Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren bogholder

Smurfit Kappa er en af verdens førende leverandører af papirbaserede emballageløsninger med ca. 46.000 ansatte i 35 lande og en omsætning på EUR 8,6 mia. i 2017.

Du kan læse mere om Smurfit Kappa på hjemmesiden https://www.smurfitkappa.com/vhome/dk

Vi søger en erfaren bogholder til økonomiafdelingen i Kolding. Med reference til økonomichefen bliver du en del af en afdeling på i alt 11 personer.

Jobbet:

Du bliver en del af en innovativ global koncern, hvor du får en rolle med masser af udfordringer inden for bogholderi. Du får en hverdag i et velfungerende team, hvor I har et tæt samarbejde. Du vil ud over den almindelig bogføring få alsidige opgaver.

  • Registrering og styring af anlægskartotek
  • Gennemgang af åbne indkøbsordrer og åbne poster for varemodtagelse/fakturamodtagelse
  • Diverse afstemninger
  • Kundebonus (skyldig og afregning)
  • Inkassosager
  • Kantineregnskab
  • Momssandsynliggørelse, listemoms og intrastat
  • Assistere med udarbejdelse af perioderegnskab for to af vores fabrikker
  • Back-up på indbetalinger og kreditorbogføring
  • Udførelse af diverse SOX-kontroller

Hvem er du?

Du har høj kvalitet i dit arbejde. Du arbejder selvstændigt men kan også samarbejde på tværs i organisationen. Det stiller krav til dine kommunikationsevner og du er derfor kontaktskabende og tillidsvækkende i din måde at kommunikere på. Du er også initiativrig og innovativ i din arbejdsform.

Du har nogle års erfaring fra en lignende stilling og kan nikke genkendende til følgende:

  • at du har god erfaring med bogføring, herunder komplekse bogføringsmæssige problemstillinger
  • at du har god erfaring med afstemningsopgaver
  • at du har et godt kendskab til moms- og afgiftsregler
  • at du udviser lyst og motivation
  • at du er initiativrig og ansvarsbevidst
  • at du kan lide at blive udfordret og have flere bolde i luften ad gangen
  • at du er omhyggelig, har sans for detaljer og er struktureret
  • at du har gode samarbejdsevner og kan lide at omgås andre mennesker med forskellig baggrund
  • at du er fleksibel og positiv
  • at du er indstillet på at arbejde i et arbejdsmiljø med mange koncernkrav og deadlines
  • at du accepterer at selv simple og runtineprægede opgaver hører med til dagligdagen.
  • at du er en erfaren excelbruger og erfaring i SAP vil ses som en fordel

Er du den rette kandidat, kan du se frem til:

Du har muligheden for at blive en del af et dygtigt team i en innovativ virksomhed i vækst, hvor du selv er med til at skabe din egen hverdag. Et job med en høj grad af frihed under ansvar.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329942896Phoenix-54feff7c12019-01-31T00:00:00Erfaren bogholder

Smurfit Kappa er en af verdens førende leverandører af papirbaserede emballageløsninger med ca. 46.000 ansatte i 35 lande og en omsætning på EUR 8,6 mia. i 2017.

Du kan læse mere om Smurfit Kappa på hjemmesiden https://www.smurfitkappa.com/vhome/dk

Vi søger en erfaren bogholder til økonomiafdelingen i Kolding. Med reference til økonomichefen bliver du en del af en afdeling på i alt 11 personer.

Jobbet:

Du bliver en del af en innovativ global koncern, hvor du får en rolle med masser af udfordringer inden for bogholderi. Du får en hverdag i et velfungerende team, hvor I har et tæt samarbejde. Du vil ud over den almindelig bogføring få alsidige opgaver.

  • Registrering og styring af anlægskartotek
  • Gennemgang af åbne indkøbsordrer og åbne poster for varemodtagelse/fakturamodtagelse
  • Diverse afstemninger
  • Kundebonus (skyldig og afregning)
  • Inkassosager
  • Kantineregnskab
  • Momssandsynliggørelse, listemoms og intrastat
  • Assistere med udarbejdelse af perioderegnskab for to af vores fabrikker
  • Back-up på indbetalinger og kreditorbogføring
  • Udførelse af diverse SOX-kontroller

Hvem er du?

Du har høj kvalitet i dit arbejde. Du arbejder selvstændigt men kan også samarbejde på tværs i organisationen. Det stiller krav til dine kommunikationsevner og du er derfor kontaktskabende og tillidsvækkende i din måde at kommunikere på. Du er også initiativrig og innovativ i din arbejdsform.

