Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du vores nye teamkoordinator, der har passion for holdånd og høj faglighed?

Vil du udfordres på din faglighed, og brænder du for at gøre en forskel for færdselssikkerheden i Danmark? Er du samtidig udadvendt og initiativrig, så er du den, vi søger!
 
Vi søger dig, der prioriterer holdånd og høj faglighed og har fokus på at udvikle værdiskabende løsninger på komplekse problemstillinger med stor betydning for borgere og erhvervsliv. Vi er en ung arbejdsplads med en travl hverdag, men samtidig er der plads til familieliv og fritidsinteresser.  
 
Senest er der foretaget en reorganisering af teams og chefansvar, og i den forbindelse søger Færdselsstyrelsen en teamkoordinator med juridisk baggrund. 
 
En dag på jobbet 
 
Som teamkoordinator bliver du en central aktør i krydsfeltet mellem teknik, jura og politik. Du skal sammen med teamet og kontorchefen sikre, at der etableres og følges en faglig og juridisk rød tråd. Det betyder, at du får til opgave at koordinere opgavevaretagelsen i teamet – det vil sige fordele opgaver samt at følge op på sager. 
 
I teamet varetages en bred portefølje af opgaver herunder: 
 
• Besvarelse af henvendelser vedr. køretøjsteknik. 
• Deltagelse i internationale ekspertgrupper, EU-arbejde og ECE-arbejdsgrupper. I denne forbindelse er teamets kerneopgave forankret i Typegodkendelsesforordningerne, og vi er blandt andet faste deltagere i EU's biltekniske arbejdsgrupper. 
• Implementering og udvikling af køretøjstekniske regler. Aktuelt arbejder teamet blandt andet på bekendtgørelser for små motoriserede køretøjer. 
• Vejledning til synsvirksomheder. 
• Selvkørende biler. 
 
Færdselsstyrelsen arbejder tæt sammen med andre myndigheder, og du vil ofte være et omdrejningspunkt for denne kontakt.  
 
Teamet varetager en del ministerbetjeninger og EU-bestillinger. Du vil som koordinator være førsteled på disse. Her skal du sikre, at de rigtige kompetencer bringes til at løse opgaven, og du skal kunne indgå som sparringspartner i opgaveløsningen.  
 
Dine kollegaer er både ingeniører, tekniske specialister og jurister. Du vil i din dagligdag skulle arbejde tæt sammen med vores tekniske koordinator og i fællesskab skal I sikre, at opgaverne i teamet løses tilfredsstillende.  
 
Vi forestiller os, at… 
 
• Du har erfaring fra en offentlig myndighed herunder kendskab til forvaltningslovens regler.    
 
• Du har konkret erfaring i arbejdet med teknisk regulering.  
 
• Du ved, at du, for at blive en succes som koordinator, er afhængig af dine kollegaer. Derfor er videndeling og intern kommunikation helt naturligt for dig. Du er opsøgende – både i forhold til kollegaer i eget team, men også i forhold til kollegaer i søsterteams og chefgruppen.  
 
• Du forstår at bygge bro mellem jura og teknik. Du ved, at der ikke findes orakler – derfor forstår du at sætte forskellige kompetencer rigtigt i spil i opgaveløsningen. I dit daglige virke finder du det naturligt at udfordre både juridiske og tekniske konklusioner. 
 
• Du er struktureret. Du er fuldt bevidst om vigtigheden af, at aftaler og deadlines overholdes. Du hjælper kollegaer og kontorchefer med at foretage den løbende prioritering.  
 
• Du ved, hvordan man får succes med at lede opad samt til siden. 
 
• Du evner at sikre succesfuld prioritering for dig og på teamets vegne. 
 
• Du formår at sikre god embedsmandsskik hos både nyuddannede og erfarne kollegaer. 
 
• Du er vant til at anvende dansk og engelsk til daglig i forbindelse med dit arbejde. 
  
Din baggrund 
 
Vi forestiller os, at du er cand.jur., cand.merc.jur. eller lign. med min. 3 års erfaring. Det er væsentligt, at du kan virke i rollen som koordinator – det vil sige evner at koordinere de forskellige arbejdsfunktioner i teamet.  
 
