Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren bogholder søges til solid indkøbskæde med hovedkontor ved Aarhus

Beskrivelse

Du bliver en del af en økonomifunktion, som består af tre bogholdere/regnskabsassistenter, en teamleder og en økonomichef. Du vil i starten af din ansættelse blive involveret i opgraderingen af virksomhedens Navision samtidig med, at du vil tage hånd om bogholderiet for medlemsbutikker. Efter opgraderingsprojektet er afsluttet vil dine opgaver være koncentreret omkring bogholderiet for medlemsbutikker. Du vil få en alsidig arbejdsdag med ansvaret for flere butikkers regnskaber fra a-z. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvorfor der er gode muligheder for at præge både indhold og arbejdsgange. Dine opgaver vil primært være:

Arbejdsopgaver

  • Kreditorer

  • Debitorer

  • Finans

  • Løn til 30 medarbejdere på kædekontor

  • Løn til medarbejdere i butikker

  • Afstemninger

  • Moms

  • Forberedelse af årsregnskaber til revisor

  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en veletableret indkøbskæde, som repræsenterer ca. 70 butikker rundt omkring i Danmark. På indkøbskædens hovedkontor i det vestlige Aarhus arbejder godt 30 medarbejdere i et uformelt og stabilt miljø med fokus på at yde den absolut bedste service til medlemmerne. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold med pension, sundhedsforsikring, frokostordning og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Du formår at arbejde selvstændigt såvel som i teams. Du har et godt overblik og kan håndtere mange opgaver af gangen. Derudover besidder du god forretningsforståelse og sans for at levere gode resultater. Du er fleksibel og giver en hånd med, hvor der er behov. Desuden er du servicemindet og proaktiv.

IT-kompetencer

Gerne erfaring med Navision

Uddannelse og erfaring

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren B. Christiansen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329773888Phoenix-c3894b1d12018-03-13T18:00:05.430Erfaren bogholder søges til solid indkøbskæde med hovedkontor ved Aarhus

Beskrivelse

Du bliver en del af en økonomifunktion, som består af tre bogholdere/regnskabsassistenter, en teamleder og en økonomichef. Du vil i starten af din ansættelse blive involveret i opgraderingen af virksomhedens Navision samtidig med, at du vil tage hånd om bogholderiet for medlemsbutikker. Efter opgraderingsprojektet er afsluttet vil dine opgaver være koncentreret omkring bogholderiet for medlemsbutikker. Du vil få en alsidig arbejdsdag med ansvaret for flere butikkers regnskaber fra a-z. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvorfor der er gode muligheder for at præge både indhold og arbejdsgange. Dine opgaver vil primært være:

Arbejdsopgaver

  • Kreditorer

  • Debitorer

  • Finans

  • Løn til 30 medarbejdere på kædekontor

  • Løn til medarbejdere i butikker

  • Afstemninger

  • Moms

  • Forberedelse af årsregnskaber til revisor

  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en veletableret indkøbskæde, som repræsenterer ca. 70 butikker rundt omkring i Danmark. På indkøbskædens hovedkontor i det vestlige Aarhus arbejder godt 30 medarbejdere i et uformelt og stabilt miljø med fokus på at yde den absolut bedste service til medlemmerne. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold med pension, sundhedsforsikring, frokostordning og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Du formår at arbejde selvstændigt såvel som i teams. Du har et godt overblik og kan håndtere mange opgaver af gangen. Derudover besidder du god forretningsforståelse og sans for at levere gode resultater. Du er fleksibel og giver en hånd med, hvor der er behov. Desuden er du servicemindet og proaktiv.

IT-kompetencer

Gerne erfaring med Navision

Uddannelse og erfaring

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren B. Christiansen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

2018-04-17T18:52:25.297 Beskrivelse Du bliver en del af en økonomifunktion, som består af tre bogholdere regnskabsassistenter, en teamleder og en økonomichef. Du vil i starten af din ansættelse blive involveret i opgraderingen af virksomhedens Navision samtidig med, at du vil tage hånd om bogholderiet for medlemsbutikker. Efter opgraderingsprojektet er afsluttet vil dine opgaver være koncentreret omkring bogholderiet for medlemsbutikker. Du vil få en alsidig arbejdsdag med ansvaret for flere butikkers regnskaber fra a-z. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvorfor der er gode muligheder for at præge både indhold og arbejdsgange. Dine opgaver vil primært være: Arbejdsopgaver Kreditorer Debitorer Finans Løn til 30 medarbejdere på kædekontor Løn til medarbejdere i butikker Afstemninger Moms Forberedelse af årsregnskaber til revisor Ad-hoc Om virksomheden Her er tale om en veletableret indkøbskæde, som repræsenterer ca. 70 butikker rundt omkring i Danmark. På indkøbskædens hovedkontor i det vestlige Aarhus arbejder godt 30 medarbejdere i et uformelt og stabilt miljø med fokus på at yde den absolut bedste service til medlemmerne. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold med pension, sundhedsforsikring, frokostordning og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Du formår at arbejde selvstændigt såvel som i teams. Du har et godt overblik og kan håndtere mange opgaver af gangen. Derudover besidder du god forretningsforståelse og sans for at levere gode resultater. Du er fleksibel og giver en hånd med, hvor der er behov. Desuden er du servicemindet og proaktiv. IT-kompetencer Gerne erfaring med Navision Uddannelse og erfaring Erfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Dansk i skrift og tale Kontaktpersoner Søren B. Christiansen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.3493820Phoenixc3894b1d101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-17T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=7170EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3133507Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/prologo.jpgORS/prologo.jpg155.6883546012.59011530
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent536842ProselectionMinimum0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c3894b1dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c3894b1dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c3894b1d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c3894b1d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/5.jpgEr du den nye Bogholder i Proselection?12007991Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi353663118kontakt@proselection.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK