Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren AC'er med strategisk forståelse og projektlederkompetencer

Nordsjællands Hospital er i gang med at skabe et referenceværk for fremtidens hospitalsdrift. Et helt nyt, hvor vi nyfortolker hospitalets form og funktion i samfundet og går nye veje; et moderne hospital, der skaber behandlingsforløbene sammen med vores patienter.

For at realisere denne vision har vi sat et ambitiøst organisationsudviklingsprojekt – Livskraft – i søen.

Vil du være med til at udvikle fremtidens organisation på Nordsjællands Hospital? Og vil du være med til at sætte nye standarder i sundhedssektoren? Så er det måske dig, vi søger.

Vi søger en erfaren AC-medarbejder med en skarp strategisk og udviklingsorienteret profil, der er på forkant med dagsordnerne i fremtidens sundhedsvæsen i forhold til det nære sundhedsvæsen, patient- og pårørendeinddragelse og tværsektoriel kvalitetsudvikling af patientforløb. Opgaverne vil blandt andet være:

  • Projektledelse, facilitering og koordinering i tværgående udviklingsprojekter
  • Tovholder på hospitalets organisationsudviklingsarbejde
  • Understøttelse af implementeringsindsatser i de kliniske afdelinger
  • Sikring af fremdrift i flow- og forløbsarbejde i samarbejde med kolleger i afdelingen, i klinikken og i primærsektor
  • Udarbejdelse direktionsindstillinger, oplæg, analyser og anbefalinger til direktion og afdelingsledelse
  • Deltagelse i tværgående analyse- og implementeringsprojekter
  • Løsning af diverse ad hoc-opgaver, som opstår i en travl organisation
Din profil

Du har gode samarbejds- og kommunikationsevner, er skarp på analyser og kan se det store billede. Du kan tænke og agere strategisk og tværfagligt. Samtidig kan du koordinere udviklingsforløb og skabe fremdrift og resultater i et tværfagligt og tværsektorielt felt med mange muligheder og interessenter. Du arbejder innovativt, kan mobilisere og skabe følgeskab i forhold til at gå nye veje og bruge nye metoder. Du har konkret erfaring med at lede større projekter.

Vi investerer i dig

Du får stor mulighed for selvstændigt at præge og udvikle opgaveløsningen og for faglig og personlig udvikling. Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø og en humoristisk omgangstone i hverdagen. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen, til at søge.

Løn og ansættelsesforhold

Du ansættes med løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst i Region Hovedstaden. Vi har til huse på Nordsjællands Hospital i Hillerød. Din arbejdstid er 37 timer om ugen.

Du kan læse mere om Livskraft i denne publikation.

Ansøgningsfrist er torsdag den 17. oktober 2019 kl. 12.00 og ansættelsessamtaler holdes i uge 43. Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingschef Rosa Klitgaard Andersen på telefon 3046 3639 eller enhedschef Karen Gliese Nielsen på telefon 4030 4932.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330091319Phoenix-898a39a112019-09-17T00:00:00Erfaren AC'er med strategisk forståelse og projektlederkompetencerNordsjællands Hospital er i gang med at skabe et referenceværk for fremtidens hospitalsdrift. Et helt nyt, hvor vi nyfortolker hospitalets form og funktion i samfundet og går nye veje; et moderne hospital, der skaber behandlingsforløbene sammen med vores patienter.

For at realisere denne vision har vi sat et ambitiøst organisationsudviklingsprojekt – Livskraft – i søen.

Vil du være med til at udvikle fremtidens organisation på Nordsjællands Hospital? Og vil du være med til at sætte nye standarder i sundhedssektoren? Så er det måske dig, vi søger.

Vi søger en erfaren AC-medarbejder med en skarp strategisk og udviklingsorienteret profil, der er på forkant med dagsordnerne i fremtidens sundhedsvæsen i forhold til det nære sundhedsvæsen, patient- og pårørendeinddragelse og tværsektoriel kvalitetsudvikling af patientforløb. Opgaverne vil blandt andet være:

  • Projektledelse, facilitering og koordinering i tværgående udviklingsprojekter
  • Tovholder på hospitalets organisationsudviklingsarbejde
  • Understøttelse af implementeringsindsatser i de kliniske afdelinger
  • Sikring af fremdrift i flow- og forløbsarbejde i samarbejde med kolleger i afdelingen, i klinikken og i primærsektor
  • Udarbejdelse direktionsindstillinger, oplæg, analyser og anbefalinger til direktion og afdelingsledelse
  • Deltagelse i tværgående analyse- og implementeringsprojekter
  • Løsning af diverse ad hoc-opgaver, som opstår i en travl organisation
Din profil

