Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfaren bogholder, som er selvstændig og effektiv

Erfaren og skarp bogholder med erfaring søges til et længerevarende vikariat. Du skal gerne have styr på, og trives med, alle aspekter af bogholderiopgaver.

Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en bogholder med erfaring, og som trives med alle opgaver, man kan finde i en bogholderistilling. Der er tale om et længerevarende vikariat.
Vi søger en erfaren bogholder, som spænder bredt og sætter en ære i faglighed. Du skal trives med at arbejde selvstændigt og kunne løse alle opgaver. Opstart er hurtigst muligt.
Lyder det som dig - så søg med det samme.
 
Arbejdsopgaver:
Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.:
  • Fakturering
  • Betaling/rykke for betaling
  • Afstemme diff. og rekvirere manglende faktura
  • Finansopgaver
  • Momsopgaver

  • Faglige kompetencer:
  • Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring inden for regnskab, bogholderi eller økonomi
  • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
  • Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse
  • Du har erfaring med IT og skal være bekendt med følgende programmer: MS Office, Navision, Lessor - løn, EDI håndtering, Shopflow og Doc. Capture.

  • Om dig:
  • Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
  • Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
  • Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen
  • Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer
  • Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines

  • Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Så opret dit cv på www.jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.


    Mere af samme slags?

    Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

    330106401Phoenix-431096ab12019-10-14T11:01:10.940Erfaren bogholder, som er selvstændig og effektivErfaren og skarp bogholder med erfaring søges til et længerevarende vikariat. Du skal gerne have styr på, og trives med, alle aspekter af bogholderiopgaver.
    Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en bogholder med erfaring, og som trives med alle opgaver, man kan finde i en bogholderistilling. Der er tale om et længerevarende vikariat.
    Vi søger en erfaren bogholder, som spænder bredt og sætter en ære i faglighed. Du skal trives med at arbejde selvstændigt og kunne løse alle opgaver. Opstart er hurtigst muligt.
    Lyder det som dig - så søg med det samme.
     
    Arbejdsopgaver:
    Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.:
  • Fakturering
  • Betaling/rykke for betaling
  • Afstemme diff. og rekvirere manglende faktura
  • Finansopgaver
  • Momsopgaver

  • Faglige kompetencer:
  • Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring inden for regnskab, bogholderi eller økonomi
  • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
  • Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse
  • Du har erfaring med IT og skal være bekendt med følgende programmer: MS Office, Navision, Lessor - løn, EDI håndtering, Shopflow og Doc. Capture.

  • Om dig:
  • Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
  • Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
  • Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen
  • Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer
  • Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines

  • Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Så opret dit cv på www.jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.
    2019-10-29T00:51:53.660 Erfaren og skarp bogholder med erfaring søges til et længerevarende vikariat. Du skal gerne have styr på, og trives med, alle aspekter af bogholderiopgaver. Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en bogholder med erfaring, og som trives med alle opgaver, man kan finde i en bogholderistilling. Der er tale om et længerevarende vikariat. Vi søger en erfaren bogholder, som spænder bredt og sætter en ære i faglighed. Du skal trives med at arbejde selvstændigt og kunne løse alle opgaver. Opstart er hurtigst muligt. Lyder det som dig - så søg med det samme. Arbejdsopgaver: Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.: Fakturering Betaling rykke for betaling Afstemme diff. og rekvirere manglende faktura Finansopgaver Momsopgaver Faglige kompetencer: Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring inden for regnskab, bogholderi eller økonomi Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse Du har erfaring med IT og skal være bekendt med følgende programmer: MS Office, Navision, Lessor - løn, EDI håndtering, Shopflow og Doc. Capture. Om dig: Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines Ansøgning: Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende. Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger? Så opret dit cv på www.jks.dk cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.10Phoenix431096ab101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-28T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=146365&DepartmentId=18978&MediaId=4629&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3630659JKS A/S11Jernbanegade 18800ViborgDKDanmarkORS/431096ab_logo.pngORS/Small/431096ab_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset838628JksHrManagerSpecialpakke 114636500114-10-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=431096abhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=431096abhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=431096ab&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=431096ab&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/2.jpgErfaren bogholder, som er selvstændig og effektiv12008001Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi363145018tsa@jks.dkDanmarkDanmark330119276Bogholder søges til rådgivende ingeniørfirma i RyRobot Vi søger en bogholder, da en af vores kollegaer har fået nyt arbejde. Vi er et rådgivende ingeniørfirma, der laver undersøgelse og oprensning af forurening i jord- og grundvand, geotekniske undersøgelse, skimmel-, fugt- og bygningsundersøgelse o.lign. I DMR sætter vi kvalitet og kundeservice højt. Vi er godt 150 medarbejdere fordelt rundt om i Danmark på 12 kontorer samt 10 medarbejdere i Norge i vores datterselskab, som vi også laver regnkabet for. Vi har vores bogholderi i Ry og du vil indgå i et team med fem kollegaer. For en god ordens skyld skal nævnes at vi flytter vores kontor til Hårup ved Silkeborg i efteråret 2020. Arbejdsopgaver vil primært være fakturering, sagsoprettelse og mindre bogføringsopgaver. Vi søger en medarbejder med overblik og flair for tal og detaljer, der kan indgå i et samarbejde i en hverdag, hvor vi skiftes om at løse fælles opgaver. Vi har en uformel omgangstone. Læs mere om os på www.dmr.dk. Løn og ansættelsesforhold i henhold til dine kvalifikationer. Hvis du har spørgsmål til stillingen, så kontakt regnskabschef Tine Doktor på trd@dmr.dk eller 40 76 06 00.