Løn og ansættelsesforhold 
Stillingen er på 37 timer om ugen. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst. Stillingen er til besættelse snarest muligt. Vi forventer, at stillingen vil blive besat på special- eller chefkonsulentniveau afhængig af kvalifikationer. Stillingen er til besættelse snarest muligt. 
 
Færdselsstyrelsen – hvem er vi… 
I Færdselsstyrelsen er vi mange forskellige faggrupper og udgør derfor en bred vifte af specialister og generalister. Vi har siden 1. februar 2016 været placeret i Ribe. Færdselsstyrelsen er en del af Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen, som er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet, der har ansvar og opgaver på tværs af transportformerne jernbane, vej og luftfart, og hvor kerneopgaverne er tilsyn og regeldannelse. Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen beskæftiger omkring 480 ansatte.   
Færdselsstyrelsen ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende danske samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Du kan læse mere om Færdselsstyrelsen og Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen på www.fstyr.dk og www.tbst.dk. 
 
Yderligere information 
Du kan få mere at vide om stillingen hos kontorchef Jesper Høgh Bach på telefon 4187 1818 og hos teamkoordinator René Jensen på telefon 4187 1833.
 
Ansøgning 
Send din ansøgning, CV og eksamensbevis via Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens elektroniske ansøgningsportal på www.tbst.dk senest 11. februar
 
Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 8 og 9.  
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329743970Phoenix-0a6c409212018-01-19T04:06:21.907Er du vores nye teamkoordinator, der har passion for holdånd og høj faglighed?Vil du udfordres på din faglighed, og brænder du for at gøre en forskel for færdselssikkerheden i Danmark? Er du samtidig udadvendt og initiativrig, så er du den, vi søger!
 
Vi søger dig, der prioriterer holdånd og høj faglighed og har fokus på at udvikle værdiskabende løsninger på komplekse problemstillinger med stor betydning for borgere og erhvervsliv. Vi er en ung arbejdsplads med en travl hverdag, men samtidig er der plads til familieliv og fritidsinteresser.  
 
Senest er der foretaget en reorganisering af teams og chefansvar, og i den forbindelse søger Færdselsstyrelsen en teamkoordinator med juridisk baggrund. 
 
En dag på jobbet 
 
Som teamkoordinator bliver du en central aktør i krydsfeltet mellem teknik, jura og politik. Du skal sammen med teamet og kontorchefen sikre, at der etableres og følges en faglig og juridisk rød tråd. Det betyder, at du får til opgave at koordinere opgavevaretagelsen i teamet – det vil sige fordele opgaver samt at følge op på sager. 
 
I teamet varetages en bred portefølje af opgaver herunder: 
 
• Besvarelse af henvendelser vedr. køretøjsteknik. 
• Deltagelse i internationale ekspertgrupper, EU-arbejde og ECE-arbejdsgrupper. I denne forbindelse er teamets kerneopgave forankret i Typegodkendelsesforordningerne, og vi er blandt andet faste deltagere i EU's biltekniske arbejdsgrupper. 
• Implementering og udvikling af køretøjstekniske regler. Aktuelt arbejder teamet blandt andet på bekendtgørelser for små motoriserede køretøjer. 
• Vejledning til synsvirksomheder. 
• Selvkørende biler. 
 
Færdselsstyrelsen arbejder tæt sammen med andre myndigheder, og du vil ofte være et omdrejningspunkt for denne kontakt.  
 
Teamet varetager en del ministerbetjeninger og EU-bestillinger. Du vil som koordinator være førsteled på disse. Her skal du sikre, at de rigtige kompetencer bringes til at løse opgaven, og du skal kunne indgå som sparringspartner i opgaveløsningen.  
 
Dine kollegaer er både ingeniører, tekniske specialister og jurister. Du vil i din dagligdag skulle arbejde tæt sammen med vores tekniske koordinator og i fællesskab skal I sikre, at opgaverne i teamet løses tilfredsstillende.  
 
Vi forestiller os, at… 
 
• Du har erfaring fra en offentlig myndighed herunder kendskab til forvaltningslovens regler.    
 
• Du har konkret erfaring i arbejdet med teknisk regulering.  
 