Du har gode samarbejds- og kommunikationsevner, er skarp på analyser og kan se det store billede. Du kan tænke og agere strategisk og tværfagligt. Samtidig kan du koordinere udviklingsforløb og skabe fremdrift og resultater i et tværfagligt og tværsektorielt felt med mange muligheder og interessenter. Du arbejder innovativt, kan mobilisere og skabe følgeskab i forhold til at gå nye veje og bruge nye metoder. Du har konkret erfaring med at lede større projekter.

Vi investerer i dig

Du får stor mulighed for selvstændigt at præge og udvikle opgaveløsningen og for faglig og personlig udvikling. Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø og en humoristisk omgangstone i hverdagen. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen, til at søge.

Løn og ansættelsesforhold

Du ansættes med løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst i Region Hovedstaden. Vi har til huse på Nordsjællands Hospital i Hillerød. Din arbejdstid er 37 timer om ugen.

Du kan læse mere om Livskraft i denne publikation.

Ansøgningsfrist er torsdag den 17. oktober 2019 kl. 12.00 og ansættelsessamtaler holdes i uge 43. Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingschef Rosa Klitgaard Andersen på telefon 3046 3639 eller enhedschef Karen Gliese Nielsen på telefon 4030 4932.

2019-10-18T00:51:29.093 Nordsjællands Hospital er i gang med at skabe et referenceværk for fremtidens hospitalsdrift. Et helt nyt, hvor vi nyfortolker hospitalets form og funktion i samfundet og går nye veje et moderne hospital, der skaber behandlingsforløbene sammen med vores patienter. For at realisere denne vision har vi sat et ambitiøst organisationsudviklingsprojekt Livskraft i søen. Vil du være med til at udvikle fremtidens organisation på Nordsjællands Hospital? Og vil du være med til at sætte nye standarder i sundhedssektoren? Så er det måske dig, vi søger. Vi søger en erfaren AC-medarbejder med en skarp strategisk og udviklingsorienteret profil, der er på forkant med dagsordnerne i fremtidens sundhedsvæsen i forhold til det nære sundhedsvæsen, patient- og pårørendeinddragelse og tværsektoriel kvalitetsudvikling af patientforløb. Opgaverne vil blandt andet være: Projektledelse, facilitering og koordinering i tværgående udviklingsprojekter Tovholder på hospitalets organisationsudviklingsarbejde Understøttelse af implementeringsindsatser i de kliniske afdelinger Sikring af fremdrift i flow- og forløbsarbejde i samarbejde med kolleger i afdelingen, i klinikken og i primærsektor Udarbejdelse direktionsindstillinger, oplæg, analyser og anbefalinger til direktion og afdelingsledelse Deltagelse i tværgående analyse- og implementeringsprojekter Løsning af diverse ad hoc-opgaver, som opstår i en travl organisation Din profil Du har gode samarbejds- og kommunikationsevner, er skarp på analyser og kan se det store billede. Du kan tænke og agere strategisk og tværfagligt. Samtidig kan du koordinere udviklingsforløb og skabe fremdrift og resultater i et tværfagligt og tværsektorielt felt med mange muligheder og interessenter. Du arbejder innovativt, kan mobilisere og skabe følgeskab i forhold til at gå nye veje og bruge nye metoder. Du har konkret erfaring med at lede større projekter. Vi investerer i dig Du får stor mulighed for selvstændigt at præge og udvikle opgaveløsningen og for faglig og personlig udvikling. Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø og en humoristisk omgangstone i hverdagen. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen, til at søge. Løn og ansættelsesforhold Du ansættes med løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst i Region Hovedstaden. Vi har til huse på Nordsjællands Hospital i Hillerød. Din arbejdstid er 37 timer om ugen. Du kan læse mere om Livskraft i denne publikation. Ansøgningsfrist er torsdag den 17. oktober 2019 kl. 12.00 og ansættelsessamtaler holdes i uge 43. Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingschef Rosa Klitgaard Andersen på telefon 3046 3639 eller enhedschef Karen Gliese Nielsen på telefon 4030 4932.11jobnet898a39a1100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=220311&DepartmentId=18829&MediaId=4733&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3613735Nordsjællands Hospital (Hillerød)11Dyrehavevej 293400HillerødDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent824992JobNet5046015504601510017-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=898a39a1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=898a39a1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=898a39a1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=898a39a1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/6.jpgErfaren AC'er med strategisk forståelse og