    Vi søger en bogholder, da en af vores kollegaer har fået nyt arbejde.

    Vi er et rådgivende ingeniørfirma, der laver undersøgelse og oprensning af forurening i jord- og grundvand, geotekniske undersøgelse, skimmel-, fugt- og bygningsundersøgelse o.lign. I DMR sætter vi kvalitet og kundeservice højt.

    Vi er godt 150 medarbejdere fordelt rundt om i Danmark på 12 kontorer samt 10 medarbejdere i Norge i vores datterselskab, som vi også laver regnkabet for.

    Vi har vores bogholderi i Ry og du vil indgå i et team med fem kollegaer. For en god ordens skyld skal nævnes at vi flytter vores kontor til Hårup ved Silkeborg i efteråret 2020.

    Arbejdsopgaver vil primært være fakturering, sagsoprettelse og mindre bogføringsopgaver.

    Vi søger en medarbejder med overblik og flair for tal og detaljer, der kan indgå i et samarbejde i en hverdag, hvor vi skiftes om at løse fælles opgaver.

    Vi har en uformel omgangstone.

    Læs mere om os på www.dmr.dk.

    Løn og ansættelsesforhold i henhold til dine kvalifikationer.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, så kontakt regnskabschef Tine Doktor på trd@dmr.dk eller 40 76 06 00.

    DMR A/SRy2019-11-06T00:00:002019-11-23T00:00:00
    330118439Sengespecialisten søger bogholder til 30 timers stillingRobot SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet. Sengespecialisten har i dag 27 fysiske butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning. Se yderligere: www.sengespecialisten.dk Jobbeskrivelse: Du bliver tilknyttet Sengespecialisten s hovedkontor der ligger i Sabro ved Aarhus, hvor du vil blive en del af et mindre men fagligt dygtigt team. Teamet består af to bogholdere, en controller og økonomichefen. Du vil få direkte reference til økonomichefen. Udover daglig kontakt med økonomi teamet, vil du også få en tæt kommunikation med de forskellige butikker, både i forhold til kreditor og debitor delen. Dine primære arbejdsområder vil være: Kreditorbogholderi Debitorbogholderi Ad hoc opgaver Sengespecialisten bruger uniconta som økonomisystem, der vil man få en grundig oplæring, derfor er der ikke krav til erfaring indenfor specifikke økonomisystemer i forhold til stillingen Kandidaten: Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med en lignede stilling og med at arbejde i et ERP-system. Det er at foretrække at du har erfaring med kreditorbogholderi. Du forstår at arbejde struktureret og levere en høj service. Du sætter en ære i at overholde deadlines, samt kvalitet i forhold til løsning af arbejdsopgaver. Virksomheden tilbyder: Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Løn efter kvalifikationer der naturligvis modsvarer de opstillede krav. Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist. Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet & 39 Søg job& 39 nedenfor. Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon 45 2647 1914.

    SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet.

    Sengespecialisten har i dag 27 fysiske butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning.