Du har nogle års erfaring fra en lignende stilling og kan nikke genkendende til følgende:

  • at du har god erfaring med bogføring, herunder komplekse bogføringsmæssige problemstillinger
  • at du har god erfaring med afstemningsopgaver
  • at du har et godt kendskab til moms- og afgiftsregler
  • at du udviser lyst og motivation
  • at du er initiativrig og ansvarsbevidst
  • at du kan lide at blive udfordret og have flere bolde i luften ad gangen
  • at du er omhyggelig, har sans for detaljer og er struktureret
  • at du har gode samarbejdsevner og kan lide at omgås andre mennesker med forskellig baggrund
  • at du er fleksibel og positiv
  • at du er indstillet på at arbejde i et arbejdsmiljø med mange koncernkrav og deadlines
  • at du accepterer at selv simple og runtineprægede opgaver hører med til dagligdagen.
  • at du er en erfaren excelbruger og erfaring i SAP vil ses som en fordel

Er du den rette kandidat, kan du se frem til:

Du har muligheden for at blive en del af et dygtigt team i en innovativ virksomhed i vækst, hvor du selv er med til at skabe din egen hverdag. Et job med en høj grad af frihed under ansvar.

2019-03-16T08:06:11.790 Smurfit Kappa er en af verdens førende leverandører af papirbaserede emballageløsninger med ca. 46.000 ansatte i 35 lande og en omsætning på EUR 8,6 mia. i 2017. Du kan læse mere om Smurfit Kappa på hjemmesiden https: www.smurfitkappa.com vhome dk Vi søger en erfaren bogholder til økonomiafdelingen i Kolding. Med reference til økonomichefen bliver du en del af en afdeling på i alt 11 personer. Jobbet: Du bliver en del af en innovativ global koncern, hvor du får en rolle med masser af udfordringer inden for bogholderi. Du får en hverdag i et velfungerende team, hvor I har et tæt samarbejde. Du vil ud over den almindelig bogføring få alsidige opgaver. Registrering og styring af anlægskartotek Gennemgang af åbne indkøbsordrer og åbne poster for varemodtagelse fakturamodtagelse Diverse afstemninger Kundebonus (skyldig og afregning) Inkassosager Kantineregnskab Momssandsynliggørelse, listemoms og intrastat Assistere med udarbejdelse af perioderegnskab for to af vores fabrikker Back-up på indbetalinger og kreditorbogføring Udførelse af diverse SOX-kontroller Hvem er du? Du har høj kvalitet i dit arbejde. Du arbejder selvstændigt men kan også samarbejde på tværs i organisationen. Det stiller krav til dine kommunikationsevner og du er derfor kontaktskabende og tillidsvækkende i din måde at kommunikere på. Du er også initiativrig og innovativ i din arbejdsform. Du har nogle års erfaring fra en lignende stilling og kan nikke genkendende til følgende: at du har god erfaring med bogføring, herunder komplekse bogføringsmæssige problemstillinger at du har god erfaring med afstemningsopgaver at du har et godt kendskab til moms- og afgiftsregler at du udviser lyst og motivation at du er initiativrig og ansvarsbevidst at du kan lide at blive udfordret og have flere bolde i luften ad gangen at du er omhyggelig, har sans for detaljer og er struktureret at du har gode samarbejdsevner og kan lide at omgås andre mennesker med forskellig baggrund at du er fleksibel og positiv at du er indstillet på at arbejde i et arbejdsmiljø med mange koncernkrav og deadlines at du accepterer at selv simple og runtineprægede opgaver hører med til dagligdagen. at du er en erfaren excelbruger og erfaring i SAP vil ses som en fordel Er du den rette kandidat, kan du se frem til: Du har muligheden for at blive en del af et dygtigt team i en innovativ virksomhed i vækst, hvor du selv er med til at skabe din egen hverdag. Et job med en høj grad af frihed under ansvar.11Jobnet54feff7c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-16T00:00:000000https://smurfitkappa.hr-skyen.dk/show-job/388870EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3436014Smurfit Kappa11Jens Holms Vej 516000KoldingDKDanmark0mogens.thomsen@smurfitkappa.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent694472JobNet493121449312141000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=54feff7chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=54feff7chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=54feff7c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=54feff7c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/2.jpgMed et job indenfor Økonomi bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Bogholder lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi360128851Mogensmogens.thomsen@smurfitkappa.dkDKDanmarkDKDanmark329984304Erfaren og engageret bogholder søgesRobot Idet vi har travlt og får mange ekstra arbejdsopgaver, søger vi en bogholder til vores team. Så hvis du har lyst til en anderledes og ofte hektisk hverdag, så er det lige dig vi står og mangler. Vi har mange forskellige kunder og derfor, så skal du kunne arbejde selvstændigt og være glad for udfordringer. Din arbejdsplads vil hovedsageligt være på kontoret, men du vil også indimellem skulle ud og arbejde hos vores kunder. Derfor forventer vi, at du tidligere har arbejdet selvstændigt med afslutning af regnskaber og klargøring til revisor. Det vil være en fordel, at du tidligere har haft ansvar for flere regnskaber virksomheder samtidigt (gerne som revisorassistent). Vi arbejder i mange forskellige økonomisystemer, dog oftest i Unik Bolig 4 og E-conomic. Det er dog ikke et krav at du kender til disse programmer, idet vi sagtens kan oplære dig i disse programmer. Arbejdsopgaver: Daglig bogføring, fakturering, debitorbogholderi, kreditorbogholderi, rykker af husleje momsafstemning og -indberetning, lønbehandling og indberetning heraf til diverse myndigheder, lønrefusion, udarbejdelse af vand varmeregnskaber og fællesregnskaber, projektstyring, lagerstyring og klargøring af årsregnskab til kundernes revisorer. Derudover løser vi ofte andre forefaldne opgaver af administrativ karakter for vores kunder, så der vil også være en del kontakt med kunder og lejere både på telefon og mail. Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor vi prioriterer hinanden og det gode humør højt. Vi er en lille virksomhed og vi prioritere den enkelte medarbejder højt. Vi hjælper hinanden og sætter en ære i et godt arbejdsmiljø. Vi lægger stor vægt på vores værdier: Kvalitet, Tillid, Glæde, Fleksibilitet og Samarbejde. Stillingen er på 37 timer uge og med tiltrædelse hurtigst muligt. Hvis du har nogle spørgsmål er du velkommen til at kontakte Anne-Mette Jensen-Dahm på tlf. 21292093 eller ad@ullerup.nu Der vil løbende bliver afholdt samtaler. Vi ser frem til at høre fra dig.