projektlederkompetencer12007991Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration362747886noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330110239Specialkonsulent til at styrke forskning og innovation i Region HovedstadenRobot Har du lyst til at støtte forskere i deres bedste idéer og bidrage til en bedre sundhed? Vil du være med i et specialiseret team, der arbejder med at hjemtage finansiering til banebrydende forskning og innovative idéer på sundhedsområdet? Så er du måske vores nye kollega. Vi søger en selvstændig specialkonsulent med erfaring indenfor sundhedsforskning, der kan være med til at styrke forskningen i tæt samarbejde med forskerne på Regionens hospitaler. I Region Hovedstaden er der ca. 4000 aktive forskere. Der forskes for 2,2 mia. kr. hvoraf 1,2 mia. kr. er eksternt finansieret. Dermed er Region Hovedstaden Danmarks største offentlige forskningsinstitution. Om Jobbet Forskerstøtten i Region Hovedstaden varetages af flere specialiserede teams som arbejder tæt sammen. Du bliver en del af et finansieringsteam på 10 personer, der arbejder med pre- og post-award. Du skal kunne arbejde i snitfladerne mellem enhedens andre fælles forskerstøttefunktioner, herunder jura, innovation, økonomi, Copenhagen EU Office etc. Denne stilling har fokus på at skaffe eksterne forskningsmidler fra alle typer af bevillinger, både nationalt (private og offentlige fonde) og internationalt (EU og amerikanske fonde). Med forskeren i centrum hjælper vi med at designe forsknings- og innovationsprojekter ud fra et syn på samfundsmæssig værdiskabelse. Vi hjælper med at danne partnerskaber, vi har løbende dialog med fondene for at skabe nye finansieringskilder og matche projekterne med de forskellige programmer. Vi arbejder visionært og på at styrke forskernes muligheder for bevilling. Finansieringsteamet er en del af enheden for Sundhedsforskning og Innovation i Center for Regional Udvikling i Region Hovedstaden. Ansvar og opgaver Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være at: understøtte og rådgive forskere fra idé over projektmodning til finansieringsmatch og fondsansøgning, herunder finansieringsstrategier på kliniske afdelinger afholde eller deltage i informationsmøder, workshops og kurser arbejde med strategiske indsatser og opdyrke samarbejdsrelationer til nye finansieringskilder og vedligeholde eksisterende indgå i dialog med relevante nationale og internationale bevillingsgivere og være up-to-date med, hvilke bevillinger der kan søges hvor og hvornår, samt løbende informere forskere om dette. Om dig Du er lyttende og har empati når du rådgiver. Du trives i forskningsmiljøer og kan bidrage til faglig sparring både internt og eksternt. Du har arbejdet med projektdesign og er procesorienteret, hvor tværdisciplinær formidling er nøglen til at nå i mål. Du må gerne have forskningserfaring eller erfaring med at rådgive forskere indenfor f.eks. sundhedsområdet og rådgivning af EU´s forskningsprogram samt offentlige og private danske fonde. Du skal kunne navigere i en kompleks organisation og løse mangeartede opgaver, hvor du indgår i forskellige faser og roller. Vi tilbyder Hos os får du en spændende stilling i et dynamisk miljø med høj faglighed hvor styrken er: et fleksibelt arbejdsmiljø, som er åbent over for nytænkning i løsningen af vores opgaver et arbejdsmiljø med stor bredde i opgaveporteføljen og dermed mulighed for at blive involveret i mange forskelligartede opgavetyper gode samarbejdsrelationer med ambitiøse kolleger, der brænder for at forbedre patientbehandling og styrke regionens forsknings- og innovationsaktiviteter et kollegialt miljø med en engageret og tværfaglig medarbejderstab et stort netværk og tæt kontakt til hospitalernes forskere samt eksterne samarbejdspartnere Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Mads Monrad Hansen på mail: mads.monrad.hansen@regionh.dk eller på telefon 27 62 21 95 eller chefkonsulent Karin Kindt-Larsen på mail: karin.kindt-larsen@regionh.dk eller på telefon 27 14 14 44. Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Ansættelsesstedet er Regionsgården, Center for Regional Udvikling, Kongens Vænge 2, 3400 Hillerød I stillingen påregnes kørselsaktiviteter i forbindelse med eksterne møder i Region Hovedstaden. Det er muligt at bruge Regionens El-biler. Ansøgningsfrist Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbeviser senest den 17. november 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 47 og 48. Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem.Har du lyst til at støtte forskere i deres bedste idéer og bidrage til en bedre sundhed? Vil du være med i et specialiseret team, der arbejder med at hjemtage finansiering til banebrydende forskning og innovative idéer på sundhedsområdet? Så er du måske vores nye kollega.