• Du ved, at du, for at blive en succes som koordinator, er afhængig af dine kollegaer. Derfor er videndeling og intern kommunikation helt naturligt for dig. Du er opsøgende – både i forhold til kollegaer i eget team, men også i forhold til kollegaer i søsterteams og chefgruppen.  
 
• Du forstår at bygge bro mellem jura og teknik. Du ved, at der ikke findes orakler – derfor forstår du at sætte forskellige kompetencer rigtigt i spil i opgaveløsningen. I dit daglige virke finder du det naturligt at udfordre både juridiske og tekniske konklusioner. 
 
• Du er struktureret. Du er fuldt bevidst om vigtigheden af, at aftaler og deadlines overholdes. Du hjælper kollegaer og kontorchefer med at foretage den løbende prioritering.  
 
• Du ved, hvordan man får succes med at lede opad samt til siden. 
 
• Du evner at sikre succesfuld prioritering for dig og på teamets vegne. 
 
• Du formår at sikre god embedsmandsskik hos både nyuddannede og erfarne kollegaer. 
 
• Du er vant til at anvende dansk og engelsk til daglig i forbindelse med dit arbejde. 
  
Din baggrund 
 
Vi forestiller os, at du er cand.jur., cand.merc.jur. eller lign. med min. 3 års erfaring. Det er væsentligt, at du kan virke i rollen som koordinator – det vil sige evner at koordinere de forskellige arbejdsfunktioner i teamet.  
 
Løn og ansættelsesforhold 
Stillingen er på 37 timer om ugen. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst. Stillingen er til besættelse snarest muligt. Vi forventer, at stillingen vil blive besat på special- eller chefkonsulentniveau afhængig af kvalifikationer. Stillingen er til besættelse snarest muligt. 
 
Færdselsstyrelsen – hvem er vi… 
I Færdselsstyrelsen er vi mange forskellige faggrupper og udgør derfor en bred vifte af specialister og generalister. Vi har siden 1. februar 2016 været placeret i Ribe. Færdselsstyrelsen er en del af Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen, som er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet, der har ansvar og opgaver på tværs af transportformerne jernbane, vej og luftfart, og hvor kerneopgaverne er tilsyn og regeldannelse. Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen beskæftiger omkring 480 ansatte.   
Færdselsstyrelsen ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende danske samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Du kan læse mere om Færdselsstyrelsen og Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen på www.fstyr.dk og www.tbst.dk. 
 
Yderligere information 
Du kan få mere at vide om stillingen hos kontorchef Jesper Høgh Bach på telefon 4187 1818 og hos teamkoordinator René Jensen på telefon 4187 1833.
 
Ansøgning 
Send din ansøgning, CV og eksamensbevis via Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens elektroniske ansøgningsportal på www.tbst.dk senest 11. februar
 
Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 8 og 9.  
 
