Du skal trives med at arbejde selvstændigt og meget alsidigt.
Du har erfaring fra Byggeriets / 3F´s overenskomst, timelønsafregning, samt øvrige bogholderi opgaver. Vi har lærlinge ansat, så du skal også have erfaring med deres aftaler.
Vi arbejder i Danløn og Billy (fakturering) og du skal selv være med til at strukturere hele vores fakturering, lønninger, kontrakter, elev-uddannelsesaftaler o.s.v.
Du skal have let ved at arbejde med IT systemer, Office pakken og One Drive.
Desuden kan du forvente at starte med et større oprydningsarbejde fra 2020.
Af opgaver du kan forvente at skulle udføre og have kendskab til er:
Fakturering
Lønudregning og udbetaling
Kontoafstemning
Revisor: Klargøre bilag pr kvt.
Banktransaktioner (betaling af diverse)
Leverandør kontoafstemning
Udfærdigelse af kontrakter til nyansatte (vi har skabelon)
Besvare hovednummer
Ansvar for emails og Eboks
GDPR reglerne
Brug af One-drive
Øvrigt indenfor kontor administration
Vi forventer du er positiv, forstår at prioritere dine opgaver og holde en god dialog med øvrige ansatte. Og du skal kunne fastholde koncentrationen i en til tider hektisk hverdag med afbrydelser.
Stillingen er deltid efter aftale med opstart hurtigst muligt.
Send ansøgning og CV til info@dk-tomrer.dk