Vi søger en selvstændig specialkonsulent med erfaring indenfor sundhedsforskning, der kan være med til at styrke forskningen i tæt samarbejde med forskerne på Regionens hospitaler.

I Region Hovedstaden er der ca. 4000 aktive forskere. Der forskes for 2,2 mia. kr. hvoraf 1,2 mia. kr. er eksternt finansieret. Dermed er Region Hovedstaden Danmarks største offentlige forskningsinstitution.

Om Jobbet

Forskerstøtten i Region Hovedstaden varetages af flere specialiserede teams som arbejder tæt sammen. Du bliver en del af et finansieringsteam på 10 personer, der arbejder med pre- og post-award. Du skal kunne arbejde i snitfladerne mellem enhedens andre fælles forskerstøttefunktioner, herunder jura, innovation, økonomi, Copenhagen EU Office etc.

Denne stilling har fokus på at skaffe eksterne forskningsmidler fra alle typer af bevillinger, både nationalt (private og offentlige fonde) og internationalt (EU og amerikanske fonde). Med forskeren i centrum hjælper vi med at designe forsknings- og innovationsprojekter ud fra et syn på samfundsmæssig værdiskabelse. Vi hjælper med at danne partnerskaber, vi har løbende dialog med fondene for at skabe nye finansieringskilder og matche projekterne med de forskellige programmer. Vi arbejder visionært og på at styrke forskernes muligheder for bevilling.

Finansieringsteamet er en del af enheden for Sundhedsforskning og Innovation i Center for Regional Udvikling i Region Hovedstaden.

Ansvar og opgaver

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være at:

  • understøtte og rådgive forskere fra idé over projektmodning til finansieringsmatch og fondsansøgning, herunder finansieringsstrategier på kliniske afdelinger
  • afholde eller deltage i informationsmøder, workshops og kurser
  • arbejde med strategiske indsatser og opdyrke samarbejdsrelationer til nye finansieringskilder og vedligeholde eksisterende
  • indgå i dialog med relevante nationale og internationale bevillingsgivere og være up-to-date med, hvilke bevillinger der kan søges hvor og hvornår, samt løbende informere forskere om dette.
Om dig

Du er lyttende og har empati når du rådgiver. Du trives i forskningsmiljøer og kan bidrage til faglig sparring både internt og eksternt. Du har arbejdet med projektdesign og er procesorienteret, hvor tværdisciplinær formidling er nøglen til at nå i mål. Du må gerne have forskningserfaring eller erfaring med at rådgive forskere indenfor f.eks. sundhedsområdet og rådgivning af EU´s forskningsprogram samt offentlige og private danske fonde. Du skal kunne navigere i en kompleks organisation og løse mangeartede opgaver, hvor du indgår i forskellige faser og roller.

Vi tilbyder

Hos os får du en spændende stilling i et dynamisk miljø med høj faglighed hvor styrken er:

  • et fleksibelt arbejdsmiljø, som er åbent over for nytænkning i løsningen af vores opgaver
  • et arbejdsmiljø med stor bredde i opgaveporteføljen og dermed mulighed for at blive involveret i mange forskelligartede opgavetyper
  • gode samarbejdsrelationer med ambitiøse kolleger, der brænder for at forbedre patientbehandling og styrke regionens forsknings- og innovationsaktiviteter
  • et kollegialt miljø med en engageret og tværfaglig medarbejderstab
  • et stort netværk og tæt kontakt til hospitalernes forskere samt eksterne samarbejdspartnere
Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Mads Monrad Hansen på mail: mads.monrad.hansen@regionh.dk eller på telefon 27 62 21 95 eller chefkonsulent Karin Kindt-Larsen på mail: karin.kindt-larsen@regionh.dk eller på telefon 27 14 14 44.

