Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren bogholder søges til Energi Innovation, Vandel

Er du en erfaren og kompetent bogholder? Har du lyst til at blive en del af en ambitiøs og succesfuld virksomhed? Trives du med at arbejde selvstændigt, tage ansvar og deltage i en bred vifte af opgaver inden for bogholderi og økonomistyring? Så er det dig, vi søger som bogholder til Energi Innovation i Vandel!


Som bogholder i Energi Innovation koncernen bliver du en del af en succesfuld og ambitiøs virksomhed med pt. 15 medarbejdere i Danmark og ca. 80 globalt.

Om jobbet
Med reference til Group Finance Manager Claus Henriksen får du en central rolle i finansafdelingen i virksomheden. Selvstændigt vil du varetage ansvaret for den daglige bogføring mm. Du vil på daglig basis sparre med dine kollegaer, således at I sikrer den høje faglighed og kvalitet.

Dine arbejdsopgaver vil indbefatte: 

  • Daglig bogføring samt afstemninger af finans og debitorer
  • Kreditorstyring, herunder registrering/godkendelse/betaling 
  • Deltagelse i udarbejdelse af måneds-, kvartals- samt årsregnskab
  • Øvrig løbende rapportering
  • Moms
  • Forberedelse og klargøring af regnskabsmateriale
  • Diverse ad-hoc opgaver

Stillingen er på 37 timer, og arbejdstiden er typisk fra 08.00-16.00.

Dine kvalifikationer
Vi forestiller os, at du har en relevant bogholderimæssig baggrund eller er uddannet financial controller. Det er vigtigt, at du har flere års erfaring inden for faget og kan påtage dig ansvaret for de enkelte opgaver. Du er rutineret bruger af Office-pakken, herunder Excel, og du har godt kendskab til ERP-systemer, gerne NAV-bruger. Du behersker dansk og engelsk i både skrift og tale.

Som person er du struktureret og systematisk med et stort overblik. Du er fagligt stolt, engageret og udadvendt med en positiv energi og et godt humør. Dertil er du handlekraftig og trives i en virksomhed med en åben og direkte kommunikation.

Energi Innovation tilbyder
En spændende og alsidig stilling i en ambitiøs og succesfuld virksomhed med en høj grad af frihed og et stort ansvar, hvor der er plads til at sætte alle dine faglige kvalifikationer i spil. Du bliver en del af en uformel kultur og et godt arbejdsmiljø. 

Løn forhandles efter kvalifikationer.

Ansøgning
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for Energi Innovation, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende.
Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ann-Michelle Buus Trebbien på tlf. +45 3085 1327.

Om Energi Innovation
Energi Innovation beskæftiger sig med projektudvikling, opførelse, drift og salg af større solcelleparker på kontinentet. Firmaet besidder disse kompetencer i organisationen, hhv. i Danmark, Tyskland og Portugal. Koncernens samarbejdspartnere er internationale investorer, finanshuse, finansielle institutioner, institutionelle investorer og elforhandlere.

Læs mere om Energi Innovation her: www.energi-innovation.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330028817Phoenix-8f0da6d512019-05-22T12:00:20.250Erfaren bogholder søges til Energi Innovation, VandelEr du en erfaren og kompetent bogholder? Har du lyst til at blive en del af en ambitiøs og succesfuld virksomhed? Trives du med at arbejde selvstændigt, tage ansvar og deltage i en bred vifte af opgaver inden for bogholderi og økonomistyring? Så er det dig, vi søger som bogholder til Energi Innovation i Vandel!


Som bogholder i Energi Innovation koncernen bliver du en del af en succesfuld og ambitiøs virksomhed med pt. 15 medarbejdere i Danmark og ca. 80 globalt.

Om jobbet
Med reference til Group Finance Manager Claus Henriksen får du en central rolle i finansafdelingen i virksomheden. Selvstændigt vil du varetage ansvaret for den daglige bogføring mm. Du vil på daglig basis sparre med dine kollegaer, således at I sikrer den høje faglighed og kvalitet.

Dine arbejdsopgaver vil indbefatte: 

  • Daglig bogføring samt afstemninger af finans og debitorer
  • Kreditorstyring, herunder registrering/godkendelse/betaling 
  • Deltagelse i udarbejdelse af måneds-, kvartals- samt årsregnskab
  • Øvrig løbende rapportering
  • Moms
  • Forberedelse og klargøring af regnskabsmateriale
  • Diverse ad-hoc opgaver

Stillingen er på 37 timer, og arbejdstiden er typisk fra 08.00-16.00.