Idet vi har travlt og får mange ekstra arbejdsopgaver, søger vi en bogholder til vores team.

Så hvis du har lyst til en anderledes og ofte hektisk hverdag, så er det lige dig vi står og mangler. Vi har mange forskellige kunder og derfor, så skal du kunne arbejde selvstændigt og være glad for udfordringer.

Din arbejdsplads vil hovedsageligt være på kontoret, men du vil også indimellem skulle ud og arbejde hos vores kunder. Derfor forventer vi, at du tidligere har arbejdet selvstændigt med afslutning af regnskaber og klargøring til revisor. Det vil være en fordel, at du tidligere har haft ansvar for flere regnskaber/virksomheder samtidigt (gerne som revisorassistent). Vi arbejder i mange forskellige økonomisystemer, dog oftest i Unik Bolig 4 og E-conomic. Det er dog ikke et krav at du kender til disse programmer, idet vi sagtens kan oplære dig i disse programmer.

Arbejdsopgaver: Daglig bogføring, fakturering, debitorbogholderi, kreditorbogholderi, rykker af husleje momsafstemning og -indberetning, lønbehandling og indberetning heraf til diverse myndigheder, lønrefusion, udarbejdelse af vand/varmeregnskaber og fællesregnskaber, projektstyring, lagerstyring og klargøring af årsregnskab til kundernes revisorer. Derudover løser vi ofte andre forefaldne opgaver af administrativ karakter for vores kunder, så der vil også være en del kontakt med kunder og lejere både på telefon og mail.

Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor vi prioriterer hinanden og det gode humør højt. Vi er en lille virksomhed og vi prioritere den enkelte medarbejder højt. Vi hjælper hinanden og sætter en ære i et godt arbejdsmiljø. Vi lægger stor vægt på vores værdier: Kvalitet, Tillid, Glæde, Fleksibilitet og Samarbejde. Stillingen er på 37 timer/uge og med tiltrædelse hurtigst muligt.

Hvis du har nogle spørgsmål er du velkommen til at kontakte Anne-Mette Jensen-Dahm på tlf. 21292093 eller ad@ullerup.nu

Der vil løbende bliver afholdt samtaler.

 

Vi ser frem til at høre fra dig.