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

Ansættelsesstedet er Regionsgården, Center for Regional Udvikling, Kongens Vænge 2, 3400 Hillerød

I stillingen påregnes kørselsaktiviteter i forbindelse med eksterne møder i Region Hovedstaden. Det er muligt at bruge Regionens El-biler.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbeviser senest den 17. november 2019.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 47 og 48.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem.



Region HovedstadenHillerød2019-10-22T00:00:002019-11-17T00:00:00
330099179Projektledere til Center for Ejendomme, Enheden for Energi og MiljøRobot Regionen Hovedstanden står overfor energieffektivisering af 1,2 mio. m2, som er et af Danmarks største projekter af sin art. Vi søger derfor tre projektledere, som kan sikre gennemførelse og målopfyldelse i samarbejde med engagerede kolleger og eksterne partnere. Om os Sammen skal vi skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices. Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ventede og velkomne, overalt hvor de kommer på regionens matrikler. Vi er i gang med at skabe et stærkt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder for Center for Ejendommes ca. 800 medarbejdere. Ambitionen er at være en stærk og værdsat samarbejdspartner, således at vi sammen med regionens øvrige medarbejdere skaber en god oplevelse for patienterne. I Center for Ejendomme skaber vi en vigtig del af grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen. Om stillingerne Energi og Miljø, der er en del af Region Hovedstadens Center for Ejendomme (CEJ), arbejder bl.a. med energieffektiviseringen af regionens bygninger. Netop nu er der et stort energiprogram i gang, hvor de tekniske installationer skal energieffektiviseres på tværs af en række hospitaler, med en investering på op mod 1 mia. kr. Første skridt er en omfattende kortlægning af potentielle energitiltag samt en efterfølgende analyse og programmering af energitiltag, som grundlaget for efterfølgende udbud af en række entrepriser. Kortlægningen, analysen og programmeringen vil blive foretaget i tre sideløbende puljer i samarbejde med tre tekniske totalrådgivere samt vores bygherrerådgiver. I CEJ ønsker vi at skabe de bedste rammer for kortlægningen og sikre, at vores egne kompetencer og vurderinger bringes i spil, herunder fra vores tekniske drift. Du vil som projektleder for en eller flere af puljerne få ansvar for, at kortlægning, analyse og programmering gennemføres optimalt hvad angår både udbytte, tidsplan samt omkostningerne. Den rette kommunikation, veltilrettelagte arbejdsprocesser og en høj grad af tværfaglig koordinering er kerneelementer i dit arbejde. Når projekterne overgår til udførelsen, vil du få mulighed for at være med til at realisere energitiltagene som projektleder med udgangspunkt i Enheden for Plan og Byg, som håndterer byggeprojekter. Du vil altså få mulighed for at være med fra start til slut på et meget ambitiøst projekt. Om dig Du har mindst 5 års erfaring som projektleder indenfor byggeri eller tekniske installationer og gerne fra projekter med høj kompleksitet og med mange interessenter. Du har lyst og evner til at skabe et velfungerende samarbejde mellem forskelligartede faggrupper og særligt mellem den interne driftsorganisation og de eksterne rådgivere. Erfaring med projekter vedrørende tekniske installationer og projekter på hospitaler i drift vil være en stor fordel. Du har erfaring med økonomistyring, risiko- og kvalitetsstyring og sikrer gennemarbejdede og rettidige leverancer gennem hele projektet. Du kan arbejde selvstændigt, og gør det systematisk og vedholdende, men værdsætter også værdien af godt teamwork. Du er tillidsvækkende og er i god balance med dig selv. Du er kendt for at have en positiv gennemslagskraft via din direkte og positive kommunikation, men også ved at vise handlekraft, når det er påkrævet. Herudover forventer vi, at du har: evne til at strukturere og bevare overblik gode samarbejds- og kommunikationsevner, der kan udfoldes på tværs af komplekse organisatoriske skel og faglige grænser stærke samarbejds- og forhandlingsevner en god forståelse for politiske og administrative processer Stort ansvar og selvstændighed i et inspirerende miljø Center for Ejendomme vil tilbyde dig et spændende job med en central placering i organisationen i et dynamisk og uformelt miljø med et stærkt fællesskab og kontakt til mange forskellige faggrupper. Gode muligheder for personlig og faglig udvikling samt en fleksibel arbejdsform, med frihed under ansvar. Yderligere oplysninger Ønsker du flere informationer om stillingen, er du velkommen til at kontakte Enhedschef Heine Knudsen på 51 44 66 23. eller Programleder Lars Munch Reul på 21 28 61 20. Alle henvendelser behandles fortroligt. Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst, med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Stillingerne ønskes besat snarest muligt. Ansættelsesstedet er Region Hovedstaden, med primært arbejdssted på Lyskær 13a, 3.sal, 2730 Herlev. Ansøgningsprocedure Send din ansøgning, CV samt andre relevante dokumenter via link i annoncen. Der er ansøgningsfrist den 27. oktober 2019. Samtaler afholdes løbende. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.Regionen Hovedstanden står overfor energieffektivisering af 1,2 mio. m2, som er et af Danmarks største projekter af sin art.