    Se yderligere: www.sengespecialisten.dk

    Jobbeskrivelse:

    Du bliver tilknyttet Sengespecialisten’s hovedkontor der ligger i Sabro ved Aarhus, hvor du vil blive en del af et mindre men fagligt dygtigt team.

    Teamet består af to bogholdere, en controller og økonomichefen.

    Du vil få direkte reference til økonomichefen.

    Udover daglig kontakt med økonomi teamet, vil du også få en tæt kommunikation med de forskellige butikker, både i forhold til kreditor og debitor delen.

    Dine primære arbejdsområder vil være:

    • Kreditorbogholderi
    • Debitorbogholderi
    • Ad hoc opgaver

    Sengespecialisten bruger uniconta som økonomisystem, der vil man få en grundig oplæring, derfor er der ikke krav til erfaring indenfor specifikke økonomisystemer i forhold til stillingen

    Kandidaten:

    Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med en lignede stilling og med at arbejde i et ERP-system. Det er at foretrække at du har erfaring med kreditorbogholderi.

    Du forstår at arbejde struktureret og levere en høj service.

    Du sætter en ære i at overholde deadlines, samt kvalitet i forhold til løsning af arbejdsopgaver.

    Virksomheden tilbyder:

    Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer.

    Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden.

    Løn efter kvalifikationer der naturligvis modsvarer de opstillede krav.

    Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist.

    Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet ' Søg job' nedenfor.

    Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon +45 2647 1914.

    PersonaleBørsenSabro2019-11-05T00:00:002019-12-31T00:00:00
    330116461Økonomiassistent/KreditorbogholderRobot Er du en dygtig Økonomiassistent, der har styr på betalingerne og udviser rettidig omhu? Har du blik for at effektivisere bogholderiopgaverne? Og har du lyst til at blive en del af en succesfuld og velkonsolideret virksomhed? Så kan det være dig, vi er på udkig efter. Dit kommende job Du bliver en del af en dynamisk og forretningsorienteret økonomifunktion på 4 personer, som skal sikre rettidig og valid bogføring, betaling samt rapportering og som arbejder på at effektivisere arbejdsprocesserne gennem digitalisering. Dit primære arbejdsområde bliver kreditorbogholderiet, men du bliver også ansvarlig for blandt andet kontakten til den eksterne lønservice partner. Dine opgaver er blandt andet: • Fakturahåndtering gennem Palette • Lønregnskab gennem Visma samt gennem eksterne samarbejdspartnere på udenlandske markeder • Rejseafregning • Bankafstemning • Assistere omkring debitorbogholderi • Diverse andre afstemninger og indberetninger Din arbejdsplads er på kontoret i HI-Park mellem Herning og Ikast. Arbejdstiden er 37 timer pr uge. Du får reference til Head of Finance. Om dig forventninger til din faglige baggrund Du har en regnskabsmæssig uddannelse og erfaring indenfor bogholderi gerne med ansvar for kreditorbogholderi og løn Du har kendskab til Dynamics AX Du har gode IT-kundskaber og er superbruger i Excel Du behersker engelsk i både skrift og tale. Kan du også tysk, er det en fordel Om dig forventninger til dig som person og din arbejdsmetode Du arbejder systematisk og struktureret og forstår vigtigheden af høj datakvalitet Du arbejder selvstændigt, men er også en serviceminded teamplayer, som har fokus på samarbejde og fælles mål Du er stabil, kvalitetsbevidst og god til at have mange bolde i luften Du udviser rettidig omhu og tager ansvar for, at opgaverne bliver fulgt helt til dørs inden deadline Du tænker ud af boksen, er forandringsparat, og vil meget gerne være med til at udvikle på opgaver Du har et godt humør Sika Footwear tilbyder Du tilbydes et job i et fagligt og socialt stærkt team i en succesfuld og velkonsolideret virksomhed. Du får gode muligheder for både personlig og faglig udvikling i tæt samarbejde med resten af virksomheden. God fleksibilitet i hverdagen og en dejlig kantineordning. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning samt CV hurtigst muligt til PRO CO via knappen Søg stillingen . Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, og der vil blive afholdt samtaler løbende. Sika Footwear A S er markedsledende indenfor sikkerhedsfodtøj i Danmark. Virksomheden udvikler, producerer og leverer sikkerhedssko og arbejdsfodtøj til en lang række brancher, brugere og behov. Sika Footwear A S har en stærk brandportefølje, som består af mærkerne BRYNJE, SIKA, ELTEN, COFRA, DUNLOP og TRETORN. Der er 73 medarbejdere i det danske selskab, som er lokaliseret i Herning. Se mere om virksomheden, mærker og produkter på www.sikafootwear.dkEr du en dygtig Økonomiassistent, der har styr på betalingerne og udviser rettidig omhu? Har du blik for at effektivisere bogholderiopgaverne? Og har du lyst til at blive en del af en succesfuld og velkonsolideret virksomhed? Så kan det være dig, vi er på udkig efter.