 

Ullerup Ejendomsadministration og Regnskabsservice v/Anne-Mette Kjerside Jensen-DahmFredericia2019-03-26T00:00:002019-05-20T00:00:00
330003046Erfaren medarbejder til vores bogholderi - 30 timerRobot Vi har travlt og søger en medarbejder til vores team med stærk erfaring indenfor bogholderi. Det er et MUST at du har erfaring. Der arbejdes for 2 virksomheder: Euro-Dan Sko A S - www.euro-dan.dk - og Hecht Johansen ApS - www.hecht-johan.dk Euro-Dan Sko sælger arbejdsfodtøj Hecht Johansen sælger stoffer i metervarer, primært til møbelbranchen og sejlsport I alt er vi 11 medarbejdere. Virksomhederne er familieejet Arbejdsopgaver: Debitor-, kreditor- og finansbogholderi Afstemninger Debitoropfølgning Lettere administrative opgaver Lønadministration Kvartals- og halvårs regnskab Indberetning til Danmarks Statistik og Intrastat Vi forventer at: Du nyder daglig kontakt med mange forskellige mennesker Du har flair for tal, IT og nemt sætter dig ind i nye systemer Du er serviceminded af natur Du er en god kollega med højt humør Du er detaljeorienteret og har ordenssans Du har erfaring indenfor området Vi tilbyder: En dynamisk virksomhed med en uformel omgangstone En spændende hverdag, der aldrig bliver kedelig Engagerede og dygtige kollegaer Fast månedsløn efter kvalifikationer, plus pensionsordning og sundhedsforsikring Tiltrædelse: Hurtigst muligt Søg starks, opslaget lukkes når rette kandidat er fundet

Vi har travlt og søger en medarbejder til vores team med stærk erfaring indenfor bogholderi. Det er et MUST at du har erfaring.

Der arbejdes for 2 virksomheder: Euro-Dan Sko A/S - www.euro-dan.dk - og Hecht Johansen ApS - www.hecht-johan.dk

  • Euro-Dan Sko sælger arbejdsfodtøj
  • Hecht Johansen sælger stoffer i metervarer, primært til møbelbranchen og sejlsport
  • I alt er vi 11 medarbejdere. Virksomhederne er familieejet

Arbejdsopgaver:

  • Debitor-, kreditor- og finansbogholderi
  • Afstemninger
  • Debitoropfølgning
  • Lettere administrative opgaver
  • Lønadministration
  • Kvartals- og halvårs regnskab
  • Indberetning til Danmarks Statistik og Intrastat

Vi forventer at: 

  • Du nyder daglig kontakt med mange forskellige mennesker
  • Du har flair for tal, IT og nemt sætter dig ind i nye systemer
  • Du er serviceminded af natur
  • Du er en god kollega med højt humør
  • Du er detaljeorienteret og har ordenssans
  • Du har erfaring indenfor området

Vi tilbyder: 

  • En dynamisk virksomhed med en uformel omgangstone
  • En spændende hverdag, der aldrig bliver kedelig
  • Engagerede og dygtige kollegaer
  • Fast månedsløn efter kvalifikationer, plus pensionsordning og sundhedsforsikring

 

Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Søg starks, opslaget lukkes når rette kandidat er fundet

 

 

EURO-DAN SKO A/SFredericia2019-04-08T00:00:002019-06-03T00:00:00
330003310Bogholder til VVS-firma i AabenraaBasic Arbejder du omhyggeligt og systematisk, og har du naturligt flair for tal og god økonomisk og regnskabsmæssig forståelse?For en af vores gode kunder søger vi en alsidig og erfaren bogholder. Der er tale om et Try & Hyre forløb, til fastansættelse. Opstart 1. maj. Arbejdsopgaver: Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.: Bogføring Regnskab Debitor- kreditorbogholderi Løn Telefonpasning Kundeekspedition Forefaldende arbejde Faglige kompetencer Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring indenfor regnskab, bogholderi eller økonomi. Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder E-Komplet. Economics og Excel Om dig: Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines. Ansøgning: Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.Arbejder du omhyggeligt og systematisk, og har du naturligt flair for tal og god økonomisk og regnskabsmæssig forståelse?
For en af vores gode kunder søger vi en alsidig og erfaren bogholder.
 
Der er tale om et Try & Hyre forløb, til fastansættelse. Opstart 1. maj.
 