Vi søger derfor tre projektledere, som kan sikre gennemførelse og målopfyldelse i samarbejde med engagerede kolleger og eksterne partnere.

Om os
Sammen skal vi skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices. Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ventede og velkomne, overalt hvor de kommer på regionens matrikler.

Vi er i gang med at skabe et stærkt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder for Center for Ejendommes ca. 800 medarbejdere. Ambitionen er at være en stærk og værdsat samarbejdspartner, således at vi sammen med regionens øvrige medarbejdere skaber en god oplevelse for patienterne. I Center for Ejendomme skaber vi en vigtig del af grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen.

Om stillingerne
Energi og Miljø, der er en del af Region Hovedstadens Center for Ejendomme (CEJ), arbejder bl.a. med energieffektiviseringen af regionens bygninger. Netop nu er der et stort energiprogram i gang, hvor de tekniske installationer skal energieffektiviseres på tværs af en række hospitaler, med en investering på op mod 1 mia. kr.

Første skridt er en omfattende kortlægning af potentielle energitiltag samt en efterfølgende analyse og programmering af energitiltag, som grundlaget for efterfølgende udbud af en række entrepriser. Kortlægningen, analysen og programmeringen vil blive foretaget i tre sideløbende puljer i samarbejde med tre tekniske totalrådgivere samt vores bygherrerådgiver. I CEJ ønsker vi at skabe de bedste rammer for kortlægningen og sikre, at vores egne kompetencer og vurderinger bringes i spil, herunder fra vores tekniske drift.

Du vil som projektleder for en eller flere af puljerne få ansvar for, at kortlægning, analyse og programmering gennemføres optimalt hvad angår både udbytte, tidsplan samt omkostningerne. Den rette kommunikation, veltilrettelagte arbejdsprocesser og en høj grad af tværfaglig koordinering er kerneelementer i dit arbejde.

Når projekterne overgår til udførelsen, vil du få mulighed for at være med til at realisere energitiltagene som projektleder med udgangspunkt i Enheden for Plan og Byg, som håndterer byggeprojekter. Du vil altså få mulighed for at være med fra start til slut på et meget ambitiøst projekt.

Om dig
Du har mindst 5 års erfaring som projektleder indenfor byggeri eller tekniske installationer og gerne fra projekter med høj kompleksitet og med mange interessenter. Du har lyst og evner til at skabe et velfungerende samarbejde mellem forskelligartede faggrupper og særligt mellem den interne driftsorganisation og de eksterne rådgivere.

Erfaring med projekter vedrørende tekniske installationer og projekter på hospitaler i drift vil være en stor fordel.

Du har erfaring med økonomistyring, risiko- og kvalitetsstyring og sikrer gennemarbejdede og rettidige leverancer gennem hele projektet.

Du kan arbejde selvstændigt, og gør det systematisk og vedholdende, men værdsætter også værdien af godt teamwork.

Du er tillidsvækkende og er i god balance med dig selv. Du er kendt for at have en positiv gennemslagskraft via din direkte og positive kommunikation, men også ved at vise handlekraft, når det er påkrævet.

