Er du vores nye vejinspektør til enheden Vejtilsyn?

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi søger en serviceminded og dygtig kommunikerende vejinspektør, der kan bringe ny energi og kraft ind i enheden.  

Du vil blive en del af en løsningsorienteret servicerende myndighed, som bidrager til at vejene i København er sikre, fremkommelige og beholder sin værdi.

Om stillingen
Som vejinspektør vil dine primære arbejdsopgaver være tilsynsførende på gravetilladelser og rådighedsansøgninger inden for vejområdet samt føre tilsyn på offentlige veje.

Din arbejdsplads vil primært være ude i byens gader og stræder, hvor du skal føre tilsyn med bl.a. afspærringer og tilse om tilladelserne følges, samt påpege de fejl og mangler, der konstateres.

Det vil også være arbejde på kontoret på Islands Brygge, hvor du skal håndtere de forskellige administrative opgaver, der har med tilsynsarbejdet at gøre, som at give tilladelser, bestille arbejde hos vores udførende enhed eller give faglig sparring til vores Supportteam, som håndterer borgerhenvendelser og rådhusbestillinger.

Når du er ude at føre tilsyn, er det primært på gåben eller på cykel.

Arbejdsopgaver

Du skal som vejinspektør blandt andet

  • Være ansvarlig for de trafikale og entreprenørmæssige forhold i enkelte bydele i real tid
  • Sagsbehandle indkomne ansøgninger og stille de rigtige krav i tilladelserne til entreprenører og bygherrer
  • Gennemføre tilsyn på afspærringer og sikre at tilladelserne efterleves til ansøgt tid
  • Have sikkerhed og fremkommelighed i fokus
  • Føre tilsyn på at gravreetableringer bliver lavet i en kvalitetsmæssig forsvarlig måde
  • Koordinere med mange interessenter og projekter og veksle mellem disse

Om dig
Vi forventer, at du som vores nye kollega skal igennem en oplæringsproces, men efterfølgende kan optræde med den autoritet, som en vejmyndighed har.

Vi forventer også, at du har en servicemindet tilgang til samarbejdet med borgere og vores mange andre samarbejdspartnere.

Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til vejens opbygning eller tidligere har arbejdet med veje eller andet tilsynsarbejde. Du skal selvfølgelig have lyst til at sætte dig ind i lovgivningen og vores retningslinjer og turde at kaste dig ud i noget nyt.

For at blive vores nye kollega forventer vi, at du

  • Er god til at kommunikere med byens entreprenører
  • Tør stå i eventuel konflikt som repræsentant for kommunen/myndigheden
  • Har baggrund indenfor vej (er ønskværdigt)
  • Bidrager til at enheden bevæger sig i retningen mod et samlet tilsyn, som kan løse forskellige tilsynsopgaver indenfor vejområdet
  • Kan begå dig i Officepakken, og kan sætte dig ind i nye systemer – fx vores journaliseringssystem og ansøgningssystem Erhvervsportalen

Om os
Du bliver en del af enheden Vejtilsyn, som består af 28 medarbejdere fordelt på udførende vejinspektører og en tilsynssupport, som er administrativ.

Vejtilsyn bidrager blandt andet til at øge sikkerheden og fremkommeligheden for alle, der færdes i København – om det er fodgængere, cyklister eller bilister.

Vi sikrer, at vejkapitalen på offentlige veje ikke bliver dårligere, og vi fører tilsyn og giver tilladelser til rådighed over vejareal til bl.a. ledningsejere og entreprenører, der skal arbejde på vejen, samt til opstilling af containere, mobilkraner, stilladser og skurvogne på byens veje og fortove.

Vi tilbyder dig
Arbejdet er præget af gode kollegaer, selvstændigt arbejde og en aktiv arbejdsdag, som varierer mellem arbejde ude i byen og inde på kontoret.

Arbejdspladsen er placeret centralt på Islands Brygge.

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Som ansat i Københavns Kommune har du arbejdsforhold, der gør det muligt for dig at få balance mellem arbejds- og privatliv, idet du får en arbejdsuge på gennemsnitligt 37 timer om ugen inkl. frokostpause.

Stillingen er en fastansættelse med forventet start den 1. oktober 2022.

Har du spørgsmål?
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Anna Svemark på 2030 7115 eller vejinspektør Frank Nielsen 2715 8982.

Søg via linket senest søndag den 7. august 2022
Vi indkalder til samtaler i uge 33.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Er du vores nye vejinspektør til enheden Vejtilsyn?