Dine kvalifikationer
Vi forestiller os, at du har en relevant bogholderimæssig baggrund eller er uddannet financial controller. Det er vigtigt, at du har flere års erfaring inden for faget og kan påtage dig ansvaret for de enkelte opgaver. Du er rutineret bruger af Office-pakken, herunder Excel, og du har godt kendskab til ERP-systemer, gerne NAV-bruger. Du behersker dansk og engelsk i både skrift og tale.

Som person er du struktureret og systematisk med et stort overblik. Du er fagligt stolt, engageret og udadvendt med en positiv energi og et godt humør. Dertil er du handlekraftig og trives i en virksomhed med en åben og direkte kommunikation.

Energi Innovation tilbyder
En spændende og alsidig stilling i en ambitiøs og succesfuld virksomhed med en høj grad af frihed og et stort ansvar, hvor der er plads til at sætte alle dine faglige kvalifikationer i spil. Du bliver en del af en uformel kultur og et godt arbejdsmiljø. 

Løn forhandles efter kvalifikationer.

Ansøgning
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for Energi Innovation, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende.
Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ann-Michelle Buus Trebbien på tlf. +45 3085 1327.

Om Energi Innovation
Energi Innovation beskæftiger sig med projektudvikling, opførelse, drift og salg af større solcelleparker på kontinentet. Firmaet besidder disse kompetencer i organisationen, hhv. i Danmark, Tyskland og Portugal. Koncernens samarbejdspartnere er internationale investorer, finanshuse, finansielle institutioner, institutionelle investorer og elforhandlere.

Læs mere om Energi Innovation her: www.energi-innovation.dk

2019-06-20T00:51:25.040 Er du en erfaren og kompetent bogholder? Har du lyst til at blive en del af en ambitiøs og succesfuld virksomhed? Trives du med at arbejde selvstændigt, tage ansvar og deltage i en bred vifte af opgaver inden for bogholderi og økonomistyring? Så er det dig, vi søger som bogholder til Energi Innovation i Vandel! Som bogholder i Energi Innovation koncernen bliver du en del af en succesfuld og ambitiøs virksomhed med pt. 15 medarbejdere i Danmark og ca. 80 globalt. Om jobbet Med reference til Group Finance Manager Claus Henriksen får du en central rolle i finansafdelingen i virksomheden. Selvstændigt vil du varetage ansvaret for den daglige bogføring mm. Du vil på daglig basis sparre med dine kollegaer, således at I sikrer den høje faglighed og kvalitet. Dine arbejdsopgaver vil indbefatte: Daglig bogføring samt afstemninger af finans og debitorer Kreditorstyring, herunder registrering godkendelse betaling Deltagelse i udarbejdelse af måneds-, kvartals- samt årsregnskab Øvrig løbende rapportering Moms Forberedelse og klargøring af regnskabsmateriale Diverse ad-hoc opgaver Stillingen er på 37 timer, og arbejdstiden er typisk fra 08.00-16.00. Dine kvalifikationer Vi forestiller os, at du har en relevant bogholderimæssig baggrund eller er uddannet financial controller. Det er vigtigt, at du har flere års erfaring inden for faget og kan påtage dig ansvaret for de enkelte opgaver. Du er rutineret bruger af Office-pakken, herunder Excel, og du har godt kendskab til ERP-systemer, gerne NAV-bruger. Du behersker dansk og engelsk i både skrift og tale. Som person er du struktureret og systematisk med et stort overblik. Du er fagligt stolt, engageret og udadvendt med en positiv energi og et godt humør. Dertil er du handlekraftig og trives i en virksomhed med en åben og direkte kommunikation. Energi Innovation tilbyder En spændende og alsidig stilling i en ambitiøs og succesfuld virksomhed med en høj grad af frihed og et stort ansvar, hvor der er plads til at sætte alle dine faglige kvalifikationer i spil. Du bliver en del af en uformel kultur og et godt arbejdsmiljø. Løn forhandles efter kvalifikationer. Ansøgning JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for Energi Innovation, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ann-Michelle Buus Trebbien på tlf. 45 3085 1327. Om Energi Innovation Energi Innovation beskæftiger sig med projektudvikling, opførelse, drift og salg af større solcelleparker på kontinentet. Firmaet besidder disse kompetencer i organisationen, hhv. i Danmark, Tyskland og Portugal. Koncernens samarbejdspartnere er internationale investorer, finanshuse, finansielle institutioner, institutionelle investorer og elforhandlere. Læs mere om Energi Innovation her: www.energi-innovation.dk10Phoenix8f0da6d5101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=145867&DepartmentId=18989&MediaId=4629&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3531549JKS A/S11Boeskærvej 11A7100VejleDKDanmarkORS/8f0da6d5_logo.pngORS/Small/8f0da6d5_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent765120JksHrManagerSpecialpakke 114586700122-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8f0da6d5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8f0da6d5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8f0da6d5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8f0da6d5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonErfaren bogholder søges til Energi Innovation, Vandel1Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi361845618tsa@jks.dkDanmarkDanmark330135793Bogholder med erfaring i AxaptaBasic Erfaren og skarp all around bogholdere med erfaring i Axapta søges til vikariat hos virksomhed i Viborg. Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en erfaren og skarp all around bogholder som har erfaring med Axapta, som kan hjælpe i et længerevarende vikariat. Vi søger en erfaren bogholder, som spænder bredt og sætter en ære i faglighed. Opstart er hurtigst muligt. Lyder det som dig - så søg med det samme. Arbejdsopgaver: Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.: Fakturering Betaling rykke for betaling Afstemme diff. og rekvirere manglende faktura Finansopgaver Momsopgaver Faglige kompetencer: Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring indenfor regnskab, bogholderi eller økonomi Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder MS Office, Axapta Om dig: Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines Ansøgning: Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende. Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger? Så opret dit cv på www.jks.dk cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.Erfaren og skarp all around bogholdere med erfaring i Axapta søges til vikariat hos virksomhed i Viborg.

Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en erfaren og skarp all around bogholder som har erfaring med Axapta, som kan hjælpe i et længerevarende vikariat.

Vi søger en erfaren bogholder, som spænder bredt og sætter en ære i faglighed. Opstart er hurtigst muligt.

Lyder det som dig - så søg med det samme.

 

Arbejdsopgaver:
Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.:

  • Fakturering
  • Betaling/rykke for betaling
  • Afstemme diff. og rekvirere manglende faktura
  • Finansopgaver
  • Momsopgaver

  • Faglige kompetencer:

  • Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring indenfor regnskab, bogholderi eller økonomi
  • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
  • Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse
  • Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder MS Office, Axapta

  • Om dig:

  • Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
  • Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
  • Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen
  • Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer
  • Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines

  • Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Så opret dit cv på www.jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.
ORS/Small/57cee98f_logo.pngJKS A/SViborg2019-12-05T10:00:20.6502019-12-13T00:00:00
330126720BogholderRobot Bogholder Vi søger en bogholder med flair for tal og en god analytisk sans til vores kontor i Kolding. Du vil komme til at arbejde med forskellige regnskabsmæssige- og bogholderimæssige opgaver og jobbet kræver at du kan arbejde selvstændigt. Opgaverne omfatter ud over advokatbogholderiet yderligere ca. 20 selskaber, herunder med ejendomsadministration. Dine primære arbejdsområder vil være: Daglig bogføring samt opgørelse af dagligt tilsvar Betalinger Lønafregninger i dataløn Afregning af moms Afstemning af balanceposter herunder bank, kreditorer, tilgodehavender, øvrige gældsposter mv. Kvartalsrapportering til ledelsen Huslejeopkrævninger Faglige kvalifikationer og erfaring: Du har en relevant regnskabsmæssig uddannelse Du har 3-4 års relevant erhvervserfaring Flair for tal, økonomi og it Du er positiv og imødekommende. Derudover skal du være struktureret og have en analytisk tilgang til opgaverne. Du evner at bevare overblikket og trives i en travl hverdag. Opstart: Hurtigst muligt. Hvis du ønsker at høre nærmere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Ole Bjørn Christensen på tlf. 40 40 45 45.

Bogholder

Vi søger en bogholder med flair for tal og en god analytisk sans til vores kontor i Kolding.

Du vil komme til at arbejde med forskellige regnskabsmæssige- og bogholderimæssige opgaver og jobbet kræver at du kan arbejde selvstændigt.

Opgaverne omfatter ud over advokatbogholderiet yderligere ca. 20 selskaber, herunder med ejendomsadministration.

