhed Midt omfatter de fem regionshospitaler i Viborg, Silkeborg, Hammel, Skive og Lemvig, der tilsammen udgør en dynamisk hospitalsenhed med en stærk faglig profil, og som i kraft af specialernes kompleksitet og bredde, er en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland. Hospitalsenheden har ca. 4.200 ansatte og et budget på 2,3 mia. kr.

På Regionshospitalet Viborg bygges nyt akutcenter, som bygges sammen med det eksisterende hospital. Det 25.500 kvadratmeter store akutcenter rummer blandt andet ny akutafdeling og udvidet operationsafdeling, ligesom at der indrettes nye sengeafsnit med ensengsstuer. Med det nye akutcenter får Regionshospitalet Viborg samtidig ny hovedindgang med reception i foyeren. Det nye akutcenter skal stå klar til første patient medio 2019.

Se nærmere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dk

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår forhandles med den faglige organisation med udgangspunkt i gældende aftaler og overenskomster. Derudover ydes eventuelt tillæg for kvalifikationer ved forhandling med den faglige organisation.

Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse.

Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret.

Yderligere information
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til:
 
Hospitalsdirektør Thomas Balle Kristensen på tlf. +45 78 44 10 02
Sygeplejefaglig direktør Mette Fjord Nielsen på tlf. +45 78 44 10 04
Lægefaglig direktør Claus Brøckner Nielsen på tlf. +45 78 44 10 03

Stillings- og funktionsbeskrivelse kan rekvireres ved at følge linket.
 
Ansøgning
Ansøgningen skal være os i hænde senest søndag den 31. marts 2019 med dokumentation for uddannelse, tidligere beskæftigelse m.v.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 8. april og onsdag den 24. april 2019. For kandidater, der går videre til 2. samtale, vil der være personprofiltest.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale

ORS/Small/847e15a8_logo.gifServicecentretViborg2019-03-11T15:10:05.2802019-03-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Servicechef, Hospitalsenhed Midt

Servicecentret

Viborg
Hospitalsenhed Midt søger en visionær og innovativ servicechef til Servicecentret, som vil stå i spidsen for at videreføre og løfte hospitalsenhedens resultater inden for facility management. Stillingen ønskes besat pr. 1. juni 2019 eller snarest mu...
Indrykket:11. marts 2019
Udløbsdato:31. marts 2019