Vi søger en serviceminded og dygtig kommunikerende vejinspektør, der kan bringe ny energi og kraft ind i enheden.  

Du vil blive en del af en løsningsorienteret servicerende myndighed, som bidrager til at vejene i København er sikre, fremkommelige og beholder sin værdi.

Om stillingen
Som vejinspektør vil dine primære arbejdsopgaver være tilsynsførende på gravetilladelser og rådighedsansøgninger inden for vejområdet samt føre tilsyn på offentlige veje.

Din arbejdsplads vil primært være ude i byens gader og stræder, hvor du skal føre tilsyn med bl.a. afspærringer og tilse om tilladelserne følges, samt påpege de fejl og mangler, der konstateres.

Det vil også være arbejde på kontoret på Islands Brygge, hvor du skal håndtere de forskellige administrative opgaver, der har med tilsynsarbejdet at gøre, som at give tilladelser, bestille arbejde hos vores udførende enhed eller give faglig sparring til vores Supportteam, som håndterer borgerhenvendelser og rådhusbestillinger.

Når du er ude at føre tilsyn, er det primært på gåben eller på cykel.

Arbejdsopgaver

Du skal som vejinspektør blandt andet

  • Være ansvarlig for de trafikale og entreprenørmæssige forhold i enkelte bydele i real tid
  • Sagsbehandle indkomne ansøgninger og stille de rigtige krav i tilladelserne til entreprenører og bygherrer
  • Gennemføre tilsyn på afspærringer og sikre at tilladelserne efterleves til ansøgt tid
  • Have sikkerhed og fremkommelighed i fokus
  • Føre tilsyn på at gravreetableringer bliver lavet i en kvalitetsmæssig forsvarlig måde
  • Koordinere med mange interessenter og projekter og veksle mellem disse

Om dig
Vi forventer, at du som vores nye kollega skal igennem en oplæringsproces, men efterfølgende kan optræde med den autoritet, som en vejmyndighed har.

Vi forventer også, at du har en servicemindet tilgang til samarbejdet med borgere og vores mange andre samarbejdspartnere.

Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til vejens opbygning eller tidligere har arbejdet med veje eller andet tilsynsarbejde. Du skal selvfølgelig have lyst til at sætte dig ind i lovgivningen og vores retningslinjer og turde at kaste dig ud i noget nyt.

For at blive vores nye kollega forventer vi, at du

  • Er god til at kommunikere med byens entreprenører
  • Tør stå i eventuel konflikt som repræsentant for kommunen/myndigheden
  • Har baggrund indenfor vej (er ønskværdigt)
  • Bidrager til at enheden bevæger sig i retningen mod et samlet tilsyn, som kan løse forskellige tilsynsopgaver indenfor vejområdet
  • Kan begå dig i Officepakken, og kan sætte dig ind i nye systemer – fx vores journaliseringssystem og ansøgningssystem Erhvervsportalen

Om os
Du bliver en del af enheden Vejtilsyn, som består af 28 medarbejdere fordelt på udførende vejinspektører og en tilsynssupport, som er administrativ.

Vejtilsyn bidrager blandt andet til at øge sikkerheden og fremkommeligheden for alle, der færdes i København – om det er fodgængere, cyklister eller bilister.

Vi sikrer, at vejkapitalen på offentlige veje ikke bliver dårligere, og vi fører tilsyn og giver tilladelser til rådighed over vejareal til bl.a. ledningsejere og entreprenører, der skal arbejde på vejen, samt til opstilling af containere, mobilkraner, stilladser og skurvogne på byens veje og fortove.

Vi tilbyder dig
Arbejdet er præget af gode kollegaer, selvstændigt arbejde og en aktiv arbejdsdag, som varierer mellem arbejde ude i byen og inde på kontoret.

Arbejdspladsen er placeret centralt på Islands Brygge.

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Som ansat i Københavns Kommune har du arbejdsforhold, der gør det muligt for dig at få balance mellem arbejds- og privatliv, idet du får en arbejdsuge på gennemsnitligt 37 timer om ugen inkl. frokostpause.

Stillingen er en fastansættelse med forventet start den 1. oktober 2022.

Har du spørgsmål?
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Anna Svemark på 2030 7115 eller vejinspektør Frank Nielsen 2715 8982.

Søg via linket senest søndag den 7. august 2022
Vi indkalder til samtaler i uge 33.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.