Dine primære arbejdsområder vil være:

  • Daglig bogføring samt opgørelse af dagligt tilsvar
  • Betalinger
  • Lønafregninger i dataløn
  • Afregning af moms
  • Afstemning af balanceposter herunder bank, kreditorer, tilgodehavender, øvrige gældsposter mv.
  • Kvartalsrapportering til ledelsen
  • Huslejeopkrævninger

Faglige kvalifikationer og erfaring:

  • Du har en relevant regnskabsmæssig uddannelse
  • Du har 3-4 års relevant erhvervserfaring
  • Flair for tal, økonomi og it

 Du er positiv og imødekommende. Derudover skal du være struktureret og have en analytisk tilgang til opgaverne. Du evner at bevare overblikket og trives i en travl hverdag.

Opstart: Hurtigst muligt.

Hvis du ønsker at høre nærmere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Ole Bjørn Christensen på tlf. 40 40 45 45.

Advokaterne StrandvejenKolding2019-11-19T00:00:002020-01-10T00:00:00
330132545Bogholder / Kontorleder søgesRobot Som chefens højre hånd på økonomisiden søges en bogholder kontorleder m k til snarlig tiltrædelse. Fynsk og Søn A S er en byggeforretning med afdeling i Nordborg og Sønderborg, hvor vi dagligt beskæftiger omkring 30 håndværkere med egen murer-, tømrer-, snedker- og nu også malerafdeling - fordelt på vores arbejdspladser rundt om i Sønderjylland. Vi er inde i et fornuftigt styret voksværk, hvor kravet til den fortsatte ekspansion er afhængig af, at vi også på økonomisiden optræder lige så professionelt, som vi er lykkedes med det på håndværkersiden. Derfor søger vi nu en afløser for vores nuværende bogholder, der har søgt andre udfordringer - og vi vil i den forbindelse se frem til at modtage ansøgninger fra de mest innovative kræfter i markedet. For at komme i betragtning til jobbet er det vigtigt, at du kan se dig selv som den, der kan arbejde selvstændigt og træffe de rigtige beslutninger i dagligdagen. Du er naturligvis uddannet indenfor økonomi og med erfaring i diverse dicipliner, men i tilgift er du serviceminded og har en god portion kundetække. Vi benytter en fri og behagelig, uformel omgangstone i virksomheden, og i øvrigt er udskiftning af personale et sjældent begreb hos os. Hvis dette er jobbet for dig, og du har de nødvendige kvalifikationer, så send os en ansøgning med oplysninger om dig selv - eller ring mail til vores direktør Bjarke Fynsk og hør nærmere.

Som chefens højre hånd på økonomisiden søges en bogholder/kontorleder m/k til snarlig tiltrædelse.

Fynsk og Søn A/S er en byggeforretning med afdeling i Nordborg og Sønderborg, hvor vi dagligt beskæftiger omkring 30 håndværkere med egen murer-, tømrer-, snedker- og nu også malerafdeling - fordelt på vores arbejdspladser rundt om i Sønderjylland.

Vi er inde i et fornuftigt styret voksværk, hvor kravet til den fortsatte ekspansion er afhængig af, at vi også på økonomisiden optræder lige så professionelt, som vi er lykkedes med det på håndværkersiden.

Derfor søger vi nu en afløser for vores nuværende bogholder, der har søgt andre udfordringer - og vi vil i den forbindelse se frem til at modtage ansøgninger fra de mest innovative kræfter i markedet.

For at komme i betragtning til jobbet er det vigtigt, at du kan se dig selv som den, der kan arbejde selvstændigt og træffe de rigtige beslutninger i dagligdagen. Du er naturligvis uddannet indenfor økonomi og med erfaring i diverse dicipliner, men i tilgift er du serviceminded og har en god portion kundetække.

Vi benytter en fri og behagelig, uformel omgangstone i virksomheden, og i øvrigt er udskiftning af personale et sjældent begreb hos os.

Hvis dette er jobbet for dig, og du har de nødvendige kvalifikationer, så send os en ansøgning med oplysninger om dig selv - eller ring/mail til vores direktør Bjarke Fynsk og hør nærmere.