Arbejdsopgaver:
  Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.:
  • Bogføring
  • Regnskab
  • Debitor-/kreditorbogholderi
  • Løn
  • Telefonpasning
  • Kundeekspedition
  • Forefaldende arbejde

  • Faglige kompetencer
  • Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring indenfor regnskab, bogholderi eller økonomi.
  • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
  • Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse
  • Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder E-Komplet. Economics og Excel

  • Om dig:
  • Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
  • Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
  • Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen
  • Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer
  • Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines.

  • Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    ORS/Small/e92d5395_logo.pngJKS A/SAabenraa2019-04-09T10:00:44.7902019-04-23T00:00:00
    330000982Stallex søger assistent til bogholderiet.Robot Stillingsbeskrivelse: Primært assistent i bogholderiet dvs. direkte underlagt mig som økonomiansvarlig. Stillingen er en fuldtidsstilling, dvs. 37 timer pr. uge Daglig bogføring og afstemning med nødvendig assistance Fakturering og opfølgning med nødvendig assistance Selvstændig håndtering af lejesager med nødvendig assistance En vis erfaring med bogholderi, afstemning og bogholderi håndtering er derfor ønskværdig. Dagligt arbejde i tæt samarbejde med undertegnedes. Jeg vil derfor også tage hånd om nødvendig løbende oplæring Øvrige relevante karakteristika kendskab til tysk og engelsk i skrift og tale foretrækkes fortrolig med IT arbejde selvstændigt og fokuseret teamplayer blik for detaljen tildeling af ansvar efter oplæring varetagelse af egne arbejdsområder på kortere sigt (ca. 1 år) Derudover vil der i et vist omfang skulle udføres følgende: telefonbetjening omstilling assistance for salgsafdelingen, herunder kundemodtagelse øvrigt forefaldende kontorarbejde diverse administration og arkivering. CV og relevante oplysninger sendes til martin@stallex.dk For at høre nærmere om stillingen kan Martin Paag kontaktes på telefon 60432197.

    Stillingsbeskrivelse:

    • Primært assistent i bogholderiet – dvs. direkte underlagt mig som økonomiansvarlig.
    • Stillingen er en fuldtidsstilling, dvs. 37 timer pr. uge
    • Daglig bogføring og afstemning / med nødvendig assistance
    • Fakturering og opfølgning / med nødvendig assistance
    • Selvstændig håndtering af lejesager / med nødvendig assistance
    • En vis erfaring med bogholderi, afstemning og bogholderi håndtering er derfor ønskværdig.
    • Dagligt arbejde i tæt samarbejde med undertegnedes. Jeg vil derfor også tage hånd om nødvendig løbende oplæring

     

    Øvrige relevante karakteristika

    • kendskab til tysk og engelsk i skrift og tale foretrækkes
    • fortrolig med IT
    • arbejde selvstændigt og fokuseret
    • teamplayer
    • blik for detaljen
    • tildeling af ansvar efter oplæring
    • varetagelse af egne arbejdsområder på kortere sigt (ca. 1 år)

     

    Derudover vil der i et vist omfang skulle udføres følgende:

    • telefonbetjening / omstilling
    • assistance for salgsafdelingen, herunder kundemodtagelse
    • øvrigt forefaldende kontorarbejde
    • diverse administration og arkivering.

     

    CV og relevante oplysninger sendes til martin@stallex.dk

    For at høre nærmere om stillingen kan Martin Paag kontaktes på telefon 60432197.

    STALLEX A/STønder2019-04-04T00:00:002019-04-26T00:00:00
    329984796Erfaren bogholderRobot Du skal varetage de gængse opgaver relateret til bogholderi og lønadministration i tæt samarbejde med den øvrige administration. Følgende hovedopgaver kan nævnes: Ansvar for regnskab finans, debitor- og kreditorbogholderi C5. Dit fokus skal være det løbende bogholderi med alt, hvad det indebærer. Samtidig skal du se dine opgaver i en større kontekst af hvad der i øvrigt foregår i virksomheden. Lønadministration lønkørsler, månedslønnede og 14-dages-lønnede, ferieregnskab m.v. Controlling validering af løn- og bogholderidata, afstemninger og opfølgning. Løbende optimering af bogholderiet og forretningsgange generelt. Vi tilbyder Deltid ca. 22 timer ugl. Fordelt på 4 dage. Du får mulighed for selv at præge hverdagen i et uformelt miljø med højt til loftet baseret på gensidig tillid og respekt. Løn efter kvalifikationer og tiltrædelse efter aftale. Spørring A S dækker ethvert indretningsbehov, og sjældent er to opgaver ens. Alt konstrueres til den konkrete opgave, og det er ensbetydende med godt gedigent snedkerhåndværk. Samtidig er Spørring A S en moderne snedkervirksomhed med moderne IT og CNC teknologi. Vi producerer skræddersyet specialinventar som fuldstændigt tilpasses kundens behov. Spørring A S producerer og virkeliggør vores samarbejdspartneres tanker og ideer.