Herudover forventer vi, at du har:

  • evne til at strukturere og bevare overblik
  • gode samarbejds- og kommunikationsevner, der kan udfoldes på tværs af komplekse organisatoriske skel og faglige grænser
  • stærke samarbejds- og forhandlingsevner
  • en god forståelse for politiske og administrative processer
Stort ansvar og selvstændighed i et inspirerende miljø
Center for Ejendomme vil tilbyde dig et spændende job med en central placering i organisationen i et dynamisk og uformelt miljø med et stærkt fællesskab og kontakt til mange forskellige faggrupper. Gode muligheder for personlig og faglig udvikling samt en fleksibel arbejdsform, med frihed under ansvar.

Yderligere oplysninger
Ønsker du flere informationer om stillingen, er du velkommen til at kontakte Enhedschef Heine Knudsen på 51 44 66 23. eller Programleder Lars Munch Reul på 21 28 61 20.

Alle henvendelser behandles fortroligt.

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst, med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Stillingerne ønskes besat snarest muligt.

Ansættelsesstedet er Region Hovedstaden, med primært arbejdssted på Lyskær 13a, 3.sal, 2730 Herlev.

Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning, CV samt andre relevante dokumenter via link i annoncen.

Der er ansøgningsfrist den 27. oktober 2019.

Samtaler afholdes løbende.



Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Region HovedstadenHillerød2019-10-02T00:00:002019-10-27T00:00:00
330110367Er arbejde med kontrol af udlandsbeskatning noget for dig?Robot Vil du være med til at kontrollere, om personer med indtægter og formuer i udlandet betaler den skat, de skal? Interesserer du dig for skatteret, og vil du gerne gøre brug af din viden? Så er du måske en af vores nye kolleger i Udland 11. Beskatning i en globaliseret verden Udland 11 er en enhed i afdelingen Udland under fagområdet Person i Skattestyrelsen. Enheden har til opgave at kontrollere, om personer med udlandsforhold oplyser indtægter og formuer fra udlandet korrekt til de danske skattemyndigheder, så der sker en korrekt beskatning. Du får gode muligheder for at udvikle dig, når du arbejder med en bred vifte af skatteforhold. Din opgave vil primært være i samarbejde med kollegaer at kontrollere beskatning af skatteoplysninger fra personer med udlandsforhold. Du er erfaren inden for international skat eller fantastisk lærenem Du kan have praktisk erfaring og viden inden for sagsbehandling, revision, kontrol og udlandsbeskatning. Du kan også være nyuddannet, fx cand.merc.aud., cand.merc.jur. eller lignende, med lyst og mod på at gøre brug af din viden om skatteret. Det er dog en forventning, at du har kendskab til skatteområdet, har stærke analytiske og revisionsmæssige evner samt gode sproglige kompetencer, så du kan formulere dig forståeligt og imødekommende. Du skal have interesse for international skat, herunder overenskomsterne vedrørende dobbeltbeskatning og de danske regler for subjektiv skattepligt. Kendskab til begge områder vil være en fordel men ikke et krav. Vi forventer, at du har kendskab til eller er god til at sætte dig ind i de forvaltningsretlige regler. Som person forventer vi, at du evner at tilegne dig den fornødne viden og dele den med dine kolleger. Du er systematisk og nysgerrig, evner at levere i høj kvalitet. Vi tilbyder til gengæld en mulighed for at arbejde i et fagligt miljø, hvor du kan udvikle dig inden for personbeskatningsområdet med udlandsbeskatning som speciale, og hvor du får lejlighed til at komme i dybden med at arbejde med skatteyderes regelefterlevelse. Udland 11 - din nye arbejdsplads Du bliver ansat i Udland 11 i Fredensborg, en kontrolenhed under afdelingen Udland, som er en del af seks afdelinger i fagområdet Person i Skattestyrelsen. Vi bliver ca. 20 medarbejdere. Vi lægger vægt på et godt og fagligt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kolleger, hvor tonen er uformel. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning med cv, kopi af uddannelses- eksamenspapirer og eventuelle anbefalinger senest 3. november 2019 via linket Søg stillingen . Der indkaldes til samtaler løbende. Vi forventer at holde samtaler i uge 45, 2019. Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Marianne Nierhoff på 72 38 13 21. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelse vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet vil indtil videre være Kratbjerg 236, 3480 Fredensborg. Vi forventer, at Udland 11 flytter til Høje Tåstrup i 4. kvartal 2020. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet en straffeattest. Om Skattestyrelsen Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vil du være med til at kontrollere, om personer med indtægter og formuer i udlandet betaler den skat, de skal? Interesserer du dig for skatteret, og vil du gerne gøre brug af din viden? Så er du måske en af vores nye kolleger i Udland 11.