FYNSK & SØN A/SNordborg2019-11-29T00:00:002020-01-22T00:00:00
330134941Bogholder søges til ITALIAN AUTO Århus med kendskab til bilbranchens system DRACAR stillingen er deltidRobot Har du en økonomi- og regnskabsmæssig baggrund og har lyst og mulighed for at arbejde mellem 18 og 24 timer pr. uge så er her en spændende mulighed i en travl virksomhed i vækst. SELEKT Vikar Rekruttering varetager rekrutterings processen. Stillingen: Som bogholder vil du skulle varetage forskellige opgaver i virksomhedens bogholderi og administration. Firmaet sætter stor pris på, at du er god til samarbejde med dine kolleger, samtidig med at du har en selvstændig tilgang til dine arbejdsopgaver. Du bliver ansvarlig for økonomi- og administrationsfunktionen i samarbejde med indehaveren. Arbejdsopgaver: Ansvar for kreditor-, debitor finansstyring, herunder den daglige bogføring Afstemning af diverse konti, bank, moms m.v., i forbindelse med månedsafslutning Gøre regnskab klar til revisor samt rapportering til indehaveren Lønadministration både timelønnede og funktionærer Kontakt til importøren og andre samarbejdspartnere Diverse ad hoc opgaver så som reklamationer, PA, arkivering med mere Personlige og faglige kompetencer: Uddannet bogholder Kendskab og bruger af DRACAR, samt kendskab til branchen en mega fordel Økonomisk forståelse, selvkørende og struktureret God forretningforståelse, omhyggelig og styr på sine ting Udadvendt, ligetil og kundeminded griber selvstændigt nye opgaver Proaktiv og ansvarbevidst Kan håndtere fortrolighed Er ovenstående lige dig, og du har de kompetencer og færdigheder vi søger. Så send os et cv på mail: john@selekt.dk Med venlig hilsen Selekt Vikar og Rekruttering Der holdes samtaler løbende

Har du en økonomi- og regnskabsmæssig baggrund – og har lyst og mulighed for at arbejde mellem 18 og 24 timer pr. uge – så er her en spændende mulighed i en travl virksomhed i vækst.

SELEKT Vikar & Rekruttering varetager rekrutterings processen.

Stillingen:

Som bogholder vil du skulle varetage forskellige opgaver i virksomhedens bogholderi og administration.

Firmaet sætter stor pris på, at du er god til samarbejde med dine kolleger, samtidig med at du har en selvstændig tilgang til dine arbejdsopgaver. Du bliver ansvarlig for økonomi- og administrationsfunktionen i samarbejde med indehaveren.

Arbejdsopgaver:

  • Ansvar for kreditor-, debitor – & finansstyring, herunder den daglige bogføring
  • Afstemning af diverse konti, bank, moms m.v., i forbindelse med månedsafslutning
  • Gøre regnskab klar til revisor samt rapportering til indehaveren
  • Lønadministration både timelønnede og funktionærer
  • Kontakt til importøren og andre samarbejdspartnere
  • Diverse ad hoc opgaver så som reklamationer, PA, arkivering med mere

Personlige og faglige kompetencer:

  • Uddannet bogholder
  • Kendskab og bruger af DRACAR, samt kendskab til branchen en mega fordel
  • Økonomisk forståelse, selvkørende og struktureret
  • God forretningforståelse, omhyggelig og styr på sine ting
  • Udadvendt, ligetil og kundeminded – griber selvstændigt nye opgaver
  • Proaktiv og ansvarbevidst
  • Kan håndtere fortrolighed

Er ovenstående lige dig, og du har de kompetencer og færdigheder vi søger. Så send os et cv på mail: john@selekt.dk

Med venlig hilsen

Selekt Vikar og Rekruttering

 

Der holdes samtaler løbende

Selekt Vikar og Rekruttering ApSAarhus V2019-12-04T00:00:002020-01-27T00:00:00
330131271Bogholder søges til Helnan Marselis HotelRobot Da vores nuværende bogholder har valgt at søge nye udfordringer, søger vi nu den rette person til at overtage stillingen her på Helnan Marselis Hotel. Stillingen er på 32 timer om ugen, men i den første periode vil der være behov for op til 37 timer, således der er mulighed for at komme godt i gang. Dine ansvarsområder dækker alle aspekter af et bogholderi, og hovedopgaverne vil være følgende: Daglig finans, kasseopgørelser og bank Moms Debitorstyring Kreditorstyring Løn i Danløn for både fastansatte og timelønnede HR opgaver, kontrakter, oprettelse af nye medarbejder, indsigt i overenskomstens regler Div. rapporteringer til ledelsen Klargøring til revisor ved årsafslutning Diverse ad hoc opgaver Vi tilbyder en spændende arbejdsdag med mange og varierende opgaver. Du bliver en del af ledergruppen, og i kraft af din stilling bliver du et naturligt holdepunkt for alle husets medarbejdere med små og store spørgsmål. Vi forventer, at du er struktureret og systematisk, at du arbejder selvstændigt og kan holde mange bolde i luften. Branchekendskab er en fordel, men ikke et krav. Vi bruger følgende systemer: Picasso E-conomic Lessor Danløn Fakturafil Samtaler afholdes løbende. Tiltrædelse hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette.