    Du skal varetage de gængse opgaver relateret til bogholderi og lønadministration i tæt samarbejde med den øvrige administration. Følgende hovedopgaver kan nævnes:

    • Ansvar for regnskab – finans, debitor- og kreditorbogholderi – C5. Dit fokus skal være det løbende bogholderi med alt, hvad det indebærer. Samtidig skal du se dine opgaver i en større kontekst af hvad der i øvrigt foregår i virksomheden.
    • Lønadministration – lønkørsler, månedslønnede og 14-dages-lønnede, ferieregnskab m.v.
    • Controlling – validering af løn- og bogholderidata, afstemninger og opfølgning.
    • Løbende optimering af bogholderiet og forretningsgange generelt.

    Vi tilbyder

    • Deltid ca. 22 timer ugl. Fordelt på 4 dage.
    • Du får mulighed for selv at præge hverdagen i et uformelt miljø med højt til loftet baseret på gensidig tillid og respekt.
    • Løn efter kvalifikationer og tiltrædelse efter aftale.

    Spørring A/S dækker ethvert indretningsbehov, og sjældent er to opgaver ens. Alt konstrueres til den konkrete opgave, og det er ensbetydende med godt gedigent snedkerhåndværk. Samtidig er Spørring A/S en moderne snedkervirksomhed med moderne IT og CNC teknologi. Vi producerer skræddersyet specialinventar som fuldstændigt tilpasses kundens behov.

    Spørring A/S producerer og virkeliggør vores samarbejdspartneres tanker og ideer.

    SPØRRING A/SGedved2019-03-26T00:00:002019-05-21T00:00:00
    da-DK

    Andre job der matcher din søgning

    Erfaren og engageret bogholder søges

    Ullerup Ejendomsadministration og Regnskabsservice v/Anne-Mette Kjerside Jensen-Dahm

    Fredericia
    Idet vi har travlt og får mange ekstra arbejdsopgaver, søger vi en bogholder til vores team. Så hvis du har lyst til en anderledes og ofte hektisk hverdag, så er det lige dig vi står og mangler. Vi har mange forskellige kunder og derfor, så skal du ...
    Indrykket:26. marts 2019
    Udløbsdato:20. maj 2019

    Erfaren medarbejder til vores bogholderi - 30 timer

    EURO-DAN SKO A/S

    Fredericia
    Vi har travlt og søger en medarbejder til vores team med stærk erfaring indenfor bogholderi. Det er et MUST at du har erfaring. Der arbejdes for 2 virksomheder: Euro-Dan Sko A S - www.euro-dan.dk - og Hecht Johansen ApS - www.hecht-johan.dk Euro-Dan...
    Indrykket:8. april 2019
    Udløbsdato:3. juni 2019

    Bogholder til VVS-firma i Aabenraa

    JKS A/S

    Aabenraa
    Arbejder du omhyggeligt og systematisk, og har du naturligt flair for tal og god økonomisk og regnskabsmæssig forståelse?For en af vores gode kunder søger vi en alsidig og erfaren bogholder. Der er tale om et Try & Hyre forløb, til fastansættelse. O...
    Indrykket:9. april 2019
    Udløbsdato:23. april 2019

    Stallex søger assistent til bogholderiet.

    STALLEX A/S

    Tønder
    Stillingsbeskrivelse: Primært assistent i bogholderiet dvs. direkte underlagt mig som økonomiansvarlig. Stillingen er en fuldtidsstilling, dvs. 37 timer pr. uge Daglig bogføring og afstemning med nødvendig assistance Fakturering og opfølgning med nø...
    Indrykket:4. april 2019
    Udløbsdato:26. april 2019

    Erfaren bogholder

    SPØRRING A/S

    Gedved
    Du skal varetage de gængse opgaver relateret til bogholderi og lønadministration i tæt samarbejde med den øvrige administration. Følgende hovedopgaver kan nævnes: Ansvar for regnskab finans, debitor- og kreditorbogholderi C5. Dit fokus skal være det...
    Indrykket:26. marts 2019
    Udløbsdato:21. maj 2019