Beskatning i en globaliseret verden
Udland 11 er en enhed i afdelingen Udland under fagområdet Person i Skattestyrelsen. Enheden har til opgave at kontrollere, om personer med udlandsforhold oplyser indtægter og formuer fra udlandet korrekt til de danske skattemyndigheder, så der sker en korrekt beskatning. Du får gode muligheder for at udvikle dig, når du arbejder med en bred vifte af skatteforhold.

Din opgave vil primært være i samarbejde med kollegaer at kontrollere beskatning af skatteoplysninger fra personer med udlandsforhold.

Du er erfaren inden for international skat eller fantastisk lærenem
Du kan have praktisk erfaring og viden inden for sagsbehandling, revision, kontrol og udlandsbeskatning. Du kan også være nyuddannet, fx cand.merc.aud., cand.merc.jur. eller lignende, med lyst og mod på at gøre brug af din viden om skatteret. Det er dog en forventning, at du har kendskab til skatteområdet, har stærke analytiske og revisionsmæssige evner samt gode sproglige kompetencer, så du kan formulere dig forståeligt og imødekommende.

Du skal have interesse for international skat, herunder overenskomsterne vedrørende dobbeltbeskatning og de danske regler for subjektiv skattepligt. Kendskab til begge områder vil være en fordel – men ikke et krav. Vi forventer, at du har kendskab til eller er god til at sætte dig ind i de forvaltningsretlige regler.

Som person forventer vi, at du evner at tilegne dig den fornødne viden og dele den med dine kolleger. Du er systematisk og nysgerrig, evner at levere i høj kvalitet.

Vi tilbyder til gengæld en mulighed for at arbejde i et fagligt miljø, hvor du kan udvikle dig inden for personbeskatningsområdet med udlandsbeskatning som speciale, og hvor du får lejlighed til at komme i dybden med at arbejde med skatteyderes regelefterlevelse.

Udland 11 - din nye arbejdsplads
Du bliver ansat i Udland 11 i Fredensborg, en kontrolenhed under afdelingen Udland, som er en del af seks afdelinger i fagområdet Person i Skattestyrelsen. Vi bliver ca. 20 medarbejdere. Vi lægger vægt på et godt og fagligt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kolleger, hvor tonen er uformel.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning med cv, kopi af uddannelses-/eksamenspapirer og eventuelle anbefalinger senest 3. november 2019 via linket ”Søg stillingen”. Der indkaldes til samtaler løbende. Vi forventer at holde samtaler i uge 45, 2019.

Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Marianne Nierhoff på 72 38 13 21.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelse vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Arbejdsstedet vil indtil videre være Kratbjerg 236, 3480 Fredensborg. Vi forventer, at Udland 11 flytter til Høje Tåstrup i 4. kvartal 2020.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet en straffeattest.

Om Skattestyrelsen
’Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, FredensborgFredensborg2019-10-22T00:00:002019-11-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Specialkonsulent til at styrke forskning og innovation i Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Hillerød
Har du lyst til at støtte forskere i deres bedste idéer og bidrage til en bedre sundhed? Vil du være med i et specialiseret team, der arbejder med at hjemtage finansiering til banebrydende forskning og innovative idéer på sundhedsområdet? Så er du m...
Indrykket:22. oktober 2019
Udløbsdato:17. november 2019

Projektledere til Center for Ejendomme, Enheden for Energi og Miljø

Region Hovedstaden

Hillerød
Regionen Hovedstanden står overfor energieffektivisering af 1,2 mio. m2, som er et af Danmarks største projekter af sin art. Vi søger derfor tre projektledere, som kan sikre gennemførelse og målopfyldelse i samarbejde med engagerede kolleger og ekst...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:27. oktober 2019

Er arbejde med kontrol af udlandsbeskatning noget for dig?

Skatteforvaltningen, Fredensborg

Fredensborg
Vil du være med til at kontrollere, om personer med indtægter og formuer i udlandet betaler den skat, de skal? Interesserer du dig for skatteret, og vil du gerne gøre brug af din viden? Så er du måske en af vores nye kolleger i Udland 11. Beskatning...
Indrykket:22. oktober 2019
Udløbsdato:3. november 2019