Da vores nuværende bogholder har valgt at søge nye udfordringer, søger vi nu den rette person til at overtage stillingen her på Helnan Marselis Hotel. 

Stillingen er på 32 timer om ugen, men i den første periode vil der være behov for op til 37 timer, således der er mulighed for at komme godt i gang.

Dine ansvarsområder dækker alle aspekter af et bogholderi, og hovedopgaverne vil være følgende:

  • Daglig finans, kasseopgørelser og bank
  • Moms
  • Debitorstyring
  • Kreditorstyring
  • Løn i Danløn for både fastansatte og timelønnede
  • HR opgaver, kontrakter, oprettelse af nye medarbejder, indsigt i overenskomstens regler
  • Div. rapporteringer til ledelsen
  • Klargøring til revisor ved årsafslutning 
  • Diverse ad hoc opgaver

Vi tilbyder en spændende arbejdsdag med mange og varierende opgaver. Du bliver en del af ledergruppen, og i kraft af din stilling bliver du et naturligt holdepunkt for alle husets medarbejdere med små og store spørgsmål. 

Vi forventer, at du er struktureret og systematisk, at du arbejder selvstændigt og kan holde mange bolde i luften. Branchekendskab er en fordel, men ikke et krav.

Vi bruger følgende systemer:

  • Picasso
  • E-conomic
  • Lessor 
  • Danløn
  • Fakturafil

Samtaler afholdes løbende. Tiltrædelse hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette.  

Helnan Marselis Hotel A/SAarhus C2019-11-27T00:00:002020-01-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bogholder med erfaring i Axapta

JKS A/S

Viborg
Erfaren og skarp all around bogholdere med erfaring i Axapta søges til vikariat hos virksomhed i Viborg. Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en erfaren og skarp all around bogholder som har erfaring med Axapta, som kan hjælpe...
Indrykket:5. december 2019
Udløbsdato:13. december 2019

Bogholder

Advokaterne Strandvejen

Kolding
Bogholder Vi søger en bogholder med flair for tal og en god analytisk sans til vores kontor i Kolding. Du vil komme til at arbejde med forskellige regnskabsmæssige- og bogholderimæssige opgaver og jobbet kræver at du kan arbejde selvstændigt. Opgave...
Indrykket:19. november 2019
Udløbsdato:10. januar 2020

Bogholder / Kontorleder søges

FYNSK & SØN A/S

Nordborg
Som chefens højre hånd på økonomisiden søges en bogholder kontorleder m k til snarlig tiltrædelse. Fynsk og Søn A S er en byggeforretning med afdeling i Nordborg og Sønderborg, hvor vi dagligt beskæftiger omkring 30 håndværkere med egen murer-, tømr...
Indrykket:29. november 2019
Udløbsdato:22. januar 2020

Bogholder søges til ITALIAN AUTO Århus med kendskab til bilbranchens system DRACAR stillingen er deltid

Selekt Vikar og Rekruttering ApS

Aarhus V
Har du en økonomi- og regnskabsmæssig baggrund og har lyst og mulighed for at arbejde mellem 18 og 24 timer pr. uge så er her en spændende mulighed i en travl virksomhed i vækst. SELEKT Vikar Rekruttering varetager rekrutterings processen. Stillinge...
Indrykket:4. december 2019
Udløbsdato:27. januar 2020

Bogholder søges til Helnan Marselis Hotel

Helnan Marselis Hotel A/S

Aarhus C
Da vores nuværende bogholder har valgt at søge nye udfordringer, søger vi nu den rette person til at overtage stillingen her på Helnan Marselis Hotel. Stillingen er på 32 timer om ugen, men i den første periode vil der være behov for op til 37 timer...
Indrykket:27. november 2019
Udløbsdato:1. januar 2020