2018-02-12T00:56:13.957 Vil du udfordres på din faglighed, og brænder du for at gøre en forskel for færdselssikkerheden i Danmark? Er du samtidig udadvendt og initiativrig, så er du den, vi søger! Vi søger dig, der prioriterer holdånd og høj faglighed og har fokus på at udvikle værdiskabende løsninger på komplekse problemstillinger med stor betydning for borgere og erhvervsliv. Vi er en ung arbejdsplads med en travl hverdag, men samtidig er der plads til familieliv og fritidsinteresser. Senest er der foretaget en reorganisering af teams og chefansvar, og i den forbindelse søger Færdselsstyrelsen en teamkoordinator med juridisk baggrund. En dag på jobbet Som teamkoordinator bliver du en central aktør i krydsfeltet mellem teknik, jura og politik. Du skal sammen med teamet og kontorchefen sikre, at der etableres og følges en faglig og juridisk rød tråd. Det betyder, at du får til opgave at koordinere opgavevaretagelsen i teamet det vil sige fordele opgaver samt at følge op på sager. I teamet varetages en bred portefølje af opgaver herunder: • Besvarelse af henvendelser vedr. køretøjsteknik. • Deltagelse i internationale ekspertgrupper, EU-arbejde og ECE-arbejdsgrupper. I denne forbindelse er teamets kerneopgave forankret i Typegodkendelsesforordningerne, og vi er blandt andet faste deltagere i EU s biltekniske arbejdsgrupper. • Implementering og udvikling af køretøjstekniske regler. Aktuelt arbejder teamet blandt andet på bekendtgørelser for små motoriserede køretøjer. • Vejledning til synsvirksomheder. • Selvkørende biler. Færdselsstyrelsen arbejder tæt sammen med andre myndigheder, og du vil ofte være et omdrejningspunkt for denne kontakt. Teamet varetager en del ministerbetjeninger og EU-bestillinger. Du vil som koordinator være førsteled på disse. Her skal du sikre, at de rigtige kompetencer bringes til at løse opgaven, og du skal kunne indgå som sparringspartner i opgaveløsningen. Dine kollegaer er både ingeniører, tekniske specialister og jurister. Du vil i din dagligdag skulle arbejde tæt sammen med vores tekniske koordinator og i fællesskab skal I sikre, at opgaverne i teamet løses tilfredsstillende. Vi forestiller os, at… • Du har erfaring fra en offentlig myndighed herunder kendskab til forvaltningslovens regler. • Du har konkret erfaring i arbejdet med teknisk regulering. • Du ved, at du, for at blive en succes som koordinator, er afhængig af dine kollegaer. Derfor er videndeling og intern kommunikation helt naturligt for dig. Du er opsøgende både i forhold til kollegaer i eget team, men også i forhold til kollegaer i søsterteams og chefgruppen. • Du forstår at bygge bro mellem jura og teknik. Du ved, at der ikke findes orakler derfor forstår du at sætte forskellige kompetencer rigtigt i spil i opgaveløsningen. I dit daglige virke finder du det naturligt at udfordre både juridiske og tekniske konklusioner. • Du er struktureret. Du er fuldt bevidst om vigtigheden af, at aftaler og deadlines overholdes. Du hjælper kollegaer og kontorchefer med at foretage den løbende prioritering. • Du ved, hvordan man får succes med at lede opad samt til siden. • Du evner at sikre succesfuld prioritering for dig og på teamets vegne. • Du formår at sikre god embedsmandsskik hos både nyuddannede og erfarne kollegaer. • Du er vant til at anvende dansk og engelsk til daglig i forbindelse med dit arbejde. Din baggrund Vi forestiller os, at du er cand.jur., cand.merc.jur. eller lign. med min. 3 års erfaring. Det er væsentligt, at du kan virke i rollen som koordinator det vil sige evner at koordinere de forskellige arbejdsfunktioner i teamet. Løn og ansættelsesforhold Stillingen er på 37 timer om ugen. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst. Stillingen er til besættelse snarest muligt. Vi forventer, at stillingen vil blive besat på special- eller chefkonsulentniveau afhængig af kvalifikationer. Stillingen er til besættelse snarest muligt. Færdselsstyrelsen hvem er vi… I Færdselsstyrelsen er vi mange forskellige faggrupper og udgør derfor en bred vifte af specialister og generalister. Vi har siden 1. februar 2016 været placeret i Ribe. Færdselsstyrelsen er en del af Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen, som er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet, der har ansvar og opgaver på tværs af transportformerne jernbane, vej og luftfart, og hvor kerneopgaverne er tilsyn og regeldannelse. Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen beskæftiger omkring 480 ansatte. Færdselsstyrelsen ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende danske samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Du kan læse mere om Færdselsstyrelsen og Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen på www.fstyr.dk og www.tbst.dk. Yderligere information Du kan få mere at vide om stillingen hos kontorchef Jesper Høgh Bach på telefon 4187 1818 og hos teamkoordinator René Jensen på telefon 4187 1833. Ansøgning Send din ansøgning, CV og eksamensbevis via Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens elektroniske ansøgningsportal på www.tbst.dk senest 11. februar. Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 8 og 9.11Jobnet0a6c4092100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-11T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=110066&DepartmentId=7369&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3081126Færdselsstyrelsen11Sorsigvej 356760RibeDKDanmark155.352041008.78753100
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent510971JobNet47429701000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a6c4092https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a6c4092https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a6c4092&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a6c4092&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale242910Jurist8Jura og retsvæsen352371497importimport_0a6c4092DKDanmarkDKDanmarkda-DK