    Dit kommende job
    Du bliver en del af en dynamisk og forretningsorienteret økonomifunktion på 4 personer, som skal sikre rettidig og valid bogføring, betaling samt rapportering og som arbejder på at effektivisere arbejdsprocesserne gennem digitalisering. Dit primære arbejdsområde bliver kreditorbogholderiet, men du bliver også ansvarlig for blandt andet kontakten til den eksterne lønservice partner.

    Dine opgaver er blandt andet:

    • Fakturahåndtering gennem Palette
    • Lønregnskab gennem Visma samt gennem eksterne samarbejdspartnere på udenlandske markeder
    • Rejseafregning
    • Bankafstemning
    • Assistere omkring debitorbogholderi
    • Diverse andre afstemninger og indberetninger

    Din arbejdsplads er på kontoret i HI-Park mellem Herning og Ikast. Arbejdstiden er 37 timer pr uge. Du får reference til Head of Finance.

    Om dig – forventninger til din faglige baggrund

    • Du har en regnskabsmæssig uddannelse og erfaring indenfor bogholderi gerne med ansvar for kreditorbogholderi og løn
    • Du har kendskab til Dynamics AX
    • Du har gode IT-kundskaber og er superbruger i Excel
    • Du behersker engelsk i både skrift og tale. Kan du også tysk, er det en fordel

    Om dig – forventninger til dig som person og din arbejdsmetode

    • Du arbejder systematisk og struktureret og forstår vigtigheden af høj datakvalitet
    • Du arbejder selvstændigt, men er også en serviceminded teamplayer, som har fokus på samarbejde og fælles mål
    • Du er stabil, kvalitetsbevidst og god til at have mange bolde i luften
    • Du udviser rettidig omhu og tager ansvar for, at opgaverne bliver fulgt helt til dørs inden deadline
    • Du tænker ud af boksen, er forandringsparat, og vil meget gerne være med til at udvikle på opgaver
    • Du har et godt humør

    Sika Footwear tilbyder
    Du tilbydes et job i et fagligt og socialt stærkt team i en succesfuld og velkonsolideret virksomhed. Du får gode muligheder for både personlig og faglig udvikling i tæt samarbejde med resten af virksomheden. God fleksibilitet i hverdagen og en dejlig kantineordning.

    Ansøgning og kontakt
    Send din ansøgning samt CV hurtigst muligt til PRO&CO via knappen ”Søg stillingen”. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, og der vil blive afholdt samtaler løbende.

    Sika Footwear A/S er markedsledende indenfor sikkerhedsfodtøj i Danmark. Virksomheden udvikler, producerer og leverer sikkerhedssko og arbejdsfodtøj til en lang række brancher, brugere og behov. Sika Footwear A/S har en stærk brandportefølje, som består af mærkerne BRYNJE, SIKA, ELTEN, COFRA, DUNLOP og TRETORN. Der er 73 medarbejdere i det danske selskab, som er lokaliseret i Herning. Se mere om virksomheden, mærker og produkter på www.sikafootwear.dk

    PRO&CO A/SHerning2019-11-01T00:00:002019-12-27T00:00:00
    330127589Økonomimedarbejder til Herningsholm Erhvervsskole & GymnasierRobot Herningsholm Erhvervsskole Gymnasier søgeren dygtig og engageret økonomimedarbejder med en positiv indstilling til en travl hverdag. Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse inden for økonomi har erfaring inden for bogholderi- og regnskabsområdet måske har kendskab til Navision og MS office-pakken tør tage ansvar og kan tænke selvstændigt er typen, der er interesseret i såvel nye som rutineprægede opgaver er serviceminded og har godt humør. Jobbeskrivelse Daglige bogholderiopgaver som digital håndtering af fakturaer, kontering og bogføring, betalinger, kontroller, afstemninger mv. Projektregnskaber og tilskud Deltagelse i opgaver til periode- og årsregnskaber Kontakt til budgetansvarlige Forskellige ad hoc-opgaver. Dine opgaver vil være varierende og udfordrende, og du får en hverdag, hvor der er bredde i dine opgaver. Der er rig mulighed for både faglig og personlig udvikling. Herningsholm Erhvervsskole Gymnasier eren uddannelsesinstitution med 430 ansatte med adresser i Herning, Ikast og Hammerum. Vi udbyder en bred vifte af forskellige erhvervsuddannelser, HHX, HTX, kursusvirksomhed og 10. klasse.På Herningsholm har ca. 2500 elever deres daglige gang. Vi lægger vægt på, at vores medarbejdere har stor grad af medbestemmelse i forhold til planlægningen af det daglige arbejde i afdelingen, samtidig med at vores medarbejdere skal have en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv. Vi vil gerne give dig fleksible arbejdsforhold. Tiltrædelse, løn ansættelsesvilkårSenest den 1. februar 2020.Ansættelsen er på fuldtid og sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den forhandlingsberettigede organisation. Der er betalt pensionsordning. Elektronisk ansøgningSend din ansøgning samt relevant dokumentation for dine kompetencer og tidligere ansættelser via knappen søg jobbet nederst på siden. Opstår der problemer, kan Heidi Bentzen kontaktes på tlf. 7213 4552. AnsøgningsfristMandag den 2. december 2019 kl. 9.00.Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge stillingen.

    Herningsholm Erhvervsskole & Gymnasier søger
    en dygtig og engageret økonomimedarbejder med en positiv indstilling til en travl hverdag.

    Vi forestiller os, at du
    •    har en relevant uddannelse inden for økonomi
    •    har erfaring inden for bogholderi- og regnskabsområdet
    •    måske har kendskab til Navision og MS office-pakken
    •    tør tage ansvar og kan tænke selvstændigt
    •    er typen, der er interesseret i såvel nye som rutineprægede opgaver
    •    er serviceminded og har godt humør.


    Jobbeskrivelse
    •    Daglige bogholderiopgaver som digital håndtering af fakturaer, kontering og bogføring, betalinger, kontroller, afstemninger mv.
    •    Projektregnskaber og tilskud
    •    Deltagelse i opgaver til periode- og årsregnskaber
    •    Kontakt til budgetansvarlige
    •    Forskellige ad hoc-opgaver.

    Dine opgaver vil være varierende og udfordrende, og du får en hverdag, hvor der er bredde i dine opgaver. Der er rig mulighed for både faglig og personlig udvikling.

    Herningsholm Erhvervsskole & Gymnasier er
    en uddannelsesinstitution med 430 ansatte med adresser i Herning, Ikast og Hammerum. Vi udbyder en bred vifte af forskellige erhvervsuddannelser, HHX, HTX, kursusvirksomhed og 10. klasse.
    På Herningsholm har ca. 2500 elever deres daglige gang. Vi lægger vægt på, at vores medarbejdere har stor grad af medbestemmelse i forhold til planlægningen af det daglige arbejde i afdelingen, samtidig med at vores medarbejdere skal have en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv. Vi vil gerne give dig fleksible arbejdsforhold.

    Tiltrædelse, løn & ansættelsesvilkår
    Senest den 1. februar 2020.
    Ansættelsen er på fuldtid og sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den forhandlingsberettigede organisation. Der er betalt pensionsordning.

    Elektronisk ansøgning
    Send din ansøgning samt relevant dokumentation for dine kompetencer og tidligere ansættelser via knappen "søg jobbet" nederst på siden. Opstår der problemer, kan Heidi Bentzen kontaktes på tlf. 7213 4552.

    Ansøgningsfrist
    Mandag den 2. december 2019 kl. 9.00.
    Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge stillingen.

    Herningsholm Erhvervsskole & GymnasierHerning2019-11-20T00:00:002019-12-02T00:00:00
    330128621Bogholder søges til mindre kontorRobot For en virksomhed ved Sdr. Felding, søger vi lige nu en uddannet bogholder. Du vil komme til at arbejde med alle dele af bogholderiet, da der kun er dig og n anden kollega på kontoret. Du vil bl.a. skulle varetage: Daglig bogføring samt opgørelse af dagligt tilsvar Fakturering Lønafregninger Afregning af moms Afstemning af balanceposter, herunder bank, kreditorer, tilgodehavener, øvrige gældsposter mv. Andre ad hoc opgaver Stillingen er på fuld tid, og med henblik på en fastansættelse. Vi forventer følgende af dig: - Du er uddannet bogholder - Du har en alsidig og god erfar ng - Du er struktureret og har en analytisk tilgang til opgaverne - Du evner at bevare overblikket og trives i en travl hverdag Virksomheden tilbyder: - Fastansættelse - Mulighed for fleksible arbejdstider - Et godt arbejdsmiljø Lyder dette som en stilling for dig, så send os dit CV, samt en kort ansøgning til midt@work4all.nu - mærk ansøgningen bogholder, Sdr. Felding For yderligere oplysninger og spørgsmål, kan vi træffes på 70223311

    For en virksomhed ved Sdr. Felding, søger vi lige nu en uddannet bogholder. Du vil komme til at arbejde med alle dele af bogholderiet, da der kun er dig og én anden kollega på kontoret. Du vil bl.a. skulle varetage: 

    • Daglig bogføring samt opgørelse af dagligt tilsvar
    • Fakturering
    • Lønafregninger 
    • Afregning af moms
    • Afstemning af balanceposter, herunder bank, kreditorer, tilgodehavener, øvrige gældsposter mv.
    • Andre ad hoc opgaver 

    Stillingen er på fuld tid, og med henblik på en fastansættelse.

     

    Vi forventer følgende af dig: 

    - Du er uddannet bogholder

    - Du har en alsidig og god erfaríng 

    - Du er struktureret og har en analytisk tilgang til opgaverne 

    - Du evner at bevare overblikket og trives i en travl hverdag 

    Virksomheden tilbyder:

    - Fastansættelse 

    - Mulighed for fleksible arbejdstider 

    - Et godt arbejdsmiljø 

     

    Lyder dette som en stilling for dig, så send os dit CV, samt en kort ansøgning til midt@work4all.nu - mærk ansøgningen "bogholder, Sdr. Felding"

    For yderligere oplysninger og spørgsmål, kan vi træffes på 70223311

    Work4all ApSSønder Felding2019-11-21T00:00:002020-01-16T00:00:00
    da-DK

    Andre job der matcher din søgning

    Bogholder søges til rådgivende ingeniørfirma i Ry

    DMR A/S

    Ry
    Vi søger en bogholder, da en af vores kollegaer har fået nyt arbejde. Vi er et rådgivende ingeniørfirma, der laver undersøgelse og oprensning af forurening i jord- og grundvand, geotekniske undersøgelse, skimmel-, fugt- og bygningsundersøgelse o.lig...
    Indrykket:6. november 2019
    Udløbsdato:23. november 2019

    Sengespecialisten søger bogholder til 30 timers stilling

    PersonaleBørsen

    Sabro
    SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet. Sengespecialisten har i dag 27 fysiske butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget o...
    Indrykket:5. november 2019
    Udløbsdato:31. december 2019

    Økonomiassistent/Kreditorbogholder

    PRO&CO A/S

    Herning
    Er du en dygtig Økonomiassistent, der har styr på betalingerne og udviser rettidig omhu? Har du blik for at effektivisere bogholderiopgaverne? Og har du lyst til at blive en del af en succesfuld og velkonsolideret virksomhed? Så kan det være dig, vi...
    Indrykket:1. november 2019
    Udløbsdato:27. december 2019

    Økonomimedarbejder til Herningsholm Erhvervsskole & Gymnasier

    Herningsholm Erhvervsskole & Gymnasier

    Herning
    Herningsholm Erhvervsskole Gymnasier søgeren dygtig og engageret økonomimedarbejder med en positiv indstilling til en travl hverdag. Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse inden for økonomi har erfaring inden for bogholderi- og regnskab...
    Indrykket:20. november 2019
    Udløbsdato:2. december 2019

    Bogholder søges til mindre kontor

    Work4all ApS

    Sønder Felding
    For en virksomhed ved Sdr. Felding, søger vi lige nu en uddannet bogholder. Du vil komme til at arbejde med alle dele af bogholderiet, da der kun er dig og n anden kollega på kontoret. Du vil bl.a. skulle varetage: Daglig bogføring samt opgørelse af...
    Indrykket:21. november 2019
    Udløbsdato:16. januar 2020